Latvija pasauli aicina iepazīties
Lai reklamētu Latviju kā tūrismam pievilcīgu zemi, šodien, 15.martā, sākas Latvijas reklāmas kampaņa starptautiskajā televīzijas kanālā CNN.
Mēnesi dažādās CNN programmās tiks
rādīts jaunais Latvijas reklāmas klips, ar kuru plašāka publika
tika iepazīstināta februāra vidū.
Klipa izgatavošanu un reklāmas kampaņu organizējusi Tūrisma
attīstības valsts aģentūra (TAVA). Kā uzsvēris TAVA direktors
Uldis Vītoliņš, pasaulē par vienu no veiksmīgākajiem mārketinga
instrumentiem tiek atzītas dažādas tūrismu veicinošas filmas un
reklāmas klipi, tādēļ ir svarīgi meklēt jaunus ceļus, kā
potenciālos ārvalstu tūristus iepazīstināt ar Latviju.
Vieta, kurā gribas atgriezties, – tāda ir Latvijas reklāmas
klipa vizītkarte. Tas aicina apciemot un iepazīt Latviju, jo te
katrs var rast sev interesējošo. Filmā Latvija attēlota ne tikai
kā zeme, kuras daba ļauj baudīt klusumu un mieru, bet arī kā
vieta, kur var kārtot darījumus, lai piesaistītu biznesa
tūristus.
TAVA uzskata, ka kampaņas mērķauditorija ir plaša, jo CNN ir
viens no vispazīstamākajiem televīzijas kanāliem Eiropā.
Klips izmaksājis 20 000 latu, bet reklāmas kampaņa CNN –
54 000 ASV dolāru.
“LV” informācija