Ministru kabineta noteikumi Nr.995
Rīgā 2005.gada 20.decembrī (prot. Nr.76 81.§)
Noteikumi par tiešās pārvaldes iestāžu ierēdņu, darbinieku un amatpersonu un Centrālās vēlēšanu komisijas darbinieku darba samaksas sistēmu un kvalifikācijas pakāpēm, kā arī ierēdņu pabalstiem un kompensāciju
Izdoti saskaņā ar Valsts civildienesta likuma 23.panta pirmo un otro daļu, 24.panta otro daļu, 36.panta otro, 37.panta sesto daļu, Darba likuma 62.panta piekto daļu, Publisko aģentūru likuma 11.panta pirmo daļu, Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 19.panta pirmo daļu, likuma “Par policiju” 26.panta otro daļu, Ugunsdrošības un ugunsdzēsības likuma 45.panta pirmo daļu, Robežsardzes likuma 42.panta pirmo un otro daļu, Ieslodzījuma vietu pārvaldes likuma 27.panta pirmo daļu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka tiešās pārvaldes iestāžu ierēdņu, darbinieku un amatpersonu un Centrālās vēlēšanu komisijas darbinieku darba samaksas (mēnešalga (mēneša darba alga), piemaksas un prēmijas) sistēmu un kvalifikācijas pakāpju noteikšanas kārtību, kā arī ierēdņu pabalstu un kompensācijas apmēru un saņemšanas kārtību.
2. Ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai, kura amata (darba) pienākumus pilda nepilnu darba dienu (darba nedēļu), mēnešalgu (mēneša darba algu) (turpmāk — mēnešalga) izmaksā proporcionāli šo pienākumu pildīšanas laikam.
3. Ierēdnis, darbinieks un amatpersona nesaņem darba samaksu par laiku, kurā viņš bez attaisnojoša iemesla nepilda savus amata (darba) pienākumus.
4. Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas vidējo izpeļņu aprēķina tikai no darba samaksas.
II. Mēnešalgas un kvalifikācijas pakāpes noteikšanas kārtība
5. Lai noteiktu ierēdņa, darbinieka un amatpersonas mēnešalgu, ierēdņa, darbinieka un amatpersonas amatu klasificē saskaņā ar Ministru kabineta 2005.gada 3.maija noteikumiem Nr.310 “Noteikumi par amatu klasifikācijas sistēmu un amatu klasificēšanas kārtību valsts tiešās pārvaldes iestādēs” un nosaka amata saimi un līmeni. Pamatojoties uz amata saimi un līmeni, nosaka amatam atbilstošo mēnešalgu grupu (1.pielikums).
6. Atbilstoši amatam noteiktajai mēnešalgu grupai un ierēdņa, darbinieka vai amatpersonas kvalifikācijas pakāpei iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona nosaka ierēdņa, darbinieka un amatpersonas mēnešalgu saskaņā ar šo noteikumu 2.pielikumu.
7. Iestādes vadītājam mēnešalgu nosaka ministrs, bet Valsts kancelejas direktoram un Valsts civildienesta pārvaldes priekšniekam — Ministru prezidents.
8. Ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai piešķir vienu no sešām kvalifikācijas pakāpēm, kuru noteikšanai piemēro šādus individuālā vērtējuma kritērijus (3.pielikums):
8.1. amata pienākumu vai darba izpilde, kuru nosaka atbilstoši ierēdņa, darbinieka un amatpersonas darbības un tās rezultātu ikgadējam novērtējumam saskaņā ar Ministru kabineta 2001.gada 13.februāra instrukciju Nr.2 “Ierēdņa darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība” (turpmāk — instrukcija). Fiziskā darba veicēju darba izpildes novērtējumu nosaka pārrunās, kurās piedalās darbinieks un viņa tiešais vadītājs. Ja rodas problēmsituācija, jautājumu risina, pieaicinot iestādes personāla vadības speciālistu;
8.2. valsts dienestā (tiešās pārvaldes iestādes, tiesas, prokuratūra, Valsts kontrole, valsts uzņēmumi un bezpeļņas statūtsabiedrības, kuras reorganizētas par tiešās pārvaldes iestādēm, Centrālā vēlēšanu komisija) nostrādātais laiks.
9. Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kvalifikācijas pakāpi nosaka atbilstoši ierēdņa, darbinieka un amatpersonas individuālā vērtējuma koeficientam (4.pielikums), kuru aprēķina, izmantojot šādu formulu:
K = 0,5 x K1 + 0,5 x K2, kur
K— ierēdņa, darbinieka vai amatpersonas individuālā vērtējuma koeficients;
K1 — individuālā vērtējuma kritērija “amata pienākumu vai darba izpilde” skaitliskais raksturojums, kas atbilst konkrētajam ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai (3.pielikuma 1.tabula);
K2 — individuālā vērtējuma kritērija “valsts dienestā nostrādātais laiks” skaitliskais raksturojums, kas atbilst konkrētajam ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai (3.pielikuma 2.tabula);
0,5 — attiecīgā individuālā vērtējuma kritērija īpatsvars.
10. Ja ierēdnim, darbiniekam vai amatpersonai nav darba pieredzes valsts dienestā, tad, uzsākot darbu valsts dienestā, viņa mēnešalgas noteikšanai piemēro 1.kvalifikācijas pakāpi.
11. Ja ierēdnim, darbiniekam vai amatpersonai, stājoties amatā, darba pieredze profesionālajā jomā nav mazāka par trim gadiem un tā ir būtiska iestādes funkciju izpildei (iestādes mērķu sasniegšanai), taču viņam nav darba pieredzes valsts dienestā, iestādes vadītājs, beidzoties pārbaudes laikam, izņēmuma gadījumā ar pamatotu lēmumu pielīdzina ierēdņa, darbinieka vai amatpersonas darba pieredzi profesionālajā jomā darba pieredzei valsts dienestā.
12. Kvalifikācijas pakāpi ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai piešķir iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona, iestādes vadītājam — ministrs, Valsts kancelejas direktoram un Valsts civildienesta pārvaldes priekšniekam — Ministru prezidents, parlamentārajam sekretāram un konsultatīvajām amatpersonām — Ministru prezidents, Ministru prezidenta biedrs vai ministrs.
13. Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kvalifikācijas pakāpi pārskata ne retāk kā reizi gadā, ņemot vērā ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kārtējo novērtējumu saskaņā ar instrukciju. Ja kārtējais novērtējums ir:
13.1. tāds pats vai augstāks nekā iepriekšējā gadā, kvalifikācijas pakāpi pārskata saskaņā ar šo noteikumu 9. un 10.punktu, ņemot vērā nosacījumu, ka kvalifikācijas pakāpes paaugstināšanas solis nedrīkst būt lielāks par vienu;
13.2. zemāks nekā iepriekšējā gadā, kvalifikācijas pakāpi nepārskata.
14. Darbiniekam par darbu, kuru iespējams normēt, var noteikt akorda algu. Akorda algu nosaka, izmantojot šādu formulu:
I = Tl x Nl x A, kur
I — akorda alga latos;
Tl — attiecīgajai kvalifikācijas pakāpei un algu grupai atbilstošā stundas likme latos. To nosaka, dalot mēnešalgu, kas noteikta atbilstoši šo noteikumu 6.punktam, ar attiecīgā kalendāra gada vidējo darba stundu skaitu mēnesī;
Nl — darba norma stundās uz vienu izpildāmā darba apjoma mērvienību;
A — izpildītais darba apjoms mērvienībās (atbilst darba normas aprēķināšanā izmantotajām mērvienībām).
15. Ja Iekšlietu ministrijas sistēmas un Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestādes specializētā valsts civildienesta ierēdnim vai darbiniekam ar speciālo dienesta pakāpi ir noteikts maiņu darbs vai summētais darba laiks, viņš darba samaksu saņem saskaņā ar noteikto mēnešalgu vai stundas algas likmi arī par darbu nedēļas atpūtas laikā vai svētku dienās.
III. Piemaksas un prēmijas
16. Ierēdnis un amatpersona saņem piemaksu līdz 20% no viņam noteiktās mēnešalgas par amata pienākumu pildīšanu paaugstinātas darba intensitātes apstākļos, ja paredzams, ka turpmākajā laikposmā būs jāveic:
16.1. ārkārtēji un neparedzēti uzdevumi īsā termiņā, kas rada papildu slodzi;
16.2. plānotie uzdevumi saīsinātā termiņā;
16.3. citas iestādes vadītāja noteiktas funkcijas vai uzdevumi papildus amata aprakstā noteiktajam.
17. Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādes specializētā valsts civildienesta ierēdnis un darbinieks ar speciālo dienesta pakāpi, kā arī Ieslodzījuma vietu pārvaldes specializētā valsts civildienesta ierēdnis saņem:
17.1.piemaksu par speciālo dienesta pakāpi — saskaņā ar šo noteikumu 5.pielikumu;
17.2. piemaksu par dienesta pienākumu pildīšanu kopā ar dienesta suni — līdz 20% no ierēdnim un darbiniekam noteiktās mēnešalgas.
18. Darbinieks, Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādes specializētā valsts civildienesta ierēdnis un darbinieks ar speciālo dienesta pakāpi, Ieslodzījuma vietu pārvaldes specializētā valsts civildienesta ierēdnis, Valsts meža dienesta valsts civildienesta ierēdnis un darbinieks par darbu īpašos apstākļos, kas saistīts ar paaugstinātu risku viņa drošībai vai veselībai (6.pielikums), saņem piemaksu līdz 25% no viņam noteiktās mēnešalgas. Konkrētos piemaksu piešķiršanas nosacījumus un apmēru nosaka iestādes vadītājs.
19. Darbinieks par papildus veicamo darbu, izņemot prombūtnē esoša darbinieka vai vakanta amata (darba) pienākumu pildīšanu papildus tiešajiem darba pienākumiem, saņem piemaksu līdz 20 % no viņam noteiktās mēnešalgas apmēra.
20. Ierēdnis, darbinieks un amatpersona saņem piemaksu līdz 40 % no viņam noteiktās mēnešalgas par prombūtnē esoša ierēdņa un darbinieka vai vakanta amata (darba) pienākumu pildīšanu papildus tiešajiem amata (darba) pienākumiem. Noteiktās piemaksas apmērs nedrīkst pārsniegt prombūtnē esošā ierēdņa un darbinieka vai vakantā amata mēnešalgu.
21. Ja ierēdnim, darbiniekam vai amatpersonai ir noteiktas vairākas piemaksas par dažādiem papildus veicamajiem darbiem, piemaksu kopsumma nedrīkst pārsniegt 40 % no viņam noteiktās mēnešalgas. Ja prombūtnē esoša ierēdņa, darbinieka un amatpersonas vai vakanta amata (darba) pienākumus pilda vairāki ierēdņi, darbinieki un amatpersonas, piemaksu kopsumma nedrīkst pārsniegt prombūtnē esošā ierēdņa, darbinieka un amatpersonas vai vakantā amata mēnešalgu.
22. Ierēdnis un amatpersona nedrīkst par vienu un to pašu pienākumu pildīšanu vienlaikus saņemt piemaksu gan par papildu pienākumu pildīšanu, gan par amata pienākumu pildīšanu paaugstinātas darba intensitātes apstākļos.
23. Ierēdnis un darbinieks, kas ieņem diplomāta amatu vai kas valsts interesēs uz noteiktu laiku no Ārlietu ministrijas pārcelts uz Aizsardzības ministriju un kuram ir piešķirts diplomāta statuss, saņem piemaksu par diplomātisko rangu 20% apmērā no diplomāta amatam atbilstošās mēnešalgas.
24. Darbinieks par nakts darbu saņem piemaksu šādā apmērā:
24.1. ārstniecības persona par darbu neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanā, kā arī ārstniecības persona, kura strādā dzemdību nodaļā un jaundzimušo nodaļā, — ne mazāk kā 75% apmērā no attiecīgajam darbiniekam noteiktās stundas algas likmes;
24.2. neatliekamās medicīniskās palīdzības automobiļa vadītājs — ne mazāk kā 75% apmērā no attiecīgajam darbiniekam noteiktās stundas algas likmes;
24.3. citi darbinieki — ne mazāk kā 50% apmērā no attiecīgajam darbiniekam noteiktās stundas algas likmes;
24.4. specializētā valsts civildienesta ierēdnis vai darbinieks ar speciālo dienesta pakāpi, vai amatpersona — 50% apmērā no attiecīgajam darbiniekam noteiktās stundas algas likmes.
25. Ierēdni, darbinieku un amatpersonu reizi gadā atbilstoši kārtējam darbības un tās rezultātu novērtējumam saskaņā ar instrukciju var materiāli stimulēt šādā apmērā:
25.1. līdz 120 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir A;
25.2. līdz 100 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir B;
25.3. līdz 80 % no mēnešalgas, ja novērtējums ir C.
26. Ierēdni, darbinieku un amatpersonu atbilstoši darba ieguldījumam var prēmēt, izmantojot finanšu līdzekļus līdz 15 % no plānotā atalgojuma fonda, kā arī ietaupītos līdzekļus no atalgojuma fonda. Konkrētu prēmijas apmēru ierēdnim un darbiniekam nosaka iestādes vadītājs vai viņa pilnvarota amatpersona, iestādes vadītājam — ministrs, Valsts kancelejas direktoram un Valsts civildienesta pārvaldes priekšniekam — Ministru prezidents.
IV. Ierēdņa pabalstu un kompensācijas saņemšanas un pārcelšanās izdevumu atlīdzināšanas kārtība
27. Ierēdnis, kurš cietis smagā nelaimes gadījumā un guvis veselības traucējumus, gada laikā pēc nelaimes gadījuma iesniedz attiecīgās tiešās pārvaldes iestādes vadītājam iesniegumu par pabalsta piešķiršanu un ārstniecības iestādes izsniegtus nelaimes gadījuma faktu un gūto veselības traucējumu smaguma pakāpi apliecinošus dokumentus. Pabalstu nepiešķir, ja nelaimes gadījums noticis ierēdņa nepiedienīgas vai necienīgas uzvedības dēļ, kas diskreditē valsts civildienestu.
28. Ierēdnis, kurš, pildot amata pienākumus, guvis ievainojumu vai sakropļojumu vai kura veselībai nodarīts citāds kaitējums (izņemot arodslimības), kas liedz viņam pildīt amata pienākumus, gada laikā pēc nelaimes gadījuma iesniedz attiecīgās tiešās pārvaldes iestādes vadītājam iesniegumu par pabalsta piešķiršanu un izrakstu no Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas lēmuma par darbspēju zaudējumu procentos. Pabalsta apmēru nosaka, ievērojot amata pienākumu pildīšanas spēju zuduma pakāpi (7.pielikums).
29. Lai saņemtu pabalstu ierēdņa nāves gadījumā, viens no ierēdņa ģimenes locekļiem gada laikā pēc ierēdņa nāves iesniedz attiecīgās tiešās pārvaldes iestādes vadītājam šādus dokumentus:
29.1. iesniegumu par pabalsta piešķiršanu;
29.2. miršanas apliecības kopiju;
29.3. radniecību apliecinošus dokumentus.
30. Lai ierēdnis saņemtu pabalstu sakarā ar ģimenes locekļa (laulātais, bērni, vecāki, vecvecāki, adoptētāji un adoptētie) vai apgādājamā nāvi, viņš gada laikā pēc ģimenes locekļa vai apgādājamā nāves iesniedz attiecīgās tiešās pārvaldes iestādes vadītājam šādus dokumentus:
30.1. iesniegumu par pabalsta piešķiršanu;
30.2. miršanas apliecības kopiju;
30.3. radniecību apliecinošus dokumentus.
31. Lai ierēdnis saņemtu bērna piedzimšanas pabalstu, viņš gada laikā pēc bērna piedzimšanas iesniedz attiecīgās tiešās pārvaldes iestādes vadītājam šādus dokumentus:
31.1. iesniegumu par pabalsta piešķiršanu;
31.2. bērna dzimšanas apliecības kopiju.
32. Ja abi bērna vecāki ir ierēdņi, iesniegumā par bērna pabalsta piešķiršanu ierēdnis norāda iestādi (un tās adresi), kurā strādā otrs bērna vecāks, kā arī apliecina, ka otrs bērna vecāks nav iesniedzis dokumentus Valsts civildienesta likuma 25.pantā noteiktā bērna piedzimšanas pabalsta saņemšanai.
33. Bērna piedzimšanas pabalstu ierēdnim attiecīgā tiešās pārvaldes iestāde var izmaksāt divās daļās sešu mēnešu laikā pēc tam, kad saņemts ierēdņa iesniegums par bērna pabalsta piešķiršanu. Pirmajā izmaksas reizē izmaksājamās pabalsta daļas apmērs nedrīkst būt mazāks par 50 % no kopējās pabalsta summas. Informāciju par bērna piedzimšanas pabalsta izmaksu tiešās pārvaldes iestāde nosūta tai tiešās pārvaldes iestādei, kurā strādā otrs bērna vecāks — ierēdnis.
34. Bērna piedzimšanas pabalstu ierēdnim nepiešķir, ja bērns piedzimis nedzīvs vai pēc piedzimšanas ir nodzīvojis mazāk par septiņām diennaktīm. Šādā gadījumā izmaksā šo noteikumu 30.punktā minēto pabalstu.
35. Ja ierēdnis nedzīvo pastāvīgi tajā administratīvajā teritorijā, kurā ir viņa dienesta vieta, viņš, uzrādot izziņu par dzīvesvietu, par dienām, kurās viņam ir bijis jāstrādā un kurās viņš ir strādājis, no iestādes saņem kompensāciju ceļa izdevumu segšanai:
35.1. līdz 30 % no sabiedriskā transporta izdevumiem, kas pamatoti ar iesniegtajiem braukšanas dokumentiem;
35.2. līdz 30% no izdevumiem par patērēto degvielu (ja līdz dienesta vietai nekursē sabiedriskais transports un ierēdnis izmanto personīgo transportlīdzekli), kas pamatoti ar institūcijas vadītāja apstiprinātu brauciena maršrutu un kilometru skaitu, kā arī nepieciešamo attiecīgās markas degvielas daudzumu, ja ir iesniegti degvielas uzpildes stacijas kases čeki (kvītis), kas apliecina minētos izdevumus;
35.3. 100% apmērā no sabiedriskā transporta izdevumiem vai izdevumiem par patērēto degvielu (ja līdz dienesta vietai nekursē sabiedriskais transports un ierēdnis izmanto personīgo transportlīdzekli), ja ierēdni pēc iestādes iniciatīvas pārceļ dienestā uz citu apdzīvotu vietu. Izdevumi pamatojami attiecīgi ar šo noteikumu 35.1. vai 35.2.apakšpunktā minētajiem dokumentiem.
36. Tiešās pārvaldes iestāde, pārceļot ierēdni dienestā uz citu apdzīvotu vietu, atlīdzina šādus pārcelšanās izdevumus:
36.1. ierēdņa un viņa ģimenes locekļu (apgādājamo) ceļa izdevumus;
36.2. izdevumus par ierēdņa un viņa ģimenes locekļu (apgādājamo) īpašumā esošās iedzīves pārvešanu.
37. Pārcelšanās izdevumu atlīdzības apmēru nosaka, ņemot vērā iesniegto sabiedriskā transporta biļešu cenu vai transportlīdzekļa patērētās degvielas izmaksas, kā arī saskaņā ar iesniegto pakalpojuma sniedzēja rēķina kopiju (ja ierēdņa un viņa ģimenes locekļu (apgādājamo) īpašumā esošās iedzīves pārvešanai izmantoti pakalpojumu sniedzēja pakalpojumi). Par transportlīdzekļa patērētās degvielas izmaksām sastāda aktu, ņemot vērā brauciena maršrutu un kilometru skaitu, vidējo degvielas patēriņu un degvielas uzpildes stacijas kases čeku (kvīti).
V. Noslēguma jautājumi
38. Atzīt par spēku zaudējušiem:
38.1. Ministru kabineta 2002.gada 28.maija noteikumus Nr.217 “Noteikumi par darba samaksas sistēmu no valsts budžeta finansējamo iestāžu darbiniekiem” (Latvijas Vēstnesis, 2002, 83.nr.; 2003, 10., 94., 180.nr.; 2004, 155., 188.nr.);
38.2. Ministru kabineta 2002.gada 29.oktobra noteikumus Nr.482 “Noteikumi par Centrālās vēlēšanu komisijas darbinieku darba samaksu” (Latvijas Vēstnesis, 2002, 159.nr.);
38.3. Ministru kabineta 2004.gada 27.aprīļa noteikumus Nr.429 “Noteikumi par piemaksas apmēru diplomātiem” (Latvijas Vēstnesis, 2004, 68.nr.; 2005, 53.nr.);
38.4. Ministru kabineta 2004.gada 23.novembra noteikumus Nr.959 “Noteikumi par ierēdņu un tiešās pārvaldes iestāžu darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm un ierēdņu pabalstiem” (Latvijas Vēstnesis, 2004, 188.nr.; 2005, 122.nr.).
39. Līdz 2006.gada 1.jūlijam valsts aģentūru darbinieku darba samaksas noteikšanai piemēro:
39.1. Ministru kabineta 2002.gada 15.janvāra noteikumus Nr.17 “Noteikumi par valsts aģentūru direktoru atalgojumu”;
39.2. Ministru kabineta 2002.gada 3.septembra noteikumus Nr.397 “Metodika, pēc kuras valsts (pašvaldības) aģentūras darbinieka atalgojums (mēneša amatalga) salīdzināms ar attiecīgās kvalifikācijas speciālista darba samaksu (mēneša amatalgu) darba tirgū”.
40. Ar 2006.gada 1.jūliju spēku zaudē:
40.1. Ministru kabineta 2002.gada 15.janvāra noteikumi Nr.17 “Noteikumi par valsts aģentūru direktoru atalgojumu” (Latvijas Vēstnesis, 2002, 10.nr.);
40.2. Ministru kabineta 2002.gada 3.septembra noteikumi Nr.397 “Metodika, pēc kuras valsts (pašvaldības) aģentūras darbinieka atalgojums (mēneša amatalga) salīdzināms ar attiecīgās kvalifikācijas speciālista darba samaksu (mēneša amatalgu) darba tirgū” (Latvijas Vēstnesis, 2002, 127.nr.).
41. Līdz 2006.gada 31.decembrim Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu darbinieku ar speciālajām dienesta pakāpēm darba samaksas noteikšanai piemēro Ministru kabineta 2003.gada 14.oktobra noteikumus Nr.567 “Noteikumi par Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu darbinieku ar speciālajām dienesta pakāpēm darba samaksu”.
42. Līdz 2006.gada 31.decembrim Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņiem un darbiniekiem darba samaksas noteikšanai piemēro Ministru kabineta 2002.gada 28.maija noteikumus Nr.220 “Noteikumi par darba samaksas sistēmu Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņiem un darbiniekiem”.
43. Ar 2007.gada 1.janvāri spēku zaudē:
43.1. Ministru kabineta 2000.gada 28.novembra noteikumi Nr.415 “Noteikumi par Valsts meža dienesta amatpersonu (darbinieku) papildu sociālajām garantijām” (Latvijas Vēstnesis, 2000, 435./437.nr.);
43.2. Ministru kabineta 2003.gada 14.oktobra noteikumi Nr.567 “Noteikumi par Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu darbinieku ar speciālajām dienesta pakāpēm darba samaksu” (Latvijas Vēstnesis, 2003, 145.nr.; 2004, 60.nr.; 2005, 107.nr.);
43.3. Ministru kabineta 2002.gada 28.maija noteikumi Nr.220 “Noteikumi par darba samaksas sistēmu Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņiem un darbiniekiem” (Latvijas Vēstnesis, 2002, 106.nr.).
44. Līdz 2006.gada 31.decembrim tiešās pārvaldes iestāžu ārstniecības personām un sociālā darba speciālistiem darba samaksas noteikšanai piemēro Ministru kabineta 2004.gada 28.septembra noteikumus Nr.804 “Noteikumi par darba samaksas sistēmu no valsts budžeta finansējamo institūciju ārstniecības personām un sociālā darba speciālistiem”.
45. Līdz 2007.gada 31.augustam pedagogiem darba samaksas noteikšanai piemēro Ministru kabineta 2004.gada 24.augusta noteikumus Nr.746 “Pedagogu darba samaksas noteikumi”.
46. Ar 2006.gada 1.janvāri mēnešalgas noteikšanai piemēro šo noteikumu 8.pielikumu. Ja ierēdnis, darbinieks vai amatpersona valsts dienestā (tiešās pārvaldes iestādes, tiesas, prokuratūra, Valsts kontrole, valsts uzņēmumi un bezpeļņas statūtsabiedrības, kuras reorganizētas par tiešās pārvaldes iestādēm) nostrādājusi mazāk par trim gadiem, tai piešķir 1.kvalifikācijas pakāpi, ja tā nostrādājusi trīs gadus un vairāk, — 2.kvalifikācijas pakāpi. Līdz 2006.gada 1.jūlijam tiešās pārvaldes iestādes novērtē ierēdņu, darbinieku un amatpersonu darba izpildi un saskaņā ar šo noteikumu 8. un 9.punktu nosaka ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kvalifikācijas pakāpi, kā arī saskaņo amatu saimes un līmeņus ar Valsts kanceleju.
47. Par valsts dienestā nostrādāto laiku uzskatāms jebkurš laikposms no Latvijas Republikas Satversmes atjaunošanas brīža.
48. Noteikumu 5., 6. un 13.punkts un 1., 2., 3. un 4.pielikums stājas spēkā ar 2006.gada 1.jūliju. Noteikumu 2.pielikumā minētā 1., 2. un 3.kvalifikācijas pakāpe piemērojama ar 2006.gada 1.jūliju, 4.kvalifikācijas pakāpe — ar 2007.gada 1.janvāri, 5.kvalifikācijas pakāpe — ar 2008.gada 1.janvāri, 6.kvalifikācijas pakāpe — ar 2010.gada 1.janvāri.
49.Tiešās pārvaldes iestādes laikposmā no 2006.gada 1.jūlija līdz 2006.gada 31.decembrim uzsāk piemērot noteikumu 5., 6. un 13.punktu un 1., 2., 3. un 4.pielikumu.
50. Noteikumu 8.pielikums zaudē spēku ar 2007.gada 1.janvāri.
51. Pārejas periodā no 2006.gada 1.jūlija līdz jaunās darba samaksas sistēmas pilnīgai ieviešanai ir spēkā 2.pielikumā attiecīgajai kvalifikācijas pakāpei un algu grupai noteiktais mēnešalgu diapazons.
52. Ja ierēdņa, darbinieka un amatpersonas mēnešalga, kas noteikta atbilstoši šiem noteikumiem, ir mazāka par mēnešalgu, kas viņam bija noteikta līdz šo noteikumu spēkā stāšanās dienai, ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai saglabā iepriekš noteikto mēnešalgu līdz laikam, kamēr mēnešalga, kuru nosaka atbilstoši šiem noteikumiem, sasniedz iepriekš noteiktās mēnešalgas apmēru.
53. Centrālās vēlēšanu komisijas darbinieku mēnešalgu noteikšanai līdz 2006.gada 30.jūnijam piemēro 8.pielikuma 2.punktu.
54. Noteikumu izpildi finansē no valsts budžetā kārtējam gadam paredzētā atalgojuma fonda. Par papildu finansējuma pieprasījumu kārtējam gadam lemj Ministru kabinets, izstrādājot kārtējā gada valsts budžeta projektu.
55. Valsts policijas Kārtības policijas apvienības “Apsardze” specializētā valsts civildienesta ierēdņu un darbinieku darba samaksu finansē no ieņēmumiem, kas saņemti par maksas pakalpojumiem, un no citiem pašu ieņēmumiem. Latvijas Policijas akadēmijas darbinieku un darbinieku ar speciālajām dienesta pakāpēm darba samaksu var daļēji finansēt no līdzekļiem, kas iegūti no studējošo mācību maksas.
56. Noteikumi stājas spēkā ar 2006.gada 1.janvāri.
Ministru prezidents A.Kalvītis
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2006.gada 1.janvāri.
1.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu amatu saimēm un līmeņiem atbilstošās mēnešalgu grupas
Mēnešalgu grupa |
Amatu saimes nosaukums |
Saime |
Līmenis |
1 |
Fiziskais darbs |
13 |
I |
Apsaimniekošana |
3 |
I |
|
2 |
Fiziskais darbs |
13 |
II |
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
I |
|
3 |
Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
18.4 |
I |
Sekretariāta funkcija |
38 |
I |
|
Sociālais darbs |
39 |
I |
|
4 |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IA |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IB |
|
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
I |
|
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
I |
|
Fiziskais darbs |
13 |
III |
|
Grāmatvedība |
14 |
I |
|
Klientu apkalpošana |
23 |
I |
|
Restaurācijas darbi |
34 |
I |
|
Sekretariāta funkcija |
38 |
II |
|
5 |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
I |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
I |
|
Darba aizsardzība |
6 |
I |
|
Dispečeru pakalpojumi |
8 |
I |
|
Ekspertīze |
10 |
I |
|
Fiziskais darbs |
13 |
IV |
|
Iekšējais audits |
15 |
I |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
I |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
I |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
I |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
22.2 |
I |
|
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
24 |
I |
|
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
I |
|
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
I |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
I |
|
Personāla vadība |
30 |
I |
|
Radošie darbi |
33 |
I |
|
Restaurācijas darbi |
34 |
II |
|
Sociālais darbs |
39 |
II |
|
Transportlīdzekļa vadīšana |
41 |
I |
|
6 |
Apsaimniekošana |
3 |
II |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IIA |
|
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IIB |
|
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
II |
|
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
II |
|
Dokumentu rediģēšana |
9 |
IA |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
II |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
18.4 |
II |
|
Iestāžu procedūras |
17 |
I |
|
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
I |
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
I |
|
Klientu apkalpošana |
23 |
II |
|
Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
26.2 |
I |
|
Kvalitātes vadība |
27 |
I |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
I |
|
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
I |
|
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
I |
|
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
I |
|
Transportlīdzekļa vadīšana |
41 |
II |
|
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
I |
|
7 |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
III |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
II |
|
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
III |
|
Darba aizsardzība |
6 |
II |
|
Dokumentu rediģēšana |
9 |
IB |
|
Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
11.2 |
I |
|
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
II |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
I |
|
Fiziskais darbs |
13 |
V |
|
Grāmatvedība |
14 |
II |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
I |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
II |
|
Inženiertehniskie darbi |
20 |
I |
|
Informācijas tehnoloģijas. Datorgrafika un WEB dizains |
19.1 |
I |
|
Informācijas tehnoloģijas. Datu atbalsts |
19.2 |
I |
|
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
I |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
22.2 |
II |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
I |
|
Konsultēšana |
25 |
I |
|
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
II |
|
Restaurācijas darbi |
34 |
III |
|
Sekretariāta funkcija |
38 |
III |
|
Starptautiskie sakari |
40 |
I |
|
Transportlīdzekļa vadīšana |
41 |
III |
|
Tulkošana |
42 |
I |
|
8 |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
III |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
IV |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IA |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IB |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IC |
|
Darba aizsardzība |
6 |
III |
|
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
I |
|
Dispečeru pakalpojumi |
8 |
II |
|
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
I |
|
Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
11.2 |
II |
|
Finanšu administrēšana. Riska vadība |
11.3 |
I |
|
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
III |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIA |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIB |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
II |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
III |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
II |
|
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
II |
|
Iekšējais audits |
15 |
II |
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
II |
|
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
II |
|
Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
26.2 |
II |
|
Kvalitātes vadība |
27 |
II |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
II |
|
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
I |
|
Pedagoģija. Pedagoģijas metodikas vadība |
29.3 |
I |
|
Personāla vadība |
30 |
II |
|
Pētniecība |
31 |
I |
|
Projektu vadība |
32 |
I |
|
Radošie darbi |
33 |
II |
|
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
II |
|
Sociālais darbs |
39 |
III |
|
Starptautiskie sakari |
40 |
II |
|
Tulkošana |
42 |
II |
|
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
II |
|
9 |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IIA |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IIB |
|
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IIIA |
|
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IIIB |
|
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
II |
|
Dispečeru pakalpojumi |
8 |
III |
|
Ekspertīze |
10 |
II |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIC |
|
Grāmatvedība |
14 |
III |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
II |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
18.4 |
III |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
III |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
III |
|
Iestāžu drošība |
16 |
I |
|
Iestāžu procedūras |
17 |
II |
|
Inženiertehniskie darbi |
20 |
II |
|
Informācijas tehnoloģijas. Datorgrafika un WEB dizains |
19.1 |
II |
|
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
I |
|
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
II |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
II |
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
III |
|
Klientu apkalpošana |
23 |
III |
|
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
24 |
II |
|
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
III |
|
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
III |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
I |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
II |
|
Personāla vadība |
30 |
III |
|
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
II |
|
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
II |
|
Sociālais darbs |
39 |
IV |
|
Tulkošana |
42 |
III |
|
10 |
Apsaimniekošana |
3 |
III |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IV |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
III |
|
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
III |
|
Dokumentu rediģēšana |
9 |
II |
|
Ekspertīze |
10 |
III |
|
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
II |
|
Finanšu administrēšana. Riska vadība |
11.3 |
II |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIIA |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIIB |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
III |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
IV |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
IV |
|
Iekšējais audits |
15 |
III |
|
Iestāžu drošība |
16 |
II |
|
Iestāžu procedūras |
17 |
III |
|
Inženiertehniskie darbi |
20 |
III |
|
Informācijas tehnoloģijas. Datu atbalsts |
19.2 |
II |
|
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
III |
|
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
III |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
22.2 |
III |
|
Klientu apkalpošana |
23 |
IV |
|
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
24 |
III |
|
Kvalitātes vadība |
27 |
III |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
II |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
III |
|
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
II |
|
Projektu vadība |
32 |
II |
|
Restaurācijas darbi |
34 |
IV |
|
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
III |
|
Starptautiskie sakari |
40 |
III |
|
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
III |
|
11 |
Administratīvā vadība |
1 |
I |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
IV |
|
Apsardze un uzraudzība |
4 |
V |
|
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
V |
|
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IVA |
|
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
IV |
|
Dokumentu rediģēšana |
9 |
III |
|
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
III |
|
Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
11.2 |
III |
|
Finanšu administrēšana. Riska vadība |
11.3 |
III |
|
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
IV |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIIC |
|
Grāmatvedība |
14 |
IV |
|
Iekšējais audits |
15 |
IV |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
III |
|
Informācijas apkalpošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
IV |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
IV |
|
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
IIA |
|
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
II B |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
III |
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
IV |
|
Konsultēšana |
25 |
II |
|
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
IV |
|
Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
26.2 |
III |
|
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
IV |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
III |
|
Pedagoģija. Pedagoģijas metodikas vadība |
29.3 |
II |
|
Personāla vadība |
30 |
IV |
|
Pētniecība |
31 |
II |
|
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
IV |
|
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
III |
|
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
III |
|
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
IV |
|
12 |
Administratīvā vadība |
1 |
IIB |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
VI |
|
Apsardze un uzraudzība |
4 |
VI |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IVA |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IVB |
|
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IVC |
|
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IVB |
|
Ekspertīze |
10 |
IV |
|
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
IV |
|
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
V |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IVA |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IVB |
|
Grāmatvedība |
14 |
V |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
V |
|
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
V |
|
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
IV |
|
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
IV |
|
Inženiertehniskie darbi |
20 |
IV |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
IV |
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
V |
|
Klientu apkalpošana |
23 |
V |
|
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
V |
|
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
V |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
III |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
IV |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
IV |
|
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
III |
|
Pedagoģija. Mācību iestāžu struktūrvienību vadība |
29.2 |
I |
|
Personāla vadība |
30 |
V |
|
Projektu vadība |
32 |
III |
|
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
IV |
|
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
IV |
|
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
V |
|
13 |
Administratīvā vadība |
1 |
IIA |
Administratīvā vadība |
1 |
III |
|
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
V |
|
Ekspertīze |
10 |
V |
|
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IVC |
|
Iekšējais audits |
15 |
V |
|
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
III |
|
Inženiertehniskie darbi |
20 |
V |
|
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
V |
|
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
VI |
|
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
VI |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
IV |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
V |
|
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
IV |
|
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
V |
|
Pedagoģija. Mācību iestāžu struktūrvienību vadība |
29.2 |
II |
|
Pētniecība |
31 |
III |
|
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
V |
|
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
V |
|
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
V |
|
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
VI |
|
14 |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
V |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
VI |
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
VI |
|
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
V |
|
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
VI |
|
15 |
Administratīvā vadība |
1 |
IV |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
VI |
|
16 |
Administratīvā vadība |
1 |
V |
Administratīvā vadība |
1 |
VI |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
2.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu mēnešalga latos
Mēnešalgu grupas |
Kvalifikācijas pakāpes |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||||
min. |
maks. |
min. |
maks. |
min. |
maks. |
min. |
maks. |
min. |
maks. |
min. |
maks. |
|
1 |
90 |
90 |
92 |
100 |
96 |
111 |
100 |
123 |
107 |
137 |
117 |
152 |
2 |
94 |
117 |
98 |
131 |
103 |
146 |
111 |
162 |
120 |
178 |
132 |
196 |
3 |
98 |
142 |
104 |
159 |
113 |
177 |
121 |
196 |
130 |
216 |
144 |
237 |
4 |
102 |
171 |
111 |
191 |
121 |
212 |
132 |
235 |
145 |
259 |
160 |
285 |
5 |
107 |
202 |
120 |
226 |
133 |
251 |
145 |
279 |
159 |
307 |
179 |
337 |
6 |
112 |
239 |
130 |
268 |
147 |
297 |
159 |
330 |
178 |
363 |
200 |
399 |
7 |
121 |
287 |
141 |
321 |
162 |
357 |
184 |
396 |
196 |
436 |
225 |
479 |
8 |
138 |
346 |
155 |
388 |
183 |
431 |
214 |
478 |
231 |
526 |
252 |
578 |
9 |
165 |
411 |
184 |
461 |
205 |
511 |
238 |
568 |
268 |
624 |
280 |
687 |
10 |
197 |
491 |
220 |
550 |
244 |
611 |
271 |
678 |
298 |
745 |
328 |
820 |
11 |
233 |
582 |
261 |
652 |
290 |
724 |
322 |
803 |
354 |
884 |
389 |
972 |
12 |
276 |
690 |
309 |
772 |
343 |
857 |
381 |
952 |
418 |
1047 |
461 |
1151 |
13 |
330 |
824 |
369 |
923 |
410 |
1025 |
455 |
1137 |
500 |
1251 |
550 |
1376 |
14 |
389 |
973 |
436 |
1089 |
484 |
1209 |
537 |
1342 |
590 |
1476 |
650 |
1624 |
15 |
436 |
1090 |
488 |
1220 |
542 |
1355 |
602 |
1504 |
662 |
1654 |
728 |
1819 |
16 |
512 |
1280 |
574 |
1434 |
637 |
1591 |
706 |
1766 |
777 |
1943 |
855 |
2137 |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
3.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas individuālā vērtējuma kritēriji
I. 1.kritērijs – amata pienākumu vai darba izpilde (K1)
1.tabula
Kritērija raksturojums |
E* |
D* |
C* |
B* |
A* |
neapmierinoša** |
daļēji apmierinoša** |
apmierinoša** |
laba** |
teicama** |
|
nav vērtēts*** |
|||||
Vērtējums |
0 |
0,2 |
0,5 |
0,75 |
1 |
Piezīmes.
1.*A, B, C, D, E — ierēdņa, darbinieka un amatpersonas darbības un tās rezultātu ikgadējais novērtējums saskaņā ar Ministru kabineta 2001.gada 13.februāra instrukciju Nr.2 “Ierēdņa darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība”.
2.** Teicama, laba, apmierinoša, daļēji apmierinoša, neapmierinoša — fiziskā darba veicēja darba izpildes novērtējums.
3.*** Nav vērtēts — ierēdnim, darbiniekam vai amatpersonai nav beidzies pārbaudes termiņš, kā arī ja ierēdnis, darbinieks vai amatpersona atgriežas no bērna kopšanas atvaļinājuma, ja pirms tā viņš nav bijis vērtēts.
4. A (teicama) — darba izpilde visās jomās pārsniedz prasības attiecīgajā nozarē.
5. B (laba) — darba izpilde atsevišķās jomās pārsniedz prasības attiecīgajā nozarē, bet pārējās jomās noris saskaņā ar prasībām attiecīgajā nozarē.
6. C (apmierinoša) — darba izpilde noris saskaņā ar prasībām attiecīgajā nozarē.
7. D (daļēji apmierinoša) — darba izpilde ne visās jomās sasniedz prasības attiecīgajā nozarē, darba izpildē nepieciešami uzlabojumi.
8. E (neapmierinoša) — darba izpilde nesaskan ar prasībām attiecīgajā nozarē, visās jomās nepieciešami būtiski un tūlītēji uzlabojumi.
II. 2.kritērijs – valsts dienestā nostrādātais laiks (K2)
2.tabula
Valsts dienestā nostrādātais laiks |
Līdz 2 gadiem |
No 2 līdz 5gadiem |
No 5 līdz 8gadiem |
No 8 līdz 11gadiem |
Vairāk par 11 gadiem |
Vērtējums |
0 |
0,25 |
0,5 |
0,75 |
1 |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
4.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu kvalifikācijas pakāpes
I. Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu kvalifikācijas pakāpēm atbilstošais individuālais vērtējums punktos
1.tabula
Nr. p.k. |
Kvalifikācijas pakāpe |
Individuālais vērtējums |
|
no |
līdz |
||
1. |
1 |
0 |
0,26 |
2. |
2 |
0,27 |
0,40 |
3. |
3 |
0,41 |
0,54 |
4. |
4 |
0,55 |
0,69 |
5. |
5 |
0,70 |
0,84 |
6. |
6 |
0,85 |
1 |
II. Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu kvalifikācijas pakāpju noteikšanas tabula
2.tabula
Nr.p.k. |
Darba izpilde |
Stāžs |
|||||||||
līdz 2 gadiem |
2–5 gadi |
5–8 gadi |
8–11 gadi |
vairāk par 11 gadiem |
|||||||
pakāpe |
punkti |
pakāpe |
punkti |
pakāpe |
punkti |
pakāpe |
punkti |
pakāpe |
punkti |
||
1. |
E |
1 |
0,00 |
1 |
0,13 |
1 |
0,25 |
2 |
0,38 |
3 |
0,50 |
2. |
D |
1 |
0,10 |
1 |
0,23 |
2 |
0,35 |
3 |
0,48 |
4 |
0,60 |
3. |
C |
1 |
0,25 |
2 |
0,38 |
3 |
0,50 |
4 |
0,63 |
5 |
0,75 |
4. |
B |
2 |
0,38 |
3 |
0,50 |
4 |
0,63 |
5 |
0,75 |
6 |
0,88 |
5. |
A |
3 |
0,50 |
4 |
0,63 |
5 |
0,75 |
6 |
0,88 |
6 |
1,00 |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
5.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Piemaksas par speciālajām dienesta pakāpēm Iekšlietu ministrijas sistēmas un Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu darbiniekiem ar speciālajām dienesta pakāpēm
Nr.p.k. |
Speciālā dienesta pakāpe |
Piemaksas apmērs (latos) |
1. |
Ģenerālis |
55 |
2. |
Pulkvedis |
45 |
3. |
Pulkvežleitnants |
40 |
4. |
Majors |
35 |
5. |
Kapteinis |
30 |
6. |
Virsleitnants |
25 |
7. |
Leitnants |
21 |
8. |
Virsnieka vietnieks |
14 |
9. |
Virsseržants |
11 |
10. |
Seržants |
8 |
11. |
Kaprālis |
5 |
12. |
Ierindnieks |
2 |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
6.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Iestādes un amatu grupas, kurās amata vai darba pienākumu izpilde ir saistīta ar paaugstinātu risku amata veicēja drošībai un veselībai
Nr.p.k. |
Iestādes un amatu grupas |
1. |
Iestādēs un struktūrvienībās AIDS slimnieku ārstēšanai (diagnostikai) |
2. |
Iestādēs un struktūrvienībās lepras slimnieku, psihiski slimo, alkoholisma un narkomānijas slimnieku ārstēšanai, kurās ir paaugstināts risks veselībai |
3. |
Iestādēs un struktūrvienībās infekcijas un tuberkulozes slimnieku ārstēšanai, radioloģijas, rentgena un apdegumu ārstēšanas struktūrvienībās, kurās ir paaugstināts risks veselībai |
4. |
Ārstniecības iestādēs un struktūrvienībās, kuru darbiniekiem darba apstākļu specifikas dēļ ir tiesības uz piemaksu, ja ir divi vai vairāki paaugstināta riska faktori |
5. |
Ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijās pieaugušām personām ar garīga rakstura traucējumiem un institūcijās invalīdiem ar redzes traucējumiem, kurās ir paaugstināts risks darbinieku (sociālā darba speciālistu, ārstniecības personu, sociālo pedagogu un aprūpētāju) drošībai vai veselībai |
6. |
Ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijās bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem un institūcijās bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem, kurās ir paaugstināts risks darbinieku (sociālā darba speciālistu, ārstniecības personu, sociālo pedagogu, pedagogu, aprūpētāju, audzinātāju un aukļu) drošībai vai veselībai |
7. |
Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu un Iekšlietu ministrijas padotībā esošo iestāžu struktūrvienību ārstniecības personām, kurām ir paaugstināts risks drošībai vai veselībai |
8. |
Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu medicīnas apakšvienību darbiniekiem, kurās ārstē tuberkulozes, alkoholisma, narkomānijas un infekcijas slimniekus |
9. |
Ieslodzījuma vietu pārvaldes iestāžu darbiniekiem, kuri strādā cietumos un audzināšanas iestādēs nepilngadīgajiem |
10. |
Katastrofu medicīnas centra Operatīvā medicīniskā dienesta speciālistiem un neatliekamās medicīniskās palīdzības speciālistiem, kā arī anestezioloģijas, reanimatoloģijas un intensīvās terapijas nodaļu speciālistiem par darbu paaugstināta riska apstākļos proporcionāli izsaukumā pavadītajām stundām |
11. |
Speciālajās izglītības iestādēs (speciālajās klasēs un grupās), kas paredzētas izglītojamiem ar somatiskām slimībām, skoliozi, fiziskās un (vai) garīgās attīstības traucējumiem, dzirdes, redzes, valodas attīstības traucējumiem, psihoneiroloģiskajām slimībām, internātskolās bāreņiem un bez vecāku aizgādnības palikušajiem izglītojamajiem – darbiniekiem, kuri strādā ar minētajiem skolēniem |
12. |
Darbiniekiem, kuri strādā sociālās korekcijas izglītības iestādēs ar skolēniem, kuri izdarījuši tādu nodarījumu vai pārkāpumu, par kuru likumā paredzēta kriminālatbildība vai administratīvā atbildība |
13. |
Ārstniecības iestādēs ar apsardzi un slēgtu režīmu psihiski slimu personu piespiedu ārstēšanai un personu tiespsihiatriskajai ekspertīzei: |
13.1. |
ārstniecības personām, psihologiem un klīniskajiem psihologiem, kuri veic piespiedu ārstēšanu |
13.2. |
ārstniecības personām, psihologiem un klīniskajiem psihologiem, kuri veic tiespsihiatrisko un tiesu medicīnisko ekspertīzi |
13.3. |
rehabilitācijas speciālistiem |
14. |
Neatliekamās medicīniskās palīdzības un citu operatīvo transportlīdzekļu vadītājiem par bīstamiem darba apstākļiem |
15. |
Veterinārajās iestādēs par darbu, kas saistīts ar leikozes, brucelozes, tuberkulozes un sevišķi bīstamu slimību (piemēram, Sibīrijas mēra, mutes un nagu sērgas, trakumsērgas) ārstēšanu, kā arī ar radioloģiju, rentgenoloģiju un dezinfekciju saistītu darbu un citiem veselībai bīstamiem darbiem vai smagiem darba apstākļiem |
16. |
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra ārstniecības personām, kuru darbs saistīts ar tiesu medicīnisko ekspertīžu veikšanu |
17. |
Valsts policijas, Valsts robežsardzes un Ieslodzījuma vietu pārvaldes specializētā valsts civildienesta ierēdņiem, kuri uzrauga, apsargā un konvojē aizturētos, notiesātos, ieslodzītos vai apcietinātos |
18. |
Par darbu paaugstinātas bīstamības un veselībai kaitīgos apstākļos ugunsgrēku dzēšanas un avārijas darbos, glābšanas darbu vadībā, kā arī par tiešu piedalīšanos minētajos darbos |
19. |
Robežsargiem par dienestu, kas tieši saistīts ar valsts robežas kontroli un apsargāšanu |
20. |
Robežsargiem par dienesta pienākumu pildīšanu uz kuģa vai gaisa kuģa |
21. |
Valsts policijas specializētā valsts civildienesta ierēdņiem un darbiniekiem ar speciālajām dienesta pakāpēm: |
21.1. |
par dienestu, kas tieši saistīts ar noziedzīgu nodarījumu atklāšanu un izmeklēšanu un personu aizturēšanu |
21.2. |
par dienestu speciālajās struktūrvienībās, kas nodrošina sabiedrisko kārtību (piemēram, operatīvās reaģēšanas dienests, patruļdienests) |
21.3. |
par dienestu, kas tieši saistīts ar organizētās noziedzības apkarošanu |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
7.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Pabalsta apmērs atbilstoši amata pienākumu pildīšanas spēju zuduma pakāpei
Nr.p.k. |
Amata pienākumu pildīšanas spēju zuduma pakāpe (procentos) |
Pabalsta apmērs (mēnešalgās) |
1. |
25–29 |
12 |
2. |
30–34 |
14 |
3. |
35–39 |
16 |
4. |
40–44 |
18 |
5. |
45–49 |
20 |
6. |
50–54 |
22 |
7. |
55–59 |
23 |
8. |
60–64 |
24 |
9. |
65–69 |
26 |
10. |
70–74 |
28 |
11. |
75–79 |
30 |
12. |
80–84 |
32 |
13. |
85–89 |
34 |
14. |
90–99 |
35 |
15. |
100 |
36 |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš
8.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņu un tiešās pārvaldes iestāžu darbinieku mēnešalga
Nr.p.k. |
Amats |
Pirmajai kvalifikācijas pakāpei atbilstošā mēnešalga (latos) |
Otrajai kvalifikācijas pakāpei atbilstošā mēnešalga (latos) |
1. |
Valsts kancelejā |
||
1.1. |
direktors |
500–803 |
550–964 |
1.2. |
direktora vietnieks |
480–682 |
500–818 |
1.3. |
direktora palīgs |
200–319 |
220–383 |
1.4. |
direktora vietnieka palīgs |
200–319 |
220–383 |
1.5. |
departamenta vadītājs |
350–605 |
400–726 |
1.6. |
departamenta vadītāja vietnieks |
300–528 |
350–634 |
1.7. |
konsultants |
200–385 |
250–462 |
1.8. |
juriskonsults |
200–440 |
250–528 |
1.9. |
redaktors |
200–385 |
250–462 |
1.10. |
tulks |
200–385 |
250–462 |
1.11. |
korektors |
200–363 |
250–436 |
1.12. |
nodaļas vadītājs |
300–517 |
320–620 |
1.13. |
nodaļas vadītāja vietnieks |
280–440 |
300–528 |
1.14. |
vecākais referents |
200–385 |
250–462 |
1.15. |
pārvaldes vecākais referents |
200–360 |
250–432 |
1.16. |
referents |
180–308 |
200–370 |
1.17. |
pārvaldes referents |
180–288 |
200–347 |
1.18. |
vecākais lietvedis |
180–319 |
200–383 |
1.19. |
lietvedis |
170–270 |
190–323 |
1.20. |
inženieris |
155–308 |
190–370 |
1.21. |
visu specialitāšu tehniķi |
150–253 |
170–319 |
1.22. |
automobiļa vadītājs |
149–308 |
179–370 |
1.23. |
visu nosaukumu fiziskā darba veicēji |
90–176 |
95–190 |
1.24. |
Ministru prezidenta biroja vadītājs |
350–495 |
380–594 |
1.25. |
Ministru prezidenta padomnieks |
350–473 |
380–568 |
1.26. |
Ministru prezidenta palīgs |
220–341 |
250–409 |
1.27. |
Ministru prezidenta preses sekretārs |
220–385 |
250–462 |
1.28. |
Ministru prezidenta preses sekretāra palīgs |
160–330 |
180–396 |
1.29. |
Ministru prezidenta sekretārs |
160–319 |
180–383 |
1.30. |
Ministru prezidenta biedra padomnieks |
300–440 |
350–528 |
1.31. |
Ministru prezidenta biedra palīgs |
220–319 |
250–383 |
1.32. |
Ministru prezidenta biedra preses sekretārs |
220–352 |
250–422 |
2. |
Ministrijās (izņemot Ārlietu ministriju), īpašu uzdevumu ministru sekretariātos |
||
2.1. |
valsts sekretārs |
500–770 |
550–924 |
2.2. |
valsts sekretāra vietnieks |
400–677 |
440–812 |
2.3. |
īpašu uzdevumu ministra sekretariāta vadītājs |
480–616 |
500–739 |
2.4. |
īpašu uzdevumu ministra sekretariāta vadītāja vietnieks |
400–583 |
440–700 |
2.5. |
aizsardzības padomnieks Latvijas Republikas pārstāvniecībā NATO |
400–677 |
440–812 |
2.6. |
departamenta direktors |
300–583 |
350–700 |
2.7. |
departamenta direktora vietnieks |
240–517 |
260–620 |
2.8. |
patstāvīgās nodaļas vadītājs |
180–517 |
200–620 |
2.9. |
patstāvīgās nodaļas vadītāja vietnieks |
170–451 |
190–541 |
2.10. |
nodaļas vadītājs |
180–495 |
200–594 |
2.11. |
projekta vadītājs |
170–495 |
190–594 |
2.12. |
nodaļas vadītāja vietnieks |
170–429 |
190–515 |
2.13. |
ministra padomnieks |
200–440 |
220–528 |
2.14. |
valsts ministra padomnieks |
200–418 |
220–502 |
2.15. |
ministra biroja vadītājs |
220–440 |
250–528 |
2.16. |
ministra palīgs |
150–308 |
170–370 |
2.17. |
valsts ministra palīgs |
150–308 |
170–370 |
2.18. |
ministra preses sekretārs |
150–352 |
170–422 |
2.19. |
galvenais valsts inspektors |
131–429 |
140–515 |
2.20. |
valsts sekretāra padomnieks |
200–429 |
220–515 |
2.21. |
valsts sekretāra vietnieka padomnieks |
200–429 |
220–515 |
2.22. |
īpašu uzdevumu ministra sekretariāta vadītāja padomnieks |
200–429 |
220–515 |
2.23. |
valsts sekretāra palīgs |
150–308 |
170–370 |
2.24. |
valsts sekretāra vietnieka palīgs |
150–308 |
170–370 |
2.25. |
īpašu uzdevumu ministra sekretariāta vadītāja palīgs |
150–308 |
170–370 |
2.26. |
vecākais referents |
150–369 |
160–442 |
2.27. |
pārvaldes vecākais referents |
140–344 |
150–414 |
2.28. |
vecākais inspektors |
131–369 |
157–442 |
2.29. |
pašvaldības finanšu stabilizācijas procesa uzraugs |
150-250 |
160–300 |
2.30. |
referents |
123–286 |
148–343 |
2.31. |
pārvaldes referents |
123–267 |
148–321 |
2.32. |
inspektors |
123–286 |
148–343 |
2.33. |
jaunākais referents |
101–215 |
121–257 |
2.34. |
jaunākais inspektors |
101–215 |
121–257 |
2.35. |
specializēto atašeju amati |
131–429 |
157–515 |
2.36. |
Aizsardzības ministrijas pārstāvis starptautiskajā organizācijā |
200–429 |
220–515 |
2.37. |
Aizsardzības ministrijas padomnieks |
200–429 |
220–515 |
2.38. |
juriskonsults |
131–429 |
157–515 |
2.39. |
redaktors |
131–308 |
157–370 |
2.40. |
tulks |
131–336 |
157–403 |
2.41. |
konsultants |
131–369 |
157–442 |
2.42. |
korektors |
131–264 |
157–317 |
2.43. |
vecākais lietvedis |
131–308 |
157–370 |
2.44. |
lietvedis |
123–264 |
148–317 |
2.45. |
vecākais grāmatvedis |
131–344 |
157–414 |
2.46. |
grāmatvedis |
131–256 |
157–308 |
2.47. |
vecākais ekonomists |
131–369 |
157–442 |
2.48. |
ekonomists |
131–275 |
157–330 |
2.49. |
visu nosaukumu vecākie speciālisti |
131–344 |
157–414 |
2.50. |
visu nosaukumu speciālisti |
101–220 |
121–254 |
2.51. |
arhivārs |
123–246 |
148–296 |
2.52. |
visu nosaukumu fiziskā darba veicēji |
90–176 |
95–190 |
3. |
Ārlietu ministrijā |
||
3.1. |
valsts sekretārs |
500–770 |
550–924 |
3.2. |
valsts sekretāra vietnieks |
480–677 |
500–812 |
3.3. |
ārkārtējais un pilnvarotais vēstnieks |
185–677 |
222–812 |
3.4. |
speciālo uzdevumu vēstnieks |
185–677 |
222–812 |
3.5. |
vēstnieks |
185–671 |
222–805 |
3.6. |
ģenerālinspektors |
185–671 |
222–805 |
3.7. |
Valsts protokola vadītājs |
185–671 |
222–805 |
3.8. |
Valsts protokola vadītāja palīgs |
123–308 |
148–370 |
3.9. |
pilnvarotais lietvedis (pagaidu pilnvarotais lietvedis) |
167–583 |
200–700 |
3.10. |
ģenerālkonsuls |
167–583 |
200–700 |
3.11. |
departamenta direktors |
167–583 |
200–700 |
3.12. |
departamenta direktora vietnieks |
149–512 |
179–614 |
3.13. |
ministra palīgs |
123–288 |
148–345 |
3.14. |
ministra preses sekretārs |
123–352 |
148–422 |
3.15. |
pirmais sekretārs |
131–440 |
157–528 |
3.16. |
konsuls |
131–440 |
157–528 |
3.17. |
nodaļas vadītājs |
131–495 |
157–594 |
3.18. |
nodaļas vadītāja vietnieks |
131–429 |
157–515 |
3.19. |
padomnieks |
149–429 |
179–515 |
3.20. |
valsts sekretāra palīgs |
123–308 |
148–370 |
3.21. |
valsts sekretāra vietnieka palīgs |
123–308 |
148–370 |
3.22. |
otrais sekretārs |
131–385 |
157–462 |
3.23. |
vecākais referents |
131–385 |
157–462 |
3.24. |
pārvaldes vecākais referents |
131–360 |
157–432 |
3.25. |
vecākais grāmatvedis |
131–385 |
157–462 |
3.26. |
grāmatvedis |
131–308 |
157–370 |
3.27. |
jaunākais grāmatvedis |
123–264 |
148–317 |
3.28. |
vicekonsuls |
131–385 |
157–462 |
3.29. |
vēstnieka palīgs |
131–264 |
157–317 |
3.30. |
trešais sekretārs |
131–308 |
157–370 |
3.31. |
referents |
131–308 |
157–370 |
3.32. |
atašejs |
123–264 |
148–317 |
3.33. |
jaunākais referents |
123–264 |
148–317 |
3.34. |
visu nosaukumu vecākie speciālisti |
131–385 |
157–462 |
3.35. |
visu nosaukumu speciālisti |
131–308 |
157–370 |
3.36. |
visu nosaukumu jaunākie speciālisti |
123–264 |
148–317 |
3.37. |
vecākais lietvedis |
131–385 |
157–462 |
3.38. |
lietvedis |
131–308 |
157–370 |
3.39. |
jaunākais lietvedis |
123–264 |
148–317 |
3.40. |
diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības sekretārs |
95–198 |
105–238 |
3.41. |
diplomātiskais kurjers |
131–220 |
157–264 |
3.42. |
šoferis (diplomātiskajā pārstāvniecībā) |
100–176 |
120–211 |
3.43. |
saimniecības pārzinis diplomātiskajā un konsulārajā pārstāvniecībā |
100–176 |
120–211 |
3.44. |
visu nosaukumu fiziskā darba veicēji |
90–176 |
95–190 |
4. |
Ministriju, Valsts kancelejas un īpašu uzdevumu ministru sekretariātu padotībā esošajās iestādēs |
||
4.1. |
iestādes vadītājs |
206–715 |
247–858 |
4.2. |
iestādes vadītāja vietnieks |
167–627 |
200–752 |
4.3. |
Konkurences padomes loceklis, Nacionālās radio un televīzijas padomes loceklis |
167–605 |
200–726 |
4.4. |
Konkurences biroja direktors, Nacionālās radio un televīzijas padomes sekretariāta vadītājs |
167–605 |
200–726 |
4.5. |
Konkurences biroja direktora vietnieks |
149–583 |
179–700 |
4.6. |
pārvaldes direktors, departamenta direktors |
149–583 |
179–700 |
4.7. |
pārvaldes direktora vietnieks, departamenta direktora vietnieks |
131–512 |
157–614 |
4.8. |
pārvaldes vadītājs |
131–512 |
157–614 |
4.9. |
pārvaldes vadītāja vietnieks |
131–506 |
157–607 |
4.10. |
valsts notārs |
131–506 |
157–607 |
4.11. |
nodaļas vadītājs, daļas vadītājs |
131–506 |
157–607 |
4.12. |
nodaļas vadītāja vietnieks, daļas vadītāja vietnieks |
131–440 |
157–528 |
4.13. |
sektora vadītājs |
131–435 |
157–521 |
4.14. |
sektora vadītāja vietnieks |
131–407 |
157–488 |
4.15. |
iestādes vadītāja padomnieks |
131–429 |
157–515 |
4.16. |
galvenais valsts inspektors |
131–429 |
140–515 |
4.17. |
iestādes vadītāja palīgs |
123–308 |
140–370 |
4.18. |
jurists |
131–385 |
157–462 |
4.19. |
galvenais, vecākais grāmatvedis |
131–329 |
157–395 |
4.20. |
grāmatvedis |
131–288 |
157–345 |
4.21. |
vecākais referents |
131–352 |
157–422 |
4.22. |
pārvaldes vecākais referents |
131–329 |
157–395 |
4.23. |
tulks |
131–279 |
157–336 |
4.24. |
vecākais lietvedis |
131–288 |
157–345 |
4.25. |
referents |
123–286 |
148–343 |
4.26. |
pārvaldes referents |
123–267 |
148–321 |
4.27. |
konsultants |
123–220 |
148–264 |
4.28. |
ārējo sakaru koordinators |
101–198 |
121–238 |
4.29. |
jaunākais referents |
101–215 |
121–257 |
4.30. |
vecākais inspektors |
131–352 |
157–422 |
4.31. |
inspektors |
123–286 |
148–343 |
4.32. |
jaunākais inspektors |
101–215 |
121–257 |
4.33. |
vecākais eksperts |
131–352 |
157–422 |
4.34. |
eksperts |
123–264 |
148–317 |
4.35. |
jaunākais eksperts |
95–204 |
108–244 |
4.36. |
visu nosaukumu vecākie speciālisti |
101–250 |
115–290 |
4.37. |
visu nosaukumu speciālisti |
95–220 |
100–254 |
4.38. |
visu nosaukumu fiziskā darba veicēji |
90–176 |
95–190 |
5. |
Ministriju padotībā esošajās vietējās (pilsētu, rajonu un reģionu) iestādēs |
||
5.1. |
iestādes vadītājs (arī virsmežzinis) |
196–660 |
235–792 |
5.2. |
iestādes vadītāja vietnieks (arī virsmežziņa vietnieks) |
149–605 |
179–726 |
5.3. |
daļas vadītājs |
131–506 |
157–607 |
5.4. |
daļas vadītāja vietnieks |
131–440 |
157–528 |
5.5. |
mežzinis |
123–495 |
148–594 |
5.6. |
mežziņa vietnieks |
123–440 |
148–528 |
5.7. |
sektora vadītājs |
123–429 |
148–515 |
5.8. |
vecākais referents |
131–352 |
157–422 |
5.9. |
pārvaldes vecākais referents |
131–329 |
157–395 |
5.10. |
galvenais, vecākais grāmatvedis |
131–329 |
157–395 |
5.11. |
grāmatvedis |
131–256 |
157–308 |
5.12. |
virsmežniecības inženieris |
131–363 |
157–436 |
5.13. |
referents |
123–286 |
148–343 |
5.14. |
pārvaldes referents |
123–267 |
148–321 |
5.15. |
jaunākais referents |
101–215 |
121–257 |
5.16. |
vecākais inspektors |
131–352 |
157–422 |
5.17. |
inspektors, mežsargs |
123–286 |
148–343 |
5.18. |
jaunākais inspektors |
101–215 |
121–257 |
5.19. |
vecākais eksperts |
131–352 |
157–422 |
5.20. |
eksperts |
123–264 |
148–317 |
5.21. |
jaunākais eksperts |
95–204 |
108–244 |
5.22. |
visu nosaukumu vecākie speciālisti |
101–220 |
121–264 |
5.23. |
visu nosaukumu speciālisti |
95–187 |
100–224 |
5.24. |
visu nosaukumu fiziskā darba veicēji |
90–176 |
95–190 |
Finanšu ministrs O.Spurdziņš