Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.119
Rīgā 2005.gada 25.maijā (prot. Nr.25 (234), 11.p.)
Par Noteikumiem par elektronisko sakaru komersanta piedāvāto elektronisko sakaru pakalpojumu aprakstu un lietošanas noteikumu publisku pieejamību
Saskaņā ar Administratīvā procesa likuma spēkā stāšanās likuma 17.panta pirmo daļu un pamatojoties uz Elektronisko sakaru likuma 8.panta otro daļu un 19.panta pirmās daļas 2.punktu un likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 9.panta otro daļu,
padome nolemj:
1. Apstiprināt Noteikumus par elektronisko sakaru komersanta piedāvāto elektronisko sakaru pakalpojumu aprakstu un lietošanas noteikumu publisku pieejamību (pielikumā).
2. Noteikt, ka šī lēmuma 1.punktā minētie noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
3. Ar šī lēmuma 1.punktā paredzēto noteikumu stāšanos spēkā spēku zaudē Kārtība, kādā elektronisko sakaru komersants nodrošina piedāvāto elektronisko sakaru pakalpojumu aprakstu un lietošanas noteikumu publisku pieejamību, kas apstiprināta ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2004.gada 29.septembra lēmumu Nr.239 (Latvijas Vēstnesis, 2004,158.nr.).
Lēmums stājas spēkā ar tā pieņemšanas brīdi.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka
Apstiprināti ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes
2005.gada 25.maija lēmumu Nr.119 (protokols Nr.25. (234), 11.p.)
Noteikumi par elektronisko sakaru komersanta piedāvāto elektronisko sakaru pakalpojumu aprakstu un lietošanas noteikumu publisku pieejamību
Izdoti saskaņā ar Elektronisko sakaru likuma 19.panta pirmās daļas 2.punktu
1. Šie noteikumi nosaka kārtību, kādā elektronisko sakaru komersants nodrošina piedāvāto elektronisko sakaru pakalpojumu aprakstu un lietošanas noteikumu publisku pieejamību.
2. Elektronisko sakaru komersants pirms elektronisko sakaru pakalpojuma līguma slēgšanas ar abonentu nodrošina, lai piedāvātā elektronisko sakaru pakalpojuma apraksts un lietošanas noteikumi abonentam ir pieejami rakstveidā.
3. Elektronisko sakaru komersants elektronisko sakaru pakalpojumam, kura saņemšanai apmaksa tiek veikta pirms pakalpojuma sniegšanas (turpmāk — priekšapmaksa) un tiek izsniegta priekšapmaksas karte, nodrošina vismaz vienu no šādiem nosacījumiem:
3.1. elektronisko sakaru pakalpojumu aprakstu un lietošanas noteikumus pievieno priekšapmaksas kartei;
3.2. elektronisko sakaru pakalpojumu apraksts un lietošanas noteikumi ir publiski pieejami tirdzniecības vietā pirms priekšapmaksas veikšanas;
3.3. elektronisko sakaru pakalpojumu apraksti un lietošanas noteikumi ir publiski pieejami šo elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanas vietā.
4. Elektronisko sakaru komersants elektronisko sakaru pakalpojumam, kura saņemšanai tiek veikta priekšapmaksa un netiek izsniegta priekšapmaksas karte, nodrošina vismaz vienu no šādiem nosacījumiem:
4.1. elektronisko sakaru pakalpojumu apraksts un lietošanas noteikumi ir publiski pieejami tirdzniecības vietā pirms priekšapmaksas veikšanas;
4.2. elektronisko sakaru pakalpojumu apraksti un lietošanas noteikumi ir publiski pieejami šo elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanas vietā.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka