Jauna pieeja iedzīvotāju apkalpošanā
Jau piekto gadu Pilsonības un
migrācijas lietu pārvalde (PMLP) ievieš nodaļās klientu
apkalpošanas sistēmu. Šo gadu laikā no 32 nodaļām četrpadsmit ir
aprīkotas ar modernām klientu apkalpošanas zālēm, bet šodien,
3.novembrī, Krāslavā tiks atklāta piecpadsmitā.
2000.gadā, sākot pāreju uz klientu apkalpošanas sistēmu reģionos
un Rīgā, PMLP galvenais uzdevums bija vienkāršot pakalpojumu
sniegšanas un saņemšanas procedūras. Tagad jau aptuveni pusē PMLP
nodaļu ir ieviesta mūsdienīga klientu apkalpošanas sistēma, kas
ļauj apmeklētājam noformēt nepieciešamos dokumentus pie vienas
darbavietas klientu zālē un nav jāstaigā pa vairākiem kabinetiem.
Šobrīd klientu apkalpošanas zāles ierīkotas Talsos, Tukumā,
Valmierā, Jēkabpilī, Madonā, Valkā, Liepājā, Rīgas Ziemeļu rajona
un Latgales priekšpilsētas nodaļās, Jelgavā, Ventspilī, Limbažos,
Alūksnē un Bauskā.
“LV” informācija