• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Dažādi sludinājumi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 18.01.2006., Nr. 11 https://www.vestnesis.lv/ta/id/125929

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dokumentu, zīmogu atsaukumi

Vēl šajā numurā

18.01.2006., Nr. 11

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Dažādi sludinājumi

VALSTS PROGRAMMA BĒRNA UN ĢIMENES STĀVOKĻA UZLABOŠANAI 2006.GADAM

Bērnu tiesību aizsardzības likuma 65.panta pirmās daļas 1.punkts paredz, ka Bērnu un ģimenes lietu ministrija izstrādā ikgadējo Valsts programmu bērna un ģimenes stāvokļa uzlabošanai (turpmāk tekstā – Valsts programma).

Valsts programma ir rīcības plānošanas dokuments, kura mērķis ir sekmēt bērnu un ģimenes stāvokļa uzlabošanos, īstenojot mērķtiecīgus uz bērnu tiesību aizsardzību un nodrošināšanu vērstus pasākumus.

Ievērojot Ministru kabinetā 2004.gada 22.septembrī akceptēto programmu “Bērniem piemērota Latvija” 2004.–2007.gadam, 2004.gada 30.novembrī akceptēto rīcības plānu koncepcijas “Valsts ģimenes politika” īstenošanai 2004.–2013.gadam, Valsts programmas prioritātes 2006.gadā ir atbalsts ģimenēm ar bērniem un bērnu un jauniešu līdzdalības draudzīgas vides veidošanā veicināšana.

Valsts programmas pasākumus īsteno Bērnu un ģimenes lietu ministrija, valsts mērķdotācijas saņēmēji vai projektu konkursos noteiktie pasākumu īstenotāji. Realizējot Valsts programmā noteiktos pasākumus, pasākumu īstenotāji ievēro likumu “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām”.


1. ATBALSTA PASĀKUMI ĢIMENĒM AR BĒRNIEM

Mērķi:

- nodrošināt drošu bērnu uzraudzību;

- veicināt pozitīvu saskarsmi starp vecākiem un bērniem;

- nodrošināt bērniem un ģimenēm krīzes situācijā speciālista padomu un informāciju par iespējām saņemt palīdzību.

Uzdevumi:

- veidot ģimenes vajadzībām atbilstošu infrastruktūru pašvaldībās;

- popularizēt ģimeni kā vērtību sabiedrībā;

- sniegt psiholoģisku atbalstu ģimenēm ar bērniem.

Kopējais finansējums – Ls 387 809.

1.1. Bērnu rotaļu un attīstības centru un sākumskolas vecuma bērnu dienas centru veidošana un attīstība

Pirmsskolas vecuma bērnu uzraudzības nodrošināšanai, kad vecākiem nav iespēju būt kopā ar bērnu, ir nepieciešams veidot bērnu rotaļu un atpūtas centrus, kuros vecāki varētu atstāt bērnus uz vairākām stundām dienā speciālistu uzraudzībā.

Latvijas sākumskolās mācās 84 351 bērni. Mācības sākumskolās parasti beidzas ne vēlāk kā plkst. 14.00, savukārt vecāku darba laiks bieži neļauj nodrošināt mazo skolēnu uzraudzību, palīdzību mācību procesā un kvalitatīvu brīvā laika pavadīšanu.

Šādu rotaļu un attīstības centru, kā arī dienas centru sākumskolas vecuma bērniem izveide pašvaldībās, kur iedzīvotāju skaits pārsniedz 2000, nodrošinātu bērnu kvalitatīvas uzraudzības iespēju to attīstību veicinošos un drošos apstākļos.

Finansējums – Ls 50 000.

Rezultāts:

- izveidoti vismaz 8 bērnu rotaļu un attīstības centri un dienas centri sākumskolas vecuma bērniem.

1.2. Sociālais atbalsts ģimenēm ar bērniem

Ikviena ģimene saskaras ar situācijām, kad nepieciešams informatīvs atbalsts, psihosociāla palīdzība un citi pakalpojumi ģimenes pilnvērtīgai funkcionēšanai. Tādēļ vienota, Latvijas mēroga ģimenes atbalsta institucionālā tīkla nodrošināšanai nepieciešams turpināt veidot un attīstīt ģimenes atbalsta centrus pašvaldībās ar iedzīvotāju skaitu virs 3000.

Finansējums – Ls 62 309.

Rezultāts:

- darbojas vismaz 7 ģimenes atbalsta centri, kas nodrošina ģimenei kompleksu psihosociālu palīdzību un kvalificētu speciālistu atbalstu.

1.3. Ģimeņu un speciālistu izglītošanas un apmācības pasākumi

Daļai vecāku un arī bērnu tiesību aizsardzības jomā strādājošajiem trūkst nepieciešamo zināšanu un izpratnes par bērna attīstību un audzināšanu, par bērnam drošu un veselīgu vidi. Tā rezultātā rodas vienpusīgi priekšstati par bērna audzināšanas principiem un tādējādi netiek veicināta pozitīva bērnu emocionālā un fiziskā attīstība, vājinās bērnu psiholoģiskā saikne ar vecākiem, ģimenēs pieaug vardarbība pret bērnu, palielinās bērnu sadzīves traumatisms un nelaimes gadījumu skaits. Minēto problēmu novēršanai ir jāizglīto vecāki un speciālisti, sniedzot viņiem zināšanas par bērna attīstību dažādos vecumposmos, par pozitīvas saskarsmes un sapratnes veidošanu starp vecākiem un bērniem par veidiem kā organizēt bērnu sadzīvi, nodrošināt drošību mājās un ārpus tās, kā arī par iespējamajiem risinājumiem speciālistiem, sniedzot atbalstu ģimenēm ar bērniem.

Sadaļas ietvaros ir paredzēti:

1) dažādi tematisko semināru cikli vecākiem par bērna attīstību dažādos vecumposmos, par pozitīvas saskarsmes veidošanu starp vecākiem un bērniem, (t.sk. bērniem ar īpašām vajadzībām un sociālā riska grupu bērniem), par veidiem, kā organizēt bērnu sadzīvi un nodrošināt drošību mājās un ārpus tās;

2) audžuģimeņu, adoptētāju, aizbildņu ģimeņu atbalsta grupu veidošana un izglītošana;

3) apmācība speciālistiem par darbu ar riska ģimenēm.

Finansējums – Ls 40 000.

Rezultāts:

- organizēta apmācība vecākiem un speciālistiem par bērna attīstību un drošību, izglītoti vismaz 1600 vecāki visā Latvijas teritorijā;

- organizēti vismaz 30 semināri par kritērijiem riska novērtēšanā nelabvēlīgās ģimenēs;

- izveidotas audžuģimeņu, adoptētāju, aizbildņu ģimeņu atbalsta grupas un īstenota izglītošana.

1.4. Samierināšanas (mediācijas) pilotprojekts

2004.gadā no katrām 100 noslēgtajām laulībām 52 laulības tiek šķirtas. Laulātie ne vienmēr patstāvīgi spēj atrisināt ģimenes konfliktus un strīdus, kas saistīti ar bērnu audzināšanu, aizgādības tiesībām, uzturlīdzekļu maksāšanu, bērna dzīvesvietas noteikšanu un laulāto mantas sadali.

Saskaņā ar Latvijas Republikas Civillikuma 74.panta otro daļu, ja tiesa uzskata, ka iespējams saglabāt laulību, tā laulāto samierināšanas nolūkā var atlikt lietas izskatīšanu uz laiku līdz sešiem mēnešiem. Patlaban samierināšanās Latvijā, atšķirībā no daudzām citām valstīm, ir atstāta pašu laulāto ziņā, kas bieži vien nav efektīvi.

Arī gadījumos, kad strīda izšķiršana nav tiesas kompetencē, laulātajiem mēdz rasties vajadzība pēc kompetentu speciālistu starpniecības ģimenes konfliktu risināšanā.

Daudzās ārvalstīs samierināšanā tiek iesaistīti profesionāli, īpaši tam apmācīti darbinieki. Ievērojot minēto, nepieciešams izvērtēt samierināšanas (mediācijas) ieviešanas iespējas Latvijā, realizējot pilotprojektu, kura ietvaros ģimenēm tiktu piedāvāti bezmaksas samierināšanas pakalpojumi, kurus nodrošinātu kvalificētu speciālistu komanda, t.sk. psihologs un jurists.

Finansējums – Ls 13 000.

Rezultāts:

- realizēts mediācijas pilotprojekts.

1.5. Sabiedrības informēšanas programma “Palīdzi bērnam izaugt!”

2006.gadā Bērnu un ģimenes lietu ministrija turpina sabiedrības informēšanas programmu “Palīdzi bērnam izaugt!”. Programmas mērķi 2006.gadā ir:

- informēt sabiedrību par adopcijas, aizbildnības, audžuģimenes, atbalsta ģimenes un uzticības personas institūtu būtību, īpašu uzmanību veltot uzticības personu darbībai un adopcijai, tādējādi veicinot bērnu skaita samazināšanos ārpusģimenes aprūpes iestādēs;

- veicināt sabiedrības informētību par atkarības no alkohola, narkotikām, tabakas izstrādājumiem un datorspēlēm kaitīgumu.

Finansējums – Ls 52 000.

Rezultāts:

- organizēta informatīvā kampaņa “Palīdzi bērnam izaugt!”, kuras ietvaros informēta sabiedrība par ārpusģimenes aprūpes formām un par atkarību negatīvo ietekmi uz bērnu un jauniešu attīstību.

1.6. Psiholoģiskās palīdzības sniegšana adoptētājiem, audžuģimenēm, aizbildņiem, ģimenēm ar bērniem krīzes situācijā, kā arī personām, kas gatavojas reģistrēt laulību

Bērna pilnvērtīgai un harmoniskai attīstībai ir nepieciešama ģimeniska vide, sapratnes un mīlestības gaisotne. Ģimenēs, kuras uzņēmušās rūpes par bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem, nereti ir dažādas problēmas, kā arī nereti vecākiem un bērniem veidojas dažādas konfliktsituācijas. Lai veicinātu bez vecāku gādības palikušo bērnu pilnvērtīgu un harmonisku iekļaušanos ģimenēs, kuras uzņēmušās rūpes par šiem bērniem, un sniegtu atbalstu ģimenēm, kurās pastāv konflikti, ir nepieciešams nodrošināt psihologu konsultācijas.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2003.gada 11.marta noteikumu Nr.111 “Adopcijas kārtība” 18.4.apakšpunktu, katrā adopcijas gadījumā obligāti nepieciešams psihologa atzinums par personas piemērotību kļūt par adoptētāju. Ievērojot minēto, nodrošināma iespēja saņemt psihologa bezmaksas izvērtējumu.

Kad cilvēki gatavojas reģistrēt laulību, nereti topošajiem jaunlaulātajiem ir atšķirīgs skatījums uz laulības mērķi, lomu sadalījumu ģimenē, kā arī trūkst izpratnes, kā veidot harmonisku, sapratnes pilnu ģimeni. Šāds izpratnes trūkums pēc noteikta laika visbiežāk noved pie laulību krīzēm vai pat šķiršanās. Tādēļ daudzās pasaules valstīs personām, kuras gatavojas reģistrēt laulību, tiek piedāvāta iespēja saņemt pirmslaulību psihologa konsultāciju. Arī Latvijā nepieciešams veikt šāda pakalpojuma pilotprojektu, lai modelētu tā attīstību nākotnē.

Finansējums – Ls 20 500.

Rezultāts:

- adoptētājiem, audžuģimenēm, aizbildņiem, kā arī ģimenēm ar bērniem krīzes situācijā nodrošināta iespēja saņemt bezmaksas psihologa konsultācijas;

- adoptētājiem nodrošināt iespēja saņemt psihologa bezmaksas izvērtējumu;

- topošajām ģimenēm iespēja saņemt psiholoģisku atbalstu.

1.7. Pilotprojekts ģimeniskas vides veidošanai bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēs

2003.gada 11.novembra Ministru kabinetā apstiprinātais rīcības plāns ģimenes veida aprūpes veicināšanai bāreņiem un bez vecāku gādības palikušajiem bērniem un situācijas uzlabošanai bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēs paredz uzlabot aprūpes kvalitāti , lai nodrošinātu individuālu pieeju bērna problēmu risināšanā. Pēc statistikas datiem, Latvijas bērnu sociālās aprūpes iestādēs dzīvo vairāk nekā 1500 pusaudžu no 12 līdz 18 gadiem. Nereti tieši šajā vecumā notiek bērnu konflikti ar aprūpes iestāžu darbiniekiem, jo darbiniekiem trūkst specifiskās zināšanas kā labāk strādāt ar šo vecuma grupu.

Tāpat rīcības plāns nosaka, ka ir nepieciešams veidot grupu dzīvokļus bērniem no 16 gadiem, kā arī īstenot citus pasākumus iestādēs, lai tās tuvinātu ģimeniskai videi. Pilotprojekta realizācija nodrošinās optimāla modeļa izstrādi, lai veicinātu ģimeniskas vides veidošanu ārpusģimenes aprūpes iestādēs.

Finansējums – Ls 30 000.

Rezultāts:

- realizēts pilotprojekts bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādē, izstrādājot optimālu modeli ģimeniskas vides veidošanai.

1.8. Projekts “Vīrietis – līdztiesīgs, vīrietis – atšķirīgs”.

Bērnu un ģimenes lietu ministrija sadarbībā ar Dānijas, Francijas un Bulgārijas valsts un nevalstiskajām organizācijām turpina realizēt projektu “Vīrietis – līdztiesīgs, vīrietis – atšķirīgs”. Projekta mērķis ir norādīt galvenos šķēršļus, kas traucē vīrietim aktīvi realizēt tēva lomu un iesaistīties ģimenes dzīvē un bērnu aprūpē, kā arī veicināt tēva lomas palielināšanos bērna aprūpē. Realizējot projektu ir nepieciešams Latvijas puses līdzfinansējumus.

Finansējums – Ls 120 000.

Rezultāts:

- realizēts projekts “Vīrietis – līdztiesīgs, vīrietis – atšķirīgs”.


2. BĒRNU UN JAUNIEŠU LĪDZDALĪBA DRAUDZĪGAS VIDES VEIDOŠANĀ

Mērķi:

- sekmēt bērniem un ģimenēm draudzīgas vides veidošanu pašvaldībās;

- nodrošināt bērniem iespēju augt un mācīties bērniem draudzīgā skolā;

- sekmēt jaunatnes līdzdalību pilsoniskas sabiedrības attīstībā un jauniešiem draudzīgas vides veidošanā, sniedzot atbalstu jaunatnes organizācijām.

Uzdevumi:

- veicināt bērnu un jaunatnes līdzdalību sabiedrības dzīvē un lēmumu pieņemšanas procesā;

- veicināt bērnu un jauniešu pašiniciatīvu, nodrošinot atbalstu bērnu un jauniešu projektiem;

- veidot bērnu un vietējo pašvaldību sadarbību bērnu tiesību aizsardzības nodrošināšanā;

- veicināt bērniem un ģimenēm draudzīgu vides veidošanu pašvaldībās.

Kopējais finansējums – 133 500.

2.1. Atbalsts bērnu projektiem par rotaļu un atpūtas laukumu iekārtošanu

Bērnu tiesību aizsardzības likuma 16.pants paredz bērna tiesības uz atpūtu un brīvo laiku. Tomēr pašvaldībās bērniem nereti ir ierobežotas iespējas pavadīt brīvo laiku rotaļājoties vai nodarbojoties ar sportu tam atbilstošās vietās. Kopumā Latvijas pilsētās un pagastos vēl joprojām nav pietiekams skaits publiski pieejamu bērnu rotaļu un atpūtas laukumu, tādēļ ir nepieciešams pašvaldības teritorijā izveidot bērnu rotaļu un atpūtas laukumus, radot visiem bērniem atpūtai piemērotu vidi un iespēju pilnvērtīgi pavadīt brīvo laiku.

Bērnu rotaļu un atpūtas laukumiem ir jāatbilst bērnu vajadzībām un jāatspoguļo viņu vēlmes, tādēļ svarīgi ieklausīties bērnu viedoklī un īstenot bērnu idejas, tāpēc rotaļu un atpūtas laukumu projektus ir jāizstrādā bērniem sadarbībā ar pašvaldību attiecīgajiem speciālistiem.

Bērnu rotaļu, sporta un atpūtas laukumu izveidošanai ir nepieciešams piešķirt finansējumu bērnu ierosinātu projektu īstenošanai 26 rajonos, 6 republikas pilsētās un Rīgas pilsētas 6 rajonos/priekšpilsētās.

Finansējums – Ls 78 000.

Rezultāts:

- īstenoti vismaz 120 bērnu projekti, veidojot bērniem un ģimenei draudzīgu pašvaldību;

- bērni sadarbībā ar pašvaldību speciālistiem piedalījušies bērniem un ģimenei draudzīgas vides plānošanā un veidošanā.

2.2. Bērniem draudzīga skola

2005.gada 1. un 2.decembrī Rīgā norisinājās Bērnu un ģimenes lietu ministrijas 2005.gadā uzsāktā projekta “Bērniem draudzīga skola” pirmā posma noslēguma konference, kurā piedalījās vairāk nekā 400 skolēnu, skolotāju, vecāku un pašvaldību pārstāvju. Konferencē tika pieņemta rezolūcija, ka bērniem draudzīga skola ir skola, kurā izveidota droša un sakārtota vide, attiecības starp bērniem, vecākiem, skolotājiem un skolas administrāciju balstītas uz cieņu un sadarbību un tiek nodrošināta pienācīga izglītības kvalitāte.

Tāpēc 2006. gadā projektu nepieciešams turpināt, organizējot kustību bērniem draudzīgu skolu tīkla veidošanai. Projekta ietvaros ir paredzēti vairāki pasākumi, kas vērsti uz diskusijas uzsākšanu starp pedagogiem, vecākiem un skolēniem par sadarbību bērniem draudzīgas, veselību veicinošas un drošas skolas vides veidošanā, kā arī par bērniem draudzīgas skolas kritēriju izstrādāšanu.

Ievērojot Bērnu tiesību aizsardzības likuma 17.pantu, kas paredz, ka bērnam ir tiesības pašam piedalīties bērna tiesību aizsardzības programmu izstrādāšanā un īstenošanā, projekta “Bērniem draudzīga skola” ietvaros rajonu/pilsētu pasākumu organizēšanai ir nepieciešams piešķirt finansējumu 26 rajoniem, 6 republikas pilsētām un Rīgas pilsētas 6 rajoniem/priekšpilsētām finansējuma sadalei atbilstoši skolu projektu konkursu bērniem draudzīgas skolas veidošanai rezultātiem.

Finansējums – Ls 15 000.

Rezultāts:

- atbalstot skolu projektus, veicināta skolu orientācija uz bērniem draudzīgas vides veidošanu;

- izstrādāti projektā iesaistīto skolu plāni bērniem draudzīgas vides veidošanai 2007.–2008.gadam;

- apkopots un izdots informatīvais materiāls par projekta 1 posmu (2005.gads);

- izplatīta filma par skolēnu savstarpējām attiecībām un draudzīgu vidi skolā.

2.3. “Jaunietis savai pašvaldībai!” – jauniešu iemaņu attīstīšana projektu izstrādē un jauniešu projektu atbalsts

Neformālā izglītība papildina formālo izglītību, nodrošinot to iemaņu un prasmju apguvi, kas ļauj integrēties sabiedrībā un darba tirgū. Tā nodrošina jauniešu vērtību sistēmas veidošanos un sniedz jauniešiem, tai skaitā riska grupu jauniešiem, iespējas apgūt prasmes un kompetences ārpus formālās izglītības. Ikvienam cilvēkam būtiski prast argumentēt savu viedokli, plānot laika, finanšu un citus resursus. Projektu rakstīšana dod iemaņas minētajās jomās. Līdz ar to svarīgi izglītot jauniešus par projektu rakstīšanu un vadīšanu, kā arī sniegt atbalstu jaunatnes projektiem, kas orientēti uz jauniešiem draudzīgas vides veidošanu pašvaldībā, tādējādi veicinot jauniešu pašiniciatīvu un veidojot tos par aktīviem sabiedrības locekļiem.

Finansējums – Ls 40 000.

Rezultāts:

- atbalstīta vismaz 10 jauniešu projektu izstrāde un realizēti 5 jauniešu izstrādātie projekti;

- nodrošināta jauniešu apmācība projektu izstrādē un vadīšanā.

2.4. Bērnu līdzdalība ziņojuma par 1989.gada Konvencijas par bērna tiesībām izpildi apspriešanā

2004.gada 1.martā Ministru kabinets iesniedza ANO bērnu tiesību komitejai ziņojumu par 1989.gada Konvencijas par bērna tiesībām izpildi Latvijas Republikā. 1989.gada Konvencijas par bērna tiesībām 12.pants nosaka, ka bērnam, kas spējīgs formulēt savus uzskatus, tiesības brīvi paust šos uzskatus visos jautājumos, kuri skar bērnu, pie tam bērna uzskatiem tiek veltīta pienācīga uzmanība atbilstoši bērna vecumam un brieduma pakāpei. 2006.gadā ANO Bērnu tiesību komiteja izskatīs sagatavoto valsts ziņojumu un nevalstisko organizāciju un bērnu izstrādāto ziņojumu. ANO Bērnu tiesību komiteja ir uzaicinājusi Latvijas bērnu pārstāvjus sniegt komentārus par ziņojumu. Līdz ar to ir nepieciešams nodrošināt bērnu pārstāvja piedalīšanos ziņojuma apspriešanā Ženēvā, Šveicē.

Finansējums – Ls 500.

Rezultāts:

- nodrošināta bērnu pārstāvja piedalīšanās ziņojuma apspriešanā.


Valsts ieņēmumu dienesta informācija

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka šādām personām ir anulēta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamās personas reģistrācijas apliecība:

Nr.

p.k.

Reģistrācijas

kods

Nosaukums / Vārds, uzvārds

1.

45402011777

Individuālais komersants “AK”

2.

44103036695

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “ARHITIPS”

3.

50003629931

SIA “AUTOKURSS”

4.

15116913103

ANDŽELA AĻBINA

5.

40003634625

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “COLOR HORTUS”

6.

40003563040

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “EVIRS”

7.

40003616992

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Exim Service International”

8.

40003099202

Kopuzņēmums “FALKOR” SIA

9.

44103027847

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “FOLTRA”

10.

50003740751

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “GE REMONTS”

11.

40003678812

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “IK LUKSS”

12.

51503026061

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “INTELEKTA INDUSTRIJA”

13.

40003694126

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “JM OZOLS”

14.

41503031588

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “JURKO TIRDZNIECĪBA”

15.

44102015075

U.Jansona individuālais uzņēmums “JUVIS”

16.

40003574311

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “KARINA D”

17.

54103029591

“KOEKS” SIA

18.

48702000286

Sudrabiņas Aizkraukles rajona individuālais salons “LAIMDOTA”

19.

12117610514

LELDE LAVIŅA

20.

41503019725

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “LPA”

21.

40003463181

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “MATIASS A”

22.

41503019157

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību komercfirma “MEGAPOLISSERVISS”

23.

40003698842

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “N.ROM”

24.

40003521691

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “PROMITEKS”

25.

42102023676

A.Saldoveres individuālais uzņēmums “RAIBINIEKI”

26.

44102020894

Valmieras pilsētas Baibas Miķītes individuālais uzņēmums “RBM”

27.

42103014628

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “RIVALS”

28.

40003239101

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “SHO”

29.

40003765293

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Sugra D.S.”

30.

21045813068

ĒRIKS TRENČS

31.

44103028946

“UNIREX INC” SIA

32.

50003520611

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VESTIENAS KOKS”

33.

41202003520

Zinčenko Ventspils individuālais uzņēmums

Saskaņā ar likuma “Par pievienotās vērtības nodokli” 3.panta 8.2 daļu ar pievienotās vērtības nodokli apliekamā persona uzskatāma par izslēgtu no apliekamo personu reģistra, sākot no dienas, kad Valsts ieņēmumu dienests ir publicējis laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” paziņojumu par apliekamās personas reģistrācijas apliecības anulēšanu.

Nr.

p.k.

Reģistrācijas

kods

Nosaukums / Vārds, uzvārds

Izslēgšanas

datums

1.

40102003949

Rīgas pilsētas J.Hrjapova individuālais uzņēmums ražošanas komerccentrs “ADONIS-UIH”

10.01.2006.

2.

40101005938

sabiedrība ar ierobežotu atbildību “JAUNTUŅĶI”

09.01.2006.

3.

48502007101

IK “JURCIS”

05.01.2006.

4.

40002114148

IK “LATMERA”

10.01.2006.

5.

45402012467

IK “MASONS”

06.01.2006.

6.

90000199821

‘VALMIERAS DRĀMAS TEĀTRIS’

04.01.2006.

Saskaņā ar likuma “Par pievienotās vērtības nodokli” 3.panta 8.2 daļu ar pievienotās vērtības nodokli apliekamā persona likvidācijas gadījumā uzskatāma par izslēgtu no apliekamo personu reģistra, sākot no likvidācijas pabeigšanas dienas.


Valsts ieņēmumu dienesta informācija

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka tiek atsaukts 2005.gada 30.decembra laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” publicētais paziņojums par ar pievienotās vērtības nodokli apliekamās personas reģistrācijas apliecības anulēšanu šādai personai:

Nr.

p.k.

Reģistrācijas

kods

Nosaukums

1.

40003418811

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Adrina”

 

Paziņojums par smilts – grants karjera Jēkabpils rajonā, Kalna pagastā, “KAPĀRES”, būvniecības ieceres publisko apspriešanu

Paziņojam, ka, pamatojoties uz Jēkabpils rajona pašvaldību apvienotās būvvaldes 02.12.2005. lēmumu nr.192 “Par būvniecības ieceres publiskās apspriešanas nepieciešamību”, ir sākta publiskā apspriešana par smilts – grants karjera veidošanu Jēkabpils rajonā, Kalna pagastā, “KAPĀRES”.

Ar informāciju var iepazīties Kalna pagasta padomē, adrese: Jēkabpils raj., Kalna pag., p.n. Kalnaciems, “ATVARI”, LV–5220.

SIA “OŠUKALNS”

Paziņojums

Š.g. 3.februārī pulksten 10 Ekonomikas nozares Agrārās ekonomikas un Reģionālās ekonomikas apakšnozaru promocijas padomes atklātā sēdē Jelgavā, Svētes ielā 18, 212.auditorijā, promocijas darbu ekonomikas doktora grāda iegūšanai aizstāvēs

ANDA ZVAIGZNE.

Tēma: “Riska vadība Latvijas lauku tūrisma uzņēmumos”.

Recenzenti:

Dr. oec., LLU profesore Ingrīda Jakušonoka;

Dr. oec., LLUprofesors Jānis Kaktiņš;

Dr. oec., Latvijas statūtsabiedrību asociācijas valdes priekšsēdētājs Jūlijs Beļavnieks.

Ar promocijas darbu var iepazīties LLU Fundamentālajā bibliotēkā Jelgavā, Lielajā ielā 2.

 

 



 

APSTIPRINU: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra galvenais valsts notārs J.Endziņš

Rīgā 06.01.2006. Nr. 25.7-94

Mantisko ieguldījumu novērtēšanas ekspertu saraksta grozījumi un papildinājumi

Fiziskas personas

Uzvārds,

vārds

Vērtēšanas priekšmets,

termiņš, uz kuru eksperts iekļauts sarakstā,

kvalifikāciju apstiprinošs dokuments

Darbības

teritorija

Kontaktadrese,

Telefons,

Fakss,

e-pasta adrese

Nekustamai

īpašums

Tehnoloģiskās

iekārtas

un aprīkojums

Transportlīdzekļi

Lauksaimniecības tehnika

Intelektuālais

īpašums

Uzņēmuma darbība (bizness), meži, antikvārie, mākslas priekšmeti un cita kustama manta

Vjakse Juris Guntis

No 07.03.2005. līdz

09.12.2009.

LĪVA(NĪ)s

Latvijas terit.

Rūpnīcas iela 7a-20

Rēzekne, LV-4604

T:4637205;9421087

F:4637205

vjakse@apollo.lv

Višņevskis Juris

no 01.10.2004. līdz 15.06.2009.

LĪVA(NĪ)s

Latvijas terit.

Strazdu ielā 2, Madona,

LV – 4801,

T.4622357, 9282693,

F.4622357,

mlj@apollo.lv

Juridiskas personas

SIA “DZIETI”

No

06.01.2006.

līdz

06.01.2009.

Latvija teritorija

Atbrīvošanas aleja 130,

Rēzenke,

LV-4601

T.4625738

F. 4625738

dzieti@apollo.lv

SIA “AĢENTŪRA TRIA ROBIT”

No 06.01.2006. līdz 06.01.2009.

Latvijas terit.

Vīlandes iela 5-2,

Rīga, LV-1010

T:7320300

F: 7325600

INFO@TRIAROBIT.COM

No saraksta izslēgts: Rihards Dzenis, Juris Ezers, Elga Lanka, Inga Meiere, Arnis Podiņš, Diāna Štāle, Jānis Veršāns, Zigmārs Zemzars, Jānis Neimanis

Uzņēmumu reģistrācijas nodaļas vadītāja – valsts notāre S. Glāzniece

Paziņojums

Aijas Dombrovskas pilnvarotā persona Egīls Bārdiņš paziņo, ka Aija Dombrovska ir iesniegusi Rīgas apgabaltiesā prasības pieteikumu par īpašuma tiesību atzīšanu uz 1/10 nekustamā īpašuma domājamo daļu, kas atrodas Jaunciema 4.līnijā 24a un Jaunciema 4.līnijā 26. Visas personas, kurām ir tiesības vai pretenzijas pret minēto īpašumu, lūdzu pieteikties līdz 2005.gada 19.februārim.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!