• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 13.01.2006., Nr. 8 https://www.vestnesis.lv/ta/id/125723

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

13.01.2006., Nr. 8

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.JPG (7061 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona pašvaldības iestāde pansionāts “Balvi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000012456, adrese: “Celmene”, Kubulu pagasts, Balvu rajons, Latvija, LV-4566.

Tālruņi: +371-4507202, 4537131. Fakss: +371-4521287

2. Identifikācijas nr.: BRPIPB nr.2005/4

3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.11.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.01.2006.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: maizes un konditorejas izstrādājumu piegāde

CPV kods: 15000000-8

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2007.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

AS “Balvu Maiznieks”

50003411711

Liepu iela 3, Balvi, LV-4501

9285.00

Kopā:

9285.00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.01.2006.

 

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU

Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA) – konkursa rīkotājs, 90001480133, Ernestīnes 34, LV-1046, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Ekipējuma iepirkumu daļas vecākā referente Iveta Veļičko

Tālr.: 7300236

Faksa Nr.: 7300207

Elektroniskā pasta adrese: Iveta.velicko@aiva.gov.lv

I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Līguma veids

Pakalpojumi

Pakalpojumu kategorijas Nr. 0

Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai.

II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.3) Klasifikācija

II.3.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets23111000-8

Papildus priekšmeti23111100-9

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

II.4) Iepirkuma nosaukums * Aviācijas degvielas piegāde

II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms 1. Aviācijas benzīns AVGAS 100LL-265 600 litri; 2. Aviācijas petroleja JET A-1-2 400 000

II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN)

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

atklāts konkurss

IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums

IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:

Zemākā cena

V. DAĻA. UZVARĒTĀJI

Līguma Nr. pēc kārtas

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena

V.1.1) Informācija par uzvarētāju

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)

Līgumcena (bez PVN)

Valūta

V.2) Apakšlīgumi

V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * AĪVA2005/175

VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 05.01.2006.

VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 1

VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ

Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 211-208148

Publicēts 03.11.2005.

VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 25. panta divpadsmito prim daļu, konkurss izbeigts, neizvēloties nevienu piedāvājumu, jo iesniegtais piedāvājums neatbilst konkursa nolikuma prasībām

VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.


PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU

Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Latvijas Republikas Prokuratūra, 90000022859, Kalpaka bulvāris 6, LV-1801, Rīga-50, Latvija

Kontaktpersona: Latvijas Republikas Prokuratūras Saimniecības, sagādes un transporta nodaļas vadītājs Māris Teteris, tālrunis: 7044531, Latvijas Republikas Prokuratūras Saimniecības, sagādes un transporta nodaļas tirgus pētījumu analītiķis Zigurds Pastars, tālrunis: 7044700

Tālr.: +371- 7044500

Faksa Nr.: +371- 7044549

Elektroniskā pasta adrese: iepirkumi@lrp.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.prokuratura.gov.lv

I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Līguma veids

Preces

II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.3) Klasifikācija

II.3.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets30121120-0

Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

II.4) Iepirkuma nosaukums * Par kopēšanas tehnikas iegādi Latvijas Republikas prokuratūras iestāžu vajadzībām

II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Kopēšanas tehnikas iegāde, piegāde, uzstādīšana un apkalpošana un remonts tehnikas ekspluatācijas vietās, kopumā 53 kopēšanas tehnikas vienības atbilstoši Nolikuma tehniskajā specifikācijā (Nolikuma pielikums Nr.2) noteiktajām prasībām

II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 90019,44 LVL

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

atklāts konkurss

IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums

IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:

Zemākā cena

V. DAĻA. UZVARĒTĀJI

Līguma Nr. pēc kārtas PROKURATŪRA 2005/077

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena

V.1.1) Informācija par uzvarētāju

SIA “IB Serviss”, 40003099113, Maskavas iela 4, LV-1005, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: Ojārs Zālītis

Tālr.: +371 7204080

Faksa Nr.: +371 7820042

Elektroniskā pasta adrese: Ojars.Zalitis@ibs.canon.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.canon.lv

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)

Līgumcena (bez PVN) 90019,44

Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 90019,44

augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 95688,85

Valūta LVL

V.2) Apakšlīgumi

V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * PROKURATŪRA 2005/077

VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 06.01.2006.

VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 7

VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ

Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/s 203-200414

Publicēts 20.09.2005.

VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.


PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU

Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Siguldas novada dome, 90000048152, Pils iela 16, LV-2150, Sigulda, Latvija

Kontaktpersona: Galvenā speciāliste iepirkuma jaut. I.Abzalone

Tālr.: 7970844

Faksa Nr.: 7971371

Elektroniskā pasta adrese: dome@sigulda.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.sigulda.lv

I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde

II. DAĻA. IEPIKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Līguma veids

Pakalpojumi

Pakalpojumu kategorijas Nr. 27

Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai.JĀ

II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * JĀ

II.3) Klasifikācija

II.3.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets77310000-6

Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

II.4) Iepirkuma nosaukums * Teritoriju uzturēšana un kopšana Siguldas novadā

II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms I daļa „Teritoriju uzturēšana un kopšana” – 762 299 m²; II daļa „Zālienu pļaušana” – 807 637 m²

II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) LVL 132 760,08

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums

IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:

Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

kura kritēriji ir:

Pieredze tiks vērtēta pēc konkursa nolikuma 2.pielikuma, iesniegtajām atsauksmēm un klātpievienotās tabulas Nr.2; Tehniskais aprīkojums tiks vērtēts pēc klātpievienotās tabulas Nr.1 un personāls tiks vērtēts pēc konkursa nolikuma 3.pielikuma

V. DAĻA. UZVARĒTĀJI

Līguma Nr. pēc kārtas I daļa „Teritoriju uzturēšana un kopšana”

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena

V.1.1) Informācija par uzvarētāju

SIA „Rose Service”, 49503000025, Nākotnes iela 20, LV-2150, Siguldas novads, Latvija

Kontaktpersona: Valdes priekšsēdētājs - Agris Kumeliņš

Tālr.: 7705255

Faksa Nr.: 7705283

Elektroniskā pasta adrese: rose service@inbox.lv

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)

Līgumcena (bez PVN) 83 133,46

Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 83 133,46

augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 86 858,06

Valūta LVL

V.2) Apakšlīgumi

V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ

V. DAĻA. UZVARĒTĀJI

Līguma Nr. pēc kārtas II daļa „Zālienu pļaušana”

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena

V.1.1) Informācija par uzvarētāju

SIA „Gartens”, 40003565643, Artilērijas iela 13/2 - 18, LV-1001, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: Projektu vadītājs – Māris Gailis

Tālr.: 7311056

Faksa Nr.: 7813756

Elektroniskā pasta adrese: info@gartens.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.gartens.lv

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)

Līgumcena (bez PVN) 49 626,62

Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 49 041,00

augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 86 369,00

Valūta LVL

V.2) Apakšlīgumi

V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * SND 2005/07 IZŅĒMUMS

VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 06.01.2006.

VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 10

VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? NĒ

Paziņojuma publikācijas OJ Nr.

Publicēts (nav uzrādīts)

VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Iepirkuma procedūra veikta pamatojoties uz likuma „Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturto daļu

VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.


 

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Pārtikas un veterinārā dienesta Nacionālais diagnostikas centrs (PVD NDC), 90000010050, Lejupes iela 3, LV-1076, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: Ieva Rodze, Jeļena Timohova

Tālr.: 7620526, 7808971, 7808970

Faksa Nr.: 7620434

Elektroniskā pasta adrese: ieva.rodze@ndc.gov.lv, lena.timohova@ndc.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.pvd.gov.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par diagnostisko reaģentu piegādi

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

1.1. diagnostiskie reaģenti seroloģiskiem izmeklējumiem; 1.2. diagnostiskie reaģenti virusoloģiskiem izmeklējumiem; 1.3. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem virusoloģijas/šūnu kultūru jomā; 1.4. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem ar molekulārās bioloģijas metodēm; 1.5. diagnostiskie reaģenti bakterioloģiskiem izmeklējumiem

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Lejupes iela 3, Rīga, Latvija

NUTS kods *LV006 Riga

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3

Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

Diagnostiskie reaģenti saskaņā ar tehnisko specifikāciju

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)

vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)

DAĻA Nr.1 1. diagnostiskie reaģenti seroloģiskiem izmeklējumiem

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm

3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.1 2. diagnostiskie reaģenti virusoloģiskiem izmeklējumiem

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm

3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.1 3. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem virusoloģijas/šūnu kultūru jomā

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm

3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.1 4. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem ar molekulārās bioloģijas metodēm

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm

3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.1 5. diagnostiskie reaģenti bakterioloģiskiem izmeklējumiem

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm

3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendents ir reģistrēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas dienas

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija. Pievienotās vērtības nodokļa maksātāja apliecības kopija. Izziņa, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa par pretendenta finanšu apgrozījumu 2004.gadā – par to komercdarbības daļu, kas saistās ar paredzamo iepirkuma priekšmetu

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Nav

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * PVD NDC 2006/01

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 06.03.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta

Maksājuma veids un rekvizīti

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 06.03.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā līdz 11: 00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 4 mēnesi/-šus un/vai

0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 06.03.2006. plkst.11: 00

Vieta Lejupes iela 3, Rīga, Latvija, PVD NDC sanāksmju zāle

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. Aptuveni – 2006.gada decembris

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: VID Rīgas muitas reģionālā iestāde (VID RMRI), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000013536, adrese: Citadeles iela 1, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7047325. Fakss: +371-7047391

Kontaktpersona: VID RMRI Nodrošinājuma daļas Saimniecisko lietu sektora galvenā speciāliste Santa Freiberga, tālrunis 7047325.E-pasts: Santa.Freiberga@rm.vid.gov.lv

2. Identifikācijas nr.: VID RMRI 2006/0001

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dīzeļdegvielas iegāde mobilās rentgeniekārtas automašīnas un ģeneratora darbības nodrošināšanai

CPV kods: 23121200-3

Paredzamā iepirkuma apjoms: 18 000 litru

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Uriekstes iela 16, Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2007.

6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Citadeles ielā 1, Rīgā, IVD RMRI Klientu apkalpošanas zālē līdz: 30.01.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Citadeles ielā 1, Rīgā, IVD RMRI Klientu apkalpošanas zālē līdz: 30.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Citadeles ielā 1, Rīgā, IVD RMRI 302.kabinetā 30.01.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001475221, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700. Fakss: +371-7043701

Kontaktpersona: Iepirkumu komisijas priekšsēdētājs Dzintars Arbidāns,t. 7043758.E-pasts: dzintars.arbidans@voava.lv

2. Identifikācijas nr.: VOAVA 2005/86

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Par degvielas iepirkumu 2006.gadam Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras centrālā biroja un Rīgas nodaļas vajadzībām

CPV kods: 23111000-8, 23121200-3

Paredzamā iepirkuma apjoms: degviela Aģentūras centrālā biroja un Rīgas nodaļas vajadzībām

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīga, LV-1010, 308.kab. līdz: 30.01.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 15, piektdienās laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15, iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: Valsts kase, NMR 90000050138, konts nr. LV83TREL1060001210900, kods: TRELLV21 “Maksa par konkursa “Par degvielas iepirkumu 2006.gadam Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras centrālā biroja un Rīgas nodaļas vajadzībām” (Id.nr. VOAVA 2005/86 nolikumu”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Baznīcas ielā 25, Rīga, LV-1010, lietvedībā līdz: 30.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Baznīcas ielā 25, 103.kabinetā 30.01.2006. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums Ls 1000,00 (viens tūkstotis, 00 sant.).


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Ludzas rajona slimnīca”, 40003258973, Raiņa ielā 43, LV-5701, Ludza, Ludzas rajons, Latvija

Kontaktpersona: Juris Atstupens; Ilona Cibuļska

Tālr.: 9294037, 9441280

Faksa Nr.: (+371) 57 07137

Elektroniskā pasta adrese: ilona.cibulska@ludza.lv

Mājas lapas adrese (URL): nav

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana uz nomaksu

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Digitāla rentgena iekārta ar tālvadību

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

Digitālas rentgena iekārtas ar tālvadību 1gab. piegāde un uzstādīšana

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Raiņa ielā 43, Ludzā, Ludzas rajons

NUTS kods *LV005 Latgale

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33111000-1

Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

Digitāla rentgena iekārta ar tālvadību 1 gab.

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 24 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) -

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Apmaksa tiek veikta uz nomaksu 24 mēnešos

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1. Pretendenta parakstīts apliecinājums, par to, ka: 1.1. likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; 1.2. likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; 1.3. apliecinājums, ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas. 2. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošās iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. 3. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdota izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā. 4. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 5. Licences kopija par atļauto uzņēmējdarbību pasūtījuma jomā. 6. Pasūtījuma realizācijai speciālistu, darbu vadītāju licenču, sertifikātu un citu kvalifikāciju un pieredzi apliecinoši dokumentu kopijas. Pretendentam ir jābūt vismaz vienam sertificētam speciālistam

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Valsts ieņēmumu dienesta, vai līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes citā valstī izdota izziņa. Valsts uzņēmumu reģistra, vai līdzvērtīgas uzņēmumu reģistrācijas iestādes citā valstī izdota izziņa. Uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Informācija par to personu izglītību un profesionālo kvalifikāciju, kuras ir atbildīgas par pasūtījuma darbu veikšanu. Apakšuzņēmēju saraksts, gadījumā ja tādi tiks piesaistīti

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Nav

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu

1.Pasūtījuma kopējā cena 60;

2.Tehniskās apkopes iespējas un izmaksas 25;

3.Garantijas laika ilgums10;

4.Pretendenta pieredze 5

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * Ludzas rajona slimnīca 2006/01

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.03.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta

Maksājuma veids un rekvizīti

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 03.03.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā no plkst. 08.00 līdz 16.30; 03.03.2006. līdz 11.00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz 03.06.2006. 0 mēnesi/-šus un/vai

90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 03.03.2006. plkst.11: 00

Vieta Raiņa ielā 43, Ludza, administratīvā korpusa 2.stāvā, zālē

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Codes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055563, adrese: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons, Latvija, LV-3910. Tālruņi: +371-3925602.Fakss: +371-3925402

Kontaktpersona: Dace Šķiliņa , priekšsēdētāja palīdze.E-pasts: dace.skilina@bauskarp.lv

2. Identifikācijas nr.: CPP 2006/1

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Tehniskie kritēriji

60

Finanšu kritēriji

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Jauncodes ciema ūdens apgādes sistēmas “Dreņģerkalns” rekonstrukcija

CPV kods: 45231300-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: Ūdens apgādes tīklu izbūve, ūdens skaitītāju uzstādīšana, atdzelžošanas stacijas un hidroforu izbūve

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jauncodes ciems

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2006.

6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons līdz: 13.02.2006., laikā no plkst.9.00 līdz 16.00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons līdz: 13.02.2006. plkst. 11.00

Piedāvājumu atvēršana notiks: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons 13.02.2006. plkst. 11.00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājuma nodrošinājums Ls 25 000 (divdesmit pieci tūkstoši latu) bankas galvojuma formā.


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, 90000086402, Rūdolfa iela 5, LV-1012, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: Valsts robežsardzes Ludzas pārvaldes Aviācijas dienesta priekšnieka vietnieks Juris Koreņevskis, tālr. (+371) 7075626, 5703932, fakss 7075727, e-pasts: juris.korenevskis@rs.gov.lv

Tālr.: 7075604; 7075664

Faksa Nr.: 7075727

Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@rs.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.rs.gov.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Valsts robežsardzes Aviācijas dienesta helikopteru piegāde

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

Divi vai trīs vientipa vieglās klases divdzinēju helikopteru piegāde saskaņā ar tehnisko specifikāciju

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Republika, Ludza, Liepājas iela 2b

NUTS kods *LV00 Latvija

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 35312000-4

Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

Iepirkuma priekšmets ir divu vai trīs helikopteru iegāde saskaņā ar tehnisko specifikāciju

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 0 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas 15.12.2006.

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums - EUR 5 % (piecu procentu) apmērā no lielākā finanšu piedāvājuma, bez pievienotās vērtības nodokļa bankas galvojuma formā.. Līguma nodrošinājums EUR 20 % apmērā no kopējās līguma summas

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Priekšapmaksa 20 (divdesmit) % apmērā no kopējās līgumcenas 45 (četrdesmit piecu) dienu laikā pēc Pārdevēja iesniegtā rēķina saņemšanas. Pēcapmaksa 45 (četrdesmit piecu) dienu laikā pēc preču pavadzīmes-rēķina abpusējās parakstīšanas

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Informācija par pretendenta darbību jāiesniedz saskaņā ar likuma „Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16., 17., 18.pantu

III .2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta parakstīts apliecinājums par to, ka Pretendents ir piedāvājamo helikopteru ražotājs vai piedāvājamo helikopteru ražotāja pārstāvis, ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanās dienas, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija ir patiesa. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un, kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apliecinātas peļņas un zaudējumu aprēķina par 2002., 2003. un 2004.gadu kopija. Pretendenta apliecināta izziņa, par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un vidējo strādājošo skaitu par iepriekšējo gadu

III .2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija European Aviation Safety Agency (turpmāk tekstā – EASA) izdota sertifikāta kopija, kas apliecina preces atbilstību EASA standartiem un citiem saistošiem starptautiskajiem normatīvajiem aktiem un standartiem, vai pretendenta apliecinājums, kurš ir jāiekļauj pretendenta Tehniskajā piedāvājumā, ka iepriekšminētie dokumenti tiks iesniegti pirms helikopteru pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanas

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III .3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Nav

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu

1.Piedāvātā cena (bez PVN) - 62 punkti;

2.Preces tehniskās apkopes un remontu iespējas - 13 punkti;

3.Helikoptera garantijas termiņš (kalendārie mēneši) - 5 punkti;

4.Helikoptera tiešās ekspluatācijas izmaksas - 5 punkti;

5.Helikoptera (atbilstoši tehniskajam piedāvājumam pilnīgi aprīkots un uzpildīts helikopters, ekipāžas svars 3x85=255kg) maksimālā celtspēja (kg) - 5 punkti;

6.Helikoptera kabīnes un kravas nodalījuma kopējais tilpums - 5 punkti;

7.Helikoptera nobīdāmās pasažieru durvis - 3 punkti

8.Helikoptera elektriski apsildāms stikla priekšējais logs - 2 punkti

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM VRS GP SF 2005/08

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 08.02.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL

Maksājuma veids un rekvizīti Konkursa nolikumu varēs saņemt, vienu dienu iepriekš piesakoties un iesniedzot maksājuma uzdevumu ar norādi par konkursa nolikumu id.nr. IeM VRS GP SF 2005/08. Valsts kase, NMR 90000050138, Konts Nr. LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka LACBLV2X

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 08.02.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 12: 00 un no plkst. 13: 00 līdz plkst. 16: 00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 11: 00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai

90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 08.02.2006. plkst.11: 00

Vieta Rūdolfa ielā 5, Rīgā, 135. telpā

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ

Iepirkums tiek organizēts Pasaules Tirdzniecības organizācijas nolīguma par valsts līgumiem (GPA) un Šengenas konvencijas finanšu programmas (Schengen Facility) projekta Nr.VRS/2/15 „Robežapsardzības mobilitātes uzlabošana izveidojot Valsts robežsardzes aviācijas vienību” ietvaros

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nolikumā tika izdarīti grozījumi - pagarināts piedāvājumu iesniegšanas termiņš. Ieinteresēto personu sanāksme notika 2006.gada 3.janvārī no plkst. 11: 00 līdz plkst. 13: 00 Valsts robežsardzes Galvenajā pārvaldē Rūdolfa ielā 5, Rīgā. Papildus informācija par nolikumu iesniedzama līdz 2006. gada 31.janvārim plkst. 16: 30

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055224, adrese: Baznīcas iela 19/23, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7105937. Fakss: +371-7105199

Kontaktpersona: Rīgas domes Labklājības departamenta projekta iepirkuma speciāliste Ginta Brēmane

2. Identifikācijas nr.: RD LD 2005/38

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

70

Tehniskā piedāvājuma kvalitāte, tai skaitā garantijas laiks

20

Pretendenta pieredze līdzīgu objektu būvniecībā

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Alternatīvās aprūpes struktūras - pusceļa mājas izveide, veicot SAC “Allaži” vecās katlu mājas un pirts ēkas rekonstrukciju, dzīvojamo korpusu pielāgošanu kompleksa sociālās rehabilitācijas procesa nodrošināšanai

CPV kods: 45400000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: Alternatīvās aprūpes struktūras - pusceļa mājas izveide, veicot SAC “Allaži” vecās katlu mājas un pirts ēkas rekonstrukciju, dzīvojamo korpusu pielāgošanu kompleksa sociālās rehabilitācijas procesa nodrošināšanai

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Allažu pagasts, “Stīveri”

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Labklājības departamenta Baznīcas ielā 19/23, Rīgā, LV-1010, Informācijas, apmācības un projektu nodaļā (1.stāvā) līdz: 20.01.2006., laikā no plkst.08: 30 līdz 17: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Labklājības departamenta Baznīcas ielā 19/23, Rīgā, LV-1010, Informācijas, apmācības un projektu nodaļā (1.stāvā) līdz: 20.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Labklājības departamenta telpās Rīgā, baznīcas ielā 19/23 3.stāva zālē 20.01.2006. plkst. 11: 00

11. Citas ziņas: Konkursa nolikumā veikti grozījumi, nosakot, ka: 1) pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā nav mazāks par piedāvāto līgumcenu; 2) Pielikumu nr.3 izsakot jaunā redakcijā; 3) tehniskajā projektā iekļautās 12. un 13. tāme nav jāizceno un tās tiek izņemtas no konkursa nolikuma.


 

Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Kuldīgas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000035590, adrese: Baznīcas iela 1, Kuldīga, Latvija, LV-3301. Tālruņi: +371-3322469, 3322167. Fakss: +371-3341422

Kontaktpersona: domes izpilddirektors Viktors Gotfridsons, tālr.: 6459091; Projektu un investīcijas vienību Iveta Heidena, tālr.: 6427268, 3322564.E-pasts: iveta.heidena@kuldiga.lv

2. Identifikācijas nr.: Kuldīgas pilsētas dome nr.2006/1

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Profesionālā pieredze

10

Būvdarbu izpildes laiks

10

Garantijas termiņš

10

Cena

70

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas daļas renovācija personu ar īpašām vajadzībām dienas aprūpes centram Dzirnavu ielā 9, Kuldīgā

CPV kods: 45215200-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: Restaurācijas būvprojekta izstrāde

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dzirnavu iela 9, Kuldīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2006.

6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kuldīgas pilsētas domes Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā, Baznīcas ielā 1, 1.stāvā Kuldīgā līdz: 03.01.2006., laikā no plkst.08: 00 līdz 17: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.01.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kuldīgas pilsētas domes Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā, Baznīcas ielā 1, 1.stāvā Kuldīgā līdz: 03.01.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīgas pilsētas domes Lielajā zālē, Baznīcas ielā 1, Kuldīgā, LV-3300 03.01.2006. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: iemaksa naudā Kuldīgas pilsētas domes kontā A/S “SEB Latvijas Unibanka” Kuldīgas filiālē, kods UNLAL2X001, kods LV26UNLA0011001130401, LVL 1 000.00 (viens tūkstotis latu).


 

Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona pašvaldības aģentūra “Balvu slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001847518, adrese: Balvi, Vidzemes iela 2 , Latvija.Tālruņi: +371-4507129.Fakss: +371-4507129

Kontaktpersona: ekonomiste Eva Smirnova, t.4507129.

2. Identifikācijas nr.: BRPABS - 01/2006

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

40

Piegādes termiņi

10

Kārtējās izmaksas

10

Funkcionalās īpašības

10

Kvalitāte

20

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Medicīnas iekārtas - monitori un defibrilators

CPV kods: 33000000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 komplekts - monitori un 1 defibrilators, kas ir savstarpēji savienojumi

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Balvi, LV-4501

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.03.2006.

6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Balvi, Vidzemes iela 2, LV-4501 līdz: 07.02.2006., laikā no plkst.09: 00 līdsz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Ar pārskatījumu AS “Baltic Trust Bank” Balvu filiāle, kods: BATRLV2X014, konts: nr.LV92BATR0051M0132

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Balvi, Vidzemes iela 2, LV-4501 līdz: 07.02.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Balvi, Vidzemes iela 2, LV-4501 07.02.2006. plkst. 10: 00.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!