• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.09.2005., Nr. 143 https://www.vestnesis.lv/ta/id/116049

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

08.09.2005., Nr. 143

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” Zemgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks pag., Jelgavas raj., Latvija, LV-3019. Tālruņi: +371-3007166, 9181790. Fakss: +371-3007168
Kontaktpersona: ZM izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Juris Jumītis
2. Identifikācijas nr.: AS LVM Z/2005/952/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža autoceļu būvuzraudzības veikšana Zemgales mežsaimniecība

CPV kods: 74262000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 86,0 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Zemgales mežsaimniecības meža iecirkņi
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz plānoto būves/rekonstrukcijas objektu nodošanas - pieņemšanas aktu parakstīšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks pag., Jelgavas raj. līdz: 20.09.2005., laikā no plkst.08: 30 līdz 13: 00 un 14: 00 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks pag., Jelgavas raj. līdz: 20.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlauks pag., Jelgavas raj. 20.09.2005. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000050975, adrese: Pils iela 18, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3107234, 3122707. Fakss: +371-3107243
Kontaktpersona: iepirkumu komisijas sekretāre Santa Liepiņa.E-pasts: santa@tukums.lv
2. Identifikācijas nr.: TPD 2005/48
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ielu rekonstrukciju projektu izstrāde

CPV kods: 74232200-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5 ielu rekonstrukcijas projektu izstrāde atbilstoši 5 projektēšanas uzdevumiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tukums
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada 20.janvāris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tukuma pilsētas domē, Pils ielā 18, pieņemamā istabā līdz: 26.09.2005., laikā no plkst.08: 00 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā domes kasē vai ar pārskaitījumu Tukuma pilsētas Domes kontā, AS “Baltic Trust Bank” konts LV32BATR0051201360900
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.09.2005
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tukuma pilsētas domē, pieņemamā istabā līdz: 26.09.2005. plkst. 13: 30
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tukuma pilsētas domes sēžu zālē, Tukumā, Pils ielā 18 26.09.2005. plkst. 13: 30.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.900088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3626770. Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona: Uzturēšanas daļas specialiste Gaļina Sima, tālr.3626770.E-pasts: galina.sima@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 05/28U
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Reņķa dārza un pieguļošas teritorijas kopšana Ventspilī no 01.01.2006. līdz 31.12.2008.

CPV kods: 77310000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: parka kopšana un pļaušana - platība 123000 m2
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2006.g. līdz 31.12.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde” līdz: 22.09.2005., laikā no plkst.08: 00 līdz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Kominālā pārvalde” kasē vai kontā nr.LV50HABA0140206330927, A/S “Hansabanka”, Venspils filiāle, kods HABALV22 “Par konkursa nolikumu ar identifikācijas nr.KP 05/28U”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde” līdz: 22.09.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde” 22.09.2005. plkst. 14: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000070596, adrese: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043622.Fakss: +371-7043671
Kontaktpersona: Kultūras pārvaldes priekšnieces vietnieks saimnieciskajos jautājumos Andris Ribens, tālr.: 70436335, 9237163.E-pasts: Andris.Ribens@rdkp.lv
2. Identifikācijas nr.: RDKP 2005/63
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits )

Cena

Preces kvalitāte

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mikrofonu sistēmu piegāde Rīgas domes Kultūras pārvaldei
CPV kods: 32342500-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: bezvadu mikrofonu sistēmas, kondensatormikrofoni, subbasu skaļrunu sistēmas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas domes Kultūras pārvalde K.Valdemāra iela 5, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 25.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 5 (Kongresu namā), 401.telpā līdz: 21.09.2005., laikā no plkst.08: 30 līdz 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: pārskatījums, konkursa nolikuma saņemšanai Rīgas domes Kultūras pārvalde, reģ.nr.90000070596, SEB LUB Ziemeļu Rīgas domes Kultūras pārvalde, reģ.nr.90000070596, SEB LUB Ziemeļu filiāle, kods UNLALV2X, konts LV62UNLA0021100021010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 5, 401.telpā līdz: 21.09.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 5, 401.telpā 21.09.2005. plkst. 10: 00.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Rīgas domes Satiksmes departaments, 90000158490, Ģertrūdes iela 36, LV-1011, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ilgvars Lipsts, projektu vadītājs, 513. kab.
Tālr.: +371 7012782, +371 7012701
Faksa Nr.: +371 7012702
Elektroniskā pasta adrese: ilgvars.lipsts@riga.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.satdep.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.7
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Automātiskās pasažieru skaitīšanas (APS) sistēmas ieviešana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Automātiskās pasažieru skaitīšanas (APS) sistēmas uzstādīšana 30 autobusos
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
72200000-7
Papildu priekšmeti
32510000-1
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Viens līgums
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums ir 10 000 LVL, kas jāiemaksā Satiksmes departamenta kontā LV03UNLA0023400004010 SEB Unibankas Vecrīgas filiālē kods UNLALV2X ar norādi “Piedāvājuma nodrošinājums konkursam “Automātiskās pasažieru skaitīšanas (APS) sistēmas ieviešana” (iepirkuma identifikācijas Nr. RD SD 2005/77)” vai jāiesniedz kopā ar piedāvājumu apdrošināšanas sabiedrības polises (pievienojot apdrošināšanas noteikumus un maksājuma uzdevuma kopiju par apdrošināšanas prēmijas samaksu) vai bankas garantijas veidā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) 20 % avanss; atlikušie maksājumi pēc darbu izpildes un nodošanas saskaņā ar darbu pieņemšanas un nodošanas aktiem
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Katrs pretendents drīkst piedalīties konkursā vai nu individuāli vai kā personu grupas dalībnieks, kurai līguma slēgšanas gadījumā jāveido personālsabiedrību
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.Pretendentam likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti fakti par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas brīža. 2. Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts. 3.Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu. 4. Pretendentam 2003.-2004. gadu periodā jābūt stabiliem finanšu un saimnieciskā darbības rādītājiem. 5. Pretendenta gada vidējam finanšu apgrozījumam pēdējo trīs gadu (2002.-2004.) laikā (izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) jābūt vismaz 100% apmērā no pretendenta iesniegtā piedāvājuma cenas šajā konkursā. 6. Pretendenta līdzīgu izpildīto darbu apjomam kādā no pēdējiem diviem gadiem (2003.vai 2004.g.) jābūt vismaz 50% no pretendenta iesniegtās piedāvājuma cenas. 7.Pretendentam ir nepieciešamais tehniskais aprīkojums līguma darbu veikšanai. 8. Pretendenta rīcībā jābūt tehniskajam personālam, kas nepieciešams sekmīgai līguma izpildei. 9. Maksimālais apakšuzņēmējiem nododamo veicamo darbu apjoms drīkst būt līdz 30 % no piedāvātās līguma cenas. 10. Katram pretendenta piedāvātajam apakšuzņēmējam ir jābūt tā veicamā darba daļai atbilstošai pieredzei un kvalifikācijai, kā arī citas prasības saskaņā ar nolikumu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija 1. Apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo 3 gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas dienas nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi. 2. izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 3. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR Komercreģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kā arī jānorāda ziņas par paraksttiesīgajām personām uzņēmumā. 4. reģistrācijas apliecības kopija. 5. darbu vadītāju kvalifikāciju un darbu veikšanas pieredzi apliecinoši dokumenti vai to kopijas
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta pēdējo 3 (triju) gadu (2002.-2004.) apstiprinātu pilnu gada pārskatu (bilance, peļņas/zaudējumu aprēķins, naudas plūsma, u.c.) un zvērināta revidenta atzinumu, ja tāds bija nepieciešams, kopijas. 2. Informāciju par 2003.-2004. gados veiktajiem līdzīgajiem darbiem, kas papildināta ar izziņām un atsauksmēm par darbu izpildi. Izziņās jāuzrāda veikto darbu apjoms (jānorāda LVL katram izpildītajam pasūtījumam atsevišķi un par kalendāro gadu kopā), darbu veidi, izpildes termiņš un vieta, kā arī ziņas par to, vai visi darbi ir pabeigti, kā arī nepabeigto darbu nosaukums, vieta, apjoms un paredzamais to pabeigšanas termiņš. 3. Informāciju par pretendenta veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par trim iepriekšējiem gadiem
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. Informāciju par tehnisko aprīkojumu, kas pieder vai ir pieejams pretendentam, prasīto darbu veikšanai. 2. Informāciju par tehnisko personālu, kuru pretendents izmantos līguma izpildei. 3. Ziņas par apakšuzņēmējiem, norādot apakšuzņēmējam nododamo darbu raksturu un apjomu un pievienojot uzņēmuma reģistrācijas apliecības, attiecīgo kvalifikāciju apliecinošu dokumentus, kas apliecina tiesības veikt darbus, kā arī citus dokumentus saskaņā ar nolikumu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits , kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Darbu izpildes termiņš - 20;
2.Pretendenta (tā speciālistu) pieredze - 20;
3.Piedāvājuma cena - 50;
4.Garantijas laiks - 10
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * RD SD 2005/77
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 24.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Skaidrā naudā samaksājot Rīgas domes Satiksmes departamenta kasē vai ar pārskaitījumu uz Rīgas domes Satiksmes departamenta kontu LV03UNLA0023400004010 SEB Unibankas Vecrīgas filiālē, kods UNLALV2X, norādot – maksa par nolikumu konkursam RD SD 2005/77
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 24.10.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00, 24.10.2005 – līdz 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 24.10.2005. plkst.10: 00
Vieta 608 kabinets, Ģertrūdes ielā 36, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
ES struktūrfondu nacionālā programmas projekts “Autobusu satiksmes organizācijas un kontroles sistēmas uz GPS bāzes realizācija”
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.08.2005.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, K. Valdemāra iela 38, 423.kabinets, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Uldis Apsītis
Tālr.: 7021770
Faksa Nr.: 7021806
Elektroniskā pasta adrese: nva@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, Kr. Valdemāra ielā 38, 214.kab. , LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Zenta Grīnlauba
Tālr.: 7021743
Faksa Nr.: 7021806
Elektroniskā pasta adrese: ZentaG@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Nodarbinātības valsts aģentūra , 90001634668, Kr. Valdemāra ielā 38, 214.kab. , LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Zenta Grīnlauba
Tālr.: 7021743
Faksa Nr.: 7021806
Elektroniskā pasta adrese: ZentaG@nva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.nva.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Datortehnikas piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Datortehnikas (datori, monitori, serveri, multimēdiju projektori, portatīvie datori un standartprogrammatūra klientu datoriem) piegāde Nodarbinātības valsts aģentūras vajadzībām atbilstoši Tehniskai specifikācijai
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Nodarbinātības valsts aģentūra, K. Valdemāra ielā 38, Rīga, LV – 1010
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30200000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Datori - 250; Monitori - 250; Serveri - 4; Printeri - 80; Multimēdiju projektori - 6; Portatīvie datori - 5; Standartprogrammatūra klientu datoriem - 255
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 45 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Konkursa uzvarētājam 5 darba dienu laikā no līguma noslēgšanas ir jāiesniedz avansa galvojums par līgumsaistību izpildi 20% apmērā no līguma summas
III.1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nolikuma 6.3.punkts
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav paredzēts
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Skatīt veidlapas III.daļas2.1.1. – 2.1.3.punktu
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1. Izziņa, kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu /oriģināls/; 2. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (Komercreģistrs) vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta /oriģināls/; 3. bilances /kopijas/ par 2003. un 2004.gadu (ar Valsts ieņēmumu dienesta vai līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes citā valstī, kur pretendents reģistrēts, atzīmi par saņemšanu); 4. Pretendenta apliecinājums, ka pēdējo 3 gadu vidējais apgrozījums pārsniedz piedāvāto līgumcenu vismaz 2 reizes
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta vai ražotāja apliecinājums, ka piedāvātās tehnikas modelis, norādot precīzu modeli un konfigurāciju, ir paredzēts tirdzniecībai Eiropas Savienībā un ir bijis tirgū vairāk kā trīs mēnešus pirms piedāvājuma iesniegšanas; 2. ražotnei, kurā ražoti pretendenta piedāvātā tehnika, piešķirto kvalitātes standartu ISO 9001: 2000, ISO 9002 vai citu līdzvērtīgu kvalitātes vadību apliecinošu sertifikātu kopijas;pretendenta piedāvātai tehnikai piešķirtā Europe CE sertifikāta apliecināta kopija vai ražotāja apliecinājums par atbilstību; 3. ražotāja rakstisks apliecinājums adresēts Komisijai par to, ka visas datora sistēmbloka, portatīvā datora un servera komponentes (norādot precīzu un detalizētu konfigurāciju) ir pilnībā komplektētas ražotāja rūpnīcā, kā arī uz visām komponentēm ir attiecināma ražotāja garantija; 4. pretendenta līdzšinējās darbības un realizēto līdzvērtīgo projektu apraksts par iepriekšējiem trim gadiem, kurā minēts datoru skaits , summa un klienta nosaukums, kontaktpersona un kontakttelefons (ne vairāk kā viena A4 formāta lpp); 5. atsauksmes no lielākajiem klientiem (2.2.10 punktā minētajiem, kam piegādāts šajā konkursā pieprasītais vai lielāks datorkomplektu skaits ) par tehnikas kvalitāti un noslēgto līgumu nosacījumu izpildi; 6. Informācija par šī pasūtījuma izpildē iesaistītā personāla skaitu un kvalifikāciju, iesniedzot sertifikātu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un kompetenci šī pasūtījuma kontekstā, norādot katra darbinieka ieguldījumu šajā projektā cilvēkstundās un apliecinājumu, ka šie darbinieki būs pilnībā pieejami šī iepirkuma veikšanai; 7. standartprogrammatūras ražotāju rakstisks apliecinājums adresēts Komisijai par pretendenta tiesībām izplatīt un nodrošināt pēcpārdošanas pakalpojumus piedāvātajai standartprogrammatūrai; 8. pretendentam izsniegta ISO 9001 vai citas ekvivalentas kvalitātes pārvaldības sistēmas sertifikāta kopija datoru tirdzniecībai, servisa un apkalpošanas nodrošināšanai; 9. dokumenti, kas apliecina pretendenta spējas nodrošināt garantijas saistību izpildi: 9.1. pretendentam ir ražotāja vai ražotāja oficiāla pārstāvja izsniegts apliecinājums par pretendenta tiesībām pārdot un veikt garantijas un pēc garantijas apkalpošanu piedāvātajai datortehnikai; 9.2. ražotāja apliecinājums, ka visas datora sistēmbloka un servera komponentes (norādot precīzu konfigurāciju) ir pilnībā komplektētas ražotāja rūpnīcā, kā arī uz visām komponentēm ir attiecināma ražotāja garantija; 9.3. dokumenti, kas apliecina, ka pretendenta rīcībā ir kvalificēts (norādīt sertifikātu), profesionāls personāls, kas nepieciešamības gadījumā ir spējīgs nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu garantijas un pēc garantijas saistību izpildi; 9.4.programmatūras ražotāju apliecinājums par pretendenta tiesībām izplatīt un nodrošināt pēcpārdošanas pakalpojumus piedāvātajai programmatūrai; 9.5. pretendentam izsniegta ISO9001: 2000 vai citas ekvivalentas kvalitātes pārvaldības sistēmas sertifikāta kopijas datoru tirdzniecībai, servisa un apkalpošanas nodrošināšanai; 9.6. piedāvāto produktu ražotāju apliecinājums adresēts Komisijai par autorizētu servisa organizāciju skaitu Latvijas teritorijā vai ne tālāk par 250 km no jebkuras Nodarbinātības valsts aģentūras filiāles ar vismaz 2 gadu pieredzi un to atrašanās vietām; 9.7. datortehnikas ražotāja rakstisks apliecinājums adresēts šī iepirkuma komisijai (Komisijai) par to, ka pretendentam ir vismaz 2 gadu pieredze piedāvātās tehnikas garantijas un pēcgarantijas apkalpošanas nodrošināšanā; 9.8. kopija līgumam ar pretendenta apakšuzņēmēju, ja iepirkuma līgumā paredzētās garantijas saistības uzņemas pildīt apakšuzņēmējs. 9.9. ražotāja rakstisks apliecinājums adresēts Komisijai par servisa un garantijas apkalpošanas pēctecību un pārņemšanu gadījumā, ja pretendenta rīcībspēja tiek ierobežota; 10. Pretendentam ir tiesības piesaistīt apakšuzņēmējus, iesniedzot par tiem 2.2.1. – 2.2.15. punktos norādītos pretendentu atlases dokumentus, lai pierādītu apakšuzņēmēja atbilstību likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16.panta prasībām (Pretendents ir reģistrēts likumā noteiktā kārtībā, neatrodas likvidācijas stadijā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, saimnieciskā darbība nav apturēta utt.). Ja Pretendents piesaista apakšuzņēmējus, piedāvājumam jāpievieno Apakšuzņēmēja paraksttiesīgas amatpersonas parakstīts apliecinājums par to, ka apakšuzņēmējs piekrīt sadarbībai. 11. Apliecinājums par to, kuru no iepirkuma līguma daļām paredzēts nodot apakšuzņēmējiem
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits , kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvājuma kopējā cena - 40 punkti;
2.Kvalitāte - 36 punkti;
3.Servisa nodrošinājums - 24 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LM, NVA Nr.2005/85
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 24.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50 (piecdesmit lati) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Maksa par nolikumu samaksājama, pārskaitot to uz šādu kontu: - Reģistrācijas Nr.90000050138; - konta nr.: LV17TREL1060001211700; - Saņēmējs: Valsts kase; - Bankas/iestādes BIC: Latvijas Banka, kods LACBLV2X; Maksājuma mērķis: Maksa par konkursa nolikumu
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 24.10.2005.
vai 52 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz 12: 30 un no plkst. 13: 00 līdz 17.00; piedāvājumu atvēršanas dienā lidz plkst. 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv (latviešu)
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā) Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
80 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 24.10.2005. plkst.10: 00
Vieta Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 38, 203.kabinets
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Iepirkums tiek finansēts no: Eiropas Savienības struktūrfondu nacionālās programmas projekta nr.VPD1/ERAF/CFLA/04/1.4.8./000001 “NVA darba apstākļu nodrošināšana atbilstoši veicamajām funkcijām un informācijas apmaiņas operativitātes uzlabošana”(250 datori, 250 monitori, 4 serveri 1P, 80 printeri, 6 multimediju projektori, 250 kompl. standartprogrammatūra klientu datoriem); Eiropas Savienības struktūrfondu nacionālās programmas “Atbalsts programmas vadībai” tehniskās palīdzības projekta nr.VPD1/ERAF/CLFA/04/NP/5.1.1./000016/001 “Atbalsts projektu atlasē, vērtēšanā, programmu vadībā un uzraudzībā iesaistītajām institūcijām, arī finanšu kontrolēm un auditam” (3 portatīvie datori, 3 kompl. standartprogrammatūra klientu datoriem); Eiropas Savienības struktūrfondu nacionālās programmas „Citi tehniskās palīdzības pasākumi” tehniskā palīdzības projekta nr.VPD1/ERAF/CLFA/04/NP/5.2.4./000004/001 “Atbalsts datorizētas Vadības informācijas sistēmas izveidei”(2 portatīvie datori, 2 kompl. standartprogrammatūra klientu datoriem) ietvaros
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 30.08.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr. 90000022399, adrese: Rīgā, Vaļņu ielā 2, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7047887. Fakss: +371-7223905
Kontaktpersona: Saimnieciskās aprūpes nodaļas vecākais referents Uldis Lauciņš, tālr. 7047887.E-pasts: uldis.laucins@izm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: IZM 05/29
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas telpu un teritorijas uzkopšana

CPV kods: 74740000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vaļņu iela 2, Rīga un tai pieguļoša teritorijā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.11.2005.g. līdz 31.10.2006.g.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vaļņu ielā 2, Rīgā, 619.kab līdz: 04.10.2005., laikā no plkst.13: 00 līdz 11: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Vaļņu ielā 2, Rīgā, 619.kab līdz: 04.10.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Vaļņu iela 2, Rīga, Mazajā zālē 04.10.2005. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas garantijas veidā LVL 1000 (viens tūkstotis) apmērā.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valmieras pilsētas dome, 90000043403, Lāčplēša iela 2, LV-4201, VALMIERA, LATVIJA
Kontaktpersona: Valmieras pilsētas domes Iepirkuma komisijas sekretārs Ilmārs Eglītis, tel. 4207145
Tālr.: (+371) 42 07120
Faksa Nr.: (+371) 42 07125
Elektroniskā pasta adrese: dome@valmiera.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.valmiera.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA, IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam centram Valmierā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Iekārtu saraksts ar to rādītājiem dots konkursa nolikuma 2. pielikumā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas iela 91, Valmiera, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
36400000-5
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
To iekārtu piegāde un montāža, kā arī nodošanas darba režīmā jaunieceltajā objektā “Vidzemes Olimpiskais centrs”, kas minētas konkursa nolikuma pielikumā Nr. 2
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 2 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Samaksas termiņš – 01.03.2006. Avanss netiek paredzēts
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. a) Pretendents ir reģistrēts atbilstoši savas mītnes zemes normatīvo aktu prasībām, t.sk. kā nodokļu maksātājs; b) Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; c) Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; d) Pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija - Pretendenta reģistrācijas apliecības apliecināta kopija. - Valsts ieņēmuma dienesta un citas nodokļu administrēšanas iestādes Latvijā, izziņas oriģināls par visu nodokļu nomaksu, izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, tai skaitā Valsts sociālās apdrošināšanas obligātā iemaksa. Pretendentiem, kuri reģistrēti Eiropas Savienības un valstīs, kuras iestājušās Pasaules Tirdzniecības organizācijā šī prasība nav obligāta, un viņiem jāiesniedz savas valsts nodokļu administrēšanas iestāžu izziņas. - LR Uzņēmumu reģistra izsniegta izziņa (vai savas valsts attiecīgās iestādes izziņa), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā un tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, izsniegta ne ātrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas. - Pretendenta rakstisks apliecinājums tam, ka pretendentam pēdējo 3 gadu laikā nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija - Auditēts gada finansu pārskatus, revidenta atzinumus un vadības ziņojumus par 2004. gadu, kas uzrāda uzņēmuma apgrozījumu (neto bez PVN); - Izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu pēdējo trīs gadu laikā un par to, ka pretendenta apgrozījums katrā no minētajiem gadiem ir vismaz 200000 Ls (divi simti tūkstoši latu)
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Saskaņā ar Nolikuma pielikumu Nr. 3
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 132-130591
Publicēts 12.07.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits , kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VPD 2005/093AK
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 27.09.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100, t.sk. PVN valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu. Norēķinu rekvizīti: Saņēmējs – Valmieras pilsētas dome, Reģistrācijas Nr. 90000043403, Banka – a/s “NORD/LB Latvija”; Bankas kods – RIKOLV2X, Konta Nr. LV38RIKO0002710710011 ar norādi: “Konkursam “Sporta zāļu aprīkojuma piegāde Vidzemes Olimpiskajam centram Valmierā”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 27.09.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 7.30 līdz 18.30; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz. plkst. 9: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu valoda
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 27.09.2005. plkst.9: 00
Vieta Lāčplēša iela 2, Valmiera, Latvija, Valmieras pilsētas domē, 1. stāvā mazajā zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Maksa par konkursa dokumentiem, neatkarīgi no konkursa rezultātiem, netiek atmaksāta. Izdarītas izmaiņas konkursa nolikuma 3.1. un 5.1. punktos: Gada apgrozījumam pēdējos 3 gados ir jābūt ne mazākam par Ls 200 000 (iepriekš – Ls 450 000). Atcelta prasība iesniegt informāciju par vismaz 3 aprīkotiem objektiem, kuri apjoma ziņā nav mazāki par piedāvājumu šim konkursam. Piedāvājumu iesniegšanas termiņš – līdz 27.09.2005. plkst. 9.00. Prasības par papildinformāciju iesniedzamas līdz 19.09.2005.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 29.08.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Gulbenes rajona pašvaldības SIA “Gulbenes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003244263, adrese: Upes iela 1, Gulbene, Latvija, LV-4401. Tālruņi: +371-4473145, 4497713.Fakss: +371-4473145
Kontaktpersona: Gulbenes RP SIA “Gulbenes slimnīca” valdes locekle Mudīte Jaceviča, tel.4473145.E-pasts: gulbenes.slimnica@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: GRPSIAGS Nr. 2005/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits )

Pretendenta pieredze

15

Pretendenta izpildītie līdzīgie būvdarbi un atsauksmes no pasūtītājiem

5

Piedāvāta kvalitāte

5

Būvdarbu izpildes laiks

10

Cena (bez PVN)

65

Maksimālais punktu skaits

100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: neatliekamās ķirurģiskās palīdzības uzlabošana Gulbenes slimnīcā - būvdarbi
CPV kods: 45215140-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: atbilstoši tehniskajām specifikācijām un tehniskajā projektā noteiktajām prasībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Gulbenē, Upes ielā 1
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 24.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Gulbenē, Upes ielā 1, grāmatvedībā līdz: 12.10.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 15: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Gulbenē, Upes ielā 1 līdz: 12.10.2005. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Gulbenē, Upes ielā 1 12.10.2005. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028619.Fakss: +371-7028622
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu vadības daļas galvenā speciāliste L. Baumane, tālrunis 7028619.E-pasts: lita.baumane@vid.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2005/309
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: valsts iepirkuma priekšmets ir Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā esošo Ugunssienu serveru IBM NetFinity 3000 (P/N 750XEEU) (27 serveri) uzturēšanas servisa pagarināšana

CPV kods: 50312000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: valsts iepirkuma priekšmets ir Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā esošo Ugunssienu serveru IBM NetFinity 3000 (P/N 750XEEU) (27 serveri) uzturēšanas servisa pagarināšana uz trīs gadiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VID centrālais aparāts, VID teritoriālās iestādes
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2009.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Smilšu ¼, 302.kab., Rīga, līdz: 23.09.2005., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 15.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts ieņēmumu dienesta kancelejā, Smilšu 1, 113.kab., Rīga, līdz: 23.09.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VID Informātikas pārvaldē, Smilšu ¼, 306.kab., Rīga, 23.09.2005. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001480133, adrese: AĪVA, Grostonas ielā 2, Rīga, Latvija, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017738, 9282372. Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Medicīnas daļas vadītāja Inta Abatniece.E-pasts: inta.abatniece@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA2005/150
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pretgripas vakcīnu piegāde

CPV kods: 24451000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5700 devas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 30.decembris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: AĪVA, Ernestīnes ielā 34 (adreses maiņa), kancelejā, Rīgā, Latvijā, LV-1046, līdz: 26.09.2005., laikā no plkst.09: 00 līdz 17: 00, iepriekš piesakoties pa telefonu nr.9282372. Saņemot nolikumu, jānorāda biroja adrese, telefona numurs, faksa numurs, e-pasts:
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: AĪVA, Ernestīnes ielā 34, kancelejā, Rīgā, Latvijā, LV-1046, līdz: 26.09.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: AĪVA, Ernestīnes ielā 34 (adreses maiņa), kancelejā, Rīgā, Latvijā, LV-1046, 26.09.2005. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000050975, adrese: Pils iela 18, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3107234, 3122707.Fakss: +371-3107243
Kontaktpersona: iepirkumu komisijas sekretāre Santa Liepiņa.E-pasts: santa@tukums.lv
2. Identifikācijas nr.: TPD 2005/47
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits )

cena

60

pieredze

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Tukuma 2.vidusskolas sporta halles skiču projekta izstrāde
CPV kods: 74220000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 skiču projekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tukums, Revolūcijas iela 2
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tukuma pilsētas Domē, Pils ielā 18 pie sekretāres līdz: 03.10.2005., laikā no plkst.8: 00-17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: domes kasē vai ar pārskaitījumu AS “Baltic Trust bank” LV32BATR0051201360900 ar norādi “konkursa 2005/47”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 23.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tukuma pilsētas domē, Pils ielā 18, Tukumā, pie sekretāres līdz: 03.10.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Pils ielā 18, Tukuma pilsētas domes sēžu zālē 03.10.2005. plkst. 14: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000076669, adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, Latvija, LV-1586. Tālruņi: +371-7034465, 7034468. Fakss: +371-7034676
2. Identifikācijas nr.: LU 2005/ES/B-8
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 20.07.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: bioloģiskā augstefektīvās šķidrumu hromatogrāfijas sistēmas iepirkums

CPV kods: 33253220-6
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 23.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits : 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “FANEKS”

LV 40002012606

K.Barona iela 8-6, Rīga, LV-1050

Ls 17810,00

Kopā:

17810,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.08.2005.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017799. Fakss: +371-7017798
2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2005/059
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 07.06.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.08.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: guļammaisu piegāde 2005.gadā

CPV kods: 17222540-1
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 04.11.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits : 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Neja&Ko”

LV50003224521

K.Barona ielā 199, Rīgā

2169,60 (bez PVN)

Kopā:

2169,60 (bez PVN)

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.08.2005.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Saldus pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000031118, adrese: Striķu iela 3, Saldus, Saldus rajons, Latvija, LV-3801. Tālruņi: +371-3807260, 3807280. Fakss: +371-3881100
Kontaktpersona: Saldus pilsētas domes juriste Dace Vārna, tālr. 3807242
2. Identifikācijas nr.: Saldus pilsētas dome 05/29
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits )

Piedāvātā kvalitāte

60

Cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas iegāde Saldus pilsētas domes vajadzībām
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 38 400 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kurzemes reģions, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Saldus pilsētas domē Tūristu ielā 1A, Saldū līdz: 27.09.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 17: 00 (27.septembrī līdz plkst. 13: 00), iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā Saldus pilsētas domes kasē Saldū, Tūristu ielā 1A
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saldus pilsētas domē Tūristu ielā 1A, Saldū līdz: 27.09.2005. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Saldus pilsētas domē, Saldū, Tūristu iela 1A 27.09.2005. plkst. 13: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 500,- jāieskaita Saldus pilsētas domes kontā a/s “Latvijas Unibanka” Saldus filiāle, kods UNLALV2X015, konts nr.LV42UNLA0015013130235. Nodrošinājuma naudas summa konkursa uzvarētājam tiks atmaksāta 3 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas, bet pārējiem pretendentiem - 3 dienu laikā pēc piedāvājuma atvēršanas.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4220. Tālruņi: +371-4207114, 9447700. Fakss: +371-4207115
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Jānis Upens.E-pasts: j.upens@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: AS LVM RV/2005/958/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits )

cena

7

iepriekšējās sadarbības pieredze

3

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža autoceļa “Zaļais dambis” rekonstrukcija
CPV kods: 45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3,95 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Sējas pagasts un Saulkrastu p.l.t.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada 31.jūlijs
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, līdz: 27.09.2005., laikā no plkst.8.30 līdz 17.30. Maksājuma veids: bez samaksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Gaujās”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, līdz: 27.09.2005. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Gaujas”, Kocēnu pagastā, Valmieras rajonā, 27.09.2005. plkst. 11.00
11. Citas ziņas: Nolikuma kopija iepriekš jāpasūta pa tālruni 4207114.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003466281, adrese: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4220. Tālruņi: +371-4207114, 9447700. Fakss: +371-4207115
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Jānis Upens.E-pasts: j.upens@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: AS LVM RV/2005/931/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits )

cena

7

iepriekšējās sadarbības pieredze

3

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža autoceļa “Sīpolu trase” rekonstrukcija
CPV kods: 45233120-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3,82 km
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: AS “Latvijas valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, Limbažu rajons, Alojas p.l.t.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2006.gada 30.jūnijs
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, līdz: 27.09.2005., laikā no plkst.8.30 līdz 17.30. Maksājuma veids: bez samaksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.09.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Gaujās”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, līdz: 27.09.2005. plkst. 10.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Gaujas”, Kocēnu pagastā, Valmieras rajonā, 27.09.2005. plkst. 10.00
11. Citas ziņas: Nolikuma kopija iepriekš jāpasūta pa tālruni 4207114.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!