• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2006. gada 7. februāra noteikumi Nr. 115 "Noteikumi par Apvienoto Nāciju Organizācijas Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām Kioto protokola projektu mehānismu īstenošanu un darbībām, kas saistītas ar emisijas samazināšanas vienību, sertificētu emisijas samazināšanas vienību, piesaistes vienību un noteiktā daudzuma vienību piešķiršanu un izmantošanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.02.2006., Nr. 34 https://www.vestnesis.lv/ta/id/129102

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.128

Par valstij piederošo akciju sabiedrības "BAO" kapitāla daļu nodošanu privatizācijai

Vēl šajā numurā

28.02.2006., Nr. 34

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 115

Pieņemts: 07.02.2006.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta noteikumi Nr.115

Rīgā 2006.gada 7.februārī (prot. Nr.7 20.§)

Noteikumi par Apvienoto Nāciju Organizācijas Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām Kioto protokola projektu mehānismu īstenošanu un darbībām, kas saistītas ar emisijas samazināšanas vienību, sertificētu emisijas samazināšanas vienību, piesaistes vienību un noteiktā daudzuma vienību piešķiršanu un izmantošanu

Izdoti saskaņā ar likuma “Par Apvienoto Nāciju Organizācijas Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām Kioto protokolu” 5.pantu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1.Noteikumos lietotie termini:

1.1.protokola projektu mehānismu īstenošana — darbības, kas saistītas ar Apvienoto Nāciju Organizācijas Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām Kioto protokolā (turpmāk — protokols) minēto projektu (turpmāk — projekts) iesniegumu sagatavošanu un apstiprināšanu, projektu ieviešanu un uzraudzību;

1.2.emisijas samazināšanas vienība — vienība, ko piešķir saskaņā ar protokola 6.pantu un kas ir identiska vienai tonnai oglekļa dioksīda vai noteiktam daudzumam citas siltumnīcefekta gāzes, izteiktas oglekļa dioksīda ekvivalentos, ņemot vērā attiecīgās siltumnīcefekta gāzes globālās sasilšanas potenciālu;

1.3.sertificēta emisijas samazināšanas vienība — vienība, ko piešķir saskaņā ar protokola 12.pantu un kas ir identiska vienai tonnai oglekļa dioksīda vai noteiktam daudzumam citas siltumnīcefekta gāzes, izteiktas oglekļa dioksīda ekvivalentos, ņemot vērā attiecīgās siltumnīcefekta gāzes globālās sasilšanas potenciālu;

1.4.piesaistes vienība — vienība, ko piešķir saskaņā ar protokola 6.pantu par darbībām, kas saistītas ar zemes izmantošanu, zemes izmantošanas maiņu un mežsaimniecību un ir identiska vienai tonnai oglekļa dioksīda;

1.5.noteiktā daudzuma vienība — kopējā pieļaujamā siltumnīcefekta gāzu emisijas apjoma nosacītā vienība laikposmam no 2008.gada līdz 2012.gadam, ko attīstītās valstis ir apņēmušās nepārsniegt protokola pirmajā saistību periodā un kas ir identiska vienai tonnai oglekļa dioksīda.

2.Noteikumi nosaka:

2.1.kārtību, kādā īsteno protokola 6.pantā minētos projektus un 12.pantā minēto tīras attīstības mehānismu (turpmāk — protokola projektu mehānisms), kā arī informē par to sabiedrību;

2.2.kārtību, kādā atbilstoši protokolam piešķir emisijas samazināšanas vienības, sertificētas emisijas samazināšanas vienības, piesaistes vienības un noteiktā daudzuma vienības;

2.3.kārtību, kādā Eiropas Savienības emisijas kvotu tirdzniecības sistēmā izmanto emisijas samazināšanas vienības un sertificētas emisijas samazināšanas vienības.

3.Latvijas Republikā reģistrēto juridisko personu ārvalstīs iesniegto protokola projektu mehānismu apstiprināšanu nodrošina atbilstoši Latvijas Republikas un citu valstu noslēgtajiem saprašanās memorandiem par kopīgu protokola projektu mehānismu īstenošanu.

II. Projekta iesnieguma sagatavošana, iesniegšana un apstiprināšana

4.Projekta ierosinātājs — Latvijas Republikā vai citā valstī reģistrēta juridiskā persona — projekta idejas iesniegumu rakstiski un elektroniski iesniedz Vides ministrijā. Ar zemes izmantošanu, zemes izmantošanas maiņu un mežsaimniecību saistīto projektu ierosinātājs var būt fiziskā persona. Ja projekta idejas iesniegumā minētie pasākumi ir saistīti ar hidroelektroenerģijas ražošanu iekārtā, kuras jauda ir lielāka par 20 MW, projekta ierosinātājs nodrošina normatīvo aktu ievērošanu, kuri reglamentē prasības hidrotehniskajām būvēm, kā arī ņem vērā Pasaules dam­­bju apsaimniekošanas komisijas 2000.gada novembra ziņojumu “Dambji un attīstība. Jauns satvars lēmumu pieņemšanai” (ziņojums elektroniski pieejams Vides ministrijas mājas lapā internetā).

5.Vides ministrija 14 dienu laikā pēc projekta idejas iesnieguma saņemšanas izvērtē tā atbilstību protokola 6. vai 12.pantam, sagatavo un nosūta projekta ierosinātājam atzinumu. Projekta idejas iesniegumus izvērtē atbilstoši šādiem kritērijiem:

5.1.emisijas samazinājums vai piesais­te oglekļa dioksīda ekvivalentam (tonnas gadā) un kopējais emisijas samazinājums projekta īstenošanas laikā;

5.2.pamatlīdzekļu atdeve (ieskaitot emisijas samazinājuma vienību vērtību) un atmaksāšanās periods.

6.Ja Vides ministrijas atzinumā ir priekšlikumi vai iebildumi par iesniegto projekta idejas iesniegumu, projekta ierosinātājs 14 dienu laikā pēc atzinuma saņemšanas precizē projekta idejas iesniegumu un atkārtoti iesniedz izvērtēšanai. Vides ministrija atkārtoti iesniegto projekta idejas iesniegumu izvērtē 14 dienu laikā pēc tā saņemšanas.

7.Ja Vides ministrijas atzinumā nav priekšlikumu vai iebildumu par iesniegto projekta idejas iesniegumu un Vides ministrija atbalsta projekta tālāku virzību, projekta ierosinātājs 90 dienu laikā sagatavo projekta iesniegumu.

8.Projekta ierosinātājs rakstiski un elektroniski iesniedz Vides ministrijā projekta iesniegumu. Projekta iesniegums sastāv no:

8.1.bāzes scenārija apraksta;

8.2.papildināmības apraksta;

8.3.monitoringa apraksta.

9.Bāzes scenārija apraksts ir dokuments, kurā identificētas visas iespējamās siltumnīcefekta gāzu emisijas no konkrētiem piesārņojuma avotiem vai potenciālās piesaistes, kas varētu rasties, ja netiktu īstenots konkrētais projekts. Bāzes scenārija apraksts atbilst šādiem kritērijiem:

9.1.emisijas vai piesaistes aprēķini veikti, pamatojoties uz konkrēto projektu vai izmantojot citu projektu emisijas faktorus;

9.2.tas veido pārskatāmu struktūru attiecībā uz izmantotajiem pieņēmumiem, metodoloģiju, parametriem, datu ieguves avotiem un konkrētajiem apstākļiem;

9.3.tajā ir ņemtas vērā vides aizsardzības normatīvajos aktos noteiktās prasības attiecībā uz tautsaimniecības nozari, kurā projekta ierosinātājs gatavojas īstenot projektu.

10.Papildināmības apraksts ir dokuments, kurā projekta ierosinātājs apkopojis normatīvajos aktos noteiktās prasības vides aizsardzības jomā, tehnoloģisko, tehnisko vai finanšu informāciju par plānotajiem pasākumiem projekta īstenošanā. Papildināmības apraksts atbilst šādiem kritērijiem:

10.1.projekta iesniegumā paredzētās darbības nav noteiktas vides aizsardzības normatīvajos aktos;

10.2.projekta īstenošanā tiek izmantotas tehnoloģijas vai prakse, kas attiecībā uz siltumnīcefekta gāzu emisiju ir līdzvērtīga vai labāka nekā atbilstošajā tautsaimniecības nozarē vai sektorā dominējošā tehnoloģija.

11.Monitoringa apraksts ir dokuments, kurā projekta ierosinātājs apkopo informāciju par:

11.1.datu savākšanas un glabāšanas procedūrām, lai novērtētu vai izmērītu siltumnīcefekta gāzu emisijas vai piesaistes apjomu konkrētajam projektam noteiktā laikposmā, kā arī bāzes scenārijam;

11.2.monitoringa kvalitātes nodrošināšanas un kontroles procedūrām.

12.Projekta iesniegums un tajā sniegtā informācija ir pieejama sabiedrībai vides aizsardzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Ja projekta ierosinātājs uzskata, ka daļa informācijas ir ierobežotas pieejamības informācija, to iesniedz atsevišķi un norāda iemeslus, kādēļ informācija tiek uzskatīta par ierobežotas pieejamības informāciju. Ja informācija ar Vides ministrijas lēmumu ir atzīta par ierobežotas pieejamības informāciju, Vides ministrija nodrošina tās aizsardzību, ņemot vērā informācijas atklātību reglamentējošos normatīvos aktus. Ja Vides ministrija nepiekrīt, ka informācija uzskatāma par ierobežotas pieejamības informāciju, Vides ministrija pieņem attiecīgu pamatotu lēmumu un to rakstiski paziņo projekta ierosinātājam. Minēto lēmumu 30 dienu laikā var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

13.Septiņu dienu laikā pēc projekta iesnieguma pieņemšanas Vides ministrija paziņojumu par projekta iesniegumu ievieto Vides ministrijas mājas lapā internetā, izvieto Vides ministrijas telpās vietā, kur ar to var iepazīties ikviena ieinteresētā persona, kā arī nosūta elektroniski interesentiem, kuri ir izteikuši vēlēšanos saņemt šādu paziņojumu un iesnieguši Vides ministrijā e-pasta adresi, uz kuru nosūtāms paziņojums.

14.Paziņojumā norāda vietu un termiņu, līdz kuram var iepazīties ar projekta iesniegumu un iesniegt priekšlikumus. Priekšlikumu iesniegšanas termiņš nedrīkst būt mazāks par 30 dienām pēc projekta iesnieguma pieņemšanas dienas.

15.Par projekta iesnieguma pieņemšanas dienu ir uzskatāma diena, kad projekta ierosinātājs ir iesniedzis projekta iesniegumu atbilstoši šo noteikumu 8.punktā minētajām prasībām.

16.Septiņu dienu laikā pēc priekšlikumu iesniegšanas termiņa beigām Vides ministrija informē projekta ierosinātāju par saņemtajiem priekšlikumiem un norāda termiņu, līdz kuram izvērtējami iesniegtie priekšlikumi un, ja nepieciešams, precizējams projekta iesniegums.

17.Projekta ierosinātājs precizēto projekta iesniegumu rakstiski un elektroniski nosūta inspicēšanas institūcijai. Ja projekta ierosinātājs noteiktajā termiņā neiesniedz precizēto projekta iesniegumu, Vides ministrija ir tiesīga pārtraukt projekta iesnieguma izskatīšanu un par to paziņo projekta ierosinātājam.

18.Validācijas un verifikācijas pārbaudes atbilstoši šajos noteikumos noteiktajām prasībām veic inspicēšanas institūcijas, kas ir akreditētas valsts aģentūrā “Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs” atbilstoši standartā LVS EN ISO/EC 17020:2005 “Galvenie kritēriji dažādu veidu institūcijām, kas veic inspicēšanu” noteiktajām prasībām, vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu paziņotās institūcijas, par kuru akreditāciju Ekonomikas ministrija ir publicējusi paziņojumu laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

19.Inspicēšanas institūcija atbilst šādām prasībām:

19.1.institūcijas darbiniekiem ir atbilstoša kvalifikācija, nepieciešamā izpratne par protokola projektu mehānismu pamatprincipiem, zināšanas un prasmes par projektu pārbaudes vides aspektiem, projekta bāzes scenārija aprēķināšanu un monitoringu, attiecīgajām audita prasībām un metodēm, siltumnīcefektu gāzu emisijas un piesaistes aprēķina metodēm;

19.2.institūcija ir finansiāli stabila, tai ir nepieciešamie resursi, un tā ir apdrošinājusi savu civiltiesisko atbildību tādā apjomā, lai segtu iespējamās kļūdas dēļ radušos zaudējumus, kas institūcijas darbības jomas risku novērtējumā aprēķināti sadarbībā ar institūcijas izvēlēto apdrošinātāju;

19.3.institūcijas darbības iekšējās procedūras ir aprakstītas, un šī informācija ir pieejama sabiedrībai;

19.4.institūcijas vadības struktūra nodrošina stabilu pakalpojumu kvalitātes līmeni, ieskaitot kvalitātes kontroli un lēmumu pieņemšanu attiecībā uz validācijas vai verifikācijas procesu, kā arī:

19.4.1.ir pieejama informācija par institūcijas personālsastāvu — vārds, uzvārds, kvalifikācija, pieredzes apraksts;

19.4.2.ir izstrādāta organizatoriskās vadības blokshēma, kurā skaidri izsekojams pilnvaru, atbildības un funkciju sadalījums;

19.4.3.ir pieejama institūcijas kvalitātes nodrošinājuma politika un procedūras;

19.4.4.ir pieejamas institūcijas administratīvās procedūras, ieskaitot dokumentu kontroli;

19.4.5.ir pieejama institūcijas darbinieku atlases un apmācības politika un procedūru apraksts, kas nodrošina darbiniekiem nepieciešamās zināšanas, prasmes un iemaņas, kā arī atspoguļo darbinieku sasniegumus;

19.4.6.ir pieejama institūcijā iesniegto sūdzību un iesniegumu izskatīšanas kārtība;

19.5.pret institūciju nav ierosināta tiesvedība par nelikumīgu vai ļaunprātīgu profesionālu darbību, krāpšanu vai citu darbību, kas nav savienojama ar inspicēšanas institūcijas funkcijām.

20.Inspicēšanas institūcija veic projekta iesnieguma validāciju, novērtējot, vai projekta iesniegums atbilst protokola 6. vai 12.pantam un vides aizsardzības normatīvajiem aktiem.

21.Inspicēšanas institūcija 30 dienu laikā pēc projekta iesnieguma saņemšanas sagatavo, rakstiski un elektroniski nosūta Vides ministrijai un projekta ierosinātājam validācijas pārskatu.

22.Validācijas pārskatā inspicēšanas institūcija norāda, vai projekta īstenošanas laikā iegūtais emisijas samazinājums vai papildu piesaiste ir definējama kā papildināmība, novērtē, vai projekta bāzes scenārijs un monitoringa apraksts atbilst protokola 6. vai 12.pantam un vides aizsardzības normatīvajiem aktiem.

23.Ja projekta iesniegums saskaņā ar validācijas pārskatu atbilst protokola projektu mehānisma statusam, Vides ministrija 14 dienu laikā sagatavo projekta iesniegumu izskatīšanai uzraudzības komitejā. Pēc tam, kad veikta validācija, izmaiņas projekta iesniegumā var izdarīt tikai tad, ja saņemta Vides ministrijas rakstiska piekrišana.

24.Uzraudzības komiteja darbojas saskaņā ar uzraudzības komitejas nolikumu. Uzraudzības komitejas nolikumu un personālsastāvu apstiprina vides ministrs.

25.Uzraudzības komitejas sastāvā ir pārstāvji no šādām institūcijām:

25.1.Vides ministrijas (trīs pārstāvji);

25.2.Ārlietu ministrijas (viens pārstāvis);

25.3.Ekonomikas ministrijas (divi pārstāvji);

25.4.Satiksmes ministrijas (viens pārstāvis);

25.5.Zemkopības ministrijas (divi pārstāvji);

25.6.Vides konsultatīvās padomes (viens pārstāvis);

25.7.Latvijas Pašvaldību savienības (viens pārstāvis).

26.Uzraudzības komiteju vada Vides ministrijas pārstāvis. Vides ministrija pilda uzraudzības komitejas sekretariāta funkcijas.

27.Uzraudzības komiteja izskata projektu iesniegumus un sniedz Vides minis­trijai priekšlikumus par protokola projektu mehānisma statusa piešķiršanu.

28.Vides ministrija apstiprina projekta iesniegumu, piešķirot tam protokola projektu mehānisma statusu.

III. Projekta uzraudzība un ieviešana

29.Vides ministrija uzrauga projekta ieviešanu atbilstoši apstiprinātajam projekta iesniegumam.

30.Projekta ierosinātājs nodrošina:

30.1.projekta tehnisko ieviešanu atbilstoši projekta iesniegumam;

30.2.emisijas vai piesaistes monitoringu atbilstoši monitoringa aprakstam.

31.Projekta ierosinātājs katru gadu līdz 15.aprīlim iesniedz Vides ministrijā pārskatu par emisijas vai piesaistes monitoringa rezultātiem iepriekšējā kalendāra gadā.

32.Projekta ierosinātājs pārskatu rakstiski un elektroniski iesniedz pārbaudei tādā inspicēšanas institūcijā, kura nav veikusi projekta iesnieguma validāciju un nav atkarīga no projekta ierosinātāja.

33.Inspicēšanas institūcija pārbauda pārskatā iesniegto aprēķinu vai mērījumu atbilstību projekta iesniegumā minētajām prasībām, kā arī izmantoto metodiku, lai konstatētu, vai pārskats satur pilnīgu, pareizu un patiesu informāciju par emisijas vai piesaistes monitoringa rezultātiem.

34.Projekta ierosinātāja pienākums ir nodrošināt inspicēšanas institūcijai nepieciešamo informāciju un pieeju tehnoloģiskajām iekārtām.

35.Inspicēšanas institūcija ir atbildīga par ierobežotas pieejamības informācijas neizpaušanu.

36.Inspicēšanas institūcija 20 dienu laikā pēc pārskata saņemšanas sagatavo, rakstiski un elektroniski nosūta projekta ierosinātājam un Vides ministrijai verifikācijas ziņojumu par pārbaudes rezultātiem.

37.Vides ministrija 14 dienu laikā izvērtē verifikācijas ziņojumu un pieņem lēmumu par emisijas samazināšanas vienību, piesaistes vienību vai noteiktā daudzuma vienību piešķiršanu. Minēto lēmumu 30 dienu laikā var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

IV.Emisijas samazināšanas vienību, sertificētu emisijas samazināšanas vienību, piesaistes vienību un noteiktā daudzuma vienību piešķiršana

38.Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas aģentūra saskaņā ar likumu “Par piesārņojumu”, pamatojoties uz projekta ierosinātāja iesniegumu, atver kontu siltumnīcefekta gāzu emisijas vienību reģistrā (turpmāk — emisijas reģistrs). Iesniegumā norāda vismaz divas pilnvarotās personas, kuras ir tiesīgas rīkoties ar kontu. Norāda katras pilnvarotās personas vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa un faksa numuru, kā arī e-pasta adresi.

39.Darbības ar emisijas samazināšanas vienībām, sertificētām emisijas samazināšanas vienībām, piesaistes vienībām vai noteiktā daudzuma vienībām veic elektroniskā veidā, izmantojot emisijas reģistru.

40.Emisijas reģistrs veic emisijas samazināšanas vienību, sertificētu emisijas samazināšanas vienību, piesaistes vienību un noteiktā daudzuma vienību uzkrājuma, pārskaitījuma, aizstāšanas un anulēšanas uzskaiti valstī.

41. Emisijas samazināšanas vienības, sertificētas emisijas samazināšanas vienības, piesaistes vienības vai noteiktā daudzuma vienības pārskaita vai anulē pēc pilnvarotās personas pieprasījuma. Pieprasījumu iesniedz elektroniski, aizpildot veidlapu emisijas reģistra mājas lapā internetā.

42.Ja projekta ierosinātājs vienlaikus ir operators, kas piedalās Eiropas Savienības emisijas kvotu tirdzniecības sistēmā likumā “Par piesārņojumu” noteiktajā kārtībā, piešķirot projekta ierosinātājam emisijas samazināšanas vienības, anulē tādu pašu skaitu operatoram piešķirto emisijas kvotu.

43.Emisijas samazināšanas vienības vai piesaistes vienības piešķir par verificētu emisiju samazinājumu, kas radies, īstenojot protokola projektu mehānismu ar 2008.gada 1.janvāri.

44.Laikposmā līdz 2008.gada 1.janvārim par verificētu emisiju samazinājumu, kas radies, īstenojot protokola projektu mehānismu, var piešķirt tādu pašu skaitu noteiktā daudzuma vienību.

45.Lai projekta ierosinātājam piešķirtu noteiktā daudzuma vienības saskaņā ar šo noteikumu 44.punktu, projekta ierosinātājs iesniedz Vides ministrijā iesniegumu. Vides ministrija, pieņemot lēmumu par noteiktā daudzuma vienību piešķiršanu, ņem vērā saistības, kas noteiktas starp Latvijas Republiku un citu valsti noslēgtajā saprašanās memorandā par kopīgu protokola projektu mehānismu īstenošanu.

V.Emisijas samazināšanas vienību un sertificētu emisijas samazināšanas vienību izmantošana Eiropas Savienības emisijas kvotu tirdzniecības sistēmā

46.Operators, kas piedalās Eiropas Savienības emisijas kvotu tirdzniecības sistēmā likumā “Par piesārņojumu” noteiktajā kārtībā, ar 2008.gada 1.janvāri var iesniegt Vides ministrijā iesniegumu par tā kontā esošo emisijas samazināšanas vienību vai sertificētu emisijas samazināšanas vienību aizstāšanu ar emisijas kvotām (turpmāk — vienību aizstāšana).

47.Pieņemot lēmumu par šo noteikumu 46.punktā minēto iesniegumu, Vides ministrija ņem vērā šādus nosacījumus:

47.1.vienību aizstāšanu var veikt līdz procentuālajai daļai no katrai iekārtai piešķirtā emisijas kvotu daudzuma. Procentuālo daļu nosaka emisijas kvotu sadales plānā katram likuma “Par piesārņojumu” 24.1panta piektajā daļā noteiktajam periodam;

47.2.vienību aizstāšanu nedrīkst veikt, ja emisijas samazināšanas vienības vai sertificētas emisijas samazināšanas vienības piešķirtas projekta pasākumam, ko apstiprinājusi viena vai vairākas Apvienoto Nāciju Organizācijas Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām I pielikumā minētās līgumslēdzējas puses, kas ratificējušas protokolu saskaņā ar tā 6. vai 12.pantu, ja attiecīgais pasākums saistīts ar zemes izmantošanu, zemes izmantošanas maiņu, mežsaimniecību vai kodoliekārtām.

48.Vides ministrija lēmumā par vienību aizstāšanu norāda, ka viena emisijas samazināšanas vienība vai viena sertificēta emisijas samazināšanas vienība, kas projekta ierosinātājam piešķirta emisijas reģistrā, aizstājama ar vienu emisijas kvotu. Minēto lēmumu 30 dienu laikā var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

Informatīva atsauce uz Eiropas Savienības direktīvu

Noteikumos iekļautas tiesību normas, kas izriet no Eiropas Parlamenta un Padomes 2004.gada 27.oktobra Direktīvas 2004/101/EK, ar ko groza Direktīvu 2003/87/EK, ar kuru izveido siltumnīcefekta gāzu emisijas kvotu tirdzniecības sistēmu Kopienā, ņemot vērā Kioto protokola projekta mehānismus.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Vides ministra vietā — zemkopības ministrs M.Roze

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2006.gada 1.martu.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!