• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.07.2005., Nr. 105 https://www.vestnesis.lv/ta/id/112008

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

07.07.2005., Nr. 105

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000069281, adrese: Smilšu ielā 1, Rīgā, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028740. Fakss: +371-
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2005/271
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.06.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: svinīgā pasākuma “Latvijas Republikas Muitas dibināšanas 85.gadadiena un tās atjaunošanas 15.gadadiena” sarīkošana

CPV kods: 92312110-5
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Para Projekts”

40003542547

Lāčplēša iela 36-6, Rīga

14355.00

Kopā:

14355.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.06.2005.
13. Cita informācija: ar uzvarētāju tiks slēgts iepirkuma līgums pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldības vajadzībām” 4.panta ceturto daļu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000041898, adrese: Jelgava, Lielā iela 2, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3005674, 3005624. Fakss:+371-3005619
Kontaktpersona:Ineta Znotiņa, projektu vadītāja asistente.E-pasts:zineta@tvnet.lv
2. Identifikācijas nr.:LLU/2005-6
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Kvalitāte (pretendenta sadarbība ar citiem partneriem)

10

Tehniskās apkopes iespējas un izmaksas

10

Cena

70

Piegādes termiņi

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mēbeļu un telpu iekārtu izgatavošana un piegāde
CPV kods: 36100000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 609 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: LLU objektos
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgava, Lielā iela 2, Saimnieciskā dienesta 17.kab. līdz:27.07.2005., laikā no plkst.8:15 līdz plkst. 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu: Valsts kase, kods TRELLV21, konts: LV91TREL2160030220200, mērķis: maksa par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgava, Lielā iela 2, Saimnieciskā dienesta 17.kab. līdz:27.07.2005. plkst. 9:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgava, Lielā iela 2, Saimnieciskā dienesta 15.kab. 27.07.2005. plkst. 9:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000 LLU budžeta kontā (Valsts kase, kods TRELLV21, konts: LV91TREL2160030220200, mērķis: atklāta konkursa piedāvājuma nodrošinājums).

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001669496, adrese: Lāčplēša iela 70a, Rīga, Latvija, LV-1011.
Tālruņi: +371-7011800. Fakss: +371-7011812
2. Identifikācijas nr.: VSAA-2005/0280
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.05.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 21.06.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: personāla vadības informācijas sistēmas piegāde, ieviešana un uzturēšana

CPV kods: 72200000-7; 30200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2008.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA
“Robertson&Blums”

40003374856

Smilšu iela 8, Rīga, Latvija, LV-1050

Ls 49770.55
(bez PVN)

Kopā:

Ls 49770.55

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 22.06.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ceraukstes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000033975, adrese: “Tautas nams”, Ceraukstes pagasts Bauskas rajons, Latvija, LV-3908. Tālruņi: +371-3958331, 3958231. Fakss: +371-3958331
2. Identifikācijas nr.: BRCPP2005/2
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.05.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 17.06.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ceraukstes ciemata un Griķu pamatskolas ūdens apgādes rekonstrukcija, kanalizācijas notekūdeņu savākšana un jaunu attīrīšanas iekārtu izbūve

CPV kods: 45000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA Eko Akva

50003445991

Antenas iela 3, Rīga, LV-1004

136026.99

Kopā:

136026.99

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.06.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Talsu rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000019789, adrese: Kareivju ielā 7, Talsi, Latvija, LV-3201.
Tālruņi: +371-3222238. Fakss: +371-3222235
2. Identifikācijas nr.: Talsu rajona padome, 2005.g./11
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 01.04.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Laidzes pagasta pamatskolas rekonstrukcijas projekta izstrāde

CPV kods: 74200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Tugalev LTV”

LV40102000637

Ceraukstes ielā 34, Rīgā LV 1004

EUR 23000.00

Kopā:

EUR 23000.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.06.2005.
13. Cita informācija: konkurss izsludināts 04.03.2005., tad 01.04.2005. pagarināts dokumentu iesniegšanas termiņš.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Talsu rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000019789, adrese: Kareivju ielā 7, Talsi, Latvija, LV-3201.
Tālruņi: +371-3222238. Fakss: +371-3222235
2. Identifikācijas nr.: Talsu rajona padome, 2005.g./12
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 01.04.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.04.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: izpēte un projektēšana Laucienes pagasta lidlauka rekonstrukcijai par aktīvās atpūtas centru

CPV kods: 74200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Projektu birojs “Dace”

50002001341

Baložu ielā 10, Tukums

EUR 24195.00

Kopā:

EUR 24195.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.06.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Kuldūgas komunālie pakalpojumi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.56103000221, adrese: Dzirnavu iela 18, Kuldīga, Latvija, LV-3301. Tālruņi:+371-3322469. Fakss:+371-3341422
Kontaktpersona:Kuldīgas pilsētas domes izpilddirektors Viktors Gotfridsons, tel. 6459091.E-pasts:viktors.gotfridsons@kuldiga.lv
2. Identifikācijas nr.:Kuldīgas pilsētas dome 2005/2
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Stacijas ielas rekonstrukcija Kuldīgas pilsētā

CPV kods:45230000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: izbūvējamā seguma platība ir 9236 m2
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīgas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kuldīgas pilsētas domes Kancelejā Baznīcas ielā 1, Kuldīgā līdz:22.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst. 17:00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu A/S “SEB Latvijas Unibanka” Kuldīgas filiāle, kods UNLALV2X001, konts LV26UNLA0011001130401, mērķis - konkursa nolikuma saņemšanai
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kuldīgas pilsētas domes Kancelejā, Baznīcas ielā 1, Kuldīgā, LV-3300, līdz:22.07.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīgas pilsētas domes Kancelejā, Baznīcas ielā 1, Kuldīgā, LV-3300, 22.07.2005. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: iemaksa naudā Kuldīgas pilsētas domes kontā A/S “SEB Latvijas Unibanka” Kuldīgas filiāle, kods UNLALV2X001, konts LV26UNLA0011001130401, LVL 10000.00 (desmit tūkstoši latu).

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Sausnējas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000054604, adrese: “Ozoli”, Sausnējas pag., Madonas raj., Latvija, LV-4841. Tālruņi:+371-4873821, 9181684.Fakss:+371-4873821
Kontaktpersona:Sausnējas pagasta padomes priekšsēdētāja Liena Kārkliņa, tālr. 4873821.E-pasts:sausneja@madona.lv
2. Identifikācijas nr.:Sausnējas pagasta padome 2005/1/4
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Tehniskie kritēriji

40

Finanšu kritēriji

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ūdenssaimniecības sistēmas rekonstrukcija Sausnējas pagasta Sidrabiņu ciemā
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.etaps ūdensapgādes sistēmas rekonstrukcija - darbu izpilde 2005.gadā: ūdens atdzelžošanas stacijas būvniecība blakus artēziskajām akām; ūdenstorņa rekonstrukcija; noslēgarmatūras nomaiņa akās. 2.etaps kanalizācijas sistēmas rekonstrukcija - darbu izpilde 2006.gadā: jaunas kanalizācijas sistēmas 297 m izbūve; esošo NAI demontāža un jaunu NAI izbūve Qvid=35 kub.m/dnn
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Madonas rajona Sausnējas pagasta Sidrabiņu ciemā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Ozoli”, Sausnējas pag., Madonas raj. līdz:27.07.2005., laikā no plkst.12:00 darba dienās laikā no plkst. 8:00 līdz plkst. 17:00, iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu (AKB “Baltic Trust Bank”, LV89BATR00512018022000, par konkursa nolikumu 2005/14)
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Ozoli”, Sausnējas pag., Madonas raj. līdz:27.07.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Ozoli”, Sausnējas pag., Madonas raj. 27.07.2005. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Saldus pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031118, adrese: Striķu iela 3, Saldus, Saldus rajons, Latvija, LV-3801. Tālruņi:+371-3807260, 3807280. Fakss:+371-3881100
Kontaktpersona:domes inženieris Linards Donoņš, tālr. 6011062.E-pasts:donins.linards@dome.saldus.lv
2. Identifikācijas nr.:Saldus pilsētas dome 05/18
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātā kvalitāte

60

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Saldus pilsētas ielu periodiskās uzturēšanas darbi
CPV kods:45233223-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 25275 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Saldus pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 7.septembris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Saldus pilsētas domē Tūristu ielā 1A, Saldū līdz:19.07.2005., laikā no plkst.9:00 līdz plkst. 17:00 (19.jūlijā līdz plkst. 13:00), iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā Saldus pilsētas domes kasē Saldū, Tūristu ielā 1A
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saldus pilsētas domē Tūristu ielā 1A, Saldū līdz:19.07.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Saldus pilsētas domē, Saldū, Tūristu ielā 1A 19.07.2005. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000 jāieskaita Saldus pilsētas domes kontā a/s “Latvijas Unibanka” Saldus filiāle, kods UNLALV2X015, konts nr.LV42UNLA0015013130235. Nodrošinājuma naudas summa konkursa uzvarētājam tiks atmaksāta 3 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas, bet pārējiem pretendentiem - 3 dienu laikā pēc piedāvājuma atvēršanas.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra “Kultūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001282471, adrese: Kr.Barona iela 6, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi:+371-3023461. Fakss:+371-3084676
Kontaktpersona:Ivars Pirvics, t.3023461, fakss 3084676
2. Identifikācijas nr.:JDAK 2005/3
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Preces kvalitāte, izskats, piegādes termiņi

50

Cena

50

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: flīģeļa iegāde
CPV kods:36310000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens flīģelis koncertu vajadzībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgavas pilsētas kultūras nams
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūrā “Kultūra”, Kr.Barona ielā 6, Jelgava, līdz:18.07.2005., pirmdienās laikā no plkst. no plkst. 08.00 līdz plkst. 19.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.08.00 līdz plkst.17.00, piektdienās no plkst. 08.00 līdz plkst.14.30., iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu (20.00LVL, kurā ietverts PVN) uz JPPA “Kultūra” kontā: Latvijas Unibankas Jelgavas filiāle, kods UNLALV2X008, konta nr. LV29UNLA0050001026977
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 08.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgavas pilsētas pašvaldībās aģentūrā “Kultūra”, Kr. Barona ielā 6, Jelgava, aģentūras birojā līdz:18.07.2005. plkst. 16:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgavas pilsētas pašvaldībās aģentūrā „Kultūra”, Kr. Barona ielā 6, Jelgava, aģentūras birojā 18.07.2005. plkst. 16:00.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Universitātes Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs, 40003117673, Rātsupītes ielā 1, LV-1067, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: direktore Dr. Zinaida Šomšteine
Tālr.: 371 7808003
Faksa Nr.: 371 7442407
Elektroniskā pasta adrese: zina@biomed.lu.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://bmc.biomed.lu.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Pētnieciskās laboratorijas iekārtas
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
1. Kompakt-klases automātiskais mikroslaidu printeris un mikroslaidu lāzera skeneris; 2. Caurstarojošs elektronu mikroskops; 3. Hromotogrāfijas iekārta; 4. Laminārie boksi (5 gab.); 5. CO2 inkubatori (3 gab. – 50-80 l un 1 gab. – 150-180 l).
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rātsupītes iela 1, Rīga
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
33261120-4
33253220-6
33261200-9
33152000-0
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1. Kompaktklases automātiskais mikroslaidu printeris un mikroslaidu lāzera skeneris; 2. Caurstarojošs elektronu mikroskops; 3. Hromotogrāfijas iekārta; 4. Laminārie boksi (5 gab.); 5. CO2 inkubatori (3 gab. – 50-80 l un 1 gab. – 150-180 l).
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 5 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Kompaktklases automātiskais mikroslaidu printeris un mikroslaidu lāzera skeneris.
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33261200-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Kompakt-klases automātiskais mikroslaidu printeris un mikroslaidu lāzera skeneris.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Viena iekārtu sistēma
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.2 Caurstarojošs elektronu mikroskops.
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33261120-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Caurstarojošs elektronu mikroskops.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Viena iekārta
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.3 Hromotogrāfijas iekārta
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33253220-6
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Hromotogrāfijas iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Viena iekārta
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.4 Laminārie boksi.
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Laminārie boksi.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Piecas iekārtas
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.5 CO2 inkubatori.
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33152000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts CO2 inkubatori.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Trīs iekārtas 50-80 l tilpuma. Viena iekārta 150-180 l tilpuma.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) balsoties uz līguma nosacījumiem
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1. Pretendentiem ir jābūt pieredzei laboratorijas iekārtu izplatībā.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1.Reģistrācijas apliecības kopiju vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā. 2. Licenci vai sertifikātu attiecīgo preču pārdošanai (izplatītājiem vai starpniekfirmām).
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1. Izziņu, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšana Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu parādu.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta rīcībā ir jābūt sertificētiem speciālistiem, kuri ir spējīgi nodrošināt iekārtu pācgarantijas apkopi.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * BMC2005/23
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 29.08.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 29.08.2005.
Laikā 10:00 līdz 15:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā EN; LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 29.08.2005. plkst.15:00
Vieta Rātsupītes ielā 1, Rīga
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. nav
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Projekts: Biomedicīnas un proteomikas attīstības infrastruktūras nodrošinājums. Projekta mērķis ir modernas infrastruktūras nodrošināšana vienai no prioritārajiem zinātnes virzieniem Latvijā – biotehnoloģijai un biomedicīnai. Projekts veicinās lietišķās zinātnes attīstību, un nodrošinās dažādu valsts zinātnisko institūciju pieeju modernām proteīnu pētīšanas iekārtām pasaules līmeņa konkurentspējīgu medicīnisku un biotehnoloģisku projektu realizācijai.
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 27.06.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000038741, adrese: Riharda Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi:+371-7037210, 7037534. Fakss:+371-7012614
Kontaktpersona:RD Īpašuma departamenta galv.sp. G.Dmitrijeva, t.7037210
2. Identifikācijas nr.:RDĪD 2005/37
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

70

kvalitāte

20

pretendenta pieredze

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvdarbi - Rīgas 94.vidusskolas ēkas pagraba telpu Rīgā, Ozolciema ielā 26
CPV kods: 45214220-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu, būvdarbu uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Ozolciema ielā 26
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 03.04.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 415.kabinetā līdz:08.08.2005., laikā no plkst.8:30 līdz plkst. 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu: AS “SEB Latvijas Unibanka” Rīdzenes filiāle, Kods: UNLALV2X002; IBA N:LV31UNLA0020300003010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīga, R.Vāgnera ielā 5, 415.kabinetā līdz:08.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 202.telpā 08.08.2005. plkst. 10:00.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Saimniecisko lietu pārvaldes Transporta daļas priekšnieks Jānis Brakovskis
Tālr.: +371-7028649
Faksa Nr.: +371-7047465
Elektroniskā pasta adrese: Janis.brakovskis-SLP@vid.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vid.gov.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Kr.Valdemāra ielā 1a, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Saimniecisko lietu pārvaldes Transporta daļas galvenā speciāliste A. Holšteine
Tālr.: +371-7047436
Faksa Nr.: +371-7047465
Elektroniskā pasta adrese: Aija.holsteina@dep.vid.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Kr.Valdemāra ielā 1a, 104.kab., LV-0, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Saimniecisko lietu pārvaldes Transporta daļas galvenā speciāliste A. Holšteine
Tālr.: +371-7047436
Faksa Nr.: +371-7047465
Elektroniskā pasta adrese: Aija.holsteina@dep.vid.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, 113.kabinetā, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Saimniecisko lietu pārvaldes Transporta daļas galvenā speciāliste A. Holšteine
Tālr.: +371-7028619
Faksa Nr.: +371-7028622
Elektroniskā pasta adrese: Aija.holsteina@dep.vid.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.1
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Vieglo automašīnu remonta un apkopes pakalpojumi
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Valsts ieņēmumu dienesta centrālā aparāta vieglo automašīnu remonta un apkopes pakalpojumu sniegšana
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Smilšu ielā 1, Rīgā
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
50118400-9
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 60 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) nav
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija # Dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma līgumu: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā (Komercreģistrā) reģistrētiem uzņēmumiem (komersantiem) - pretendenta Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) reģistrācijas apliecības kopija; ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma līgumu. # Dokuments, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – izziņa (oriģināls) no Uzņēmumu reģistra, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Izziņā jābūt norādītām arī pretendenta pārstāvības tiesībām. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām; ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments (oriģināls), kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām; # Dokuments, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur pretendents reģistrēts; Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālās iestādes izziņa (oriģināls) par nodokļu nomaksu Latvijā uz izziņas izsniegšanas brīdi. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi valstī, kur pretendents reģistrēts un izziņa, ka pretendents nav reģistrēts Latvijas Republikas nodokļu maksātāju reģistrā. Laika periods no izziņu izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām;
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Peļņas vai zaudējuma aprēķins par pēdējo finanšu pārskata gadu, par kuru pretendentam bija jāiesniedz un ir iesniedzis gada pārskatu.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Ja remonta un apkopes pakalpojumu sniegšanā paredzēts iesaistīt apakšuzņēmēju (-us), tad pretendentam jāiesniedz apliecinājums par to, kuru no līguma daļām pretendents plāno nodot apakšuzņēmējam (sadarbības partneris) saskaņā ar apakšlīgumu (ja tāds ir paredzēts); ja remonta un apkopes pakalpojumu sniegšanā paredzēts iesaistīt apakšuzņēmēju (-us), tad pretendentam jāiesniedz no apakšuzņēmēja saņemti dokumenti: 1. Uzņēmumu reģistra Komercreģistrā reģistrētas komercsabiedrības apstiprināta reģistrācijas apliecības kopija; 2. Izziņa no Komercreģistra, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju), tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; 3. LR Valsts ieņēmumu dienesta izsniegta izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu parādu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi uz izziņas izsniegšanas brīdi; 4. Apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi. -autoservisa ražošanas telpu tehnoloģisko iekārtu izvietojuma plāns un rakstisks apliecinājums autoservisa tehniskajam aprīkojumam; -apliecinājums, ka pretendentam ir vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze remonta un apkopes pakalpojumu jomā. Ne mazāk kā 3 (trīs) atsauksmes no citiem klientiem, kuri pēdējo 3 (trīs) gadu laikā saņēmuši autoservisa pakalpojumus; -izziņa no komercsabiedrības (ko parakstījis tās vadītājs), kas apliecina, ka komercsabiedrībā (autoservisā) strādā ne mazāk kā 20 autoservisa darbinieki; - apliecinājums no pretendenta (ko parakstījis tās vadītājs) par autoservisa atrašanās vietas attālumu (kilometros) līdz pasūtītājam Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 1a un autoservisa darba laiku.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Finanšu piedāvājums - 70
2.Attālums līdz autoservisam - 10
3.Darba laiks - 10
4.Darba vietu skaits - 10
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * FM VID 2005/231
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 24.08.2005.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 24.08.2005.
Laikā 8:30 līdz 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
120 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 24.08.2005. plkst.11:00
Vieta VID , Smilšu ¼, 207.telpa., Rīga.
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. nav
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 28.06.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Sesavas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000074899, adrese: Sesavas pagasts, Jelgavas rajons, Latvija, LV-3034. Tālruņi:+371-3063722, 3063744.Fakss:+371-3063744
Kontaktpersona:priekšsēdētājs Jānis Skrauplis, t.3063722, mob. 9257394
2. Identifikācijas nr.:Sesavas pagasta padome 2005/12
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

50

Kārtējās izmaksas

20

Kvalitāte

5

Estētiskās un funkcionālās īpašības

2

Tehniskās īpašības

13

Tehniskās apkopes iespējas un izmaksas

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jauna 15 vietīga pasažieru mikroautobusa noma uz 5 gadiem
CPV kods:34114400-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: jauna 15 vietīga pasažieru mikroautobusa noma uz 5 gadiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Sesavas pagasts, Jelgavas rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Sesavas pagasta padomes sekretariātā, Sesavas pagastā, Jelgavas rajonā līdz:20.07.2005., laikā no plkst.8:30 līdz plkst. 16:30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Sesavas pagasta padomes sekretariātā, Sesavas pagastā, Jelgavas rajonā līdz:20.07.2005. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Sesavas pagasta padomē, Sesavas pagastā, Jelgavas rajonā 20.07.2005. plkst. 14:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001264550, adrese: Lāčplēša iela 27, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7770406. Fakss: +371-7770479
2. Identifikācijas nr.: RAPLM2005/003
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.05.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.06.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: mēbeļu iegāde, piegāde un uzstādīšana Lāčplēša ielā 27 Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas vajadzībām (4.daļa)

CPV kods: 36100000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 05.10.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi atbilstoši likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta septītajai daļai
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 21.06.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000054163, adrese: Rīga, Raiņa bulvāris 5 , Latvija, LV-1050. Tālruņi:+371-7219468, mob.9111863. Fakss:+371-7286459
Kontaktpersona:Dace Dziļuma.E-pasts:dace.dziluma@pmlp.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:LR IeM PMLP 2005/34
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Kārtējās izmaksas par 1 kv. m mēnesī

45

Kosmētiskais remonts

20

Telpu platība

5

Telpu atrašanās vieta

5

Telpu funkcionālais sadalījums

5

Lokālais datortīkls un VITA pieslēgums

5

Apsardzes un ugunsdrošības signalizācija

5

Griestu augstums

5

Piespiedu ventilācija un kondicionēšanas sistēma klientu apkalpošanas zālē un pārējās telpās

5

Kopējais maksimālais

100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: telpu noma PMLP Latgales priekšpilsētas nodaļas vajadzībām
CPV kods:
Paredzamā iepirkuma apjoms: telpu noma līdz 5 gadiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Latgales priekšpilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 5 gadiem
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīga, Raiņa bulvāris 5, 515. kab. līdz:18.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz 16:30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 08.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Raiņa bulvārī 5, 515. kab. līdz:18.07.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Raiņa bulvārī 5, 302.kab. 18.07.2005. plkst. 15:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi:+371-7026409. Fakss:+371-7821062
Kontaktpersona:Projektu sagatavošanas departamenta direktores vietniece Inita Loseva, t.7026409.E-pasts:inita.loseva@vidm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:VIDM 2005/103
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Kvalifikācija

25

Pretendenta pieredze

15

Piedāvājuma cenas īpatsvars

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvprojekta izstrāde ūdenssaimniecības attīstības projektam Zirņu pagasta Zirņu un Butnāru ciemos ERAF līdzfinansētās nacionālās programmas “Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība apdzīvotās vietās ar cilvēku ekvivalentu līdz 2000” ietvaros
CPV kods: 74222000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: dokumentācijas sagatavošana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Peldu ielā 25-207 līdz:20.07.2005., laikā no plkst.8:30 līdz plkst. 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā Peldu ielā 25 403.telpā līdz:20.07.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā Peldu ielā 25 409.telpā 20.07.2005. plkst. 13:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000077325, adrese: Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, Latvija, LV-5400. Tālruņi:+371-5476316, 5476314 .Fakss:+371-5476318
Kontaktpersona:V.Kuzmins - DPD Komunālās saimniecības nodaļas vadītāja vietnieks, t.5476316, mob.9377041.E-pasts:jurkom@daugavpils.lv
2. Identifikācijas nr.:DPD KSN 2005/28
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Pretendenta pieredze

25

Piedāvātā kvalitāte

25

Cena

50

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Daugavpils pilsētas ielu rekonstrukcijas darbi
CPV kods:45233252-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu un darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Daugavpils pilsētas domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas ielā 35a, 2.stāvā, Daugavpils, līdz: 21.07.2005., laikā no plkst.9:00 līdz plkst. 17:00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: Daugavpils pilsētas domes NC, a/s “Pareks banka”, kods PARXLV22, konts Nr. LV17 PARX 0000850062000, subkonts 20000000000, par atklāta konkursa dokumentiem, kods 12100
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpils pilsētas domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas ielā 35a, 2.stāvā, Daugavpilī līdz:21.07.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Daugavpils pilsētas Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas ielā 35a, 2.stāvā, Daugavpilī 21.07.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 1000 Ls Daugavpils pilsētas domes NC, a/s “Pareks banka”, kods PARXLV22, konts nr.LV17PARX0000850062000, subkonts 20000000000 par atklāta konkursa dokumentiem, kods 12100.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!