• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2005. gada 2. augusta noteikumi Nr. 572 "Valsts informācijas sistēmu reģistrācijas noteikumi". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 4.08.2005., Nr. 122 https://www.vestnesis.lv/ta/id/113829

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.573

Grozījumi Ministru kabineta 2004.gada 23.novembra noteikumos Nr.959 "Noteikumi par ierēdņu un tiešās pārvaldes iestāžu darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm un ierēdņu pabalstiem"

Vēl šajā numurā

04.08.2005., Nr. 122

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 572

Pieņemts: 02.08.2005.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta noteikumi Nr.572

Rīgā 2005.gada 2.augustā (prot. Nr.44 1.§)

Valsts informācijas sistēmu reģistrācijas noteikumi

Izdoti saskaņā ar Valsts informācijas sistēmu likuma 13.panta pirmo daļu

 

1.Noteikumi nosaka valsts informācijas sistēmu reģistrācijas kārtību.

2.Valsts informācijas sistēmas reģistrē valsts informācijas sistēmu reģistrā (turpmāk – reģistrs).

3.Reģistrā iekļautā informācija par valsts informācijas sistēmu (turpmāk– sistēma) ir vispārpieejama informācija.

4.Reģistra pārzinis ir Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts (turpmāk – sekretariāts).

5.Sistēmas pārzinis iesniedz sekretariātā sistēmas reģistrācijas iesniegu­mu (turpmāk – iesniegums). Iesniegumā norāda:

5.1.sistēmas nosaukumu;

5.2.sistēmas izveidošanas tiesisko pamatu;

5.3.funkcijas, kuru izpildei tiek nodrošināta informācijas aprite, lietojot sistēmu;

5.4.par sistēmas reģistrāciju atbildīgās amatpersonas (turpmāk – atbildīgā amatpersona) vārdu, uzvārdu, darbavietas adresi, tālruņa numuru, elektroniskā pasta adresi.

6.Sekretariāts 10 darbdienu laikā pēc iesnieguma saņemšanas izvērtē tajā sniegto informāciju par sistēmu un nosūta sistēmas pārzinim atzinumu par sistēmas reģistrāciju (turpmāk – atzinums).

7.Ja iesniegumā sniegtā informācija par sistēmu neatbilst šo noteikumu 5.punktā minētajām prasībām, sekretariāts atsaka reģistrēt sistēmu un atzinumā norāda atteikuma pamatojumu.

8.Pēc atzinumā norādīto trūkumu novēršanas sistēmas pārzinis atkārtoti iesniedz iesniegumu.

9.Ja atzinums ir pozitīvs, sekretariāts reģistrē sistēmu un piešķir atbildī­gajai amatpersonai tiesības ievadīt reģistrā datus.

10.Atbildīgā amatpersona triju darbdienu laikā pēc šo noteikumu 9.punktā minēto tiesību piešķiršanas ievada reģistrā datus par sistēmu, sistēmas pārzini un sistēmas turētāju (turpmāk – dati).

11.Reģistrā ievadāmo datu saturu nosaka sistēmas pārzinis, ievērojot Valsts informācijas sistēmu likuma 13.panta pir­majā un otrajā daļā minētās prasības.

12.Ja pēc izmaiņām, kas saistītas ar sistēmu, reģistrā ievadītie dati kļuvuši nepilnīgi vai nepatiesi, sistēmas pārzinis triju darbdienu laikā pēc attiecīgo izmaiņu spēkā stāšanās dienas šos datus aktualizē.

13.Ja šo noteikumu 12.punktā minētās izmaiņas skar iesniegumā norādīto informāciju, sistēmas pārzinis reģistrā ievadīto datu aktualizēšanu saskaņo ar sekretariātu. Sistēmas pārzinis reģistrā ievadītos datus aktualizē triju darbdienu laikā pēc saskaņošanas ar sekretariātu.

14.Sistēmas pārzinis nodrošina atbildīgajai amatpersonai iespēju ievadīt reģistrā datus, izmantojot internetu.

15.Ja sistēmas pārzinis nevar izmantot internetu, sekretariāts nodrošina atbildīgajai amatpersonai iespēju ievadīt reģistrā datus sekretariāta norādītajā vietā.

16.Reģistru finansē sekretariāts tam piešķirto valsts budžeta līdzekļu ietvaros.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Īpašu uzdevumu ministrs elektroniskās pārvaldes lietās J.Reirs

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2005.gada 5.augustu.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!