Jelgavas domes saistošie noteikumi Nr.99
Licenču, pašvaldības atļauju izsniegšana un individuālā darba veicēju reģistrācija
Apstiprināti ar 21.07.2005. Jelgavas domes lēmumu Nr. 10/3
Izdoti saskaņā
ar LR likuma “Par pašvaldībām” 15.panta 1.daļas 11.punktu,
43.panta 1.daļas 8.punktu un 3.daļu;
LR likuma “Izglītības likums” 46.panta 5.punktu un 47.panta
3.punktu;
LR likuma “Autopārvadājumu likums” 30.panta 1.daļas 2.punktu un
32. panta 1.daļas 1.punktu;
LR likuma ”Par izlozēm un azartspēlēm” 26.² panta 2.daļas
4.punktu un 26.³ panta 2.daļas 3.punktu;
LR likuma “Par individuālo (ģimenes) uzņēmumu, zemnieka vai
zvejnieka saimniecību un individuālo darbu” 24.pantu
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie saistošie noteikumi “Licenču, pašvaldības atļauju izsniegšana un individuālā darba veicēju reģistrācija” (turpmāk tekstā – Noteikumi) nosaka kārtību, kādā Jelgavas pašvaldība (turpmāk tekstā – Pašvaldība) izsniedz licences par tiesībām īstenot interešu un neformālās izglītības programmas, licences, licences kartītes un atļaujas pasažieru komercpārvadājumu veikšanai, pašvaldības atļaujas azartspēļu organizēšanai un veic individuālā darba veicēju reģistrāciju komercdarbības veikšanai Jelgavas pilsētas administratīvajā teritorijā.
1.2. Noteikumi izstrādāti saskaņā ar LR likumiem “Par pašvaldībām”, “Izglītības likums”, “Autopārvadājumu likums”, “Par izlozēm un azartspēlēm”, “Par individuālo (ģimenes) uzņēmumu, zemnieka vai zvejnieka saimniecību un individuālo darbu”, LR Ministru kabineta 26.02.2002. noteikumiem Nr.84 “Pasažieru regulāro autopārvadājumu iekšzemes maršrutu atklāšanas, grozīšanas, slēgšanas un atļauju izsniegšanas kārtība”, LR Ministru kabineta 09.11.1999. noteikumiem Nr.378 “Noteikumi par pasažieru pārvadāšanu ar vieglajiem taksometriem”, LR Ministru padomes 29.04.1993. lēmumu Nr.220 “Kārtība, kādā pašvaldību institūcijās tiek reģistrēti individuālā darba veicēji”.
1.3. Noteikumi ir saistoši jebkurai fiziskai vai juridiskai personai Jelgavas pilsētas administratīvajā teritorijā (turpmāk tekstā – Pieprasītājs).
1.4. Gadījumos, kad iesniegtajos dokumentos nav pietiekamas informācijas jautājuma izlemšanai, Pašvaldībai ir tiesības pieprasīt Pieprasītājam papildus informāciju, norādot atbildes sniegšanas termiņu. Pašvaldība 15 (piecpadsmit) dienu laikā pēc papildus informācijas saņemšanas pieņem attiecīgo lēmumu
1.5. Pašvaldībai attiecīgā lēmuma pieņemšanai ir tiesības pieaicināt speciālistus, ekspertus, kā arī Pieprasītāju konkrētu jautājumu noskaidrošanai.
1.6. Ja Pieprasītājs 2 (divu) mēnešu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nav izņēmis Pašvaldības sagatavotos dokumentus (licenci, atļauju u.c.), tie zaudē spēku.
1.7. Lēmumu par licenču, licenču kartīšu, atļauju vai pašvaldības atļauju izsniegšanu, individuālā darba veicēju reģistrāciju, ja izpildītas visas šo Noteikumu prasības, Pašvaldības vārdā pieņem Jelgavas pašvaldības izpilddirektors, bet viņa prombūtnes laikā – izpilddirektora vietnieks.
1.8.Pašvaldības lēmumu var apstrīdēt Jelgavas domē viena mēneša laikā.
2. Licences izsniegšana interešu un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanai
2.1. Licenci par tiesībām īstenot interešu un pieaugušo neformālās izglītības programmas (turpmāk tekstā – licence) var pieprasīt juridiskas un fiziskas personas.
2.2. Pašvaldībā iesniedzamie dokumenti licences saņemšanai:
2.2.1. noteikta parauga rakstveida iesniegums;
2.2.2. licencējamā izglītības programma, kurā norāda:
2.2.2.1. programmas nosaukumu;
2.2.2.2. programmas mērķi;
2.2.2.3. programmas uzdevumu;
2.2.2.4. programmas mērķauditoriju, norādot vecuma vai specializācijas grupas;
2.2.2 5. programmas ilgumu (stundās);
2.2.2.6. programmas saturu (tematiskais plāns);
2.2.2.7. programmas īstenošanas valodu.
2.2.3. licencējamās izglītības programmas īstenošanai nepieciešamā personāla saraksts, pievienojot dzīves aprakstu un atbilstošas izglītības apliecinošo dokumentu kopijas;
2.2.4. pēc izglītības programmas apguves izsniedzamā dokumenta (ja paredzēts) paraugs;
2.2.5. licencējamās izglītības programmas īstenošanas vietas un aprīkojuma apraksts;
2.2.6. dokumenta, kas apliecina vietas pieejamību izglītības programmas īstenošanai, kopija (uzrādot oriģinālu);
2.2.7. juridiskām personām:
2.2.7.1. reģistrācijas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);
2.2.7.2. statūtu kopija, kur viens no minētajiem darbības veidiem ir pieaugušo izglītība;
2.2.7.3. Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka licences pieprasītājam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms iesnieguma iesniegšanas;
2.2.7.4. pilnvara, kas apliecina tiesības pārstāvēt komercsabiedrību;
2.2.8. fiziskām personām:
2.2.8.1. pases kopija (uzrādot oriģinālu);
2.2.8.2. individuālā darba veicēja reģistrācijas apliecības vai patenta kopija (uzrādot oriģinālu).
2.3. Pašvaldība var pieprasīt pašvaldības iestādes “Jelgavas Izglītības pārvalde” vai attiecīga eksperta atzinumu par licencējamās izglītības programmas saturu.
2.4. Pēc visu 2.2. punktā minēto dokumentu saņemšanas Pašvaldība 15 (piecpadsmit) dienu laikā izskata jautājumu un pieņem lēmumu par licences izsniegšanu vai atteikumu izsniegt licenci.
2.5. Licenci izsniedz uz laiku līdz 3 (trīs) gadiem.
2.6. Pašvaldībai ir tiesības pārbaudīt pašvaldības teritorijā licencēto izglītības programmu īstenošanu. Par izglītības programmas īstenošanas kvalitāti atbild licences īpašnieks.
2.7. Pašvaldība pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt licenci, ja:
2.7.1. iesniegtie dokumenti neatbilst normatīvo aktu prasībām;
2.7.2. iesniegtajos dokumentos ir sniegta nepatiesa vai maldinoša informācija;
2.7.3. licencējamās izglītības programmas saturs neatbilst programmas nosaukumam un mērķim vai spēkā esošo normatīvo aktu nosacījumiem;
2.7.4. vietas un aprīkojuma apraksts vai personāla kvalifikācija neatbilst licencējamās izglītības programmas īstenošanai.
2.8. Pašvaldība pieņem lēmumu par licences anulēšanu, ja:
2.8.1. iesniegtajos dokumentos ir sniegta nepatiesa vai maldinoša informācija;
2.8.2. licences īpašnieka darbība vai licencētās izglītības programmas īstenošana neatbilst normatīvo aktu prasībām;
2.8.3. licencētā izglītības programmas īstenošana neatbilst licencētās izglītības programmas saturam.
2.9. Ar lēmuma par licences anulēšanu pieņemšanas brīdi izsniegtā licence zaudē spēku.
2.10. Informācija par interešu izglītības un pieaugušo neformālās izglītības licences anulēšanu tiek publicēta vietējā laikrakstā.
2.11. Licences īpašniekam ir pienākums informēt Pašvaldību par izmaiņām dokumentos, kas bijuši par pamatu licences saņemšanai ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) dienu laikā no izmaiņu izdarīšanas dienas.
3. Licences, licences kartīšu un maršruta atļaujas izsniegšana komercpārvadājumiem ar autotransportu
3.1. Jelgavas pilsētas administratīvajā teritorijā Pārvadātājiem atļauts veikt:
3.1.1. pasažieru regulāros komercpārvadājumus, saņemot licenci, licences kartītes Satiksmes ministrijā vai Pašvaldībā un Maršruta atļauju (atļauja komercpārvadājumu veikšanai attiecīgajā maršrutā) Pašvaldībā.
3.1.2. pasažieru komercpārvadājumus ar vieglajiem taksometriem, saņemot licenci un licences kartītes Pašvaldībā.
3.2. Pasažieru komercpārvadājumus ar vieglajiem taksometriem var veikt komersanti fiziskas vai juridiskas personas), kā arī fiziskas personas, kuras reģistrētas kā individuālā darba veicējas un saņēmušas attiecīgu patentu (turpmāk tekstā – Pārvadātājs).
3.3 Pašvaldība izsniedz licences un licences kartītes:
3.3.1. pasažieru regulāriem komercpārvadājumiem ar autobusiem;
3.3.2. pasažieru regulāriem komercpārvadājumiem ar maršruta taksometriem;
3.3.3. pasažieru komercpārvadājumiem ar vieglajiem taksometriem.
3.4. Pasažieru regulāros komercpārvadājumos, licences kartītei un Pašvaldībā apstiprinātai Maršruta atļaujas kopijai jāatrodas attiecīgajā autotransporta līdzeklī.
3.5. Pārvadātājam licences un licences kartītes tiek izsniegtas par maksu:
3.5.1. par licenci samaksājot valsts nodevu;
3.5.2. par licences kartīti samaksājot pašvaldības nodevu.
3.6.Pasažieru komercpārvadājumos izmantotajiem autotransporta līdzekļiem:
3.6.1. jāveic autotransporta tehniskā apskate divas reizes gadā;
3.6.2. dokumentiem par īpašumā vai valdījumā (turējumā) esošo autotransportu jābūt noformētiem atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.
3.7. Veicot pasažieru komercpārvadājumus, Pārvadātājam jānodrošina:
3.7.1. autotransporta vadītāja kvalifikācijas atbilstība normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;
3.7.2. komercpārvadājumu kvalitāte (autotransporta tīrība, aprīkojums);
3.7.3. darba aizsardzības, satiksmes drošības un citu normatīvajos aktos noteikto prasību, kas attiecas uz konkrēto komercpārvadājumu veidu, ievērošana.
3.8. Par licences, licences kartītes un Maršruta atļaujas izmantošanu ir atbildīgs Pārvadātājs. Licenci, licences kartīti un Maršruta atļauju nedrīkst nodot lietošanā, pārdot, dāvināt, iznomāt vai citādā veidā atsavināt par labu citam Pārvadātājam, citai fiziskai vai juridiskai personai, kā arī nedrīkst jebkādā veidā nodot citai personai no licences izrietošās saistības.
3.9. Licences, licences kartītes un Maršruta atļaujas nozaudēšanas gadījumā Pašvaldība pēc Pārvadātāja rakstveida pieprasījuma saņemšanas izsniedz pieprasītā dokumenta dublikātu, uz kura tiek izdarīta atzīme “Dublikāts”. Par dublikātu jāsamaksā pašvaldības nodeva.
3.10. Licences, licences kartītes un Maršruta atļaujas dublikāta izsniegšanas gadījumā to derīguma termiņš netiek pagarināts.
3.11. Pašvaldībā iesniedzamie dokumenti licences saņemšanai:
3.11.1. noteikta parauga rakstveida iesniegums;
3.11.2. komercsabiedrības (komersanta) reģistrācijas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu) un statūtu kopija, kur viens no minētajiem darbības veidiem ir komercpārvadājumi;
3.11.3. Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka licences pieprasītājam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms iesnieguma iesniegšanas;
3.11.4. pilnvara, kas apliecina tiesības pārstāvēt komercsabiedrību;
3.11.5. Pārvadātāja profesionālās kompetences sertifikāta kopija pasažieru autopārvadājumu jomā (uzrādot oriģinālu).
3.12. Licences izsniegšana:
3.12.1. Pašvaldība izskata pieteikumu un pieņem lēmumu par licences izsniegšanu vai sniedz motivētu atteikumu ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) dienu laikā no pieteikuma saņemšanas dienas.
3.12.2. Licenci izsniedz uz laiku līdz 5 (pieciem) gadiem vai atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, ja tajos noteikts citādi. Saņemot licenci, Pārvadātājs uzrāda maksājumu apliecinošu dokumentu par valsts nodevas samaksu.
3.13. Licences termiņa pagarināšana:
3.13.1. Pašvaldība ir tiesīga pagarināt izsniegto licenci, pagarinot izsniegtās licences derīguma termiņu uz laiku, ne ilgāku par 3 (trīs) gadiem.
3.13.2. Lai pagarinātu licences termiņu, Pārvadātājs ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) dienas pirms licences derīguma termiņa beigām iesniedz Pašvaldībai rakstisku iesniegumu un to 3.11.punktā minēto dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), kuros licences derīguma termiņa laikā izdarītas izmaiņas.
3.13.3. Ja Pārvadātājs nav ievērojis pieteikuma iesniegšanas termiņus un licences derīguma termiņš līdz Pašvaldības lēmuma pieņemšanas dienai ir beidzies, Pašvaldība izskata iesniegumu pēc 3.11.punktā minēto dokumentu iesniegšanas.
3.14. Pašvaldībā iesniedzamie dokumenti licences kartītes saņemšanai:
3.14.1. noteikta parauga rakstveida iesniegums;
3.14.2. Pārvadātājam izsniegtās licences kopija (uzrādot oriģinālu);
3.14.3. autotransporta līdzekļa valsts tehniskās apskates protokola kopija (uzrādot oriģinālu) ar atzīmi par autotransporta līdzekļa tehniskā stāvokļa atbilstību komercpārvadājumu veikšanai. Jaunam autotransporta līdzeklim (ja kopš tā pirmreizējās reģistrācijas Ceļu satiksmes drošības direkcijā nav pagājis vairāk kā viens gads) tehniskās apskates protokols nav nepieciešams;
3.14.4. komercpārvadājumos izmantojamā autotransporta līdzekļa reģistrācijas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);
3.14.5. nomas līgums ar autotransporta līdzekļa īpašnieku, ja transporta līdzeklis tiek nomāts (iznomātā autotransporta līdzekļa reģistrācijas apliecības kopija, uzrādot oriģinālu);
3.14.6. autovadītāja apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);
3.14.7. autotransporta līdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas polises kopija (uzrādot oriģinālu).
3.15. Licences kartītes izsniegšana:
3.15.1. Pašvaldība izskata iesniegumu un izsniedz licences kartīti 3 (trīs) darba dienu laikā;
3.15.2. Pārvadātājam izsniedz licences kartīti katram autotransporta līdzeklim līdz autotransporta līdzekļa tehniskās apskates termiņa beigām, pēc maksājumu apliecinoša dokumenta par Pašvaldības nodevas samaksu uzrādīšanas;
3.16. Pašvaldībā iesniedzamie dokumenti licences kartītes termiņa pagarināšanai:
3.16.1. noteikta parauga rakstveida iesniegums ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienas pirms derīguma termiņa beigām;
3.16.2. Pārvadātājam izsniegtās licences kopija (uzrādot oriģinālu);
3.16.3. autotransporta līdzekļa valsts tehniskās apskates protokola kopija (uzrādot oriģinālu) ar atzīmi par autotransporta līdzekļa tehniskā stāvokļa atbilstību komercpārvadājumu veikšanai. Jaunam autotransporta līdzeklim (ja kopš tā pirmreizējās reģistrācijas Ceļu satiksmes drošības direkcijā nav pagājis vairāk kā viens gads) tehniskās apskates protokols nav nepieciešams.
3.17. Pašvaldības izsniegtās licences un licences kartītes darbības apturēšana uz laiku vai anulēšana:
3.17.1. Pašvaldība ir tiesīga apturēt licences un/vai licences kartītes darbību uz laiku vai tās anulēt;
3.17.2. apturot licences darbību uz laiku vai to anulējot, uz laiku tiek apturēta vai anulēta licences kartītes darbība. Apturot licences, licences kartītes darbību uz laiku vai tās anulējot, valsts un pašvaldības nodevas netiek atmaksātas;
3.17.3. licenci, licences kartītes darbību var apturēt uz laiku līdz:
3.17.3.1. 3 (trīs) mēnešiem, ja tiek pārkāptas šo Noteikumu vai citu pasažieru komercpārvadājumus normatīvo aktu prasības, kā arī maršruta apkalpošanas līguma noteikumi (regulārajiem komercpārvadājumiem);
3.17.3.2. jaunas tehniskās apskates protokola kopijas iesniegšanai, ja tehniskās apskates termiņš ir beidzies;
3.17.3.3. jauna nomas līguma kopijas iesniegšanai (uzrādot oriģinālu), ja nomātā transportlīdzekļa nomas līguma darbības termiņš ir beidzies.
3.17.4. Licenci vai licences kartīti var anulēt, ja:
3.17.4.1. Pārvadātājs pats ierosina anulēt izsniegto licenci, licences kartīti;
3.17.4.2. iesniegtajos dokumentos ir sniegta nepatiesa vai maldinoša informācija;
3.17.4.3. Pārvadātājs veic regulāros pasažieru komercpārvadājumus bez Maršruta atļaujas;
3.17.4.4. Pārvadātājs atkārtoti pārkāpj šos noteikumus vai citu ar komercpārvadājumiem saistīto normatīvo aktu prasības;
3.17.4.5. Pārvadātāja darbība normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir izbeigta.
3.18. Ja licences, licences kartītes darbība tiek apturēta uz laiku vai anulēta, licence un/vai licences kartīte ir jānodod Pašvaldībai ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā.
3.19. Maršruta atļauju izsniegšana un anulēšana:
3.19.1. maršruta atļaujas pasažieru regulāro komercpārvadājumu veikšanai Jelgavas pilsētā izsniedz Pašvaldība normatīvajos aktos noteiktā kārtībā pēc maršruta apkalpošanas līguma noslēgšanas;
3.19.2. Pašvaldība ir tiesīga anulēt Maršruta atļauju gadījumos, ja:
3.19.2.1. Pārvadātājs bez attaisnojoša iemesla mēneša laikā pēc Maršruta atļaujas saņemšanas nav uzsācis pasažieru komercpārvadājumus attiecīgajā maršruta reisā;
3.19.2.2. Pārvadātājs nepilda ar Pašvaldību noslēgtā maršrutu apkalpošanas līguma prasības vai normatīvo aktu noteikumus, kas reglamentē pasažieru komercpārvadājumus;
3.19.2.3. iesniegtajos dokumentos ir sniegta nepatiesa vai maldinoša informācija.
3.20.Ar lēmuma par licences anulēšanu pieņemšanas brīdi izsniegtā licence zaudē spēku.
3.21.Informācija par pasažieru komercpārvadājumu licences anulēšanu tiek publicēta vietējā laikrakstā.
4. Pašvaldības atļaujas izsniegšana azartspēļu organizēšanai
4.1. Kazino, spēļu zāles, bingo un citas azartspēļu zāles atvēršanas speciālo atļauju (licenci) izsniedz Finanšu ministrijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija.
4.2. Pašvaldība izsniedz atļauju atvērt azartspēļu vietas un organizēt attiecīgās azartspēles konkrētajās telpās Jelgavas pilsētas administratīvajā teritorijā.
4.3. Atļauja tiek izsniegta uz laiku, ne mazāku kā uz 3 (trīs) gadiem.
4.4. Pašvaldībā iesniedzamie dokumenti licences saņemšanai:
4.4.1. noteikta parauga rakstveida iesniegums;
4.4.2. komercsabiedrības reģistrācijas apliecības kopija (uzrādot oriģinālu);
4.4.3. komercsabiedrības statūtu kopija (uzrādot oriģinālu);
4.4.4. Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka atļaujas iesniedzējam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms iesnieguma iesniegšanas;
4.4.5. to dokumentu noraksti, kuri apliecina pieprasītāja īpašuma tiesības uz telpām, kurās plānots atvērt azartspēles vai telpu nomas līgums (noraksts) par to telpu nomu, kurās plānots veikt minēto darbību. Ja iznomātājs nav telpu īpašnieks, jāiesniedz telpu īpašnieka apliecinājums par piekrišanu atvērt attiecīgo azartspēļu zāli;
4.4.6. ēkas vai telpu, kur paredzēts atvērt azartspēļu zāli, inventarizācijas plāna kopija ar telpu eksplikāciju;
4.4.7 Būvvaldes atzinums par azartspēļu zāles ierīkošanu Pieprasītāja norādītajā ēkā (telpā).
4.5. Ja azartspēles paredzēts veikt dzīvojamās mājās, to pagalmos, kā arī ēkās, kas bloķētas pie dzīvojamām mājām, Būvvalde organizē publisko apspriešanu.
4.6. Pašvaldība pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt atļauju, ja:
4.6.1. iesniegtie dokumenti neatbilst normatīvo aktu prasībām;
4.6.2. iesniegtajos dokumentos ir sniegta nepatiesa vai maldinoša informācija;
4.6.3 ja ir negatīvi publiskās apspriešanas rezultāti.
5. Individuālā darba veicēju reģistrācija
5.1. Atļauju individuālā darba veikšanai (reģistrācijas apliecību vai patentu) izsniedz Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas nodaļa.
5.2. Individuālā darba veicēji, kas vēlas nodarboties ar individuālo darbu Jelgavas pilsētas administratīvajā teritorijā, tiek reģistrēti Pašvaldībā, ja:
5.2.1. Pieprasītājs Jelgavas pilsētas administratīvajā teritorijā ir deklarējis savu dzīvesvietu;
5.2.2. Pieprasītājs deklarējis savu dzīvesvietu citā pašvaldībā.
5.3. Pašvaldība pieņem lēmumu par reģistrācijas apliecības vai patenta izsniegšanu atkarībā no individuālā darba veida 15 (piecpadsmit) dienu laikā.
5.4. Pašvaldībā iesniedzamie dokumenti individuālā darba veicēja reģistrēšanai:
5.4.1. noteikta parauga rakstveida iesniegums;
5.4.2. pases kopija (uzrādot oriģinālu);
5.4.3. diploma, licences, sertifikāta, apliecības vai cita dokumenta kopija, ja tāds nepieciešams atbilstošajam darbam (uzrādot oriģinālu);
5.4.4. ja darbs notiek telpās (ēkās) – nomas līgums vai dokuments, kas apliecina tiesības uz nekustamo īpašumu, kurā tiks veikts individuālais darbs;
5.4.5. Valsts valodas prasmes apliecība;
5.4.6. lēmuma kopija individuālā darba veikšanai, kas izdota Pieprasītāja deklarētajā dzīves vietā (ja Pieprasītāja dzīves vieta deklarēta citā pašvaldībā).
5.5. Pašvaldība var atteikt reģistrēt individuālā darba veicēju, ja:
5.5.1.iesniegtie dokumenti neatbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām;
5.5.2. iesniegtajos dokumentos ir sniegta nepatiesa vai maldinoša informācija.
Jelgavas domes priekšsēdētājs A.Rāviņš