Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Konkursa rīkotājs: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), 90001480133, Ernestīnes ielā 34, LV-1046, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Tehnisko iepirkumu nodaļas Tehnisko, informācijas tehnoloģiju un sakaru iepirkumu daļas vecākais referents Normunds Bišmanis
Tālr.: +371-7300220
Faksa Nr.: +371-7300207
Elektroniskā pasta adrese: normunds.bismanis@aiva.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Aviācijas degvielas piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Aviācijas benzīns AVGAS 100LL – 265 600 litri; Aviācijas petroleja JET A-1 – 2 400 000 litri
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Aviācijas benzīns AVGAS 100LL (piegādes vieta – Lielvārde);Aviācijas petroleja JET A-1: - Lielvārdes lidlauks 1 680 000 litri;- Starptautiskā lidosta Rīga – 720 000 litri
NUTS kods *LV00 Latvija
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 23111000-8
Papildu priekšmeti 23111100-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 23111000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Aviācijas benzīns AVGAS 100LL
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 265 600 litri
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 23111100-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Aviācijas petroleja JET A-1
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 400 000 litri
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija) par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija) par pretendenta paraksta tiesībām. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas. Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienesta izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija), ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta 2002., 2003. un 2004.gada finanšu vidējais apgrozījums ir vismaz vienāds ar piedāvājuma kopējo summu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * AĪVA2006/009
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.04.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 03.04.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst.09: 00 līdz plkst.17: 00, piedāvājumu atvēršanas dienā no plkst.09: 00 līdz plkst.11.00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā en; latviešu, krievu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 6 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 03.04.2006. plkst.11: 00
Vieta AĪVA, Ernestīnes ielā 34, Rīga, LV-1046
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” LVM Meža infrastruktūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075. Fakss: +371-7805430
2. Identifikācijas nr.: AS LVM MI/2005/1402/ak
3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.12.2005.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.01.2005.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļu “Telefona trase”, “Vilaunes ceļš” būve, “Atvasīšu stiga”, “Garkalnes stiga” rekonstrukcija
CPV kods: 45233140-2, 45233120-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1.iepirkuma daļa meža autoceļu “”Atvasīšu stiga” un “Garkalnes stiga” rekonstrukcijas darbu pabeigšana - 31.07.2006.; 2.iepirkuma daļa meža autoceļa “Telefona trase” būvdarbu pabeigšana - 30.09.2006.; 3.iepirkuma daļa meža autoceļa “Vilaunes ceļš” būvdarbi
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 11
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “CBF Grante” |
40003598108 |
Inciems, Krimuldas pag., Rīgas raj. |
LVL 80 281.37 (bez PVN 18 %) |
SIA “Limbažu ceļi” |
46603000113 |
Mehanizācijas iela 3, Limbaži, LV-4001 |
LVL 191 262.92 (bez PVN 18%) |
SIA “Aronas meliorators” |
48703002496 |
Liepu-1, Aronas pagasts, Madonas rajons |
LVL 144 363.10 (bez PVN 18%) |
Kopā: |
LVL 415 907.39 (bez PVN 18 %) |
10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.02.2006.
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Būvdarbi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Rīgas domes SIA “Rīgas pilsētbūvnieks”, 50003590021, Baznīcas ielā 19/23 , LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Valentīna Šeškena, finanšu direktora vietniece būvniecības jautājumos, tālr. 5105135, 6539663
Tālr.: +371 7105108, +371 5105135
Faksa Nr.: 7105135
Elektroniskā pasta adrese: rpb@riga.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.rp.buvnieks.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Divu deviņstāvu dzīvojamo māju būvdarbi
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Divu trīssekciju deviņu stāvu dzīvojamo māju būvdarbi ar pilnu apdari – kopā 324 dzīvokļi
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga, Purvciems D.Brantkalna iela
NUTS kods *LV00 Latvija
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 45000000-7
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Divas dzīvojamās mājas ar 324 dzīvokļiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks 25.05.2006. un/vai beigas 25.05.2007.
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Par konkursa nolikumu LVL 100. Līguma nodrošinājums LVL 30 000
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Konkursa nolikuma pielikumā - līguma projektā
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Iepriekšējā gadā veikto būvdarbu apjoms – ne mazāk par 5,0 milj.Ls. Ģenerāluzņēmēja pieredze daudzdzīvokļu māju un sabiedrisko objektu būvniecībā. Revidenta apstiprināta uzņēmuma 2004.g. bilance
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Būvfirma vai līgumsabiedrība. Reģistrācijas apliecības kopija. Uzņēmuma statūtu kopija
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija VID izziņa par visu nodokļu nomaksu. Uzņēmumu reģistra izziņa par pretendenta maksātspēju un saimniecisko darbību
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Piesaistīto apakšuzņēmēju saraksts ar apliecinošiem dokumentiem, 2003- 2005 gados būvēto objektu saraksts
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvājuma cena -70%;
2.Pretendenta pieredze -15%;
3.Līguma izpildes termiņš -10%;
4.Piedāvājuma kvalitāte - 5%
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SIA RPB -2006/03
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 31.03.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu uz norēķinu kontu PVN LV 50003590021. A/S Parekss banka, SWIFT kods PARX LV22. konta nr.LV74PARX0006366640027
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 31.03.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā no plkst. 8: 15 līdz 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 4 mēnesi/-šus un/vai
0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 31.03.2006. plkst.10: 00
Vieta Baznīcas ielā 19/23 Rīgā, SIA “Rīgas pilsētbūvnieks” telpās, apspriežu zālē
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? NĒ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.
PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces
Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Jānis Reblis
Tālr.: 7026493
Faksa Nr.: 7228751
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 29875000-3
Papildu priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Aprīkojuma piegāde neuzskaitītā dzeramā ūdens apjoma samazināšanai Rēzeknes pilsētā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Aprīkojuma piegāde un uzstādīšana neuzskaitītā dzeramā ūdens apjoma samazināšanai, un SIA „Rēzeknes ūdens” speciālistu apmācība darbam ar piegādātajām iekārtām
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 110 526,00 EUR
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Zemākā cena
V. DAĻA. UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtas Nr.2
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SAS “Hidora”, 2018246, Liepkalnio 178, LT-11341, LV-, Viļņa, Lietuva
Kontaktpersona:
Tālr.: +370 52600296
Faksa Nr.: +370 5 2600 293
Elektroniskā pasta adrese: hidora@mail.iti.lt
Mājas lapas adrese (URL): www.hidora.lt
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)110 526,00
Valūta EUR
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * VIDM 2005/110
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 27.01.2006.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 211-208150
Publicēts 28.07.2005.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ
Kohēzijas fonda līdzfinansētais projekts „Ūdenssaimniecības attīstība Rēzeknes pilsētā”
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003347699, adrese: Rīgas iela 34, Ozolnieki, Latvija, LV-3018. Tālruņi: +371-3050450. Fakss: +371-3022264
Kontaktpersona: Ina Ansone, vecākā speciāliste iepirkuma jautājumos
2. Identifikācijas nr.: LLKC 2006/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas piegāde Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centram projekta “Lauku saimniecību konsultatīvās sistēmas izveide” ietvaros
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 96 595 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas teritorija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas iela 34, Ozolnieki, 316.kab. līdz: 28.02.2006., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas iela 34, Ozolnieki, 316.kab. līdz: 28.02.2006. plkst. 09: 15
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas iela 34, Ozolnieki, 316.kab. 28.02.2006. plkst. 09: 15.
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca”, 40003457128, Vienības gatve 45, LV-1004, Rīga, Latvijas Republika
Kontaktpersona: iepirkumu speciāliste Elita Kļaviņa
Tālr.: 7064411. Faksa Nr.: 7064473
Elektroniskā pasta adrese: bkus@inbox.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.5) Pasūtītājs ir * Cits publisko tiesību subjekts
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Atklāts konkurss “Par vienreizējās lietošanas medicīnisko materiālu un preču iepirkumu”, identifikācijas Nr. BS 06/01
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
139 nosaukumu dažādi vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces, kas sadalītas 12 iepirkuma daļās ar norādītiem orientējošiem daudzumiem viena gada patēriņam. Iepirkuma līgums tiks slēgts uz diviem gadiem
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca” Torņakalnā, Vienības gatvē 45, Rīgā un Gaiļezerā, Juglas ielā 20, Rīgā
NUTS kods *LV00 Latvija
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141000-0
Papildu priekšmeti 33141100-1
33125000-2
33170000-2
33111800-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Kopējais līguma apjoms ietver dažādu nosaukumu plaša un specifiska pielietojuma 139 dažādu nosaukumu vienreizējās lietošanas medicīniskos materiālus un preces, kas sadalītas 12 iepirkuma daļās ar atsevišķām pozīcijām. Uzvarētāju iepirkuma komisija noteiks par katru pozīciju atsevišķi. Iepirkuma daļā Nr. 11 “Rentgena diagnostikas sistēmas” un Nr. 12 “Ķirurģiskie diegi” uzvarētājs tiks noteikts par visu iepirkuma daļu kopumā
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 24 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Anestēzijas un reanimācijas materiāli
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33170000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces anesteziologu un reanimatologu darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem nepārtrauktai Anestezioloģijas un Intensīvās terapijas nodaļas pilnas noslodzes darba nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.2 Endoskopijas un endoķirurģijas ierīces
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33168000-5
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces Endoskopijas nodaļas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem Endoskopijas nodaļas pilnas noslodzes darba nepārtraukta procesa nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.3 Materiāli lūzumu fiksēšanai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141770-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces traumatologu un ortopēdu darba nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem Traumpunkta un Ortopēdijas nodaļas pilnas noslodzes nepārtrauktai darba procesa nodrošināšanai
44) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.4 Kolektori un savācējmaisiņi, drenāžas un komplekti
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 31416000-6
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.5 Ķirurģiskie cimdi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141420-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas ķirurģiskie cimdi slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.6 Skalpeļi un asmeņi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141411-4
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.7 Venopunktūras un asins paraugu noņemšanas ierīces
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141300-3
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.8 Pārsēji, klipi, šuvju materiāli un ligatūras
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141100-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.9 Vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli slimnīcas darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.10 Uroloģisko izmeklējumu ierīces
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33125000-2
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.11 Rentgena diagnostikas sistēmas
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33111800-9
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas Attēldiagnostikas nodaļas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
DAĻA Nr.12 Ķirurģiskie diegi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 33141100-1
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai
3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Preces derīguma termiņam piegādes dienā jābūt ne mazākām kā 75% no ražotāja noteiktā kopējā derīguma termiņa. Adatām jābūt stabilām jebkurā adatturī un izturīgām. Adatas savienojumam ar diegu jābūt atraumatiskam
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Uzņēmuma reģistrācijas apliecības apstiprināta kopija. Pilnvara konkrētai personai pārstāvēt pretendentu konkursā. Pretendenta parakstīts apliecinājums, ka Latvijas Republikas vai citas valsts, kurā pretendents reģistrēts, normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņas oriģināls, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Izziņas oriģināls, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas izdevis Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Piedāvāto medicīnisko materiālu un preču reģistrācijas apliecību apstiprinātas kopijas vai autorizētas kompetentas iestādes izdots un numurēts C? medicīnas preces atbilstības sertifikāts
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2006/S 13-014489
Publicēts 20.01.2006.
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * BS 06/01
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 14.03.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) 100,00 valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca”; Reģ.Nr. 40003457128, Vienības gatve 45, Rīga, LV-1004; konts: LV48TREL9290450000000; Valsts kase, kods: TRELLV22
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 14.03.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā plkst. 10: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 14.03.2006. plkst.10: 00
Vieta VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca” administratīvais korpuss Vienības gatvē 45, Rīgā
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2008. gada janvāris
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Atklāta konkursa Nolikumā ir veikti grozījumi. Grozījumi atspoguļojas paziņojuma punktā II.2.1 un punktā III.2.1.3. Tehniskās specifikācijas 1. daļas 22.pozīcijā “Noslēgtie ventilācijas kontūri” specifikācijā svītrot vārdu “sterilā”. Labotā redakcija: “Zīdaiņu un jaundzimušo: gofrētas, caurspīdīgas plastmasas caurules, diametrs 10 mm +/- 1 mm, garums vismaz 150 cm, distālais konvektors 15F ar atsūkšanas iespēju, savienotas – gatavas lietošanai, ar hermētiskiem 22F konvektoriem ventilatoru pieslēgšanai, ar gāzu analizatora pieslēgšanas iespēju, katrs kontūrs atsevišķā iepakojumā, savienotājgali no elastīga materiāla”
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.
Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000077325, adrese: K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-54-76316. Fakss: +371-54-76318
Kontaktpersona: Daugavpils pilsētas domes Komunālās saimniecības nodaļas vadītāja vietnieks Vasilijs Kuzmins, mob.9377041.E-pasts: jurkom@daugavpils.lv
2. Identifikācijas nr.: DPD KSN 2006/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Piedāvājuma cena |
80 |
Piedāvātā kvalitāte |
10 |
Pretendenta pieredze |
10 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Daugavpils pilsētas sanitārās uzkopšanas darbi
CPV kods: 90200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 31.12.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Daugavpils pilsētas Domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas iela 35a, 2.stāvs, Daugavpils līdz: 09.03.2006., laikā no plkst.8.00 līdz 17.00, pusdienlaiks 12.00 - 13.00, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: Daugavpils pilsētas Dome NC, a/s “Parekss banka”, kods PARXLV22, nor.konts LV17 PARX 0000 8500 62000, subkonts 2000 000 0000, par atklāta konkursa nr.DPD KSN 2006/03 nolikumu, kods 12100
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.03.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpils pilsētas domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas iela 35a, 2.stāvs, Daugavpils līdz: 09.03.2006. plkst. 10.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Daugavpils pilsētas Domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas iela 35a, 2.stāvs, Daugavpils, 09.03.2006. plkst. 10.00 09.03.2006. plkst. 10.00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājuma nodrošinājums Ls 5000 pārskaitījums Daugavpils pilsētas domes NC, a/s “Pareks banka”, bankas kods PARXLV22, konts.LV17 PARX 0000 8500 62000, subkonts 2000 000 0000, atklāta konkursa nr.DPD KSN 2006/03 nodrošinājums, kods 12100
11. Citas ziņas: Gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā pārsniedz līgumcenu ne mazāk kā trīs reizes.
Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi
1. Pasūtītāja nosaukums: Ķekavas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048491, adrese: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, Rīgas rajons, Latvija, LV-2123. Tālruņi: +371-7935803. Fakss: +371-7935819
Kontaktpersona: Speciālists būvniecības jautājumos Imants Šperliņš, tel. 9426827.E-pasts: ilmars@kekava.lv
2. Identifikācijas nr.: ĶPP 2006/6-02
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Pasūtījuma izpildes kopējā cena |
50 |
Pretendenta un apakšuzņēmēju reputācija pēc iepriekš izpildītiem darbiem |
25 |
Pakalpojuma sniedzēja un iesaistītā personāla pieredze un kvalifikācija |
25 |
Maksimālais iespējamais kopējais punktu skaits |
100 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Autostāvvietas un teritorijas labiekārtošana Gaismas ielā 19/1
CPV kods: 45233250-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: Autostāvvietas izbūve un teritorijas labiekārtošana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķekavas pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 05.07.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Gaismas iela 19 k.9, Ķekava, Rīgas rajons 1.kabinetā līdz: 07.03.2006., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: Ar pārskaitījumu, AS LUB Unicentra filiāle LV85 UNLA 0003 0111 3031 1, “Par konkursa nolikumu Autostāvvietas un teritorijas labiekārtošana Gaismas ielā 19/1”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, Rīgas rajons, LV-2123, 1.kab. līdz: 07.03.2006. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, 24.kabinetā 07.03.2006. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Valsts aģentūra, Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001867482, adrese: Maskavas iela 165, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7032600, 7032699. Fakss: +371-7145154
Kontaktpersona: speciālists darbam ar valsts pasūtījumu A. Ezeriņš, tālr. 7032699.E-pasts: fd@meteo.lv
2. Identifikācijas nr.: LVĢMA2006/AK-5
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: hidroloģisku, hidroķīmisku un hidrobioloģisku mērījumu un ūdens paraugu ņemšanai paredzētu ierīču un instrumentu piegāde Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūrai
CPV kods: 29860000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 29 ierīces
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Maskavas ielā 165
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.05.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Maskavas ielā 165, Rīgā, 418. kabinetā līdz: 27.02.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00, konkursa atvēršanas dienā līdz 10: 00. Maksājuma veids: Maksa par konkursa nolikumu nav paredzēta
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Maskavas ielā 165, Rīgā, 403. kabinetā līdz: 27.02.2006. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Maskavas iela 165, Rīgā, 408. kabinetā 27.02.2006. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts aģentūra “Eiropas Savienības informācijas aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001897078, adrese: Aspazijas bulv.28, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7212611. Fakss: +371-7223063
2. Identifikācijas nr.: ESIA 2006-2
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.01.2006.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ziņu aģentūras pakalpojumi
CPV kods:
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “LETA” |
40003229349 |
Palasta 10, Rīga, LV-1002 |
Ls 3 540.00 (295 Ls/mēn.) |
Kopā: |
Ls 3 540.00 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.02.2006.
13. Cita informācija: Iepirkuma līgums slēgts, pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta ceturto daļu.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001789597, adrese: Jēzusbaznīcas iela 11, Rīga, Latvija, LV-1050.
Tālruņi: +371-7224534. Fakss: +371-7210323
2. Identifikācijas nr.: PKIVA 06/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.01.2006.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.01.2006.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Telpu noma Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūras Tukuma konsultāciju kabineta vajadzībām
CPV kods:
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2010.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Raudas 4” |
40003749354 |
Raudas iela 4, Tukums |
Ls 3.5 Ls (bez PVN) |
Kopā: |
Ls 13 714.08 (bez PVN) |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.02.2006.
PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Piegāde
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika
Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika
Tālr.: 7017500
Faksa Nr.: 7017673
Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika
Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika
Tālr.: 7017500
Faksa Nr.: 7017673
Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, 322.telpā, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika
Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika
Tālr.: 7017500
Faksa Nr.: 7017673
Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, 224.telpā, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika
Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika
Tālr.: 7017500
Faksa Nr.: 7017673
Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Noma
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par telpu nomu Latvijas Republikas Valsts kontroles vajadzībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Biroja telpu noma uz 8 (astoņiem) gadiem Latvijas Republikas Valsts kontroles vajadzībām apjomā no 3900 līdz 4300 m2 Rīgā, pilsētas centrā – rajonā, kuru norobežo A.Čaka iela, Pērnavas iela, Senču iela, Zirņu iela, Hospitāļu iela, Duntes iela, Skanstes iela, Hanzas iela, Eksporta iela, 11.Novembra krastmala, 13.Janvāra iela, Marijas iela, kā arī visās minētajās ielās vai Ķīpsalā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Republika, Rīga
NUTS kods *LV00 Latvija
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
8 (astoņi) gadi, no 3900 līdz 4300 m2
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 96 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)
III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums ir neatsaucama reģistrēta bankas garantija LVL 20 000 (divdesmit tūkstoši latu) apmērā
III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav
III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1. Pretendenta parakstīts apliecinājums, kas apliecina: ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo 3 (trīs) gadu laikā pirms piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā pirms piedāvājuma atvēršanas dienas; ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas. 2. Rīgas domes Finanšu departamenta Pašvaldības ieņēmumu pārvaldes izziņa par to, ka nekustamajam īpašumam, kurā atrodas vai atradīsies piedāvājumā minētās telpas, nav nodokļu parāda. 3. Piedāvājuma nodrošinājums neatsaucamas reģistrētas bankas garantijas veidā LVL 20 000 (divdesmit tūkstoši latu) apmērā. 4. Zemesgrāmatas akta izraksts un/vai citi dokumenti attiecībā uz nekustamo īpašumu, kurā atrodas vai atradīsies piedāvājumā minētās telpas, kas apliecina pretendenta tiesības iznomāt piedāvājumā norādītās telpas. 5. Piedāvājumā norādīto telpu vizuāli raksturojošs materiāls (piem., skiču projekts, fotogrāfijas, u.tml.). 6. Vispārēja informācija par pretendentu. 7. 3 (trīs) iepirkuma priekšmeta saturam un apjomam līdzīgu pakalpojumu, kas sniegti pēdējo 3 (trīs) gadu laikā, saraksts. 8. 3 (trīs) atsauksmes
III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmumu reģistra iestādes citā valstī, kur pretendents reģistrēts, ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas termiņa beigām izdota izziņa, kas ietver informāciju par to, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kā arī par pretendenta amatpersonu paraksta tiesībām
III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu
III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta īpašumā piedāvājuma iesniegšanas brīdī ir nolikuma prasībām atbilstošas telpas, vai vismaz būvvaldē saskaņots šādu telpu būvniecības skiču projekts. 2. Informācija par piedāvājumā norādīto telpu apsaimniekošanā iesaistīto personālu, tajā skaitā, par apsardzes, komunālo u.tml. pakalpojumu sniedzējiem
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Kopējā nomas izmaksas uz vienu kopējas platības kvadrātmetru – 50 punkti;
2.Telpu un ēkas plānojums (funkcionalitāte), tehniskais stāvoklis un vizuālais novērtējums – 20 punkti;
3.Ēkas atrašanās vieta un ērta piekļuve ar sabiedrisko transportu – 10 punkti;
4.Lietderīgo platību sienu vieglas pārbūves iespējas – 10 punkti;
5.Ēdināšanas punkta atrašanās vienā ēkā ar iznomājamām telpām – 5 punkti;
6.Papildus nodrošinātas autostāvvietas – 5 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VK06/02
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 28.04.2006.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 28.04.2006.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā Darbdienās no plkst. 8: 30 līdz 17: 15, piektdienās līdz 16: 00, 2006.gada 28.aprīlī līdz 14: 00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai
120 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 28.04.2006. plkst.14: 00
Vieta Latvijas Republikas Valsts kontrolē, 103.telpā, Kr.Valdemāra ielā 26, Rīgā
VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Līgums tiek slēgts 120 (viens simts divdesmit) dienu laikā pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Līguma izpildes termiņš ir 8 (astoņi) gadi ar izpildes termiņa sākumu laika periodā no 2007.gada 1.janvāra līdz 2007.gada 1.septembrim
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000158236, adrese: K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022550. Fakss: +371-7022420
Kontaktpersona: Tehniskās pārvaldes vadītāja vietnieks Einārs Ciršs.E-pasts: konkursi@bank.lv
2. Identifikācijas nr.: LB Nr. 2006/4
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Piedāvājuma cena (nomas maksa, apdrošināšanas prēmija) |
līdz 90 punktiem |
Autoservisa pakalpojumu izmantošanas iespējas Rīgā |
līdz 5 punktiem |
Maksa par paredzamā nobraukuma pārsniegumu |
līdz 5 punktiem |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tiesības lietot 2 (divas) vieglās automašīnas bez izpirkuma tiesībām
CPV kods: 34110000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: tiesības lietot 2 (divas) vieglās automašīnas bez izpirkuma tiesībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, LV-1050
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2006.-01.06.2009.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Bankas caurlaižu birojā, K.Valdemāra ielā 2A, Rīgā līdz: 28.02.2006. Caurlaižu biroja darba laiks: darbadienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 30, piektdienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15, līdz 28.02.2006. plkst. 10: 00:
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Bankā K.Valdemāra ielā 2A (ieeja no Noliktavas ielas) darbadienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 30 (piektdienās un pirmssvētku dienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15), parakstoties nolikuma saņemšanas un piedāvājuma iesniegšanas veidlapā. Tālrunis uzziņām 7022393 līdz: 28.02.2006. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas Latvijas Bankas apspriežu telpā, K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā 28.02.2006. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Tērvetes novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001465562, adrese: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons, Latvija, LV-370. Tālruņi: +371-3755106, 3755107. Fakss: +371-3755106
Kontaktpersona: Iepirkumu komisijas priekšsēdētājs Māris Berlands, tālr.: 6552303
2. Identifikācijas nr.: Tērvetes novada dome 2006/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: koka malka
CPV kods: 02130000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 4000 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tērvetes novads, Dobeles rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons līdz: 09.03.2006., laikā no plkst.09: 00 līdz 16: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.03.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons līdz: 09.03.2006. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons 09.03.2006. plkst. 14: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas 2.speciālā pirmskolas izglītības iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000014194, adrese: Vecumnieku iela 7, Rīga, Latvija, LV-1067. Tālruņi: +371-7426143, 7226149. Fakss: +371-nav
Kontaktpersona: Saimn.vadītāja Natālija Bogdanova, tālr. 7426149.E-pasts: r2spii@rsdc.lv
2. Identifikācijas nr.: R.2.sp.p.i.i.2006-1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produkti
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursa nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.02.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067 līdz: 28.02.2006., laikā no plkst.12: 00 līdz 14: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.02.2006.
9. Piedāvājums jāiesniedz: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067 līdz: 28.02.2006. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067 28.02.2006. plkst. 14: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts zemes dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000030432, adrese: 11.Novembra krastmala 31, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7038608. Fakss: +371-7224770
2. Identifikācijas nr.: VZD 2005/42
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 03.01.2006.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.02.2006.
5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Renault markas automašīnu tehniskās apkopes, remontdarbi un rezerves daļas pēc Pasūtītāja pieteikuma saskaņā ar Darba uzdevumu
CPV kods: 50112000-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2 gadi no līguma noslēgšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.02.2006.