Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS
Slimnīca “Linezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.:
40003383539, adrese: Linezera iela 6, Rīga, Latvija, LV-1006.
Tālruņi: +371-7040251, 7040202. Fakss: +371-7821154
Kontaktpersona: biroja vadītāja Dace Galeniece, tālr. 7040251,
e-pasts: birojs@linezers.riga.lv
2. Identifikācijas nr.: VAS “Slimnīca “Linezers”” – 2/2005
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: autologo cilmes šūnu
transplantācijai nepieciešamo medikamentu un reaģenta
piegāde
CPV kods: 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: medikamenti – 33 pozīcijas un
reaģents – 1 pozīcija, kas nepieciešami autologo cilmes šūnu
transplantācijai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VAS “Slimnīca “Linezers””,
Linezera iela 6, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt VAS “Slimnīca “Linezers””
Linezera ielā 6, Rīgā, pie biroja vadītājas, līdz 25.02.2005.
laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 50 (t.sk.
PVN 18% 7.63). Maksājuma veids: NORDEA BANKA, kods NDELV2X, konta
nr. LV41NDEA0000080484206
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz
17.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Slimnīca “Linezers”” Linezera ielā
6, Rīgā, Latvijā, 1.stāvā pie biroja vadītājas, līdz 25.02.2005.
plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VAS “Slimnīca “Linezers”” konferenču
zālē Linezera ielā 6, Rīgā, 25.02.2005. plkst. 12:00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas
Republikas Kultūras ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.: 90000042963, adrese: K.Valdemāra iela 11a, Rīga, Latvija,
LV-1364. Tālruņi: +371-7357929, 7357927. Fakss:
+371-7357932
Kontaktpersona: Latvijas Nacionālās bibliotēkas projekta vadītāja
asistente Indra Gaile
2. Identifikācijas nr.: 2005/LNBP.1-2/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: Latvijas Nacionālās bibliotēkas grāmatu krātuves
Silakrogā ugunsdzēšanas sistēmas
CPV kods:
45312100-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: atbilstoši darba uzdevumam un
tehniskajam projektam
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Ropažu pagasts,
Silakrogs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Latvijas Nacionālās bibliotēkas
projekta birojā Kaļķu ielā 11a, 2.stāvā, Rīgā, LV-1050, laikā no
plkst. 8:30 līdz 17:00, līdz 23.02.2005. plkst. 11:00, iepriekš
samaksājot Ls 25. Maksājuma veids: maksājumu pretendents veic ar
pārskaitījumu uz valsts pamatbudžeta ieņēmumu kontu. Saņēmējs:
Valsts kase, NMR, 90000050138, konts nr.
LV17TREL1060001211700
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz
15.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Latvijas Nacionālās bibliotēkas
projekta birojā Kaļķu ielā 11a, 2.stāvā, Rīgā, LV-1050, līdz
23.02.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Latvijas Nacionālās bibliotēkas
projekta birojā Kaļķu ielā 11a, 2.stāvā, Rīgā, LV-1050,
23.02.2005. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums:
Ceraukstes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.:
9000033975, adrese: Tautas nams, Ceraukstes pagasts, Bauskas
rajons, Latvija, LV-3908. Tālruņi: +371-3958331, 3958231. Fakss:
+371-3958331
Kontaktpersona: izpilddirektors Jāzeps Lasovskis, mob. tālr.
9464763, e-pasts: Jazeps.lasovskis@bauskarp.lv
2. Identifikācijas nr.: BRCPP2005/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ceraukstes ciemata un Griķu
pamatskolas ūdens apgādes rekonstrukcija, kanalizācijas
notekūdeņu savākšana un jaunu attīrīšanas iekārtu
izbūve
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: jauna ūdensvada ierīkošana ciematā,
ūdens atdzelžošanas stacijas un divu jaunu notekūdeņu attīrīšanas
iekārtu izbūve
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ceraukstes pagasts, Bauskas
rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt “Tautas namā” Ceraukstes pagastā,
Bauskas rajonā, līdz 01.03.2005. laikā no plkst. 8:30 līdz 15:00,
iepriekš samaksājot Ls 15. Maksājuma veids: skaidrā naudā pagasta
padomes kasē
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz
21.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz “Tautas namā” Ceraukstes pagastā,
Bauskas rajonā, līdz 01.03.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks “Tautas namā” Ceraukstes pagastā,
Bauskas rajonā, 01.03.2005. plkst. 15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: nav.
Atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
VAS “Latvijas Valsts ceļi”, 40003344207, Gogoļa iela 3, LV-1050,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Kristīne Tukāne
Tālr.: +371 7028168; +371 7028125
Faksa Nr.: +371 7028171
Elektroniskā pasta adrese: kristinet@lvceli.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lvceli.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Atklāts konkurss būvdarbu
projektēšanas veikšanai
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta
apraksts un apjoms
TEN autoceļu tīkla uzlabojumu 2.projekts, 5.daļa, pārvadi pār
dzelzceļu un vietējie ceļi
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74232000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) CPC - 867
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Viens līgums: Būvprojekts tehniskā projekta stadijā; Būvdarbu
iepirkuma dokumenti; Dokumenti būvniecībai nepieciešamo zemju
iegūšanai
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 8 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Dokumenti būvniecībai nepieciešamo zemju
iegūšanai
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas
noteikumi minēti līguma projektā. Pēc līguma noslēgšanas tiek
izmaksāts avanss 20% apmērā no līguma summas. Par paveikto darbu
apmaksa tiek veikta starpmaksājumos
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Iepirkuma LVC05/6 atklāta
konkursa nolikumā izvirzītās prasības
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Komersanta reģistrāciju apliecinošo dokumentu
kopijas vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts
likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta. Pretendenta apliecinājums, ka likumā
noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības
pārkāpumi, fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
pēdējo trīs gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas un nav
arī uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu,
maksātnespēju vai bankrotu. u.c. nolikumā minētās prasības
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi
pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts Ieņēmumu dienests
vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā, vai līdzvērtīga
nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents
reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai
valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu.
Pretendenta pēdējo triju gadu (vai mazāk, ja uzņēmums dibināts
vēlāk) vidējam finanšu apgrozījumam ceļu un tiltu projektēšanā
jābūt ne mazākam kā 500 000 Ls (pieci simti tūkstošu latu).
Finanšu apgrozījumu apliecina pretendenta noslēgto un izpildīto
līgumu cenas bez PVN. u.c. nolikumā minētā prasības
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija Pretendenta licences autoceļu un tiltu
projektēšanā kopija. Darba izpildē iesaistītā personāla izglītību
un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas. Aizpildīts un
pilnvarotās personas parakstīts konkursa nolikuma 2.pielikums
„Tehniskais piedāvājums” (kritērijs A (Organizācija) un kritērijs
B (Personāls)). Norādāms, kuru no līguma daļām pretendents plāno
nodot apakšuzņēmējiem saskaņā ar apakšlīgumiem. Pretendents
drīkst nodot apakšuzņēmējiem darba daļas veikšanu apjomā līdz 30%
(trīsdesmit procentiem) no piedāvājuma cenas. Katrs pretendents
drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājumu. Pretendents, kas
iesniedzis piedāvājumu, nedrīkst piedalīties cita pretendenta
piedāvājumā kā apakšuzņēmējs. Personām, kuras pašas vai kuru
pārstāvji piedalījušies konkursa nolikuma vai tā daļas
sagatavošanā, aizliegts piedalīties attiecīgajā konkursā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? JĀ
10.08.1995. Likuma “Būvniecības likums” 8. un 10.pants.
01.04.1997. MK noteikumu “Vispārīgie būvnoteikumi”
63.punkts
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
1.1.Tehniskais piedāvājums(personāls, organizācija) – 50%;
2.2.Finanšu piedāvājums(cena) – 50%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LVC05/6
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 30.03.2005(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) 10 (desmit) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Skaidrā naudā – LVC kasē. Ar
pārskaitījumu – Latvijas Unibanka. Kods: UNLALV2X. Konti: LV04
UNLA 0050005573526. Norāde: “Par iepirkumu LVC05/6”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 30.03.2005.
Laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00 (piektdienās līdz plkst.
15:45)
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 30.03.2005. plkst.10:30
Vieta Rīgā, Gogoļa ielā 3, VAS “Latvijas Valsts ceļi”
165.kabinetā (apspriežu zālē)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nav
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.01.2005.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS
Slimnīca “Linezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.:
40003383539, adrese: Linezera iela 6, Rīga, Latvija, LV-1006.
Tālruņi: +371-7040251, 7040202. Fakss: +371-7821154
Kontaktpersona: biroja vadītāja Dace Galeniece, tālr. 7040251,
e-pasts: birojs@linezers.riga.lv
2. Identifikācijas nr.: VAS “Slimnīca “Linezers”” – 1/2005
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medicīnas gāzu piegāde
slimnīcai
CPV kods: 50420000-5; 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: medicīnas gāzu piegāde saskaņā ar
tehniskajām specifikācijām. Aptuvenais patēriņš gadā: slāpekļa
oksiduls – 243 kg; medicīniskais skābeklis – 6820 kub.m; oglekļa
dioksīds – 797 kg; šķidrais slāpeklis – 12 tonnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VAS “Slimnīca “Linezers””,
Linezera iela 6, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt VAS “Slimnīcā “Linezers””
Linezera ielā 6, Rīgā, pie biroja vadītājas, līdz 24.02.2005.
laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 50 (t.sk.
PVN 18% 7,63). Maksājuma veids: NORDEA BANKA, kods NDELV2X, konta
nr. LV41NDEA0000080484206
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz
16.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Slimnīcā “Linezers”” Linezera ielā
6, Rīgā, Latvijā, 1.stāvā, pie biroja vadītājas, līdz 24.02.2005.
plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VAS “Slimnīcā “Linezers””,
konferenču zālē, Linezera ielā 6, Rīgā, 24.02.2005. plkst.
12:00.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25,
LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dace Šveide
Tālr.: (+371) 7026402
Faksa Nr.: (+371) 7026402
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508,
201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: pārvaldes vecākais referents Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *„IT sistēmas izstrādāšana” ES
līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
1. Esošās datu apstrādes un izplatīšanas sistēmas, datu bāzu,
darījumu procesu un darījumu prasību analīze un programmatūras
(tai skaitā datu bāzes) prasību apraksta jeb specifikāciju
izstrāde. 2. Sistēmas ( datu bāzes un atbilstošās programmatūras
) projektēšana un programmatūras projekta apraksta izstrāde. 3.
Sistēmas ( kodēšana, testēšana, lietotāju dokumentācijas
izstrāde) izstrāde. 4. Sistēmas (datu bāze un attiecīgā
programmatūra) instalācija un piedalīšanās pieņemšanas testēšanā.
5. Novērtēt Latvijas Hidrometeoroloģijas aģentūras izstrādātās
gaisa piesārņojuma novērojuma datu savākšanas un apstrādes
(GPNDSA) sistēmas funkcionalitāti un sniegt rekomendācijas. 6.
Novērtēt LVĢMA izmantoto GPNDSA un pilsētu gaisu kvalitātes datu
savākšanas un glabāšanas sistēmas EnviMan (OPSIS AB , Zviedrija)
atbilstību ES prasībām par datu bāzēm, par informācijas ziņošanu
nacionālajām valsts institūcijām, ES institūcijām un sabiedrībai.
7. Izstrādātās sistēmas lietotāju un administratoru apmācība,
kopā 34 personām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Vides,
ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra Maskavas iela 165, Rīga
LV-1019, Latvija Sabiedrības veselības aģentūra, Klijānu iela 7,
Rīga LV-1012, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72232000-0
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 6 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai
apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 3000
(trīs tūkstoši); 2.Izpildes garantija – bankas vai apdrošināšanas
kompānijas izsniegta garantija 20% apmērā no līguma
kopsummas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa
maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu
dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no
Pasūtītāja puses
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendenta rakstisks
apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā
profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā.
2.Pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas
atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija 1.Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija 1.VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu
administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota
ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas
apliecina, ka Pretendents nodokļu vai valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 2.Darbības pēdējo 3 gadu
bilance, peļņas-zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas
pārskats
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta kā pakalpojuma veicēja
īstenoto līgumu saraksts. 2.Vidējais apgrozījums par pēdējiem 3
gadiem ir ne mazāks par LVL 150 000 (simts piecdesmit tūkstoši).
3.Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums
par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir paredzējis pieaicināt
atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
1.Piedāvātā ekspertu darba organizācija – 10 %;
2.Piedāvātās darba metodes tai skaitā sadarbības procesi ar
Pasūtītāju, atskaites – 7 %;
3.Piedāvājums pasūtītāja personāla apmācībai – 7%;
4.Piedāvātais laika grafiks un termiņi – 6 %;
5.Projekta vadītāja pieredze un kvalifikācija – 15 %;
6.Pārējo IT nozares ekspertu pieredze – 15 %;
7.Cena - 40%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/376
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 23.03.2005(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) bezmaksas valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.03.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā
līdz plkst. 12:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz 16.04.2005.
0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.03.2005. plkst.12:00
Vieta Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīga, LV -
1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts
Nr.2002/000-590-09-01
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.01.2005.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Rīgas domes Vides departaments, 90000042910, Basteja bulvāris
1/3, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Juridiskās un pašvaldības iepirkumu nodaļas
vadītāja Ž.Garbatoviča (tālr.7012975); Juridiskās un pašvaldības
iepirkumu nodaļas vad.vietn. A.Zvaigzne (tālr.7012960)
Tālr.: 7012950
Faksa Nr.: 7012984
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.16
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par tiesībām apsaimniekot Rīgas
pilsētas dzīvnieku patversmi
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
Klaiņojošo un bez saimnieka palikušo suņu un kaķu izķeršana,
izolācija, uzturēšana, sterilizācija, to īpašnieku apzināšana,
dzīvnieku iekārtošana, eitanāzija, dzīvnieku līķu savākšana
pilsētā, dzīvnieku līķu nogādāšana kapsētā, izolēto, eitanazēto
un izvietoto dzīvnieku reģistrācija un uzskaite speciāli tam
atvēlētā vietā – Rīgas rajona, Stopiņu pagasta, Līču ciemā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
85200000-1
Papildu priekšmeti
90315100-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Rīgas pilsētas dzīvnieku patversmes apsaimniekošana saskaņā ar
Darba uzdevumu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 48 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Valsts Ieņēmumu dienesta
izziņa, kura izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai
valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu vai
līdzvērtīgu ārvalstīs izdotu dokumentu. Reģistrācijas apliecības
kopija un izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts
par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā
saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai līdzvērtīgu
ārvalstīs izdotu dokumentu. Pretendenta operatīvu neauditētu
bilanci ar peļņas – zaudējumu aprēķinu par 2004.gadu. Pretendenta
apliecinājumu, ka pasūtījuma saņemšanas gadījumā tiks noslēgts
darba līgums ar veterinārārstu. Pretendenta apliecinājumu, ka tā
rīcībā esošie transporta līdzekļi nedēļas laikā pēc līguma
noslēgšanas tiks pielāgoti dzīvnieku ķeršanai un transportēšanai.
Pretendenta apliecinājums, ka pasūtījuma saņemšanas gadījumā tiks
noslēgts līgums ar dzīvnieku kapsētu par dzīvnieku līķu
apbedīšanu. Pretendents iesniedz koncepciju par izķerto un
izvietoto dzīvnieku aprites un bezsaimnieku kaķu sterilizācijas
programmas organizēšanu (ne vairāk kā uz 3 lapām)
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Valsts Ieņēmumu dienesta izziņa,
kura izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai
valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu vai
līdzvērtīgu ārvalstīs izdotu dokumentu. Reģistrācijas apliecības
kopija un izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts
par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā
saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai līdzvērtīgu
ārvalstīs izdotu dokumentu. Pretendenta operatīvu neauditētu
bilanci ar peļņas – zaudējumu aprēķinu par 2004.gadu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija Pretendents iesniedz informāciju par
to personu izglītību un kvalifikāciju, kuras veiks darbu vadīšanu
un izpildi, kura papildināta ar attiecīgajiem izglītību un
kvalifikāciju apliecinošiem dokumentiem. Pretendents iesniedz
pakalpojumu saņēmēju atsauksmes, bet ne vairāk kā par trim
iepriekšējiem gadiem
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras
gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
1.Piedāvājuma cena – 50;
2.Pretendenta pieredze – 50
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * RD VD 2005/03
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 21.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50,- Ls (piecdesmit lati) valūta
LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu: A/s “Latvijas
Unibanka”, Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X, konta Nr.
LV59UNLA0021600019010
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 21.03.2005.
Laikā līdz plkst. 9:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
50 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 21.03.2005. (dd/mm/gggg) plkst.9:00
Vieta Rīgas domes Vides departaments, Basteja bulvāris 1/3, Rīga
(217.kab.)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku. 2009.gads
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.01.2005.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25,
LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dace Šveide
Tālr.: (+371) 7026412
Faksa Nr.: (+371) 7820442
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Vides ministrija, Projektu ieviešanas departaments, 90000028508,
201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Pārvaldes vecākais referents Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *”Gaisa kvalitātes mērījumu
aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta
nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
1. Spektroskopiskās iekārtas; 2. Hromatogrāfiskais aprīkojums; 3.
Analītiskās iekārtas; 4. Analītiskais un paraugu savākšanas
aprīkojums; 5. Meteoroloģiskais aprīkojums; 6. Gaisa un nokrišņu
savākšanas aprīkojums
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Vides,
ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra Maskavas iela 165, Rīga
LV-1019, Latvija, Sabiedrības veselības aģentūra, Klijānu iela 7,
Rīga LV-1012, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1. Spektroskopiskās iekārtas; 2. Hromatogrāfiskais aprīkojums; 3.
Analītiskās iekārtas; 4. Analītiskais un paraugu savākšanas
aprīkojums; 5. Meteoroloģiskais aprīkojums; 6. Gaisa un nokrišņu
savākšanas aprīkojums
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 3 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Spektroskopiskās iekārtas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes”
ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Atomu absorbcijas spektrometrs
ar liesmas un grafīta krāsns atomizatoriem (1 gab.); 2.
Mikroviļņu paraugu sagatavošanas sistēma (1 gab.); 3. Kopējā
organiskā oglekļa analizators (1 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./
beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.2 Hromatogrāfiskais aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes”
ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Gāzu hromatogrāfs (GC) ar
Masas Spektrometrisko Detektoru (MSD) (1 gab.); 2. Augsti
efektīvas šķidruma hromatogrāfijas sistēma (1 gab.); 3.
Nepārtrauktas elektroenerģijas apgāde (UPS) (2 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005.
(dd/mm/gggg) / beigas 15.07.2005. (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.3 Analītiskās iekārtas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes”
ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Augstefektīvais šķidruma
hromatogrāfs (1 gab.); 2. Jonu hromatogrāfs (1 gab.); 3. pH
mērītājs ar kombinētu elektrodu un automātisku temperatūras
kompensāciju (6 gab.); 4. Konduktometrs (6 gab.); 5. Redzamā
apgabala (VIS) spektrometri (3 gab.); 6. UV/VIS spektrometrs (1
gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./
beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.4 Analītiskais un paraugu savākšanas aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes”
ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Paraugu sagatavošana ierīces
hromatogrāfiskajām analīzēm; 2. Pārnēsājams mikroprocesora
kontrolēts ūdens paraugu savācējs ar vakuuma dozēšanas sistēmu un
iebūvētu uzlādējamu akumulatoru (3 gab.); 3. BSP mērīšanas
sistēma (1 gab.); 4. BOD mērīšanas sistēma (8 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./
beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.5 Meteoroloģiskais aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes”
ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Automātiskā meteoroloģiskā
stacija (2 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./
beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.6 Gaisa un nokrišņu paraugu savākšanas iekārtas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes”
ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Gaisa paraugu savākšanas
sistēmas; 2. Iekārtas nokrišņu paraugu savākšanai (20 gab.); 3.
Automātisks «WET-Onlv» tipa nokrišņu paraugu savācējs dzīvsudraba
noteikšanai (2 gab.); 4. Automātisks troposfēras ozona mērītājs
(2 gab.); 5. Iekārtas gaisa paraugu uzglabāšanai un
sagatavošanai; 6. Strāvas stabilizētājs (UPS) (1 gab.); 7.
Aparatūra gaisa kvalitātes mērīšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./
beigas 15.07.2005.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai
apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 10
000 (desmit tūkstoši); 2.Izpildes garantija – bankas vai
apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija 20% apmērā no
līguma kopsummas
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa
maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu
dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no
Pasūtītāja puses
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendenta rakstisks
apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā
profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā.
2.pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas
atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija 1.Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija 1.VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu
administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota
ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas
apliecina, ka Pretendents nodokļu vai valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 2.Darbības pēdējo 3 gadu
bilance, peļņas-zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas
pārskats
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta kā piegāžu veicēja
īstenoto līgumu saraksts. 2.Vidējais apgrozījums gadā par
pēdējiem 3 gadiem ir ne mazāks par LVL 600 000 (seši simti
tūkstoši). 3.Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts
apliecinājums par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir
paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/355
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 23.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) bezmaksas valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.03.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā
līdz plkst. 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz 16.04.2005.
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.03.2005.plkst.11:00
Vieta Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīga, LV -
1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts
Nr.2002/000-590-09-01
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.01.2005.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000002858, Peldu iela 25,
LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dace Šveide
Tālr.: (+371) 7026402
Faksa Nr.: (+371) 7820442
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508,
201.kab.,Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Pārvaldes vecākais referents Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums * “IT aprīkojuma piegādes” ES
līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01
ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
1.Aprīkojums esošajai “EnviMan” gaisa kvalitātes monitoringa
informācijas apstrādes sistēmai (programmatūra) (23 gab.); 2.
Programmatūra un aparatūra informācijas apstrādei (4 gab.);
3.Darba stacijas (datori) (15 gab.); 4. Portatīvie datori (9
gab.); 5.Datu serveri (2 gab.)
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Vides,
ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra Maskavas iela 165, Rīga
LV-1019, Latvija Sabiedrības veselības aģentūra, Klijānu iela 7,
Rīga LV-1012, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1.iepirkuma sadaļa – Gaisa kvalitātes monitoringa informācijas
apstrādes sistēma; 2.iepirkuma sadaļa – Darba stacijas dzeramā
ūdens un gaisa monitoringam; 3.iepirkuma sadaļa – Darba stacijas
dzeramā ūdens un gaisa monitoringam
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 3 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.3 Darbstacijas dzeramā ūdens un gaisa monitoringam
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides
monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Datu serveri (2 gab.); 2.
Darbstacijas (datori) (8 gab.); 3. Portatīvie datori (5
gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.2 Darbstacijas dzeramā ūdens un gaisa monitoringam
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides
monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Darbstacijas (datori) (7
gab.); 2. Portatīvie datori (4 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.1 Gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes
sistēma
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides
monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1.Aprīkojums esošajai “EnviMan”
gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes sistēmai
(programmatūra) (23 gab.); 2. Programmatūra un aparatūra
informācijas apstrādei (4 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005. /
beigas 15.07.2005.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai
apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 3000
(trīs tūkstoši); 2.Izpildes garantija – bankas vai apdrošināšanas
kompānijas izsniegta garantija 20% apmērā no līguma
kopsummas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa
maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu
dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no
Pasūtītāja puses
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendenta rakstisks
apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā
profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā.
2.pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas
atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija 1.Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija 1.VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu
administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota
ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas
apliecina, ka Pretendents nodokļu vai valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 2.Darbības pēdējo 3 gadu
bilance, peļņas-zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas
pārskats
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta kā piegāžu veicēja
īstenoto līgumu saraksts. 2.Vidējais apgrozījums par pēdējiem 3
gadiem ir ne mazāks par LVL 50 000 (piecdesmit tūkstoši).
3.Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums
par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir paredzējis pieaicināt
atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/354
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 23.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) bezmaksas valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.03.2005.
Laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā
līdz plkst. 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz 16.04.2005.
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.03.2005.plkst.10:00
Vieta Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīga, LV -
1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts
Nr.2002/000-590-09-01
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.01.2005.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa
iela 3, LV-1743, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Zaiga Šteina
Tālr.: 7028223
Faksa Nr.: 7820621
Elektroniskā pasta adrese: Zaiga.Steina@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *E67 Via Baltica posms Ķekava –
Iecava rekonstrukcijas būvdarbu uzraudzība
II.1.6)
Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Autoceļa E67 Via Baltica posma Ķekava – Iecava rekonstrukcijas no
25,0 līdz 42,9 km, tilta pār Ķekaviņu būvniecības un šķērsojuma
ar dzelzceļu Jelgava – Krustpils izbūves būvdarbu
uzraudzība
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Autoceļš E 67 posmā
Ķekava – Iecava no 25,0 līdz 42,9 km
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74262000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) NACE 1.1 -
74.20
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 20 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums 30 000 EUR. Piedāvājuma
nodrošinājums drīkst būt bankas galvojums
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Pasūtītājs
maksā Izpildītājam priekšapmaksu 20% no kopējās līguma cenas, ja
Izpildītājs iesniedz rēķinu un bankas galvojumu par
priekšapmaksas summu. Priekšapmaksu jāatmaksā proporcionāli
uzraudzības izpildei. Visi maksājumi tiek veikti 45 dienu laikā
pēc samaksas dokumentu apstiprināšanas. Samaksa par Uzraudzību
tiek veikta par katru kalendāro mēnesi un sadalīta proporcionāli
Uzraudzības izpildes laikam
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Komercsabiedrību grupai,
kuras piedāvājums konkursa rezultātā tiek izvēlēts iepirkuma
līguma noslēgšanai, pirms iepirkuma līguma noslēgšanas uz tā
izpildes laiku, ir jānodibina pilnsabiedrība
III.2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Skatīt III 2.1.1) līdz
III 2.1.3)
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendentam jābūt Latvijā vai ārvalstīs
reģistrētai juridiskai personai. Pretendentam jābūt Latvijā vai
ārvalstīs reģistrētam nodokļu maksātājam
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Apliecinājums, ka Pretendenta pēdējo
triju gadu (vai mazāk, ja uzņēmums dibināts vēlāk) vidējais
finanšu apgrozījums autoceļu (t.sk. ielu) būvuzraudzībā vai
projektēšanā vai būvdarbu vadībā pārsniedz 50% no piedāvātās
līguma cenas. Finanšu apgrozījumu apliecina pretendenta, kā tiešā
darba veicēja, noslēgto un izpildīto līgumu cenas eiro bez PVN.
Apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēts fakts
par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo trīs gadu
laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas. Apliecinājums, ka
pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur tas
reģistrēts. Apliecinājums, ka Pretendents nav pasludināts par
maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā
darbība nav apturēta vai pārtraukta, vai nav uzsākta tiesvedība
par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai
bankrotu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija ES normatīvajiem aktiem atbilstoša
atļauja (tiesības) līgumā paredzēto darbu veikšanai Latvijā (t.
sk. uzrādītajiem apakšuzņēmējiem). Pretendenta piedāvātajiem
būvuzraugiem, tajā skaitā uzrādīto apakšuzņēmēju, ir jābūt
Latvijas valsts normatīvajiem aktiem atbilstošiem sertifikātiem
vai citu valstu pretendentiem – ir jābūt izglītību apliecinošiem
vai citiem dokumentiem, ja attiecīgās valsts normatīvie akti tādu
pieprasa. Pretendenta piedāvātajam personālam (izņemot būvuzrauga
palīgus) jābūt vismaz 5 gadu pieredzei autoceļu (t.sk. ielu)
būvdarbu uzraudzības veikšanā vai projektēšanā vai būvdarbu
vadīšanā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? JĀ
LBN 303-03 „Būvuzraudzības noteikumi”
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras
gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
1.Tehniskais piedāvājums 50%;
2.Finanšu piedāvājums 50%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SM
2005/2003/LV/16/P/PT/009/02/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 21.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50,- valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Samaksāt var ar pārskaitījumu, kā
adresātu minot Valsts kase, bankas kods TRELLV21, konta Nr. LV 17
TREL 1060001211700 [LVL]
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 21.03.2005.
Laikā līdz plkst. 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 21.03.2005. plkst.10:00
Vieta 4.stāva zāle (482.), Satiksmes ministrija, Gogoļa ielā 3,
Rīgā, LV 1743
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku. Neattiecas
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonda finansētais projekts Nr.2003/LV/16/P/PT/009
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.01.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Ķekavas
vidusskola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000047782,
adrese: Gaismas iela 9, Ķekavas pag., Rīgas raj., Latvija,
LV-2123. Tālruņi: +371-7937196, 7813033. Fakss:
+371-7937196
Kontaktpersona: direkt. vietn. audzin. darbā R.Eihmane, tālr.
7813033, e-pasts: regina-e@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.: ĶV 2005/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Cena |
40 |
Piegādes termiņš |
30 |
Preces kvalitāte |
30 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: tautas tērpi koriem un deju kolektīviem
CPV
kods: 18000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: simts astoņdesmit tautas tērpu
komplekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķekavas vidusskola, Gaismas
iela 9, Ķekavas pag., Rīgas raj.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.03.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Gaismas ielā 9, Ķekavā, 1.stāvā
pie sekretāres L.Bārdiņas, līdz 14.02.2005. laikā no plkst. 9:00
līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz
04.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Gaismas ielā 9, Ķekavā, 1.stāvā pie
sekretāres L.Bārdiņas, līdz 14.02.2005. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Gaismas ielā 9, Ķekavā, Rīgas raj.,
LV-2123, 14.02.2005. plkst. 14:00.