• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2005. gada 18. maija rīkojums Nr. 315 "Par nekustamā īpašuma Cēsīs, Lielajā Skolas ielā 6, saglabāšanu valsts īpašumā". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.05.2005., Nr. 80 https://www.vestnesis.lv/ta/id/108606-par-nekustama-ipasuma-cesis-lielaja-skolas-iela-6-saglabasanu-valsts-ipasuma

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.316

Par zemesgabala Rīgā, Lomonosova ielā 6, saglabāšanu valsts īpašumā

Vēl šajā numurā

20.05.2005., Nr. 80

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: rīkojums

Numurs: 315

Pieņemts: 18.05.2005.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta rīkojums Nr.315

Rīgā 2005.gada 18.maijā (prot. Nr.30 16.§)

Par nekustamā īpašuma Cēsīs, Lielajā Skolas ielā 6, saglabāšanu valsts īpašumā

 

1. Saglabāt valsts īpašumā un nodot Izglītības un zinātnes ministrijas valdījumā nekustamo īpašumu — zemesgabalu 1433 m2 platībā (zemes kadastra Nr. 4201 005 2006), mācību korpusu (būves kadastra apzīmējums 4201 005 2006 001), aktu zāli (būves kadastra apzīmējums 4201 005 2006 002) un sporta zāli (būves kadastra apzīmējums 4201 005 2006 003) — Cēsīs, Lielajā Skolas ielā 6.

2. Izglītības un zinātnes ministrijai šī rīkojuma 1.punktā minēto nekustamo īpašumu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ierakstīt zemesgrāmatā uz valsts vārda Izglītības un zinātnes ministrijas personā.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Izglītības un zinātnes ministre I.Druviete

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!