• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.07.2005., Nr. 115 https://www.vestnesis.lv/ta/id/113076

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

22.07.2005., Nr. 115

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas Domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000038741, adrese: Riharda Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037235, 7037534. Fakss: +371-7012614
Kontaktpersona: Rīgas domes Īpašuma departamenta speciāliste S.Gintere, tālr. 7037234
2. Identifikācijas nr.: RDĪD 2005/61
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

80

Kvalitāte

10

Pieredze

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvdarbi – no vardarbības cietušo bērnu aprūpes centra ēkas Rīgā, Cieceres ielā 1, renovācijas noslēguma darbi saskaņā ar SIA “AJ” tehnisko projektu (nr.3159, 04.12.2001.) un pasūtītāja darba uzdevumu
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu un pasūtītāja darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Cieceres ielā 1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 416.kab., līdz 09.08.2005. no plkst. 8:30 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu AS “SEB Latvijas Unibanka” Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X002, IBAN: LV31UNLA0020300003010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 01.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 416.kab., līdz 09.08.2005. plkst. 11:30
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 202.kab., 09.08.2005. plkst. 11:30.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas Domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000038741, adrese: Rīga, Riharda Vāgnera iela 5, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037235, 7037534. Fakss: +371-7012614
Kontaktpersona: Rīgas domes Īpašuma departamenta speciāliste S.Gintere, tālr. 7037234
2. Identifikācijas nr.: RDĪD 2005/60
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

85

Pretendenta pieredze

15

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvdarbi – Rīgas 28.vidusskolas ēkas Rīgā, Sliežu ielā 23, ventilācijas sistēmu rekonstrukcijas darbi saskaņā ar SIA “Mehāniskās sistēmas” tehnisko projektu un izbūvēto ventilācijas sistēmu garantijas apkope
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Sliežu ielā 23
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 416.kab., līdz 09.08.2005. no plkst. 8:30 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu AS “SEB Latvija Unibanka” Rīdzenes filiāle, kods UNLALV2X002, IBAN: LV31UNLA0020300003010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 01.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 416.kab., līdz 09.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 202.kab., 09.08.2005. plkst. 10:00.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: VAS “Elektronisko sakaru direkcija”, 40003021907, Rīga, Elizabetes iela 41/43 , LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: ESD Tehniskā atbalsta departamenta direktors Raitis Bēcis
Tālr.: +371 7333034. Fakss: +371 7821275
Elektroniskā pasta adrese: braitis@latnet.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.esd.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *nekustamais īpašums vienota administratīvi tehniskā kompleksa izveidei
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: nekustamais īpašums vienota administratīvi tehniskā kompleksa izveidei, kura sastāvā ir 1) zemesgabals, kura platība nav mazāka par 2500 (divi tūkstoši piecsimt) kv.m, 2) biroja ēka, kuras kopējā platība nav mazāka par 1200 (viens tūkstotis divsimt) kv.m
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pilsēta vai Rīgas rajons rādiusā līdz Rīgas pilsētas apvedceļam
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
70120000-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): nekustamais īpašums vienota administratīvi tehniskā kompleksa izveidei, kura sastāvā ir 1) zemesgabals, kura platība nav mazāka par 2500 (divi tūkstoši piecsimt) kv.m; 2) biroja ēka, kuras kopējā platība nav mazāka par 1200 (viens tūkstotis divsimt) kv.m
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: līguma spēkā stāšanās laiks (nav norādīts), beigas –31.12.2006.
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem
Juridiskām personām:
- pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta;
- pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu;
- pretendentam nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16.panta pirmās daļas 3.punktā noteiktajā kārtībā Fiziskām personām:
- pretendents nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu;
- pretendentam nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16.panta pirmās daļas 3.punktā noteiktajā kārtībā
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija
Juridiskām personām:
- LR Komercreģistrā reģistrētiem komersantiem – pretendenta Komercreģistra reģistrācijas apliecības kopija
Fiziskām personām:
- nekustamā īpašuma īpašnieka vai tā pilnvarotās personas pases kopija. Ja īpašnieks pilnvaro sevi pārstāvēt citu personu – notariāli apstiprināta pilnvara
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Juridiskām personām:
- LR Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem komersantiem – izziņa no Uzņēmumu reģistra (oriģināls vai notāra apstiprināta kopija), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta;
- Valsts ieņēmumu dienesta izziņa (oriģināls vai notāra apstiprināta kopija) par nodokļu un citu obligāto maksājumu nomaksu Latvijā;
- pretendenta apliecinājums, ka likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16.panta pirmās daļas 3.punktā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi;
- gada pārskats vai apliecināts izraksts no gada pārskata par to komercdarbības daļu, kas attiecas uz paredzamo iepirkumu par trim iepriekšējiem gadiem (uzņēmumiem, kuru darbības laiks nesasniedz trīs gadus – par visu darbības laiku);
- izziņa par kopējo finanšu apgrozījumu vai finanšu apgrozījumu, kas saistīts ar paredzamo iepirkumu par trim iepriekšējiem gadiem (uzņēmumiem, kuru darbības laiks nesasniedz trīs gadus – par visu darbības laiku);
- informācija par veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem trim iepriekšējiem gadiem (uzņēmumiem, kuru darbības laiks nesasniedz trīs gadus – par visu darbības laiku);
- zemesgrāmatu apliecība (kopija), kas apliecina, ka piedāvātais nekustamais īpašums ir pretendenta īpašums vai atrodas tā valdījumā (pievienojams dokuments, kas apliecina tiesības pārstāvēt īpašnieka intereses);
- Valsts Zemes dienesta izsniegts zemes robežu plāns;
- Valsts Zemes dienesta izsniegta izziņa par nekustamā īpašuma piederību, sastāvu un kadastrālo vērtību;
- pašvaldības izsniegta izziņa par zemesgabala perspektīvo izmantošanu;
- apliecinājums, ka piedāvātais nekustamais īpašums nav ieķīlāts vai kā citādi apgrūtināts un pretendentam ir pilnas rīcības tiesības to pārdot;
- inventarizācijas lieta (kopija);
- nekustamā īpašuma sertificēts vērtējums (ieteicams, bet nav obligāts nosacījums)
Fiziskām personām:
- Valsts ieņēmumu dienesta izziņa (oriģināls vai notāra apstiprināta kopija) par nodokļu un citu obligāto maksājumu nomaksu Latvijā;
- pretendenta apliecinājums, ka likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16.panta pirmās daļas 3.punktā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi;
- zemesgrāmatu apliecība (kopija), kas apliecina, ka piedāvātais nekustamais īpašums ir pretendenta īpašums vai atrodas tā valdījumā (pievienojams dokuments, kas apliecina tiesības pārstāvēt īpašnieka intereses);
- Valsts Zemes dienesta izsniegts zemes robežu plāns;
- Valsts Zemes dienesta izsniegta izziņa par nekustamā īpašuma piederību, sastāvu un kadastrālo vērtību;
- pašvaldības izsniegta izziņa par zemesgabala perspektīvo izmantošanu;
- apliecinājums, ka piedāvātais nekustamais īpašums nav ieķīlāts vai kā citādi apgrūtināts un pretendentam ir pilnas rīcības tiesības to pārdot;
- inventarizācijas lieta (kopija);
- nekustamā īpašuma sertificēts vērtējums (ieteicams, bet nav obligāts nosacījums)
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā): NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 98-097421
Publicēts 24.05.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Cena (1 kv.m) – (40 punkti no 100)
2.Piedāvājuma kvalitāte (60 punkti no 100), tai skaitā:
2.1. piedāvātā nekustamā īpašuma funkcionalitāte – 30 punkti;
2.2. piedāvātā nekustamā īpašuma tehniskais un vizuālais stāvoklis – 20 punkti;
2.3. piedāvātā nekustamā īpašuma ģeogrāfiskais izvietojums – 10 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *ESD IK 2005/09
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 15.08.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 15.08.2005. līdz plkst. 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 15.08.2005. plkst.10:00
Vieta: VAS “Elektronisko sakaru direkcija” Rīgā, Elizabetes ielā 41/43, Latvija, LV-1010
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija: saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 24.panta ceturto daļu un atklāta konkursa “Nekustamais īpašums vienota administratīvi tehniskā kompleksa izveidei” nolikuma 5.2.5.punktu informējam jūs, ka Valsts akciju sabiedrības “Elektronisko sakaru direkcija” (ESD) iepirkumu komisija ir veikusi izmaiņas konkursa nolikumā. Saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 24.panta 4.daļu iepirkuma komisija par izdarītajiem grozījumiem informēs visus pretendentus, kandidātus un citas personas, kas saņēmuši konkursa nolikumu. Iepirkuma komisija par piedāvājumu iesniegšanas termiņu noteikusi 2005.gada 15.augustu plkst. 10.00
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Tieslietu ministrijas Ieslodzījuma vietu pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000027165, adrese: Stabu ielā 89, Rīgā, Latvija, LV-1009. Tālruņi: +371-7208270 Fakss: +371-7278697
2. Identifikācijas nr.: TM IeVP 2005/5
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.05.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 08.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Par darbinieku nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu” nelaimes gadījumu apdrošināšana - 3100 cilv., veselības apdrošināšana - 550 cilv.
CPV kods: 66331000-9
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

A/S “Rīgas Slimokase”

40003200911

Lāčplēša iela 38, LV-1011, Rīga

Par nelaimes gadījumu apdrošināšanu Ls 6436,44 (bez PVN)

AAS “BALTA”

40003049409

Raunas iela 10/12, LV-1039, Rīga

Par veselības apdrošināšanu 8855,93 (bez PVN)

Kopā:

Ls 15292,37

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 12.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Veselības ministrija, 90001474921, Rīga, Brīvības iela 72, LV-1011, Latvija
Kontaktpersona: Alnis Dambergs
Tālr.: 7 876 000. Fakss: 7 876 002
Elektroniskā pasta adrese: vm@vm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vm.gov.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorija nr.7
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72262000-9
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *medicīnas ierīču Tirgus uzraudzības un Vigilances sistēmu ieviešana atbilstoši EK EUDAMED prasībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: informācijas apstrādes, lēmumu pieņemšanas un komunikācijas programmatūras izstrāde, sasaiste ar medicīnas ierīču un medicīnas preču, un pirmās drošības grupas medicīnas ierīču reģistriem, to pārveidošana un savienošana, izveidojot vienotu reģistru LATMED
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena (bez PVN): EUR 176822,04
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
- saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kura kritēriji ir:
piedāvātā cena – 60 %; pretendenta izpratne par sniedzamo pakalpojumu, realizācijas koncepcija – 12%; pretendenta pieredze – 10%; pretendenta piedāvātā tehnoloģiskā risinājuma vērtējums – 8%; piedāvājums personāla apmācībai – 6%; piedāvātais laika grafiks un termiņi – 4%
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “New Vision”, 40003147269, Mūkusalas iela 72, LV-1004, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Elmārs Dobkevičs
Tālr.: 7455500. Faksa: 7607848
Elektroniskā pasta adrese: info.lv@new-vision.com
Mājas lapas adrese (URL): www.new-vision.com
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):102832,04
Valūta: EUR
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas: 2
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: AS “Datorzinību centrs”, 40003308066, Rīga, Pulkveža Brieža iela 4, LV-1050, Latvija
Kontaktpersona: Signe Bāliņa
Tālr.: 7338366. Fakss: 7332146
Elektroniskā pasta adrese: dzc@dzc.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.dzc.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām (bez PVN)
Līgumcena (bez PVN): 73 990
Valūta: EUR
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi? NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *VM 2004/27P
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 07.07.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 4
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.: 2005/S 102-102051
Publicēts 28.05.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
ES Phare 2003.gada Nacionālās programmas projekts nr.2003/004-979-02-02
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.07.2005.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, 40003410729, Rīga, Duntes iela 22, LV-1005, Latvija
Kontaktpersona: aptiekas vadītāja Inga Gūtmane
Tālr.: 7399288. Fakss: 7392348
Elektroniskā pasta adrese: iepirkumi@tos.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, 40003410729, Rīga, Duntes iela 22, LV-1005, Latvija
Kontaktpersona: valdes locekle Inese Rantiņa
Tālr.: 7399396. Fakss: 7392348
Elektroniskā pasta adrese: iepirkumi@tos.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, 40003410729, Rīga, Duntes iela 22, LV-1005, Latvija
Kontaktpersona: valdes locekle Inese Rantiņa
Tālr.: 7399396. Fakss: 7392348
Elektroniskā pasta adrese: iepirkumi@tos.lv
I.5) Pasūtītājs: *cits publisko tiesību subjekts
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *medikamentu piegāde valsts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: medikamenti atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām, kas pievienotas konkursa nolikuma pielikumā nr.2
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca” Rīgā Duntes ielā 22
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): medikamentu (saskaņā ar tehniskās specifikācijas prasībām, kas pievienota konkursa nolikuma pielikumā nr.2) piegāde valsts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 12 mēneši
Līguma spēkā stāšanās laiks un/vai beigas (nav norādīts)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Saskaņā ar konkursa nolikuma nosacījumiem
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama) -
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: izziņa, kuru ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR Komercreģistrs vai līdzvērtīga administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta un ar ziņām par paraksttiesīgām personām (oriģināls), un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikuma prasībām
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: LR Komercreģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī apliecības kopija, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā; un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikuma prasībām
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa, kuru ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kura apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu (oriģināls); un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikuma prasībām
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: apliecināta licences kopija zāļu lieltirgotavas atvēršanai un darbībai, un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikuma prasībām
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā: JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VSIA TOS 2005/K3
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 05.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta): 100; valūta – LVL
Maksājuma veids un rekvizīti: VSIA “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca” nodokļu maksātāja reģistrācijas nr. 40003410729; bankas rekvizīti: Parekss banka, Citadeles filiāle; kods PARXLV22CIT, konts LV61 PARX0000573931017
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 05.09.2005. no plkst. 8.00 līdz 15.30; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 05.09.2005. plkst. 11:00
Vieta: VSIA “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca” administratīvā korpusa II stāvā Konferenču zālē, Rīgā, Duntes ielā 22, Latvija
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: 2006.gada septembris
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts aģentūra “Sabiedrības veselības aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000052976, adrese: Klijānu ielā 7, Rīgā, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7081510, 7081603. Fakss: +371-7374980
Kontaktpersona: Iepirkumu daļas galvenā iepirkumu speciāliste Ilze Valkovska, tālr. 7081603, e-pasts: valkovska@sva.lv
2. Identifikācijas nr.: SVA/2005/7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātā kvalitāte

20

Tehniskās apkopes iespējas

20

Tehniskā palīdzība

20

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par valsts aģentūras “Sabiedrības veselības aģentūra” datortehnikas un datortīkla uzturēšanu Rīgā, Klijānu ielā 7
CPV kods:72500000-0; 32500000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms:141 dators un 81 printeris, kas atrodas piecās ēkās un saslēgti vienotā lokālā datortīklā: galda datori (128 gab.); portatīvie datori (14 gab.); matricas printeri (6 gab.); tintes printeri (20 gab.); lāzera printeri (55 gab.); datortīklā izmantojamie protokoli: TCP/IP, IPX/SPX, NetBEUI
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Klijānu iela 7
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2005. – 30.09.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Klijānu ielā 7, SVA Lietvedības daļā, 3.ēkas 1.stāvā, LV-1012, līdz 08.08.2005. plkst. 12:00, pārējās dienās laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 29.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz SVA Lietvedības daļā Rīgā, Klijānu ielā 7, 3.ēkas 1.stāvā, LV-1012, līdz 08.08.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Klijānu ielā 7, Mazajā zālē, 08.08.2005. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav
11. Citas ziņas: nav.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Nacionālais rehabilitācijas centrs “Vaivari””, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003273900, adrese: Asaru prospekts 61, Jūrmala, Latvija, LV-2008. Tālruņi: +371-7766124, 7766142. Fakss: +371-7766314
Kontaktpersona: valdes locekle galvenā ārste Baiba Buša, tālr. 7766024, mob. tālr. 9123763
2. Identifikācijas nr.: VSIA “NRC VAIVARI” 2005/26
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mobilie autohemotransfūzijas pakalpojumi
CPV kods: 85140000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: pēc faktiskās nepieciešamības atkarībā no operāciju skaitu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Nacionālais rehabilitācijas centrs “Vaivari”” Jūrmalā, Asaru prospektā 61, LV-2008
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību “Nacionālais rehabilitācijas centrs “Vaivari”” Jūrmalā, Asaru prospektā 61, LV-2008, kancelejā (117.kab.), līdz 09.08.2005. no plkst. 9:00 līdz 17:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Nacionālais rehabilitācijas centrs “Vaivari”” kasē Jūrmalā, Asaru prospektā 61, LV-2008, vai AS “SEB Latvijas Unibanka”, Jūrmalas filiāle, konts LV13 UNLA 0010 0003 6010 1; maksājuma mērķis – maksa par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 01.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību “Nacionālais rehabilitācijas centrs “Vaivari”” Jūrmalā, Asaru prospektā 61, LV-2008, kancelejā (117.kab.), līdz 09.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību “Nacionālais rehabilitācijas centrs “Vaivari”” Jūrmalā, Asaru prospektā 61, LV-2008, apaļajā zālē, 09.08.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: nav.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: VAS “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca”, 40003457109, Rīga, Pilsoņu iela 13, LV-1002, Latvijas Republika
Kontaktpersona: Slimnīcas galvenais ķirurgs Raimo Stucka, tālr. +371 7069228
Tālr.: +3717069602. Fakss: +3717069661
Elektroniskā pasta adrese: juristi@stradini.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.stradini.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs: *cits publisko tiesību subjekts
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *medicīnas preču iepirkums
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: medicīnas preču iepirkums saskaņā ar tehnisko specifikāciju
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Pilsoņu iela 13, LV-2164
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
1. Pārsienamie līdzekļi
2. Dažādi medicīnas izstrādājumi
3. Ķirurģiskie šujammateriāli
4. Slēgtās asins noņemšanas sistēmas
5. Šķīdumi, izstrādājumi dialīzei, hemofiltrācija
6. Rentganfilmas un ķimikālijas
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 12 mēneši (pēc līguma noslēgšanas brīža)
Līguma spēkā stāšanās laiks 30.10.2005. un beigas – 15.09.2006.
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B pielikuma)
DAĻA nr.1: pārsienamie līdzekļi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: dažādi pārsienamie materiāli (gatavi lietošanai), vienreizlietojamās cepurītes, bahilas, palagi u.c.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: atbilstoši nolikumā norādītajam apjomam
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
DAĻA nr.2: dažādi medicīniskie līdzekļi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: epidurālas anestēzijas komplekti, kombinētās spināli – epidurālās anestēzijas komplekti, endolumbālas anestēzijas adatas, artēriju kanilācijas komplekts, elastomērs infūzijas sūknis, perifēro vēnu kaniles, centrālo vēnu katetri, transuretrālie balonkatetri, nefrostomas, cimdi, šļirces, elektrodi, sistēmas enterālai barošanai u.c.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: atbilstoši nolikumā norādītajam apjomam
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
DAĻA nr.3: ķirurģiskie šujammateriāli
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts Šujamais materiāls un ķirurģiskās adatas
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: atbilstoši nolikumā norādītajam apjomam
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
DAĻA nr.4: slēgtās asins noņemšanas sistēmas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: slēgtās asins noņemšanas sistēmas ar utilizāciju
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: atbilstoši nolikumā norādītajam apjomam
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
DAĻA nr.5: šķīdumi, izstrādājumi dialīzei, hemofiltrācijai reanimācijas nodaļai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: materiāliem ir jābūt savienojamiem ar slimnīcā jau esošajiem intensīvās terapijas un reanimācijas nodaļā esošajiem nepārtrauktās nieru aizstājterapijas un plazmas terapijas iekārtām Diapact CRRT un Prisma, Prisma Flex, multifiltrate un aknu aizstājterapijas iekārtu MARS
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: atbilstoši nolikumā norādītajam apjomam
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
DAĻA nr.6: rentgenfilmas un ķimikālijas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamata iepirkuma priekšmets
Pamatkods
33000000-0
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: lāzerfilmas – sausam printerim KODAK, AGFA, mamogrāfijas filmas, zobu filmas, Rtg filmas, dentālās ķimikālijas, ķimikālijas automātam
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: atbilstoši nolikumā norādītajam apjomam
4) Informācija par piegādes laikiem: nav norādīts
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): avanss ne vairāk kā 20% no līguma summas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama): nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: triju gadu darba pieredze piedāvāto medicīnas preču tirgū, kā arī citas prasības atbilstoši nolikumam u.c.
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: reģistrācijas apliecības kopija, kā arī citi dokumenti atbilstoši nolikumam
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; izziņa, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, u.c.
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: apliecinājums, ka pretendents ir ražotājs, no ražotāja vai no ražotāja autorizēta dīlera autorizēts piegādāt piedāvājumā minētās medicīnas preces
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *SKUS 2005/28
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 15.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta): 100 (viens simts); valūta – LVL (lati)
Maksājuma veids un rekvizīti: ar pārskaitījumu (saņēmējs – LV40003457109, LUB Āgenskalna fil., konts nr. LV93 UNLA 0003 0294 6714 4, bankas kods UNLALV2X; samaksa par konkursa nolikumu
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 15.09.2005. no plkst. 9.00 līdz 16.00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 15:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 15.09.2005. plkst. 15:00
Vieta: Rīgā, Pilsoņu ielā 13, 6.korpusā, 1.stāvā, slimnīcas aptiekas konferenču zālē
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Dunalkas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000059245, adrese: Pagastmāja, Dunalkas pagasts, Liepājas raj., Latvija, LV-3452. Tālruņi: +371-3446471. Fakss: +371-3446421
Kontaktpersona: lietvede Aiva Kasparoviča, tālr. 3446421, e-pasts: aiva.ka@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.: DunPP2005/8
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena (bez PVN)

60%

Tehniskās īpašības

40%

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lietots autobuss
CPV kods: 34000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dunalkas pagasta padome
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30 kalendārās dienas pēc līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Dunalkas pagasta padomē “Pagastmājā”, Dunalkas pag., Liepājas raj., līdz 01.08.2005. no plkst. 9.00 līdz 16.00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Latvijas Unibankā, Liepājas filiāle, konts nr. LV38UNLA0012011130948, maksa par autobusa atklātā konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 22.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Dunalkas pagasta padomē “Pagastmājā” Dunalkas pagastā, Liepājas raj., LV-3452, līdz 01.08.2005. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Dunalkas pagasta padomē “Pagastmājā”, Dunalkas pagastā, Liepājas raj., LV-3452, 01.08.2005. plkst. 14:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Cēsu pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000031048, adrese: Raunas iela 4, Cēsis, Latvija, LV-4101. Tālruņi: +371-4122377. Fakss: +371-4124571
Kontaktpersona: Gunars Grundmanis, Dzīvokļu un komunālās nodaļas tāmju inženieris
2. Identifikācijas nr.: Cēsu pilsētas dome 2005/60
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ielu rekonstrukcija Cēsu pilsētā
CPV kods: 45233251-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.daļa – Piebalgas ielas asfaltbetona segas, gājēju ietves remonts un velosipēdistu celiņu izbūve posmā no dzelzceļa tilta Cēsu pilsētas robežai (2040 m); 2.daļa – ielu rekonstrukcija Rīgas ielai posmā no Cēsu pilsētas robežas līdz Zvirbuļu ielai (1130 m), Lenču ielai posmā no Festivāla ielas līdz Birzes ielai (1020 m); Viestura ielai posmā no Lenču ielas līdz Slimnīcas ielai (948 m), Slimnīcas ielai (155 m), Dārzniecības ielai (399 m)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Cēsu pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 02.06.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Cēsu pilsētas domē Cēsīs, Raunas ielā 4, 3.stāvā, 310.kabinetā, līdz 16.08.2005. no plkst. 9:00 līdz 12:00 un no plkst. 13:00 līdz 16:00, iepriekš samaksājot Ls 100. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Cēsu pilsētas domes kontā (Cēsu pilsētas dome, reģ.nr.90000031048, adrese: Cēsis, Raunas iela 4, LV-4101, banka AS SEB Latvijas Unibanka, kods UNLALV2X, konts nr. LV15 UNLA 00040131 3083 5, ar norādi “Samaksa par konkursa nolikuma “Ielu rekonstrukcija Cēsu pilsētā, iepirkuma identifikācijas nr.2005/60” saņemšanu” vai skaidrā naudā Cēsu pilsētas domes kasē Cēsīs, Raunas ielā 4, 1.stāvā
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 08.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Raunas ielā 4, Cēsīs, 3.stāvā, 310.kabinetā, līdz 16.08.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Cēsīs, Raunas ielā 4, 2.stāvā, 16.08.2005. plkst. 15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums Ls 20 000 (divdesmit tūkstoši latu) apmērā bankas galvojuma formā vai ieskaitīt šo naudas summu Cēsu pilsētas domes kontā (Cēsu pilsētas dome, reģ.nr.90000031048, adrese: Cēsis, Raunas iela 4, LV-4101, banka AS SEB Latvijas Unibanka, kods UNLALv2X, konts nr. LV51 UNLA 0004 0131 3083 5) ar norādi “Konkursa “Ielu rekonstrukcija Cēsu pilsētā”, iepirkuma identifikācijas nr. Cēsu pilsētas dome 2005/60 piedāvājuma nodrošinājums”.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas domes Kultūras nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001206849, adrese: Kr.Valdemāra 1, Daugavpils, Latvija, LV-5401.
Tālruņi: +371-5404366, 5404377. Fakss: +371-5423601
2. Identifikācijas nr.: KN 2005/5
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 17.05.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: grupas “Ivanushki international” koncerts Daugavpils 730.gadu jubilejā
CPV kods: 92312100-2
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 18.06.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Norfield Industries Ine

P.O.BOX 3161 Road Town, TORTOLA, B.V.I.

15900 EUR

Kopā:

15900 EUR

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2005.
13. Cita informācija: saskaņā ar 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Valsts aģentūra, Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001867482, adrese: Maskavas iela 165, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7032600, 7032699, fakss: +371-7145154
Kontaktpersona: speciālists darbam ar valsts pasūtījumu A.Ezeriņš, tālr. 7032699, e-pasts: fd@meteo.lv
2. Identifikācijas nr.: LVĢMA2005/AK-19
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Pretendenta pieredze

20

Paredzamo darbu izpildes termiņi

20

Garantijas serviss

20

Piedāvājuma cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūras esošā meteoroloģiskā radara torņa demontāža, jauna meteoroloģiskā radara torņa būvniecība
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens meteoroloģiskā radara tornis
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Maskavas ielā 165
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Maskavas ielā 165, 418.kabinetā, līdz 23.08.2005. no plkst. 8:30 līdz 17:00, konkursa atvēršanas dienā līdz plkst. 10:00
Maksājuma veids: maksa par konkursa nolikumu nav paredzēta
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 15.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Maskavas ielā 165, 403.kabinetā, līdz 23.08.2005. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Maskavas ielā 165, 408.kabinetā, 23.08.2005. plkst. 10:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000010050, adrese: Rīga, Lejupes iela 3, Latvija, LV-1076. Tālruņi: +371-7620434. Fakss: +371-7620434
Kontaktpersona: PVD VVMDC Pārtikas kontroles laboratorijas departamenta direktors Vadims Bartkevičs, tālr. 7620513, e-pasts: vadims.bartkevics@vvmdc.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ZM PVD VVMDC 2005/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: laboratorijas pakalpojumi dioksīna satura noteikšanai pārtikā
CPV kods: 73000000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 60 paraugi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: izpildītāja laboratorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Lejupes ielā 3, LV-1076, līdz 04.08.2005. no plkst. 9:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 27.07.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Lejupes ielā 3, LV-1076, līdz 04.08.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Lejupes ielā 3, LV-1076, 04.08.2005. plkst. 11:00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas domes Kultūras nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001206849, adrese: Kr.Valdemāra 1, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-5404366, 5404377. Fakss: +371-5423601
2. Identifikācijas nr.: KN 2005/4
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.06.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: grupas “Labvēlīgais tips” koncerts Latgales Dziesmu svētku zaļumballē
CPV kods: 92312100-2
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 19.06.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “13 STĀVS”

41503034086

Raipoles 2a-17, Daugavpils

Ls 1000,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2005.
13. Cita informācija: saskaņā ar 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas domes Kultūras nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001206849, adrese: Kr.Valdemāra 1, Daugavpils, Latvija, LV-5401.
Tālruņi: +371-5404366, 5404366. Fakss: +371-5423601
2. Identifikācijas nr.: KN 2005/6
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.05.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ainara Mielava koncerts Daugavpils 730.gadu jubilejā
CPV kods: 92312100-2
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 18.06.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “13STĀVS”

41503034086

Raipoles 2a-17

Ls 1000,00

Kopā:

Ls 1000,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 11.07.2005.
13. Cita informācija: saskaņā ar 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000158236, adrese K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022318. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas nr.: LB nr. 03-48/2005/66
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.07.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: organizēt un vadīt semināru par starptautisko tikšanos prasmēm
CPV kods: 80422200-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 19.07.2005.-22.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Frontline Training Solutions

Greys Paddock Maldon Road Kelvedon Essex CO5 9BD

EUR 6000,00

Kopā:

EUR 6000,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.07.2005.
13. Cita informācija: pakalpojumu līgums par pakalpojumu, kas minēts likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 2.pielikuma “B” daļā (likuma 4.panta ceturtā daļa).

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Valsts aģentūra, Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001867482, adrese: Maskavas iela 165, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7032600, 7032699. Fakss: +371-7145154
2. Identifikācijas nr.: LVĢMA2005/AK-15
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 11.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: serveru piegāde un uzstādīšana Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūrā
CPV kods: 30200000-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.08.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Komerccentrs Dati Grupa”

40003115371

Balasta dambis 80a, Rīga, LV-1048

61517,32 LVL

Kopā:

61517,32 LVL

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.07.2005.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!