Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 10.02.2006., Nr. 25 (3393) https://vestnesis.lv/ta/id/127775

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

10.02.2006., Nr. 25 (3393)

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.JPG (7061 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Konkursa rīkotājs: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), 90001480133, Ernestīnes ielā 34, LV-1046, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: AĪVA Tehnisko iepirkumu nodaļas Tehnisko, informācijas tehnoloģiju un sakaru iepirkumu daļas vecākais referents Normunds Bišmanis

Tālr.: +371-7300220

Faksa Nr.: +371-7300207

Elektroniskā pasta adrese: normunds.bismanis@aiva.gov.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Aviācijas degvielas piegāde

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

Aviācijas benzīns AVGAS 100LL – 265 600 litri; Aviācijas petroleja JET A-1 – 2 400 000 litri

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Aviācijas benzīns AVGAS 100LL (piegādes vieta – Lielvārde);Aviācijas petroleja JET A-1: - Lielvārdes lidlauks 1 680 000 litri;- Starptautiskā lidosta Rīga – 720 000 litri

NUTS kods *LV00 Latvija

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 23111000-8

Papildu priekšmeti 23111100-9

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 36 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)

DAĻA Nr.1

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 23111000-8

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Aviācijas benzīns AVGAS 100LL

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 265 600 litri

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.2

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 23111100-9

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts Aviācijas petroleja JET A-1

3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 400 000 litri

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija) par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija) par pretendenta paraksta tiesībām. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas. Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienesta izziņa vai attiecīgas ārvalstu institūcijas atbilstošs dokuments (oriģināls vai notariāli apliecināta kopija), ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Pretendenta 2002., 2003. un 2004.gada finanšu vidējais apgrozījums ir vismaz vienāds ar piedāvājuma kopējo summu

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Nav

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * AĪVA2006/009

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.04.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta

Maksājuma veids un rekvizīti

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 03.04.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā no plkst.09: 00 līdz plkst.17: 00, piedāvājumu atvēršanas dienā no plkst.09: 00 līdz plkst.11.00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā en; latviešu, krievu

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 6 mēnesi/-šus un/vai

0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 03.04.2006. plkst.11: 00

Vieta AĪVA, Ernestīnes ielā 34, Rīga, LV-1046

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: AS “Latvijas Valsts meži” LVM Meža infrastruktūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7602075. Fakss: +371-7805430

2. Identifikācijas nr.: AS LVM MI/2005/1402/ak

3. Datums , kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.12.2005.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 31.01.2005.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža ceļu “Telefona trase”, “Vilaunes ceļš” būve, “Atvasīšu stiga”, “Garkalnes stiga” rekonstrukcija

CPV kods: 45233140-2, 45233120-6

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1.iepirkuma daļa meža autoceļu “”Atvasīšu stiga” un “Garkalnes stiga” rekonstrukcijas darbu pabeigšana - 31.07.2006.; 2.iepirkuma daļa meža autoceļa “Telefona trase” būvdarbu pabeigšana - 30.09.2006.; 3.iepirkuma daļa meža autoceļa “Vilaunes ceļš” būvdarbi

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 11

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA

“CBF Grante”

40003598108

Inciems, Krimuldas pag., Rīgas raj.

LVL 80 281.37 (bez PVN 18 %)

SIA

“Limbažu ceļi”

46603000113

Mehanizācijas iela 3, Limbaži, LV-4001

LVL 191 262.92 (bez PVN 18%)

SIA “Aronas meliorators”

48703002496

Liepu-1, Aronas pagasts, Madonas rajons

LVL 144 363.10 (bez PVN 18%)

Kopā:

LVL 415 907.39 (bez PVN 18 %)

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.02.2006.


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Būvdarbi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Rīgas domes SIA “Rīgas pilsētbūvnieks”, 50003590021, Baznīcas ielā 19/23 , LV-1010, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: Valentīna Šeškena, finanšu direktora vietniece būvniecības jautājumos, tālr. 5105135, 6539663

Tālr.: +371 7105108, +371 5105135

Faksa Nr.: 7105135

Elektroniskā pasta adrese: rpb@riga.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.rp.buvnieks.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Divu deviņstāvu dzīvojamo māju būvdarbi

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

Divu trīssekciju deviņu stāvu dzīvojamo māju būvdarbi ar pilnu apdari – kopā 324 dzīvokļi

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīga, Purvciems D.Brantkalna iela

NUTS kods *LV00 Latvija

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 45000000-7

Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

Divas dzīvojamās mājas ar 324 dzīvokļiem

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)

vai Līguma spēkā stāšanās laiks 25.05.2006. un/vai beigas 25.05.2007.

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Par konkursa nolikumu LVL 100. Līguma nodrošinājums LVL 30 000

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Konkursa nolikuma pielikumā - līguma projektā

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Iepriekšējā gadā veikto būvdarbu apjoms – ne mazāk par 5,0 milj.Ls. Ģenerāluzņēmēja pieredze daudzdzīvokļu māju un sabiedrisko objektu būvniecībā. Revidenta apstiprināta uzņēmuma 2004.g. bilance

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Būvfirma vai līgumsabiedrība. Reģistrācijas apliecības kopija. Uzņēmuma statūtu kopija

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija VID izziņa par visu nodokļu nomaksu. Uzņēmumu reģistra izziņa par pretendenta maksātspēju un saimniecisko darbību

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Piesaistīto apakšuzņēmēju saraksts ar apliecinošiem dokumentiem, 2003- 2005 gados būvēto objektu saraksts

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Nav

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu

1.Piedāvājuma cena -70%;

2.Pretendenta pieredze -15%;

3.Līguma izpildes termiņš -10%;

4.Piedāvājuma kvalitāte - 5%

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SIA RPB -2006/03

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 31.03.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) 100 valūta LVL

Maksājuma veids un rekvizīti Ar pārskaitījumu uz norēķinu kontu PVN LV 50003590021. A/S Parekss banka, SWIFT kods PARX LV22. konta nr.LV74PARX0006366640027

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 31.03.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā no plkst. 8: 15 līdz 10: 00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 4 mēnesi/-šus un/vai

0 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 31.03.2006. plkst.10: 00

Vieta Baznīcas ielā 19/23 Rīgā, SIA “Rīgas pilsētbūvnieks” telpās, apspriežu zālē

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? NĒ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.


PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU

Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija

Kontaktpersona: Jānis Reblis

Tālr.: 7026493

Faksa Nr.: 7228751

Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv

I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Līguma veids

Preces

II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.3) Klasifikācija

II.3.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 29875000-3

Papildu priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

II.4) Iepirkuma nosaukums * Aprīkojuma piegāde neuzskaitītā dzeramā ūdens apjoma samazināšanai Rēzeknes pilsētā

II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms Aprīkojuma piegāde un uzstādīšana neuzskaitītā dzeramā ūdens apjoma samazināšanai, un SIA „Rēzeknes ūdens” speciālistu apmācība darbam ar piegādātajām iekārtām

II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 110 526,00 EUR

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

atklāts konkurss

IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums

IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:

Zemākā cena

V. DAĻA. UZVARĒTĀJI

Līguma Nr. pēc kārtas Nr.2

V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena

V.1.1) Informācija par uzvarētāju

SAS “Hidora”, 2018246, Liepkalnio 178, LT-11341, LV-, Viļņa, Lietuva

Kontaktpersona:

Tālr.: +370 52600296

Faksa Nr.: +370 5 2600 293

Elektroniskā pasta adrese: hidora@mail.iti.lt

Mājas lapas adrese (URL): www.hidora.lt

V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)

Līgumcena (bez PVN)110 526,00

Valūta EUR

V.2) Apakšlīgumi

V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * VIDM 2005/110

VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 27.01.2006.

VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 2

VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? JĀ

Paziņojuma publikācijas OJ Nr.2005/S 211-208150

Publicēts 28.07.2005.

VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ

Kohēzijas fonda līdzfinansētais projekts „Ūdenssaimniecības attīstība Rēzeknes pilsētā”

VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)

VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA “Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003347699, adrese: Rīgas iela 34, Ozolnieki, Latvija, LV-3018. Tālruņi: +371-3050450. Fakss: +371-3022264

Kontaktpersona: Ina Ansone, vecākā speciāliste iepirkuma jautājumos

2. Identifikācijas nr.: LLKC 2006/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas piegāde Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centram projekta “Lauku saimniecību konsultatīvās sistēmas izveide” ietvaros

CPV kods: 23100000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: 96 595 litri

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas teritorija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas iela 34, Ozolnieki, 316.kab. līdz: 28.02.2006., laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas iela 34, Ozolnieki, 316.kab. līdz: 28.02.2006. plkst. 09: 15

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas iela 34, Ozolnieki, 316.kab. 28.02.2006. plkst. 09: 15.


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca”, 40003457128, Vienības gatve 45, LV-1004, Rīga, Latvijas Republika

Kontaktpersona: iepirkumu speciāliste Elita Kļaviņa

Tālr.: 7064411. Faksa Nr.: 7064473

Elektroniskā pasta adrese: bkus@inbox.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.5) Pasūtītājs ir * Cits publisko tiesību subjekts

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Atklāts konkurss “Par vienreizējās lietošanas medicīnisko materiālu un preču iepirkumu”, identifikācijas Nr. BS 06/01

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

139 nosaukumu dažādi vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces, kas sadalītas 12 iepirkuma daļās ar norādītiem orientējošiem daudzumiem viena gada patēriņam. Iepirkuma līgums tiks slēgts uz diviem gadiem

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca” Torņakalnā, Vienības gatvē 45, Rīgā un Gaiļezerā, Juglas ielā 20, Rīgā

NUTS kods *LV00 Latvija

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141000-0

Papildu priekšmeti 33141100-1

33125000-2

33170000-2

33111800-9

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

Kopējais līguma apjoms ietver dažādu nosaukumu plaša un specifiska pielietojuma 139 dažādu nosaukumu vienreizējās lietošanas medicīniskos materiālus un preces, kas sadalītas 12 iepirkuma daļās ar atsevišķām pozīcijām. Uzvarētāju iepirkuma komisija noteiks par katru pozīciju atsevišķi. Iepirkuma daļā Nr. 11 “Rentgena diagnostikas sistēmas” un Nr. 12 “Ķirurģiskie diegi” uzvarētājs tiks noteikts par visu iepirkuma daļu kopumā

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 24 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)

vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B Pielikuma)

DAĻA Nr.1 Anestēzijas un reanimācijas materiāli

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33170000-2

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces anesteziologu un reanimatologu darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem nepārtrauktai Anestezioloģijas un Intensīvās terapijas nodaļas pilnas noslodzes darba nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.2 Endoskopijas un endoķirurģijas ierīces

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33168000-5

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces Endoskopijas nodaļas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem Endoskopijas nodaļas pilnas noslodzes darba nepārtraukta procesa nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.3 Materiāli lūzumu fiksēšanai

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141770-8

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces traumatologu un ortopēdu darba nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem Traumpunkta un Ortopēdijas nodaļas pilnas noslodzes nepārtrauktai darba procesa nodrošināšanai

44) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.4 Kolektori un savācējmaisiņi, drenāžas un komplekti

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 31416000-6

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.5 Ķirurģiskie cimdi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141420-0

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas ķirurģiskie cimdi slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.6 Skalpeļi un asmeņi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141411-4

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.7 Venopunktūras un asins paraugu noņemšanas ierīces

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141300-3

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.8 Pārsēji, klipi, šuvju materiāli un ligatūras

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141100-1

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.9 Vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141000-0

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli slimnīcas darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.10 Uroloģisko izmeklējumu ierīces

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33125000-2

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.11 Rentgena diagnostikas sistēmas

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33111800-9

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas Attēldiagnostikas nodaļas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

DAĻA Nr.12 Ķirurģiskie diegi

1) Klasifikācija

1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 33141100-1

Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

2) Īss apraksts vienreizējās lietošanas medicīniskie materiāli un preces slimnīcas darba procesa nodrošināšanai

3) Paredzamais iepirkuma apjoms paredzēts 2 gadiem slimnīcas pilnas noslodzes darba procesa nepārtrauktai nodrošināšanai

4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) / beigas (nav uzrādīts)

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Preces derīguma termiņam piegādes dienā jābūt ne mazākām kā 75% no ražotāja noteiktā kopējā derīguma termiņa. Adatām jābūt stabilām jebkurā adatturī un izturīgām. Adatas savienojumam ar diegu jābūt atraumatiskam

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Uzņēmuma reģistrācijas apliecības apstiprināta kopija. Pilnvara konkrētai personai pārstāvēt pretendentu konkursā. Pretendenta parakstīts apliecinājums, ka Latvijas Republikas vai citas valsts, kurā pretendents reģistrēts, normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņas oriģināls, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Izziņas oriģināls, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma atvēršanas izdevis Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija Piedāvāto medicīnisko materiālu un preču reģistrācijas apliecību apstiprinātas kopijas vai autorizētas kompetentas iestādes izdots un numurēts C? medicīnas preces atbilstības sertifikāts

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Paziņojuma publikācijas OJ Nr. 2006/S 13-014489

Publicēts 20.01.2006.

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * BS 06/01

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 14.03.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) 100,00 valūta LVL

Maksājuma veids un rekvizīti Pārskaitījums VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca”; Reģ.Nr. 40003457128, Vienības gatve 45, Rīga, LV-1004; konts: LV48TREL9290450000000; Valsts kase, kods: TRELLV22

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 14.03.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā plkst. 10: 00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai

60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 14.03.2006. plkst.10: 00

Vieta VAS “Bērnu klīniskā universitātes slimnīca” administratīvais korpuss Vienības gatvē 45, Rīgā

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 2008. gada janvāris

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Atklāta konkursa Nolikumā ir veikti grozījumi. Grozījumi atspoguļojas paziņojuma punktā II.2.1 un punktā III.2.1.3. Tehniskās specifikācijas 1. daļas 22.pozīcijā “Noslēgtie ventilācijas kontūri” specifikācijā svītrot vārdu “sterilā”. Labotā redakcija: “Zīdaiņu un jaundzimušo: gofrētas, caurspīdīgas plastmasas caurules, diametrs 10 mm +/- 1 mm, garums vismaz 150 cm, distālais konvektors 15F ar atsūkšanas iespēju, savienotas – gatavas lietošanai, ar hermētiskiem 22F konvektoriem ventilatoru pieslēgšanai, ar gāzu analizatora pieslēgšanas iespēju, katrs kontūrs atsevišķā iepakojumā, savienotājgali no elastīga materiāla”

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.


Paziņojums par atklātu konkursu

Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000077325, adrese: K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-54-76316. Fakss: +371-54-76318

Kontaktpersona: Daugavpils pilsētas domes Komunālās saimniecības nodaļas vadītāja vietnieks Vasilijs Kuzmins, mob.9377041.E-pasts: jurkom@daugavpils.lv

2. Identifikācijas nr.: DPD KSN 2006/03

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena

80

Piedāvātā kvalitāte

10

Pretendenta pieredze

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Daugavpils pilsētas sanitārās uzkopšanas darbi

CPV kods: 90200000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar darba uzdevumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Daugavpils pilsēta

Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz 31.12.2007.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Daugavpils pilsētas Domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas iela 35a, 2.stāvs, Daugavpils līdz: 09.03.2006., laikā no plkst.8.00 līdz 17.00, pusdienlaiks 12.00 - 13.00, iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: Daugavpils pilsētas Dome NC, a/s “Parekss banka”, kods PARXLV22, nor.konts LV17 PARX 0000 8500 62000, subkonts 2000 000 0000, par atklāta konkursa nr.DPD KSN 2006/03 nolikumu, kods 12100

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.03.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Daugavpils pilsētas domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas iela 35a, 2.stāvs, Daugavpils līdz: 09.03.2006. plkst. 10.00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Daugavpils pilsētas Domes Komunālās saimniecības nodaļā, Imantas iela 35a, 2.stāvs, Daugavpils, 09.03.2006. plkst. 10.00 09.03.2006. plkst. 10.00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājuma nodrošinājums Ls 5000 pārskaitījums Daugavpils pilsētas domes NC, a/s “Pareks banka”, bankas kods PARXLV22, konts.LV17 PARX 0000 8500 62000, subkonts 2000 000 0000, atklāta konkursa nr.DPD KSN 2006/03 nodrošinājums, kods 12100

11. Citas ziņas: Gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā pārsniedz līgumcenu ne mazāk kā trīs reizes.


Paziņojums par atklātu konkursu

Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ķekavas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048491, adrese: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, Rīgas rajons, Latvija, LV-2123. Tālruņi: +371-7935803. Fakss: +371-7935819

Kontaktpersona: Speciālists būvniecības jautājumos Imants Šperliņš, tel. 9426827.E-pasts: ilmars@kekava.lv

2. Identifikācijas nr.: ĶPP 2006/6-02

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Pasūtījuma izpildes kopējā cena

50

Pretendenta un apakšuzņēmēju reputācija pēc iepriekš izpildītiem darbiem

25

Pakalpojuma sniedzēja un iesaistītā personāla pieredze un kvalifikācija

25

Maksimālais iespējamais kopējais punktu skaits

100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Autostāvvietas un teritorijas labiekārtošana Gaismas ielā 19/1

CPV kods: 45233250-6

Paredzamā iepirkuma apjoms: Autostāvvietas izbūve un teritorijas labiekārtošana

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķekavas pagasts

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 05.07.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Gaismas iela 19 k.9, Ķekava, Rīgas rajons 1.kabinetā līdz: 07.03.2006., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst. 17: 00, iepriekš samaksājot: Ls 50,00. Maksājuma veids: Ar pārskaitījumu, AS LUB Unicentra filiāle LV85 UNLA 0003 0111 3031 1, “Par konkursa nolikumu Autostāvvietas un teritorijas labiekārtošana Gaismas ielā 19/1”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, Rīgas rajons, LV-2123, 1.kab. līdz: 07.03.2006. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, 24.kabinetā 07.03.2006. plkst. 11: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Valsts aģentūra, Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001867482, adrese: Maskavas iela 165, Rīga, Latvija, LV-1019. Tālruņi: +371-7032600, 7032699. Fakss: +371-7145154

Kontaktpersona: speciālists darbam ar valsts pasūtījumu A. Ezeriņš, tālr. 7032699.E-pasts: fd@meteo.lv

2. Identifikācijas nr.: LVĢMA2006/AK-5

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: hidroloģisku, hidroķīmisku un hidrobioloģisku mērījumu un ūdens paraugu ņemšanai paredzētu ierīču un instrumentu piegāde Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūrai

CPV kods: 29860000-5

Paredzamā iepirkuma apjoms: 29 ierīces

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Maskavas ielā 165

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.05.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Maskavas ielā 165, Rīgā, 418. kabinetā līdz: 27.02.2006., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00, konkursa atvēršanas dienā līdz 10: 00. Maksājuma veids: Maksa par konkursa nolikumu nav paredzēta

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Maskavas ielā 165, Rīgā, 403. kabinetā līdz: 27.02.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Maskavas iela 165, Rīgā, 408. kabinetā 27.02.2006. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts aģentūra “Eiropas Savienības informācijas aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001897078, adrese: Aspazijas bulv.28, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7212611. Fakss: +371-7223063

2. Identifikācijas nr.: ESIA 2006-2

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.01.2006.

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Ziņu aģentūras pakalpojumi

CPV kods:

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2007.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “LETA”

40003229349

Palasta 10, Rīga, LV-1002

Ls 3 540.00 (295 Ls/mēn.)

Kopā:

Ls 3 540.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.02.2006.

13. Cita informācija: Iepirkuma līgums slēgts, pamatojoties uz likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta ceturto daļu.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001789597, adrese: Jēzusbaznīcas iela 11, Rīga, Latvija, LV-1050.

Tālruņi: +371-7224534. Fakss: +371-7210323

2. Identifikācijas nr.: PKIVA 06/01

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.01.2006.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.01.2006.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Telpu noma Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūras Tukuma konsultāciju kabineta vajadzībām

CPV kods:

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2010.

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Raudas 4”

40003749354

Raudas iela 4, Tukums

Ls 3.5 Ls (bez PVN)

Kopā:

Ls 13 714.08 (bez PVN)

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.02.2006.


PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Atklāts konkurss

Piegāde

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese

Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika

Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika

Tālr.: 7017500

Faksa Nr.: 7017673

Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:

Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika

Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika

Tālr.: 7017500

Faksa Nr.: 7017673

Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, 322.telpā, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika

Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika

Tālr.: 7017500

Faksa Nr.: 7017673

Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

Latvijas Republikas Valsts kontrole, 90000031917, Kr.Valdemāra iela 26, 224.telpā, LV-1010, Rīga, Latvijas Republika

Kontaktpersona: Saimniecības daļas vadītājs Jānis Gaveika

Tālr.: 7017500

Faksa Nr.: 7017673

Elektroniskā pasta adrese: lrvk@lrvk.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.lrvk.gov.lv

I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II. DAĻA. IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Noma

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)

Pakalpojumu kategorijas Nr.0

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.1.5) Iepirkuma nosaukums *Par telpu nomu Latvijas Republikas Valsts kontroles vajadzībām

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms

Biroja telpu noma uz 8 (astoņiem) gadiem Latvijas Republikas Valsts kontroles vajadzībām apjomā no 3900 līdz 4300 m2 Rīgā, pilsētas centrā – rajonā, kuru norobežo A.Čaka iela, Pērnavas iela, Senču iela, Zirņu iela, Hospitāļu iela, Duntes iela, Skanstes iela, Hanzas iela, Eksporta iela, 11.Novembra krastmala, 13.Janvāra iela, Marijas iela, kā arī visās minētajās ielās vai Ķīpsalā

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Latvijas Republika, Rīga

NUTS kods *LV00 Latvija

II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets

Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )

II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ

II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)

8 (astoņi) gadi, no 3900 līdz 4300 m2

II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš

Periods mēnešos 96 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža) vai Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts)

III. DAĻA. JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III. 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III. 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Piedāvājuma nodrošinājums ir neatsaucama reģistrēta bankas garantija LVL 20 000 (divdesmit tūkstoši latu) apmērā

III. 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav

III. 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav

III .2) Piedalīšanās nosacījumi

III. 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1. Pretendenta parakstīts apliecinājums, kas apliecina: ka likumā noteiktajā kārtībā pēdējo 3 (trīs) gadu laikā pirms piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā pirms piedāvājuma atvēršanas dienas; ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas. 2. Rīgas domes Finanšu departamenta Pašvaldības ieņēmumu pārvaldes izziņa par to, ka nekustamajam īpašumam, kurā atrodas vai atradīsies piedāvājumā minētās telpas, nav nodokļu parāda. 3. Piedāvājuma nodrošinājums neatsaucamas reģistrētas bankas garantijas veidā LVL 20 000 (divdesmit tūkstoši latu) apmērā. 4. Zemesgrāmatas akta izraksts un/vai citi dokumenti attiecībā uz nekustamo īpašumu, kurā atrodas vai atradīsies piedāvājumā minētās telpas, kas apliecina pretendenta tiesības iznomāt piedāvājumā norādītās telpas. 5. Piedāvājumā norādīto telpu vizuāli raksturojošs materiāls (piem., skiču projekts, fotogrāfijas, u.tml.). 6. Vispārēja informācija par pretendentu. 7. 3 (trīs) iepirkuma priekšmeta saturam un apjomam līdzīgu pakalpojumu, kas sniegti pēdējo 3 (trīs) gadu laikā, saraksts. 8. 3 (trīs) atsauksmes

III. 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmumu reģistra iestādes citā valstī, kur pretendents reģistrēts, ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas termiņa beigām izdota izziņa, kas ietver informāciju par to, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, kā arī par pretendenta amatpersonu paraksta tiesībām

III. 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu

III. 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta īpašumā piedāvājuma iesniegšanas brīdī ir nolikuma prasībām atbilstošas telpas, vai vismaz būvvaldē saskaņots šādu telpu būvniecības skiču projekts. 2. Informācija par piedāvājumā norādīto telpu apsaimniekošanā iesaistīto personālu, tajā skaitā, par apsardzes, komunālo u.tml. pakalpojumu sniedzējiem

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III. 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III. 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV. DAĻA. IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss

IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ

IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)

IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)

Nav

IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas

Nav

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā

minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0

IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu

1.Kopējā nomas izmaksas uz vienu kopējas platības kvadrātmetru – 50 punkti;

2.Telpu un ēkas plānojums (funkcionalitāte), tehniskais stāvoklis un vizuālais novērtējums – 20 punkti;

3.Ēkas atrašanās vieta un ērta piekļuve ar sabiedrisko transportu – 10 punkti;

4.Lietderīgo platību sienu vieglas pārbūves iespējas – 10 punkti;

5.Ēdināšanas punkta atrašanās vienā ēkā ar iznomājamām telpām – 5 punkti;

6.Papildus nodrošinātas autostāvvietas – 5 punkti

Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.

B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VK06/02

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 28.04.2006.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta

Maksājuma veids un rekvizīti

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 28.04.2006.

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas

Laikā Darbdienās no plkst. 8: 30 līdz 17: 15, piektdienās līdz 16: 00, 2006.gada 28.aprīlī līdz 14: 00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)

Paredzētais datums (nav uzrādīts)

IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv

IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)

Līdz (nav uzrādīts) 0 mēnesi/-šus un/vai

120 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa

IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana

IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas

IV.3.7.2) Laiks un vieta

Laiks 28.04.2006. plkst.14: 00

Vieta Latvijas Republikas Valsts kontrolē, 103.telpā, Kr.Valdemāra ielā 26, Rīgā

VI. DAĻA. CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.

VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ

VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Līgums tiek slēgts 120 (viens simts divdesmit) dienu laikā pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Līguma izpildes termiņš ir 8 (astoņi) gadi ar izpildes termiņa sākumu laika periodā no 2007.gada 1.janvāra līdz 2007.gada 1.septembrim

VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 03.02.2006.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000158236, adrese: K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022550. Fakss: +371-7022420

Kontaktpersona: Tehniskās pārvaldes vadītāja vietnieks Einārs Ciršs.E-pasts: konkursi@bank.lv

2. Identifikācijas nr.: LB Nr. 2006/4

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cena (nomas maksa, apdrošināšanas prēmija)

līdz 90 punktiem

Autoservisa pakalpojumu izmantošanas iespējas Rīgā

līdz 5 punktiem

Maksa par paredzamā nobraukuma pārsniegumu

līdz 5 punktiem

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tiesības lietot 2 (divas) vieglās automašīnas bez izpirkuma tiesībām

CPV kods: 34110000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: tiesības lietot 2 (divas) vieglās automašīnas bez izpirkuma tiesībām

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Banka K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, LV-1050

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2006.-01.06.2009.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Bankas caurlaižu birojā, K.Valdemāra ielā 2A, Rīgā līdz: 28.02.2006. Caurlaižu biroja darba laiks: darbadienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 30, piektdienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15, līdz 28.02.2006. plkst. 10: 00:

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Bankā K.Valdemāra ielā 2A (ieeja no Noliktavas ielas) darbadienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 30 (piektdienās un pirmssvētku dienās no plkst. 8: 30 līdz plkst. 16: 15), parakstoties nolikuma saņemšanas un piedāvājuma iesniegšanas veidlapā. Tālrunis uzziņām 7022393 līdz: 28.02.2006. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas Latvijas Bankas apspriežu telpā, K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā 28.02.2006. plkst. 10: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Tērvetes novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001465562, adrese: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons, Latvija, LV-370. Tālruņi: +371-3755106, 3755107. Fakss: +371-3755106

Kontaktpersona: Iepirkumu komisijas priekšsēdētājs Māris Berlands, tālr.: 6552303

2. Identifikācijas nr.: Tērvetes novada dome 2006/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: koka malka

CPV kods: 02130000-4

Paredzamā iepirkuma apjoms: 4000 kub.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tērvetes novads, Dobeles rajons

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2006.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons līdz: 09.03.2006., laikā no plkst.09: 00 līdz 16: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.03.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons līdz: 09.03.2006. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: “Zelmeņi”, Tērvete pagasts, Tērvetes novads, Dobeles rajons 09.03.2006. plkst. 14: 00.


Paziņojums par atklātu konkursu

Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas 2.speciālā pirmskolas izglītības iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000014194, adrese: Vecumnieku iela 7, Rīga, Latvija, LV-1067. Tālruņi: +371-7426143, 7226149. Fakss: +371-nav

Kontaktpersona: Saimn.vadītāja Natālija Bogdanova, tālr. 7426149.E-pasts: r2spii@rsdc.lv

2. Identifikācijas nr.: R.2.sp.p.i.i.2006-1

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produkti

CPV kods: 15000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursa nolikumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.02.2007.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067 līdz: 28.02.2006., laikā no plkst.12: 00 līdz 14: 00

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.02.2006.

9. Piedāvājums jāiesniedz: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067 līdz: 28.02.2006. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: R.2.sp.p.i.i., Vecumnieku ielā 7, Rīga, LV-1067 28.02.2006. plkst. 14: 00.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts zemes dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000030432, adrese: 11.Novembra krastmala 31, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7038608. Fakss: +371-7224770

2. Identifikācijas nr.: VZD 2005/42

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 03.01.2006.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.02.2006.

5. Iepirkuma metode: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Renault markas automašīnu tehniskās apkopes, remontdarbi un rezerves daļas pēc Pasūtītāja pieteikuma saskaņā ar Darba uzdevumu

CPV kods: 50112000-3

7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2 gadi no līguma noslēgšanas

8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0

11. Pamatojums lēmumam izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 03.02.2006.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!