Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona pašvaldības iestāde pansionāts “Balvi”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000012456, adrese: “Celmene”, Kubulu pagasts, Balvu rajons, Latvija, LV-4566.
Tālruņi: +371-4507202, 4537131. Fakss: +371-4521287
2. Identifikācijas nr.: BRPIPB nr.2005/4
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.11.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.01.2006.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: maizes un konditorejas izstrādājumu piegāde
CPV kods: 15000000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
AS “Balvu Maiznieks” |
50003411711 |
Liepu iela 3, Balvi, LV-4501 |
9285.00 |
Kopā: |
9285.00 |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 09.01.2006.
PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA) – konkursa rīkotājs, 90001480133, Ernestīnes 34, LV-1046, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Ekipējuma iepirkumu daļas vecākā referente Iveta Veļičko
Tālr.: 7300236
Faksa Nr.: 7300207
Elektroniskā pasta adrese: Iveta.velicko@aiva.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 0
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai.
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets23111000-8
Papildus priekšmeti23111100-9
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Aviācijas degvielas piegāde
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms 1. Aviācijas benzīns AVGAS 100LL-265 600 litri; 2. Aviācijas petroleja JET A-1-2 400 000
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN)
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)
Valūta
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * AĪVA2005/175
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 05.01.2006.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 211-208148
Publicēts 03.11.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 25. panta divpadsmito prim daļu, konkurss izbeigts, neizvēloties nevienu piedāvājumu, jo iesniegtais piedāvājums neatbilst konkursa nolikuma prasībām
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.
PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces
Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Prokuratūra, 90000022859, Kalpaka bulvāris 6, LV-1801, Rīga-50, Latvija
Kontaktpersona: Latvijas Republikas Prokuratūras Saimniecības, sagādes un transporta nodaļas vadītājs Māris Teteris, tālrunis: 7044531, Latvijas Republikas Prokuratūras Saimniecības, sagādes un transporta nodaļas tirgus pētījumu analītiķis Zigurds Pastars, tālrunis: 7044700
Tālr.: +371- 7044500
Faksa Nr.: +371- 7044549
Elektroniskā pasta adrese: iepirkumi@lrp.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.prokuratura.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets30121120-0
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Par kopēšanas tehnikas iegādi Latvijas Republikas prokuratūras iestāžu vajadzībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Kopēšanas tehnikas iegāde, piegāde, uzstādīšana un apkalpošana un remonts tehnikas ekspluatācijas vietās, kopumā 53 kopēšanas tehnikas vienības atbilstoši Nolikuma tehniskajā specifikācijā (Nolikuma pielikums Nr.2) noteiktajām prasībām
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 90019,44 LVL
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas PROKURATŪRA 2005/077
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “IB Serviss”, 40003099113, Maskavas iela 4, LV-1005, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ojārs Zālītis
Tālr.: +371 7204080
Faksa Nr.: +371 7820042
Elektroniskā pasta adrese: Ojars.Zalitis@ibs.canon.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.canon.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN) 90019,44
Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 90019,44
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 95688,85
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * PROKURATŪRA 2005/077
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 06.01.2006.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 7
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/s 203-200414
Publicēts 20.09.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.
PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Siguldas novada dome, 90000048152, Pils iela 16, LV-2150, Sigulda, Latvija
Kontaktpersona: Galvenā speciāliste iepirkuma jaut. I.Abzalone
Tālr.: 7970844
Faksa Nr.: 7971371
Elektroniskā pasta adrese: dome@sigulda.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sigulda.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 27
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai.JĀ
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * JĀ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets77310000-6
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Teritoriju uzturēšana un kopšana Siguldas novadā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms I daļa „Teritoriju uzturēšana un kopšana” – 762 299 m²; II daļa „Zālienu pļaušana” – 807 637 m²
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) LVL 132 760,08
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
Pieredze tiks vērtēta pēc konkursa nolikuma 2.pielikuma, iesniegtajām atsauksmēm un klātpievienotās tabulas Nr.2; Tehniskais aprīkojums tiks vērtēts pēc klātpievienotās tabulas Nr.1 un personāls tiks vērtēts pēc konkursa nolikuma 3.pielikuma
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas I daļa „Teritoriju uzturēšana un kopšana”
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA „Rose Service”, 49503000025, Nākotnes iela 20, LV-2150, Siguldas novads, Latvija
Kontaktpersona: Valdes priekšsēdētājs - Agris Kumeliņš
Tālr.: 7705255
Faksa Nr.: 7705283
Elektroniskā pasta adrese: rose service@inbox.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN) 83 133,46
Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 83 133,46
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 86 858,06
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas II daļa „Zālienu pļaušana”
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA „Gartens”, 40003565643, Artilērijas iela 13/2 - 18, LV-1001, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Projektu vadītājs – Māris Gailis
Tālr.: 7311056
Faksa Nr.: 7813756
Elektroniskā pasta adrese: info@gartens.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.gartens.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN) 49 626,62
Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 49 041,00
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN) 86 369,00
Valūta LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * SND 2005/07 IZŅĒMUMS
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 06.01.2006.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 10
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis Publicēts OJ ? NĒ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts)
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)Iepirkuma procedūra veikta pamatojoties uz likuma „Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturto daļu
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Pārtikas un veterinārā dienesta Nacionālais diagnostikas centrs (PVD NDC), 90000010050, Lejupes iela 3, LV-1076, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ieva Rodze, Jeļena Timohova
Tālr.: 7620526, 7808971, 7808970
Faksa Nr.: 7620434
Elektroniskā pasta adrese: ieva.rodze@ndc.gov.lv, lena.timohova@ndc.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.pvd.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par diagnostisko reaģentu piegādi
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
1.1. diagnostiskie reaģenti seroloģiskiem izmeklējumiem; 1.2. diagnostiskie reaģenti virusoloģiskiem izmeklējumiem; 1.3. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem virusoloģijas/šūnu kultūru jomā; 1.4. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem ar molekulārās bioloģijas metodēm; 1.5. diagnostiskie reaģenti bakterioloģiskiem izmeklējumiem
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Lejupes iela 3, Rīga, Latvija
NUTS kods *LV006 Riga
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Diagnostiskie reaģenti saskaņā ar tehnisko specifikāciju
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 1. diagnostiskie reaģenti seroloģiskiem izmeklējumiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.1 2. diagnostiskie reaģenti virusoloģiskiem izmeklējumiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.1 3. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem virusoloģijas/šūnu kultūru jomā
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.1 4. diagnostiskie reaģenti izmeklējumiem ar molekulārās bioloģijas metodēm
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.1 5. diagnostiskie reaģenti bakterioloģiskiem izmeklējumiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 24494000-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Diagnostiskie reaģenti, kas ir piemēroti PVD NDC laboratorijā apgūtām metodēm
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar konkursa nolikumu
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendents ir reģistrēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas dienas
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija. Pievienotās vērtības nodokļa maksātāja apliecības kopija. Izziņa, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa par pretendenta finanšu apgrozījumu 2004.gadā – par to komercdarbības daļu, kas saistās ar paredzamo iepirkuma priekšmetu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * PVD NDC 2006/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 06.03.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 06.03.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā līdz 11: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 4 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 06.03.2006. plkst.11: 00
Vieta Lejupes iela 3, Rīga, Latvija, PVD NDC sanāksmju zāle
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. Aptuveni – 2006.gada decembris
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: VID Rīgas muitas reģionālā iestāde (VID RMRI), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000013536, adrese: Citadeles iela 1, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7047325. Fakss: +371-7047391
Kontaktpersona: VID RMRI Nodrošinājuma daļas Saimniecisko lietu sektora galvenā speciāliste Santa Freiberga, tālrunis 7047325.E-pasts: Santa.Freiberga@rm.vid.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: VID RMRI 2006/0001
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dīzeļdegvielas iegāde mobilās rentgeniekārtas automašīnas un ģeneratora darbības nodrošināšanai
CPV kods: 23121200-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 18 000 litru
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Uriekstes iela 16, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2007.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Citadeles ielā 1, Rīgā, IVD RMRI Klientu apkalpošanas zālē līdz: 30.01.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.01.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Citadeles ielā 1, Rīgā, IVD RMRI Klientu apkalpošanas zālē līdz: 30.01.2006. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Citadeles ielā 1, Rīgā, IVD RMRI 302.kabinetā 30.01.2006. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001475221, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700. Fakss: +371-7043701
Kontaktpersona: Iepirkumu komisijas priekšsēdētājs Dzintars Arbidāns,t. 7043758.E-pasts: dzintars.arbidans@voava.lv
2. Identifikācijas nr.: VOAVA 2005/86
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Par degvielas iepirkumu 2006.gadam Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras centrālā biroja un Rīgas nodaļas vajadzībām
CPV kods: 23111000-8, 23121200-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: degviela Aģentūras centrālā biroja un Rīgas nodaļas vajadzībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīga, LV-1010, 308.kab. līdz: 30.01.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz plkst. 17: 15, piektdienās laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15, iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: Valsts kase, NMR 90000050138, konts nr. LV83TREL1060001210900, kods: TRELLV21 “Maksa par konkursa “Par degvielas iepirkumu 2006.gadam Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūras centrālā biroja un Rīgas nodaļas vajadzībām” (Id.nr. VOAVA 2005/86 nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.01.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Baznīcas ielā 25, Rīga, LV-1010, lietvedībā līdz: 30.01.2006. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Baznīcas ielā 25, 103.kabinetā 30.01.2006. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums Ls 1000,00 (viens tūkstotis, 00 sant.).
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Ludzas rajona slimnīca”, 40003258973, Raiņa ielā 43, LV-5701, Ludza, Ludzas rajons, Latvija
Kontaktpersona: Juris Atstupens; Ilona Cibuļska
Tālr.: 9294037, 9441280
Faksa Nr.: (+371) 57 07137
Elektroniskā pasta adrese: ilona.cibulska@ludza.lv
Mājas lapas adrese (URL): nav
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana uz nomaksu
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Digitāla rentgena iekārta ar tālvadību
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Digitālas rentgena iekārtas ar tālvadību 1gab. piegāde un uzstādīšana
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Raiņa ielā 43, Ludzā, Ludzas rajons
NUTS kods *LV005 Latgale
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33111000-1
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Digitāla rentgena iekārta ar tālvadību 1 gab.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 24 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) -
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Apmaksa tiek veikta uz nomaksu 24 mēnešos
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1. Pretendenta parakstīts apliecinājums, par to, ka: 1.1. likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; 1.2. likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; 1.3. apliecinājums, ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas. 2. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošās iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. 3. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdota izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā. 4. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. 5. Licences kopija par atļauto uzņēmējdarbību pasūtījuma jomā. 6. Pasūtījuma realizācijai speciālistu, darbu vadītāju licenču, sertifikātu un citu kvalifikāciju un pieredzi apliecinoši dokumentu kopijas. Pretendentam ir jābūt vismaz vienam sertificētam speciālistam
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Valsts ieņēmumu dienesta, vai līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes citā valstī izdota izziņa. Valsts uzņēmumu reģistra, vai līdzvērtīgas uzņēmumu reģistrācijas iestādes citā valstī izdota izziņa. Uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Informācija par to personu izglītību un profesionālo kvalifikāciju, kuras ir atbildīgas par pasūtījuma darbu veikšanu. Apakšuzņēmēju saraksts, gadījumā ja tādi tiks piesaistīti
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas Publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Pasūtījuma kopējā cena 60;
2.Tehniskās apkopes iespējas un izmaksas 25;
3.Garantijas laika ilgums10;
4.Pretendenta pieredze 5
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * Ludzas rajona slimnīca 2006/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.03.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 03.03.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 08.00 līdz 16.30; 03.03.2006. līdz 11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 03.06.2006. 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 03.03.2006. plkst.11: 00
Vieta Raiņa ielā 43, Ludza, administratīvā korpusa 2.stāvā, zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.
Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Codes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055563, adrese: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons, Latvija, LV-3910. Tālruņi: +371-3925602.Fakss: +371-3925402
Kontaktpersona: Dace Šķiliņa , priekšsēdētāja palīdze.E-pasts: dace.skilina@bauskarp.lv
2. Identifikācijas nr.: CPP 2006/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Tehniskie kritēriji |
60 |
Finanšu kritēriji |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Jauncodes ciema ūdens apgādes sistēmas “Dreņģerkalns” rekonstrukcija
CPV kods: 45231300-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: Ūdens apgādes tīklu izbūve, ūdens skaitītāju uzstādīšana, atdzelžošanas stacijas un hidroforu izbūve
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jauncodes ciems
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons līdz: 13.02.2006., laikā no plkst.9.00 līdz 16.00, iepriekš samaksājot: Ls 100,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons līdz: 13.02.2006. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Ābelītes” Codes pagasts Bauskas rajons 13.02.2006. plkst. 11.00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājuma nodrošinājums Ls 25 000 (divdesmit pieci tūkstoši latu) bankas galvojuma formā.
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde, 90000086402, Rūdolfa iela 5, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valsts robežsardzes Ludzas pārvaldes Aviācijas dienesta priekšnieka vietnieks Juris Koreņevskis, tālr. (+371) 7075626, 5703932, fakss 7075727, e-pasts: juris.korenevskis@rs.gov.lv
Tālr.: 7075604; 7075664
Faksa Nr.: 7075727
Elektroniskā pasta adrese: kanceleja@rs.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.rs.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Valsts robežsardzes Aviācijas dienesta helikopteru piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Divi vai trīs vientipa vieglās klases divdzinēju helikopteru piegāde saskaņā ar tehnisko specifikāciju
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Republika, Ludza, Liepājas iela 2b
NUTS kods *LV00 Latvija
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 35312000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Iepirkuma priekšmets ir divu vai trīs helikopteru iegāde saskaņā ar tehnisko specifikāciju
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas 15.12.2006.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums - EUR 5 % (piecu procentu) apmērā no lielākā finanšu piedāvājuma, bez pievienotās vērtības nodokļa bankas galvojuma formā.. Līguma nodrošinājums EUR 20 % apmērā no kopējās līguma summas
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Priekšapmaksa 20 (divdesmit) % apmērā no kopējās līgumcenas 45 (četrdesmit piecu) dienu laikā pēc Pārdevēja iesniegtā rēķina saņemšanas. Pēcapmaksa 45 (četrdesmit piecu) dienu laikā pēc preču pavadzīmes-rēķina abpusējās parakstīšanas
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Informācija par pretendenta darbību jāiesniedz saskaņā ar likuma „Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 16., 17., 18.pantu
III .2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta parakstīts apliecinājums par to, ka Pretendents ir piedāvājamo helikopteru ražotājs vai piedāvājamo helikopteru ražotāja pārstāvis, ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanās dienas, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija ir patiesa. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību (komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un, kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apliecinātas peļņas un zaudējumu aprēķina par 2002., 2003. un 2004.gadu kopija. Pretendenta apliecināta izziņa, par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un vidējo strādājošo skaitu par iepriekšējo gadu
III .2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija European Aviation Safety Agency (turpmāk tekstā – EASA) izdota sertifikāta kopija, kas apliecina preces atbilstību EASA standartiem un citiem saistošiem starptautiskajiem normatīvajiem aktiem un standartiem, vai pretendenta apliecinājums, kurš ir jāiekļauj pretendenta Tehniskajā piedāvājumā, ka iepriekšminētie dokumenti tiks iesniegti pirms helikopteru pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanas
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III .3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvātā cena (bez PVN) - 62 punkti;
2.Preces tehniskās apkopes un remontu iespējas - 13 punkti;
3.Helikoptera garantijas termiņš (kalendārie mēneši) - 5 punkti;
4.Helikoptera tiešās ekspluatācijas izmaksas - 5 punkti;
5.Helikoptera (atbilstoši tehniskajam piedāvājumam pilnīgi aprīkots un uzpildīts helikopters, ekipāžas svars 3x85=255kg) maksimālā celtspēja (kg) - 5 punkti;
6.Helikoptera kabīnes un kravas nodalījuma kopējais tilpums - 5 punkti;
7.Helikoptera nobīdāmās pasažieru durvis - 3 punkti
8.Helikoptera elektriski apsildāms stikla priekšējais logs - 2 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM VRS GP SF 2005/08
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 08.02.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Konkursa nolikumu varēs saņemt, vienu dienu iepriekš piesakoties un iesniedzot maksājuma uzdevumu ar norādi par konkursa nolikumu id.nr. IeM VRS GP SF 2005/08. Valsts kase, NMR 90000050138, Konts Nr. LV17TREL1060001211700, Latvijas Banka LACBLV2X
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 08.02.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 12: 00 un no plkst. 13: 00 līdz plkst. 16: 00; piedāvājumu atvēršanas dienā līdz plkst. 11: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 08.02.2006. plkst.11: 00
Vieta Rūdolfa ielā 5, Rīgā, 135. telpā
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Iepirkums tiek organizēts Pasaules Tirdzniecības organizācijas nolīguma par valsts līgumiem (GPA) un Šengenas konvencijas finanšu programmas (Schengen Facility) projekta Nr.VRS/2/15 „Robežapsardzības mobilitātes uzlabošana izveidojot Valsts robežsardzes aviācijas vienību” ietvaros
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nolikumā tika izdarīti grozījumi - pagarināts piedāvājumu iesniegšanas termiņš. Ieinteresēto personu sanāksme notika 2006.gada 3.janvārī no plkst. 11: 00 līdz plkst. 13: 00 Valsts robežsardzes Galvenajā pārvaldē Rūdolfa ielā 5, Rīgā. Papildus informācija par nolikumu iesniedzama līdz 2006. gada 31.janvārim plkst. 16: 30
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 09.01.2006.
Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Labklājības departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000055224, adrese: Baznīcas iela 19/23, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7105937. Fakss: +371-7105199
Kontaktpersona: Rīgas domes Labklājības departamenta projekta iepirkuma speciāliste Ginta Brēmane
2. Identifikācijas nr.: RD LD 2005/38
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Cena |
70 |
Tehniskā piedāvājuma kvalitāte, tai skaitā garantijas laiks |
20 |
Pretendenta pieredze līdzīgu objektu būvniecībā |
10 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Alternatīvās aprūpes struktūras - pusceļa mājas izveide, veicot SAC “Allaži” vecās katlu mājas un pirts ēkas rekonstrukciju, dzīvojamo korpusu pielāgošanu kompleksa sociālās rehabilitācijas procesa nodrošināšanai
CPV kods: 45400000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: Alternatīvās aprūpes struktūras - pusceļa mājas izveide, veicot SAC “Allaži” vecās katlu mājas un pirts ēkas rekonstrukciju, dzīvojamo korpusu pielāgošanu kompleksa sociālās rehabilitācijas procesa nodrošināšanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas rajons, Allažu pagasts, “Stīveri”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Labklājības departamenta Baznīcas ielā 19/23, Rīgā, LV-1010, Informācijas, apmācības un projektu nodaļā (1.stāvā) līdz: 20.01.2006., laikā no plkst.08: 30 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.01.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Labklājības departamenta Baznīcas ielā 19/23, Rīgā, LV-1010, Informācijas, apmācības un projektu nodaļā (1.stāvā) līdz: 20.01.2006. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Labklājības departamenta telpās Rīgā, baznīcas ielā 19/23 3.stāva zālē 20.01.2006. plkst. 11: 00
11. Citas ziņas: Konkursa nolikumā veikti grozījumi, nosakot, ka: 1) pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā nav mazāks par piedāvāto līgumcenu; 2) Pielikumu nr.3 izsakot jaunā redakcijā; 3) tehniskajā projektā iekļautās 12. un 13. tāme nav jāizceno un tās tiek izņemtas no konkursa nolikuma.
Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Kuldīgas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000035590, adrese: Baznīcas iela 1, Kuldīga, Latvija, LV-3301. Tālruņi: +371-3322469, 3322167. Fakss: +371-3341422
Kontaktpersona: domes izpilddirektors Viktors Gotfridsons, tālr.: 6459091; Projektu un investīcijas vienību Iveta Heidena, tālr.: 6427268, 3322564.E-pasts: iveta.heidena@kuldiga.lv
2. Identifikācijas nr.: Kuldīgas pilsētas dome nr.2006/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Profesionālā pieredze |
10 |
Būvdarbu izpildes laiks |
10 |
Garantijas termiņš |
10 |
Cena |
70 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ēkas daļas renovācija personu ar īpašām vajadzībām dienas aprūpes centram Dzirnavu ielā 9, Kuldīgā
CPV kods: 45215200-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: Restaurācijas būvprojekta izstrāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dzirnavu iela 9, Kuldīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kuldīgas pilsētas domes Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā, Baznīcas ielā 1, 1.stāvā Kuldīgā līdz: 03.01.2006., laikā no plkst.08: 00 līdz 17: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.01.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kuldīgas pilsētas domes Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā, Baznīcas ielā 1, 1.stāvā Kuldīgā līdz: 03.01.2006. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīgas pilsētas domes Lielajā zālē, Baznīcas ielā 1, Kuldīgā, LV-3300 03.01.2006. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: iemaksa naudā Kuldīgas pilsētas domes kontā A/S “SEB Latvijas Unibanka” Kuldīgas filiālē, kods UNLAL2X001, kods LV26UNLA0011001130401, LVL 1 000.00 (viens tūkstotis latu).
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Balvu rajona pašvaldības aģentūra “Balvu slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001847518, adrese: Balvi, Vidzemes iela 2 , Latvija.Tālruņi: +371-4507129.Fakss: +371-4507129
Kontaktpersona: ekonomiste Eva Smirnova, t.4507129.
2. Identifikācijas nr.: BRPABS - 01/2006
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Cena |
40 |
Piegādes termiņi |
10 |
Kārtējās izmaksas |
10 |
Funkcionalās īpašības |
10 |
Kvalitāte |
20 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Medicīnas iekārtas - monitori un defibrilators
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 komplekts - monitori un 1 defibrilators, kas ir savstarpēji savienojumi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Balvi, LV-4501
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.03.2006.
6. Informatīvais paziņojums Publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Balvi, Vidzemes iela 2, LV-4501 līdz: 07.02.2006., laikā no plkst.09: 00 līdsz 16: 00, iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Ar pārskatījumu AS “Baltic Trust Bank” Balvu filiāle, kods: BATRLV2X014, konts: nr.LV92BATR0051M0132
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 30.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Balvi, Vidzemes iela 2, LV-4501 līdz: 07.02.2006. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Balvi, Vidzemes iela 2, LV-4501 07.02.2006. plkst. 10: 00.