• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 17.08.2005., Nr. 129 https://www.vestnesis.lv/ta/id/114504

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

17.08.2005., Nr. 129

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts reģionālās attīstības aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001733697, adrese: Elizabetes ielā 19, Rīgā, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7365654. Fakss: +371-7365650
2. Identifikācijas nr.: VRAA 2005/07
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Projektu datu informācijas sistēmas izstrāde

CPV kods: 72200000-7
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.02.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Datorikas institūts DIVI”

4003249896

Avotu iela 40-34, Rīga, LV-1009

23720,00 LVL (bez PVN)

Kopā:

23720.00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem; piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003457109, adrese: Pilsoņu iela 13, Rīga, Latvija, LV-1002
Tālruņi: +371-7069602, 7069549. Fakss: +371-7069661
2. Identifikācijas nr.: SKUS 2005/23
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Interreg” projekta vadības pakalpojuma iepirkums

CPV kods: 72224000-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas
numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “NK konsultāciju birojs”

40003602314

Bauskas iela 58a, 204.kab., Rīga, LV-1004

LVL 26233,49

Kopā:

26233,49

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Salaspils novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000024008, adrese: Līvzemes iela 8, Salaspils, Rīgas rajons, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-7981022, 9472492. Fakss: +371-7981032
2. Identifikācijas nr.: Rīgas r. Sal. d. 05/39
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 07.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: būvprojekta izstrādāšana Kļavu, Dārza, Kalnu, Rožu, Ķiršu un Apiņu ielu rekonstrukcijai Salaspils pilsētā

CPV kods: 74251000-3
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 15.augusts – 2006.gada 15.februāris
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000056357, adrese: Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7093810, 7093807. Fakss: +371-7093985
2. Identifikācijas nr.: JPD 2005/97
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 14.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Lielupes kreisā krasta posma pie Druvciema nostiprināšana

CPV kods: 45243600-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2006.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Universal – Remont”

40103027342

Dārza iela 2, Rīga, LV-1007

162725,61

Kopā:

162725,61

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001867482, adrese: Maskavas iela 165, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7032600, 90326604. Fakss: +371-7145154
2. Identifikācijas nr.: LVĢMA2005/AK17
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: jaunas aparatūras piegāde Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūras seismiskajai stacijai

CPV kods: 29800000-7
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Transfor”
(1., 2., 3.lote)

40003236901

Vairoga iela 32a, 212.kab., Rīga, LV-1039

1.lote 15395,00 EUR,
2.lote 4196,00 EUR,
3.lote 9654,00 EUR

Kopā:

29 245 EUR

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 05.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VP Aizkraukles rajona policijas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000020186, adrese: Bērzu iela 3, Aizkraukle, Latvija, LV-5101. Tālruņi: +371-5102537, 5102501. Fakss: +371-5122865
2. Identifikācijas nr.: IEM VP Aizkraukles RPP 2005/6
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 03.01.2005.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: īslaicīgā aizturēšanas izolatorā ievietoto ēdināšana

CPV kods: 55520000-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 31.decembris
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Aizkraukles slimnīca”

4000325337

Bērzu iela 3, Aizkraukle

5000,00

Kopā:

5000,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.08.2005.
13. Cita informācija: līgums tika noslēgts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.punktu.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts zemes dienests, 90000030432, Rīga, 11.novembra krastmala 31, LV-1050, Latvija
Kontaktpersona: Egija Aizpuriete
Tālr.: 038608. Fakss: 7224770
Elektroniskā pasta adrese: vzd@vzd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vzd.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Valsts zemes dienests, 90000030432, Rīga, 11.novembra krastmala 31, 105.kabinets, LV-1050, Latvija
Kontaktpersona: Egija Aizpuriete
Tālr.: 7038694. Fakss: 7224770
Elektroniskā pasta adrese: egija.aizpuriete@vzd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vzd.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Valsts zemes dienests, 90000030432, Rīga, 11.novembra krastmala 31, 314.kabinets, LV-1050, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Blite
Tālr.: 7038611. Fakss: 7224770
Elektroniskā pasta adrese: janis.blite@vzd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vzd.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Valsts zemes dienests, 90000030432, 11.novembra krastmala 31, Rīga, 314.kabinets, LV-1050, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Blite
Tālr.: 7038611. Fakss: 7224770
Elektroniskā pasta adrese: janis.blite@vzd.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vzd.gov.lv
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorija nr.1
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *PAR AUTOTRANSPORTA TEHNISKO APKOPI, REMONTU UN REZERVES DAĻU IEGĀDI
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: iepirkuma priekšmets ir “Renault” markas automašīnu tehniskās apkopes, remontdarbi un rezerves daļas pēc pasūtītāja pieteikuma saskaņā ar darba uzdevumu
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: izpildītāja norādītajā autoservisā Rīgā un citās Latvijas pilsētās
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
50112000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): līguma apjomu ir divdesmit piecu “Renault” automašīnu tehniskās apkopes, to remonts un rezerves daļu piegāde
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 24 mēneši
Līguma spēkā stāšanās laiks un/vai beigas (nav norādīts)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti: maksa par sniegtajiem pakalpojumiem tiek veikta līdz nākamā mēneša 10.datumam
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: nolikuma 4.punktā uzskaitītie dokumenti
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija : komercreģistra vai līdzvērtīgas komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija; ja pretendents darbojas uz speciāla normatīvā akta pamata, tad jāiesniedz šis speciālais normatīvais akts; komercreģistra vai līdzvērtīgas komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdota izziņa (oriģināls) par amatpersonām, kam ir paraksta tiesības un uzņēmuma pilnvara amatpersonai, kurai ir tiesības parakstīt piedāvājumu un līgumu, ja tā atšķiras no Komercreģistra vai līdzvērtīgas komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izziņā norādītās
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: komercreģistra vai līdzvērtīgas komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdota izziņa (oriģināls), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā (neattiecas uz fiziskām personām); izziņa (oriģināls), kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kura apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; izziņa par pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu pēdējos 3 gados
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: speciālistu saraksts (vismaz pieci speciālisti), kuri veiks automašīnu tehnisko apkopi un remontu, norādot to izglītību un kvalifikāciju; pretendenta līdzšinējās darbības (pieredzes) īss apraksts (ne vairāk kā 2 lapas), kas attiecas uz iepirkuma priekšmetu; izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo triju gadu laikā; uzņēmumiem, kas dibināti vēlāk – izziņa par gada finanšu vidējo apgrozījumu nostrādātājā periodā. Pretendenta apstiprināts citiem pakalpojuma saņēmējiem sniegto līdzvērtīgo pakalpojumu saraksts, kurā norādīts pakalpojumu apjoms, saņēmējs un to sniegšanas laiks (ne vairāk kā par trim iepriekšējiem gadiem); sarakstā jānorāda vismaz trīs pakalpojumu saņēmēji, kuriem katram pakalpojumi sniegti vismaz 10 automašīnām; pakalpojumu saraksts noformējams atbilstoši nolikumam pievienotajai formai; izziņa par pakalpojumu sniegšanai nepieciešamajiem instrumentiem, ražošanas iekārtām un telpām, kas pieder vai ir pieejamas pretendentam
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā: JĀ
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VZD 2005/21
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 27.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta); valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 27.09.2005.līdz plkst. 11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav norādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valodā
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 27.09.2005. plkst. 11:00
Vieta: Piedāvājumu atvēršana tiek uzsākta tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām 2005.gada 27.septembrī plkst. 11.00 VZD Rīgā, 11.Novembra krastmalā 31, 5.stāvā, mazajā zālē
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.08.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Lodes pagasta padome, ndokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000069436, adrese: “Lieplejas”, Lodes pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4248. Tālruņi: +371-4260221, 6428898. Fakss: +371-4260217
Kontaktpersona: Lodes pagasta padomes priekšsēdētājs Armands Taims, tel.4260221; 6428898, E-pasts: lodes.pag@valmiera.lv
2. Identifikācijas nr.: LPP-2005/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Lodes ciema ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmas attīstība
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.kārta: Jaunas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas būvniecība ar jaudu 20 kub.m /dnn esošajā NAI teritorijā; 2.kārta: Teritoriju labiekārtošana, nožogojumu atjaunošana. Jaunas kanalizācijas sūkņu stacijas izbūve; Jaunu notekūdeņu tīklu izbūve privātmāju rajonā –798 m; Dzeramā ūdens atdzelžošanas iekārtas ar jaudu 3,4 kub.m /h izbūve esošajā artēziskā urbuma paviljonā un paviljona rekonstrukcija; Ūdensskaitītāju uzstādīšana uz ēku ievadiem – 25gab.; Ārtēziskā urbuma skalošanas – karotāžas darbi un dziļurbuma sūkņa nomaiņa;
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lodes pagasts Lodes ciems
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1.kārta - 30.11.2005.gads, 2.kārta –3 1.10.2006.gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Lodes pagasta padomē, “Lieplejas”, Lodes pagasts, Valmieras rajons, LV–4248, līdz: 06.09.2005. no plkst.9: 00 līdz plkst. 16: 00 iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: pārskaitījums a/s Unibanka, Valmieras filiāle, konts nr.LV59UNLA0018900130613, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.08.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Lodes pagasta padomē, “Lieplejas”, Lodes pagasts, Valmieras rajons, LV-4248, līdz: 06.09.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lodes pagasta padomē, “Lieplejas”, Lodes pagasts, Valmieras rajons, LV-4248, priekšsēdētāja kabinetā 06.09.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 3 /trīs/ procentu apmērā no piedāvājuma cenas /bez PVN/. Pārskaitījums: a/s Unibanka, Valmieras filiāle, konts Nr.LV59UNLA0018900130613, kods UNLALV2X
11. Citas ziņas: Objekta apskate 26.08.2005. plkst.14.00.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!