• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.04.2005., Nr. 55 https://www.vestnesis.lv/ta/id/105294

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

07.04.2005., Nr. 55

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
LIEPĀJAS PILSĒTAS CENTRĀLĀ SLIMNĪCA, 90000038084, Slimnīcas ielā 25, LV-3402, Liepāja, Latvija
Kontaktpersona: LĪGA BURĢE, Aptiekas vadītāja. Tel. 3403279
Tālr.: 34 03222
Faksa Nr.: 34 03202
Elektroniskā pasta adrese: lcs@apollo.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.lpcs.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Medikamentu un medicīnas preču iepirkums
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Medikamenti un medicīnas preces un apjoms saskaņā ar tehnisko specifikāciju
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Slimnīcas ielā 25, Liepājā, LV-3402
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
33000000-0
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Medikamenti un medicīnas preces saskaņā ar tehnisko specifikāciju
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Triju gadu darba pieredze piedāvāto medikamentu un medicīnas preču tirgū, kā arī citas prasības atbilstoši nolikumam
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija, kā arī citi dokumenti atbilstoši nolikumam
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa par to, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu.; izziņa par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kā arī citi dokumenti atbilstoši nolikumam
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Atsauksmes no sadarbības partneriem, un citi dokumenti, atbilstoši nolikumam
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LPCS 2005/7
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 27.05.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 27.05.2005. Laikā 08.00 līdz 16.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
45 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 27.05.2005 plkst.14: 00
Vieta Liepājas pilsētas centrālajā slimnīcā, 2.stāvā telemedicīnas zālē, Slimnīcas ielā 25, Liepājā, LV-3402
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2006.gada maijs
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 31.03.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: nodibinājums “Vidzemes attīstības aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.44103020016, adrese: Lāčplēša ielā 1, Valmiera, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4281711. Fakss: +371-4207472
Kontaktpersona: Liene Ivulāne, projekta koordinatore, mob. tel. 6469194.E-pasts: liene@vaa@dalfi.lv
2. Identifikācijas nr.: Vidzemes attīstības aģentūra 2005/1/1-21/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātās preces izpildes kvalitātes novērtējums

20

Pretendenta pieredzes novērtējums

20

Cena

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: četru veidu tūrisma karšu un 23 dažāda veida lielformāta izdruku piegāde
CPV kods: 22114200-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 46000 kartes un 23 lielformāta izdrukas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Preces piegādes vieta - Vidzemes attīstības aģentūra, Lāčplēša iela 1, Valmiera
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 17.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vidzemes attīstības aģentūrā, Lāčplēša ielā 1, Valmierā, kontaktpersona Ineta Gaigule, tel. 4281711 līdz: 21.04.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Vidzemes attīstības aģentūras Rīgas birojā, Lāčplēša ielā 27/2, 5. stāvā 508 kab., Rīgā, Projekta koordinatorei, Lienei Ivulānei līdz: 21.04.2004. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Vidzemes attīstības aģentūras Rīgas birojā, Lāčplēša ielā 27/2, 5. stāvā 508.kab., Rīgā, 21.04.2004. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 1000 Ls, bankas vai apdrošināšanas sabiedrību garantiju veidā un tas pievienojams piedāvājumam.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Salaspils novada dome , 90000024008, Līvzemes iela 8, LV-2169, Salaspils, Latvija
Kontaktpersona: Andrejs Jaunkalns
Tālr.: 9472492
Faksa Nr.: 7981032
Elektroniskā pasta adrese: andre@salaspils.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.salaspils.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.6
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Salaspils pašvaldības un tās iestāžu darbinieku veselības apdrošināšana uz diviem gadiem
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Ar atsevišķu darba uzdevumu
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
66331200-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
510 darbinieku veselības apdrošināšana uz divu gadu periodu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 24 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III.1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Saskaņā ar līguma projektu (nolikuma pielikumā). Divi maksājumi
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Nav
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Apdrošināšanas akciju sabiedrība – reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija UR (vai attiecīgās valsts kompetentas institūcijas ) izziņa par neatrašanos likvidācijas vai maksātnespējas stadijā (vai pretendenta reģistrācijas valsts atbilstošas institūcijas izziņa). LR VID izziņa (vai pretendenta reģistrācijas valsts nodokļu inspekcijas) par nodokļu nomaksu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Nav
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.cena – 70 p.
2.pakalpojuma kvalitātes kritērijs – 30 p.
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * Rīgas r.Sal.d.05/13
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 26.05.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100,- valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Salaspils novada domes kasē, Līvzemes ielā 8., 306.kabinetā vai pārskaitāma uz budžeta kontu LV11 UNLA 0033 3001 3060 7 kods UNLALV2X033
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 26.05.2005 Laikā līdz 10.00.
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
2 mēnešus pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 26.05.2005. plkst.10: 00
Vieta Līvzemes iela 8., 314.kabinets (deputātu istaba) Salaspils, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2007.gada marts
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 31.03.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Tirzas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000025959, adrese: Kultūras nams, Tirza, Tirzas pag., Gulbenes rajons, Latvija, LV-4424. Tālruņi: +371-4497642.Fakss: +371-4497641
Kontaktpersona: komisijas priekšsēdētājs Česlovs Barkovskis, t.9293886.E-pasts: tirzaspagasts@gulbene.lv
2. Identifikācijas nr.: TPP 2005/25
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena bez PVN

60

Preces saņemšanas iespējas

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degviela
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns-A-80-4800 l; benzīns-BE-95E-9000 l; DD-32600 l
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tirzas pagasts, Gulbenes rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2007
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tirzas pagasta padomē līdz: 14.04.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz 16: 30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tirzas pagasta padomē, adrese-Kultūras nams, Tirza, Tirzas pag., Gulbenes rajons, LV-4424, līdz: 14.04.2005. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kultūras nams, Tirza, Tirzas pag., 14.04.2005. plkst. 12: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: NBS Nodrošinājuma pavēlniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001259776, adrese: Vienības gatve 56, Rīgā, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7804433. Fakss: +371-7601219
2. Identifikācijas nr.: AM NBS NP 2005/033
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.03.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Medicīniskā rehabilitācija” Medicīniskā rehabilitācija - iekšķīgām slimībām, kaulu locītavu un saistaudu slimībām, neiroloģiskām saslimšanām, infekciju komplikāciju sekas un ortopēdija

CPV kods: 85312500-4
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA
“Sanare KRC Jaunķemeri”

42803001859

Kolkas iela 20, Jūrmala, LV - 2012

20000,00

Kopā:

20000,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 23.03.2005.
13. Cita informācija: iepirkums veikts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta 4. daļu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: pašvaldības SIA “Ventspils slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003246194, adrese: Inženieru iela 60, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3622658; 3624398.Fakss: +371-3621313
Kontaktpersona: Ventpils pilsētas tehniskais direktors Ģirts Grauze.E-pasts: vch@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: VS 2005/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Ventspils pilsētas slimnīcas kompleksa Inženieru ielā 60, Vasarnīcu ielā 21, Pētera 33 pārbūve 1. kārta”

CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1A kārta: Jaunceļama četrstāvu ēka ar ārējām komunikācijām Vasarnīcu ielā 21; Jaunceļama vienstāvu ēka - transformatora apakšstacija Pētera ielā 33; Teritorijas labiekārtojums ar inženiertehniskām komunikācijām. 1B kārta: Jaunceļama vienstāvu savienojoša galerija un esošās ēkas Inženieru ielā 60 rekonstrukcija; Teritorijas labiekārtojums ar inženiertehniskām komunikācijām.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils, Inženieru ielā 60, Vasarnīcu ielā 21, Pētera ielā 33.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Ventspils slimnīca”, Ventspilī, Inženieru ielā 60, pie pasūtītāja pilnvarotās kontaktpersonas G.Grauzes līdz: 05.05.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, p/i “Komunālā pārvalde” kontā a/s HANSABANKA, kods: HABALV22, konts: LV50HABA0140206330927, ar norādi “Par konkursa ar identifikācijas nr.VS2005/1 nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.04.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils slimnīcā, Inženieru ielā 60 līdz 05.05.2005. plkst. 13: 00, bet p/i “Komunālā pārvaldē” , Užavas ielā 8, Ventspilī, 05.05.2005. no plkst. 13: 00 līdz 14: 00, pasūtītāju pilnvarotajai kontaktpersonai G.Grauzem. līdz: 05.05.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Užavas ielā 8, Ventspils p/i “Komunālā pārvalde” 3.stāvā, zālē, 2005.gada 5.maijā plkst. 14: 00 05.05.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums 5000,00 Ls, pārskaitāms uz pasūtītāja kontu: V26HABA055100890145, a/s Hansabanka, kods HABALV22 ar norādi “Konkursa identifikācijas nr.VS2005/1 piedāvājuma nodrošinājums”.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts aģentūra “Latvijas Infektoloģijas centrs”, 90001830776, Linezera iela 3, LV-1006, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Direktores vietniece laboratorijas jautājumos Aija Majore
Tālr.: + 371 7014547, +371 7014500
Faksa Nr.: +371 7014568
Elektroniskā pasta adrese: infectology@infectology.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.infectology.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *C vīrushepatīta diagnostikumu papildus iepirkums Latvijas Infektoloģijas centra vajadzībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
C vīrushepatīta diagnostikumu papildus iepirkums Latvijas Infektoloģijas centra vajadzībām. Apraksts un apjoms saskaņā ar tehniskajām specifikācijām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Linezera iela 3, Rīgā, Latvija, LV–1006, VA “Latvijas Infektoloģijas centrs”
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24000000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
C vīrushepatīta diagnostikumu papildus iepirkums Latvijas Infektoloģijas centra vajadzībām saskaņā ar tehniskajām specifikācijām. Iepirkums ir sadalīts 2 (divās) sadaļās: 1) Diagnostikums ELISA Anti - HCV;2) Reaģentu komplekti molekulāri bioloģiskai testēšanai. Sadaļa Nr. 2 sadalīta vairākās pozīcijās. Katra sadaļa ir atsevišķa iepirkuma priekšmeta daļa. Iesniedzot piedāvājumu par sadaļu Nr. 2, pretendentam jāpiedāvā visas sadaļas pozīcijas
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) līdz 15.06.2006
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Diagnostikums ELISA Anti - HCV
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24000000-4
Papildu priekšmeti
24494000-3
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Diagnostikums saskaņā ar tehnisko specifikāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar tehnisko specifikāciju
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.2 Reaģentu komplekti molekulāri bioloģiskai testēšanai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24000000-4
Papildu priekšmeti
24494000-3
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Reaģentu komplekti saskaņā ar tehnisko specifikāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar tehnisko specifikāciju
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums – drošības nauda Ls 500 (pieci simti latu) apmērā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Pēcapmaksa 150 dienu laikā no preču pavadzīmes – rēķina parakstīšanas un preču saņemšanas
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā (komercreģistrā) reģistrētiem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – pretendenta Uzņēmumu reģistra (komercreģistra) reģistrācijas apliecības kopija; ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izdots dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts attiecīgās valsts likumā noteiktajos gadījumos un kārtībā; u.c. dokumentācija saskaņā ar konkursa nolikumu
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apstiprināta finanšu gada pārskats par 2003. gadu vai operatīvās bilances izraksts, kurā parādās pretendenta aktīvi un parādu saistības, kā arī cita dokumentācija saskaņā ar konkursa nolikumu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LIC 2005/19
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 26.05.2005
Maksa (ja tāda noteikta) 50 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu. Saņēmējs – Valsts kase, NMR 90000050138, konta nr.: LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka, kods LACBLV2X
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 26.05.2005 Laikā no plkst. 12: 00 līdz 16: 00. 26.05.2005. līdz plkst. 12: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 26.05.2005. plkst.12: 00
Vieta Rīga, Linezera ielā 3, V/a “Latvijas Infektoloģijas centrs”, 3 stāvā, konferenču zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2006. gads
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 31.03.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: RP SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003458227, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīga, Latvija, LV-1038. Tālruņi: +371-7042400. Fakss: +371-7539524
2. Identifikācijas nr.: RP SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” 2005/03
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 25.02.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 23.03.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: medicīniskās aparatūras un kaulu fiksācijas piederumu piegāde RP SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”

CPV kods: 33000000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.05.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 14
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “NMS Diagnostika” - Pozīcija nr. 1

40003277654

Grebenščikova iela 1-293, Rīga, LV - 1003

LVL 1400,00

SIA “Oriola - Rīga” -
Pozīcija nr. 2

50003199991

Dzelzavas iela 120m, Rīga, LV - 1021

LVL 1196,00

SIA “R.A.L.” -
Pozīcija nr. 3

50003259951

Brīvības iela 85, Rīga,
LV - 1001

LVL 22734,00

“B. Braun Medical” SIA - Pozīcija nr. 4

40003277955

Ūdeļu iela 19, Rīga,
LV - 1064

LVL 10000,00

Kopā:

35330,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem; piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.03.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas gaisa telpas izmantošanas un gaisa satiksmes organizēšanas valsts akciju sabiedrība “Latvijas Gaisa satiksme”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003038621, adrese: lidosta “Rīga”, KDP ēka, Rīgas rajons, Mārupes pagasts, Latvija, LV-1053. Tālruņi: +371-7300950. Fakss: +371-7300970
2. Identifikācijas nr.: LGS - 2004/71A
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.04.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: juridisko pakalpojumu sniegšana

CPV kods: 74110000-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

“Zvērināta advokāta
A. Grūtupa birojs”

90000376337

Rīga, Skolas ielā 12a - 2, Rīga, LV - 1010

10000,00

Kopā:

10000,00

11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu:
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.03.2005.
13. Cita informācija: pakalpojums ir atbilstošs likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 2. pielikuma “B” daļai.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes Resursu daļas Muitas resursu plānošanas nodaļas vecākā muitas eksperte Diāna Blūma, tālr.7047479, e-pasts: Diana.Bluma@dep.vid.gov.lv
Tālr.: +371-7028703
Faksa Nr.: +371-7028704
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.vid.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, K.Valdemāra iela 1a, 222.kabinets, LV-1841, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes Resursu daļas Muitas resursu plānošanas nodaļas vecākā muitas eksperte Diāna Blūma
Tālr.: +371-7047479
Faksa Nr.: +371-7322440
Elektroniskā pasta adrese: Diana.Bluma@dep.vid.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, K.Valdemāra iela 1a, 222.kabinets, LV-1841, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes Resursu daļas Muitas resursu plānošanas nodaļas vecākā muitas eksperte Diāna Blūma
Tālr.: +371-7047479
Faksa Nr.: +371-7322440
Elektroniskā pasta adrese: Diana.Bluma@dep.vid.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, K.Valdemāra ielā 1a, 101.kabinets, LV-1841, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes Resursu daļas Muitas resursu plānošanas nodaļas vecākā muitas eksperte Diāna Blūma, tālr.7047479, e-pasts: Diana.Bluma@dep.vid.gov.lv
Tālr.: +371-7028703
Faksa Nr.: +371-7028704
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.vid.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Noma
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Telpu noma Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes vajadzībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Telpu noma Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes vajadzībām uz laiku līdz 8 (astoņiem) gadiem (no 2632 m2)
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Telpu noma Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes vajadzībām uz laiku līdz 8 (astoņiem) gadiem no līguma noslēgšanas brīža (no 2632 m2)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 96 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1) Pilnvarotas personas parakstīts pieteikums par piedalīšanos konkursā (aiz satura rādītāja) (saskaņā ar atklāta konkursa nolikuma pielikumu Nr.7); 2) Dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma līgumu: –Juridiskām personām - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Komercreģistrā reģistrētiem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) - pretendenta Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra izsniegta reģistrācijas apliecības kopija; – ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma līgumu; – fiziskām personām – pases kopija. 3) Pretendentiem – juridiskām personām jāiesniedz dokuments, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Komercreģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – izziņa no Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra (oriģināls vai notāra apstiprināta kopija), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklāta iepirkuma komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklāta iepirkuma komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām. 4) Dokuments, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur pretendents reģistrēts: - Fiziskām personām vai Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Komercreģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālās iestādes izziņa par nodokļu nomaksu Latvijā. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim komisijai nedrīkst būt ilgāks par 30 dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi valstī, kur pretendents reģistrēts un izziņa, ka pretendents nav reģistrēts Latvijas Republikas nodokļu maksātāju reģistrā. Laika periods no izziņu izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim konkursa komisijai nedrīkst būt ilgāks par 30 dienām
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1) Juridiskām personām - uzņēmuma bilance par 2004.gadu vai 2003.gadu, peļņas un zaudējumu aprēķins un zvērinātā revidenta slēdziens (prasība neattiecas uz pretendentiem, kas dibināti vēlāk par 2003.gadu). 2) Pretendenta darbības īss raksturojums (saskaņā ar atklāta konkursa nolikuma 15.2. punktu)
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1) Pretendenta parakstīta garantijas vēstule, ka viņš ir Telpu īpašnieks vai likumīgs valdītājs ar attiecīgām pilnvarām un, ka viņam ir neierobežotas tiesības slēgt telpu nomas Līgumu ar tajā minētajiem noteikumiem, kā arī to, ka Telpas šā Līguma noslēgšanas brīdī nav pārdotas, nav strīdus priekšmets. 2) Izraksts no Zemesgrāmatas par attiecīgo ēku vai ēku kompleksu, kurā atrodas piedāvātās telpas. Laika periods no izraksta izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā iepirkuma komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām. 3) Ja nekustamais īpašums ir ieķīlāts vai par to nostiprināta hipotēka, kreditora rakstiska piekrišana attiecīgi telpu iznomāšanai Valsts ieņēmumu dienesta vajadzībām. 4) Pretendenta sadarbības partneru saraksts, norādot kādi darbi tiks tiem nodoti apsaimniekošanas, uzkopšanas, apsardzes, inženierkomunikāciju un telekomunikāciju tīklu izveides jomā (atbilstoši nolikuma pielikumiem Nr.2., 4.). 5) To sadarbības partneru, kas saskaņā ar nolikuma 15.6.punkta nosacījumiem norādīti sarakstā, apliecinājumi, ka pretendenta sadarbības partneri sadarbosies attiecīgajā jomā, ja pretendents tiks atzīts par atklāta konkursa Nr.FM VID 2005/57 “Telpu noma VID Galvenās muitas pārvaldes vajadzībām” uzvarētāju
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvātā kvalitāte - 60% (pa abiem kopā )
2.Estētiskās un funkcionālās īpašības un
3.Cena - 40%;
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * FM VID 2005/57
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 28.04.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 28.04.2005
Laikā līdz 27.04.2005. plkst.13: 00, darba dienās laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00.
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
120 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 28.04.2005 plkst.13: 00
Vieta Rīga, K.Valdemāra ielā 1a, 1.stāva zāle
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) 2005.gada 23.marta komisijas sēdē (komisijas sēdes protokols Nr.4) tika veikti grozījumi atklāta konkursa Nr. FM VID 2005/57 „Telpu noma VID Galvenās muitas pārvaldes vajadzībām” nolikumā, kas nosaka, ka pretendentam ir jānodod līguma prasībām atbilstošas telpas Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās muitas pārvaldes rīcībā ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā pēc iepirkuma līguma parakstīšanas, līdzšinējo 3 mēnešu vietā. Kā arī pagarināts piedāvājumu iesniegšanas termiņš – 2005.gada 28.aprīlis
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 01.04.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978.
Tālruņi: +371-7028703. Fakss: +371-7028704
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2005/05
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.03.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: kvalifikācijas celšanas kursi grāmatvedībā un datorgrāmatvedībā Pēcmuitošanas pārbaužu daļu muitas ierēdņiem

CPV kods: 80421000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA Komercinformācijas firma “Biznesa komplekss”

40003045337

Gogoļa ielā 13-2, Rīga, LV - 1050

9119,63

Kopā:

9119,63

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.03.2005.
13. Cita informācija: ar uzvarētāju tiks slēgts iepirkuma līgums pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta ceturto daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003457109, adrese: Pilsoņu iela 13, Rīga, Latvija, LV-1002. Tālruņi: +371-7069608. Fakss: +371-7069661
2. Identifikācijas nr.: SKUS 2005/10
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.04.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: telpu izmantošanas pakalpojumi pasākuma organizēšanai

CPV kods: 55200000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 29.04.2005
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Rīgas Latviešu biedrība

000800010

Merķeļa iela 13, Rīga, LV 1050

2 881,36 Ls

Kopā:

2 881,36 Ls

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.03.2005.
13. Cita informācija: iepirkums veikta pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrijas Valsts policijas Rīgas pilsētas Galvenā policijas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000038525, adrese: Aspazijas bulvāris 7, Rīga, Latvija, LV-1461.
Tālruņi: +371-7086384. Fakss: +371-7086393
2. Identifikācijas nr.: IeM VP RGPP 2004/44
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.10.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.11.2004.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: siltummezglu, ūdensapgādes, kanalizācijas un apkures sistēmu tehniskā apkalpošana un katlu mājas kurināšanas pakalpojumu sniegšana

CPV kods: 50500000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Triz”

40003239173

Vecmilgrāvja iela 11, Rīga, LV - 1015

2109,95

Kopā:

2109,95

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.03.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000063185, adrese: Rožu iela 6, Liepāja, Latvija, LV-3401.
Tālruņi: +371-3404719. Fakss: +371-3423391
2. Identifikācijas nr.: LPD ERAF EPC 2005/2
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.02.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.03.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: serveru un rezerves kopēšanas sistēmas iegāde Eiropas Reģionālās Attīstības fonda Nacionālās programmas projekta “Liepājas reģionālā elektroniskā pakalpojumu centra izveide” nr. VPD1/ERAF/CFLA/04/NP/1.3.1./000017/017 ietvaros

CPV kods: 30260000-9, 30234000-8, 30244100-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.05.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Vrindava IT”

42103031929

Liepāja, Graudu 45

15556,67

Kopā:

15556,67

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.03.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001669496, adrese: Lāčplēša iela 70a, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7011800. Fakss: +371-7011812
2. Identifikācijas nr.: VSAA-2004/1003
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 31.01.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 21.03.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: personāla vadības informācijas sistēmas piegāde, ieviešana un uzturēšana

CPV kods: 72200000-7; 30200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2008.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi atbilstoši likuma “Par iepirkumiem valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3. panta septītajai daļai
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.03.2005.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!