• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 13.07.2005., Nr. 109 https://www.vestnesis.lv/ta/id/112413

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

13.07.2005., Nr. 109

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valmieras pilsētas dome, 90000043403, Lāčplēša iela 2, LV-4201, Valmiera, Latvija
Kontaktpersona: Valmieras pilsētas domes izpilddirektora vietnieks Māris Heinols, telefons 6422727
Tālr.: (+371) 42 07120
Faksa Nr.: (+371) 42 07125
Elektroniskā pasta adrese: dome@valmiera.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.valmiera.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam centram Valmierā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Iekārtu saraksts ar to rādītājiem dots konkursa nolikuma 2. pielikumā.
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas iela 91, Valmiera, Latvija
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
36400000-5
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
To iekārtu piegāde un montāža, kā arī nodošanas darba režīmā jaunieceltajā objektā “Vidzemes Olimpiskais centrs”, kas minētas konkursa nolikuma pielikumā Nr. 2
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 2 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas termiņš – 01.03.2006. Avanss netiek paredzēts.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. a) Pretendents ir reģistrēts atbilstoši savas mītnes zemes normatīvo aktu prasībām, t.sk. kā nodokļu maksātājs; b) Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; c) Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; d) Pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija - Pretendenta reģistrācijas apliecības apliecināta kopija.- Valsts ieņēmuma dienesta un citas nodokļu administrēšanas iestādes Latvijā, izziņas oriģināls par visu nodokļu nomaksu, izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, tai skaitā Valsts sociālās apdrošināšanas obligātā iemaksa. Pretendentiem, kuri reģistrēti Eiropas Savienības un valstīs, kuras iestājušās Pasaules Tirdzniecības organizācijā šī prasība nav obligāta, un viņiem jāiesniedz savas valsts nodokļu administrēšanas iestāžu izziņas.- LR Uzņēmumu reģistra izsniegta izziņa (vai savas valsts attiecīgās iestādes izziņa), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, izsniegta ne ātrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas.- Pretendenta rakstisks apliecinājums tam, ka pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas.
III .2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija - Auditēts gada finansu pārskatus, revidenta atzinumus un vadības ziņojumus par2004. gadu, kas uzrāda uzņēmuma apgrozījumu (neto bez PVN) par augstāk- Izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo trīs gadu laikā un par to, ka pretendenta apgrozījums katrā no minētajiem gadiem ir vismaz 450000 Ls (četrsimt piecdesmit tūkstoši latu)
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Saskaņā ar Nolikuma pielikumu Nr. 3
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VPD 2005/093AK
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 30.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 t.sk.PVN valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu. Norēķinu rekvizīti: Saņēmējs – Valmieras pilsētas dome,Reģistrācijas Nr. 90000043403, Banka – a/s “NORD/LB Latvija”; Bankas kods – RIKOLV2X, Konta Nr. LV38RIKO0002710710011 ar norādi: “Konkursam „Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam centramValmierā”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 30.08.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 7:30 līdz 18:30; 30.08.2005.līdz 09:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 30.08.2005. plkst.9:00
Vieta Lāčplēša iela 2, Valmiera, Latvija, Valmieras pilsētas domē, 1. stāvā mazajā zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Maksa par konkursa dokumentiem, neatkarīgi no konkursa rezultātiem, netiek atmaksāta.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 04.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Kandavas novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000050886, adrese: Dārza iela 6, Kandava, Tukuma raj., Latvija, LV-3120. Tālruņi:+371-3182028.Fakss:+371-3182028
Kontaktpersona:Hendriks Besikirskis, t.3182031.E-pasts:kandava@infonet.lv
2. Identifikācijas nr.:KND 2005/6
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Cēres pamatskolas sporta zāles būvniecība
CPV kods: 45212200-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbu pajoms sporta zālei - 7317 m3
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: “Cēre skola”, Cēre, Cēres pag., Kandavas nov., Tukuma raj.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2007.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kandavas novada domē, Dārza ielā 6, Kandavā, 202.kab. līdz:28.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst. 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu LUB, kods: UNLALV2X, konts: LV 73 UNLA 0011010130573
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kandavas novada domē 202.kab., Dārza ielā 6, Kandavā līdz:28.07.2005. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kandavas novada domē 202.kab., Dārza ielā 6, Kandavā 28.07.2005. plkst. 14:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” Ziemeļkurzemes mežsaimniecība”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi:+371-3237824, 9492511. Fakss:+371-3237825
Kontaktpersona:ID vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Aloizs Peipiņš, t.9492511.E-pasts:a.peipins@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.:AS LVM ZK/2005/720/ak
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Bukdangas” būve
CPV kods:45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5,80 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils rajona Ances pagasta teritorijā, Rindas meža iecirknī
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Upes ielā 4 Dundagā, Talsu rajonā, LV-3270, līdz:02.08.2005., laikā no plkst.8:30 līdz plkst. 17:30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajonā līdz:02.08.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajonā 02.08.2005. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Latvijas Universitātes Nekustamā īpašuma aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003708197, adrese: Basteja bulv. 12, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi:+371-7227175, 7221462. Fakss:+371-7228661
Kontaktpersona:projektu direktors Ēriks Skripsts, tel. 7227175.E-pasts:lunia@lu.lv
2. Identifikācijas nr.:IZM/LUNIA 2005/01
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

60

Darbu izpildes termiņš

5

Garantijas termiņš

10

Pieredze un pasūtītāju atsauksmes

10

Būvdarbos iesaistīto personu kvalifikācija

10

Piedāvātā darbu organizācija un esošā kvalitātes nodrošināšanas sistēma

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: studentu dienesta viesnīcas renovācija Rīgā, Rēznas ielā 10 korpuss 1
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: esošās deviņu stāvu ēkas renovācija, būvapjoms 22634 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Rēznas iela 10, korpuss 1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Basteja bulv. 12, Rīga, līdz:01.08.2005., laikā no plkst.10:00 līdz plkst. 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: Ar pārskaitījumu a/s SEB Unibanka Rīdzenes filiāle, konts nr.LV69UNLA0050005231013, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Basteja bulv. 12, SIA “Latvijas Universitātes Nekustamā īpašuma aģentūra” biroja telpās līdz:01.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Basteja bulv. 12, SIA “Latvijas Universitātes Nekustamā īpašuma aģentūra” biroja telpās 01.08.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: neatsaucama bankas garantija par summu 10000,00 (desmit tūkstoši) latu.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra, 90000077857, Stabu ielā 89 , LV-1009, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Iekšlietu īpašumu valsts aģentūras Juridiskās pārvaldes juriste Anda Miķelsone, tālrunis 7208046,fakss 7208578,e-pasts: anda.mikelsone@agentura.iem.gov.lv
Tālr.: +371 7208311
Faksa Nr.: +371 7208323
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@agentura.iem.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.5
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Par Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L, kanālu blīvēšanas iekārtu FMX/CMX un telefonu centrāļu Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalstu, remontu un rezerves daļu piegādi
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Iepirkuma priekšmets ir Siemens ciparu mikroviļņu sistēmu SRA L, kanālu blīvēšanas iekārtu FMX/CMX un telefonu centrāļu Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršana, atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde nolikumā noteiktajā apjomā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde – pēc Pasūtītāja pieteikuma Izpildītājs nodrošina Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas bojājumu novēršanu (Maksimāli 30 bojājumi gadā);Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde - pēc Pasūtītāja pieteikuma Izpildītājs nodrošina Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX avārijas bojājumu novēršanu (Maksimāli 15 bojājumi gadā); Siemens telefonu centrāles Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde - Pēc Pasūtītāja pieteikuma Izpildītājs nodrošina Siemens telefonu centrāļes Hicom 1xx (Hipath 3550) avārijas bojājumu novēršanu (Maksimāli 10 bojājumi gadā)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 60 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Maksimāli 30 bojājumi gadā
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2 Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Maksimāli 15 bojājumi gadā
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.3 Siemens telefonu centrāles Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Siemens telefonu centrāles Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Maksimāli 10 bojājumi gadā
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija reģistrācijas apliecības vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, notariāli apstiprināta kopija; izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (ārvalstu pretendentiem - analogas iestādes) izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas; pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija - reģistrācijas apliecības vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, notariāli apstiprināta kopija; izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (ārvalstu pretendentiem - analogas iestādes) izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas; pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija pretendenta līdzšinējās darbības (pieredzes) īss apraksts (ne vairāk kā 1 lapa), kas apliecina viņa spēju piegādāt konkursa nolikumā pieprasītās preces un sniegt pakalpojumus un ko ir apstiprinājis uzņēmuma vadītājs; informācija par vismaz 3 līdzīga rakstura (Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L, kanālu blīvēšanas iekārtu FMX/CMX un telefonu centrāļu Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalsta, remonta pakalpojumu sniegšanu un rezerves daļu piegādi) darbiem, norādot pasūtītāju (nosaukums, kontaktpersonas amats, tālruņa numurs), izpildes laiku un kopējo apjomu; pasūtījuma izpildē iespējami iesaistīto darbinieku kvalifikācijas apliecinošo dokumenta kopijas (izglītības dokumenti, CV un tml.), kas apliecina pretendenta kompetenci tehniskajā piedāvājumā norādīto pakalpojumu sniegšanā; rezerves daļu ražotāja apliecinājums, ka pretendentam visā paredzamā iepirkuma līguma darbības laikā ir tiesības piegādāt Siemens tehnikas remontam nepieciešamās rezerves daļas.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM IĪVA 2005/28
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 29.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 20 (divdesmit) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra, Reģ. Nr. LV90000077857, Banka: Valsts KaseBIC: TRELLV21, Konts: LV09TREL2140940320200
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 29.08.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 31.10.2005. 0 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 29.08.2005. plkst.10:00
Vieta Rīgā, Stabu ielā 89, 303.kabinetā
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 01.07.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, 90000086402, Rūdolfa iela 5, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Nodrošinājuma pārvaldes Valsts iepirkumu dienesta priekšniece Liene Lotko, tel.7075664, fakss 7075727, e-pasts: Liene.Lotko@rs.gov.lv
Tālr.: +371 7075604
Faksa Nr.: +371 7075600
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@rs.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.rs.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Robežkontroles sistēmas aprīkojums
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Robežkontroles sistēmas aprīkojums saskaņā ar nolikumu
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga, Liepāja, Ventspils, Daugavpils, Rēzekne, Ludza, Viļaka
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30000000-9
Papildu priekšmeti 33000000-0
29000000-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Dokumentu (pasu) lasītāji – no 60 līdz 80 gab., pirkstu nospiedumu komparatori (skeneris), aparatūra un programmas – no 60 līdz 80 gab., datorizēta dokumentu pārbaudes iekārta – no 22 līdz 40 gab., stacionārais dokumentu pārbaudes aprīkojums ar ultravioleto gaismu – no 55 līdz 60 gab., video spektrālais komparators – no 12 līdz 15 gab., stereo mikroskopi – 18 gab., leica MS 5 vai ekvivalents – no 20 līdz 24 gab., leica MZ 7,5 vai ekvivalents – no 2 līdz 3 gab., augstas izšķirtspējas video spektrālais komparators – 2 gab., video – optiskais komplekts (optiskais endoskops) – no 18 līdz 25 gab., ogļskābās gāzes mērījumu zonde – no 10 līdz 20 gab., infrasarkanā teleskopiskā kamera – no 18 līdz 25 gab., transportlīdzekļa apakšas apskates spogulis (teleskopiskais kāts) – no 45 līdz 50 gab., ierīce metāla virsmu nevienādības noteikšanai – no 21 līdz 30 gab., digitālā kamera (foto) – no 50 līdz 55 gab., digitālā video kamera – no 30 līdz 35 gab., mobilais dokumentu pārbaudes komplekts – no 2 līdz 4 gab., darba stacijas – no 60 līdz 80 gab., datņu serveri – no 20 līdz 30 gab., datori tīkla aizsardzībai – no 20 līdz 30 gab., mobilās darba stacijas – no 45 līdz 60 gab., stacionārās radiācijas kontroles iekārtas ar gammas starojuma un neitronu plūsmas detektori autoceļiem – no 3 līdz 5 gab. un dzelzceļiem – 1 gab., stacionārie neitronu plūsmas detektori autoceļiem – no 5 līdz 10 gab. un dzelzceļiem – 2 gab., pārvietojamie neitronu plūsmas detektori autoceļiem un dzelzceļam – no 1 līdz 6 gab.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 9 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Aparatūra un programmas dokumentu elektroniskās kontroles sistēmas izveidošanai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Dokumentu (pasu) lasītāji, pirkstu nospiedumu komparators (skeneris), aparatūra un programmas, datorizēta dokumentu pārbaudes iekārta.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Dokumentu (pasu) lasītājs – no 60 līdz 80 gab., pirkstu nospiedumu komparators (skeneris), aparatūra un programmas – no 60 līdz 80 gab., datorizēta dokumentu pārbaudes iekārta – no 22 līdz 40 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2 Personu kontroles un detalizētākas dokumentu pārbaudes aprīkojums robežkontroles/šķērsošanas punktos
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Stacionārais dokumentu pārbaudes aprīkojums ar ultravioleto gaismu, video spektrālais komparators, stereo mikroskopi, leica MS 5 vai ekvivalents, leica MZ 7,5 vai ekvivalents, augstas izšķirtspējas video spektrālais komparators.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Stacionārais dokumentu pārbaudes aprīkojums ar ultravioleto gaismu – no 55 līdz 60 gab., video spektrālais komparators – no 12 līdz 15 gab., stereo mikroskopi – 18 gab., leica MS 5 vai ekvivalents – no 20 līdz 24 gab., leica MZ 7,5 vai ekvivalents – no 2 līdz 3 gab., augstas izšķirtspējas video spektrālais komparators – 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.3 Robežkontroles/šķērsošanas punktu tehniskais aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33400000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Video-optiskais komplekts (optiskais endoskops), ogļskābās gāzes mērījumu zonde, infrasarkanā teleskopiskā kamera, transportlīdzekļa apakšas apskates spogulis (teleskopiskais kāts), ierīce metāla virsmu nevienādības noteikšanai, digitālā kamera (foto), digitālā video kamera.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Video-optiskais komplekts (optiskais endoskops) – no 18 līdz 25 gab., ogļskābās gāzes mērījumu zonde – no 10 līdz 20 gab., infrasarkanā teleskopiskā kamera – no 18 līdz 25 gab., transportlīdzekļa apakšas apskates spogulis (teleskopiskais kāts) – no 45 līdz 50 gab., ierīce metāla virsmu nevienādības noteikšanai – no 21 līdz 30 gab., digitālā kamera (foto) – no 50 līdz 55 gab., digitālā video kamera – no 30 līdz 35 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.4 Mobilais dokumentu pārbaudes komplekts
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Mobilais dokumentu pārbaudes komplekts
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Mobilais dokumentu pārbaudes komplekts – no 2 līdz 4 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.5 Datortehnika
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Darba stacijas, datņu serveri, datori tīkla aizsardzībai, mobilā darba stacija
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Darba stacijas – no 60 līdz 80 gab., datņu serveri – no 20 līdz 30 gab., datori tīkla aizsardzībai – no 20 līdz 30 gab., mobilās darba stacijas – no 45 līdz 60 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.6 Stacionārās radiācijas kontroles iekārtas ar gamma starojuma un neitronu plūsmas detektori
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Stacionārā autoceļu radiācijas kontroles iekārta ar gamma starojuma un neitronu plūsmas detektēšanas iespējām, stacionārā dzelzceļa radiācijas kontroles iekārta ar gamma starojuma un neitronu plūsmas detektēšanas iespējām
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Stacionārā autoceļu radiācijas kontroles iekārta ar gamma starojuma un neitronu plūsmas detektēšanas iespējām – no 3 līdz 5 gab., stacionārā dzelzceļa radiācijas kontroles iekārta ar gamma starojuma un neitronu plūsmas detektēšanas iespējām – 1 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.7 Stacionārie neitronu plūsmas detektori
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Stacionārā autoceļu neitronu plūsmas kontroles iekārta, stacionārā dzelzceļa neitronu plūsmas kontroles iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Stacionārā autoceļu neitronu plūsmas kontroles iekārta – no 5 līdz 10 gab., stacionārā dzelzceļa neitronu plūsmas kontroles iekārta – 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.8 Pārvietojamie neitronu plūsmas detektori autoceļiem un dzelzceļiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Mobilie (pārnēsājamie) neitronu plūsmas detektori autoceļiem un dzelzceļam
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Mobilie (pārnēsājamie) neitronu plūsmas detektori autoceļiem un dzelzceļam – no 1 līdz 6 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums eirās (EUR) 5 % apmērā no finanšu piedāvājuma pie maksimālā daudzuma summas bankas galvojuma formā. Līguma izpildes nodrošinājums 20 % apmērā no kopējās līguma cenas.
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Pēcapmaksa 45 (četrdesmit piecu) dienu laikā pēc piegādātās preces pavadzīmes – rēķina parakstīšanas.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Informācija par pretendenta darbību jāiesniedz saskaņā ar likuma „Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16., 17., 18.pantu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta parakstīts apliecinājums par to, ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi, nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija ir patiesa. Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra, vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību vai komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra, vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību vai komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdota izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā (neattiecas uz fiziskām personām). Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests un cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu parādu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apliecinātas peļņas un zaudējumu pārskatu kopijas par 2002., 2003. un 2004.gadu. Pretendenta apliecināta izziņa par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un vidējo strādājošo skaitu par 3 iepriekšējiem gadiem, par katru gadu atsevišķi.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija LR Radiācijas Drošības centra izsniegta licences kopija par darbībām ar jonizējoša starojuma avotiem (garantijas un pēcgarantijas laikā) vai sadarbības līguma kopija ar uzņēmumu, kuram ir iepriekš minētā licence (prasība attiecas tikai uz nolikuma 2.1.2.6.-2.1.2.8. punktiem). LR Ekonomikas ministrijas izdota būvniecības licences kopija vai līgums ar uzņēmumu, kuram ir būvniecības licence un šī uzņēmuma būvniecības licences kopija par tiesībām veikt būvdarbus (prasība attiecas tikai un nolikuma 2.1.2.6.2. punktu). Pretendenta parakstīts apliecinājums, ka preču uzstādīšana notiks saskaņā ar LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Informācija par pretendenta piesaistītajiem apakšuzņēmējiem (ja tādi tiek piesaistīti). Līdzīgu piegādāto preču un pakalpojumu saraksts par pēdējiem 2 gadiem. Preču ražotāja atļauja pretendentam piegādāt piedāvātās preces, veikt lietotāja apmācību un nodrošināt piedāvāto preču garantijas pakalpojumus LR. Vismaz viena reģistrēta uzņēmuma apliecinājums, ka šis uzņēmums garantē, ka visas preces ir patreiz ražošanā esoši produkti, tie ir pārdošanā un visas sērijveida preces tiek ražotas jau vismaz 3 mēnešus (prasība neattiecas uz nolikuma 2.1.2.1.1. punktu).
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM VRS GP 2005/02
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 29.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Konkursa nolikumu varēs saņemt, vienu dienu iepriekš piesakoties un iesniedzot maksājuma uzdevumu ar norādi par konkursa nolikumu id.Nr. IeM VRS GP 2005/02Valsts kase, NMR 90000050138, Konts Nr. LV17TREL1060001211700, bankas kods LACBLV2X.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 29.08.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 8:30 līdz plkst. 12:00 un no plkst. 13:00 līdz plkst. 16:00; piedāvājumu atvēršanas dienā no plkst. 8:30 līdz plkst. 12:00 un no plkst. 13:00 līdz plkst. 14:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 29.08.2005. plkst.14:00
Vieta Rūdolfa ielā 5, Rīgā, 135. telpa
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES Phare 2003. gada Nacionālās programmas projekts Nr. 2003/004-979-07-03 “Valsts robežas kontroles sistēmas attīstība”
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Piedāvājuma derīguma termiņš ir līdz iepirkuma līguma noslēgšanai. Papildus informācija par nolikumu iesniedzama līdz 2005. gada 19. augustam. Preču piegādes un ar tām saistīto pakalpojumu sniegšanas vietu apskate notiks visām ieinteresētajām personām vienlaicīgi 2005. gada 1. augustā – Daugavpilī, Ludzā, Viļakā. Ieinteresēto personu sanāksme notiks 2005. gada 3. augustā no plkst. 10:00 līdz plkst. 12:00. Līguma izpildes termiņi iepirkuma priekšmetu grupām ir dažādi.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.06.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000059813, adrese: Puikule, Brīvzemnieku pagasta padome, Limbažu rajons, Latvija, LV-4063. Tālruņi:+371-4031004, 9495337. Fakss:+371-4031004
Kontaktpersona:padomes priekšsēdētājs Mārtiņš Andersons, t.9495337.E-pasts:brivzemnieki@ml.lv
2. Identifikācijas nr.:BPP-2005/02
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas rekonstrukcija par sabiedrisko centru
CPV kods:45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbi pēc projekta
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasts, Puikule
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt; Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta padomē, Puikulē līdz:15.08.2005., laikā no plkst.9:00 līdz 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Unibankas Limbažu nodaļa konts nr. LV89UNLA0013012130357
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta padomē, Puikulē, LV-4063, līdz:15.08.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta padomē, Puikulē 15.08.2005. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 5000 Ls ar pārskaitījumu Unibankas Limbažu nodaļa konts nr.LV89UNLA0013012130357
11. Citas ziņas: 27.07.2005. plkst. 13:00 iepazīšanās ar obejktu un papildus informācijas saņemšana Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta padomē, Puikulē.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: LR AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001259776, adrese: Vienības gatve 56, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi:+371-7601217. Fakss:+371-7601219
Kontaktpersona:Iepirkumu daļas 2.klases speciāliste Ineta Matijevska, tālr. 7804431, mob.6188945.E-pasts:inate.matijevska@lc.mil.lv
2. Identifikācijas nr.:AM NBS NP 2005/124
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kosmētisko un mazgāšanas līdzekļu piegāde
CPV kods: 24500000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.Tualetes ziepes-41880 gab; 2.Zobu pasta-13920 gab; 3.Šampūns-6960 gab; 4.Mazgāšanas līdzeklis trauku mazgājamām mašīnām (profesionālai lietošanai)-1829 litri; 5.Mazgāšanas līdzeklis trauku mazgājamajām mašīnām-500 litri; 6.Trauku skalošanas-žāvēšanas līdzeklis trauku mazgājamā mašīnā-970 litri; 7.Tīrīšanas līdzeklis iekārtām piedegušo produktu noņemšanai-373 litri; 8.Universālais mazgāšanas līdzeklis (koncentrāts)-5340 litri; 9.Tīrīšanas līdzeklis-170 litri; 10.Saimniecības pasta-2127 gab; 11.Dezinfekcijas līdzeklis-1870 litri; 12.Veļas mazgājamais līdzeklis ar ūdens mīkstinātāju-4314 kg; 13.Veļas mīkstinātājs (kondicionieris-skalotājs)-3189 litri; 14.Putu noņemšanai (koncentrāts)-12 litri; 15.Preperāti gaisa aromatizēšanai un atsvaidzināšanai telpās-128 litri; 16.Ziepes ar krēmu (koncentrāts)-90 litri; 17.Mazgāšanas līdzeklis (specifisks)-480 litri; 18.Stiklu tīrīšanas līdzeklis-288 litri; 19.Spodrināšanas vasks-48 litri; 20.Paklāju tīrīšanas līdzeklis-60 litri.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: LR NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Apgādes un pakalpojuma centrs, Vagonu ielā 38, Rīga, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecības štāba Iepirkumu un infrastruktūras pārvaldē (230.kab.), Vienības gatvē 56, LV-1004, līdz:01.08.2005., laikā no plkst.9:00 līdz plkst. 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība, Iepirkumu un infrastruktūras pārvalde (230.kab.), Vienības gatve 56, Rīga, LV-1004, līdz:01.08.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība, Iepirkumu un infrastruktūras pārvalde (230.kab.), Vienības gatve 56, Rīga, LV-1004, 01.08.2005. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Baložu pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031283, adrese: Uzvaras prospekts 1A, Baloži, Latvija, LV-2128. Tālruņi:+371-7916410, 7705742.Fakss:+371-7705745
Kontaktpersona:domes izpilddirekt. Aivars Stikuts, 6429993.E-pasts:aa_dome@balozhi.lv
2. Identifikācijas nr.:BPD-2005/09
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

10

Maksājumu grafiks

1

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Baložu PII “Avotiņš” ēkas rekonstrukcija 2.kārta būvdarbu veikšana
CPV kods:45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jaunatnes iela 3, Baloži
Paredzamā līguma izpildes termiņš:11 nedēļas no līguma noslēgšanas dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Uzvaras prospektā 1a, Baložos līdz:22.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst. 17:00, iepriekš samaksājot: Ls 30,00. Maksājuma veids: pārskaitījums, LUB Āgenskalna filiālē, UNLALV2X, LV46UNLA0003012130404, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Uzvaras prospektā 1a, Baloži, 1.kabinetā līdz:22.07.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Uzvaras prospektā 1a, Baloži, sēžu zālē 22.07.2005. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts ceļi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003344207, adrese: Gogoļa ielā 3, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi:+371-7028168, 7028170. Fakss:+371-7028171
Kontaktpersona:projektu vadītājs Andis Bērziņš, t.7028117.E-pasts:andis.berzins@lvceli.lv
2. Identifikācijas nr.:LVC05/58
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Tehniskais piedāvājums

30%

Finanšu piedāvājums

70%

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: satiksmes drošības uzlabošanas pasākumi a/c A1 Rīga-Ainaži posmā no 1.0 līdz 2.6km (gājēju-velosipēdistu celiņa projektēšana un būvniecība un autobusu pieturas “Mežsargi” likvidēšana)
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 līgums
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: autoceļš A1 Rīga-Ainaži posmā no 1.0 līdz 2.6 km
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: 03.02.2005.
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Rīgā, Gogoļa ielā 3, 163.kabinetā (iepirkumu daļā) līdz:19.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst.17:00 (piektdienās līdz 15:45), iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā - LVC kasē; ar pārskaitījumu - A/S SEB Latvijas Unibanka kods: UNLALV2X, konti: LV04 UNLA 0050005573526, norāde: “Par iepirkumu LVC05/58”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Rīgā, Gogoļa ielā 3, 183.kabinetā (sekretariātā) līdz:19.07.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Rīgā, Gogoļa ielā 3, 165.kabinetā (apspriežu zālē) 19.07.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 500 Ls skaidrā naudā, ar pārskaitījumu, bankas vai apdrošinātāja galvojums.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizkraukles novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000074812, adrese: Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Latvija, LV-5101. Tālruņi:+371-5133932, 5133946. Fakss:+371-5133934
Kontaktpersona:izpilddirektors Einārs Zēbergs, t.9166260.E-pasts:dome@aizkraukle.lv
2. Identifikācijas nr.:AND 2005/29K
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Spīdolas un Lāčplēša ielu krustojuma un pilsētas centrālā laukuma rekonstrukcija
CPV kods:45233125-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbi atbilstoši projektā noteiktajam darbu apjomam
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Aizkraukles pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Aizkraukles novada domes 204.kabinetā, Lāčplēša ielā 1A, Aizkraukle, katru darba dienu līdz:25.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst. 17:00. Maksājuma veids: nav
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Aizkraukles novada domes 204.kabinetā, Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē līdz:25.07.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Aizkraukles novada domes 204.kabinetā, Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē 25.07.2005. plkst. 15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: garantija Ls 2000.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: pašvaldības aģentūra “Jūrmalas sociālās aprūpes centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001876536, adrese: Strēlnieku prosp.38, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi:+371-7760569, 7760445. Fakss:+371-7769543
Kontaktpersona:Iepirkumu komisijas sekretāre Marika Liepkalne, t.7760445
2. Identifikācijas nr.:JŪRMALAS SAC 2005/08
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: divu invalīdu auto ar (4+1) un (10+1) sēdvietām iegāde
CPV kods:34110000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: divas automašīnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Strēlnieku prospekts 38, Jūrmala
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Strēlnieku prosp. 38, 10.kotedžā, lietvedībā, Jūrmalā līdz: 28.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst.16:30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Strēlnieku prosp. 38, 10.kotedža, lietvedība, Jūrmala līdz: 28.07.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Strēlnieku prosp. 38, 10.kotedža, lietvedība, Jūrmala 28.07.2005. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: viens tūkstotis latu ko iesniedz galvojuma veidā.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Tiesu administrācija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001672316, adrese: Mārtaļu iela 19, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi:+371-7063881, 7063890. Fakss:+371-7063805
Kontaktpersona:Dace Umpiroviča, t.7063881.E-pasts:Dace.Umpirovica@ta.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:TA 2005/9
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: veidlapu izgatavošana un piegāde apgabaltiesu, rajonu (pilsētu) tiesu, administratīvo tiesu un Tiesu administrācijas vajadzībām.
CPV kods: 22800000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: veidlapu izgatavošana un piegāde Tiesu administrācijai un visām Latvijas Republikas tiesām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tiesu administrācijā Administratīvajā departamentā, Rīgā, Mūkusalas ielā 41b, 4.stāvā līdz:08.08.2005., laikā no plkst.8:30 - 12:30; 13:00-17:15
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tiesu administrācijas Kancelejā, 4.stāvā, Rīgā, Mūkusalas ielā 41b līdz: 08.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tiesu administrācijas Sapulču telpā, 4.stāvā, Rīgā, Mūkusalas ielā 41b 08.08.2005. plkst. 10:00.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!