• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Vadības maiņa "Latvijas dzelzceļā". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 30.08.2005., Nr. 136 https://www.vestnesis.lv/ta/id/115313

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ārzemju presē

Vēl šajā numurā

30.08.2005., Nr. 136

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Vadības maiņa “Latvijas dzelzceļā”

Vakar valsts akciju sabiedrības “Latvijas dzelzceļš” padome nolēma atcelt no amata ilggadējo uzņēmuma vadītāju Andri Zorgevicu. Viņa vietā stāsies satiksmes ministra Aināra Šlesera padomnieks Uģis Magonis (pa labi).

ZORGEVIC.JPG (15637 bytes)Kā paskaidroja satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Guntis Mačs, ar A.Zorgevicu panākta vienošanās par amata atstāšanu. A.Zorgevics arī piekritis kļūt par valdes konsultantu.
Par jauno LDz valdes priekšsēdētāju uzņēmuma padome ievēlēja satiksmes ministra Aināra Šlesera padomnieku Uģi Magoni. LDz valdes locekļi Staņislavs Baiko, Jānis Vēveris un Māris Gavars iesniedza atlūgumus, bet par valdes locekļiem kļuva bijušais LDz valdes priekšsēdētāja vietnieks Uldis Pētersons un Aivars Strakšas.
Satiksmes ministrijas izplatītajā paziņojumā Ainārs Šlesers pauž pārliecību par U.Magoņa spēju sekmīgi vadīt LDz. Ministrs norāda, ka ir būtiski, lai uzņēmuma vadītājam būtu gan uzņēmēju, gan darbinieku atbalsts.
A.Šlesers arī uzskata, ka LDz valdes priekšsēdētājam kopā ar uzņēmuma padomi, satiksmes ministriju un nozares uzņēmējiem jāuzņemas iniciatīva un atbildība Latvijas veidošanā par Baltijas jūras reģiona loģistikas un tranzīta centru. Ministrs norāda, ka Igaunija un Lietuvai pēdējā laikā izdevies panākt, ka daļa tranzītkravu tiek pārvadātas caur šīm valstīm, tāpēc LDz, sadarbojoties ar ostām, nāksies izturēt spēcīgu kaimiņvalstu konkurenci. Turklāt tuvākajā laikā apjomīgus kravu pārvadājumus maršrutā Ķīna–Baltijas valstis–Rietumeiropa sāks Ķīnas uzņēmumi, un, kā uzsver ministrs, Latvijai būtu nepiedodami palaist garām šādu izdevību kravu apgrozījuma palielināšanai.
A.Šlesers arī atgādina par vēl joprojām aktuālajām LDz darbinieku sociālajām problēmām, proti, nepieciešamību risināt atalgojuma palielināšanas jautājumu.
A.Zorgevics LDz valdes priekšsēdētāja amatā bija kopš 1994. gada.

Juris Bārtulis, “LV”
juris.bartulis@vestnesis.lv

UGIS-MAGONE12.JPG (11029 bytes)

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!