• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2005. gada 16. novembra lēmums Nr. 255 "Par Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas metodikas apstiprināšanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.11.2005., Nr. 186 https://www.vestnesis.lv/ta/id/121776

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.258

Par sabiedrības ar ierobežotu atbildību "BaltEnEko" koģenerācijas stacijā saražotās siltumenerģijas tarifu

Vēl šajā numurā

22.11.2005., Nr. 186

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Veids: lēmums

Numurs: 255

Pieņemts: 16.11.2005.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.255

Rīgā 2005.gada 16.novembrī (prot.Nr.48(257),6.p.)

Par Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas metodikas apstiprināšanu

Ņemot vērā Administratīvā procesa likuma spēkā stāšanās likuma 17.panta pirmo daļu un pamatojoties uz Dzelzceļa likuma 23.panta otro daļu un likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 9.panta pirmās daļas 2.punktu un otro daļu,

padome nolemj:

1. Apstiprināt Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas metodiku (pielikumā).

2. Noteikt, ka lēmuma 1.punktā apstiprinātā metodika stājas spēkā nākamajā dienā pēc tās publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

3. Ar šī lēmuma 1.punktā apstiprinātās metodikas spēkā stāšanos spēku zaudē ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2002.gada 15.maija lēmumu Nr.25 apstiprinātā Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas pagaidu metodika (Latvijas Vēstnesis, 2002, 92.nr.).

Šis lēmums stājas spēkā ar tā pieņemšanas brīdi.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja p.i. R.Jonītis

 

Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas metodika

Apstiprināta ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes 2005.gada 16.novembra lēmumu Nr.255 (prot. Nr.48(257),6.p.) Izdota saskaņā ar Dzelzceļa likuma 23.panta otro daļu

1.Vispārīgie jautājumi

1. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas aprēķināšanas metodika (turpmāk tekstā — Metodika) nosaka braukšanas maksas noteikšanas kārtību dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem.

2. Metodika izstrādāta atbilstoši likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem”, Dzelzceļa likuma, Dzelzceļa pārvadājumu likuma un saskaņā ar tiem izdoto Ministru kabineta noteikumu prasībām.

3. Par Metodikā noteikto prasību pārkāpšanu Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (turpmāk tekstā — Komisija) pārvadātāju sauc pie atbildības likumā noteiktajā kārtībā un apjomā.

4. Šajā metodikā lietotie termini:

4.1. abonementa maksa — maksa par vairākkārtēju pārvadātāja sniegto dzelzceļa pasažieru pārvadājumu izmantošanu noteiktā laika periodā;

4.2. braukšanas maksa — maksa par pārvadātāja sniegto dzelzceļa pasažieru pārvadājumu izmantošanu;

4.3. dzelzceļa pārvadājumu pasūtījuma līgums — saskaņā ar Dzelzceļa likumu starp pārvadātāju un valsti vai pašvaldību noslēgts dzelzceļa pārvadājumu pasūtījumu līgums;

4.4. dzelzceļa pasažieru pārvadājumi — pakalpojumi, kuri tiek sniegti, pamatojoties uz pasažieru pārvadājumu līgumu Latvijas teritorijā pa dzelzceļu, saskaņā ar noteiktiem vilcienu kustības sarakstiem, regulāri pa noteiktiem maršrutiem ar iekšzemes vai starptautiskajiem pasažieru vilcieniem;

4.5. dzelzceļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksa — izmaksas viena pasažiera pārvadāšanai viena kilometra attālumā;

4.6. iekšzemes pasažieru vilciens — pasažieru vilciens, ar kuru tiek veikti dzelzceļa pasažieru pārvadājumi tikai Latvijas teritorijā;

4.7. maršruta daļa — maršruta posms starp Latvijas robežai tuvāko Latvijas teritorijā esošu staciju un gala staciju Latvijas teritorijā vai citu Latvijas robežai tuvāko Latvijas teritorijā esošu staciju, ja maršruts iet tranzītā caur Latvijas teritoriju;

4.8. starptautiskais pasažieru vilciens — pasažieru vilciens, ar kuru tiek veikti dzelzceļa pasažieru pārvadājumi divu vai vairāku valstu teritorijā;

4.9. vidējā braukšanas maksa maršrutā — kopējo ieņēmumu no braukšanas maksas attiecība pret pārvadāto pasažieru veikto attālumu attiecīgajā maršrutā;

4.10. vidējā braukšanas maksas biļetes daļa kopējos vagonos — kopējo ieņēmumu no braukšanas maksas biļetes daļas attiecība pret pārvadāto pasažieru veikto attālumu attiecīgajā maršruta daļā kopējos vagonos dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem.

2.Braukšanas maksas noteikšanas vispārīgie nosacījumi

5. Braukšanas maksu nosaka pārvadātājs.

6. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem, kuri tiek veikti saskaņā ar dzelzceļa pārvadājumu pasūtījuma līgumu, peļņa dzelzceļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksā iekļaujama līgumā noteiktajā apmērā. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem, kuri netiek veikti saskaņā ar dzelzceļa pārvadājumu pasūtījuma līgumu, peļņu pārvadātājs nosaka tādā apmērā, kas nepārsniedz vidējo peļņas līmeni pasažieru pārvadājumos ar sauszemes transportu iepriekšējā kalendārajā gadā.

7. Pārvadātājs veic visu pārvadāto pasažieru veikto attālumu (pasažieru kilometri (Pas.km)) uzskaiti.

8. Braukšanas maksu dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar iekšzemes pasažieru vilcieniem nosaka saskaņā ar Metodikas 3.nodaļā noteikto.

9. Braukšanas maksu dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem nosaka saskaņā ar Metodikas 4.nodaļā noteikto.

3.Braukšanas maksas noteikšana dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar iekšzemes pasažieru vilcieniem

3.1.Braukšanas maksas noteikšanas principi

10. Braukšanas maksu nosaka saskaņā ar vienu no šādām metodēm:

10.1. maksa par pasažiera veikto attālumu;

10.2. maksa par maršruta posmiem — zonu (joslu) braukšanas maksa.

11. Nosakot braukšanas maksu, pārvadātājam ir tiesības kombinēt 10.punktā minētās braukšanas maksas noteikšanas metodes.

12. Braukšanas maksa par nepilnu zonu (joslu) ir tāda pati kā par pilnu zonu (joslu).

13. Braukšanas maksu dažādiem ritošā sastāva veidiem, dažādos maršrutos un dažādos laika periodos var noteikt dažādu.

14. Braukšanas maksu katram maršrutam norāda tabulā, kur vienā ailē parādīts attālums kilometros, bet otrā ailē — šim attālumam atbilstošā braukšanas maksa latos (ar un bez pievienotās vērtības nodokli).

15. Nosakot braukšanas maksu, pārvadātājam ir tiesības piemērot atlaides “Turp un atpakaļ” virziena biļetēm, “Grupas” biļetēm un rokas bagāžas biļetēm, kā arī ieviest braukšanas maksas atlaides cita veida biļetēm.

16. Vidējā braukšanas maksa maršrutā nedrīkst pārsniegt saskaņā ar Metodiku aprēķināto dzelzeļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksu attiecīgajā maršrutā.

3.2.Braukšanas maksas atvieglojumi un piemaksas

17. Pārvadātājs Ministru kabineta noteiktajā kārtībā piemēro braukšanas maksas atvieglojumus Ministru kabineta noteikumos noteiktajām pasažieru kategorijām.

18. Pārvadātājs ir tiesīgs noteikt braukšanas maksas atvieglojumus Ministru kabineta noteikumos neminētām pasažieru kategorijām, ja attiecīgajā dzelzceļa pasažieru pārvadājumu pasūtījuma līgumā ir paredzēta ar šādiem atvieglojumiem saistīto izmaksu pilnīga segšana.

19. Pārvadātājs ir tiesīgs noteikt papildus maksu un iekļaut to braukšanas maksā par šādiem dzelzceļa pasažieru pārvadājumu uzlabojumiem:

19.1. par ātrumu, ja iekšzemes pasažieru vilciena pavadītais laiks ceļā ir nozīmīgi samazināts salīdzinājumā ar ci­tiem iekšzemes pasažieru vilcieniem šajā maršrutā;

19.2. par komfortu (vagona klasi), ja iekšzemes pasažieru vilciena vagona salona iekārtojums ir uzlabots un pasažieriem tiek piedāvātas paaugstinātas ērtības, kas nozīmīgi atšķiras no vilciena pārējo vagonu salona iekārtojuma;

19.3. par biļetes pārdošanu vilcienā, ja pārvadātājs ir nodrošinājis iespēju pasažierim iegādāties biļeti iekāpšanas stacijā vai pieturas punktā.

3.3.Abonementa maksa

20. Nosakot abonementa biļetes maksu, pārvadātājs nosaka vidējo braucienu skaitu attiecīgajā periodā un piemērojamās atlaides lielumu.

21. Pārvadātājs, ievērojot vienlīdzības un taisnīguma principus, ir tiesīgs noteikt palielinātu abonementa biļetes atlaides lielumu organizācijām, ja tās iegādājas nozīmīgu daudzumu abonementa biļešu.

4.Braukšanas maksas noteikšana dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem

22. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem braukšanas maksu veido braukšanas maksas biļetes daļa un braukšanas maksas vietkartes daļa.

23. Braukšanas maksas biļetes daļu nosaka pārvadātājs saskaņā ar šo Metodiku un tajā ietver izmaksas, kas saistītas ar dzelzceļa pasažieru pārvadājumu organizēšanu, dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu pārvadājumiem, vilcienu vilces nodrošināšanu, vilcienu formēšanu — izformēšanu un informācijas nodrošināšanu pasažieriem par dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem Latvijas teritorijā.

24. Braukšanas maksas vietkartes daļu nosaka vilciena vagonu īpašnieks un tajā ietver izmaksas, kas saistītas ar vagonu uzturēšanu (ekipēšana, tehniskā apkope, visu veidu remonts, vagonu nolietojuma izmaksas) un pasažieru apkalpošanu visā maršrutā. Braukšanas maksas vietkartes daļai var pievienot maksu par servisa pakalpojumiem.

25. Braukšanas maksas vietkartes daļu nosaka saskaņā ar starptautiskajos līgumos, nolīgumos un vienošanās noteikto, un Metodika uz to neattiecas.

26. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcie­niem dzelzceļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksa ir braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas viena pasažiera pārvadāšanai viena kilometra attālumā.

27. Vidējā braukšanas maksas biļetes daļa kopējos vagonos nedrīkst pārsniegt saskaņā ar Metodiku aprēķināto dzelzeļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksu kopējos vagonos attiecīgajā maršruta daļā.

5.Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksas aprēķini

28. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu pašizmaksu (turpmāk tekstā — pašizmaksa) nosaka saskaņā ar šādiem ekonomiskiem principiem:

28.1. pārvadātājs var atgūt pamatotas izmaksas, kas saistītas ar maksimāli efektīvu dzelzceļa pasažieru pārvadājumu nodrošināšanu;

28.2. analizējot izmaksas, salīdzina pārvadātāja iepriekšējo periodu izmaksas.

29. Pārvadātājs dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar iekšzemes pasažieru vilcieniem pašizmaksu aprēķina dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem kopā un katram maršrutam atsevišķi.

30. Pārvadātājs dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem pašizmaksu aprēķina dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem kopā un katrai maršruta daļai atsevišķi kopējiem vagoniem, braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas uz kopējo vagonu attiecinot proporcionāli vagonu skaitam vilcienā.

31. Pārvadātājs pašizmaksu aprēķina pilnam kalendāram gadam (turpmāk tekstā — pārskata periods) un kopā ar ekonomiskajiem aprēķiniem vismaz divus mēnešus pirms nākamā kalendārā gada sākuma iesniedz izvērtēšanai Komisijai.

32. Vienlaikus ar aprēķināto pašizmaksu pārskata periodam pārvadātājs iesniedz Komisijai informāciju par kārtējā gadā sagaidāmajām izmaksām un ieņēmumiem un iepriekšējā gada faktiskajām izmaksām un ieņēmumiem, kurus norāda saskaņā ar Metodikas 6. un 7.nodaļā noteikto.

33. Komisija divu mēnešu laikā no pašizmaksas aprēķinu saņemšanas informē pārvadātāju un, ja ir noslēgts dzelzceļa pārvadājumu pasūtījuma līgums, attiecīgo institūciju par šo aprēķinu atbilstību Metodikai.

34. Ja pārskata periodā objektīvu faktoru ietekmē pārvadātāja kopējās izmaksas ir mainījušās vairāk par 5% (krasa dīzeļdegvielas vai elektroenerģijas cenu izmaiņa, nozīmīgas pasažieru pārvādājumu apjoma izmaiņas u.c.), pārvadātājs ir tiesīgs iesniegt Komisijai precizētu pašizmaksas aprēķinu, kuru Komisija izskata Metodikā noteiktajā kārtībā.

35. Kopējo pašizmaksu pārskata periodā (T) aprēķina šādi:

                I
T = ––––––––, kur
            Pas.km

I — prognozētās dzelzceļa pasažieru pārvadājumu kopējās izmaksas1 (Ls);

Pas.km — prognozētie pasažieru kilometri2 (pas km).

36. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar iekšzemes pasažieru vilcieniem pašizmaksu konkrētam maršrutam pārskata periodā (Tmaršr.) aprēķina šādi:

                        Imaršr.
Tmaršr. = ––––––––––, kur
                    Pas.kmmaršr.

Imaršr. — prognozētās dzelzceļa pasažieru pārvadājumu kopējās izmaksas konkrētajā
maršrutā (Ls);

Pas.kmmaršr. — prognozētie pasažieru kilometri konkrētajā maršrutā (pas km).

37. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem pašizmaksu kopējiem vagoniem konkrētā maršruta daļai pārskata periodā (Tmaršr.kop.vag.) aprēķina šādi:

                                Imaršr.kop.vag.
Tmaršr.kop.vag. = –––––––––––––––, kur
                            Pas.kmmaršr.kop.vag.

Imaršr.kop.vag. — prognozētās dzelzceļa pasažieru pārvadājumu braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas kopējiem vagoniem konkrētajā maršruta daļā (Ls);

Pas.kmmaršr.kop.vag. — prognozētie pasažieru kilometri konkrētajā maršruta daļā (pas km).

6.Izmaksu analīze

38. Pārvadātājs aprēķina dzelzceļa pasažieru pārvadājumu prognozētās kopējās izmaksas3 (I) un dzelzceļa pasažieru pārvadājumu prognozētās izmaksas konkrētam maršrutam4 (Imaršr.) pārskata periodā.

I = Σn1 Imaršr.

39. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu prognozētās kopējās izmaksas5 pārskata periodā (I) aprēķina šādi:

I = Ipers.+Iadm.+Imat.+Irem.+Inol.+Inoma+Iinfrastr.+
Idegv.+Ielektr.+Ikr.+Ic.past.+Ic.main.+Inod.+P
, kur

Ipers. — personāla izmaksas (ieskaitot valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas); bez administratīvā personāla izmaksām;

Iadm. — administrācijas izmaksas;

Imat. — materiāli darba nodrošināšanai;

Irem. — remontu izmaksas pamatlīdzekļu uzturēšanai;

Inol. — pamatlīdzekļu nolietojums un nemateriālo ieguldījumu amortizācija;

Inoma — maksājumi par pamatlīdzekļu nomu;

Iinfrastr. — maksa par dzelzceļa infra­struktūras lietošanu;

Idegv. — maksa par dīzeļdegvielu vilcienu kustībai;

Ielektr. — maksa par elektroenerģiju vilcienu kustībai;

Ikr. — kredītu procentu maksājumi;

Ic.past. — citas pārvadātāja pamatotas pastāvīgās izmaksas;

Ic.main. — citas pārvadātāja pamatotas mainīgās izmaksas;

Inod. — nodokļi un nodevas;

P — peļņa (saskaņā ar Metodikā noteiktajiem braukšanas maksas noteikšanas vispārīgiem nosacījumiem).

40. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu prognozētās izmaksas konkrētā maršrutā6 pārskata periodā (Imaršr.) aprēķina šādi:

Imaršr. = Ipers.maršr.+Iadm.maršr.+Imat.maršr.+Irem.maršr.+
Inol.maršr.+Inoma.maršr.+Iinfrastr.maršr.+Idegv.maršr.+
Ielektr.maršr.+Ikr.maršr.+Ic.past.maršr.+Ic.main.maršr.+Inod.maršr.+P,

kur Imaršr. veido šādas uz konkrēto marš­rutu7 attiecinātas pozīcijas:

Ipers.maršr. — personāla izmaksas (ieskaitot valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas); bez administratīvā personāla izmaksām;

Iadm.maršr. — administrācijas izmaksas;

Imat.maršr. — materiāli darba nodrošināšanai;

Irem.maršr. — remontu izmaksas pamatlīdzekļu uzturēšanai;

Inol.maršr. — pamatlīdzekļu nolietojums un nemateriālo ieguldījumu amortizācija;

Inoma.maršr. — maksājumi par pamatlīdzekļu nomu;

Iinfrastr.maršr. — maksa par dzelzceļa infrastruktūras lietošanu;

Idegv.maršr. — maksa par dīzeļdegvielu vilcienu kustībai;

Ielektr.maršr. — maksa par elektroenerģiju vilcienu kustībai;

Ikr.maršr. — kredītu procentu maksājumi;

Ic.past.maršr. — citas pārvadātāja pamatotas pastāvīgās izmaksas;

Ic.main.maršr. — citas pārvadātāja pamatotas mainīgās izmaksas;

Inod.maršr. — nodokļi un nodevas;

P — peļņa (saskaņā ar Metodikā noteiktajiem braukšanas maksas noteikšanas vispārīgiem nosacījumiem).

7.Ieņēmumu analīze

41. Pārvadātājs veic ieņēmumu analīzi un aprēķina dzelzceļa pasažieru pārvadājumu prognozētos kopējos ieņēmumus (N) un dzelzceļa pasažieru pārvadājumu prognozētos ieņēmumus konkrētam maršrutam8 (Nmaršr.) pārskata periodā.

42. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu kopējos ieņēmumus pārskata periodā (N) aprēķina šādi:

N = Npas. + Ndot. +Nkomp. +Nciti , kur

Npas. — kopējie iegūtie līdzekļi no biļešu pārdošanas (Ls);

Ndot. — valsts un/vai pašvaldības(–u) dotācija pasažieru pārvadājumiem kopumā (Ls);

Nkomp. — valsts kompensācija par Ministru kabineta noteikumos noteikto pasažieru kategoriju pārvadāšanu (Ls);

Nciti — citi ieņēmumi no dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem (Ls).

43. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu ar iekšzemes pasažieru vilcieniem kopējos ieņēmumus konkrētā maršrutā pārskata periodā (Nmaršr.) aprēķina šādi:

Nmaršr. = Npas.maršr. + Ndot.maršr. +Nkomp.maršr. +Nciti.maršr. , kur

Npas.maršr. — iegūtie līdzekļi no biļešu pārdošanas konkrētā maršrutā (Ls);

Ndot.maršr. — valsts un/vai pašvaldības(–u) dotācija konkrētam maršrutam (Ls);

Nkomp.maršr. — uz konkrēto maršrutu attiecināma valsts kompensācija par Ministru kabineta noteikumos noteikto pasažieru kategoriju pārvadāšanu (Ls);

Nciti.maršr. — citi ieņēmumi no dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem konkrētajā maršrutā (Ls).

Nkomp.maršr. = Nkomp.* k , kur

k — attiecība starp konkrētajā maršrutā veiktajiem pasažieru kilometriem (Pas.kmmaršr.) un pasažieru kilometru kopskaitu (Pas.km).

44. Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem kopējos ieņēmumus no braukšanas maksas biļetes daļas konkrētā maršruta daļā pārskata periodā (Nmaršr.) aprēķina šādi:

Nmaršr. = Npas.maršr.kop.vag. + Npas.maršr.citos.vag. +
Ndot.maršr. +Nciti.maršr. , kur

Npas.maršr.kop.vag. — iegūtie līdzekļi no biļešu pārdošanas konkrētā maršruta daļā kopējos vagonos (Ls);

Npas.maršr.citos.vag. — iegūtie līdzekļi no biļešu pārdošanas konkrētā maršruta daļā pārējos vagonos (izņemot kopējos vagonos) (Ls);

Ndot.maršr. — valsts un/vai pašvaldības(–u) dotācija konkrētai maršruta daļai (Ls);

Nciti.maršr. — citi ieņēmumi no dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem konkrētajā maršruta daļā (Ls).

8.Pārejas noteikums

45. Pārvadātāji ne vēlāk kā līdz 2005.gada 31.decembrim izveido uzskaites sistēmu atbilstoši Metodikai un līdz 2005.gada 31.decembrim iesniedz Komisijai Metodikas 31. un 32.punktā noteikto informāciju un aprēķinus.

1 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas kopējiem vagoniem kopā visās maršruta daļās

2 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — kopējos vagonos kopā visās maršruta daļās

3 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas kopējiem vagoniem kopā visās maršruta daļās

4 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas kopējiem vagoniem konkrētai maršruta daļai

5 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas kopējiem vagoniem kopā visās maršruta daļās

6 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — braukšanas maksas biļetes daļā ietvertās izmaksas kopējiem vagoniem konkrētā maršruta daļā

7 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — konkrētu maršruta daļu

8 dzelzceļa pasažieru pārvadājumos ar starptautiskajiem pasažieru vilcieniem — konkrētai maršruta daļai

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja p.i. R.Jonītis

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!