• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 6.04.2005., Nr. 54 https://www.vestnesis.lv/ta/id/105171

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

06.04.2005., Nr. 54

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jaunpils pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000051932, adrese: “Ērģelnieki”, Jaunpils pag., Tukuma rajons, Latvija, LV-3145. Tālruņi: +371-3107068. Fakss: +371-3107068
2. Identifikācijas nr.: 2005/JPP-AK-01
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 01.03.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.03.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: būvprojekta izstrāde Tukuma rajona Jaunpils pils renovācijai

CPV kods: 74222000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA
“Komunālprojekts Jelgava”

43603014192

Svētes iela 22, Jelgava, LV - 3001

15 993,42

Kopā:

15 993,42

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.03.2005.
13. Cita informācija: atklāts konkurss tika organizēts PHARE 2002. gada programmas “Atbalsta projektu sagatavošanai” noslēgtā granta līguma “Atbalsts dokumentācijas sagatavošanai ERAF projektam “Kultūras mantojuma ekonomiskā potenciāla paaugstināšana Tukuma rajonā” nr. 2002/000-590-08-02/0009 ietvaros.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001669496, adrese: Lāčplēša iela 70a, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7011800.Fakss: +371-7011812
Kontaktpersona: Iepirkumu un saimnieciskās apgādes daļas vadītāja Dagnija Stupmane, t.7013613.E-pasts: dagnijas@hq.vsaa.lv
2. Identifikācijas nr.: VSAA-2005/0048
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: klientu lietu vāku izgatavošana un piegāde VSAA

CPV kods: 78230000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 665 408 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija, VSAA teritoriālās struktūrvienības
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2009. gada marts
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: 102. kab., Lāčplēša ielā 70a, Rīgā līdz: 27.04.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 12: 30 un no 13: 00 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, norādot ID nr. VSAA-2005/0048; saņēmējs: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra; nodokļu maksātāja reģ. nr. 90001669496; saņēmēja iestāde: Valsts kase; BIC: TRELLV21, konts nr. LV61TREL5181250040500
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: 102. kabinetā, Lāčplēša ielā 70a, Rīgā līdz: 27.04.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 301. kabinetā, Lāčplēša ielā 70a, Rīgā 27.04.2005. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nolikuma 3. pielikumā pievienotajai piedāvājuma nodrošinājuma formai atbilstošs bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums 1000.00 Ls apmērā.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Svetlana Sergejeva – VIDM Projektu ieviešanas departamenta tehniskās nodaļas projektu koordinatore
Tālr.: 7026470; 7026500
Faksa Nr.: 7820442
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Dzeramā ūdens piegādes tīkla noplūdes noteikšanas iekārtu piegāde un uzstādīšana Jelgavā, Latvijā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Līguma ietvaros jāpiegādā sekojošas dzeramā ūdens piegādes tīkla noplūdes noteikšanas iekārtas: 1.Mērritenis – 1 vienība; 2. Trases noteikšanas sistēma (pazemes komunikāciju lokators) – 1 komplekts, kas ietver mērītāju un ģeneratoru; 3. Pārnēsājams spiediena mērītājs – 2 komplekti; 4. Plastmasas ūdens cauruļvadu lokators, kas sastāv no noplūžu skaņas mikrofona un pastiprinātāja ar skaņas signāla ģeneratoru – 1 komplekts; 5. Pārnēsājams ultraskaņas plūsmas mērītājs – 2 komplekti; 6. Akustiskais korelators – 1 komplekts; 7. Akustiskais noplūžu lokators (sastāv no 15 datu lokatoriem un uztvērēja) – 1 komplekts; 8. Rokās turams zemes mikrofons un pastiprinātājs – 1 komplekts; 9. Ūdens pazemināšanas iekārta ar dīzeļdzinēju – 1 komplekts; 10. CCTV pārbaužu iekārta darbībai kanalizācijas tīklos DN 100-600 – 1 komplekts. Piegādājamās preces ar numuriem 1;2;3;4;5;6;7;8;10 jābūt adaptētām uzstādīšanai uz SIA “Jelgavas Ūdens” iekārtām rīcībā esošās mobilās darba stacijas uz mikroautobusa Citroen Jumper 35LH bāzes. Līgumā ietvaros jāveic pilna piegādāto iekārtu darbības un uzturēšanas apmācība kā minimums 3 atbilstošiem SIA “JELGAVAS ŪDENS” speciālistiem
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Ūdensvada iela 4, Jelgava, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
29875000-3
Papildu priekšmeti
31120000-3
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Līguma ietvaros jāpiegādā sekojošas dzeramā ūdens piegādes tīkla noplūdes noteikšanas iekārtas: 1.Mērritenis – 1 vienība; 2. Trases noteikšanas sistēma (pazemes komunikāciju lokators) – 1 komplekts, kas ietver mērītāju un ģeneratoru; 3. Pārnēsājams spiediena mērītājs – 2 komplekti; 4. Plastmasas ūdens cauruļvadu lokators, kas sastāv no noplūžu skaņas mikrofona un pastiprinātāja ar skaņas signāla ģeneratoru – 1 komplekts; 5. Pārnēsājams ultraskaņas plūsmas mērītājs – 2 komplekti; 6. Akustiskais korelators – 1 komplekts; 7. Akustiskais noplūžu lokators (sastāv no 15 datu lokatoriem un uztvērēja) – 1 komplekts; 8. Rokās turams zemes mikrofons un pastiprinātājs – 1 komplekts; 9. Ūdens pazemināšanas iekārta ar dīzeļdzinēju – 1 komplekts; 10. CCTV pārbaužu iekārta darbībai kanalizācijas tīklos DN 100-600 – 1 komplekts. Piegādājamās preces ar numuriem 1;2;3;4;5;6;7;8;10 jābūt adaptētām uzstādīšanai uz SIA ”Jelgavas Ūdens” iekārtām rīcībā esošās mobilās darba stacijas uz mikroautobusa Citroen Jumper 35LH bāzes. Līgumā ietvaros jāveic pilna piegādāto iekārtu darbības un uzturēšanas apmācība kā minimums 3 atbilstošiem SIA “JELGAVAS ŪDENS” speciālistiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods dienās 35 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Iesniedzot konkursa piedāvājumu, pretendentam ir jāiesniedz arī piedāvājuma nodrošinājums Ls 1000 (tūkstotis latu) apmērā, Bankas vai apdrošināšanas kompānijas galvojuma veidā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa maksājums ir 20% no paredzamās līguma summas
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendents (juridiska persona) nedrīkst būt pasludināts par maksātnespējīgu, atrasties likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nedrīkst būt apturēta vai pārtraukta, vai uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu. Pretendentam nedrīkst būt nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas ir reģistrēts. Pretendentam jābūt reģistrētam likumā noteiktajā kārtībā un likumā noteiktajos gadījumos. Kā arī likumā noteiktajā kārtībā nedrīkst būt konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendentam jābūt reģistrētam likumā noteiktajā kārtībā un likumā noteiktajos gadījumos. Jāiesniedz: 1) uzņēmumu reģistra/komercreģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību/komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. 2) uzņēmumu reģistra/komercreģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību/komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdota izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā. 3) izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 4) licence līdzīgu preču piegādei, iebūvei, uzstādīšanai. Ja piedāvājumu iesniedz personu grupa vai personālsabiedrība (līgumsabiedrība), licence jāiesniedz vismaz vienam personu grupas vai personālsabiedrības (līgumsabiedrības) dalībniekam. Ārvalstu pretendenti iesniedz izziņas vai attiecīgās uzņēmējdarbības atļaujas, ko izsniegušas līdzvērtīgas nozares institūcijas vai profesiju vai arodu reģistri citā valstī, kur pretendents reģistrēts
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta gada finanšu vidējam apgrozījumam pēdējo triju gadu laikā jābūt vismaz 400 000 eiro gadā. Pretendentam jāiesniedz auditēts gada pārskats par 2002. gadu un 2003. gadu un neauditēts gada pārskats par 2004. gadu, kā arī pretendenta apstiprināta izziņu par gada finanšu apgrozījumu pēdējo triju gadu laikā. Pretendentam jābūt 3 gadu pieredzei līdzīga rakstura un apjoma piegādes projektos
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/304
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 24.05.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 24.05.2005
Laikā līdz 13: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 24.05.2005 plkst.13: 00
Vieta Peldu iela 25, Rīga, LV-1494
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonda (KF) līdzfinansētais projekts Nr.2000/LV/16/P/PE/002 “Ūdens apgādes un kanalizācijas pakalpojumu attīstība Jelgavā”
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 24.03.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Satiksmes departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000158490, adrese: Ģertrūdes iela 36, Rīga, Latvija, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7012701, 7012782.Fakss: +371-7012702
Kontaktpersona: RD SD projektu vadītājs Ilgvars Lipsts, 7012782.E-pasts: ilgvars.lipsts@satdep.rcc.lv
2. Identifikācijas nr.: RD SD 2005/22
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

65

Piedāvātā kvalitāte

15

Pretendenta pieredze

15

Izpildes termiņi

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jaunu luksoforu objektu būvniecība
CPV kods: 45316212-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: trīs jaunu luksoforu objektu būvniecība
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ģertrūdes ielā 36, 513. kabinetā līdz: 19.04.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: skaidrā naudā samaksājot Rīgas domes Satiksmes departamenta kasē vai ar pārskaitījumu uz Rīgas domes Satiksmes departamenta konta nr. LV03UNLA0023400004010, LUB Vecrīgas filiāle, kods UNLALV2X, norādot - maksa par nolikumu konkursam RD SD 2005/22
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ģertrūdes ielā 36, 513. kabinetā, līdz: 19.04.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ģertrūdes ielā 36, 608. kabinetā 19.04.2005. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums ir Ls 1000, kas jāiemaksā Satiksmes departamenta kontā nr. LV03UNLA0023400004010, LUB Vecrīgas filiāle, kods UNLALV2X ar norādi “Piedāvājuma nodrošinājums konkursam “Jaunu luksoforu objektu būvniecība” ( iepirkuma identifikācijas nr. RD SD 2005/22)” vai jāiesniedz kopā ar piedāvājumu apdrošināšanas sabiedrības polises (pievienojot apdrošināšanas noteikumu un maksājuma uzdevuma kopiju par apdrošināšanas prēmiju samaksu) vai bankas garantijas veidā.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra, 90000077857, Stabu ielā 89, Rīga, LV-1009, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Iekšlietu īpašumu valsts aģentūras Valsts iepirkumu procedūru organizēšanas nodaļas vecākais referents Sergejs Hroļenko, tālrunis 7208527, fakss 7208578, e-pasts: sergejs.hrolenko@agentura.iem.gov.lv
Tālr.: 7208272
Faksa Nr.: 7208323
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@agentura.iem.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par datortehnikas iegādi Iekšlietu ministrijas iestāžu vajadzībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Tehniskajai specifikācijai atbilstošu datoru un monitoru, printeru un serveru piegāde
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Datori – 139 vienības līdz 180 vienībām; monitori – 140 vienības līdz 178 vienībām; printeri - 79 vienības līdz 98 vienībām; serveri – 2 vienības
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods dienās 30 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM(no B Pielikuma)
DAĻA Nr.2 printeri
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts lāzera un tīkla printeri, daudzfunkcionālās iekārtas
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 79 vienības līdz 98 vienībām
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.3 serveri
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts saskaņā ar tehnisko specifikāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.1 datori un monitori
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts datorkomplekti, portatīvie datori, LCD un CRT monitori
3) Paredzamais iepirkuma apjoms datori – 139 vienības līdz 180 vienībām; monitori – 140 vienības līdz 178 vienībām
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums- bankas garantija 2,5% apjomā no kopējā finansiālā piedāvājuma. Līguma nodrošinājums 2% apmērā no kopējās līguma summas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības notariāli apliecināta kopija vai izziņa, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktā kārtībā; Uzņēmumu reģistra (ārvalstu pretendentiem – analogas iestādes) izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, par valsts sociālās apdrošināšanas iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par 2004.gadu; izziņa par personām, kurām ir paraksta tiesības, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai analoga iestāde ārvalstīs; pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti viņa profesionālās darbības pārkāpumi
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Uzņēmuma vadītāja apliecināta pretendenta 2004.gada darbības pārskata (bilance, peļņas un zaudējumu aprēķins, revidenta atzinums), kas iesniegts Valsts ieņēmumu dienestā un Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, kopija; izziņa par pretendenta kopējo finanšu apgrozījumu, kā arī par finanšu apgrozījumu, kas saistīts ar iepirkuma priekšmetu (t.i., datortehnikas piegāde) par diviem iepriekšējiem gadiem (atsevišķi gan par 2003.gadu, gan par 2004.gadu); piedāvājuma nodrošinājums- bankas garantija 2,5% apjomā no kopējā finansiālā piedāvājuma
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta līdzšinējās darbības īss apraksts, kas apliecina pretendenta spēju piedāvāt datortehniku (bet ne vairāk kā 1 lapa); dokumenti, kas apliecina pretendenta spējas nodrošināt garantijas saistību izpildi: pretendentam ir ražotāja vai ražotāja oficiāla pārstāvja izsniegts apliecinājums par pretendenta tiesībām pārdot un veikt garantijas un pēc garantijas apkalpošanu piedāvātajai datortehnikai; dokumenti, kas apliecina pretendenta spējas nodrošināt garantijas saistību izpildi: - dokumenti, kas apliecina, ka pretendentam ir datortehnikas ražotāja sertificēti inženieri, kas var saņemt nepieciešamo atbalstu no ražotāja. Kopija līgumam ar pretendenta apakšuzņēmēju, ja iepirkuma līgumā paredzētās garantijas saistības uzņemas pildīt apakšuzņēmējs; līdzīgu piegādāto preču saraksts iestādēm un organizācijām, norādot to apjomu naudas izteiksmē, saņēmēju (saņēmēja nosaukums, kontaktpersonas vārds, uzvārds, amats, tālruņa numurs) un pasūtījuma izpildes laiku un ne mazāk kā trīs saņēmēju atsauksmes par 2003. un 2004.gadu; apliecinājums par to, kuru no iepirkuma līguma daļām paredzēts nodot apakšuzņēmējam; dokumenti, kas norāda datortehnikas ražotāja autorizētos servisa centrus Latvijas teritorijā; ja pretendents plāno nodot apakšuzņēmējam kādu no konkursa priekšmeta daļām, pretendentam par apakšuzņēmēju ir jāiesniedz visa nolikuma 7.4.1.- 7.4.4.punktā pieprasītā informācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.preces tehniskās apkopes iespējas - 3
2.piegādes termiņi - 4;
3.piedāvājuma cena - 93;
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM IĪVA 2005/17
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 23.05.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.05.2005 Laikā līdz plkst. 14: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 31.07.2005
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.05.2005 plkst.14: 00
Vieta Rīgā, Stabu ielā 89, 518.kabinetā (sēžu zāle)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.03.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025750. Fakss: +371-7828301
2. Identifikācijas nr.: SAM/CSDD 2005/22
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.03.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sporta sacensību “Jauno satiksmes dalībnieku forums” organizēšana trīs posmos: 2005. gada aprīlī, maijā pirmais posms - 33 reģionālās sacensības Latvijas rajonos un lielākajās pilsētās, 2005. gada 3. un 4. jūnijā otrais posms - Latvijas Jauno satiksmes dalībnieku republikas sacensības, 2005. gada 9.-12. septembris trešais posms - piedalīšanās Eiropas Jauno satiksmes dalībnieku sacensībās Bosnijā Hercegovinā (Sarajeva)

CPV kods: 92622000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 16.09.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Kaktuss sports”

40003609079

Puškina iela 4, Rīga, LV - 1050

19171,00

Kopā:

19171,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.03.2005.
13. Cita informācija: izņēmums saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta ceturto daļu.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Saeimas un Valsts prezidenta Drošības dienests (iepirkuma procedūras organizētājs - Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA) , 90001480133, Grostonas iela 2, LV-1013, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Medicīnas un pārtikas iepirkumu daļas vecākā referente Kristīne Pikunova
Tālr.: 7017739
Faksa Nr.: 7017798
Elektroniskā pasta adrese: kristine.pikunova@aiva.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
23000000-7
Papildu priekšmeti
23111200-0
23121200-3
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Degvielas piegāde
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Degviela autotransportam: benzīns Ai 95E - 344 610 litri, dīzeļdegviela - 81 600 litri. Iegādes apjoms uz 2005. gadu vai līdz pilnīgai saistību izpildei
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 174319,89 Ls
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas 1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “Neste Latvija”, 40003132723, Bauskas iela 58, LV-1004, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Egils Dauburs, Neste Latvija karšu pārdošanas vadītājs
Tālr.: 7103360, 9477278
Faksa Nr.: 7313310
Elektroniskā pasta adrese: neste.kartes@fortum.com
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)174319,89
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * AĪVA2004/295
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 23.03.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 24-023014
Publicēts 03.02.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.03.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Butāns
Tālr.: (+371) 7026413
Faksa Nr.: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: janis.butans@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.vidm.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums “IT aprīkojuma piegādes” ES līdzfinansētā Vides monitoringa projekta Nr.2002/000-590-09-01 ietvaros
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms 1. Aprīkojums esošajai “EnviMan” gaisa kvalitātes monitoringa informācijas apstrādes sistēmai (programmatūra) - 23 gab. 2. Programmatūra un aparatūra informācijas apstrādei (4 gab.)
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 108000,53 EUR
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas 2002/000-590-09-01/0003 (Lot 1)
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
A/s “Datorzinību centrs”, 40003308066, Pulkveža Brieža 4, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Signe Bāliņa
Tālr.: (+371) 7338366
Faksa Nr.: (+371) 7332146
Elektroniskā pasta adrese: datorzinību.centrs@dzc.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.dzc.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)108000,53
Valūta EUR
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * VIDM 2004/354
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 23.03.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 23-022167
Publicēts 02.02.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES PHARE fonda līdzfinansētā Vides monitoringa projekts Nr. 2002/000-590-09-01
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.03.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas pašvaldības SIA “Ventspils nekustamie īpašumi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.41203001885, adrese: Užavas ielā 8, Ventspilī, Latvija, LV-3601.
Tālruņi: +371-3624111, 3624543. Fakss: +371-3622336
Kontaktpersona: Ražošanas tehniskās daļas priekšnieks Edgars Grieze, t.3624543.E-pasts: edgars.grieze@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: VNĪ 2005/010
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Logu bloku nomaiņa pašvaldības dzīvojamās mājās, Ventspilī”

CPV kods: 45210000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: paredzēts nomainīt 879 gab. logu, jeb 2098,26 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Užavas iela 8, Ventspilī, SIA “Ventspils nekustamie īpašumi” 6.kabinetā līdz: 07.04.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums - pašvaldības SIA “Ventspils nekustamie īpašumi” Hansabanka HABA LV22, konta nr. LV47HABA0001402060076, ar norādi - par konkursa nolikumu Nr. VNĪ 2005/010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.03.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Pašvaldības SIA “Ventspils nekustamie īpašumi” Užavas ielā 8, 1. kabinetā, Ventspilī līdz: 07.04.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Jūras ielā 36, Ventspils pilsētas domes konferenču zālē 07.04.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 500,00
11. Citas ziņas: atklāta konkursa nolikumā veiktas izmaiņas darba apjomos, kā arī mainīts konta numurs.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: a/s “Latvijas Valsts meži” Austrumvidzemes mežsaimniecības personā, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.LV400034662, adrese: (mežsaimniecība); “Mežsaimniecība” Launkalnes pag., Valkas rajons, Latvija, LV-4729. Tālruņi: +371-4776545 (mežsaimniecība). Fakss: +371-4773619 (mežsaimniecība)
Kontaktpersona: mežsaimniecības nekustamo īpašumu apsaimniekošanas speciālists Inārs Dreimanis.E-pasts: i.dreimanis@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: AS LVM AV/2005/246/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Pretendenta piedāvātā cena

85

Kvalitāte

15

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: karjera “Pastsils” sagatavošanas darbi
CPV kods: 45111260-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens karjers
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valkas rajona Valkas pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 1.augusts
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Mežsaimniecība” Launkalnes pag., Valkas rajons, līdz: 11.04.2005., laikā no plkst.08: 00-17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Mežsaimniecība” Launkalnes pag. Valkas rajons līdz: 11.04.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Mežsaimniecība” Launkalnes pag. Valkas rajons, 11.04.2005. plkst.14: 00 11.04.2005. plkst. 14: 00
11. Citas ziņas: izdarīti grozījumi konkursa nolikumā: mainīts darba uzdevums (samazināts darba apjoms); pagarināts pieteikuma iesniegšanas termiņš.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona pašvaldības aģentūra “Balvu slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001847518, adrese: Vidzemes ielā 2, Balvos, Latvija, LV-4500. Tālruņi: +371-4507121, 4507129. Fakss: +371-4507129
Kontaktpersona: P/a “Balvu slimnīca” direktore Irēna Sprudzāne, t.4507121, ekonomiste, Eva Smirnova, t.4507129.E-pasts: slimnica.balvi@e-apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: BRPABS - 2005/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medikamenti

CPV kods: 24000000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: Medikamenti saskaņā ar konkursa nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vidzemes ielā 2, Balvi, LV - 4501
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts : nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vidzemes ielā 2, Balvos, LV - 4501 līdz: 27.04.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Pārskaitījums AKT BTB Balvu filiāle, kods BATRLV2X014, konta nr. LV92BATR0051MO1328600
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Vidzemes ielā 2, Balvos, LV - 4501 līdz: 27.04.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Vidzemes iela 2, Balvos, LV - 4501 27.04.2005. plkst. 10: 00.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!