Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3, LV-1743, Rīga,
Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 326, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 473, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 326, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Sliežu ceļu atjaunošana
Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora posmos: gulšņu
piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
481 000 gulšņu ar elastīgiem sliežu stiprinājumiem un, ja
nepieciešams, 3 mehānisko rokas darbarīku komplektu un 3
mehānisko ierīču komplektu piegāde
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
28814280-7
Papildu priekšmeti
28600000-8
29000000-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
481 000 gulšņu komplekti. Ja nepieciešams, 3 mehānisko rokas
darbarīku un mehānisko ierīču komplekti
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 43 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums (bankas garantija) – EUR
200 000
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Līguma izpildes
nodrošinājums (bankas garantija) – 5 % apmērā no līguma summas.
Priekšapmaksa 10 % no līguma summas, ja piegādātājs iesniedz
rēķinu un bankas galvojumu par priekšapmaksas summu.
Priekšapmaksas galvojumam jābūt spēkā līdz visas priekšapmaksas
summas atgriešanai. Starpmaksājums – 80% no konkrētās preču
partijas piegādes summas. Atlikušie 10 % no konkrētās preču
partijas piegādes summas tiek izmaksāti vienlaicīgi ar
starpmaksājumu, ja piegādātājs iesniedz bankas galvojumu par
ieturamo summu. Maksājumi tiek veikti 60 dienu laikā pēc preču
partijas piegādes, iepriekšējā preču pieņemšanas akta
parakstīšanas un samaksas dokumentu apstiprināšanas
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III. 2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta pēdējo trīs
finanšu gadu vidējais apgrozījums ir vismaz EUR 2 000 000.
Pretendents ir veicis vidēji 60 000 gulšņu ar elastīgiem
stiprinājumiem piegādes gadā pēdējo trīs gadu laikā. Pretendents
ir gulšņu ražotājs vai ražotāja autorizēts pārstāvis
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendenta reģistrācijas dokumenti
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Izziņa par to, ka pretendentam nav
nodokļu parādu. Izziņa par to, ka pretendents nav pasludināts par
maksātnespējīgu, nav bankrotējis vai neatrodas likvidācijas
stadijā. Izziņa par paraksta tiesībām. Bilances un peļņas vai
zaudējumu pārskati par 2002., 2003. un 2004. gadu. Pretendentam,
kurš nav ražotājs, ražotāja izsniegts autorizācijas
dokuments
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 57-054763
Publicēts 22.03.2005.
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 178-176222
Publicēts 15.09.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. *
SM2005/33/2004/LV/16/C/PT/002/02/01-01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 28.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums. Rekvizīti: Veicot
maksājumu latos – saņēmējs: Valsts kase, reģ. nr. 90000597275,
konta nr. LV17TREL1060001211700, banka – Latvijas Banka, kods –
LACBLV2X, maksājumu uzdevumā norādīt: “maksa par atklāta konkursa
SM2005/33/2004/LV/16/C/PT/002/02/01-01 nolikumu”. Veicot
maksājumu citā valūtā vai no bankas ārpus Latvijas - saņēmējs:
Valsts kase, reģ. nr. 90000597275, konts: LV17PARX0000624870001,
saņēmēja banka: Parex banka, kods PARXLV22; maksājumu uzdevumā
norādīt “maksa par atklāta konkursa
SM2005/33/2004/LV/16/C/PT/002/02/01-01 nolikumu, ieskaitīšanai
kontā LV17TREL1060001211700”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 28.10.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00,
28.10.2005. līdz 14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā en; lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas
termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 28.10.2005. plkst.14: 00
Vieta LR Satiksmes ministrija, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonds, projekta Nr. 2004/LV/16/C/PT/002
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Konkursa nolikumā ir
veikti grozījumi: - piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir
pagarināts līdz 28.10.2005. - tehniskās specifikācijas 4. punktā
gulšņa augstums zem sliedes atrašanās vietas ir mainīts uz 200 –
230 mm; - nolikums ir papildināts ar 1.10.3. un 1.10.4.
punktiem
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 28.09.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: VSIA
“Aknīstes psihoneiroloģiskā slimnīca”, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.40003453643, adrese: “Alejas”, p.k. Aksnīte,
Gārsenes pagasts, Jēkabpils rajons, Latvija, LV-5208. Tālruņi:
+371-5269448. Fakss: +371-5269484
Kontaktpersona: Lietvedības sekretāres Ligita Arndle, tālr.:
5269484.E-pasts: aknistespns@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: APNS 2005/3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: maizes, olu, bakalejas, zivju
un citu pārtikas produktu piegāde
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: maize - 66600 kg; olas - 80000 gab.;
bakaleja - 328000 kg; zivis - 9900 kg; citi pārtikas produkti -
42000 kg.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VSIA “Aknīstes
psihonieroloģiskā slimnīca”, pārtikas noliktavā “Alejas”,
Gārsenes pagasts, Jēkabpils rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: VSIA “Aknīstes psihonieroloģiskā
slimnīca”, sekretāres kabinetā, “Alejas”, Gārsenes pagasts,
Jēkabpils rajons, līdz: 09.11.2005., laikā no plkst.09: 00 līdz
15: 30, iepriekš samaksājot: Ls 10.00. Maksājuma veids: ar
pārskaitījumu VSIA “Aknīstes psihonieroloģiskā slimnīca”, kontā
LUB Jēkabpils filiāle LV59UNLA0009004467257, kods UNLALV2X ar
norādi “Maksa par konkursa nolikumu”, ID nr. APNS-2005/2
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
01.11.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: VSIA “Aknīstes psihonieroloģiskā
slimnīca”, sekretāres kabinetā, “Alejas”, Gārsenes pagasts,
Jēkabpils rajons, līdz: 09.11.2005. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: VSIA “Aknīstes psihonieroloģiskā
slimnīca”, administrācījā, “Alejas”, Gārsenes pagasts, Jēkabpils
rajons, 09.11.2005. plkst. 10: 00.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3, LV-1743, Rīga,
Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 326, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 473, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 326, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Pārmiju pārvadu nomaiņa
(Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridors): 370 pārmiju piegāde laika
periodā no 2006. gada līdz 2008. gadam
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
60 E1 – 300 – 1: 11 (tg=0.09) – 210 kompl.; 60 E1 – 465 – 1: 11
(tg=0.09) – 3 kompl.; 60 E1 – 212 – 1: 9 (tg=0.11) – 124 kompl.;
60 E1 – 212 – 1: 9 (double slip) – 8 kompl.; 60 E1 – 200 – 1: 6
(symmetrical) – 25 kompl.; Dzelzceļa sliedes 60 E1 – 1700 tonnas;
Metināšanas termīti – 3600 porcijas; Uzstādīšanas un metināšanas
apmācība
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
27356220-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
60 E1 – 300 – 1: 11 (tg=0.09) – 210 kompl.; 60 E1 – 465 – 1: 11
(tg=0.09) – 3 kompl.; 60 E1 – 212 – 1: 9 (tg=0.11) – 124 kompl.;
60 E1 – 212 – 1: 9 (double slip) – 8 kompl.; 60 E1 – 200 – 1: 6
(symmetrical) – 25 kompl.; Dzelzceļa sliedes 60 E1 – 1700 tonnas;
Metināšanas termīti – 3600 porcijas; Uzstādīšanas un metināšanas
apmācība
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 29 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums (bankas garantija) – EUR
200 000
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Priekšapmaksa -
20 % no līguma summas, ja piegādātājs iesniedz rēķinu un bankas
galvojumu par priekšapmaksas summu. Priekšapmaksas galvojumam
jābūt spēkā līdz visas priekšapmaksas summas atgriešanai.
Starpmaksājums – 70 % no konkrētās preču partijas piegādes
summas. Atlikušie 10 % no konkrētās preču partijas piegādes
summas tiek izmaksāti pēc preces pieņemšanas gala akta
parakstīšanas (pēc garantijas termiņa beigām) vai vienlaicīgi ar
starpmaksājumu, ja piegādātājs iesniedz bankas galvojumu par
ieturamo summu. Maksājumi tiek veikti 60 dienu laikā pēc preču
partijas piegādes, iepriekšējā preču pieņemšanas akta
parakstīšanas un samaksas dokumentu apstiprināšanas
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta pēdējo trīs
finanšu gadu vidējais apgrozījums ir vismaz EUR 2 000 000.
Pretendents pēdējo trīs gadu laikā ir veicis vismaz 50 pārmiju
piegādes vidēji gadā. Pretendents ir pārmiju ražotājs vai tā
autorizēts pārstāvis
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendenta reģistrācijas dokumenti
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Izziņa par to, ka pretendentam nav
nodokļu parādu. Izziņa par to, ka pretendents nav pasludināts par
maksātnespējīgu, nav bankrotējis vai neatrodas likvidācijas
stadijā. Izziņa par paraksta tiesībām. Pretendenta bilance un
peļņas vai zaudējumu aprēķinu kopijas 2002., 2003. un 2004.
gadu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija Pretendentam, kurš nav pārmiju
ražotājs, izsniegts ražotāja autorizācijas dokuments
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 57-054766
Publicēts 22.03.2005.
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 163-162583
Publicēts 25.08.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. *
SM2005/20/2000/LV/16/P/PT/003/03-01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 27.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta EUR
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums. Rekvizīti: Veicot
maksājumu latos – saņēmējs: Valsts kase, reģ. Nr. 90000050138,
konta nr. LV17TREL1060001211700, banka – Latvijas Banka, kods –
LACBLV2X, maksājumu uzdevumā norādīt: „maksa par atklāta konkursa
SM2005/20/2000/LV/16/P/PT/003/03-01 nolikumu”. Veicot maksājumu
citā valūtā vai no bankas ārpus Latvijas - saņēmējs: Valsts kase,
reģ. nr. 90000050138, konts: LV17PARX0000624870001, saņēmēja
banka: Parex banka, kods PARXLV22; maksājumu uzdevumā norādīt
“maksa par atklāta konkursa SM2005/20/2000/LV/16/P/PT/003/03-01
nolikumu, ieskaitīšanai kontā LV17TREL1060001211700”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 27.10.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00,
27.10.2005. līdz 14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā en; lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas
termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 27.10.2005. plkst.14: 00
Vieta LR Satiksmes ministrija, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonds, projekta Nr. 2000/LV/16/P/PT/003
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Konkursa nolikumā ir
veikti grozījumi: - piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir
pagarināts līdz 27.10.2005. - tehniskajā specifikācijā ir
papildināts rasējums Nr. C-66; - nolikums ir papildināts ar
1.10.3. un 1.10.4. punktiem
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 28.09.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: AS
“Latvijas Valsts meži” Ziemeļkurzemes mežsaimniecība, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.400034662, adrese: Upes iela 4,
Dundaga, Dundagas pagasts, Talsu rajons, Latvija, LV-3270.
Tālruņi: +371-3237824, 6539121. Fakss: +371-3237825
Kontaktpersona: mežkopis Sandris Upenieks, 6539121.E-pasts:
s.upenieks@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: AS LVM ZK/2005/1072/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvdarbi - meža meliorācijas
sistēmas “Vēdes grāvji”
CPV kods: 45112320-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: renovējamo grāvju kopgarums 21,83 km
347,4, ha apjomā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils rajons, Popes un
Tārgales pag. teritorijā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Upes iela 4, Dundaga, Dundagas
pagasts, Talsu rajons, līdz: 20.10.2005., laikā no plkst.8: 30
līdz plkst. 17: 30 un 20.10.2005. laikā no plkst. 8: 30 līdz
plkst. 14: 00. Maksājuma veids: bez maksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
12.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Upes iela 4, Dundaga, Dundagas
pagasts, Talsu rajons, LV-3270, līdz: 20.10.2005. plkst. 14:
00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Upes iela 4, Dundaga, Dundagas
pagasts, Talsu rajons, 20.10.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav paredzēts.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums:
Vecumnieku pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90000055489, adrese: Rīgas iela 29, Vecumnieki, Bauskas
rajons, Latvija, LV-3933. Tālruņi: +371-3976100. Fakss:
+371-3960524
Kontaktpersona: Saimnieciskās daļas vadītājs I.Kuzma
2. Identifikācijas nr.: Vecumnieku pagasta padome 2005/16
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko
cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: individuālo siltummezglu
rekonstrukcija Vecumniekos
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 13 individuālie siltummezgli
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vecumnieku pagasts, Bauskas
rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.03.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Vecumnieku pagasta padomē, Rīgas
ielā 29, Vecumnieki, Bauskas rajons, līdz: 18.10.2005., laikā no
plkst.9: 00 līdz plkst.16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 50,00.
Maksājuma veids: LV18HABA0001402040228, Hansabanka, Bauskas
filiāle, kods HABALV22, maksa par nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
10.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Vecumnieku pagasta padomē, Rīgas ielā
29, Vecumnieki, Bauskas rajons, līdz: 18.10.2005. plkst. 14:
00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Vecumnieku pagasta padomē, Rīgas
ielā 29, Vecumnieki, Bauskas rajons, 18.10.2005. plkst. 14:
00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: nav
11. Citas ziņas: Objekta apskate notiks 04.10.2005. plkst. 10:
00. Ierašanās Vecumnieku pagasta padomē, Rīgas ielā 29,
Vecumnieki, Bauskas rajons.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, LV-1978,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu
vadības daļas galvenā speciāliste G.Valdmane
Tālr.: +371-7028619
Faksa Nr.: +371-7028622
Elektroniskā pasta adrese: ip.konkursi@vid.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http: //www.vid.gov.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela ¼,
302.kabinetā, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu
vadības daļas galvenā speciāliste G.Valdmane
Tālr.: +371-7028619
Faksa Nr.: +371-7028622
Elektroniskā pasta adrese: ip.konkursi@vid.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela ¼,
302.kabinetā, LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu
vadības daļas galvenā speciāliste G.Valdmane
Tālr.: +371-7028619
Faksa Nr.: +371-7028622
Elektroniskā pasta adrese: ip.konkursi@vid.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Valsts ieņēmumu dienesta Kanceleja, Smilšu iela 1, 113.kabinetā,
LV-1978, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu
vadības daļas galvenā speciāliste G.Valdmane
Tālr.: +371-7028619
Faksa Nr.: +371-7028622
Elektroniskā pasta adrese: ip.konkursi@vid.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Servera iegāde VID Jaunās
datorizētās tranzīta sistēmas (NCTS) komponentes MCC moduļa datu
bāzes veiktspējas uzlabošanai
II.1.6) Iepirkuma
priekšmeta apraksts un apjoms
Valsts iepirkuma priekšmets ir 1 (viena) RISC tipa servera un 2
(divu) SAN tipa komutatoru (turpmāk – SERVERIS) iegāde VID Jaunās
datorizētās tranzīta kontroles sistēmas (NCTS) komponentes MCC
moduļa datu bāzes veiktspējas uzlabošanai, paplašinot VID rīcībā
esošo MCC datu bāzes serveru klasteri, kas sastāv no IBM
TotalStorage FAStT900 disku masīva (s/n 23A7476, m/n 90U) un Bull
Escala PL250R (s/n XDU-6D3-65A67AD, m/n 9111-520). Iepirkuma
apjoms ir: 1 (viens) RISC tipa serveris un 2 (divi) SAN tipa
komutatori
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta VID centrālais aparāts,
Smilšu ielā ¼, Rīgā
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30264000-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Iepirkuma apjoms ir: 1 (viens) RISC tipa serveris un 2 (divi) SAN
tipa komutatori
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas
08.12.2005.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Nav
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija • pilnvarotas personas parakstīts pieteikuma
oriģināls par piedalīšanos konkursā (aiz satura rādītāja)
(saskaņā ar šī nolikuma 1.pielikumu); Piezīme: Ja piedāvājumu
iesniedz personu grupa, pieteikumu paraksta visas personas, kas
ietilpst personu grupā. Piedāvājumā norāda pilnvaroto personu,
kas pārstāv attiecīgo personu grupu vai personālsabiedrību. •
dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā
noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija • dokuments, kas apliecina, ka
pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā
nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā
vai Komercreģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – izziņa (oriģināls)
no Uzņēmumu reģistra vai Komercreģistra, ka pretendents nav
pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā
(uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par
likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai
pārtraukta. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz
iesniegšanas brīdim komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām.
Izziņā jābūt norādītām arī pretendenta pārstāvības tiesībām; -
ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās
valsts institūcijas izsniegts dokuments (oriģināls), kas
apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas
stadijā nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā
darbība nav apturēta vai pārtraukta. Laika periods no izziņas
izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim konkursa komisijai
nedrīkst būt lielāks par 30 dienām. Izziņā jābūt norādītām arī
pretendenta pārstāvības tiesībām. • dokuments, kas apliecina, ka
pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur pretendents
reģistrēts: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai
Komercreģistrā reģistrētiem uzņēmumiem – Valsts ieņēmumu dienesta
teritoriālās iestādes izziņa (oriģināls) par nodokļu nomaksu
Latvijā uz izziņas izsniegšanas brīdi. Laika periods no izziņas
izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim konkursa komisijai
nedrīkst būt lielāks par 30 dienām; - ārvalstu uzņēmumiem
(uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas
izsniegts dokuments (oriģināls), kas apliecina, ka pretendentam
nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu
parādi valstī, kur pretendents reģistrēts. Laika periods no
izziņu izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim konkursa
komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām. Ja dokumentu ir
izdevusi 1961.gada 5.oktobra Hāgas konvencijas dalībvalsts
iestāde, tad pie tā ir jābūt pievienotam apostile apliecinājumam.
Pārējo valstu iestāžu izsniegtajiem dokumentiem ir jābūt
konsulāri legalizētiem. Izņēmumi ir Eiropas Savienības
dalībvalstis un atsevišķas valstis, ar kurām Latvija ir noslēgusi
līgumus par savstarpējo tiesisko palīdzību. Visiem personu grupas
vai personālsabiedrības kā pretendenta dalībniekiem, tā arī
pretendenta apakšuzņēmējiem, ja tādi tiek piesaistīti līguma
izpildē ir jāatbilst likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību
vajadzībām” 16.panta pirmās daļas prasībām
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija • dokumenti, kas apliecina, ka
ražotnes, kur ražots pretendenta piedāvātais RISC tipa serveris,
atbilst kvalitātes kontroles standartam ISO 9001 vai ISO 9002,
vai citam starptautiski atzītam kvalitātes kontroles standartam;
• RISC tipa servera garantijas servisa nodrošināšanā iesaistīto
uzņēmuma darbinieku kvalifikāciju apliecinošie dokumenti, ko
izsniedzis produkta ražotājs vai tā oficiālā pārstāvniecība, kas
apliecina darbinieku kvalifikāciju darbam ar attiecīgo RISC tipa
serveri; • pretendenta oficiālo autorizāciju apliecinoši
dokumenti (licences, sertifikāti, līgumi u.c. dokumenti) no
ražotājfirmas vai vairumtirgotāja par tiesībām veikt piedāvātā
RISC tipa servera Piegādi; • dokumenti, kas apliecina, ka
pretendenta piedāvātajam RISC tipa serverim ir vismaz viens
ražotāja autorizēts servisa centrs Latvijas Republikas teritorijā
ar vismaz 6 mēnešu pieredzi piedāvātā ražotāja RISC tipa servera
apkalpošanā; • pretendenta darbības profila īss raksturojums,
kurā iekļauta informācija par pretendenta pieredzi RISC tipa
serveru piegāžu realizācijā sākot no 2002.gada, tabulā norādot
RISC tipa serveru saņēmēju, serveru modeļi, apjomu vienībās,
piegādes laiku un kontaktpersonu; • pretendenta darbības profila
īss raksturojums, kurā iekļauta informācija par pretendenta
pieredzi RISC tipa serveru piegāžu realizācijā sākot no
2002.gada, norādot piegāžu apjomu, saņēmēju, piegādes laiku,
kontakttālruni un vismaz vienu saņēmēja (pasūtītāja, kuram
piegādātas viens RISC tipa serveris) atsauksmi (-es) par šīs
(-īm) piegādes (-ēm) un servisa nodrošināšanu (ne vairāk kā 4 A4
formāta lappuses, neskaitot atsauksmes)
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * FM VID 2005/327
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 21.11.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 21.11.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00; piedāvājumu atvēršanas dienā
līdz plkst.11: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai 120 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas
termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 21.11.2005. plkst.11: 00
Vieta VID Informātikas pārvaldē, Smilšu ¼, 306.kab., Rīga
(Piedāvājumu atvēršanas sanāksmē var piedalīties visi pretendenti
vai to pārstāvji)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku. Nē
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) 21.11.2005. piedāvājumus
var iesniegt līdz plkst.11: 00
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 28.09.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: SIA
“Latvijas Nacionālais Metroloģijas centrs”, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.40003435328, adrese: Kr.Valdemāra iela 157,
Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7339991, 7378165. Fakss:
+371-7362805
Kontaktpersona: tehniskā direktore Andra Šumska, t.7339991
2. Identifikācijas nr.: LNMC_2005_23
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: GPS Laika signālu pārraides
sistēma
CPV kods: 33211210-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Kr.Valdemāra iela
157
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.01.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 157,
208.kab. līdz: 17.11.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 16:
00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
09.11.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 157, 208.kab.
līdz: 17.11.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 157,
209.kab. 17.11.2005. plkst. 14: 00.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3, LV-1743, Rīga,
Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 326, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 473, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Satiksmes ministrija, 90000088687, Gogoļa iela 3 - 326, LV-1743,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Inga Blodone
Tālr.: +371-7028395
Faksa Nr.: +371-7820621
Elektroniskā pasta adrese: inga.blodone@sam.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sam.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Sliežu ceļu atjaunošana
Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora posmos: šķembu
piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
Drupinātas dabīgā granīta akmens šķembas, frakcija 31.5 – 63 mm,
kopējais apjoms 312 000 m3
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
14212430-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
312 000 kubikmetri
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 52 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums (bankas garantija) – EUR
100 000
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Līguma izpildes
nodrošinājums (bankas garantija) – 5 % apmērā no līguma summas.
Priekšapmaksa 5 % no līguma summas, ja piegādātājs iesniedz
rēķinu un bankas galvojumu par priekšapmaksas summu.
Priekšapmaksas galvojumam jābūt spēkā līdz visas priekšapmaksas
summas atgriešanai. Maksājumi tiek veikti 60 dienu laikā pēc
preču partijas piegādes, iepriekšējā preču pieņemšanas akta
parakstīšanas un samaksas dokumentu apstiprināšanas
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta pēdējo trīs
finanšu gadu vidējais apgrozījums ir vismaz EUR 700 000.
Pretendents ir veicis vismaz 50 000 m3 šķembu piegādes pēdējo
trīs gadu laikā. Pretendents ir šķembu ražotājs vai tā autorizēts
pārstāvis
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendenta reģistrācijas dokumenti
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Izziņa par to, ka pretendentam nav
nodokļu parādu. Izziņa par to, ka pretendents nav pasludināts par
maksātnespējīgu, nav bankrotējis vai neatrodas likvidācijas
stadijā. Izziņa par paraksta tiesībām. Bilances un peļņas vai
zaudējumu pārskati par 2002., 2003. un 2004. gadu. Pretendentam,
kurš nav ražotājs, ražotāja izsniegts autorizācijas
dokuments
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 57-054764
Publicēts 22.03.2005.
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/S 167-166240
Publicēts 31.08.2005.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. *
SM2005/32/2004/LV/16/C/PT/002/01/01-01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 26.10.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) 50 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums. Rekvizīti: Veicot
maksājumu latos – saņēmējs: Valsts kase, reģ. nr. 90000050138,
konta nr. LV17TREL1060001211700, banka – Latvijas Banka, kods –
LACBLV2X, maksājumu uzdevumā norādīt: “maksa par atklāta konkursa
SM2005/32/2004/LV/16/C/PT/002/01/01-01 nolikumu”. Veicot
maksājumu citā valūtā vai no bankas ārpus Latvijas - saņēmējs:
Valsts kase, reģ. Nr. 90000050138, konts: LV17PARX0000624870001,
saņēmēja banka: Parex banka, kods PARXLV22; maksājumu uzdevumā
norādīt “maksa par atklāta konkursa
SM2005/32/2004/LV/16/C/PT/002/01/01-01 nolikumu, ieskaitīšanai
kontā LV17TREL1060001211700”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 26.10.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 08.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.00,
26.10.2005. līdz 14.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā en; lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 26.10.2005. plkst.14: 00
Vieta LR Satiksmes ministrija, Gogoļa iela 3, Rīga, Latvija
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonds, projekta Nr. 2004/LV/16/C/PT/002
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Konkursa nolikumā ir
veikti grozījumi – piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir pagarināts
līdz 26.10.2005. un ir pievienoti papildu punkti 1.10.3. un
1.10.4.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 28.09.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils
pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000051970,
adrese: Jūras iela 36, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi:
+371-3622263, 3607664. Fakss: +371-3607665
Kontaktpersona: Ventspils pilsētas domes Tūrisma informācijas
centra vadītājs Guntars Seilis, tālr.: 3622263.E-pasts:
guntars.selis@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: VPD 2005-1/40
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais
piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Piedāvātā cena |
40 |
Tehniskā piedāvājuma mākslinieciskais un poligrāfiskais risinājums |
48 |
Pretendenta iepirkuma realizācijā iesaistītā projekta vadītāja kavlifikācija un pieredze |
12 |
4. Paredzamā iepirkuma
priekšmets: fotoalbuma “Ventspils 700 + 15” sagatavošana
drukāšanai un drukāšana
CPV kods: 78110000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: tirāža 6000 eksemplāru
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūras iela 36,
Ventspils,
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils pilsētas domes Tūrisma
informācijas centrā, Ventspilī, Tirgus ielā 7 (darba dienās)
līdz: 27.10.2005., laikā no plkst.09: 00 līdz 17: 00, iepriekš
samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Skaidrā naudā vai ar
pārskatījumu a/s Hansabanka, kods HABALV22, konta
nr.LV84HABA0140206330121, par konkursa nolikumu ar
identifikācijas nr.: VPD 2005-1/40
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
19.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils pilsētas domes Tūrisma
informācijas centrā, Ventspilī, Tirgus ielā 7 (darba dienās)
līdz: 27.10.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils pilsētas domes Tūrisma
informācijas centrā, Ventspilī, Jūras ielā 36, 2.stāvā, sēžu zalē
27.10.2005. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un
veids: LVL 200.00 ar pārskaitījumu a/s Hansabanka, kods HABALV22,
konta nr.LV84HABA0140206330121 līdz 27.10.2005. plkst.: 12:
00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu
ministrijas Valsts policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90000099040, adrese: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010.
Tālruņi: +371-7075076, 9187610. Fakss: +371-7075006
Kontaktpersona: VP GAP MTAP Nodrošinājuma nodaļas priekšnieka
p.i. Aleksandrs Kņazevs, 7075076, 9187610.E-pasts:
aleksandrs.knjazevs@vp.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: IeM VP 2005/59
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datori, monitori, skeneri,
printeri
CPV kods: 30200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 42-51 dators, 40-50 monitori, 18-25
skeneri, 18-23 printeri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Bruņinieku iela 72b, Rīga,
Latvija, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 25.11.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Brīvības iela 61, Rīga, kab. 540
līdz: 20.10.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 16: 30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
12.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības iela 61, Rīga, kab. 540 līdz:
20.10.2005. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības iela 61, Rīga, kab.318
20.10.2005. plkst. 11: 00.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO
nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība (iepirkuma
procedūras organizētājs - Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra
(AĪVA) , 90001480133, Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046, Rīga,
Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu
nodaļas Pārtikas iepirkumu daļas vadītāja Kristīne Pikunova
Tālr.: 7300239, mob. 6466254
Faksa Nr.: 7300207
Elektroniskā pasta adrese: kristine.pikunova@aiva.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * JĀ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Dārzeņu un augļu
piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un
apjoms
Dārzeņi – 663302 kg; Augļi – 152532 kg
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta 1. Latvijas Republikas
Nacionālo bruņoto spēku Štāba bataljons, Rīgā, Krusta baznīcas
ielā 9/11, LV-1006; 2. Latvijas Republikas Nacionālo bruņoto
spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 1.Reģionālais nodrošinājuma
centrs, Liepājā, Roņu ielā 2, LV-3401; 3. Latvijas Republikas
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecības 3.Reģionālais
nodrošinājuma centrs, Rīgas rajons, Ādažu pagasts, Kadaga,
LV-2103; 4. Latvijas Republikas Nacionālo bruņoto spēku Mobilo
strēlnieku bataljons, Alūksnē, Lāčplēša ielā 1, LV-4301;5.
Latvijas Republikas Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skola,
kas atrodas Cēsīs, Valmieras ielā 8, LV-4100 (līgumu paraksta –
Nacionālā aizsardzības akadēmija, Rīgā, Ezermalas ielā 6/8,
LV-1014)
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
01000000-7
Papildu priekšmeti
01100000-8
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Dārzeņi – 663302 kg; Augļi – 152532 kg; Iegādes apjoms uz 2005.
un 2006.gadu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas
31.12.2006.
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM(no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Dārzeņi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
01000000-7
Papildu priekšmeti
01100000-8
01121000-1
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Dārzeņi – 663302 kg
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas 31.12.2006.
DAĻA Nr.2 Augļi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
01000000-7
Papildu priekšmeti
01100000-8
01131000-4
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Augļi – 152532 kg
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)
/ beigas 31.12.2006.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ
INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Apmaksas
noteikumi saskaņā ar līgumu
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta profesionālās
darbības apraksts tirgū, norādot: a) darbības laiku (pilni
kalendārie gadi); b) lielākos klientus (juridiskas personas) un
sadarbības partnerus; c) 2 gada pieredze dārzeņu un/vai augļu
audzēšanā un/vai piegāžu veikšanā; d) jāiesniedz spēkā esošas
reģistrācijas vai atzīšanas apliecības no LR Pārtikas un
veterinārā dienesta.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendenta vai katra personu grupas dalībnieka
pretendenta Uzņēmumu reģistra Komersanta reģistrācijas apliecības
kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli
– nepieciešamā dokumentācija Pretendenta vai visu personu grupas
dalībnieku, kas iesaistīti pārtikas apritē, spēkā esošas
reģistrācijas vai atzīšanas apliecības no LR Pārtikas un
veterinārā dienesta, saskaņā ar MK 2003.gada 18. marta noteikumi
Nr.127 “Pārtikas uzņēmuma darbības atzīšanas un reģistrācijas
kārtību”, un citas prasības saskaņā ar konkursa nolikumu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * AĪVA2005/108
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 21.11.2005.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 21.11.2005.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00; piedāvājumu atvēršanas dienā
līdz plkst. 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
6 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 21.11.2005. plkst.10: 00
Vieta AĪVA, Ernestīnes ielā 34, Kancelejā, Rīga, LV-1046
(Piedāvājuma atvēršanā var piedalīties ne vairāk kā 2 (divi)
pretendenta pārstāvji)
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 28.09.2005.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas
Universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000076669,
adrese: Raiņa bulvāris 19, Rīga, Latvija, LV-1586. Tālruņi:
+371-7034465, 7034468. Fakss: +371-7034676
Kontaktpersona: jurists, Evija Rikveile, t.7034465.E-pasts:
evija.rikveile@lu.lv
2. Identifikācijas nr.: LU 2005/ES/B-25
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: gaisa aerosolu daļiņu
skaitītājs
CPV kods: 33263000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikuma 2.pielikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kr.Valdemāra ielā 48,
Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 2005.gada
23.decembrim
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: 201.kabinetā, 2 stāvā, Baznīcas
ielā 5, Rīgā līdz: 24.10.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.
12: 00 un no plkst. 13: 00 līdz plkst. 16: 30
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
14.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: 201. kabinetā, 2 stāvā, Baznīcas ielā
5, Rīgā, līdz: 24.10.2005. plkst. 14: 30
Piedāvājumu atvēršana notiks: Sēžu zālē, Baznīcas ielā 5, Rīgā
24.10.2005. plkst. 14: 30
11. Citas ziņas: Piedāvājuma cenas norādāmas bez PVN. Cenā tiek
ietvertas piegādes, uzstādīšanas u.c. izmaksas, tajā skaitā
personāla apmācība 3.dienas pie Pasūtītāja. Pamatojoties uz ES
struktūrfondu apguves nosacījumiem, atklātam konkursam var
pieteikties Pretendenti, kuru valsts ir pievienojusies Pasaules
Tirdzniecības organizācijai.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas
Lauksaimniecības universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.90000041898, adrese: Jelgava, Lielā iela 2, Latvija, LV-3001.
Tālruņi: +371-3005674, 3005624. Fakss: +371-30005619
Kontaktpersona: Ineta Znotiņa, projektu vadītāja
asistente.E-pasts: zineta@tvnet.lv
2. Identifikācijas nr.: LLU/2005-9
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: graudu uzglabāšanas torņu un
graudu pārvietošanas mehānismu kompleksa piegāde LLU
CPV kods: 29300000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 4 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Lauksamniecības
universitāte
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jelgava, Lielā iela 2,
Saimnieciskā dienesta 17.kab. līdz: 19.10.2005., laikā no
plkst.8: 15 līdz plkst. 16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
11.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jelgava, Lielā iela 2, Saimnieciskā
dienesta 17.kab. līdz: 19.10.2005. plkst. 9: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jelgava, Lielā iela 2, Saimnieciskā
dienesta 15.kab. 19.10.2005. plkst. 9: 00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums:
Ziemeļkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde, nodokļu
maksātāja reģistrācijas nr.90000011963, adrese: Dundagas iela 4,
Talsi, Talsu rajons, Latvija, LV-3201. Tālruņi: +371-3237801,
6190521. Fakss: +371-3237801
Kontaktpersona: Ziemeļkurzemes RLP vadītājas vietnieks Mārcis
Jansons, t.3237801.E-pasts: ziemelkurzeme@lad.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ZRLP 2005/22
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: benzīna piegāde
CPV kods: 23111000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 40000 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Talsi, Tukums,
Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Talsi, Dundagas iela 4,
(15.kabinets) līdz: 01.11.2005., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst.
17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
24.10.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Talsi, Dundagas iela 4, (15.kabinets)
līdz: 01.11.2005. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Talsi, Dundagas iela 4,
(15.kabinets) 01.11.2005. plkst. 14: 00.