Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: AS
“Latvijas Valsts meži” Zemgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.40003466281, adrese: “Sili”, Mežciems,
Jaunsvirlauks pag., Jelgavas raj., Latvija, LV-3019. Tālruņi:
+371-3007166, 9181790. Fakss: +371-3007168
Kontaktpersona: ZM izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos
palīgs Juris Jumītis
2. Identifikācijas nr.: AS LVM Z/2005/952/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža autoceļu būvuzraudzības
veikšana Zemgales mežsaimniecība
CPV kods: 74262000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 86,0 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Zemgales mežsaimniecības meža
iecirkņi
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz plānoto
būves/rekonstrukcijas objektu nodošanas - pieņemšanas aktu
parakstīšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks
pag., Jelgavas raj. līdz: 20.09.2005., laikā no plkst.08: 30 līdz
13: 00 un 14: 00 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
12.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks pag.,
Jelgavas raj. līdz: 20.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks
pag., Jelgavas raj. 20.09.2005. plkst. 11: 00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma
pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000050975,
adrese: Pils iela 18, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi:
+371-3107234, 3122707. Fakss: +371-3107243
Kontaktpersona: iepirkumu komisijas sekretāre Santa
Liepiņa.E-pasts: santa@tukums.lv
2. Identifikācijas nr.: TPD 2005/48
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ielu rekonstrukciju projektu
izstrāde
CPV kods: 74232200-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5 ielu rekonstrukcijas projektu
izstrāde atbilstoši 5 projektēšanas uzdevumiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tukums
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada 20.janvāris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tukuma pilsētas domē, Pils ielā
18, pieņemamā istabā līdz: 26.09.2005., laikā no plkst.08: 00
līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā
naudā domes kasē vai ar pārskaitījumu Tukuma pilsētas Domes
kontā, AS “Baltic Trust Bank” konts LV32BATR0051201360900
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
16.09.2005
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tukuma pilsētas domē, pieņemamā istabā
līdz: 26.09.2005. plkst. 13: 30
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tukuma pilsētas domes sēžu zālē,
Tukumā, Pils ielā 18 26.09.2005. plkst. 13: 30.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils
pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.900088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils,
Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3626770. Fakss:
+371-3626379
Kontaktpersona: Uzturēšanas daļas specialiste Gaļina Sima,
tālr.3626770.E-pasts: galina.sima@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 05/28U
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Reņķa dārza un pieguļošas
teritorijas kopšana Ventspilī no 01.01.2006. līdz
31.12.2008.
CPV kods: 77310000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: parka kopšana un pļaušana - platība
123000 m2
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2006.g. līdz
31.12.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i
“Komunālā pārvalde” līdz: 22.09.2005., laikā no plkst.08: 00 līdz
16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā
naudā p/i “Kominālā pārvalde” kasē vai kontā
nr.LV50HABA0140206330927, A/S “Hansabanka”, Venspils filiāle,
kods HABALV22 “Par konkursa nolikumu ar identifikācijas nr.KP
05/28U”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
14.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i
“Komunālā pārvalde” līdz: 22.09.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i
“Komunālā pārvalde” 22.09.2005. plkst. 14: 00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas
domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90000070596, adrese: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, Latvija,
LV-1010. Tālruņi: +371-7043622.Fakss: +371-7043671
Kontaktpersona: Kultūras pārvaldes priekšnieces vietnieks
saimnieciskajos jautājumos Andris Ribens, tālr.: 70436335,
9237163.E-pasts: Andris.Ribens@rdkp.lv
2. Identifikācijas nr.: RDKP 2005/63
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits ) |
Cena |
|
Preces kvalitāte |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: mikrofonu sistēmu piegāde Rīgas domes Kultūras
pārvaldei
CPV kods: 32342500-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: bezvadu mikrofonu sistēmas,
kondensatormikrofoni, subbasu skaļrunu sistēmas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas domes Kultūras pārvalde
K.Valdemāra iela 5, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 25.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 5 (Kongresu
namā), 401.telpā līdz: 21.09.2005., laikā no plkst.08: 30 līdz
17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids:
pārskatījums, konkursa nolikuma saņemšanai Rīgas domes Kultūras
pārvalde, reģ.nr.90000070596, SEB LUB Ziemeļu Rīgas domes
Kultūras pārvalde, reģ.nr.90000070596, SEB LUB Ziemeļu filiāle,
kods UNLALV2X, konts LV62UNLA0021100021010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
13.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 5, 401.telpā līdz:
21.09.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 5, 401.telpā
21.09.2005. plkst. 10: 00.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Rīgas domes Satiksmes departaments, 90000158490, Ģertrūdes iela
36, LV-1011, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ilgvars Lipsts, projektu vadītājs, 513.
kab.
Tālr.: +371 7012782, +371 7012701
Faksa Nr.: +371 7012702
Elektroniskā pasta adrese: ilgvars.lipsts@riga.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.satdep.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Automātiskās pasažieru
skaitīšanas (APS) sistēmas ieviešana
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
Automātiskās pasažieru skaitīšanas (APS) sistēmas uzstādīšana 30
autobusos
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72200000-7
Papildu priekšmeti
32510000-1
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Viens līgums
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums ir 10 000 LVL, kas
jāiemaksā Satiksmes departamenta kontā LV03UNLA0023400004010 SEB
Unibankas Vecrīgas filiālē kods UNLALV2X ar norādi “Piedāvājuma
nodrošinājums konkursam “Automātiskās pasažieru skaitīšanas (APS)
sistēmas ieviešana” (iepirkuma identifikācijas Nr. RD SD
2005/77)” vai jāiesniedz kopā ar piedāvājumu apdrošināšanas
sabiedrības polises (pievienojot apdrošināšanas noteikumus un
maksājuma uzdevuma kopiju par apdrošināšanas prēmijas samaksu)
vai bankas garantijas veidā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) 20 % avanss;
atlikušie maksājumi pēc darbu izpildes un nodošanas saskaņā ar
darbu pieņemšanas un nodošanas aktiem
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Katrs pretendents drīkst
piedalīties konkursā vai nu individuāli vai kā personu grupas
dalībnieks, kurai līguma slēgšanas gadījumā jāveido
personālsabiedrību
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendentam likumā
noteiktā kārtībā nav konstatēti fakti par darba algas izmaksu bez
nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma
atvēršanas brīža. 2. Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī,
kur tas reģistrēts. 3.Pretendents nav pasludināts par
maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā
darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par
pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu. 4.
Pretendentam 2003.-2004. gadu periodā jābūt stabiliem finanšu un
saimnieciskā darbības rādītājiem. 5. Pretendenta gada vidējam
finanšu apgrozījumam pēdējo trīs gadu (2002.-2004.) laikā
(izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) jābūt vismaz 100% apmērā
no pretendenta iesniegtā piedāvājuma cenas šajā konkursā. 6.
Pretendenta līdzīgu izpildīto darbu apjomam kādā no pēdējiem
diviem gadiem (2003.vai 2004.g.) jābūt vismaz 50% no pretendenta
iesniegtās piedāvājuma cenas. 7.Pretendentam ir nepieciešamais
tehniskais aprīkojums līguma darbu veikšanai. 8. Pretendenta
rīcībā jābūt tehniskajam personālam, kas nepieciešams sekmīgai
līguma izpildei. 9. Maksimālais apakšuzņēmējiem nododamo veicamo
darbu apjoms drīkst būt līdz 30 % no piedāvātās līguma cenas. 10.
Katram pretendenta piedāvātajam apakšuzņēmējam ir jābūt tā
veicamā darba daļai atbilstošai pieredzei un kvalifikācijai, kā
arī citas prasības saskaņā ar nolikumu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija 1. Apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā
pēdējo 3 gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas dienas nav
konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi. 2.
izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu
administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu
administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts,
kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 3. Izziņa, ko ne agrāk kā
vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR
Komercreģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kas
apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta, kā arī jānorāda ziņas par
paraksttiesīgajām personām uzņēmumā. 4. reģistrācijas apliecības
kopija. 5. darbu vadītāju kvalifikāciju un darbu veikšanas
pieredzi apliecinoši dokumenti vai to kopijas
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta pēdējo 3 (triju) gadu
(2002.-2004.) apstiprinātu pilnu gada pārskatu (bilance,
peļņas/zaudējumu aprēķins, naudas plūsma, u.c.) un zvērināta
revidenta atzinumu, ja tāds bija nepieciešams, kopijas. 2.
Informāciju par 2003.-2004. gados veiktajiem līdzīgajiem darbiem,
kas papildināta ar izziņām un atsauksmēm par darbu izpildi.
Izziņās jāuzrāda veikto darbu apjoms (jānorāda LVL katram
izpildītajam pasūtījumam atsevišķi un par kalendāro gadu kopā),
darbu veidi, izpildes termiņš un vieta, kā arī ziņas par to, vai
visi darbi ir pabeigti, kā arī nepabeigto darbu nosaukums, vieta,
apjoms un paredzamais to pabeigšanas termiņš. 3. Informāciju par
pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām
iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu
par trim iepriekšējiem gadiem
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija 1. Informāciju par tehnisko
aprīkojumu, kas pieder vai ir pieejams pretendentam, prasīto
darbu veikšanai. 2. Informāciju par tehnisko personālu, kuru
pretendents izmantos līguma izpildei. 3. Ziņas par
apakšuzņēmējiem, norādot apakšuzņēmējam nododamo darbu raksturu
un apjomu un pievienojot uzņēmuma reģistrācijas apliecības,
attiecīgo kvalifikāciju apliecinošu dokumentus, kas apliecina
tiesības veikt darbus, kā arī citus dokumentus saskaņā ar
nolikumu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits , kas piedalīsies
iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
1.Darbu izpildes termiņš - 20;
2.Pretendenta (tā speciālistu) pieredze - 20;
3.Piedāvājuma cena - 50;
4.Garantijas laiks - 10
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * RD SD 2005/77
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 24.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Skaidrā naudā samaksājot Rīgas domes
Satiksmes departamenta kasē vai ar pārskaitījumu uz Rīgas domes
Satiksmes departamenta kontu LV03UNLA0023400004010 SEB Unibankas
Vecrīgas filiālē, kods UNLALV2X, norādot – maksa par nolikumu
konkursam RD SD 2005/77
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 24.10.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00, 24.10.2005 – līdz 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 24.10.2005. plkst.10: 00
Vieta 608 kabinets, Ģertrūdes ielā 36, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
ES struktūrfondu nacionālā programmas projekts “Autobusu
satiksmes organizācijas un kontroles sistēmas uz GPS bāzes
realizācija”
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.08.2005.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, K. Valdemāra iela
38, 423.kabinets, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Uldis Apsītis
Tālr.: 7021770
Faksa Nr.: 7021806
Elektroniskā pasta adrese: nva@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, Kr. Valdemāra ielā
38, 214.kab. , LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Zenta Grīnlauba
Tālr.: 7021743
Faksa Nr.: 7021806
Elektroniskā pasta adrese: ZentaG@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, Kr. Valdemāra ielā
38, 214.kab. , LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Zenta Grīnlauba
Tālr.: 7021743
Faksa Nr.: 7021806
Elektroniskā pasta adrese: ZentaG@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Datortehnikas
piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
Datortehnikas (datori, monitori, serveri, multimēdiju projektori,
portatīvie datori un standartprogrammatūra klientu datoriem)
piegāde Nodarbinātības valsts aģentūras vajadzībām atbilstoši
Tehniskai specifikācijai
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Nodarbinātības valsts
aģentūra, K. Valdemāra ielā 38, Rīga, LV – 1010
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Datori - 250; Monitori - 250; Serveri - 4; Printeri - 80;
Multimēdiju projektori - 6; Portatīvie datori - 5;
Standartprogrammatūra klientu datoriem - 255
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 45 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Konkursa uzvarētājam 5 darba dienu laikā no līguma
noslēgšanas ir jāiesniedz avansa galvojums par līgumsaistību
izpildi 20% apmērā no līguma summas
III.1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nolikuma
6.3.punkts
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav paredzēts
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Skatīt veidlapas
III.daļas2.1.1. – 2.1.3.punktu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija 1. Izziņa, kuru ne agrāk kā vienu
mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu
dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā
valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka
pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu parādu /oriģināls/; 2. Izziņa, ko ne agrāk kā
vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistrs (Komercreģistrs) vai līdzvērtīga
iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas
apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta /oriģināls/; 3. bilances /kopijas/ par
2003. un 2004.gadu (ar Valsts ieņēmumu dienesta vai līdzvērtīgas
nodokļu administrācijas iestādes citā valstī, kur pretendents
reģistrēts, atzīmi par saņemšanu); 4. Pretendenta apliecinājums,
ka pēdējo 3 gadu vidējais apgrozījums pārsniedz piedāvāto
līgumcenu vismaz 2 reizes
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta vai ražotāja
apliecinājums, ka piedāvātās tehnikas modelis, norādot precīzu
modeli un konfigurāciju, ir paredzēts tirdzniecībai Eiropas
Savienībā un ir bijis tirgū vairāk kā trīs mēnešus pirms
piedāvājuma iesniegšanas; 2. ražotnei, kurā ražoti pretendenta
piedāvātā tehnika, piešķirto kvalitātes standartu ISO 9001: 2000,
ISO 9002 vai citu līdzvērtīgu kvalitātes vadību apliecinošu
sertifikātu kopijas;pretendenta piedāvātai tehnikai piešķirtā
Europe CE sertifikāta apliecināta kopija vai ražotāja
apliecinājums par atbilstību; 3. ražotāja rakstisks apliecinājums
adresēts Komisijai par to, ka visas datora sistēmbloka, portatīvā
datora un servera komponentes (norādot precīzu un detalizētu
konfigurāciju) ir pilnībā komplektētas ražotāja rūpnīcā, kā arī
uz visām komponentēm ir attiecināma ražotāja garantija; 4.
pretendenta līdzšinējās darbības un realizēto līdzvērtīgo
projektu apraksts par iepriekšējiem trim gadiem, kurā minēts
datoru skaits , summa un klienta nosaukums, kontaktpersona un
kontakttelefons (ne vairāk kā viena A4 formāta lpp); 5.
atsauksmes no lielākajiem klientiem (2.2.10 punktā minētajiem,
kam piegādāts šajā konkursā pieprasītais vai lielāks
datorkomplektu skaits ) par tehnikas kvalitāti un noslēgto līgumu
nosacījumu izpildi; 6. Informācija par šī pasūtījuma izpildē
iesaistītā personāla skaitu un kvalifikāciju, iesniedzot
sertifikātu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un kompetenci šī
pasūtījuma kontekstā, norādot katra darbinieka ieguldījumu šajā
projektā cilvēkstundās un apliecinājumu, ka šie darbinieki būs
pilnībā pieejami šī iepirkuma veikšanai; 7.
standartprogrammatūras ražotāju rakstisks apliecinājums adresēts
Komisijai par pretendenta tiesībām izplatīt un nodrošināt
pēcpārdošanas pakalpojumus piedāvātajai standartprogrammatūrai;
8. pretendentam izsniegta ISO 9001 vai citas ekvivalentas
kvalitātes pārvaldības sistēmas sertifikāta kopija datoru
tirdzniecībai, servisa un apkalpošanas nodrošināšanai; 9.
dokumenti, kas apliecina pretendenta spējas nodrošināt garantijas
saistību izpildi: 9.1. pretendentam ir ražotāja vai ražotāja
oficiāla pārstāvja izsniegts apliecinājums par pretendenta
tiesībām pārdot un veikt garantijas un pēc garantijas apkalpošanu
piedāvātajai datortehnikai; 9.2. ražotāja apliecinājums, ka visas
datora sistēmbloka un servera komponentes (norādot precīzu
konfigurāciju) ir pilnībā komplektētas ražotāja rūpnīcā, kā arī
uz visām komponentēm ir attiecināma ražotāja garantija; 9.3.
dokumenti, kas apliecina, ka pretendenta rīcībā ir kvalificēts
(norādīt sertifikātu), profesionāls personāls, kas
nepieciešamības gadījumā ir spējīgs nodrošināt savlaicīgu un
kvalitatīvu garantijas un pēc garantijas saistību izpildi;
9.4.programmatūras ražotāju apliecinājums par pretendenta
tiesībām izplatīt un nodrošināt pēcpārdošanas pakalpojumus
piedāvātajai programmatūrai; 9.5. pretendentam izsniegta ISO9001:
2000 vai citas ekvivalentas kvalitātes pārvaldības sistēmas
sertifikāta kopijas datoru tirdzniecībai, servisa un apkalpošanas
nodrošināšanai; 9.6. piedāvāto produktu ražotāju apliecinājums
adresēts Komisijai par autorizētu servisa organizāciju skaitu
Latvijas teritorijā vai ne tālāk par 250 km no jebkuras
Nodarbinātības valsts aģentūras filiāles ar vismaz 2 gadu
pieredzi un to atrašanās vietām; 9.7. datortehnikas ražotāja
rakstisks apliecinājums adresēts šī iepirkuma komisijai
(Komisijai) par to, ka pretendentam ir vismaz 2 gadu pieredze
piedāvātās tehnikas garantijas un pēcgarantijas apkalpošanas
nodrošināšanā; 9.8. kopija līgumam ar pretendenta apakšuzņēmēju,
ja iepirkuma līgumā paredzētās garantijas saistības uzņemas
pildīt apakšuzņēmējs. 9.9. ražotāja rakstisks apliecinājums
adresēts Komisijai par servisa un garantijas apkalpošanas
pēctecību un pārņemšanu gadījumā, ja pretendenta rīcībspēja tiek
ierobežota; 10. Pretendentam ir tiesības piesaistīt
apakšuzņēmējus, iesniedzot par tiem 2.2.1. – 2.2.15. punktos
norādītos pretendentu atlases dokumentus, lai pierādītu
apakšuzņēmēja atbilstību likuma “Par iepirkumu valsts vai
pašvaldību vajadzībām” 16.panta prasībām (Pretendents ir
reģistrēts likumā noteiktā kārtībā, neatrodas likvidācijas
stadijā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, saimnieciskā
darbība nav apturēta utt.). Ja Pretendents piesaista
apakšuzņēmējus, piedāvājumam jāpievieno Apakšuzņēmēja
paraksttiesīgas amatpersonas parakstīts apliecinājums par to, ka
apakšuzņēmējs piekrīt sadarbībai. 11. Apliecinājums par to, kuru
no iepirkuma līguma daļām paredzēts nodot apakšuzņēmējiem
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits , kas piedalīsies
iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
1.Piedāvājuma kopējā cena - 40 punkti;
2.Kvalitāte - 36 punkti;
3.Servisa nodrošinājums - 24 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LM, NVA Nr.2005/85
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 24.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50 (piecdesmit lati) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Maksa par nolikumu samaksājama,
pārskaitot to uz šādu kontu: - Reģistrācijas Nr.90000050138; -
konta nr.: LV17TREL1060001211700; - Saņēmējs: Valsts kase; -
Bankas/iestādes BIC: Latvijas Banka, kods LACBLV2X; Maksājuma
mērķis: Maksa par konkursa nolikumu
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 24.10.2005.
vai 52 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz 12: 30 un no plkst. 13: 00 līdz 17.00;
piedāvājumu atvēršanas dienā lidz plkst. 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv (latviešu)
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
80 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 24.10.2005. plkst.10: 00
Vieta Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 38, 203.kabinets
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
Iepirkums tiek finansēts no: Eiropas Savienības struktūrfondu
nacionālās programmas projekta nr.VPD1/ERAF/CFLA/04/1.4.8./000001
“NVA darba apstākļu nodrošināšana atbilstoši veicamajām funkcijām
un informācijas apmaiņas operativitātes uzlabošana”(250 datori,
250 monitori, 4 serveri 1P, 80 printeri, 6 multimediju
projektori, 250 kompl. standartprogrammatūra klientu datoriem);
Eiropas Savienības struktūrfondu nacionālās programmas “Atbalsts
programmas vadībai” tehniskās palīdzības projekta
nr.VPD1/ERAF/CLFA/04/NP/5.1.1./000016/001 “Atbalsts projektu
atlasē, vērtēšanā, programmu vadībā un uzraudzībā iesaistītajām
institūcijām, arī finanšu kontrolēm un auditam” (3 portatīvie
datori, 3 kompl. standartprogrammatūra klientu datoriem); Eiropas
Savienības struktūrfondu nacionālās programmas „Citi tehniskās
palīdzības pasākumi” tehniskā palīdzības projekta
nr.VPD1/ERAF/CLFA/04/NP/5.2.4./000004/001 “Atbalsts datorizētas
Vadības informācijas sistēmas izveidei”(2 portatīvie datori, 2
kompl. standartprogrammatūra klientu datoriem) ietvaros
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.08.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas
Republikas Izglītības un zinātnes ministrija, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr. 90000022399, adrese: Rīgā, Vaļņu ielā 2,
Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7047887. Fakss:
+371-7223905
Kontaktpersona: Saimnieciskās aprūpes nodaļas vecākais referents
Uldis Lauciņš, tālr. 7047887.E-pasts:
uldis.laucins@izm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: IZM 05/29
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas telpu un teritorijas
uzkopšana
CPV kods: 74740000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vaļņu iela 2, Rīga un tai
pieguļoša teritorijā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.11.2005.g. līdz
31.10.2006.g.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vaļņu ielā 2, Rīgā, 619.kab
līdz: 04.10.2005., laikā no plkst.13: 00 līdz 11: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
26.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Vaļņu ielā 2, Rīgā, 619.kab līdz:
04.10.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Vaļņu iela 2, Rīga, Mazajā zālē
04.10.2005. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: bankas garantijas veidā LVL 1000 (viens tūkstotis)
apmērā.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valmieras pilsētas dome, 90000043403, Lāčplēša iela 2, LV-4201,
VALMIERA, LATVIJA
Kontaktpersona: Valmieras pilsētas domes Iepirkuma komisijas
sekretārs Ilmārs Eglītis, tel. 4207145
Tālr.: (+371) 42 07120
Faksa Nr.: (+371) 42 07125
Elektroniskā pasta adrese: dome@valmiera.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.valmiera.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA, IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Sporta zāļu aprīkojuma piegāde
Vidzemes Olimpiskajam centram Valmierā
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
Iekārtu saraksts ar to rādītājiem dots konkursa nolikuma 2.
pielikumā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas iela 91, Valmiera,
Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
36400000-5
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
To iekārtu piegāde un montāža, kā arī nodošanas darba režīmā
jaunieceltajā objektā “Vidzemes Olimpiskais centrs”, kas minētas
konkursa nolikuma pielikumā Nr. 2
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 2 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas
termiņš – 01.03.2006. Avanss netiek paredzēts
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. a) Pretendents ir
reģistrēts atbilstoši savas mītnes zemes normatīvo aktu prasībām,
t.sk. kā nodokļu maksātājs; b) Pretendentam nav nodokļu vai
valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; c)
Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai
pārtraukta; d) Pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti
profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par
darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija - Pretendenta reģistrācijas apliecības apliecināta
kopija. - Valsts ieņēmuma dienesta un citas nodokļu
administrēšanas iestādes Latvijā, izziņas oriģināls par visu
nodokļu nomaksu, izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas, tai skaitā Valsts sociālās apdrošināšanas obligātā
iemaksa. Pretendentiem, kuri reģistrēti Eiropas Savienības un
valstīs, kuras iestājušās Pasaules Tirdzniecības organizācijā šī
prasība nav obligāta, un viņiem jāiesniedz savas valsts nodokļu
administrēšanas iestāžu izziņas. - LR Uzņēmumu reģistra izsniegta
izziņa (vai savas valsts attiecīgās iestādes izziņa), ka
pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai
pārtraukta, izsniegta ne ātrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas. - Pretendenta rakstisks apliecinājums tam, ka
pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās
darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas
izmaksu bez nodokļu nomaksas
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija - Auditēts gada finansu pārskatus,
revidenta atzinumus un vadības ziņojumus par 2004. gadu, kas
uzrāda uzņēmuma apgrozījumu (neto bez PVN); - Izziņa par
pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo trīs gadu
laikā un par to, ka pretendenta apgrozījums katrā no minētajiem
gadiem ir vismaz 200000 Ls (divi simti tūkstoši latu)
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija Saskaņā ar Nolikuma pielikumu Nr.
3
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 132-130591
Publicēts 12.07.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits , kas piedalīsies
iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VPD 2005/093AK
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 27.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100, t.sk. PVN valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu. Norēķinu
rekvizīti: Saņēmējs – Valmieras pilsētas dome, Reģistrācijas Nr.
90000043403, Banka – a/s “NORD/LB Latvija”; Bankas kods –
RIKOLV2X, Konta Nr. LV38RIKO0002710710011 ar norādi: “Konkursam
“Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam centram
Valmierā”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 27.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 7.30 līdz 18.30; piedāvājumu atvēršanas dienā
līdz. plkst. 9: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu valoda
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 27.09.2005. plkst.9: 00
Vieta Lāčplēša iela 2, Valmiera, Latvija, Valmieras pilsētas
domē, 1. stāvā mazajā zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Maksa par konkursa
dokumentiem, neatkarīgi no konkursa rezultātiem, netiek
atmaksāta. Izdarītas izmaiņas konkursa nolikuma 3.1. un 5.1.
punktos: Gada apgrozījumam pēdējos 3 gados ir jābūt ne mazākam
par Ls 200 000 (iepriekš – Ls 450 000). Atcelta prasība iesniegt
informāciju par vismaz 3 aprīkotiem objektiem, kuri apjoma ziņā
nav mazāki par piedāvājumu šim konkursam. Piedāvājumu
iesniegšanas termiņš – līdz 27.09.2005. plkst. 9.00. Prasības par
papildinformāciju iesniedzamas līdz 19.09.2005.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.08.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Gulbenes
rajona pašvaldības SIA “Gulbenes slimnīca”, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.40003244263, adrese: Upes iela 1, Gulbene,
Latvija, LV-4401. Tālruņi: +371-4473145, 4497713.Fakss:
+371-4473145
Kontaktpersona: Gulbenes RP SIA “Gulbenes slimnīca” valdes
locekle Mudīte Jaceviča, tel.4473145.E-pasts:
gulbenes.slimnica@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: GRPSIAGS Nr. 2005/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits ) |
Pretendenta pieredze |
15 |
Pretendenta izpildītie līdzīgie būvdarbi un atsauksmes no pasūtītājiem |
5 |
Piedāvāta kvalitāte |
5 |
Būvdarbu izpildes laiks |
10 |
Cena (bez PVN) |
65 |
Maksimālais punktu skaits |
100 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: neatliekamās ķirurģiskās palīdzības uzlabošana
Gulbenes slimnīcā - būvdarbi
CPV kods: 45215140-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: atbilstoši tehniskajām specifikācijām
un tehniskajā projektā noteiktajām prasībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Gulbenē, Upes ielā 1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 24.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Gulbenē, Upes ielā 1,
grāmatvedībā līdz: 12.10.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst.
15: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
04.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Gulbenē, Upes ielā 1 līdz: 12.10.2005.
plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Gulbenē, Upes ielā 1 12.10.2005.
plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav paredzēts.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts
ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978.
Tālruņi: +371-7028619.Fakss: +371-7028622
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu
vadības daļas galvenā speciāliste L. Baumane, tālrunis
7028619.E-pasts: lita.baumane@vid.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2005/309
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: valsts iepirkuma priekšmets ir
Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā esošo Ugunssienu serveru IBM
NetFinity 3000 (P/N 750XEEU) (27 serveri) uzturēšanas servisa
pagarināšana
CPV kods: 50312000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: valsts iepirkuma priekšmets ir Valsts
ieņēmumu dienesta rīcībā esošo Ugunssienu serveru IBM NetFinity
3000 (P/N 750XEEU) (27 serveri) uzturēšanas servisa pagarināšana
uz trīs gadiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VID centrālais aparāts, VID
teritoriālās iestādes
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2009.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Smilšu ¼, 302.kab., Rīga, līdz:
23.09.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
15.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts ieņēmumu dienesta kancelejā,
Smilšu 1, 113.kab., Rīga, līdz: 23.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VID Informātikas pārvaldē, Smilšu
¼, 306.kab., Rīga, 23.09.2005. plkst. 11: 00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums:
Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.90001480133, adrese: AĪVA, Grostonas ielā 2,
Rīga, Latvija, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017738, 9282372.
Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu
nodaļas Medicīnas daļas vadītāja Inta Abatniece.E-pasts:
inta.abatniece@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA2005/150
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pretgripas vakcīnu
piegāde
CPV kods: 24451000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5700 devas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 30.decembris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: AĪVA, Ernestīnes ielā 34
(adreses maiņa), kancelejā, Rīgā, Latvijā, LV-1046, līdz:
26.09.2005., laikā no plkst.09: 00 līdz 17: 00, iepriekš
piesakoties pa telefonu nr.9282372. Saņemot nolikumu, jānorāda
biroja adrese, telefona numurs, faksa numurs, e-pasts:
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
16.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: AĪVA, Ernestīnes ielā 34, kancelejā,
Rīgā, Latvijā, LV-1046, līdz: 26.09.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: AĪVA, Ernestīnes ielā 34 (adreses
maiņa), kancelejā, Rīgā, Latvijā, LV-1046, 26.09.2005. plkst. 10:
00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma
pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000050975,
adrese: Pils iela 18, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi:
+371-3107234, 3122707.Fakss: +371-3107243
Kontaktpersona: iepirkumu komisijas sekretāre Santa
Liepiņa.E-pasts: santa@tukums.lv
2. Identifikācijas nr.: TPD 2005/47
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits ) |
cena |
60 |
pieredze |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: Tukuma 2.vidusskolas sporta halles skiču projekta
izstrāde
CPV kods: 74220000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 skiču projekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tukums, Revolūcijas iela
2
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tukuma pilsētas Domē, Pils ielā
18 pie sekretāres līdz: 03.10.2005., laikā no plkst.8: 00-17: 00,
iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: domes kasē vai ar
pārskaitījumu AS “Baltic Trust bank” LV32BATR0051201360900 ar
norādi “konkursa 2005/47”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
23.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tukuma pilsētas domē, Pils ielā 18,
Tukumā, pie sekretāres līdz: 03.10.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Pils ielā 18, Tukuma pilsētas domes
sēžu zālē 03.10.2005. plkst. 14: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas
Universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000076669,
adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, Latvija, LV-1586. Tālruņi:
+371-7034465, 7034468. Fakss: +371-7034676
2. Identifikācijas nr.: LU 2005/ES/B-8
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā:
20.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: bioloģiskā
augstefektīvās šķidrumu hromatogrāfijas sistēmas
iepirkums
CPV kods: 33253220-6
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 23.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits : 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “FANEKS” |
LV 40002012606 |
K.Barona iela 8-6, Rīga, LV-1050 |
Ls 17810,00 |
Kopā: |
17810,00 |
10. Pretendentu vai piedāvājumu
noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.08.2005.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums:
Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa rīkotājs), nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: Grostonas iela
2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017799. Fakss:
+371-7017798
2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2005/059
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā:
07.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: guļammaisu
piegāde 2005.gadā
CPV kods: 17222540-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 04.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits : 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Neja&Ko” |
LV50003224521 |
K.Barona ielā 199, Rīgā |
2169,60 (bez PVN) |
Kopā: |
2169,60 (bez PVN) |
10. Pretendentu vai piedāvājumu
noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma
prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.08.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Saldus
pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031118,
adrese: Striķu iela 3, Saldus, Saldus rajons, Latvija, LV-3801.
Tālruņi: +371-3807260, 3807280. Fakss: +371-3881100
Kontaktpersona: Saldus pilsētas domes juriste Dace Vārna, tālr.
3807242
2. Identifikācijas nr.: Saldus pilsētas dome 05/29
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits ) |
Piedāvātā kvalitāte |
60 |
Cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: degvielas iegāde Saldus pilsētas domes
vajadzībām
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 38 400 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kurzemes reģions, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Saldus pilsētas domē Tūristu ielā
1A, Saldū līdz: 27.09.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 17:
00 (27.septembrī līdz plkst. 13: 00), iepriekš samaksājot: Ls
20,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā Saldus pilsētas domes kasē
Saldū, Tūristu ielā 1A
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
19.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saldus pilsētas domē Tūristu ielā 1A,
Saldū līdz: 27.09.2005. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Saldus pilsētas domē, Saldū,
Tūristu iela 1A 27.09.2005. plkst. 13: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: Ls 500,- jāieskaita Saldus pilsētas domes kontā a/s
“Latvijas Unibanka” Saldus filiāle, kods UNLALV2X015, konts
nr.LV42UNLA0015013130235. Nodrošinājuma naudas summa konkursa
uzvarētājam tiks atmaksāta 3 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas,
bet pārējiem pretendentiem - 3 dienu laikā pēc piedāvājuma
atvēršanas.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: AS
“Latvijas Valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: “Gaujas”, Kocēnu
pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4220. Tālruņi:
+371-4207114, 9447700. Fakss: +371-4207115
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos
palīgs Jānis Upens.E-pasts: j.upens@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: AS LVM RV/2005/958/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits ) |
cena |
7 |
iepriekšējās sadarbības pieredze |
3 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: meža autoceļa “Zaļais dambis”
rekonstrukcija
CPV kods: 45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3,95 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Sējas pagasts
un Saulkrastu p.l.t.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada 31.jūlijs
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt “Gaujas”, Kocēnu pagasts,
Valmieras rajons, līdz: 27.09.2005., laikā no plkst.8.30 līdz
17.30. Maksājuma veids: bez samaksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
19.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Gaujās”, Kocēnu pagasts, Valmieras
rajons, līdz: 27.09.2005. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Gaujas”, Kocēnu pagastā, Valmieras
rajonā, 27.09.2005. plkst. 11.00
11. Citas ziņas: Nolikuma kopija iepriekš jāpasūta pa tālruni
4207114.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: AS
“Latvijas Valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: “Gaujas”, Kocēnu
pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4220. Tālruņi:
+371-4207114, 9447700. Fakss: +371-4207115
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos
palīgs Jānis Upens.E-pasts: j.upens@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: AS LVM RV/2005/931/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits ) |
cena |
7 |
iepriekšējās sadarbības pieredze |
3 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: meža autoceļa “Sīpolu trase” rekonstrukcija
CPV kods: 45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3,82 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: AS “Latvijas valsts meži”
Rietumvidzemes mežsaimniecība, Limbažu rajons, Alojas
p.l.t.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada 30.jūnijs
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Gaujas”, Kocēnu pagasts,
Valmieras rajons, līdz: 27.09.2005., laikā no plkst.8.30 līdz
17.30. Maksājuma veids: bez samaksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
19.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Gaujās”, Kocēnu pagasts, Valmieras
rajons, līdz: 27.09.2005. plkst. 10.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Gaujas”, Kocēnu pagastā, Valmieras
rajonā, 27.09.2005. plkst. 10.00
11. Citas ziņas: Nolikuma kopija iepriekš jāpasūta pa tālruni
4207114.