• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.05.2005., Nr. 75 https://www.vestnesis.lv/ta/id/107899

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

12.05.2005., Nr. 75

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Jūrmalas pilsētas dome , 90000056357, Jomas iela 1/5, LV-2015, Jūrmala, Latvija
Kontaktpersona: Juris Griķis
Tālr.: 7093889
Faksa Nr.: 7093985
Elektroniskā pasta adrese: JurisG@jpd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.jpd.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Jūrmalas pilsētas dome, 90000056357, Jomas ielā 1/5. 232.kabinetā, LV-2015, Jūrmala, Latvija
Kontaktpersona: Juris Griķis
Tālr.: 7093889
Faksa Nr.: 7093985
Elektroniskā pasta adrese: jurisG@jpd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.jpd.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Jūrmalas pilsētas dome, 90000056357, Jomas ielā 1/5. 232.kabinetā, LV-2015, Jūrmala, Latvija
Kontaktpersona: Astra Priede
Tālr.: 7093852
Faksa Nr.: 7093985
Elektroniskā pasta adrese: astra@jpd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.jpd.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Jūrmalas pilsētas dome, 90000056357, Jomas ielā 1/5, 232.kabinetā, LV-2015, Jūrmala, Latvija
Kontaktpersona: Ilze Ķīse
Tālr.: 7093990
Faksa Nr.: 7093985
Elektroniskā pasta adrese: IlzeK@jpd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.jpd.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Datortehnikas un programmatūras piegāde Jūrmalas pilsētas pašvaldības iestādēm
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
300 (trīs simts) sistēmas bloku ar monitoriem un 568 (pieci simti sešdesmit astoņu) programmatūras licenču piegāde Jūrmalas pilsētas astoņpadsmit pašvaldības iestādēm
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Jūrmalā, pašvaldības iestādēs
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30213000-5
Papildu priekšmeti
30250000-6
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 1 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Iesniedzot konkursa piedāvājumu, Pretendentam ir jāiesniedz arī piedāvājuma nodrošinājums Ls 55000 (piecdesmit pieci tūkstoši latu) apmērā, kas jāiesniedz bankas galvojuma veidā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Līgums
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) -
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Izziņa vai izziņas kopija, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur Pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Pretendenta apliecinājums, ka LR likumdošanā noteiktā kārtībā tam nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas. Pretendenta apliecinājums, ka LR likumdošanā noteiktā kārtībā tam nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Izziņa vai izziņas kopija, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur Pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka Pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kā arī nav uzsākta tiesvedība par tā darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa vai izziņas kopija, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur Pretendents reģistrēts, un kurā sniegta informācija par Pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par pēdējiem diviem gadiem. Pretendenta apliecinājums, ka tam ir vismaz trīs gadu pieredze datortehnikas un programmatūras piegādē kā minēts šī konkursa nolikuma tehniskajās specifikācijās. Preču ražotāja vai tā pārstāvniecības izsniegts dokuments vai tā kopija, kas apliecina Pretendenta tiesības paredzētajā iepirkuma periodā piegādāt konkursa nolikumā minēto datortehniku, kā arī nodrošināt to garantijas apkalpošanu. Preču ražotāja vai tā pārstāvniecības izsniegts dokuments vai tā kopija, kas apliecina Pretendenta tiesības paredzētajā iepirkuma periodā piegādāt konkursa nolikumā minēto programmatūru
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija -
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * JPD 2005/71
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 08.07.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100,- valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu uz Jūrmalas domes Norēķinu kase reģ. Nr. 90000056357, A/S Parex banka, kods PARXLV 22, IBAN numurs LV 20 PARX 0002484571019
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 08.07.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00; 08.07.2005. līdz plkst.10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
3 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 08.07.2005. plkst.10: 00
Vieta Jomas iela 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 1.stāva mazajā zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nav
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 06.05.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Labklājības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000022064, adrese: Skolas iela 28, Rīga, Latvija, LV-1331, Tālruņi: +371-7021600.Fakss: +371-7276445
Kontaktpersona: Liene Gūtmane, t.7021607.E-pasts: liene.gutmane@lm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: LM 2005/02.04
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Pretendenta pieredze KVS izstrādē vai ieviešanā valsts pārvaldes iestādē atbilstoši LVS EN ISO 9001: 2000

10

Pretendenta pieredze KVS izstrādē un ieviešanā valsts pārvaldes iestādē. KVS izstrādāta, ieviesta un sertificēta atbilstoši LVS EN ISO 9001: 2000, ja tā ir apliecināta ar pozitīvām atsauksmēm no pakalpojuma saņēmēja

15

Pretendenta pieredze KVS izstrādē un ieviešanā. KVS izstrādāta, ieviesta un sertificēta atbilstoši LVS EN ISO 9001: 2000

5

Piedāvātā personāla kvalifikācija un kompetence KVS izstrādes un/vai ieviešanas konsultāciju un mācību sniegšanā (pēc šī kritērija tiks novērtēti divi pretendenta piedāvātie vadošie konsultanti un iegūtā punktu summa tiks dalīta ar divi)

15

Vismaz vienam no vadošajiem konsultantiem norādīta pieredze KVS izstrādē un/vai ieviešanā valsts pārvaldes iestādē elektroniskā versijā Lotus Notes vidē

5

Pretendenta organizācijā ir izstrādāta, ieviesta un sertificēta LVS EN ISO 9001: 2000 prasībām atbilstoša kvalitātes vadības sistēma. Sertificētā darbības sfēra aptver:

10

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: LM KVALITĀTES VADĪBAS SITĒMAS IZSTRĀDE UN IEVIEŠANA
CPV kods: 73200000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: Nacionālās programmas “Atbalsts kapacitātes stiprināšanai par darba tirgus un dzimumu līdztiesības politikas ieviešanu atbildīgajās institūcijās, informācijas izplatīšanai un izpratnes paaugstināšanai” projekta “Kapacitātes stiprināšana nodarbinātības un dzimumu līdztiesības politikas izstrādē un ieviešanā iesaistītajām institūcijām” (turpmāk – Projekts) mērķis ir, izveidojot ilgtspējīgu institucionālo sistēmu un partnerību, kas pastāvīgi, sistemātiski un koordinēti veiktu aktivitātes, kuras saistītas ar darba tirgus un dzimumu līdztiesības pamatprincipu ieviešanu, kā arī sekmētu cilvēkresursu attīstību un konkurētspēju darba tirgū, lai atbalstītu Lisabonas mērķu sasniegšanu.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Labklājības ministrija, Skolas iela 28, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15 kalendārie mēneši no līguma noslēgšanas brīža
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Labklājības ministrijā, Skolas ielā 28, Rīgā, 501.kabinetā līdz: 26.05.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 18.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Labklājības ministrijā, Skolas ielā 28, Rīgā, 101.kabinetā (lietvedībā) līdz: 26.05.2005. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Labklājības ministrijā, Skolas ielā 28, Rīgā, 10. kabinetā (2 korpusā) 26.05.2005. plkst. 12: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas Labklājības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000594245, adrese: Mellužu pr. 83, Jūrmala, Latvija, LV-2008.
Tālruņi: +371-7767316. Fakss: +371-7767316
2. Identifikācijas nr.: ID Nr. LP 2005/04
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.04.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ortodontijas pakalpojumi bērniem līdz 18 gadu vecumam Jūrmalas pilsētā
CPV kods: 85131100-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2008
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Medinteks”

42103006030

Kuldīgas iela 26, Ventspils

30000,00

Kopā:

30000,00

11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: iepirkums, pamatojoties u likuma 4. panta ceturto daļu (2. pielikuma B daļa); kopā nosacītā vidējā vienību cena 10,00 LVL
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.05.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Liepājas pilsētas Pašvaldības policija, 90000037587, Jelgavas iela 48, LV-3401, Liepāja, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Rukmanis
Tālr.: 9129320
Faksa Nr.: 3401968
Elektroniskā pasta adrese: Nav
Mājas lapas adrese (URL): Nav
I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
34114200-1
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Par tiesībām veikt Liepājas pilsētas pašvaldības policijas autotransporta nomaiņu
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Sešu jaunu kompaktklases vieglo automašīnu un četru jaunu mazlitrāžas vieglo kravas / pasažieru automašīnu piegāde Liepājas pilsētas Pašvaldības policijai
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) Ls 89811,15
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums

IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas KP 2005/10

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “Venta Motors”, 41203010445, Zvaigžņu iela 11, LV-3600, Ventspils, Latvija
Kontaktpersona: Uvis Braunfelds
Tālr.: 3623065
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)89811,15
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * KP 2005/10
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 05.05.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 46-044231
Publicēts 05.03.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Komisija ar sešām balsīm “par” nolēma: 1. Izslēgt abu pretendentu piedāvājumus no tālākas to izvērtēšanas, jo tie neatbilst nolikuma 2.2. punkta prasībām. 2. Slēgt pašvaldības pasūtījuma līgumu ar SIA “Venta Motors”
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 05.05.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona pašvaldības aģentūra “Balvu slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001847518, adrese: Vidzemes ielā 2, Balvos, Latvija, LV-4500. Tālruņi: +371-4507121, 4507129. Fakss: +371-4507129
2. Identifikācijas nr.: BRPABS – 2005/2
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.03.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: laboratorijas preču un reaģentu iegāde Balvu rajona pašvaldības aģentūrai “Balvu slimnīca’ 2005.gadā
CPV kods: 24000000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas
umurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Laboratorijas preces un reaģenti , saskaņā ar 1.pielikumu SIA “J.I.M”

40003191695

Valdeķu ielā 50/1-71, Rīgā

6191,33

Laboratorijas preces un reaģenti , saskaņā ar 2.pielikumu SIA “Santaks”

40003337173

J.Vācieša ielā 7-5,
Rīgā

1229,72

Laboratorijas preces un reaģenti , saskaņā ar 3.pielikumu SIA “Diamedica”

40003469042

A.Deglava ielā 60, Rīgā

3058,24

Laboratorijas preces un reaģenti , saskaņā ar 4.pielikumu SIA “Invitros”

40003446425

Šarlotes ielā 1a, Rīgā

5774,64

Kopā:

16253,93

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.05.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: konkursa rīkotājs - Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001480133, adrese: Grostonas ielā 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017755.Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: AĪVA Tehnisko iepirkumu nodaļas Tehnisko, informācijas tehnoloģiju un sakaru iepirkumu daļas vadītājs Rolands Strazdiņš.E-pasts: rolands.strazdins@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA2005/087
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datorprogrammas NBC ANALYSIS vai tās analoga licenču piegāde
CPV kods: 72200000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: četru datorprogrammas NBC ANALYSIS vai tās analoga licenču piegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: LR Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība, kas atrodas Vagonu ielā 38, Rīgā, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 60 kalendārās dienas no preces pasūtīšanas dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: AĪVA, Grostonas ielā 2, Rīga, LV-1013 līdz: 07.06.2005., laikā no plkst.09.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00, iepriekš piesakoties pa telefonu 7017755, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: Pārskaitījums: maksājuma mērķis - Samaksa par Aizsardzības īpašumu valsts aģentūras atklātā konkursa nolikumu, identifikācijas nr. AĪVA 2005/002; Samaksa jāveic uz kontu ar šādiem rekvizītiem: Valsts kase, reģistrācijas nr.90000050138, Konta nr. LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka, kods LACBLV2X.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: AĪVA Grostonas ielā 2,Rīgā, LV - 1013 līdz: 07.06.2005. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: AĪVA, Grostonas ielā 2, Rīga, LV-1013 07.06.2005. plkst. 11.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ainažu pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000059758, adrese: Parka iela 16, Ainaži, Limbažu rajons, Latvija, LV-4035. Tālruņi: +371-4071309.Fakss: +371-4071309
Kontaktpersona: Ainažu domes projektu direktors Vairis Nartišs, t.9148642.E-pasts: vairis_nartiss@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.APD2005-21-04/0
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātie speciālisti

30

Pretendenta pieredze

10

Darba programma un metodes

20

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ainažu ostas, Salacgrīvas ostas un Haademeeste kopējās attīstības stratēģijas izstrāde, Ainažu ostas teritorijas plānojuma un skiču projekta izstrāde
CPV kods: 74200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: vienotās ostu attīstības stratēģijas izstrāde, Ainažu ostas teritorijas plānojuma un skiču projekta izstrāde saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ainažu pilsētas dome
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 19.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ainažu pielsētas domē, Parka iela 16, Ainažos (pie sekretāres) līdz: 23.05.2005., laikā no plkst.pirmdienās laikā no plkst.8: 00 līdz 18: 00, otrdienās - ceturtdienās no plkst.8: 00 līdz 16: 00, piektdienās no8: 00 līdz 16: 00 (pusdienu pārtraukums no 12: 00 līdz 13: 00)
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ainažu pielsētas domē, Parka iela 16, Ainažos (pie sekretāres) līdz: 23.05.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ainažu pielsētas domē, Parka iela 16, Ainažos 23.05.2005. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav
11. Citas ziņas: izdarīti grozījumi atklāta konkursa nolikuma Pielikumā nr.1 “Darba uzdevums” (9.punktā) un Pielikumā nr.6 “Līguma projekts” (5.1.1.punktā).

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Satiksmes departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr. 90000158490, adrese: Ģertrūdes iela 36, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7012701, 7012782. Fakss: +371-7012702
2. Identifikācijas nr.: RD SD 2005/22
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 31.03.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: jaunu liksoforu objektu būvniecība
CPV kods: 45316212-4
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.04.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” LVM Sēklas un stādi, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-4837668. Fakss: +371-4837668
2. Identifikācijas nr.: AS LVM SS/2005/551/_
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.05.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: mežsaimniecisko darbu veikšana kokaudzētavā “Jelgava”
CPV kods: 77000000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Zandis Miķelsons

Pavasara iela 10, Ozolnieki, Ozolnieku nov., Jelgavas rajons

1400

Aiva Mitjukova

“Kalpakieši”, Svētes pagasts, Jelgavas rajons

1400

Ilze Grīnofa

“Karstiņi”, Svēte, Svētes pagasts,Jelgavas rajons

1400

Marita Eglīte

“Jaunkrastiņi”, Svēte, Svētes pagasts

1400

Kopā:

5600

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.05.2005.
13. Cita informācija: saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldības vajadzībām” 4. panta 4. daļu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības AS “Rīgas Centrāltirgus”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.50003249741, adrese: Nēģu iela 7, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7229985, 7214305.Fakss: +371-7229981
Kontaktpersona: “Rīgas Centrāltirgus” direktora vietnieks Arnolds Krauklis, tel.7214305,
2. Identifikācijas nr.: RCT 2005/15-AK
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

80

Pretendenta piedāvātā paklpojuma kvalitāte

10

Pretendenta pieredze

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: AS “Rīgas Centrāltirgus” darbinieku veselības apdrošināšana
CPV kods: 66331200-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: AS “Rīgas Centrāltirgus” 132 darbinieku veselības apdrošināšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: AS “Rīgas Centrāltirgus”, Rīga, Nēģu iela 7
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada jūnijs – 2008.gada jūnijs
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Nēģu iela 7, 2.stāvs, 3.kab., Rīga, LV-1050, tel.7214305 līdz: 01.06.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu uz kontu: AS “Rīgas Centrāltirgus”, Rīga, Nēģu iela 7, vienotais reģ.Nr.LV 50003249741, “Parekss banka”, fil.” Citadele”, kods PARXLV22CIT, norēķinu konts nr.LV62 PARX 0001 1042 1040 5, ar norādi “Par nolikumu RCT 2005/15-AK”.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Nēģu iela 7, 2.stāvs, 3.kab., Rīga, LV-1050, katru darba dienu līdz: 01.06.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Nēģu iela 7, 3.stāvs, konferenču zāle, Rīga, LV-1050 01.06.2005. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000056357, adrese: Jomas iela 1/5, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7093880, 7093852.Fakss: +371-7093985
Kontaktpersona: Jūrmalas pilsētas domes Būvniecības un transporta nodaļas vadītājs Māris Demme, tālr.7093880.E-pasts: marisd@jpd.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: JPD 2005/75
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

80

Stāvvietas pieejamība ar sabiedrisko transportu

10

Speciālās autostāvvietas ietilpība

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: transportlīdzekļu piespiedu pārvietošanas un uzglabāšanas pakalpojumi
CPV kods: 34144220-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: aptuveni 300 transporta līdzekļi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūrmalas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 48 mēnešus pēc līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jūrmalā, Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 232.kabinetā līdz: 03.06.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu uz Jūrmalas pilsētas domes norēķinu kasi IBAN LV 20PARX0002484571019 a/s Parekss banka kods PARXLV 22, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jūrmalā, Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 232.kabinetā līdz: 03.06.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūrmalā, Jomas ielā 1/5, Jūrmalas pilsētas domes 1.stāva mazajā zālē 03.06.2005. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017734, 7017755. Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: vecākā referente Ira Koleba.E-pasts: ira.koleba@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA2005/080
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

60

Pretendenta pieredze

20

Pretendenta darbinieku kvalifikācija

20

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: zinātniski pētnieciskais projekts ”Latvijas Republikas satelītu lāzerlokācijas elektroniskās mērīšanas sistēmas kvalitatīva uzlabošana”
CPV kods: 73000000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: vienas Fundamentālās Ģeodinamiskās observatorijas lāzerlokācijas stacijas Rīga-1884 elektroniskās mērīšanas sistēmas kvalitatīva uzlabošana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Grostonas iela 2, Rīga, LV-1013 līdz: 26.05.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Samaksa par konkursa nolikumu jāveic uz Valsts kases norēķinu kontu ar norādi: “Samaksa par Aizsardzības īpašumu valsts aģentūras atklātā konkursa nolikumu, identifikācijas Nr. AĪVA 2005/080” Valsts kase, reģistrācijas nr.90000050138, konta nr. LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka, kods LACBLV2X.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 18.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Grostonas ielā 2, Rīga, Latvija, LV-1013 līdz: 26.05.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Grostonas ielā 2, Rīga, Latvija, LV-1013 26.05.2005. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Lubānas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000054159, adrese: Tilta iela 11, Lubāna, Madonas rajons, Latvija, LV-4830. Tālruņi: +371-4894434, 4894941. Fakss: +371-4894171
Kontaktpersona: domes izpilddirektors Ivars Bodžs, t. 6165144.E-pasts: lubana@madona.lv
2. Identifikācijas nr.: LPD 2005/2
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

1.Piedāvājuma vērtējums bez cenas

160

1.1. Pieredze līdzīgu pasūtījumu izpildē

10

1.2. Pasūtījuma izpildē iesaistīto speciālistu kvalifikācija

10

1.3. Piedāvātais darbu izpildes grafiks un termiņi

10

1.4. Piedāvātais tehniskais vērtējums

80

1.4.1. kurināmā mitruma satura robežas
(kā mainās katla jauda atkarībā no kurināmā mitruma)

20

1.4.2. katlu lietderības koeficienta izmaiņas atkarībā no katla slodzes

20

1.4.3. siltumtīklu cauruļvadu siltuma vadītspējas koeficients

20

1.4.4. katlu automatizācijas pakāpe

20

1.5. Abu katlumāju un siltuma trases ekspluatācijas izmaksas pēc projekta realizācijas (nepieciešamais apkalpojošā personāla skaits katlu mājā, elektroenerģijas izmaksas, katlu mājas garantijas laiks)

40

1.6. Garantijas laiks

10

2.Cena

100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: siltumapgādes sistēmas rekonstrukcija Lubānas pilsētā
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: divu katlumāju rekonstrukcija 0,8 MW un 0,3 MW un siltumtīklu rekonstrukcija 240 m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lubānas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.09.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tilta ielā 11, Lubāna, Madonas rajons, LV-4830 līdz: 13.06.2005., laikā no plkst.09 : 00 _ līdz plkst. _ 14 : 00, iepriekš samaksājot: Ls 25. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu- Baltic Trust Bank, bankas kods BATRLV2X, konts LV70 BATR 0051 201590300
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.06.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tilta ielā 11, Lubāna, Madonas rajons, LV-4830 līdz: 13.06.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tilta ielā 11, Lubāna, Madonas rajons, LV-4830 13.06.2005. plkst. 14: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
Kontaktpersona: celtniecības nozares vadītājs Juris Krastiņš, t.3480966.E-pasts: kp@e-liepaja.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 2005/28
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Liepājas pirmskolu un skolu inženiertīklu, jumta, virtuves un citu telpu rekonstrukcija un renovācija
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 9 objekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Liepājas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 23.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ūliha ielā 44, Liepājā līdz: 09.06.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu reģ. nr. 90000063185 Liepājas Domes Norēķinu kase, Latvijas Unibanka Liepājas filiāle, kods UNLALV2X012, konta nr. LV09UNLA0010188888888, maksa par nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.06.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ūliha ielā 44, Liepājā līdz: 09.06.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ūliha ielā 44, Liepājā 09.06.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: ir paredzēts Ls 1 000 apmērā. Konta numurs, uz kuru pārskaitāms piedāvājuma nodrošinājums norādīts konkursa nolikumā.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
Kontaktpersona: celtniecības nozares vadītājs Juris Krastiņš, t.3480966.E-pasts: kp@e-liepaja.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 2005/27
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Liepājas pirmskolu un skolu logu bloku un fasāžu rekonstrukcija un renovācija
CPV kods: 45400000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 9 objekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Liepājas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 16.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ūliha ielā 44, Liepājā līdz: 09.06.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu reģ. nr. 90000063185 Liepājas Domes Norēķinu kase, Latvijas Unibanka Liepājas filiāle, kods UNLALV2X012, konta nr. LV09UNLA0010188888888, maksa par nolikumu.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.06.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ūliha ielā 44, Liepājā līdz: 09.06.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ūliha ielā 44, Liepājā 09.06.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: ir paredzēts Ls 1 000 apmērā. Konta numurs, uz kuru pārskaitāms piedāvājuma nodrošinājums norādīts konkursa nolikumā.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Pašvaldības iestāde “Jelgavas pašvaldības policija’’, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031705, adrese: Mazais ceļš 3, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3025615, 3028550. Fakss: +371-3022251
Kontaktpersona: inspektors juridiskajos jautājumos Jānis Zemvalds, t.3028550
2. Identifikācijas nr.: JPP2005/02
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degviela: benzīns A-95 un A-98, dīzeļdegviela
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: degviela 135 500 litri: benzīns A-95 – 55 000 litri, benzīns A-98 – 31 000 litri, dīzeļdegviela – 99 000 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 30.06.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Mazais ceļš 3, Jelgava, LV-3001, 24.kabinetā līdz: 08.06.2005., laikā no plkst.pirmdienās no plkst 8.00 līdz 19.00, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 14.30; pusdienas pārtraukums no plkst.12.00 līdz 13.00, iepriekš samaksājot: Ls 50.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, LUB Jelgavas filiāle, UNLALV2X008, LV09UNLA0008010130566, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Mazais ceļš 3, Jelgava, LV-3001, kab. nr.24 līdz: 08.06.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Mazais ceļš – 3, Jelgava, LV-3001, kab.nr.27 08.06.2005. plkst. 10: 00.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Liepājas pilsētas dome, 90000063185, Rožu iela 6, LV-3401, Liepāja, Latvija
Kontaktpersona: Ronalds Fricbergs
Tālr.: +371 34 04762
Faksa Nr.: +371 3423391
Elektroniskā pasta adrese: ronalds@dome.liepaja.lv
Mājas lapas adrese (URL): Nav
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.9
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par tiesībām sniegt gada pārskatu audita un konsultāciju pakalpojumus Liepājas pilsētas pašvaldībai
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Gada audita un konsultāciju sniegšana Liepājas pilsētas budžeta iestādēm
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Liepājas pilsēta
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
74121210-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) CPC kods 862
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Visu Liepājas pilsētas budžetu iestāžu gada pārskatu audits un konsultācijas
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 48 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks 07.07.2005 un/vai beigas 06.07.2008.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Pretendentam jāiemaksā piedāvājuma nodrošinājums Ls 1000 apmērā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avansa maksājums 20% no konkrētā gada pārskata audita pakalpojumu summas, pārējā summa pēc pieņemšanas - nodošanas akta parakstīšanas, par konsultācijām pēc fakta
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta, pret to nav uzsākta tiesvedība par darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai likumā noteiktajos gadījumos un kārtībā, pēdējos trīs gadus ir pieredze darbā ar valsts vai pašvaldību struktūrām gada pārskatu audita veikšanā, 2004.gadā sniegto audita pakalpojumu apgrozījums pārsniedz LVL 140000, t.sk. valsts vai pašvaldību struktūrām – LVL 130000
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Valsts ieņēmumu dienesta, vai līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes citā valstī izdota izziņa. Valsts uzņēmumu reģistra, vai līdzvērtīgas uzņēmumu reģistrācijas iestādes citā valstī izdota izziņa. Uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija. Pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi. Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas līguma kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Valsts ieņēmumu dienesta par saņemšanu apstiprināta bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins un zvērināta revidenta slēdziens. Informācija par pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas iemaksām no darba ņēmēja ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par 2004.gadu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta kvalifikācijas apliecinoši dokumenti veikt nolikumā paredzētos darbus – zvērināta revidenta sertifikāta kopija, CV un darba pieredzes apraksts
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? JĀ
Likums „Par pašvaldībām”. Likums „Par zvērinātiem revidentiem”
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Cena gada pārskata audita pakalpojumiem – 75;
2.Cena par vienas stundas konsultāciju pakalpojumiem – 25
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LPD 2005/34
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 30.06.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 30.06.2005.
vai 55 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 10.00 līdz 17.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 28.09.2005.
0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 30.06.2005. plkst.14.00
Vieta Liepājas pilsētas dome, Rožu ielā 6, e-istabā., Liepāja
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 06.05.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Finanšu un kapitāla tirgus komisija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001049028, adrese: Kungu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7774800, 7774801.Fakss: +371-7225755
Kontaktpersona: juriskonsulte Daiga Birīte, t.7774819.E-pasts: Daiga.Birite@fktk.lv
2. Identifikācijas nr.: FKTK 2005/10
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

40

kvalitāte

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: veselības apdrošināšana
CPV kods: 66331200-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: veselības apdrošināšanas polises 90 darbiniekiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kungu iela 1, Rīga, no plkst.8: 30-12: 00 un no 14: 00-17: 45 (piektdienās līdz 16: 45) līdz: 03.06.2005., laikā no plkst.līdz plkst.9: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kungu ielā 1, Rīga līdz: 03.06.2005. plkst. 9: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kungu iela 1, Rīga. 03.06.2005. plkst. 9: 00
11. Citas ziņas: pretendenti var saņemt Nolikumu arī pa e-pastu. Pieprasījums sūtāms uz e-pasta adresi- Daiga.Birite@fktk.lv, tajā norādot Nolikuma saņēmēju (juridiskai personai – nosaukumu, fiziskai personai – vārdu, uzvārdu), tā adresi, e-pasta adresi, tālruņa un faksa numuru.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts ceļi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003344207, adrese: Gogoļa ielā 3, Rīgā, Latvija, LV-1050.
Tālruņi: +371-7028168, 7028170. Fakss: +371-7028171
2. Identifikācijas nr.: LVC05/24
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.04.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.05.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tilta rekonstrukcija (Ziemeļsusējas tilts a/c P76 Aizkraukle - Jēkabpils 38,71 km)
CPV kods: 45221100-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Viadukts”

40003030420

Zvaigžņu iela 6, Jēkabpils, LV-5202

882 139.51

Kopā:

882 139.51

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.05.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017737.Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas vadītāja Diāna Sauka.E-pasts: diana.sauka@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2005/076
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: džemperu piegāde
CPV kods: 18000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: džemperu piegāde 2005.-2006.gadā 4000 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Grostonas ielā 2, Rīgā, 3.stāvā Kancelejā līdz: 30.05.2005., laikā no plkst.8.30 līdz 10: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Grostonas ielā 2, Rīgā, 3.stāvā, Kancelejā līdz: 30.05.2005. plkst. 10.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Grostonas ielā 2, Rīgā, 3.stāvā 30.05.2005. plkst. 10.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Tiesu administrācija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001672316, adrese: Mārstaļu iela 19, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7063881.Fakss: +371-7063805
Kontaktpersona: Jānis Rāzna.E-pasts: janis.razna@ta.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: TA 2005/5
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

10

pretendenta pieredze

10

vienas produkta vienības izmaksa

40

cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Tiesu administrācijas lietošanā esošo telpu un teritorijas uzkopšana
CPV kods: 74700000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5091.3 kv.m telpu un 670.7 kv.m teritorijas uzkopšanas darbi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Liepāja, Daugavpils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: trīs gadi
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Mūkusalas ielā 41b, 4. stāvā Tiesu administrācijas Juridiskajā nodaļā līdz: 24.05.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.05.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tiesu administrācijas Kancelejā, Mūkusalas ielā 41b, 4.stāvā, Rīgā, LV-1004 līdz: 24.05.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tiesu administrācijas Sapulču telpā, 4.stāvā, Mūkusalas ielā 41b, Rīgā 24.05.2005. plkst. 11: 00
11. Citas ziņas: grozījumi konkursa nolikuma Finanšu piedāvājumā (pielikums nr. 3), nolikuma 29.punktā.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra , 90001475221, Baznīcas ielā 25, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Dzintars Arbidāns
Tālr.: 7043700
Faksa Nr.: 7043701
Elektroniskā pasta adrese: voava@voava.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.voava.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par HIV/AIDS slimniekiem ambulatori izsniedzamo ārstniecības līdzekļu iepirkumu 2005. gadam, II daļa
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Ārstniecības līdzekļi, kas sadalīti pa 30 pozīcijām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
30 pozīcijas
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 6 un/vai dienās 180 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III.1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums LVL 10 000 . Līguma nodrošinājums 5 % no līguma summas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III.2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Piedāvājums sagatavots un noformēts atbilstoši nolikumā izvirzītajām prasībām un ir iesniegti visi pieprasītie dokumenti
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Jebkura persona vai personu grupa, kas var iesniegt darbības licences kopiju un Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības kopiju vai izziņu, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, kopiju. Cita konkursa nolikumā minētā dokumentācija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1) Gada pārskats par 2004.gadu (kopija); 2) izziņa, kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 3) izziņa, kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; 4) pretendenta parakstīts apliecinājums par pretendenta kopējo finansu apgrozījumu, kas saistīts ar ārstniecības līdzekļu realizāciju 2004.gadā; 5) pretendenta finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā nav mazāks par LVL 100 000 (simts tūkstoši latu); 6) apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi; 7) pretendenta gada pārskatā par 2004.gadu aktīvu vērtība pārsniedz kreditoru parādu saistības, izņemot radnieciskos parādus mātes uzņēmumam, kas ir pretendenta 100% dibinātājs; 8) pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; 9) pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; 10) licences zāļu lieltirgotavas atvēršanai (darbībai) kopija; 11) pārējā informācija un iesniedzamā dokumentācija saskaņā ar konkursa nolikumu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Pretendentam piedāvājums jāiesniedz dokumentārā veidā, kas atbilst nolikuma pielikumā Nr. 1 esošajai formai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VOAVA 2005/44
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 04.07.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50,00 (piecdesmit lati) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu. Valsts Kase, Reģ. Nr. 90000050138. Latvijas Banka, kods TRELLV21. Konts LV 83 TREL 106000121900. Ar norādi “Par HIV/AIDS slimniekiem ambulatori izsniedzamo ārstniecības līdzekļu iepirkumu 2005. gadam, II daļa” nolikumu (ID Nr. VOAVA 2005/44)
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 04.07.2005.
vai 52 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā noplkst. 8: 30 līdz 11: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 04.07.2005. plkst.11: 00
Vieta Baznīcas iela 25, Rīga, LV-1010, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 05.05.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: v/a “Latvijas Zivju resursu aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001849951, adrese: Daugavgrīvas iela 8, Rīga, Latvija, LV-1048. Tālruņi: +371-7612409. Fakss: +371-7616946
2. Identifikācijas nr.: LZRA-2005/04
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 07.04.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degvielas iepirkums
CPV kods: 23100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Latvija Statoil”

40003064094

Citadeles 12, Rīga

3999,68

A/s “Virši-A”

40003242737

Kalna 17, Aizkraukles pag., Aizkraukles raj.

13457,20

SIA “Astarte-Nafta”

40003276964

Brīvības 60, Dobele

9700,50

Kopā:

27157,38

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.05.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Latgales nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001475221, adrese: Saules ielā 5, Daugavpilī, Latvija, LV-5401.
Tālruņi: +371-5422236 Fakss: +371-5422236
2. Identifikācijas nr.: VOAVA 2005/22
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.03.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: telpu noma Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras Latgales nodaļas biroja vajadzībām Daugavpilī
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 12.05.2010.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Daugavpils dzīvokļu un komunālās saimniecības uzņēmums”

41503002485

Liepājas ielā 21, Daugavpilī

Ls 1 bez PVN
par 1 kv.m;

Kopā:

37224.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.05.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000063185, adrese: Rožu iela 6, Liepāja, Latvija, LV-3401.

Tālruņi: +371-3404809. Fakss: +371-3404806
2. Identifikācijas nr.: LPD 2005/2002/000-590-08-02/0008/27
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.04.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.05.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tehniskā palīdzība Liepājas siltumapgādes sistēmas atjaunošanai - energo audits
CPV kods: 74231430-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 25.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Ekodoma”

40003041636

Zentenes iela 12-49, Rīga, LV-1010

EUR 39974.39

Kopā:

EUR 39974.39

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.05.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR VM Valsts sanitārā inspekcija (VSI), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000382649, adrese: Ieriķu ielā 3, Rīgā, Latvija, LV-1084. Tālruņi: +371-7819671, 7819673. Fakss: +371-7819672
2. Identifikācijas nr.: VM VSI 2005/05
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.03.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.05.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: veidlapu izgatavošana un piegāde VSI
CPV kods: 78100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2010.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

AS “Tehnoinform”

50003069801

Jūrkalnes iela 4, Jūrmala, LV-2011

24463.50

Kopā:

24463.50

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.05.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000069281, adrese: Smilšu ielā 1, Rīgā, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028703. Fakss: +371-7028704
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2005/63
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.03.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 29.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: VID centrālā aparāta nodrošināšana ar iespieddarbu produkciju - bukletiem, ielūgumiem un apsveikumu kartītēm, aploksnēm, brošūrām, mapēm, informatīvajām lapām, plakātiem un atzinības rakstiem, uzlīmēm
CPV kods: 78230000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Valmieras tipogrāfija LAPA”

44103002862

Andreja Upīša iela 7, Valmiera, LV-4201

782.90 Ls bez PVN

Kopā par 1 eksemplāru par viesiem priekšmeta veidiem bez PVN, Ls

782.90 Ls bez PVN

Kopā: sniegto pakalpojumu kopējā summa bez PVN, Ls 79 999,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.05.2005.
13. Cita informācija: iepirkuma līgums ir spēkā līdz brīdim, kad sniegto pakalpojumu kopējā summa sasniedz līguma cenu.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!