• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par atbildes sniegšanu uz deputātu jautājumu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 30.11.2000., Nr. 432/434 https://www.vestnesis.lv/ta/id/13191

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Saeimas 2000 gada 23. novembra sēdē

Vēl šajā numurā

30.11.2000., Nr. 432/434

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Saeimas Prezidijs

Veids: lēmums

Pieņemts: 20.11.2000.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Saeimas Prezidija lēmums

Par atbildes sniegšanu uz deputātu jautājumu

2000. gada 23. novembrī pulksten 17

Saeimas Prezidijs nolemj:

Izziņot jautājumu, uz kuru tiks sniegta atbilde 2000. gada 23. novembrī pulksten 17.

Dokuments, reģ. Nr.78

Deputātu J. Jurkāna, I. Solovjova, V. Deņisova, P. Maksimova, J. Sokolovska un M. Mitrofanova jautājums

Latvijas Republikas Ministru prezidentam A. Bērziņa kungam:

Par īpaši bīstamu kravu transportēšanu caur Rīgu

A. god. A. Bērziņa kungs!

Pēdējo mēnešu laikā sabiedrības uzmanības centrā ir jautājums par īpaši bīstamu kravu transportēšanu caur Rīgu.

Mēs esam pārliecinājušies, ka biezi apdzīvotajos valsts galvaspilsētas rajonos pastāvīgi stāv neapsargātas cisternas ar īpaši bīstamām kravām. Tāda situācija ir Zemitānu stacijas rajonā, Jaunmīlgrāvī, Vecmīlgrāvī un citos mikrorajonos.

Pilsētas iedzīvotāji sūdzas par to, ka gaisā jūtama ķīmisko vielu un naftas produktu smaka, it sevišķi nakts laikā.

Ņemot vērā to, ka sakarā ar bīstamo kravu transportēšanu cauri Latvijas teritorijai un Rīgai ir izveidojusies nopietna situācija, kā arī reāli pastāvošus draudus cilvēku dzīvībai un veselībai, lūdzam atbildēt uz šādiem jautājumiem.

1. Kādi dokumenti (noteikumi, nolikumi utt.) reglamentē īpaši bīstamu vielu transportēšanu caur Rīgu un citām apdzīvotajām vietām? Vai ir pieļaujams, ka cisternas ar īpaši bīstamām kravām (naftas pārstrādes produkti, šķidrā gāze, ķīmiskie produkti) stāv uz dzelzceļa bez apsardzes?

2. Kas nodrošina nepieciešamo apsardzi 1. punktā minētajos gadījumos?

3. Kam un kādos apmēros būtu jākompensē iespējamie zaudējumi (ekoloģiskie, materiālie), kas var tikt nodarīti cilvēku veselībai un dzīvībai, ja uz dzelzceļa vai pievedceļiem notiek atsevišķu objektu vai cisternu avārijas? Kādos dokumentos ir reglamentēts šis jautājums?

Atgādinām Jums, godātais Bērziņa kungs, ka, pamatojoties uz oficiālo informāciju, jau ir bijuši dzelzceļa spridzināšanas gadījumi, kā arī avārijas uz dzelzceļa, pārvadājot īpaši bīstamas kravas.

Rīgā 2000.gada 20.novembrī Saeimas priekšsēdētājs J. Straume

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!