Par Latvijas iedzīvotāju apvienības prasības noraidījumu pret Valsts kanceleju
Otrdien, 13.jūnijā, Administratīvā rajona tiesa noraidīja Latvijas iedzīvotāju apvienības prasību pret Valsts kanceleju par to, ka atbildētājs nav sniedzis atbildi pēc būtības.
Valsts kanceleja šo pieteikumu atzina kā nepamatotu, jo atbildes ir sniegtas izvērstas un juridiski argumentētas. Tās tika gatavotas, iesaistot atbildīgos speciālistus un amatpersonas no Labklājības ministrijas.
Valsts kancelejas direktore Gunta Veismane uzsver, ka Ministru kabineta Valsts kanceleja rūpīgi un atbildīgi izvērtē iedzīvotāju un organizāciju vēstules, kas adresētas gan Ministru prezidentam, gan Ministru kabinetam, un nodrošina atbildes sniegšanu, sagatavojot to Valsts kancelejā vai pārsūtot vēstuli atbildīgajām institūcijām.
Šīs valdības laikā (no 2004.gada 2.decembra) saņemtas 4942 vēstules, no tām 4194 ir adresētas Ministru prezidentam un Ministru kabinetam.
Saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likumu Valsts kanceleja pārzina Ministru kabineta un Ministru prezidenta lietvedību. Valsts kancelejas Vēstuļu un apmeklētāju nodaļa sagatavo priekšlikumus par ienākošo vēstuļu virzību izskatīšanai Ministru prezidenta birojā, Valsts kancelejas struktūrvienībās. Bieži vien Valsts kanceleja novirza vēstules izskatīšanai citās valsts un pašvaldību institūcijās.
Valsts kancelejas vēstuļu un apmeklētāju nodaļa reģistrē un nodrošina ne tikai drukāto, bet arī elektroniski iesūtīto vēstuļu virzību atbilstoši noteiktajām izskatīšanas procedūrām.
Aivis Freidenfelds, MK preses sekretārs