• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 10.08.2005., Nr. 125 https://www.vestnesis.lv/ta/id/114095

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

10.08.2005., Nr. 125

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Rēzeknes slimnīca”, 40003223971, 18.Novembra ielā 41, LV-4600, Rēzekne, Latvija
Kontaktpersona: Valdes locekle Anita Treija
Tālr.: 4603371. Faksa Nr.: 4624483
Elektroniskā pasta adrese: REZCS@inbox.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par mēbeļu piegādi Pašvaldības sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Rēzeknes slimnīca”
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Mēbeļu piegāde saskaņā ar atklāta konkursa nolikuma pielikumu Nr.1
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Republika
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Saskaņā ar atklāta konkursa nolikuma pielikumu Nr.1
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 60 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks 12.10.2005 un/vai beigas 13.12.2005.
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Galdiņš pacientu dokumentēšanai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 4 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.2 Skapis medicīnas dokumentiem (stiprināms pie sienas)
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.3 Skapis medicīnas dokumentiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.4 Skapīši virsdrēbēm medicīnas darbiniekiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 22 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.5 Skapis caurspīdīgiem plauktiem vitālo funkciju nodrošināšanas palātai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 4 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.6 Galdiņš pārvietojams vitālo funkciju stabilizēšanas palātā
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 3 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.7 Galdiņš pacientu dokumentēšanai vitālo funkciju palātā
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 4 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
DAĻA Nr.8 Krēsli pacientiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33192000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Saskaņā ar atklāta konkursa pielikumu Nr.1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 30 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 13.10.2005. / beigas 14.12.2005.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Saskaņā ar atklāta konkursa nolikumu 9.p.
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Mēbeļu iegāde tiks finansēta ES struktūrfonda ERAF ietvaros
III.1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; - pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas ir reģistrēts; - pretendents, sniedzot pieprasīto informāciju, nav norādījis nepatiesas ziņas vai izvairījies no ziņu sniegšanas; - pretendents ir juridiska persona, kas reģistrēts likumā noteiktā kārtībā; - pretendents ir ražotājs, no ražotāja vai no ražotāja autorizēta dīlera autorizēts piegādātājs; - atsauksmes un rekomendācijas no iepriekšējiem pasūtītājiem u.c. prasības saskaņā ar atklāta konkursa nolikumu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Juridiska persona, kura ir reģistrēta likumā noteiktā kārtībā
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * PSIA RS 2005/10
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 23.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 20 (divdesmit) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti N/k LV 66HABA 0140205074101
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 23.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 00 līdz 12: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
30 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 23.09.2005. plkst.12: 00
Vieta Pašvaldības SIA “Rēzeknes slimnīca”, konferenču zāle, 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES struktūrfonda ERAF nacionālās programmas projekta “Neatliekamās medicīniskās palīdzības pieejamības un efektivitātes nodrošināšana Rēzeknes slimnīcas neatliekamās medicīniskās palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļā”
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 27.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts akciju sabiedrība “Valsts informācijas tīkla aģentūra”
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 50003331581, adrese: K.Valdemāra ielā 110, Rīgā, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7029565, 7029585. Fakss: +371-7379837
2. Identifikācijas nr.: VITA 2005/25
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 31.05.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: speciālās ar CC 2.1 EAL4+ sertifikātu sertificētas tīkla aizsardzības iekārtas un programmatūras piegāde (drošības ierīces, drošības programmatūra)

CPV kods: 36930000-9, 30242000-7
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.08.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “ELVA 1”

40103006406

Robežu iela 46, Rīga, LV-1004

21080,00

Kopā:

21080,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Inčukalna pagasta padome
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000068337, adrese: Rīgas raj., Inčukalna pagasts, Atmodas iela 4, Latvija, LV-2141. Tālruņi: +371-7977232, 7977310. Fakss: +371-7977310
2. Identifikācijas nr.: 2005/12
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 14.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 22.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: par ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstības projekta izstrādi Inčukalna un Gaujas ciematā

CPV kods: 74200000-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.02.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “AkvaTeks”

40003435084

Purvciema iela 20-6, Rīga, LV-1035

33800,00

Kopā:

33800,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Saldus pilsētas dome, 90000031118, Striķu iela 3, LV-3801, Saldus, Latvija
Kontaktpersona: Valdis Dīriņš
Tālr.: 3807280
Faksa Nr.: 3881100
Elektroniskā pasta adrese: dome@saldus.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.salduspilseta.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Telpu noma Saldus bibliotēkas vajadzībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms 160 kv.m
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) Ls 192 000.00
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas 1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “ALCO’’, 58503002391, Dzirnavu iela 1, LV-3801, Saldus, Latvija
Kontaktpersona: Agrita Patmalniece
Tālr.: 3821043
Faksa Nr.: 3881777
Elektroniskā pasta adrese: kurzemesdegviela@inbox.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)192 000.00
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? NĒ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * Saldus pilsētas dome Nr. 05/11
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 29.07.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 108-107619
Publicēts 07.06.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Lielvārdes novada dome
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000024489, adrese: Raiņa iela 11a, Lielvārde, Ogres rajons, Latvija, LV-5070. Tālruņi: +371-5053370, 5053748. Fakss: +371-5053775
2. Identifikācijas nr.: Lielvārdes novada dome 2005/30
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sporta aprīkojuma iegāde Lielvārdes novada sporta centram

CPV kods: 36400000-5
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30 dienu laikā pēc līguma parakstīšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 12
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Imex”

40003642586

Silciema iela 15/1-35, Rīga

Poz.nr.2 – 32354,20

SIA “Audio AE”

40003223115

Āzenes iela 12, Rīga

Poz.nr.3 – 7523,33

SIA “Rantzows sport”

40003528045

Kalnciema 40d, Rīga

Poz. nr.4 – 4685,96 Poz.nr.5 – 1506,03 Poz.nr.6 – 3500,68 Poz. nr.8 – 5096,71 Poz.nr.10 – 6886,78

SIA „Sport Lukss”

40003404953

Stabu iela 49-24, Rīga

Poz.nr.7 – 3735,00 Poz.nr.9 – 4806,88

SIA „Move Basketbola komercaģentūra”

40003332710

Brīvības iela 106/3, Rīga

Poz.nr.1 – 7964,06

Kopā:

78059,63

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.07.2005.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Jūrmalas pilsētas dome, 90000056357, Jomas iela 1/5, LV-2015, Jūrmala, Latvija
Kontaktpersona: Astra Priede
Tālr.: 7093807
Faksa Nr.: 7093985
Elektroniskā pasta adrese: Astra@jpd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.jpd.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 6
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai.
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
66331200-1
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Jūrmalas pilsētas domes darbinieku veselības apdrošināšana
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Veselības apdrošināšana uz 48 mēnešiem orientējoši 204 Jūrmalas pilsētas domes darbiniekiem
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) LVL 122400,00
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
1. Pretendenta piedāvātā apdrošināšanas summa gadā vienam darbiniekam - 50 (maksimālais punktu skaits); 2. Apdrošināšanas programmu paketes elastība – 50 (maksimālais punktu skaits)
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas 1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
AAS „BTA”, 40003159840, Kr. Valdemāra iela 63, LV-1142, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Aivars Neimanis
Tālr.: 7025100
Faksa Nr.: 7025190
Elektroniskā pasta adrese: bta@bta.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.bta.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)122400,00
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * JPD 2005/78
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 29.07.2005.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 102-102052
Publicēts 28.05.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 01.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Stratēģiskās attīstības pārvaldes Projektu koordinācijas daļas galvenā speciāliste Gunta Sirmā, tālr.7028886, e-pasts: Gunta.Sirma@vid.gov.lv
Tālr.: +371-7028703
Faksa Nr.: +371-7028704
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.vid.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Šķūņu ielā 19, 4.stāvs, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Stratēģiskās attīstības pārvaldes Projektu koordinācijas daļas galvenā speciāliste Gunta Sirmā, tālr.7028886
Tālr.: +371-7028886
Faksa Nr.: +371-7028890
Elektroniskā pasta adrese: Gunta.Sirma@vid.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Šķūņu ielā 19, 4.stāvs, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Stratēģiskās attīstības pārvaldes Projektu koordinācijas daļas galvenā speciāliste Gunta Sirmā, tālr.7028886
Tālr.: +371-7028886
Faksa Nr.: +371-7028890
Elektroniskā pasta adrese: Gunta.Sirma@vid.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, 1.stāvā, 113.kabinetā, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts ieņēmumu dienesta Stratēģiskās attīstības pārvaldes Projektu koordinācijas daļas galvenā speciāliste Gunta Sirmā, tālr.7028886, e-pasts: Gunta.Sirma@vid.gov.lv
Tālr.: +371-7028703
Faksa Nr.: +371-7028704
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.vid.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas, Informācijas apmaiņas sistēmas un Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmas izstrāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Iepirkuma priekšmets ir sadalīts 3 daļās, atbilstoši nolikuma Darba uzdevumiem un Tehniskajai specifikācijai, kurās ir izvirzītas prasības: - 1.daļa – “Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde” (nolikuma 1.1.pielikums, 1.1.1.pielikums, 1.1.2.pielikums); - 2.daļa – “Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde” (nolikuma 1.2.pielikums, 1.2.1.pielikums, 1.2.2.pielikums); - 3.daļa – “Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras piegāde” (nolikuma 1.3.pielikums). Apjoms 1.daļai: Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde, pilnveidošana, uzturēšana un autoruzraudzība, atbilstoši konkursa nolikuma 1.1., 1.1.1., 1.1.2.pielikumam.Apjoms 2.daļai: Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde, uzturēšana un autoruzraudzība, atbilstoši konkursa nolikuma 1.2., 1.2.1., 1.2.2.pielikumam. Apjoms 3.daļai: Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras ar 10 licencēm piegāde un to uzturēšana, atbilstoši darba konkursa nolikuma 1.3.pielikumam
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga, Smilšu iela 1
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72200000-7
Papildu priekšmeti
72232000-0
72230000-6
30241210-5
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1.daļa – Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde, pilnveidošana, uzturēšana un autoruzraudzība atbilstoši konkursa nolikuma 1.1., 1.1.1., 1.1.2.pielikumam; 2.daļa – Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde, uzturēšana un autoruzraudzība atbilstoši konkursa nolikuma 1.2., 1.2.1., 1.2.2.pielikumam; 3.daļa – Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras ar 10 licencēm piegāde un to uzturēšana atbilstoši darba konkursa nolikuma 1.3.pielikumam
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks 30.11.2005. un/vai beigas 01.09.2007.
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72232000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas uzdevums ir atvieglot tematisko pārbaužu veicēja darbu, piedāvājot viņam veidlapu un citu dokumentu sagataves, nepieciešamos normatīvos aktus un padomus. Tā palīdzēs automatizēt procesu, sākot no darba uzdevuma noteikšanas tematisko pārbaužu veicējiem, līdz tematisko pārbaužu izziņas sastādīšanai. Atbilstoši konkursa nolikuma 1.1., 1.1.1., 1.1.2.pielikumam
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde, pilnveidošana, uzturēšana un autoruzraudzība atbilstoši konkursa nolikuma 1.1., 1.1.1., 1.1.2.pielikumam
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 30.11.2005. / beigas 01.09.2007.
DAĻA Nr.2 Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72230000-6
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Izstrādāt informācijas apmaiņas sistēmu atbilstoši Ārējās informācijas apmaiņas uzskaites sistēmas Darbības koncepcijas aprakstam (Nolikuma 1.2.1.pielikums)
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde, uzturēšana un autoruzraudzība, atbilstoši konkursa nolikuma 1.2., 1.2.1., 1.2.2.pielikumam
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 30.11.2005./ beigas 01.03.2007.
DAĻA Nr.3 Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras piegāde
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30241210-5
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Liela apjoma Valsts ieņēmumu dienesta Datu noliktavā esošās informācijas vizuāla atspoguļošana, attēlojot uzņēmumu un privātpersonu izveidotās darījumu ķēdes
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras ar 10 licencēm piegāde un to uzturēšana atbilstoši darba konkursa nolikuma 1.3.pielikumam
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 30.11.2005. / beigas 01.03.2007.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Atsevišķi slēdzot līgumu par katru iepirkuma daļu
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1.daļai Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde, 2.daļai Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde un 3.daļai Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras piegāde, atbilstoši konkursa nolikuma 3.2.1., 3.3.1 un 3.4.1.punktam: 1) Uzņēmuma vadītāja vai pilnvarotas personas parakstīts pieteikums (aiz satura rādītāja atbilstoši Nolikuma 2.pielikumam). Katras personas parakstam jābūt atšifrētam (jānorāda pilns vārds, uzvārds un amats). 2) Dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma līgumu: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – Uzņēmumu reģistra reģistrācijas apliecības kopija; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt iepirkuma līgumu. 3) Dokuments, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – izziņa no Uzņēmumu reģistra, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Izziņā jābūt norādītām arī pretendenta pārstāvības tiesībām. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 (trīsdesmit) dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 (trīsdesmit) dienām. 4) Dokuments, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur pretendents reģistrēts: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālās iestādes izziņa par nodokļu nomaksu Latvijā uz izziņas izsniegšanas brīdi. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 (trīsdesmit) dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi valstī, kur pretendents reģistrēts kā juridiska persona un izziņa, ka pretendents nav reģistrēts Latvijas Republikas nodokļu maksātāju reģistrā. Laika periods no izziņu izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 (trīsdesmit) dienām
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1.daļai Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde: 1) peļņas vai zaudējumu aprēķins par pēdējo finanšu pārskata gadu, par kuru pretendentam bija jāiesniedz un ir iesniedzis gada pārskatus nodokļu administrācijā saskaņā ar konkursa nolikuma 3.2.2.punktu; 2) informācija par pretendenta pieredzi līdzvērtīgu projektu realizācijā no 2003.gada, tabulā norādot pasūtītāju, pakalpojumu (informācijas sistēmu izstrāde, uzturēšana un autoruzraudzības nodrošināšana) apjomu cilvēkmēnešos un pakalpojumu sniegšanas laika periodu saskaņā ar konkursa nolikuma 3.2.2.punktu. 2.daļai Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde: 1) peļņas vai zaudējumu aprēķins par pēdējo finanšu pārskata gadu, par kuru pretendentam bija jāiesniedz un ir iesniedzis gada pārskatus nodokļu administrācijā saskaņā ar konkursa nolikuma 3.3.2.punktu; 2) informācija par pretendenta pieredzi līdzvērtīgu projektu realizācijā no 2004.gada, tabulā norādot pasūtītāju, pakalpojumu (informācijas sistēmu izstrāde, uzturēšana un autoruzraudzības nodrošināšana) apjomu cilvēkmēnešos un pakalpojumu sniegšanas laika periodu saskaņā ar konkursa nolikuma 3.3.2.punktu. 3.daļai Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras piegāde: 1) peļņas vai zaudējumu aprēķins par pēdējiem diviem finanšu pārskata gadiem, par kuriem pretendentam bija jāiesniedz un ir iesniedzis gada pārskatus saskaņā ar konkursa nolikuma 3.4.2.punktu; 2) pretendenta darbības profila īss raksturojums, kurā iekļauta informācija par pretendenta pieredzi dažādas programmatūras un tās lietošanas licenču piegāžu realizācijā sākot no 2003.gada, tabulā norādot programmatūras un tās lietošanas licenču saņēmēju, programmatūras nosaukumu, apjomu latos un piegādes laiku saskaņā ar konkursa nolikuma 3.4.2.punktu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1.daļai Tematisko pārbaužu atbalsta informācijas sistēmas izstrāde un 2.daļai Informācijas apmaiņas sistēmas izstrāde: 1) Atsauksmes saskaņā ar konkursa nolikuma 3.2.2. un 3.3.2. punktu. 3.daļai Krāpšanas darījumu ķēžu vizualizēšanas programmatūras piegāde: 1) programmatūras un tās lietošanas licenču uzturēšanas servisa nodrošināšanā iesaistīto uzņēmuma darbinieku kvalifikāciju (par iepirkuma priekšmetu) apliecinošie dokumenti un/vai materiāli saskaņā ar konkursa nolikuma 3.4.2.punktu. 2) pretendenta oficiālo autorizāciju apliecinoši dokumenti (licences, sertifikāti, līgumi u.c. dokumenti) saskaņā ar konkursa nolikuma 3.4.2. punktu; 3) Atsauksmes saskaņā ar konkursa nolikuma 3.4.2. punktu.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Cena (1.daļai-40 %);
2.Iesaistīto speciālistu kvalifikācija un cilvēkmēneša izmaksas (1.daļai-20%);
3.Sistēmas ekspluatācijai nepieciešamā vide, resursi un izmaksas (1.daļai-20%);
4.Piedāvātās projekta kvalitātes nodrošināšanas un pārvaldības metodes (1.daļai-10%);
5.Sistēmas izstrādes un nodošanas ekspluatācijā kalendārais grafiks un termiņi (1.daļai-10%)
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * FM VID 2005/290
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 26.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 26.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 08: 30 līdz 17: 00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 11: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 26.09.2005. plkst.11: 00
Vieta Rīga, Smilšu iela ¼, 2.stāva lielā zāle
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Iepirkums tiks veikts Phare 2003.gada Nacionālās programmas projekta 2003/004-979-08-02 “Valsts ieņēmumu dienesta nodokļu kontroles pilnveidošana” ietvaros
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Piedāvājuma vērtēšanas kritērijs 2. un 3.iepirkuma daļai ir piedāvājums ar viszemāko cenu. Paredzamais līguma izpildes termiņš 1.iepirkuma daļai ir 01.09.2007., 2. un 3.iepirkuma daļai - 01.03.2007.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001484243, adrese: Elizabetes iela 20, Latvija, LV-1050. Tālrunis: +371-7365332. Fakss: +371-7365335
2. Identifikācijas nr.: ĪUMSILS-2005/P-21
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.07.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ēdnīcu pakalpojumi

CPV kods: 55510000-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 06.08.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “TONUSS un PARTNERI”

49002001093

Dundaga, Talsu iela 20, LV-3270

1362,71

Kopā:

1362,71

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.07.2005.
13. Cita informācija: Darba uzdevums saskaņā ar likuma 4.panta ceturto daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA)
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: Grostonas ielā 2, Rīgā, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017741, 7017740. Fakss: +371-7017798
2. Identifikācijas nr.: AĪVA2004/259
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.05.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 28.07.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: marķētas dīzeļdegvielas piegāde apkurei 2005.-2006.gada apkures sezonas nodrošināšanai saskaņā ar Tehnisko specifikāciju

CPV kods: 23121200-3
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Sumata”

4120300630

Iecasvas iela 19, Ventspils, LV-3602

LVL 72881,27

Kopā:

72881,27

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 29.07.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Zemkopības ministrija
Nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000064161, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7095193. Fakss: +371-7095191
2. Identifikācijas nr.: ZM/2005/17
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.07.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tulkošanas pakalpojumu sniegšana Latvijas Republikas Zemkopības ministrijai

CPV kods: 74831300-6
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: divi gadi, skaitot no līguma noslēgšanas dienas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “IM Tulki”

40003701019

Elizabetes iela 18-5, Rīga, LV-1050

līdz 30000 Ls

SIA “HERMA”

40003636081

Basteja bulv. 6-8 Rīga, LV-1046

līdz 30000 Ls

Kopā:

30000,00 Ls

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 28.07.2005.
13. Cita informācija: Iepirkums veikts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturto daļu, jo iepirkuma priekšmets ietilpst minētā likuma 2.pielikuma B daļas 27.kategorijā ar CPV kodu - 74831300-6 “Rakstiskās tulkošanas pakalpojumi”. Abos līgumos tiks paredzēts, ka līguma kopējā līgumcena nevar pārsniegt 30000 Ls. Pasūtījums tiks veikts pa daļām atkarībā no Pasūtītāja vajadzībām.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Ogres rajona slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003222317, adrese: Ogre, Slimnīcas iela 2, Latvija, LV-5001. Tālruņi: +371-5046161, 5045216. Fakss: +371-5021595
Kontaktpersona: Valde: Dainis Širovs, t.9492882.E-pasts:
2. Identifikācijas nr.: ORS 2005/27
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: universāls ultrasonogrāfs

CPV kods: 33124120-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens universāls ultrasonogrāfs
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ogres rajona slimnīca
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes ielā 15, grāmatvedībā līdz: 02.09.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SIA “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes ielā 15, 5.stāvā, administrācijā līdz: 02.09.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SIA “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes ielā 15, 5.stāvā, zālē 02.09.2005. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Dundagas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000043600, adrese: PIls iela 5, “Līkā muiža” Dundagas pagasts, Talsu rajons, Latvija, LV-3270. Tālruņi: +371-3237849.Fakss: +371-3237851
Kontaktpersona: izpilddirektors Andris Kjoro, tālr.3237850, 6563742
2. Identifikācijas nr.: DPP 2005/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: skolēnu pārvadāšana Dundagas pagastā

CPV kods: 60110000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 7 maršruti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dundagas, Kolkas un Īves pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2008.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Pils ielā 5, “Līkā muiža” Dundagas pagasts, Talsu rajons, LV-3270, pašvaldības kancelejā, līdz: 31.08.2005., laikā no plkst.16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 23.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Pils ielā 5, “Līkā muiža” Dundagas pagasts, Talsu rajons, LV-3270, pašvaldības kancelejā, līdz: 31.08.2005. plkst. 16: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks Pils ielā 5, “Līkā muiža” Dundagas pagasts, Talsu rajons, LV-3270, pašvaldības kancelejā, 31.08.2005. plkst. 16: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Valsts, aģentūra, Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001867482. Adrese: Maskavas iela 165, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7032600, 7032699. Fakss: +371-7145154
Kontaktpersona: speciālists darbam ar valsts pasūtījumu A.Ezeriņš, tālr. 7032699.E-pasts: fd@meteo.lv
2. Identifikācijas nr.: LVĢMA2005/AK-21
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ķīmijas preču piegāde Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūrai

CPV kods: 24100000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: astoņu laboratoriju darbības nodrošināšanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Maskavas ielā 165
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Maskavas ielā 165, Rīgā, 418. kabinetā līdz: 25.08.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 00, konkursa atvēršanas dienā līdz 10: 00. Maksājuma veids: Maksa par konkursa nolikumu nav paredzēta
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Maskavas ielā 165, Rīgā, 403 kabinetā līdz: 25.08.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Maskavas ielā 165, Rīgā, 408 kabinetā 25.08.2005. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, 90001475221, Baznīcas iela 25, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Sergejs Blaževičs
Tālr.: +371 77043758
Faksa Nr.: +371 7043701
Elektroniskā pasta adrese: Sergejs_blazevics@vm.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.voava.lv/lat
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par angiogrāfu iepirkumu
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Atbilstoši Nolikuma Tehniskajās specifikācijas paredzētājām apjomam
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Līguma izpildes vieta ir digitālo angiogrāfu piegāde saņēmējam: 1. Valsts akciju sabiedrība “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” - 3 angiofgrāfi. 2. SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca”- 1 angiogrāfs. 3. Liepājas pilsētas Centrālā slimnīca - 1 angiogrāfs
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33111721-1
Papildu priekšmeti
33111710-1
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Sekojošo medicīnas aprīkojumu piegāde: 1. Digitāla biplāna angiogrāfijas iekārta asinsvadu izmeklēšanai un invazīvām manipulācijām – 1gab. 2. Digitāla plakano detektoru kardioloģiskā angiogrāfijas iekārta – 1gab. 3. Digitāla universāla plakanā detektora angiogrāfijas iekārta asinsvadu izmeklējumiem, kardioloģiskiem izmeklējumiem un invazīvām manipulācijām – 2 gab. 4. Digitāla plakano detektoru kardioloģiskā angiogrāfijas iekārta ar elektrofizioloģisko sistēmu – 1gab.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas 31.12.2006.
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Digitāla angiogrāfijas iekārta
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33111721-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Digitāla plakano detektoru biplāna angiogrāfijas iekārta asinsvadu izmeklēšanai un invazīvām manipulācijām
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1 gb.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2 Digitāla angiogrāfijas iekārta
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33111721-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Digitāla plakano detektoru kardioloģiskā angiogrāfijas iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 1gb.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 15.11.2005. / beigas 06.12.2005.
DAĻA Nr.3 Digitāla angiogrāfijas iekārta
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33111721-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Digitāla universāla plakanā detektora angiogrāfijas iekārta asinsvadu izmeklējumiem,kardioloģiskiemizmeklējumiem un invazīvām manipulācijām
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 gb.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas noteikumi iekļauti līguma projektā
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Iesniegta izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Iesniegts Pretendenta parakstīts apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības kopija vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā kopija. Iesniegta izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Iesniegta apstiprināta informācija par pretendenta finansiālo situāciju par 2004.gadu, kas satur: - bilanci un peļņas un zaudējumu aprēķinu kopiju;- bilancē aktīvu vērtība pārsniedz kreditoru parādu saistības, izņemot radnieciskos parādus mātes uzņēmumam, kas ir pretendenta 100% dibinātājs. Vispārējās likviditātes koeficientam jābūt (apgrozāmo līdzekļu attiecībai pret īstermiņa saistībām) lielākam par 1 (viens);- apliecinājums, ka Pretendenta apgrozījums 2004. gadā ir vismaz 3 reizes lielāks par pretendenta finanšu piedāvājuma kopsummu. Iesniegts apliecinājums, ka pretendentam ir ne mazāk kā divas piegādes ar summu ne mazāku par 2/3 no piedāvātās specifikācijas pozīcijas kopsummas par pēdējiem diviem gadiem
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Iesniegts apliecinājums (autorizācija), ka Pretendents ir ražotājs, no ražotāja vai no ražotāja autorizēta dīlera autorizēts piegādāt piedāvājumā minēto iekārtu un nodrošināt to servisu un rezerves daļu piegādi divu līdz piecu gadu garumā pēc divu gadu garantijas termiņa beigām, tādejādi nodrošinot iekārtu nepārtrauktu funkcionēšanu. Iesniegtas vismaz divas atsauksmes no iepriekšējiem pasūtītājiem par līdzīgu pakalpojumu sniegšanu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VOAVA 2005/60
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 26.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 200, - valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Samaksa jāveic ar pārskaitījumu: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūrai, Nodokļu maksātāja reģ. nr. 90001475221, Baznīcas iela 25, Rīga, LV-1010; Bankas rekvizīti – Valsts kases Rīgas NC Latvijas Banka, Konts: LV58TREL 8290050000000, par konkursa „Par angiogrāfu iepirkumu” nolikumu
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 26.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no 8.30 līdz 17.00, bet 26.09.2005. līdz 11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 31.12.2006. 0 mēnesi/-šus un/vai 0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 26.09.2005. plkst.11: 00
Vieta Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra telpās, kabinets 103,pēc adreses: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.07.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas centrālās slimnīca Dzemdību nodaļas renovācija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr. 90000038084, adrese: Slimīcas iela 25, Liepāja, Latvija, LV-3403202. Tālruņi: +371-3403222, 3403267. Fakss: +371-3403202
Kontaktpersona: Kapitālas celtniecības inženiere Tatjana Padāne.E-pasts: 3403267
2. Identifikācijas nr.: LD 2005/18
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Finanšu kritēriji

50

Tehniskie kritēriji

50

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Liepājas pilsētas centrālās slimnīcas dzemdību nodaļas renovācija
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Liepājas pilsētas centrālajā slimnīca, Smilšu ielā 25, Liepājā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Slimnīcas ielā, Liepājā, 201.kabinetā līdz: 26.08.2005., laikā no plkst.08: 00 līdz 16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 18.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Slimnīcas ielā, Liepājā, 201.kabinetā līdz: 26.08.2005. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Slimnīcas ielā, Liepājā 26.08.2005. plkst. 13: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrijas Valsts policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000099040, adrese: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7075056, 6353253. Fakss: +371-7075507
Kontaktpersona: VP GAP MTAP Nodrošonājuma nodaļas vecākā inspektore Natālija Golubova, t.7075076.E-pasts: natalija.golubova@vp.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: VP KrRPP 2005/7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Būvdarbu izpildē iesaistīto (t.sk. apakšuzņēmumu) trīs galveno speciālistu individuāla pieredze pēdējo trīs gadu laika

10 punkti

Piedāvāto pabeigto darbu garantijas termiņš

10 punkti

Pretendenta pašu spēkiem izpildītais būvdarbu apjoms

10 punkti

Pretendenta pieredze

10 punkti

Piedāvājuma kopēja cena

60 punkti

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Krāslavas RPP Dagdas policijas iecirkņa administratīvās ēkas renovācija
CPV kods: 45216110-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: Krāslavas RPP Dagdas policijas iecirkņa administratīvās ēkas renovācija saskaņā SIA “Agroprojekts” izstrādāto renovācijas tehnisko projektu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lāčplēša iela 8, Dagda
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības ielā 61, Rīgā, 540.kab., LV-1010, līdz: 23.08.2005., laikā no plkst.09: 00 līdz 16: 30, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: Valsts policijas noŗēķinu kontā: valsts kase, kods TRELLV21, konta nr.LV79TREL2140040060000; konkursa nolikuma saņemšanai
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības iela 61, Rīga, LV-1010, līdz: 23.08.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības ielā 61, Rīgā, 318.kab., LV-1010, 23.08.2005. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas sociālās aprūpes centrs “Gaiļezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000039319, adrese: Hipokrāta iela 6, Rīga, Latvija, LV-1079. Tālruņi: +371-7817041. Fakss: +371-7547750
Kontaktpersona: komisijas priekšsēdētājs Aleksandrs Margevičs, t.9804340
2. Identifikācijas nr.: RDLDRSACG2005/7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pasažieru mikroautobuss ar piegādi

CPV kods: 34114400-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: pasažieru mikroautobuss saskaņā ar nolikuma pielikumu nr.1 “Tehniskā specifikācija”
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Hipokrāta iela 6, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2005.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Hipokrāta iela 6, Rīga, 21.kabinetā, līdz: 23.08.2005., laikā no plkst.9 : 00 līdz plkst. 17 : 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, SEB Unibanka, UNLALV2X002, LV37UNLA0021501518040, maksa par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Hipokrāta iela 6, Rīga, 21.kabinetā līdz: 23.08.2005. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Hipokrāta iela 6, Rīga, 23.08.2005. plkst. 15: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārmedicīnas diagnostikas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000010050, adrese: Lejupes iela 3, Rīga, Latvija, LV-1076. Tālruņi: +371-7808970. Fakss: +371-7620434
Kontaktpersona: PVD VVMDC PKL Mikrobioloģisko barotņu gatavošanas daļas vadītāja Alla Cibrovska, tālr. 7620718, e-pasts: alla.cibrovska@vvmdc.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ZM PVD VVMDC 2005/02
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: barotnes, mikrobioloģiskās kultūras un diagnostiskie reaģenti

CPV kods: 24000000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursa nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Lejupes ielā 3, Rīgā, LV-1076, līdz 02.09.2005. no plkst. 9:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 25.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Lejupes ielā 3, LV-1076, līdz 02.09.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Lejupes ielā 3, LV-1076, 02.09.2005. plkst. 11:00.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!