• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Jauna pieeja iedzīvotāju apkalpošanā. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 3.11.2005., Nr. 175 https://www.vestnesis.lv/ta/id/120537

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas laukakmeņi dzied Parīzē

Vēl šajā numurā

03.11.2005., Nr. 175

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Jauna pieeja iedzīvotāju apkalpošanā

Jau piekto gadu Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) ievieš nodaļās klientu apkalpošanas sistēmu. Šo gadu laikā no 32 nodaļām četrpadsmit ir aprīkotas ar modernām klientu apkalpošanas zālēm, bet šodien, 3.novembrī, Krāslavā tiks atklāta piecpadsmitā.
2000.gadā, sākot pāreju uz klientu apkalpošanas sistēmu reģionos un Rīgā, PMLP galvenais uzdevums bija vienkāršot pakalpojumu sniegšanas un saņemšanas procedūras. Tagad jau aptuveni pusē PMLP nodaļu ir ieviesta mūsdienīga klientu apkalpošanas sistēma, kas ļauj apmeklētājam noformēt nepieciešamos dokumentus pie vienas darbavietas klientu zālē un nav jāstaigā pa vairākiem kabinetiem. Šobrīd klientu apkalpošanas zāles ierīkotas Talsos, Tukumā, Valmierā, Jēkabpilī, Madonā, Valkā, Liepājā, Rīgas Ziemeļu rajona un Latgales priekšpilsētas nodaļās, Jelgavā, Ventspilī, Limbažos, Alūksnē un Bauskā.

“LV” informācija

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!