Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valmieras pilsētas dome, 90000043403, Lāčplēša iela 2, LV-4201,
Valmiera, Latvija
Kontaktpersona: Valmieras pilsētas domes izpilddirektora
vietnieks Māris Heinols, telefons 6422727
Tālr.: (+371) 42 07120
Faksa Nr.: (+371) 42 07125
Elektroniskā pasta adrese: dome@valmiera.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.valmiera.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam centram
Valmierā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
Iekārtu saraksts ar to rādītājiem dots konkursa nolikuma 2.
pielikumā.
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas iela 91, Valmiera,
Latvija
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
36400000-5
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
To iekārtu piegāde un montāža, kā arī nodošanas darba režīmā
jaunieceltajā objektā “Vidzemes Olimpiskais centrs”, kas minētas
konkursa nolikuma pielikumā Nr. 2
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 2 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas
termiņš – 01.03.2006. Avanss netiek paredzēts.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. a) Pretendents ir
reģistrēts atbilstoši savas mītnes zemes normatīvo aktu prasībām,
t.sk. kā nodokļu maksātājs; b) Pretendentam nav nodokļu vai
valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; c)
Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai
pārtraukta; d) Pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti
profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par
darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija - Pretendenta reģistrācijas apliecības apliecināta
kopija.- Valsts ieņēmuma dienesta un citas nodokļu
administrēšanas iestādes Latvijā, izziņas oriģināls par visu
nodokļu nomaksu, izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas, tai skaitā Valsts sociālās apdrošināšanas obligātā
iemaksa. Pretendentiem, kuri reģistrēti Eiropas Savienības un
valstīs, kuras iestājušās Pasaules Tirdzniecības organizācijā šī
prasība nav obligāta, un viņiem jāiesniedz savas valsts nodokļu
administrēšanas iestāžu izziņas.- LR Uzņēmumu reģistra izsniegta
izziņa (vai savas valsts attiecīgās iestādes izziņa), ka
pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai
pārtraukta, izsniegta ne ātrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas.- Pretendenta rakstisks apliecinājums tam, ka
pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās
darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas
izmaksu bez nodokļu nomaksas.
III .2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija - Auditēts gada finansu pārskatus,
revidenta atzinumus un vadības ziņojumus par2004. gadu, kas
uzrāda uzņēmuma apgrozījumu (neto bez PVN) par augstāk- Izziņa
par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo trīs gadu
laikā un par to, ka pretendenta apgrozījums katrā no minētajiem
gadiem ir vismaz 450000 Ls (četrsimt piecdesmit tūkstoši
latu)
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija Saskaņā ar Nolikuma pielikumu Nr.
3
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VPD 2005/093AK
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 30.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 t.sk.PVN valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu. Norēķinu
rekvizīti: Saņēmējs – Valmieras pilsētas dome,Reģistrācijas Nr.
90000043403, Banka – a/s “NORD/LB Latvija”; Bankas kods –
RIKOLV2X, Konta Nr. LV38RIKO0002710710011 ar norādi: “Konkursam
„Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam
centramValmierā”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 30.08.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 7:30 līdz 18:30; 30.08.2005.līdz 09:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 30.08.2005. plkst.9:00
Vieta Lāčplēša iela 2, Valmiera, Latvija, Valmieras pilsētas
domē, 1. stāvā mazajā zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Maksa par konkursa
dokumentiem, neatkarīgi no konkursa rezultātiem, netiek
atmaksāta.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 04.07.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Kandavas
novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000050886,
adrese: Dārza iela 6, Kandava, Tukuma raj., Latvija, LV-3120.
Tālruņi:+371-3182028.Fakss:+371-3182028
Kontaktpersona:Hendriks Besikirskis,
t.3182031.E-pasts:kandava@infonet.lv
2. Identifikācijas nr.:KND 2005/6
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Cēres pamatskolas sporta
zāles būvniecība
CPV kods: 45212200-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbu pajoms sporta zālei - 7317
m3
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: “Cēre skola”, Cēre, Cēres
pag., Kandavas nov., Tukuma raj.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2007.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kandavas novada domē, Dārza ielā
6, Kandavā, 202.kab. līdz:28.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz
plkst. 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: ar
pārskaitījumu LUB, kods: UNLALV2X, konts: LV 73 UNLA
0011010130573
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
20.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kandavas novada domē 202.kab., Dārza
ielā 6, Kandavā līdz:28.07.2005. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kandavas novada domē 202.kab.,
Dārza ielā 6, Kandavā 28.07.2005. plkst. 14:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav paredzēts.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: AS
“Latvijas Valsts meži” Ziemeļkurzemes mežsaimniecība”, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: Kristapa iela 30,
Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi:+371-3237824, 9492511.
Fakss:+371-3237825
Kontaktpersona:ID vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Aloizs
Peipiņš, t.9492511.E-pasts:a.peipins@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.:AS LVM ZK/2005/720/ak
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Bukdangas”
būve
CPV kods:45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5,80 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils rajona Ances
pagasta teritorijā, Rindas meža iecirknī
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Upes ielā 4 Dundagā, Talsu
rajonā, LV-3270, līdz:02.08.2005., laikā no plkst.8:30 līdz
plkst. 17:30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
25.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajonā
līdz:02.08.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Upes ielā 4, Dundagā, Talsu rajonā
02.08.2005. plkst. 12:00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: SIA
“Latvijas Universitātes Nekustamā īpašuma aģentūra”, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.40003708197, adrese: Basteja bulv. 12,
Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi:+371-7227175, 7221462.
Fakss:+371-7228661
Kontaktpersona:projektu direktors Ēriks Skripsts, tel.
7227175.E-pasts:lunia@lu.lv
2. Identifikācijas nr.:IZM/LUNIA 2005/01
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Piedāvājuma cena |
60 |
Darbu izpildes termiņš |
5 |
Garantijas termiņš |
10 |
Pieredze un pasūtītāju atsauksmes |
10 |
Būvdarbos iesaistīto personu kvalifikācija |
10 |
Piedāvātā darbu organizācija un esošā kvalitātes nodrošināšanas sistēma |
5 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: studentu dienesta viesnīcas renovācija Rīgā, Rēznas
ielā 10 korpuss 1
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: esošās deviņu stāvu ēkas renovācija,
būvapjoms 22634 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Rēznas iela 10, korpuss
1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Basteja bulv. 12, Rīga,
līdz:01.08.2005., laikā no plkst.10:00 līdz plkst. 16:00,
iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: Ar pārskaitījumu
a/s SEB Unibanka Rīdzenes filiāle, konts
nr.LV69UNLA0050005231013, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
22.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Basteja bulv. 12, SIA “Latvijas
Universitātes Nekustamā īpašuma aģentūra” biroja telpās
līdz:01.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Basteja bulv. 12, SIA
“Latvijas Universitātes Nekustamā īpašuma aģentūra” biroja telpās
01.08.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: neatsaucama bankas garantija par summu 10000,00 (desmit
tūkstoši) latu.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra, 90000077857, Stabu ielā 89 ,
LV-1009, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Iekšlietu īpašumu valsts aģentūras Juridiskās
pārvaldes juriste Anda Miķelsone, tālrunis 7208046,fakss
7208578,e-pasts: anda.mikelsone@agentura.iem.gov.lv
Tālr.: +371 7208311
Faksa Nr.: +371 7208323
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@agentura.iem.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.5
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Par Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L, kanālu
blīvēšanas iekārtu FMX/CMX un telefonu centrāļu Hicom 1xx (HiPath
3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalstu, remontu un rezerves
daļu piegādi
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
Iepirkuma priekšmets ir Siemens ciparu mikroviļņu sistēmu SRA L,
kanālu blīvēšanas iekārtu FMX/CMX un telefonu centrāļu Hicom 1xx
(HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršana, atbalsts, remonts un
rezerves daļu piegāde nolikumā noteiktajā apjomā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas
SRA L avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves
daļu piegāde – pēc Pasūtītāja pieteikuma Izpildītājs nodrošina
Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas bojājumu
novēršanu (Maksimāli 30 bojājumi gadā);Siemens kanālu blīvēšanas
iekārtas FMX/CMX avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts
un rezerves daļu piegāde - pēc Pasūtītāja pieteikuma Izpildītājs
nodrošina Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX avārijas
bojājumu novēršanu (Maksimāli 15 bojājumi gadā); Siemens telefonu
centrāles Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu novēršanas
atbalsts, remonts un rezerves daļu piegāde - Pēc Pasūtītāja
pieteikuma Izpildītājs nodrošina Siemens telefonu centrāļes Hicom
1xx (Hipath 3550) avārijas bojājumu novēršanu (Maksimāli 10
bojājumi gadā)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 60 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas
bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu
piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Siemens ciparu mikroviļņu sistēmas SRA L avārijas
bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu
piegāde
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Maksimāli 30 bojājumi gadā
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2 Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX avārijas
bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu
piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Siemens kanālu blīvēšanas iekārtas FMX/CMX
avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu
piegāde
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Maksimāli 15 bojājumi gadā
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.3 Siemens telefonu centrāles Hicom 1xx (HiPath 3550)
avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves daļu
piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
64227000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Siemens telefonu centrāles Hicom 1xx (HiPath
3550) avārijas bojājumu novēršanas atbalsts, remonts un rezerves
daļu piegāde
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Maksimāli 10 bojājumi gadā
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija reģistrācijas apliecības vai izziņas, kas
apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā
kārtībā, notariāli apstiprināta kopija; izziņa, ko ne agrāk kā
vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts
ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde
Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā
valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka
pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu parādu; Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra
(ārvalstu pretendentiem - analogas iestādes) izziņa, kas
apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi
pirms piedāvājuma iesniegšanas; pretendenta apliecinājums, ka
likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās
darbības pārkāpumi pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma
atvēršanas dienas; pretendenta apliecinājums, ka likumā
noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu
bez nodokļu nomaksas pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma
atvēršanas dienas.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija - reģistrācijas apliecības vai
izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā
noteiktajā kārtībā, notariāli apstiprināta kopija; izziņa, ko ne
agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis
Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde
Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā
valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka
pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu parādu; Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra
(ārvalstu pretendentiem - analogas iestādes) izziņa, kas
apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi
pirms piedāvājuma iesniegšanas; pretendenta apliecinājums, ka
likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās
darbības pārkāpumi pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma
atvēršanas dienas; pretendenta apliecinājums, ka likumā
noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu
bez nodokļu nomaksas pēdējo divu gadu laikā no piedāvājuma
atvēršanas dienas.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija pretendenta līdzšinējās darbības
(pieredzes) īss apraksts (ne vairāk kā 1 lapa), kas apliecina
viņa spēju piegādāt konkursa nolikumā pieprasītās preces un
sniegt pakalpojumus un ko ir apstiprinājis uzņēmuma vadītājs;
informācija par vismaz 3 līdzīga rakstura (Siemens ciparu
mikroviļņu sistēmas SRA L, kanālu blīvēšanas iekārtu FMX/CMX un
telefonu centrāļu Hicom 1xx (HiPath 3550) avārijas bojājumu
novēršanas atbalsta, remonta pakalpojumu sniegšanu un rezerves
daļu piegādi) darbiem, norādot pasūtītāju (nosaukums,
kontaktpersonas amats, tālruņa numurs), izpildes laiku un kopējo
apjomu; pasūtījuma izpildē iespējami iesaistīto darbinieku
kvalifikācijas apliecinošo dokumenta kopijas (izglītības
dokumenti, CV un tml.), kas apliecina pretendenta kompetenci
tehniskajā piedāvājumā norādīto pakalpojumu sniegšanā; rezerves
daļu ražotāja apliecinājums, ka pretendentam visā paredzamā
iepirkuma līguma darbības laikā ir tiesības piegādāt Siemens
tehnikas remontam nepieciešamās rezerves daļas.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM IĪVA 2005/28
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 29.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 20 (divdesmit) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra,
Reģ. Nr. LV90000077857, Banka: Valsts KaseBIC: TRELLV21, Konts:
LV09TREL2140940320200
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 29.08.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz 31.10.2005. 0 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 29.08.2005. plkst.10:00
Vieta Rīgā, Stabu ielā 89, 303.kabinetā
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 01.07.2005.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, 90000086402, Rūdolfa iela
5, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes
Nodrošinājuma pārvaldes Valsts iepirkumu dienesta priekšniece
Liene Lotko, tel.7075664, fakss 7075727, e-pasts:
Liene.Lotko@rs.gov.lv
Tālr.: +371 7075604
Faksa Nr.: +371 7075600
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@rs.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.rs.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Robežkontroles sistēmas aprīkojums
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
Robežkontroles sistēmas aprīkojums saskaņā ar nolikumu
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga, Liepāja, Ventspils,
Daugavpils, Rēzekne, Ludza, Viļaka
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30000000-9
Papildu priekšmeti 33000000-0
29000000-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Dokumentu (pasu) lasītāji – no 60 līdz 80 gab., pirkstu
nospiedumu komparatori (skeneris), aparatūra un programmas – no
60 līdz 80 gab., datorizēta dokumentu pārbaudes iekārta – no 22
līdz 40 gab., stacionārais dokumentu pārbaudes aprīkojums ar
ultravioleto gaismu – no 55 līdz 60 gab., video spektrālais
komparators – no 12 līdz 15 gab., stereo mikroskopi – 18 gab.,
leica MS 5 vai ekvivalents – no 20 līdz 24 gab., leica MZ 7,5 vai
ekvivalents – no 2 līdz 3 gab., augstas izšķirtspējas video
spektrālais komparators – 2 gab., video – optiskais komplekts
(optiskais endoskops) – no 18 līdz 25 gab., ogļskābās gāzes
mērījumu zonde – no 10 līdz 20 gab., infrasarkanā teleskopiskā
kamera – no 18 līdz 25 gab., transportlīdzekļa apakšas apskates
spogulis (teleskopiskais kāts) – no 45 līdz 50 gab., ierīce
metāla virsmu nevienādības noteikšanai – no 21 līdz 30 gab.,
digitālā kamera (foto) – no 50 līdz 55 gab., digitālā video
kamera – no 30 līdz 35 gab., mobilais dokumentu pārbaudes
komplekts – no 2 līdz 4 gab., darba stacijas – no 60 līdz 80
gab., datņu serveri – no 20 līdz 30 gab., datori tīkla
aizsardzībai – no 20 līdz 30 gab., mobilās darba stacijas – no 45
līdz 60 gab., stacionārās radiācijas kontroles iekārtas ar gammas
starojuma un neitronu plūsmas detektori autoceļiem – no 3 līdz 5
gab. un dzelzceļiem – 1 gab., stacionārie neitronu plūsmas
detektori autoceļiem – no 5 līdz 10 gab. un dzelzceļiem – 2 gab.,
pārvietojamie neitronu plūsmas detektori autoceļiem un dzelzceļam
– no 1 līdz 6 gab.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 9 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Aparatūra un programmas dokumentu elektroniskās
kontroles sistēmas izveidošanai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Dokumentu (pasu) lasītāji, pirkstu nospiedumu
komparators (skeneris), aparatūra un programmas, datorizēta
dokumentu pārbaudes iekārta.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Dokumentu (pasu) lasītājs – no 60
līdz 80 gab., pirkstu nospiedumu komparators (skeneris),
aparatūra un programmas – no 60 līdz 80 gab., datorizēta
dokumentu pārbaudes iekārta – no 22 līdz 40 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2 Personu kontroles un detalizētākas dokumentu pārbaudes
aprīkojums robežkontroles/šķērsošanas punktos
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Stacionārais dokumentu pārbaudes aprīkojums ar
ultravioleto gaismu, video spektrālais komparators, stereo
mikroskopi, leica MS 5 vai ekvivalents, leica MZ 7,5 vai
ekvivalents, augstas izšķirtspējas video spektrālais
komparators.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Stacionārais dokumentu pārbaudes
aprīkojums ar ultravioleto gaismu – no 55 līdz 60 gab., video
spektrālais komparators – no 12 līdz 15 gab., stereo mikroskopi –
18 gab., leica MS 5 vai ekvivalents – no 20 līdz 24 gab., leica
MZ 7,5 vai ekvivalents – no 2 līdz 3 gab., augstas izšķirtspējas
video spektrālais komparators – 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.3 Robežkontroles/šķērsošanas punktu tehniskais
aprīkojums
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33400000-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Video-optiskais komplekts (optiskais endoskops),
ogļskābās gāzes mērījumu zonde, infrasarkanā teleskopiskā kamera,
transportlīdzekļa apakšas apskates spogulis (teleskopiskais
kāts), ierīce metāla virsmu nevienādības noteikšanai, digitālā
kamera (foto), digitālā video kamera.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Video-optiskais komplekts
(optiskais endoskops) – no 18 līdz 25 gab., ogļskābās gāzes
mērījumu zonde – no 10 līdz 20 gab., infrasarkanā teleskopiskā
kamera – no 18 līdz 25 gab., transportlīdzekļa apakšas apskates
spogulis (teleskopiskais kāts) – no 45 līdz 50 gab., ierīce
metāla virsmu nevienādības noteikšanai – no 21 līdz 30 gab.,
digitālā kamera (foto) – no 50 līdz 55 gab., digitālā video
kamera – no 30 līdz 35 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.4 Mobilais dokumentu pārbaudes komplekts
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30200000-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Mobilais dokumentu pārbaudes komplekts
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Mobilais dokumentu pārbaudes
komplekts – no 2 līdz 4 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.5 Datortehnika
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Darba stacijas, datņu serveri, datori tīkla
aizsardzībai, mobilā darba stacija
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Darba stacijas – no 60 līdz 80
gab., datņu serveri – no 20 līdz 30 gab., datori tīkla
aizsardzībai – no 20 līdz 30 gab., mobilās darba stacijas – no 45
līdz 60 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.6 Stacionārās radiācijas kontroles iekārtas ar gamma
starojuma un neitronu plūsmas detektori
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Stacionārā autoceļu radiācijas kontroles iekārta
ar gamma starojuma un neitronu plūsmas detektēšanas iespējām,
stacionārā dzelzceļa radiācijas kontroles iekārta ar gamma
starojuma un neitronu plūsmas detektēšanas iespējām
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Stacionārā autoceļu radiācijas
kontroles iekārta ar gamma starojuma un neitronu plūsmas
detektēšanas iespējām – no 3 līdz 5 gab., stacionārā dzelzceļa
radiācijas kontroles iekārta ar gamma starojuma un neitronu
plūsmas detektēšanas iespējām – 1 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.7 Stacionārie neitronu plūsmas detektori
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Stacionārā autoceļu neitronu plūsmas kontroles
iekārta, stacionārā dzelzceļa neitronu plūsmas kontroles
iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Stacionārā autoceļu neitronu
plūsmas kontroles iekārta – no 5 līdz 10 gab., stacionārā
dzelzceļa neitronu plūsmas kontroles iekārta – 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.8 Pārvietojamie neitronu plūsmas detektori autoceļiem un
dzelzceļiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29000000-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Mobilie (pārnēsājamie) neitronu plūsmas detektori
autoceļiem un dzelzceļam
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Mobilie (pārnēsājamie) neitronu
plūsmas detektori autoceļiem un dzelzceļam – no 1 līdz 6
gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums eirās (EUR) 5 % apmērā no
finanšu piedāvājuma pie maksimālā daudzuma summas bankas
galvojuma formā. Līguma izpildes nodrošinājums 20 % apmērā no
kopējās līguma cenas.
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Pēcapmaksa 45
(četrdesmit piecu) dienu laikā pēc piegādātās preces pavadzīmes –
rēķina parakstīšanas.
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Informācija par
pretendenta darbību jāiesniedz saskaņā ar likuma „Par iepirkumu
valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16., 17., 18.pantu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendenta parakstīts apliecinājums par to, ka
likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu
atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās
darbības pārkāpumi, nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu
bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma
atvēršanas dienas, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija ir
patiesa. Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra, vai līdzvērtīgas
uzņēmējdarbību vai komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs
izdotas reģistrācijas apliecības kopija. Uzņēmumu reģistra vai
Komercreģistra, vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību vai komercdarbību
reģistrējošas iestādes ārvalstīs ne agrāk kā vienu mēnesi pirms
piedāvājuma iesniegšanas izdota izziņa, ka pretendents nav
pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā
(neattiecas uz fiziskām personām). Izziņa, ko ne agrāk kā vienu
mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu
dienests un cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai
līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur
pretendents reģistrēts, un, kas apliecina, ka pretendentam nav
nodokļu parādu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu
parādu.
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apliecinātas peļņas un
zaudējumu pārskatu kopijas par 2002., 2003. un 2004.gadu.
Pretendenta apliecināta izziņa par valsts sociālās apdrošināšanas
obligātajām iemaksām un vidējo strādājošo skaitu par 3
iepriekšējiem gadiem, par katru gadu atsevišķi.
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija LR Radiācijas Drošības centra
izsniegta licences kopija par darbībām ar jonizējoša starojuma
avotiem (garantijas un pēcgarantijas laikā) vai sadarbības līguma
kopija ar uzņēmumu, kuram ir iepriekš minētā licence (prasība
attiecas tikai uz nolikuma 2.1.2.6.-2.1.2.8. punktiem). LR
Ekonomikas ministrijas izdota būvniecības licences kopija vai
līgums ar uzņēmumu, kuram ir būvniecības licence un šī uzņēmuma
būvniecības licences kopija par tiesībām veikt būvdarbus (prasība
attiecas tikai un nolikuma 2.1.2.6.2. punktu). Pretendenta
parakstīts apliecinājums, ka preču uzstādīšana notiks saskaņā ar
LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Informācija par
pretendenta piesaistītajiem apakšuzņēmējiem (ja tādi tiek
piesaistīti). Līdzīgu piegādāto preču un pakalpojumu saraksts par
pēdējiem 2 gadiem. Preču ražotāja atļauja pretendentam piegādāt
piedāvātās preces, veikt lietotāja apmācību un nodrošināt
piedāvāto preču garantijas pakalpojumus LR. Vismaz viena
reģistrēta uzņēmuma apliecinājums, ka šis uzņēmums garantē, ka
visas preces ir patreiz ražošanā esoši produkti, tie ir pārdošanā
un visas sērijveida preces tiek ražotas jau vismaz 3 mēnešus
(prasība neattiecas uz nolikuma 2.1.2.1.1. punktu).
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM VRS GP 2005/02
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 29.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Konkursa nolikumu varēs saņemt,
vienu dienu iepriekš piesakoties un iesniedzot maksājuma uzdevumu
ar norādi par konkursa nolikumu id.Nr. IeM VRS GP 2005/02Valsts
kase, NMR 90000050138, Konts Nr. LV17TREL1060001211700, bankas
kods LACBLV2X.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 29.08.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā 8:30 līdz plkst. 12:00 un no plkst. 13:00 līdz plkst.
16:00; piedāvājumu atvēršanas dienā no plkst. 8:30 līdz plkst.
12:00 un no plkst. 13:00 līdz plkst. 14:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 29.08.2005. plkst.14:00
Vieta Rūdolfa ielā 5, Rīgā, 135. telpa
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
ES Phare 2003. gada Nacionālās programmas projekts Nr.
2003/004-979-07-03 “Valsts robežas kontroles sistēmas
attīstība”
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Piedāvājuma derīguma
termiņš ir līdz iepirkuma līguma noslēgšanai. Papildus
informācija par nolikumu iesniedzama līdz 2005. gada 19.
augustam. Preču piegādes un ar tām saistīto pakalpojumu
sniegšanas vietu apskate notiks visām ieinteresētajām personām
vienlaicīgi 2005. gada 1. augustā – Daugavpilī, Ludzā, Viļakā.
Ieinteresēto personu sanāksme notiks 2005. gada 3. augustā no
plkst. 10:00 līdz plkst. 12:00. Līguma izpildes termiņi iepirkuma
priekšmetu grupām ir dažādi.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.06.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Limbažu
rajona Brīvzemnieku pagasta padome, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.90000059813, adrese: Puikule, Brīvzemnieku
pagasta padome, Limbažu rajons, Latvija, LV-4063.
Tālruņi:+371-4031004, 9495337. Fakss:+371-4031004
Kontaktpersona:padomes priekšsēdētājs Mārtiņš Andersons,
t.9495337.E-pasts:brivzemnieki@ml.lv
2. Identifikācijas nr.:BPP-2005/02
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas rekonstrukcija par
sabiedrisko centru
CPV kods:45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbi pēc projekta
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Limbažu rajona Brīvzemnieku
pagasts, Puikule
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt; Limbažu rajona Brīvzemnieku
pagasta padomē, Puikulē līdz:15.08.2005., laikā no plkst.9:00
līdz 16:00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: ar
pārskaitījumu Unibankas Limbažu nodaļa konts nr.
LV89UNLA0013012130357
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
05.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta
padomē, Puikulē, LV-4063, līdz:15.08.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Limbažu rajona Brīvzemnieku pagasta
padomē, Puikulē 15.08.2005. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: 5000 Ls ar pārskaitījumu Unibankas Limbažu nodaļa konts
nr.LV89UNLA0013012130357
11. Citas ziņas: 27.07.2005. plkst. 13:00 iepazīšanās ar obejktu
un papildus informācijas saņemšana Limbažu rajona Brīvzemnieku
pagasta padomē, Puikulē.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: LR AM NBS
Nodrošinājuma pavēlniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90001259776, adrese: Vienības gatve 56, Rīga, Latvija,
LV-1004. Tālruņi:+371-7601217. Fakss:+371-7601219
Kontaktpersona:Iepirkumu daļas 2.klases speciāliste Ineta
Matijevska, tālr. 7804431,
mob.6188945.E-pasts:inate.matijevska@lc.mil.lv
2. Identifikācijas nr.:AM NBS NP 2005/124
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kosmētisko un mazgāšanas
līdzekļu piegāde
CPV kods: 24500000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.Tualetes ziepes-41880 gab; 2.Zobu
pasta-13920 gab; 3.Šampūns-6960 gab; 4.Mazgāšanas līdzeklis
trauku mazgājamām mašīnām (profesionālai lietošanai)-1829 litri;
5.Mazgāšanas līdzeklis trauku mazgājamajām mašīnām-500 litri;
6.Trauku skalošanas-žāvēšanas līdzeklis trauku mazgājamā
mašīnā-970 litri; 7.Tīrīšanas līdzeklis iekārtām piedegušo
produktu noņemšanai-373 litri; 8.Universālais mazgāšanas
līdzeklis (koncentrāts)-5340 litri; 9.Tīrīšanas līdzeklis-170
litri; 10.Saimniecības pasta-2127 gab; 11.Dezinfekcijas
līdzeklis-1870 litri; 12.Veļas mazgājamais līdzeklis ar ūdens
mīkstinātāju-4314 kg; 13.Veļas mīkstinātājs
(kondicionieris-skalotājs)-3189 litri; 14.Putu noņemšanai
(koncentrāts)-12 litri; 15.Preperāti gaisa aromatizēšanai un
atsvaidzināšanai telpās-128 litri; 16.Ziepes ar krēmu
(koncentrāts)-90 litri; 17.Mazgāšanas līdzeklis (specifisks)-480
litri; 18.Stiklu tīrīšanas līdzeklis-288 litri; 19.Spodrināšanas
vasks-48 litri; 20.Paklāju tīrīšanas līdzeklis-60 litri.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: LR NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības Apgādes un pakalpojuma centrs, Vagonu ielā 38,
Rīga, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR AM NBS Nodrošinājuma
pavēlniecības štāba Iepirkumu un infrastruktūras pārvaldē
(230.kab.), Vienības gatvē 56, LV-1004, līdz:01.08.2005., laikā
no plkst.9:00 līdz plkst. 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
22.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība,
Iepirkumu un infrastruktūras pārvalde (230.kab.), Vienības gatve
56, Rīga, LV-1004, līdz:01.08.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: AM NBS Nodrošinājuma pavēlniecība,
Iepirkumu un infrastruktūras pārvalde (230.kab.), Vienības gatve
56, Rīga, LV-1004, 01.08.2005. plkst. 12:00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Baložu
pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031283,
adrese: Uzvaras prospekts 1A, Baloži, Latvija, LV-2128.
Tālruņi:+371-7916410, 7705742.Fakss:+371-7705745
Kontaktpersona:domes izpilddirekt. Aivars Stikuts,
6429993.E-pasts:aa_dome@balozhi.lv
2. Identifikācijas nr.:BPD-2005/09
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Cena |
10 |
Maksājumu grafiks |
1 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: Baložu PII “Avotiņš” ēkas rekonstrukcija 2.kārta
būvdarbu veikšana
CPV kods:45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jaunatnes iela 3,
Baloži
Paredzamā līguma izpildes termiņš:11 nedēļas no līguma
noslēgšanas dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Uzvaras prospektā 1a, Baložos
līdz:22.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst. 17:00, iepriekš
samaksājot: Ls 30,00. Maksājuma veids: pārskaitījums, LUB
Āgenskalna filiālē, UNLALV2X, LV46UNLA0003012130404, par konkursa
nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
14.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Uzvaras prospektā 1a, Baloži,
1.kabinetā līdz:22.07.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Uzvaras prospektā 1a, Baloži, sēžu
zālē 22.07.2005. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav paredzēts.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS
“Latvijas Valsts ceļi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.40003344207, adrese: Gogoļa ielā 3, Rīga, Latvija, LV-1050.
Tālruņi:+371-7028168, 7028170. Fakss:+371-7028171
Kontaktpersona:projektu vadītājs Andis Bērziņš,
t.7028117.E-pasts:andis.berzins@lvceli.lv
2. Identifikācijas nr.:LVC05/58
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Tehniskais piedāvājums |
30% |
Finanšu piedāvājums |
70% |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: satiksmes drošības uzlabošanas pasākumi a/c A1
Rīga-Ainaži posmā no 1.0 līdz 2.6km (gājēju-velosipēdistu celiņa
projektēšana un būvniecība un autobusu pieturas “Mežsargi”
likvidēšana)
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 līgums
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: autoceļš A1 Rīga-Ainaži posmā
no 1.0 līdz 2.6 km
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: 03.02.2005.
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Rīgā,
Gogoļa ielā 3, 163.kabinetā (iepirkumu daļā) līdz:19.07.2005.,
laikā no plkst.8:00 līdz plkst.17:00 (piektdienās līdz 15:45),
iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā -
LVC kasē; ar pārskaitījumu - A/S SEB Latvijas Unibanka kods:
UNLALV2X, konti: LV04 UNLA 0050005573526, norāde: “Par iepirkumu
LVC05/58”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
11.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Rīgā,
Gogoļa ielā 3, 183.kabinetā (sekretariātā) līdz:19.07.2005.
plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VAS “Latvijas Valsts ceļi” Rīgā,
Gogoļa ielā 3, 165.kabinetā (apspriežu zālē) 19.07.2005. plkst.
10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: 500 Ls skaidrā naudā, ar pārskaitījumu, bankas vai
apdrošinātāja galvojums.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums:
Aizkraukles novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90000074812, adrese: Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Latvija,
LV-5101. Tālruņi:+371-5133932, 5133946. Fakss:+371-5133934
Kontaktpersona:izpilddirektors Einārs Zēbergs,
t.9166260.E-pasts:dome@aizkraukle.lv
2. Identifikācijas nr.:AND 2005/29K
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Spīdolas un Lāčplēša ielu
krustojuma un pilsētas centrālā laukuma rekonstrukcija
CPV kods:45233125-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: būvdarbi atbilstoši projektā
noteiktajam darbu apjomam
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Aizkraukles pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Aizkraukles novada domes
204.kabinetā, Lāčplēša ielā 1A, Aizkraukle, katru darba dienu
līdz:25.07.2005., laikā no plkst.8:00 līdz plkst. 17:00.
Maksājuma veids: nav
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
15.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Aizkraukles novada domes 204.kabinetā,
Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē līdz:25.07.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Aizkraukles novada domes
204.kabinetā, Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē 25.07.2005. plkst.
15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: garantija Ls 2000.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums:
pašvaldības aģentūra “Jūrmalas sociālās aprūpes centrs”, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.90001876536, adrese: Strēlnieku
prosp.38, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi:+371-7760569,
7760445. Fakss:+371-7769543
Kontaktpersona:Iepirkumu komisijas sekretāre Marika Liepkalne,
t.7760445
2. Identifikācijas nr.:JŪRMALAS SAC 2005/08
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: divu invalīdu auto ar (4+1)
un (10+1) sēdvietām iegāde
CPV kods:34110000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: divas automašīnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Strēlnieku prospekts 38,
Jūrmala
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Strēlnieku prosp. 38,
10.kotedžā, lietvedībā, Jūrmalā līdz: 28.07.2005., laikā no
plkst.8:00 līdz plkst.16:30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
20.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Strēlnieku prosp. 38, 10.kotedža,
lietvedība, Jūrmala līdz: 28.07.2005. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Strēlnieku prosp. 38, 10.kotedža,
lietvedība, Jūrmala 28.07.2005. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: viens tūkstotis latu ko iesniedz galvojuma veidā.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Tiesu
administrācija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001672316,
adrese: Mārtaļu iela 19, Rīga, Latvija, LV-1050.
Tālruņi:+371-7063881, 7063890. Fakss:+371-7063805
Kontaktpersona:Dace Umpiroviča,
t.7063881.E-pasts:Dace.Umpirovica@ta.gov.lv
2. Identifikācijas nr.:TA 2005/9
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: veidlapu izgatavošana un
piegāde apgabaltiesu, rajonu (pilsētu) tiesu, administratīvo
tiesu un Tiesu administrācijas vajadzībām.
CPV kods:
22800000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: veidlapu izgatavošana un piegāde
Tiesu administrācijai un visām Latvijas Republikas tiesām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas
teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tiesu administrācijā
Administratīvajā departamentā, Rīgā, Mūkusalas ielā 41b, 4.stāvā
līdz:08.08.2005., laikā no plkst.8:30 - 12:30; 13:00-17:15
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
29.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tiesu administrācijas Kancelejā,
4.stāvā, Rīgā, Mūkusalas ielā 41b līdz: 08.08.2005. plkst.
10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tiesu administrācijas Sapulču
telpā, 4.stāvā, Rīgā, Mūkusalas ielā 41b 08.08.2005. plkst.
10:00.