• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 2.02.2005., Nr. 18 https://www.vestnesis.lv/ta/id/100629

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

02.02.2005., Nr. 18

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS Slimnīca “Linezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003383539, adrese: Linezera iela 6, Rīga, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7040251, 7040202. Fakss: +371-7821154
Kontaktpersona: biroja vadītāja Dace Galeniece, tālr. 7040251, e-pasts: birojs@linezers.riga.lv
2. Identifikācijas nr.: VAS “Slimnīca “Linezers”” – 2/2005
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: autologo cilmes šūnu transplantācijai nepieciešamo medikamentu un reaģenta piegāde
CPV kods: 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: medikamenti – 33 pozīcijas un reaģents – 1 pozīcija, kas nepieciešami autologo cilmes šūnu transplantācijai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VAS “Slimnīca “Linezers””, Linezera iela 6, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt VAS “Slimnīca “Linezers”” Linezera ielā 6, Rīgā, pie biroja vadītājas, līdz 25.02.2005. laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 50 (t.sk. PVN 18% 7.63). Maksājuma veids: NORDEA BANKA, kods NDELV2X, konta nr. LV41NDEA0000080484206
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 17.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Slimnīca “Linezers”” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvijā, 1.stāvā pie biroja vadītājas, līdz 25.02.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VAS “Slimnīca “Linezers”” konferenču zālē Linezera ielā 6, Rīgā, 25.02.2005. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Kultūras ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042963, adrese: K.Valdemāra iela 11a, Rīga, Latvija, LV-1364. Tālruņi: +371-7357929, 7357927. Fakss: +371-7357932
Kontaktpersona: Latvijas Nacionālās bibliotēkas projekta vadītāja asistente Indra Gaile
2. Identifikācijas nr.: 2005/LNBP.1-2/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Latvijas Nacionālās bibliotēkas grāmatu krātuves Silakrogā ugunsdzēšanas sistēmas
CPV kods: 45312100-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: atbilstoši darba uzdevumam un tehniskajam projektam
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Ropažu pagasts, Silakrogs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Latvijas Nacionālās bibliotēkas projekta birojā Kaļķu ielā 11a, 2.stāvā, Rīgā, LV-1050, laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00, līdz 23.02.2005. plkst. 11:00, iepriekš samaksājot Ls 25. Maksājuma veids: maksājumu pretendents veic ar pārskaitījumu uz valsts pamatbudžeta ieņēmumu kontu. Saņēmējs: Valsts kase, NMR, 90000050138, konts nr. LV17TREL1060001211700
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 15.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Latvijas Nacionālās bibliotēkas projekta birojā Kaļķu ielā 11a, 2.stāvā, Rīgā, LV-1050, līdz 23.02.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Latvijas Nacionālās bibliotēkas projekta birojā Kaļķu ielā 11a, 2.stāvā, Rīgā, LV-1050, 23.02.2005. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.


Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ceraukstes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 9000033975, adrese: Tautas nams, Ceraukstes pagasts, Bauskas rajons, Latvija, LV-3908. Tālruņi: +371-3958331, 3958231. Fakss: +371-3958331
Kontaktpersona: izpilddirektors Jāzeps Lasovskis, mob. tālr. 9464763, e-pasts: Jazeps.lasovskis@bauskarp.lv
2. Identifikācijas nr.: BRCPP2005/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ceraukstes ciemata un Griķu pamatskolas ūdens apgādes rekonstrukcija, kanalizācijas notekūdeņu savākšana un jaunu attīrīšanas iekārtu izbūve
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: jauna ūdensvada ierīkošana ciematā, ūdens atdzelžošanas stacijas un divu jaunu notekūdeņu attīrīšanas iekārtu izbūve
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ceraukstes pagasts, Bauskas rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt “Tautas namā” Ceraukstes pagastā, Bauskas rajonā, līdz 01.03.2005. laikā no plkst. 8:30 līdz 15:00, iepriekš samaksājot Ls 15. Maksājuma veids: skaidrā naudā pagasta padomes kasē
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 21.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz “Tautas namā” Ceraukstes pagastā, Bauskas rajonā, līdz 01.03.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks “Tautas namā” Ceraukstes pagastā, Bauskas rajonā, 01.03.2005. plkst. 15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: nav.


Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
VAS “Latvijas Valsts ceļi”, 40003344207, Gogoļa iela 3, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Kristīne Tukāne
Tālr.: +371 7028168; +371 7028125
Faksa Nr.: +371 7028171
Elektroniskā pasta adrese: kristinet@lvceli.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lvceli.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Atklāts konkurss būvdarbu projektēšanas veikšanai
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
TEN autoceļu tīkla uzlabojumu 2.projekts, 5.daļa, pārvadi pār dzelzceļu un vietējie ceļi
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74232000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) CPC - 867
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Viens līgums: Būvprojekts tehniskā projekta stadijā; Būvdarbu iepirkuma dokumenti; Dokumenti būvniecībai nepieciešamo zemju iegūšanai
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 8 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Dokumenti būvniecībai nepieciešamo zemju iegūšanai
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas noteikumi minēti līguma projektā. Pēc līguma noslēgšanas tiek izmaksāts avanss 20% apmērā no līguma summas. Par paveikto darbu apmaksa tiek veikta starpmaksājumos
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Iepirkuma LVC05/6 atklāta konkursa nolikumā izvirzītās prasības
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Komersanta reģistrāciju apliecinošo dokumentu kopijas vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi, fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo trīs gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas un nav arī uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu. u.c. nolikumā minētās prasības
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts Ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā, vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Pretendenta pēdējo triju gadu (vai mazāk, ja uzņēmums dibināts vēlāk) vidējam finanšu apgrozījumam ceļu un tiltu projektēšanā jābūt ne mazākam kā 500 000 Ls (pieci simti tūkstošu latu). Finanšu apgrozījumu apliecina pretendenta noslēgto un izpildīto līgumu cenas bez PVN. u.c. nolikumā minētā prasības
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta licences autoceļu un tiltu projektēšanā kopija. Darba izpildē iesaistītā personāla izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas. Aizpildīts un pilnvarotās personas parakstīts konkursa nolikuma 2.pielikums „Tehniskais piedāvājums” (kritērijs A (Organizācija) un kritērijs B (Personāls)). Norādāms, kuru no līguma daļām pretendents plāno nodot apakšuzņēmējiem saskaņā ar apakšlīgumiem. Pretendents drīkst nodot apakšuzņēmējiem darba daļas veikšanu apjomā līdz 30% (trīsdesmit procentiem) no piedāvājuma cenas. Katrs pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājumu. Pretendents, kas iesniedzis piedāvājumu, nedrīkst piedalīties cita pretendenta piedāvājumā kā apakšuzņēmējs. Personām, kuras pašas vai kuru pārstāvji piedalījušies konkursa nolikuma vai tā daļas sagatavošanā, aizliegts piedalīties attiecīgajā konkursā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? JĀ
10.08.1995. Likuma “Būvniecības likums” 8. un 10.pants. 01.04.1997. MK noteikumu “Vispārīgie būvnoteikumi” 63.punkts
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.1.Tehniskais piedāvājums(personāls, organizācija) – 50%;
2.2.Finanšu piedāvājums(cena) – 50%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LVC05/6
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 30.03.2005(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) 10 (desmit) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Skaidrā naudā – LVC kasē. Ar pārskaitījumu – Latvijas Unibanka. Kods: UNLALV2X. Konti: LV04 UNLA 0050005573526. Norāde: “Par iepirkumu LVC05/6”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 30.03.2005.
Laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00 (piektdienās līdz plkst. 15:45)
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 30.03.2005. plkst.10:30
Vieta Rīgā, Gogoļa ielā 3, VAS “Latvijas Valsts ceļi” 165.kabinetā (apspriežu zālē)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nav
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.01.2005.


Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS Slimnīca “Linezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003383539, adrese: Linezera iela 6, Rīga, Latvija, LV-1006. Tālruņi: +371-7040251, 7040202. Fakss: +371-7821154
Kontaktpersona: biroja vadītāja Dace Galeniece, tālr. 7040251, e-pasts: birojs@linezers.riga.lv
2. Identifikācijas nr.: VAS “Slimnīca “Linezers”” – 1/2005
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medicīnas gāzu piegāde slimnīcai
CPV kods: 50420000-5; 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: medicīnas gāzu piegāde saskaņā ar tehniskajām specifikācijām. Aptuvenais patēriņš gadā: slāpekļa oksiduls – 243 kg; medicīniskais skābeklis – 6820 kub.m; oglekļa dioksīds – 797 kg; šķidrais slāpeklis – 12 tonnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VAS “Slimnīca “Linezers””, Linezera iela 6, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt VAS “Slimnīcā “Linezers”” Linezera ielā 6, Rīgā, pie biroja vadītājas, līdz 24.02.2005. laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 50 (t.sk. PVN 18% 7,63). Maksājuma veids: NORDEA BANKA, kods NDELV2X, konta nr. LV41NDEA0000080484206
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 16.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Slimnīcā “Linezers”” Linezera ielā 6, Rīgā, Latvijā, 1.stāvā, pie biroja vadītājas, līdz 24.02.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VAS “Slimnīcā “Linezers””, konferenču zālē, Linezera ielā 6, Rīgā, 24.02.2005. plkst. 12:00.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dace Šveide
Tālr.: (+371) 7026402
Faksa Nr.: (+371) 7026402
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508, 201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: pārvaldes vecākais referents Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *„IT sistēmas izstrādāšana” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
1. Esošās datu apstrādes un izplatīšanas sistēmas, datu bāzu, darījumu procesu un darījumu prasību analīze un programmatūras (tai skaitā datu bāzes) prasību apraksta jeb specifikāciju izstrāde. 2. Sistēmas ( datu bāzes un atbilstošās programmatūras ) projektēšana un programmatūras projekta apraksta izstrāde. 3. Sistēmas ( kodēšana, testēšana, lietotāju dokumentācijas izstrāde) izstrāde. 4. Sistēmas (datu bāze un attiecīgā programmatūra) instalācija un piedalīšanās pieņemšanas testēšanā. 5. Novērtēt Latvijas Hidrometeoroloģijas aģentūras izstrādātās gaisa piesārņojuma novērojuma datu savākšanas un apstrādes (GPNDSA) sistēmas funkcionalitāti un sniegt rekomendācijas. 6. Novērtēt LVĢMA izmantoto GPNDSA un pilsētu gaisu kvalitātes datu savākšanas un glabāšanas sistēmas EnviMan (OPSIS AB , Zviedrija) atbilstību ES prasībām par datu bāzēm, par informācijas ziņošanu nacionālajām valsts institūcijām, ES institūcijām un sabiedrībai. 7. Izstrādātās sistēmas lietotāju un administratoru apmācība, kopā 34 personām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra Maskavas iela 165, Rīga LV-1019, Latvija Sabiedrības veselības aģentūra, Klijānu iela 7, Rīga LV-1012, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72232000-0
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 6 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 3000 (trīs tūkstoši); 2.Izpildes garantija – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija 20% apmērā no līguma kopsummas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no Pasūtītāja puses
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā. 2.Pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1.VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas apliecina, ka Pretendents nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 2.Darbības pēdējo 3 gadu bilance, peļņas-zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas pārskats
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta kā pakalpojuma veicēja īstenoto līgumu saraksts. 2.Vidējais apgrozījums par pēdējiem 3 gadiem ir ne mazāks par LVL 150 000 (simts piecdesmit tūkstoši). 3.Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvātā ekspertu darba organizācija – 10 %;
2.Piedāvātās darba metodes tai skaitā sadarbības procesi ar Pasūtītāju, atskaites – 7 %;
3.Piedāvājums pasūtītāja personāla apmācībai – 7%;
4.Piedāvātais laika grafiks un termiņi – 6 %;
5.Projekta vadītāja pieredze un kvalifikācija – 15 %;
6.Pārējo IT nozares ekspertu pieredze – 15 %;
7.Cena - 40%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/376
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 23.03.2005(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) bezmaksas valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.03.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 12:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 16.04.2005.
0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.03.2005. plkst.12:00
Vieta Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīga, LV - 1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts Nr.2002/000-590-09-01
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.01.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Rīgas domes Vides departaments, 90000042910, Basteja bulvāris 1/3, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Juridiskās un pašvaldības iepirkumu nodaļas vadītāja Ž.Garbatoviča (tālr.7012975); Juridiskās un pašvaldības iepirkumu nodaļas vad.vietn. A.Zvaigzne (tālr.7012960)
Tālr.: 7012950
Faksa Nr.: 7012984
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.16
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par tiesībām apsaimniekot Rīgas pilsētas dzīvnieku patversmi
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Klaiņojošo un bez saimnieka palikušo suņu un kaķu izķeršana, izolācija, uzturēšana, sterilizācija, to īpašnieku apzināšana, dzīvnieku iekārtošana, eitanāzija, dzīvnieku līķu savākšana pilsētā, dzīvnieku līķu nogādāšana kapsētā, izolēto, eitanazēto un izvietoto dzīvnieku reģistrācija un uzskaite speciāli tam atvēlētā vietā – Rīgas rajona, Stopiņu pagasta, Līču ciemā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
85200000-1
Papildu priekšmeti
90315100-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Rīgas pilsētas dzīvnieku patversmes apsaimniekošana saskaņā ar Darba uzdevumu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 48 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Valsts Ieņēmumu dienesta izziņa, kura izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu vai līdzvērtīgu ārvalstīs izdotu dokumentu. Reģistrācijas apliecības kopija un izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai līdzvērtīgu ārvalstīs izdotu dokumentu. Pretendenta operatīvu neauditētu bilanci ar peļņas – zaudējumu aprēķinu par 2004.gadu. Pretendenta apliecinājumu, ka pasūtījuma saņemšanas gadījumā tiks noslēgts darba līgums ar veterinārārstu. Pretendenta apliecinājumu, ka tā rīcībā esošie transporta līdzekļi nedēļas laikā pēc līguma noslēgšanas tiks pielāgoti dzīvnieku ķeršanai un transportēšanai. Pretendenta apliecinājums, ka pasūtījuma saņemšanas gadījumā tiks noslēgts līgums ar dzīvnieku kapsētu par dzīvnieku līķu apbedīšanu. Pretendents iesniedz koncepciju par izķerto un izvietoto dzīvnieku aprites un bezsaimnieku kaķu sterilizācijas programmas organizēšanu (ne vairāk kā uz 3 lapām)
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Valsts Ieņēmumu dienesta izziņa, kura izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu vai līdzvērtīgu ārvalstīs izdotu dokumentu. Reģistrācijas apliecības kopija un izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai līdzvērtīgu ārvalstīs izdotu dokumentu. Pretendenta operatīvu neauditētu bilanci ar peļņas – zaudējumu aprēķinu par 2004.gadu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendents iesniedz informāciju par to personu izglītību un kvalifikāciju, kuras veiks darbu vadīšanu un izpildi, kura papildināta ar attiecīgajiem izglītību un kvalifikāciju apliecinošiem dokumentiem. Pretendents iesniedz pakalpojumu saņēmēju atsauksmes, bet ne vairāk kā par trim iepriekšējiem gadiem
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvājuma cena – 50;
2.Pretendenta pieredze – 50
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * RD VD 2005/03
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 21.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50,- Ls (piecdesmit lati) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu: A/s “Latvijas Unibanka”, Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X, konta Nr. LV59UNLA0021600019010
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 21.03.2005.
Laikā līdz plkst. 9:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
50 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 21.03.2005. (dd/mm/gggg) plkst.9:00
Vieta Rīgas domes Vides departaments, Basteja bulvāris 1/3, Rīga (217.kab.)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2009.gads
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.01.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dace Šveide
Tālr.: (+371) 7026412
Faksa Nr.: (+371) 7820442
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Vides ministrija, Projektu ieviešanas departaments, 90000028508, 201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Pārvaldes vecākais referents Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *”Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
1. Spektroskopiskās iekārtas; 2. Hromatogrāfiskais aprīkojums; 3. Analītiskās iekārtas; 4. Analītiskais un paraugu savākšanas aprīkojums; 5. Meteoroloģiskais aprīkojums; 6. Gaisa un nokrišņu savākšanas aprīkojums
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra Maskavas iela 165, Rīga LV-1019, Latvija, Sabiedrības veselības aģentūra, Klijānu iela 7, Rīga LV-1012, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1. Spektroskopiskās iekārtas; 2. Hromatogrāfiskais aprīkojums; 3. Analītiskās iekārtas; 4. Analītiskais un paraugu savākšanas aprīkojums; 5. Meteoroloģiskais aprīkojums; 6. Gaisa un nokrišņu savākšanas aprīkojums
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 3 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Spektroskopiskās iekārtas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Atomu absorbcijas spektrometrs ar liesmas un grafīta krāsns atomizatoriem (1 gab.); 2. Mikroviļņu paraugu sagatavošanas sistēma (1 gab.); 3. Kopējā organiskā oglekļa analizators (1 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./ beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.2 Hromatogrāfiskais aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Gāzu hromatogrāfs (GC) ar Masas Spektrometrisko Detektoru (MSD) (1 gab.); 2. Augsti efektīvas šķidruma hromatogrāfijas sistēma (1 gab.); 3. Nepārtrauktas elektroenerģijas apgāde (UPS) (2 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005. (dd/mm/gggg) / beigas 15.07.2005. (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.3 Analītiskās iekārtas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Augstefektīvais šķidruma hromatogrāfs (1 gab.); 2. Jonu hromatogrāfs (1 gab.); 3. pH mērītājs ar kombinētu elektrodu un automātisku temperatūras kompensāciju (6 gab.); 4. Konduktometrs (6 gab.); 5. Redzamā apgabala (VIS) spektrometri (3 gab.); 6. UV/VIS spektrometrs (1 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./ beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.4 Analītiskais un paraugu savākšanas aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Paraugu sagatavošana ierīces hromatogrāfiskajām analīzēm; 2. Pārnēsājams mikroprocesora kontrolēts ūdens paraugu savācējs ar vakuuma dozēšanas sistēmu un iebūvētu uzlādējamu akumulatoru (3 gab.); 3. BSP mērīšanas sistēma (1 gab.); 4. BOD mērīšanas sistēma (8 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./ beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.5 Meteoroloģiskais aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Automātiskā meteoroloģiskā stacija (2 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./ beigas 15.07.2005.
DAĻA Nr.6 Gaisa un nokrišņu paraugu savākšanas iekārtas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33262000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “Gaisa kvalitātes mērījumu aparatūras piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Gaisa paraugu savākšanas sistēmas; 2. Iekārtas nokrišņu paraugu savākšanai (20 gab.); 3. Automātisks «WET-Onlv» tipa nokrišņu paraugu savācējs dzīvsudraba noteikšanai (2 gab.); 4. Automātisks troposfēras ozona mērītājs (2 gab.); 5. Iekārtas gaisa paraugu uzglabāšanai un sagatavošanai; 6. Strāvas stabilizētājs (UPS) (1 gab.); 7. Aparatūra gaisa kvalitātes mērīšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005./ beigas 15.07.2005.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 10 000 (desmit tūkstoši); 2.Izpildes garantija – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija 20% apmērā no līguma kopsummas
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no Pasūtītāja puses
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā. 2.pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1.VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas apliecina, ka Pretendents nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 2.Darbības pēdējo 3 gadu bilance, peļņas-zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas pārskats
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta kā piegāžu veicēja īstenoto līgumu saraksts. 2.Vidējais apgrozījums gadā par pēdējiem 3 gadiem ir ne mazāks par LVL 600 000 (seši simti tūkstoši). 3.Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/355
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 23.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) bezmaksas valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.03.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 16.04.2005.
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.03.2005.plkst.11:00
Vieta Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīga, LV - 1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts Nr.2002/000-590-09-01
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.01.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000002858, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dace Šveide
Tālr.: (+371) 7026402
Faksa Nr.: (+371) 7820442
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508, 201.kab.,Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Pārvaldes vecākais referents Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: Janis.Butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums * “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
1.Aprīkojums esošajai “EnviMan” gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes sistēmai (programmatūra) (23 gab.); 2. Programmatūra un aparatūra informācijas apstrādei (4 gab.); 3.Darba stacijas (datori) (15 gab.); 4. Portatīvie datori (9 gab.); 5.Datu serveri (2 gab.)
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra Maskavas iela 165, Rīga LV-1019, Latvija Sabiedrības veselības aģentūra, Klijānu iela 7, Rīga LV-1012, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1.iepirkuma sadaļa – Gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes sistēma; 2.iepirkuma sadaļa – Darba stacijas dzeramā ūdens un gaisa monitoringam; 3.iepirkuma sadaļa – Darba stacijas dzeramā ūdens un gaisa monitoringam
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 3 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.3 Darbstacijas dzeramā ūdens un gaisa monitoringam
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Datu serveri (2 gab.); 2. Darbstacijas (datori) (8 gab.); 3. Portatīvie datori (5 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.2 Darbstacijas dzeramā ūdens un gaisa monitoringam
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1. Darbstacijas (datori) (7 gab.); 2. Portatīvie datori (4 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.1 Gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes sistēma
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1.Aprīkojums esošajai “EnviMan” gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes sistēmai (programmatūra) (23 gab.); 2. Programmatūra un aparatūra informācijas apstrādei (4 gab.)
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.04.2005. / beigas 15.07.2005.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 3000 (trīs tūkstoši); 2.Izpildes garantija – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija 20% apmērā no līguma kopsummas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no Pasūtītāja puses
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā. 2.pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1.VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas apliecina, ka Pretendents nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 2.Darbības pēdējo 3 gadu bilance, peļņas-zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas pārskats
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1.Pretendenta kā piegāžu veicēja īstenoto līgumu saraksts. 2.Vidējais apgrozījums par pēdējiem 3 gadiem ir ne mazāks par LVL 50 000 (piecdesmit tūkstoši). 3.Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/354
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 23.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) bezmaksas valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.03.2005.
Laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 16.04.2005.
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.03.2005.plkst.10:00
Vieta Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīga, LV - 1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts Nr.2002/000-590-09-01
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.01.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3, LV-1743, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Zaiga Šteina
Tālr.: 7028223
Faksa Nr.: 7820621
Elektroniskā pasta adrese: Zaiga.Steina@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *E67 Via Baltica posms Ķekava – Iecava rekonstrukcijas būvdarbu uzraudzība
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Autoceļa E67 Via Baltica posma Ķekava – Iecava rekonstrukcijas no 25,0 līdz 42,9 km, tilta pār Ķekaviņu būvniecības un šķērsojuma ar dzelzceļu Jelgava – Krustpils izbūves būvdarbu uzraudzība
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Autoceļš E 67 posmā Ķekava – Iecava no 25,0 līdz 42,9 km
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74262000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) NACE 1.1 - 74.20
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 20 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums 30 000 EUR. Piedāvājuma nodrošinājums drīkst būt bankas galvojums
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Pasūtītājs maksā Izpildītājam priekšapmaksu 20% no kopējās līguma cenas, ja Izpildītājs iesniedz rēķinu un bankas galvojumu par priekšapmaksas summu. Priekšapmaksu jāatmaksā proporcionāli uzraudzības izpildei. Visi maksājumi tiek veikti 45 dienu laikā pēc samaksas dokumentu apstiprināšanas. Samaksa par Uzraudzību tiek veikta par katru kalendāro mēnesi un sadalīta proporcionāli Uzraudzības izpildes laikam
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Komercsabiedrību grupai, kuras piedāvājums konkursa rezultātā tiek izvēlēts iepirkuma līguma noslēgšanai, pirms iepirkuma līguma noslēgšanas uz tā izpildes laiku, ir jānodibina pilnsabiedrība
III.2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Skatīt III 2.1.1) līdz III 2.1.3)
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendentam jābūt Latvijā vai ārvalstīs reģistrētai juridiskai personai. Pretendentam jābūt Latvijā vai ārvalstīs reģistrētam nodokļu maksātājam
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Apliecinājums, ka Pretendenta pēdējo triju gadu (vai mazāk, ja uzņēmums dibināts vēlāk) vidējais finanšu apgrozījums autoceļu (t.sk. ielu) būvuzraudzībā vai projektēšanā vai būvdarbu vadībā pārsniedz 50% no piedāvātās līguma cenas. Finanšu apgrozījumu apliecina pretendenta, kā tiešā darba veicēja, noslēgto un izpildīto līgumu cenas eiro bez PVN. Apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo trīs gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas. Apliecinājums, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts. Apliecinājums, ka Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija ES normatīvajiem aktiem atbilstoša atļauja (tiesības) līgumā paredzēto darbu veikšanai Latvijā (t. sk. uzrādītajiem apakšuzņēmējiem). Pretendenta piedāvātajiem būvuzraugiem, tajā skaitā uzrādīto apakšuzņēmēju, ir jābūt Latvijas valsts normatīvajiem aktiem atbilstošiem sertifikātiem vai citu valstu pretendentiem – ir jābūt izglītību apliecinošiem vai citiem dokumentiem, ja attiecīgās valsts normatīvie akti tādu pieprasa. Pretendenta piedāvātajam personālam (izņemot būvuzrauga palīgus) jābūt vismaz 5 gadu pieredzei autoceļu (t.sk. ielu) būvdarbu uzraudzības veikšanā vai projektēšanā vai būvdarbu vadīšanā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? JĀ
LBN 303-03 „Būvuzraudzības noteikumi”
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Tehniskais piedāvājums 50%;
2.Finanšu piedāvājums 50%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SM 2005/2003/LV/16/P/PT/009/02/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 21.03.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50,- valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Samaksāt var ar pārskaitījumu, kā adresātu minot Valsts kase, bankas kods TRELLV21, konta Nr. LV 17 TREL 1060001211700 [LVL]
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 21.03.2005.
Laikā līdz plkst. 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 21.03.2005. plkst.10:00
Vieta 4.stāva zāle (482.), Satiksmes ministrija, Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV 1743
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. Neattiecas
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonda finansētais projekts Nr.2003/LV/16/P/PT/009
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.01.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ķekavas vidusskola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000047782, adrese: Gaismas iela 9, Ķekavas pag., Rīgas raj., Latvija, LV-2123. Tālruņi: +371-7937196, 7813033. Fakss: +371-7937196
Kontaktpersona: direkt. vietn. audzin. darbā R.Eihmane, tālr. 7813033, e-pasts: regina-e@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.: ĶV 2005/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

40

Piegādes termiņš

30

Preces kvalitāte

30

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tautas tērpi koriem un deju kolektīviem
CPV kods: 18000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: simts astoņdesmit tautas tērpu komplekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķekavas vidusskola, Gaismas iela 9, Ķekavas pag., Rīgas raj.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.03.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Gaismas ielā 9, Ķekavā, 1.stāvā pie sekretāres L.Bārdiņas, līdz 14.02.2005. laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 04.02.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Gaismas ielā 9, Ķekavā, 1.stāvā pie sekretāres L.Bārdiņas, līdz 14.02.2005. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Gaismas ielā 9, Ķekavā, Rīgas raj., LV-2123, 14.02.2005. plkst. 14:00.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!