• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Pārtikas ražotāji izcīna zelta medaļas. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 6.05.2005., Nr. 71 https://www.vestnesis.lv/ta/id/107528

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Pirmie uzņēmumi paraksta Eiropas Satiksmes drošības hartu

Vēl šajā numurā

06.05.2005., Nr. 71

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Pārtikas ražotāji izcīna zelta medaļas

Latvijas ražotāji starptautiskajā izstādē “AgroBalt 2005” rīkotajā pārtikas konkursā saņēmuši divas zelta medaļas.

Zelta medaļas konkursa komisija piešķīra a/s “Rīgas piensaimnieks” jogurtam “Sirds lieta” un SIA “Baltās naktis” rudzu cepumiem “Mario”.
Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe pauž gandarījumu par Latvijas pārtikas uzņēmumu atkārtoto uzvaru. Viņasprāt, šie panākumi ir mērķtiecīga, sistemātiski plānota un rūpīga darba rezultāti. Viena uzvara ir panākums, bet pozīciju noturēšana – jau nopietns izaicinājums, uzskata Mārketinga padomes direktore.
Konkursa mērķis bija atbalstīt pārtikas produktu kvalitātes celšanu un attīstīt lauksaimniecības un pārtikas ražošanas sektoru.
Pārtikas un iepakojuma grupā konkursā piedalījās 43 dažādu valstu dalībnieki, kuru produkcija jau agrāk apstiprināta un pierādīta. Galvenie vērtēšanas kritēriji produktiem, kas tika pārstāvēti konkursā, bija: produkta kvalitāte, tās atbilstība likumiem un normatīvajiem aktiem, sastāvs un bioloģiskā vērtība, tehnoloģiskais raksturojums, produkta iepakojums, inovācijas pakāpe, Lietuvā un starptautiskajās izstādēs iegūtie apbalvojumi. Kā produkta pozīcijas tirgū raksturojošs lielums tika izvērtēti produkta eksporta apjomi un to prognozes.Kopumā tika piešķirtas 12 medaļas un 10 diplomi.
Starptautiskajā pārtikas konkursā piedalījās divi Latvijas pārtikas ražotāji ar sešiem produktiem.
Kā Latvijas produktu konkurētspējīgie aspekti tiek vērtēti: spēcīgā un oriģinālā produktu koncepcija, vietējo izejvielu izmantošana un pārdomāta pieeja produktu virzībā.
Kā jau iepriekš ziņots, Latviju starptautiskajā izstādē “AgroBalt 2005” pārstāv SIA “Matss”, SIA “Pure food”, a/s “Rīgas piensaimnieks”, KS “Tērbatietis”, SIA “Baltās naktis”, SIA “DIKK” un Latvijas Bioloģiskās lauksaimniecības organizāciju apvienība.
Kā “LV” jau rakstīts vakardienas numurā, Latvija šajā izstādē tiek pārstāvēta ar koncepciju “Growing Green in Latvia”, kas demonstrē, ka mūsu valstī ražotie pārtikas produkti ir gan audzēti, gan pārstrādāti dabai un cilvēkam draudzīgā veidā.

Ieva Jaunozola,
Mārketinga padomes mārketinga speciāliste

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!