• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 22.12.2005., Nr. 205 https://www.vestnesis.lv/ta/id/124232

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

22.12.2005., Nr. 205

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.PNG (7952 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils rajona Vārves pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000039978, adrese: Ventspils raj. Ventavā, Skolas iela 1., Latvija, LV-3623. Tālruņi: +371-3643234. Fakss: +371-3643242

Kontaktpersona: izpilddirektors Vilnis Ķudis, tālr.3643231, 9113020.E-pasts: ppvarve.vilnis@inbox.lv

2. Identifikācijas nr.: Vārves PP2006/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kurināmā koksne

CPV kods: 02130000-4

Paredzamā iepirkuma apjoms: divi tūkstoši kub.m.

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils raj. Vārves pag. Ventavas centrāla katlumāja.

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils raj. Vārves pag. Ventavā, Skolas iela 1, līdz: 16.01.2006., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 17: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils raj. Vārves pagasta Ventavā, Skolas iela 1, LV-3623, līdz: 16.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils raj., Vārves pagasta Ventavā, Skolas iela 1 16.01.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts robežsardzes Ludzas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000017951, adrese: Liepājas iela 2b, Ludza pārvalde, Latvija, LV-5701. Tālruņi: +371-5703910, 5703932. Fakss: +371-5703900

Kontaktpersona: Aviācijas dienesta Helikopteru nodaļas vecākais lidotājs Ēriks Graužulis, t. 4624641, 5703932.E-pasts: aviacijas@rs.gov.lv

2. Identifikācijas nr.: IeM VRS LUB 2005/16

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Valsts robežsardzes helikoptera apdrošināšana

CPV kods: 66334220-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 12 mēneši no iepirkuma līguma noslēgšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Liepājas ielā 2b, Ludza, LV-5701 līdz: 09.01.2006., laikā no plkst.08: 00 līdz plkst.12: 00 un no plkst.13: 00 līdz plkst.16: 00, piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst.11: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz līdz: 09.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Liepājas ielā 2b, Ludza, LV-5701 09.01.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts SIA “Autotransporta direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003429317, adrese: Brīvības iela 48/50, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7686470, 7686476. Fakss: +371-7821107

2. Identifikācijas nr.: AD Nr.2005/32

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.12.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degviela (benzīns AI-95; dīzeļdegviela)

CPV kods: 23100000-8

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas

numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Latvijas Statoil”

40003064094

Citadeles iela 12, Rīga, LV-1010

aptuveni 39648.00 Ls

Kopā:

39648.00 Ls


10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.12.2005.

13. Cita informācija: Kopējā līgumcena var mainīties atkarībā no degvielas cenas svārstībām.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ārlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000069065, adrese: Brīvības bulvāris 36, Rīga, Latvija, LV-1395. Tālruņi: +371-7016210, 7220079. Fakss: +371-7828121, 7282882

2. Identifikācijas nr.: ĀM 2005/1857

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.12.2005.

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: mākslas darbi vēstniecībai Vašingtonā

CPV kods: 92311000-4

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2006.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Studija Naturals”

40002082124

Bruņinieku 47, Rīga, LV-1011

2417.51 Ls

Kopā:

2417.51 Ls

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.12.2005.

13. Cita informācija: likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” piemērošanas izņēmums saskaņā ar 4.panta 4.punktu.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000030663, adrese: Rīgas iela 2, Daugavpils, Latvija, LV-5403. Tālruņi: +371-5422235, 5476812. Fakss: +371-5476810

Kontaktpersona: Daugavpils rajona padomes galvenā speciāliste Olga Sokolovska, tālr.5422235.E-pasts: komunal@drp.lv

2. Identifikācijas nr.: “Daugavpils raj.pad.2005/24”

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Tehniskie kritēriji, kopā

30

Darbu izpildes grafiks un termiņi

5

Darba organizācija un būvniecības metodes, kvalitātes nodrošināšanas sistēma, tehniskais nodrošinājums

7

Garantijas termiņš un noteikumi

4

Pieredze vispār būvniecībā un līdzīgo objektu būvniecībā

7

Būvdarbu vadītāja pieredze un kvalifikācija, galveno speciālistu kvalifikācija un pieredze

7

Finanšu kritēriji

70

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rekonstrukcijas būvdarbi

CPV kods: 45262700-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: Divstāvu ēkas rekonstrukcija, kopplatība 212 kv.m. Jumta konstrukciju un seguma nomaiņa, logu un durvju nomaiņa, iekštelpu pārplānošana, inženierkomunikāciju atjaunošana, apdares darbi

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils raj., Naujenes pagasts, Kraujas c., Daugavas iela 2

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 17.07.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt Daugavpils rajona padome, 15.kab., Rīgas iela 2, Daugavpils līdz: 04.01.2006., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 16: 30

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpils rajona padome, 15.kab., Rīgas iela 2, Daugavpils, LV-5403 līdz: 04.01.2006. plkst. 13: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Daugavpils rajona padome, sēžu zālē (2.stāvs), Rīgas iela 2, Daugavpils 04.01.2006. plkst. 13: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 1000 LVL bankas garantija

11. Citas ziņas: Izdarīti grozījumi konkursa Nolikuma darbu uzdevumā. Ir palielināti darbu uzdevuma nr.2-7 “Ūdensapgāde un kanalizācijas. Ārējie tīkli” apjomi. Piedāvājumu iesniegšanas termiņš nav mainīts.


Paziņojums par atklātu konkursu

Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa organizētājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: AIVA, Ernestīnes iela 34, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7300240, 9282372. Fakss: +371-7300207, 7300242

Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Medicīnas iepirkumu daļas vadītāja Inta Abatniece.E-pasts: inta.abatniece@aiva.gov.lv

2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2005/268

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

60

Apraides zonas un iespējamais auditorijas lielums

10

Radījumu koncepcija

10

Personāla kvalifikācija

10

Ētera laiks

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Raidījumu veidošana reģionālajās televīzijās

CPV kods: 92220000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: raidījumu veidošana un pārraide reģionālajās televīzijās vienu kalendāro gadu: 1.reģionālajā televīzijā Kurzemē; 2.reģionālajā televīzijā Vidzemē; 3.reģionālajā televīzijā Latgalē

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas teritorijā

Paredzamā līguma izpildes termiņš: viens kalendārais gads no līguma noslēgšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: AĪVA, Ernestīnes ielā 34, kancelejā, Rīgā, LV-1046 līdz: 20.01.2006. no plkst.09: 00 līdz 17: 00, iepriekš piesakoties pa tālruni 7300240; 2006.gada 20.janvārī līdz plkst.10: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: AĪVA, Ernestīnes ielā 34, kancelejā, Rīgā, Latvijā, LV-1046 līdz: 20.01.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: AĪVA, Ernestīnes iela 34, Rīgā, LV-1046 20.01.2006. plkst. 10: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Suntažu sanatorijas internātpamatskola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000041455, adrese: Suntažu pagasts, Ogres rajons, Latvija, LV-5060. Tālruņi: +371-5055128, 5055125. Fakss: +371-5055125

Kontaktpersona: direktora vietnieks administratīvi saimnieciskajā darbā Broņislavs Škapars, t.5055131; 9119056.E-pasts: ramza@oic.lv

2. Identifikācijas nr.: SSIP-SS-05-4

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas iepirkums

CPV kods: 15000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Suntažu sanatorijas internātpamatskola

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vecākās lietvedes kabinets, Suntažu sanatorijas internātpamatskola, Suntažu pagasts, Ogres rajons, Latvija LV-5060 līdz: 09.01.2006., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 5.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu (AS Ogres komercbanka. kods OKBALV22 konts LV35OKBA0003202001299)

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz: piedāvājuma iesniegšanai personīgi: vecākās lietvedes kabinets, Suntažu sanatorijas internātpamatskola Suntažu pagastā, Ogres rajonā, vecākai lietvedei Zigrīdai Senkānei (t.5055125) darba laiks no 9: 00 līdz 17: 00. Piedāvājuma nosūtīšanai pa pastu vai kurjerpastu: Iepirkuma komisijai, Suntažu sanatorijas internātpamatskola, Suntažu pagasts, Ogres rajons, Latvija, LV-5060 līdz: 09.01.2006. plkst. 16: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks Direktora vietnieka administratīvi saimnieciskajā darbā kabinets, Suntažu sanatorijas internātpamatskola, Suntažu pagasts, Ogres rajons, Latvijas LV-5060 09.01.2006. plkst. 16: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts

11. Citas ziņas: Ieinteresēto personu sanāksme notiks 29.12.2005. no plkst. 10: 00 līdz plkst. 11: 00 direktores vietnieka administratīvi saimnieciskajā darbā kabinetā Suntažu sanatorijas internātpamatskolā. Preču piegādes vietas apskate notiks 29.12.2005. plkst. 11: 30 (pēc iepriekš minētās sanāksmes) Suntažu sanatorijas internātpamatskolā, Suntažu pagastā, Ogres rajonā visām ieinteresētajām personām vienlaikus.


Paziņojums par atklātu konkursu

Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Olaines pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048580, adrese: Meža ielā 2, Jaunolaine, Olaines pagasts, Rīgas rajons, Latvija, LV-2127. Tālruņi: +371-7962442. Fakss: +371-7811292

Kontaktpersona: izpilddirektors Aivars Ribickis, tālr.7811293.E-pasts: aivars@jaunolaine.lv

2. Identifikācijas nr.: Rīgas raj., Olaines pag., Nr. 05/33

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Olaines pagasta pašvaldības autoceļu ikdienas uzturēšana un gājēju celiņu remonta darbu izpilde

CPV kods: 50230000-6

Paredzamā iepirkuma apjoms: autoceļu ikdienas uzturēšanas darbu veikšana - 126,604 km, t.sk.: Pašvaldības ielas - 9,72 km, Pašvaldības ceļi - 116,8 km. Tilti - 0,0804 km

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Olaines pagasta teritorijā

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2008.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Meža ielā 2, Jaunolaine, Olaines pagasts, Rīgas rajons līdz: 23.01.2005., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 16: 00 (pusdienas laiks no plkst. 13: 00 līdz plkst. 14: 00), iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: pārskaitījums AS SEB Latvijas Unibanka Āgenskalna filiālē, kods UNLALV2X, konts LV25UNLA0003011130421. Par atklāta konkursa nolikumu, IDN: Rīgas raj., Olaines pag., nr.05/33

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 13.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Meža ielā 2, Jaunolaine, Olaines pagasts, Rīgas rajons līdz: 23.01.2005. plkst. 16: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Meža ielā 2, Jaunolaine, Olaines pagasts, Rīgas rajons 23.01.2005. plkst. 16: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1500.00 Pārskaitījums AS SEB Latvijas Unibanka Āgenskalna filiālē, kods UNLALV2X, konts LV25UNLA0003011130421, Par piedāvājuma nodrošinājumu atklātam konkursam, IDN: Rīgas raj., Olaines apg., nr.05/33.


Paziņojums par atklātu konkursu

Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts akciju sabiedrība “Valsts nekustamie īpašumi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003294758, adrese: 7227344, Latvija, LV-7242818. Tālruņi: +371-7227344. Fakss: +371-7242818. E-pasts: Martins.Kanepejs@vni.lv

Kontaktpersona: kancelejas vadītājs M.Kaņepējs, t.7024661.E-pasts: Martins.Kanepejs@vni.lv

2. Identifikācijas nr.: VNĪ/2005/04-6/AK-14

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

65

Ierobežojumi un izņēmumi veselības apdrošināšanā

25

Piedāvājuma kvalitatīvi funkcionālās īpašības

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: valsts akciju sabiedrības “Valsts nekustamie īpašumi” darbinieku veselības apdrošināšana

CPV kods: 66331200-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: 175 darbinieku veselības apdrošināšana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas teritorija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1 gads no iepirkumu līguma spēkā stāšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vaļņu ielā 28, Rīgā, Kancelejā (2.stāvs) līdz: 09.01.2006., laikā no plkst.09: 00 līdz 17: 00 (pārtraukums 12: 00 - 13: 00)

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Vaļņu ielā 28, Rīgā, Kancelējā (2.stāvs) līdz: 09.01.2005. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Vaļņu ielā 28, Rīgā, 505.kabinetā 09.01.2005. plkst. 10: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001411894, adrese: Liepājas iela 48, Kuldīga, Latvija, LV-3300. Tālruņi: +371-33 50517. Fakss: +371-33 50540

Kontaktpersona: VID KRI Nodrošinājuma daļas priekšnieks A. Alandarenko, tālr. 33 50525, mob. 6457275.E-pasts: aleksandrs.alandarenko@kreg.vid.gov.lv

2. Identifikācijas nr.: FM VID KRI 2005/276

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: arhīva plauktu piegāde VID KRI vajadzībām

CPV kods: 36100000 -2

Paredzamā iepirkuma apjoms: arhīva plauktu piegāde VID KRI vajadzībām Kuldīgā, Liepājas ielā 48

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Liepājas iela 48, Kuldīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.04.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Liepājas ielā 48, Kuldīgā, VID KRI Lietvedības daļā, 1. stāvā līdz: 16.01.2006., laikā no plkst.08: 30 līdz plkst. 17: 00, bet 16.01.2006. no plkst. 08: 30 līdz 10: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Liepājas ielā 48, Kuldīgā, VID KRI Lietvedības daļā, 1. stāvā līdz: 16.01.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Liepājas ielā 48, Kuldīgā, VID KRI Lietvedības daļā, 1. stāvā 16.01.2006. plkst. 10: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Tārgales pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000080503, adrese: “Dzintarkalni”, Tārgale, Venstips rajons, Latvija, LV-3621. Tālruņi: +371-3690209, 3690143.Fakss: +371-3690143

Kontaktpersona: sekretāre Ilga Lākute, t.3690143.E-pasts: targale@ziemelkurzeme.lv

2. Identifikācijas nr.: TPP2005/11

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kurināmās koksnes - šķeldas piegāde Tārgales pagasta padomes centrālai katlumājai “Siltumi” Tārgalē

CPV kods: 02130000-4

Paredzamā iepirkuma apjoms: 5000 kub.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: novietne pie Tārgales pagasta centrālās katlumājas “Siltumi”, Tārgalē

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tārgales pagasta padomē, “Dzintarkalni”, Tārgale, Ventspils rajons, LV-3621 līdz: 24.01.2006., laikā no plkst.08: 00 līdz 12: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Tārgales pagasta padomē, “Dzintarkalni”, Tārgale, Ventspils rajons, LV-3621 līdz: 24.01.2006. plkst. 13: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Tārgales pagasta padomē, “Dzintarkalni”, Tārgale, Ventspils rajons, LV-3621 24.01.2006. plkst. 13: 00.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001264550, adrese: Lāčplēša iela 27, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7770478, 7770495. Fakss: +371-7770479

2. Identifikācijas nr.: RAPLM2005/047

3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 24.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.12.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Par Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas darbinieku veselības apdrošināšanu”.

CPV kods: 66331200-1

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 05.01.2007.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

AAS “Rīgas Slimokase”

40003200911

Lāčplēša iela 38, Rīga, LV-1011

27972,-

Kopā:

27972.00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.12.2005.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži”, Ziemeļkurzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Upes iela 4, Dundaga, Dundagas pagasts, Talsu rajons, Latvija, LV-3270. Tālruņi: +371-3237824, 6539121. Fakss: +371-3237825

2. Identifikācijas nr.: AS LVM ZK/2005/1374/_

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.12.2005.

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Augsnes gatavošana - 119,2 ha apjomā Ventspils rajonā

CPV kods: 77230000-1

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

KU “Latsin” SIA

50003121261

Meža iela 4, Jaunjelgava, Aizkraukles raj., LV-5134

11324.00

Kopā:

11324.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.12.2005.

13. Cita informācija: Iepirkuma procedūra ir veikta atbilstoši likuma par “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta 4. daļai un saskaņā ar 2. pielikuma B daļu.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 43603011548, adrese: Pulkveža Brieža ielā 26, Jelgavā, Latvija, LV-3007. Tālruņi: +371-3020605, 3022484. Fakss: +371-3020605

2. Identifikācijas nr.: SIA “JNĪP”-2005-1

3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.12.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Dienas centra cilvēkiem ar īpašām vajadzībām izveides I kārtas būvdarbi Jelgavas pašvaldības daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā Stacijas ielā 13: koka logu bloku nomaiņa pret PVC paket logu blokiem; ieejas mezgla pārbūve ar invalīdu pacēlāju montāžu; lieveņu un pandusu izbūve; apkures, ūdens un kanalizācijas sistēmu rekonstrukcija; ventilācijas sistēmas izbūve; ārējo ūdensvada un fekālās kanalizācijas sistēmu izbūve; pagraba un I stāva telpu pārplānošana un iekārtošana

CPV kods: 45000000-7

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2006.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Slokas Celtnieks”

50003236041

Palīdzības iela 8a, Jelgava,

LV-3001

299857.90

Kopā:

299857.90

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums ir nepamatoti lēts

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.12.2005.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003410729, adrese: Duntes iela 22, Rīga, Latvija, LV-1005. Tālruņi: +371-7399396. Fakss: +371-7392348

Kontaktpersona: Centralizētās sterilizācijas un sterilo materiālu apgādes nodaļas vadītāja Inga Buša, t.7399367.E-pasts: iepirkumi@tos.lv

2. Identifikācijas nr.: VSIA TOS 2005/K8

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: osteosintēzes plākšņu un skrūvju iegāde valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca” vajadzībām saskaņā ar tehniskās specifikācijas prasībām, kas pievienota konkursa Nolikuma Pielikumā nr.2

CPV kods: 33141770-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.pozīcija - 1/3 perimetra tubulārā plāksne 3,5 mm kortikālām skrūvēm; 2.pozīcija - šaurā dinamiskas kompresijas plāksne; 3.pozīcija - šaurā limitēta kontrakta dinamiskas kompresijas plāksne; 4.pozīcija - rekonstrukcijas plāksne 3,5 mm kortikālām un 4,0 mm spongiozām skrūvēm; 5. pozīcija - papēža kaula osteosintēzes plāksne; 6.pozīcija - “T” veida plāksne ar slīpu leņķi 3,5 mm kortikālām un 4,0 mm spongiozām skrūvēm ; 7.pozīcija - “āboliņa lapas” plāksne 3,5 mm kortikālām un 4,00 mm spongiozām skrūvēm; 8.pozīcija - 3,5 kortikālā skrūve; 9.pozīcija - 4,00 mm spongiozā skrūve (ar īsu pilnu vītni) saskaņā ar tehniskā specifikācijā norādītajām prasībām un to daudzumiem

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VSIA “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, Duntes 22, Rīga, LV-1005

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2007.

6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: VSIA “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, Duntes 22, Rīga, LV-1005, Administratīvā korpusā II stāvā pie valdes locekles I.Rantiņas līdz: 19.01.2006., laikā no plkst.08: 00 līdz 15: 30, iepriekš samaksājot: Ls 15.00 (piecpadsmit). Maksājuma veids: ar pārskatījumu uz: Parekss banka, Citadeles filiāle, kods PARXLV22CIT, konts LV16PAREX0000573931017, ar norādi “Maksa par konkursa nolikuma saņemšanu”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.06.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: VSIA “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, Duntes 22, Rīga, LV-1005 Administratīvā korpusā II stāvā pie valdes locekles I.Rantiņas līdz: 19.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: VSIA “Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca”, Duntes 22, Rīga, LV-1005, Administratīvā korpusā II stāvā, Konferenču zālē 19.01.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību “PĻAVNIEKU NAMI”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.40003470893, adrese: A.Deglava iela 106/4, Rīga, Latvija, LV-1082. Tālruņi: +371-7802680. Fakss: +371-7802681

Kontaktpersona: Iepirkuma komisijas loceklis (tehniskais direktors) Sergejs Masļakovs, tālr.7802680, fakss 7802681.E-pasts: plnami@balticom.lv

2. Identifikācijas nr.: RP SIA “Pļavnieku nami” - 2005/50

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degviela 95E, degviela 92, dīzeļdegviela

CPV kods: 23000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: degviela 95E - 32765 litri, degviela 92 - 20696 litri, dīzeļdegviela - 22034 litri

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: 10 km attālumā no Pasūtītāja garāžām Rīgā, Lubānas ielā 121a un M.Keldiša ielā 7

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.02.2007.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: A.Deglava ielā 106/4, 1.kab., Rīgā, LV-1082 līdz: 18.01.2006., pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās laikā no plkst. 08.00 līdz 17.00, piektdienās laikā no 08.00 līdz 15.45 (pusdienas pārtraukums no 12.00 līdz 12.45), iepriekš samaksājot: Ls 10,00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu: AS “Parekss banka”, kods PARXLV22, konts LV19PARXNP40601040002, mērķis: maksa par konkursa nolikuma saņemšanu

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: A.Deglava iela 106/4, 1.kab., Rīga līdz: 18.01.2006. plkst. 11.00

Piedāvājumu atvēršana notiks: A.Deglava iela 106/4, 1.kab., Rīga, LV-1082 18.01.2006. plkst. 11.00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 6000,- (seši tūkstoši lati) apmērā, kas iesniedzams bankas garantijas vēstules veidā.


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Sociālās aprūpes centrs “Litene”, 90000017059, Litenes pag., LV-4405, Gulbenes raj., Latvija. Kontaktpersona: Maija Strade – direktora vietn.

Tālr.: 4497625; 9491788. Faksa Nr.: 4497630

Elektroniskā pasta adrese: Litene@socpp.gov.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.1) norādītajā adresē

I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Pārtikas preces

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

Par tiesībām saņemt valsts pasūtījumu Sociālā aprūpes centra “Litene” apgādei ar pārtikas precēm 2006. gadā 310 klientu ēdināšanai nepārtraukti visu gadu

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Sociālās aprūpes centrs „ Litene”

NUTS kods *E00 Latvija

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

310 klientu ēdināšanai visu gadu

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 12 un/vai dienās 343 (pēc līguma noslēgšanas brīža)

vai Līguma spēkā stāšanās laiks 23.01.2006. un/vai beigas 31.12.2006.

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)

DAĻA Nr.9

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts

3) Paredzamais iepirkuma apjoms

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.7 Dārzeņi un augļi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15300000-1

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.9 Medus

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15831600-8

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.8 Maize, maizes izstrādājumi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15600000-4

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.6 Augļu un dārzeņu konservi, sulas

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15300000-1

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.5 Milti un citi graudaugu izstrādājumi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15600000-4

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.4 Bakalejas preces

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15800000-6

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 23.01.2006./ beigas 31.12.2006.

DAĻA Nr.3 Piena produkti

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15500000-3

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) 23.01.2006./ beigas 31.12.2006.

DAĻA Nr.2 Zivis, to izstrādājumi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15200000-0

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.1 Gaļas pusfabrikāti, gaļas izstrādājumi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 15000000-8

Papildu priekšmeti 15100000-9

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 310 klientu ēdināšana nepārtraukti visu gadu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Nedrīkst būt profesionālās darbības pārkāpumi gada ilgā posmā- pretendenta parakstīts apliecinošs dokuments, ka tādu nav. Gada pieredze attiecīgo pārtikas preču piegādē- apliecinājums: preču vai pavadzīmju kopijas. Prasība pret iesaistīto personālu- sanitāro grāmatiņu kopijas vai pretendenta parakstīts apliecinājums par personāla atbilstību

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenti var būt normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā reģistrētas juridiskās personas- uzņēmumi , uzņēmējsabiedrības, fiziskas personas. Nepieciešamā dokumentācija- uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija vai atzīšanas apliecības kopija( jābūt ierakstītam atzīšanas numuram)

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa par visu nodokļu nomaksu, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Izmantoto transportlīdzekļu atbilstība normatīvajos aktos izvirzītajām prasībām: PVD izsniegta atļaujas kopija vai apliecinājums par to, ka transportlīdzeklis atbilst higiēnas prasībām, kvalitātes sistēmas apraksts- tehnoloģisko iekārtu apraksts vai pretendenta parakstīts apliecinājums par kvalitātes vadības sistēmas ieviešanu vai esamību

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2005/215-212224

Publicēts 09.11.2005.

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * LM SAC” Litene” 2005/07

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 12.01.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta

Maksājuma veids un rekvizīti

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 12.01.2006.

vai 27 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā līdz plkst,. 9: 00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai

10 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 12.01.2006. plkst.9: 00

Vieta Sociālās aprūpes centrs “Litene”

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2006. gada oktobris

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) No nolikuma izslēgts V daļas 26 punkts

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 15.12.2005.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības SIA “Vecmīlgrāvis”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40103057385, adrese: Baltāsbaznīcas iela 52, Rīga, Latvija, LV-1015. Tālruņi: +371-7353495, 7353601.Fakss: +371-7342399

Kontaktpersona: galvenā grāmatvede Vēsma Jansone, t.7353601.E-pasts: vesma@vec,.apollo.lv

2. Identifikācijas nr.: RP SIA “Vecmīlgrāvis”2005./7

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Kārtējās izmaksas

0-60

Piedāvājuma cena

0-40

Maksimālais iespējamais punktu skaits

100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Par degvielas piegādi - 92.; 95.; 98.marka un dīzeļdegviela

CPV kods: 23100000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns - 17800 l; dīzeļdegviela - 11000

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vecmīlgrāvja mikrorajons, Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 11.01.2007.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baltāsbaznīcas ielā 52, Rīgā, 2.stāvā, 28.kabinetā līdz: 05.01.2006., laikā no plkst.10: 00 līdz plkst. 15: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz: RP SIA “Vecmīlgrāvis”, Baltāsbaznīcas ielā 52, Rīgā, 28.kabinetā līdz: 05.01.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: RP SIA “Vecmīlgrāvis”, Baltāsbaznīcas ielā 52, Rīgā, sēžu zālē, 2.stāvā 05.01.2006. plkst. 10: 00.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: LV400034662, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075. Fakss: +371-7805430

2. Identifikācijas nr.: AS LVM CA/2005/1344

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.12.2005.

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: informatīvas videofilmas uzņemšana par LVM lomu bioloģiskās daudzveidības saglabāšanā.

CPV kods: 92111260-2

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 21.12.2005

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Labvakar”

LV40103044713

Dzirnavu ielā 128, Rīgā, LV 1050

2966,10

Kopā:

3500 ar PVN

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.12.2005.

13. Cita informācija: Iepirkums veikts, piemērojot likuma „Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta 4. daļu un saskaņā ar 2. pielikuma B daļu.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valmieras pilsētas pašvaldība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000043403, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4207145, 4207120. Fakss: +371-4207125

2. Identifikācijas nr.: VPD 2005/182AK

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.12.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Jauna, nelietota pasažieru mikroautobusa piegāde Valmieras vājdzirdīgo bērnu internātpamatskolai - attīstības centram

CPV kods: 34114400-3

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: piegāde viena mēneša laikā no piegādes līguma noslēgšanas dienas

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Skandi Motors”

LV 40003532750

Kurbada ielā 4, Rīga, LV-1009

11868.64

Kopā:

11868.64

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.12.2005.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055224, adrese: Baznīcas iela 19/23, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7105937. Fakss: +371-7105199

Kontaktpersona: Rīgas domes Labklājības departamenta projekta iepirkuma speciāliste Baiba Paeglīte

2. Identifikācijas nr.: RD LD 2005/38

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

70

Tehniskā piedāvājuma kvalitāte, tai skaitā garantijas laiks

20

Pretendenta pieredze līdzīgu objektu būvniecībā

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Alternatīvās aprūpes struktūras - pusceļa mājas izveide, veicot SAC “Allaži” vecās katlu mājas un pirts ēkas rekonstrukciju, dzīvojamo korpusu pielāgošanu kompleksa sociālās rehabilitācijas procesa nodrošināšanai

CPV kods: 45400000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: Alternatīvās aprūpes struktūras - pusceļa mājas izveide, veicot SAC “Allaži” vecās katlu mājas un pirts ēkas rekonstrukciju, dzīvojamo korpusu pielāgošanu kompleksa sociālās rehabilitācijas procesa nodrošināšanai

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Allažu pagasts, “Stīveri”

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Labklājības departamenta Baznīcas ielā 19/23, Rīgā, LV-1010, Informācijas, apmācības un projektu nodaļā (1.stāvā) līdz: 09.01.2006., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 16: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Labklājības departamenta Baznīcas ielā 19/23, Rīgā, LV-1010, Informācijas, apmācības un projektu nodaļā (1.stāvā) līdz: 09.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Labklājības departamenta telpās Rīgā, baznīcas ielā 19/23, 3.stāva zālē 09.01.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90001475221, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700. Fakss: +371-7043701

Kontaktpersona: Iepirkumu komisijas priekšsēdētāja vietniece Olita Auziņa, t.7043734.E-pasts: Olita.auzina@voava.gov.lv

2. Identifikācijas nr.: VOAVA 2005/83

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Par kancelejas preču piegādi 2006.gadam

CPV kods: 30192700-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: kancelejas preces Aģentūrai un tās teritoriālajām nodaļām, kas sadalītas pa 100 iepirkuma pozīcijām

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Daugavpils, Rēzekne, Kuldīga, Jelgava, Smiltene

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīga, LV-1010, 308.kab. līdz: 11.01.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 15, piektdienās laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15, iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: Samaksa jāveic ar pārskaitījumu: Valsts kase, NMR 90000050138, konts nr.: LV83TREL1060001210900, kods: TRELLV21 “Maksa par konkursa “Par kancelejas preču piegādi 2006.gadam” (Id.nr. VOAVA 2005/830 nolikumu”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Baznīcas ielā 25, Rīga, LV-1010, lietvedībā līdz: 11.01.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Baznīcas ielā 25, 103.kabinetā 11.01.2006. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums Ls 1000.00 (viens tūkstotis, 00 sant.).


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Maltas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048449, adrese: Skolas ielā 24, Malta, Rēzeknes rajons, Latvija, LV-4630. Tālruņi: +371-4641472, mob.9332295. Fakss: +371-4641401

Kontaktpersona: pagasta padomes priekšsēdētājs Vitālijs Skudra, tālr. 4641401.E-pasts: info@malta.lv

2. Identifikācijas nr.: MPP 2005/21

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

1.Piedāvātā cena (bez PVN)

50

- piedāvātā cena par divām jaunajām apvidus automašīnām

30

- piedāvātā cena par esošās automašīnas HYUNDAI TERRACAN realizāciju

20

2.Tehniskās īpašības:

50

- garantijas termiņš bez nobraukuma ierobežojuma

40

- tehniskā apskate, reģistrācija CSDD, civilapdrošināšana

5

- degvielas patēriņš (l/100km)

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jauna 5 (+2) vietīga 4x4 apvidus automašīna un esošās automašīnas HYUNDAI TERRACAN nomaiņa pret jaunu 5 (+2) vietīgu 4x4 apvidus automašīnu ar lielāko un saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu

CPV kods: 34113200-4

Paredzamā iepirkuma apjoms: divas jaunas 5 (+2) vietīgas apvidus automašīnas

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Maltas pagasta padome, Skolas ielā 24, malta, Rēzeknes rajons

Paredzamā līguma izpildes termiņš: mēneša laikā no līguma noslēgšanas brīža

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Skolas ielā 24, Maltā, Rēzeknes rajons, Maltas pagasta padomes kancelejā līdz: 11.01.2006., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 12: 00 un no plkst. 13: 00 līdz plkst. 17: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Skolas ielā 24, Maltā, Rēzeknes rajons, Maltas pagasta padomes kancelejā līdz: 11.01.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Skolas ielā 24, Maltā, Rēzeknes rajons, Maltas pagasta padomē 11.01.2006. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000041898, adrese: Jelgava, Lielā iela 2, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3005674, 3005624. Fakss: +371-3005619

2. Identifikācijas nr.: LLU 2005/14

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 14.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.12.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: hidrauliska automatizēta spēka iekārta būvkonstrukciju pārbaudēm

CPV kods: 33262000-4

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 14.04.2006.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

“Zwick” GmbH

DE 147043343

August-Nagel-Str., D-89079 Ulm, Deutschland

64657.97

Kopā:

64657.97

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.12.2005.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas domes Sociālās aprūpes pārvalde, Nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000052533, Adrese: Raiņa iela 10, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3623136, +371-6480162. Fakss: +371-3623136

Kontaktpersona: Ruta Šenkevica, projekta vadītāja.E-pasts: ventnvoac@inbox.lv

2. Identifikācijas Nr.: SAP 2005/37

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Telpu remontdarbu veikšana Talsu ielā 39, Ventspilī, projekta “Rehabilitācijas centra izveide sievietēm, kuras cietušas no vardarbības, Ventspilī” nr.2005/10/VPD/ERAF/CFLA/GS/1.4.6.2./0001/0010

CPV kods: 45400000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: Veikt remontu telpās 200 kv.m apjomā, ierīkot iekšējos tīklus un uzstādīt iekārtu cilvēkiem ar īpašām vajadzībām nokļūšanai 2.stāvā.

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Talsu ielā 39, Ventspilī, LV 3602

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2 mēneši no līguma parakstīšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils reģionālajā NVO atbalsta centrā, Andreja ielā 7, 4.stāvā, Ventspilī LV 3601, personīgi pie Rutas Šenkevicas līdz: 12.01.2006., laikā no plkst.10: 00 - 15: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: pārskaitījums Ventspils pilsētas domes Sociālās aprūpes pārvaldes kontā: a/s Hansabanka, HABALV22, LV88HABA0140206330825

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils reģionālajā NVO atbalsta centrā, Andreja ielā 7., 4.stāvā, Ventspilī, LV 3601 līdz: 12.01.2006. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūras ielā 36, Ventspilī, Ventspils pilsētas domes Konferenču zālē, Ventspils pilsētas Iepirkumu komisijas sēdē, 12.01.2006. plkst. 14: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājumam (200 LVL apmērā) jābūt noformētam bezierunu bankas garantijas veidā vai ieskaitāmam Pasūtītāja norādītajā kontā.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” Austrumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, mežsaimniecībai: Silva, Launkalnes pag., Valkas raj., Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-4776545, 4776532. Fakss: +371-4773619

Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieks ražošanas jautājumos Andrejs Lācis, t.9168772.E-pasts: a.lacis@lvm.lv

2. Identifikācijas nr.: AS LVM AV/2005/1248/ak

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

1.Piedāvātā cena

80

2.Pieredze ceļu būvniecībā/rekonstrukcijā (ceļu, kas nodoti ekspluatācijā ar normatīvajos aktos noteikto ceļu ekspluatācijā nodošanas - pieņemšanas aktu un kuru būvē pretendents piedalījies kā ģenerāluzņēmējs) iepriekšējā gadā (2005.gadā), kas raksturo saimnieciskā riska/ tā neesamības pakāpi, slēdzot uzņēmuma līgumu ar pretendentu

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Meža ceļu “Smilgu ceļš” un “Lielais loks” rekonstrukcija”

CPV kods: 45233110-3

Paredzamā iepirkuma apjoms: Smilgu ceļš - 4.2 km, Lielais loks - 3.3 km

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Smilgu ceļš - Valkas rajona Valkas pagasts, zemes gab. ar kad. nr. 94880080019; 94880070044, Lielais loks - Valkas rajona Valkas pagasts, zem.gab. ar kad. nr. 94880080019

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Austrumvidzemes mežsaimniecībā: Silva, Launkalnes pag., Valkas raj. līdz: 16.01.2006., laikā no plkst.8: 00 līdz plkst. 17: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Austrumvidzemes mežsaimniecībā: Silva, Launkalnes pagasts, Valkas raj. līdz: 16.01.2006. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Austrumvidzemes mežsaimniecībā: Silva, Launkalnes pagasts, Valkas raj. 16.01.2006. plkst. 14: 00

11. Citas ziņas: Darba dienās: 23.12.2005. un no 27.12.2005. līdz 30.12.2005. Austrumvidzemes mežsaimniecība nestrādā, sakarā ar AS “Latvijas Valsts meži” LVM Valdes priekšsēdētāja rīkojumu, šajās dienās ar iepirkuma nolikumu un tā pielikumiem būs iespēja iepazīties LVM mājas lapā - www.lvm.lv


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas 244.pirmsskolas izglītības iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.90000022863, adrese: Rīga, Marsa gatve 8, Latvija, LV-1082. Tālruņi: +371-7574102

Kontaktpersona: iestādes vadītāja Vaira Bogdanova tālrunis 7574102.E-pasts: r244pii@rsdc.lv

2. Identifikācijas nr.: R 244. PII 2005/2

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas preču piegāde

CPV kods: 15000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko specifikāciju

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Marsa gatve 8 LV-1082

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.01.2007.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīga, Marsa gatve 8 LV-1082 līdz: 05.01.2005., laikā no plkst.10.00-12.00 plkst. 15.00-17.00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.12.2005.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīga, Marsa gatve 8 LV-1082 līdz: 05.01.2005. plkst. 13: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīga, Marsa gatve 8 LV-1082 05.01.2005. plkst. 13: 00

11. Citas ziņas: Konkursa nolikuma saņemšanai pieteikties pa tālruni 7574102 no 10.00-12.00 un 15.00-17.00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000014724, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7095590, 7095692. Fakss: +371-7095503

Kontaktpersona: Administratīvā dep. Saimniecības nod.vad. Māra Gūtmane-Reinolde, tālr. 7095590.E-pasts: maruta.gutmane-reinolde@fm.gov.lv

2. Identifikācijas nr.: FM 2005/45

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

I daļa

Operativitāte

20

Darba organizācija

5

Rezerves daļu resurss

10

Uzņēmuma pieredze

5

Darbinieku kvalifikācija

10

I daļas cena

50

II daļa

Piegādes termiņi

15

Darba organizācija

5

Tonera kasetņu resurss

10

Uzņēmuma pieredze

5

II daļas cena

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Par tiesībām veikt kopētāju un faksa aparātu pilnu tehnisko apkalpošanu, remontu un toneru kasetņu piegādi Finanšu ministrijas vajadzībām, periods - trīs gadi

CPV kods: 50310000-1, 30124000-4, 30125100-2

Paredzamā iepirkuma apjoms: pakalpojumu un preču piegāde trīs gadu periodā

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: LR Finanšu ministrijas telpās, Smilšu ielā 1, Rīgā

Paredzamā līguma izpildes termiņš: trīs gadi no līguma noslēgšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR Finanšu ministrijas Administratīvā departamenta Saimniecības nodaļas 484.kabinetā, Smilšu ielā 1, Rīgā līdz: 16.01.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 00:

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: LR Finanšu ministrijas Administratīvā departamenta Lietvedības nodaļas 480.kabinetā, Smilšu ielā 1, Rīgā līdz: 16.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: LR Finanšu ministrijas 304.telpā, Smilšu ielā 1, Rīgā 16.01.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Dabas aizsardzības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001395015, adrese: Eksporta iela 5, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7509766, 7509545. Fakss: +371-7509544

2. Identifikācijas nr.: VIDM DAP/04/2005/ERAF

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.12.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ekotūrisma informācijas un izglītošanas centra rekonstrukcijas darbi Liepājas rajona Embūtes pagasta ēkā “Embūte-1”

CPV kods: 45262700-8

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.09.2006.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

PS “Būvsabiedrība ota un partneri”

40003613290

Kapseļu iela 12-2, Rīga, LV-1046

Ls 279693.86

bez PVN

Kopā: Ls 279693.86 bez PVN

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.12.2005.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!