Amatu konkursi
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Kultūrpolitikas plānošanas departamenta Informācijas un analīzes nodaļas
vadītāja ierēdņa amatu
Konkursā var piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
• pieredze darbā tiešās pārvaldes iestādē ne mazāk kā viens gads
• darba pieredze socioloģijā
• divu svešvalodu (tajā skaitā angļu valodas) zināšanas
• prasme lietot darba procesā nepieciešamos tehniskos līdzekļus un aparatūru saistībā ar datu apkopošanu, apstrādi un analīzi
• prasme datora lietošanā (MS Word, MS Excel un MS Power Point)
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Kultūras ministrijā šādi dokumenti:
• motivēts pieteikums
• CV
• izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošo dokumentu kopijas
• izziņa par darba tiesisko attiecību ilgumu un veikto darbu (pēdējo 3 gadu laikā)
• ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv vai iepriekš piesakoties pa tālr. 7078113 Kultūras ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 11a, 16.kabinetā).
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz
Valsts kases pārvaldnieka amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- vēlama darba pieredze vadošā amatā, kā arī finanšu vadībā un normatīvo aktu piemērošanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- saskarsmes, lēmumu pieņemšanas un analītiķa spējas
- svešvalodu zināšanas (angļu vai kādas citas svešvalodas – Eiropas Savienības oficiālās valodas – zināšanas)
Galvenie amata pienākumi: vadīt, organizēt un kontrolēt Valsts kases administratīvo darbu, nodrošinot valsts budžeta izpildes un finanšu uzskaites organizēšanu, normatīvajos aktos noteiktās Eiropas Savienības politikas instrumentu maksājumu iestādes funkcijas, kā arī citas ar finanšu vadību saistītas funkcijas.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt Rīgā, Smilšu ielā 1, Finanšu ministrijas Personālvadības departamentā (376.kabinetā) 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas, tālr. uzziņām 7095610 vai 7095612, fakss 7095503, papildu informācija Finanšu ministrijas mājas lapā (http://www.fm.gov.lv).
Valsts ieņēmumu dienesta
Kurzemes reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku –
VID Kurzemes reģionālās iestādes Saldus nodaļas
Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu daļas nodokļu inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.p. un likuma “Par VID” 17.p. 1.d. prasībām
- nepieciešama augstākā izglītība un vēlama pieredze grāmatvedības jomā
- labas zināšanas LR nodokļu likumdošanā
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas darbā ar klientiem
Jūsu pieteikuma vēstuli, izglītību
apliecinošu dokumentu un ziņas par profesionālo pieredzi gaidīsim
10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas VID KRI Personāla
daļā, Kuldīgā, Liepājas ielā 48, LV-3301, tālr. 3350538, fakss
3350540 (ar norādi “Konkurss VID KRI”).