Rīgā 2006.gada 27.jūnijā (prot. Nr.34 10.§)
Izdarīt Ministru kabineta 2005.gada 20.decembra noteikumos Nr.995 "Noteikumi par tiešās pārvaldes iestāžu ierēdņu, darbinieku un amatpersonu un Centrālās vēlēšanu komisijas darbinieku darba samaksas sistēmu un kvalifikācijas pakāpēm, kā arī ierēdņu pabalstiem un kompensāciju" (Latvijas Vēstnesis, 2005, 210.nr.) šādus grozījumus:
1. Papildināt noteikumu nosaukumu un 1.punktu aiz vārdiem "Centrālās vēlēšanu komisijas" ar vārdiem "un Centrālās zemes komisijas".
2. Svītrot norādē, uz kāda likuma pamata noteikumi izdoti, vārdus un skaitļus "likuma "Par policiju" 26.panta otro daļu, Ugunsdrošības un ugunsdzēsības likuma 45.panta pirmo daļu, Robežsardzes likuma 42.panta pirmo un otro daļu".
3. Izteikt 8. un 9.punktu šādā redakcijā:
"8. Ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai piešķir vienu no sešām kvalifikācijas pakāpēm, kuru noteikšanai piemēro šādus individuālā vērtējuma kritērijus (3.pielikums):
8.1. amata pienākumu vai darba izpilde, kuru nosaka atbilstoši ierēdņa, darbinieka un amatpersonas darbības un tās rezultātu ikgadējam novērtējumam saskaņā ar Ministru kabineta 2001.gada 13.februāra instrukciju Nr.2 "Ierēdņa darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība" (turpmāk - instrukcija). Profesiju grupām (piemēram, ārstniecības personām, sociālā darba speciālistiem, pedagogiem), kurām darba specifikas dēļ instrukciju nav iespējams lietot pilnībā, nozares ministrija vai tiešās pārvaldes iestāde, saskaņojot ar nozares ministriju, pamatojoties uz instrukcijā ietvertajiem pamatprincipiem un saglabājot instrukcijas 13.punktā noteiktos ierēdņa darbības un tās rezultātu novērtējumus (A, B, C, D, E), var izstrādāt atbilstošu novērtēšanas kārtību. Fiziskā darba veicēju darba izpildi novērtē pārrunās, kurās piedalās darbinieks un viņa tiešais vadītājs. Darba novērtējumu atspoguļo novērtēšanas protokolā, kuru paraksta darbinieks un viņa tiešais vadītājs un apstiprina iestādes vadītājs. Ja rodas problēmsituācija, jautājumu risina, pieaicinot iestādes personāla vadības speciālistu;
8.2. valsts dienestā (tiešās pārvaldes iestādes, tiesas, prokuratūra, Valsts kontrole, valsts uzņēmumi un bezpeļņas statūtsabiedrības un citas valsts vai pašvaldību institūcijas, kuras reorganizētas par tiešās pārvaldes iestādēm, Centrālā vēlēšanu komisija, Centrālā zemes komisija, Saeima, Nacionālie bruņotie spēki (algots darbs, dienests, izņemot obligāto militāro dienestu)) nostrādātais laiks.
9. Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kvalifikācijas pakāpi nosaka atbilstoši individuālā vērtējuma koeficientam saskaņā ar 4.pielikumu."
4. Papildināt noteikumus ar 9.1 un 9.2 punktu šādā redakcijā:
"9.1 Ja ierēdnim, amatpersonai un darbiniekam ir darba pieredze valsts dienestā un viņu ieceļ vai pārceļ citā amatā tajā pašā vai citā tiešās pārvaldes iestādē, un viņam:
9.1 1. ir noteikts pārbaudes laiks, tad pārbaudes laikā viņam piemēro 4.pielikuma tabulas 1.rindā noteikto kvalifikācijas pakāpi atbilstoši valsts dienestā nostrādātajam laikam. Beidzoties pārbaudes laikam, kvalifikācijas pakāpi nosaka atbilstoši viņa darbības un tās rezultātu novērtējumam un valsts dienestā nostrādātajam laikam;
9.1 2. nav noteikts pārbaudes laiks un iepriekšējā amatā ir piešķirta kvalifikācijas pakāpe, piemēro pēdējo piešķirto kvalifikācijas pakāpi, ko ierēdnis, darbinieks vai amatpersona apliecina ar izziņu no iepriekšējās darba vietas, ja tā ir mainīta;
9.1 3. nav noteikts pārbaudes laiks un iepriekšējā amatā nav piešķirta kvalifikācijas pakāpe, piemēro 4.pielikuma tabulas 1.rindā noteikto kvalifikācijas pakāpi atbilstoši valsts dienestā nostrādātajam laikam un ne vēlāk kā pēc 6 mēnešiem novērtē viņa darbību un tās rezultātus, kā arī nosaka atbilstošo kvalifikācijas pakāpi.
9.2 Ja ierēdnis, amatpersona vai darbinieks atgriežas no ilgstošas attaisnojošas prombūtnes (piemēram, bērna kopšanas atvaļinājums, mācības, slimība), viņam:
9.2 1. piemēro pēdējo piešķirto kvalifikācijas pakāpi (ja tā ir bijusi piešķirta);
9.2 2. piemēro 4.pielikuma tabulas 1.rindā noteikto kvalifikācijas pakāpi atbilstoši valsts dienestā nostrādātajam laikam, ja tā nav bijusi piešķirta, un ne vēlāk kā pēc 6 mēnešiem novērtē viņa darbību un tās rezultātus, kā arī nosaka atbilstošo kvalifikācijas pakāpi."
5. Izteikt 10.punktu šādā redakcijā:
"10. Ja ierēdnim, amatpersonai un darbiniekam nav darba pieredzes valsts dienestā un, uzsākot darbu tiešās pārvaldes iestādē, viņam:
10.1. ir noteikts pārbaudes laiks, tad pārbaudes laikā viņam piemēro 1.kvalifikācijas pakāpi. Beidzoties pārbaudes laikam, novērtē viņa darbību un tās rezultātus un nosaka atbilstošo kvalifikācijas pakāpi;
10.2. nav noteikts pārbaudes laiks (attiecas tikai uz darbinieku), tad sākotnēji viņam piemēro 1.kvalifikācijas pakāpi un ne vēlāk kā pēc 6 mēnešiem novērtē viņa darbību un tās rezultātus, kā arī nosaka atbilstošo kvalifikācijas pakāpi."
6. Izteikt 13.punktu šādā redakcijā:
"13. Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kvalifikācijas pakāpi pārskata ne retāk kā reizi gadā, ņemot vērā ierēdņa, darbinieka un amatpersonas amata pienākumu vai darba izpildes ikgadējo novērtējumu. Iestādes vadītājs katru gadu nosaka termiņu, kurā veic ikgadējo ierēdņu, darbinieku un amatpersonu darbības un tās rezultātu novērtēšanu un pārskata viņu kvalifikācijas pakāpes. Ja ikgadējais novērtējums ir:
13.1. tāds pats vai augstāks nekā iepriekšējā gadā, kvalifikācijas pakāpi pārskata saskaņā ar šo noteikumu 8. un 9.punktu, ņemot vērā nosacījumu, ka kvalifikācijas pakāpes paaugstināšanas solis nedrīkst būt lielāks par vienu;
13.2. zemāks nekā iepriekšējā gadā, kvalifikācijas pakāpi nepārskata."
7. Svītrot 15.punktā vārdus "Iekšlietu ministrijas sistēmas un" un vārdus "vai darbiniekam ar speciālo dienesta pakāpi".
8. Svītrot 17.punktā vārdus "Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādes specializētā valsts civildienesta ierēdnis un darbinieks ar speciālo dienesta pakāpi, kā arī".
9. Svītrot 18.punktā vārdus "Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādes specializētā valsts civildienesta ierēdnis un darbinieks ar speciālo dienesta pakāpi".
10. Papildināt 18.punktu aiz vārdiem "Valsts meža dienesta" ar vārdiem "Autotransporta inspekcijas, Valsts ieņēmumu dienesta".
11. Aizstāt 21.punktā vārdus "dažādiem papildus veicamajiem darbiem" ar vārdiem "prombūtnē esošu ierēdņu un darbinieku vai vakantu amatu (darbu) pienākumu pildīšanu papildus tiešajiem darba pienākumiem".
12. Izteikt 23.punktu šādā redakcijā:
"23. Ierēdnis un darbinieks, kurš ieņem diplomāta amatu vai kurš valsts interesēs uz noteiktu laiku pārcelts citā amatā citā iestādē, saglabājot diplomātisko rangu, saņem piemaksu par diplomātisko rangu 20 % apmērā no diplomāta amatam atbilstošās mēnešalgas."
13. Izteikt 24.punkta ievaddaļu šādā redakcijā:
"24. Ierēdnis, darbinieks un amatpersona par nakts darbu saņem piemaksu šādā apmērā:".
14. Papildināt noteikumus ar 24.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"24.5. valsts civildienesta ierēdņi, kuru kontrolējamās jomas darba specifika kvalitatīvai kontroles funkciju nodrošināšanai paredz amata pienākumu pildīšanu arī nakts laikā, - ne mazāk kā 50 % apmērā no ierēdnim noteiktās stundas algas likmes."
15. Papildināt noteikumus ar 31.1 punktu šādā redakcijā:
"31.1 Ja otrs bērna vecāks nestrādā valsts institūcijā, kuras darbību regulējošajos normatīvajos aktos ir paredzētas tiesības uz bērna piedzimšanas pabalstu, to apliecina iesniegumā."
16. Izteikt 32.punktu šādā redakcijā:
"32. Ja abi bērna vecāki ir ierēdņi vai ja arī otrs bērna vecāks strādā valsts institūcijā, kuras darbību regulējošajos normatīvajos aktos ir paredzētas tiesības uz bērna piedzimšanas pabalstu, iesniegumā par bērna pabalsta piešķiršanu ierēdnis norāda iestādi (un tās adresi), kurā strādā otrs bērna vecāks, kā arī apliecina, ka otrs bērna vecāks nav iesniedzis dokumentus bērna piedzimšanas pabalsta saņemšanai."
17. Svītrot 39.punktu.
18. Aizstāt 40.punktā vārdus un skaitļus "2006.gada 1.jūliju" ar vārdiem un skaitļiem "2007.gada 1.janvāri".
19. Svītrot 41.punktu.
20. Svītrot 43.2.apakšpunktu.
21. Papildināt 46.punktu aiz vārdiem "bezpeļņas statūtsabiedrības" ar vārdiem "un citas institūcijas (valsts vai pašvaldību)" un aiz vārdiem "tiešās pārvaldes iestādēm" ar vārdiem "Centrālā vēlēšanu komisija, Saeima, Nacionālie bruņotie spēki".
22. Papildināt noteikumus ar 46.1 punktu šādā redakcijā:
"46.1 Iestādes vadītājs ar 2006.gada 1.jūliju var piemērot šo noteikumu 2.pielikuma visas kvalifikācijas pakāpes iestādei piešķirtā atalgojuma fonda ietvaros."
23. Aizstāt 47.punktā vārdus "Satversmes atjaunošanas brīža" ar vārdiem "faktiskās neatkarības atjaunošanas dienas (1991.gada 21.augusta)".
24. Svītrot 48.punkta otro teikumu.
25. Aizstāt 49.punktā vārdus un skaitļus "2006.gada 31.decembrim" ar vārdiem un skaitļiem "2007.gada 1.janvārim".
26. Papildināt 52.punktu aiz vārdiem "ir mazāka par mēnešalgu" ar vārdiem iekavās "(kopā ar piemaksu par izdienu, ja tāda ir noteikta saskaņā ar normatīvajiem aktiem)".
27. Izteikt 55.punktu šādā redakcijā:
"55. Valsts policijas kārtības policijas apvienības "Apsardze" darbinieku darba samaksu finansē no ieņēmumiem par sniegtajiem maksas pakalpojumiem un citiem pašu ieņēmumiem. Latvijas Policijas akadēmijas darbinieku darba samaksu var daļēji finansēt no līdzekļiem, kas iegūti no studējošo mācību maksas."
28. Izteikt 1.pielikumu šādā redakcijā:
"1.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu amatu saimēm un līmeņiem atbilstošās mēnešalgu grupas
Nr.p.k. |
Amatu saimes nosaukums |
Saime |
Līmenis |
Mēnešalgu grupa |
1. |
Fiziskais darbs |
13 |
IA |
1 |
2. |
Apsaimniekošana |
3 |
I |
|
3. |
Fiziskais darbs |
13 |
IB |
2 |
4. |
Fiziskais darbs |
13 |
II |
|
5. |
Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
18.4 |
I |
3 |
6. |
Sekretariāta funkcija |
38 |
I |
|
7. |
Sociālais darbs |
39 |
I |
|
8. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IA |
4 |
9. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IB |
|
10. |
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
I |
|
11. |
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
I |
|
12. |
Fiziskais darbs |
13 |
III |
|
13. |
Grāmatvedība |
14 |
I |
|
14. |
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
I |
|
15. |
Klientu apkalpošana |
23 |
I |
|
16. |
Restaurācijas darbi |
34 |
I |
|
17. |
Sekretariāta funkcija |
38 |
II |
|
18. |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
I |
5 |
19. |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
I |
|
20. |
Darba aizsardzība |
6 |
I |
|
21. |
Dispečeru pakalpojumi |
8 |
I |
|
22. |
Ekspertīze |
10 |
I |
|
23. |
Fiziskais darbs |
13 |
IV |
|
24. |
Iekšējais audits |
15 |
I |
|
25. |
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
I |
|
26. |
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
I |
|
27. |
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
I |
|
28. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
22.2 |
I |
|
29. |
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
24 |
I |
|
30. |
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
I |
|
31. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
I |
|
32. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
I |
|
33. |
Personāla vadība |
30 |
I |
|
34. |
Radošie darbi |
33 |
I |
|
35. |
Restaurācijas darbi |
34 |
II |
|
36. |
Sociālais darbs |
39 |
II |
|
37. |
Transportlīdzekļa vadīšana |
41 |
I |
|
38. |
Apsaimniekošana |
3 |
II |
6 |
39. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IIA |
|
40. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IIB |
|
41. |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
II |
|
42. |
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
II |
|
43. |
Dokumentu rediģēšana |
9 |
IA |
|
44. |
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
II |
|
45. |
Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
18.4 |
II |
|
46. |
Iestāžu procedūras |
17 |
I |
|
47. |
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
I |
|
48. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
I |
|
49. |
Klientu apkalpošana |
23 |
II |
|
50. |
Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
26.2 |
I |
|
51. |
Kvalitātes vadība |
27 |
I |
|
52. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
I |
|
53. |
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
I |
|
54. |
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
I |
|
55. |
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
I |
|
56. |
Transportlīdzekļa vadīšana |
41 |
II |
|
57. |
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
I |
|
58. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
III |
7 |
59. |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
II |
|
60. |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
III |
|
61. |
Darba aizsardzība |
6 |
II |
|
62. |
Dokumentu rediģēšana |
9 |
IB |
|
63. |
Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
11.2 |
I |
|
64. |
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
II |
|
65. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
I |
|
66. |
Fiziskais darbs |
13 |
V |
|
67. |
Grāmatvedība |
14 |
II |
|
68. |
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
I |
|
69. |
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
II |
|
70. |
Inženiertehniskie darbi |
20 |
I |
|
71. |
Informācijas tehnoloģijas. Datorgrafika un WEB dizains |
19.1 |
I |
|
72. |
Informācijas tehnoloģijas. Datu atbalsts |
19.2 |
I |
|
73. |
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
I |
|
74. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
22.2 |
II |
|
75. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
I |
|
76. |
Konsultēšana |
25 |
I |
|
77. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
II |
|
78. |
Restaurācijas darbi |
34 |
III |
|
79. |
Sekretariāta funkcija |
38 |
III |
|
80. |
Starptautiskie sakari |
40 |
I |
|
81. |
Transportlīdzekļa vadīšana |
41 |
III |
|
82. |
Tulkošana. Tulkošana rakstos |
42.1 |
I |
|
83. |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
III |
8 |
84. |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
IV |
|
85. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IA |
|
86. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IB |
|
87. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IC |
|
88. |
Darba aizsardzība |
6 |
III |
|
89. |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
I |
|
90. |
Dispečeru pakalpojumi |
8 |
II |
|
91. |
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
I |
|
92. |
Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
11.2 |
II |
|
93. |
Finanšu administrēšana. Riska vadība |
11.3 |
I |
|
94. |
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
III |
|
95. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIA |
|
96. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIB |
|
97. |
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
II |
|
98. |
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
III |
|
99. |
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
II |
|
100. |
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
II |
|
101. |
Iekšējais audits |
15 |
II |
|
102. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
II |
|
103. |
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
II |
|
104. |
Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
26.2 |
II |
|
105. |
Kvalitātes vadība |
27 |
II |
|
106. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
II |
|
107. |
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
I |
|
108. |
Pedagoģija. Pedagoģijas metodikas vadība |
29.3 |
I |
|
109. |
Personāla vadība |
30 |
II |
|
110. |
Pētniecība |
31 |
I |
|
111. |
Projektu vadība |
32 |
I |
|
112. |
Radošie darbi |
33 |
II |
|
113. |
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
II |
|
114. |
Sociālais darbs |
39 |
III |
|
115. |
Starptautiskie sakari |
40 |
II |
|
116. |
Tulkošana. Tulkošana mutvārdos. |
42.2. |
I |
|
117. |
Tulkošana. Tulkošana rakstos. |
42.1 |
II |
|
118. |
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
II |
|
119. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IIA |
9 |
120. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IIB |
|
121. |
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IIIA |
|
122. |
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IIIB |
|
123. |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
II |
|
124. |
Dispečeru pakalpojumi |
8 |
III |
|
125. |
Ekspertīze |
10 |
II |
|
126. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIC |
|
127. |
Grāmatvedība |
14 |
III |
|
128. |
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
II |
|
129. |
Informācijas apkopošana un analīze. Fondu glabāšana |
18.4 |
III |
|
130. |
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
III |
|
131. |
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
III |
|
132. |
Iestāžu drošība |
16 |
I |
|
133. |
Iestāžu procedūras |
17 |
II |
|
134. |
Inženiertehniskie darbi |
20 |
II |
|
135. |
Informācijas tehnoloģijas. Datorgrafika un WEB dizains |
19.1 |
II |
|
136. |
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
I |
|
137. |
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
II |
|
138. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
II |
|
139. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
III |
|
140. |
Klientu apkalpošana |
23 |
III |
|
141. |
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
24 |
II |
|
142. |
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
III |
|
143. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
III |
|
144. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
I |
|
145. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
II |
|
146. |
Personāla vadība |
30 |
III |
|
147. |
Projektu vadība |
32 |
IIA |
|
148. |
Radošie darbi |
33 |
III |
|
149. |
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
II |
|
150. |
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
II |
|
151. |
Sociālais darbs |
39 |
IV |
|
152. |
Tulkošana. Tulkošana mutvārdos |
42.2 |
II |
153. |
Apsaimniekošana |
3 |
III |
10 |
154. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
IV |
|
155. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
III |
|
156. |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
III |
|
157. |
Dokumentu rediģēšana |
9 |
II |
|
158. |
Ekspertīze |
10 |
III |
|
159. |
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
II |
|
160. |
Finanšu administrēšana. Riska vadība |
11.3 |
II |
|
161. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIIA |
|
162. |
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
III |
|
163. |
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
III |
|
164. |
Informācijas apkopošana un analīze. Dokumentu pārvaldība |
18.3 |
IV |
|
165. |
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
IV |
|
166. |
Iekšējais audits |
15 |
III |
|
167. |
Iestāžu drošība |
16 |
II |
|
168. |
Iestāžu procedūras |
17 |
III |
|
169. |
Inženiertehniskie darbi |
20 |
III |
|
170. |
Informācijas tehnoloģijas. Datu atbalsts |
19.2 |
II |
|
171. |
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
III |
|
172. |
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
III |
|
173. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu tehniskā apkope |
22.2 |
III |
|
174. |
Klientu apkalpošana |
23 |
IV |
|
175. |
Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
24 |
III |
|
176. |
Kvalitātes vadība |
27 |
III |
|
177. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
II |
|
178. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
III |
|
179. |
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
II |
|
180. |
Personāla vadība |
30 |
IVA |
|
181. |
Projektu vadība |
32 |
IIB |
|
182. |
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
III |
|
183. |
Starptautiskie sakari |
40 |
III |
|
184. |
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
III |
|
185. |
Administratīvā vadība |
1 |
I |
11 |
186. |
Apgāde (iepirkšana) |
2 |
IV |
|
187. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
V |
|
188. |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
V |
|
189. |
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IVA |
|
190. |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
IV |
|
191. |
Dokumentu rediģēšana |
9 |
III |
|
192. |
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
III |
|
193. |
Finanšu administrēšana. Kreditēšana |
11.2 |
III |
|
194. |
Finanšu administrēšana. Riska vadība |
11.3 |
III |
|
195. |
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
IV |
|
196. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIIB |
|
197. |
Grāmatvedība |
14 |
IV |
|
198. |
Iekšējais audits |
15 |
IV |
|
199. |
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
IVA |
|
200. |
Informācijas apkalpošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
IV |
|
201. |
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
IV |
|
202. |
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
IIA |
|
203. |
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
II B |
|
204. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
III |
|
205. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
IV |
|
206. |
Konsultēšana |
25 |
II |
|
207. |
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
IV |
|
208. |
Kontrole un uzraudzība. Muita un muitas kontrole |
26.2 |
III |
|
209. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
IV |
|
210. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
III |
|
211. |
Pedagoģija. Pedagoģijas metodikas vadība |
29.3 |
II |
|
212. |
Personāla vadība |
30 |
IVB |
|
213. |
Personāla vadība |
30 |
IVC |
|
214. |
Pētniecība |
31 |
II |
|
215. |
Projektu vadība |
32 |
IIIA |
|
216. |
Restaurācijas darbi |
34 |
IV |
|
217. |
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
IV |
|
218. |
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
III |
|
219. |
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
III |
|
220. |
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
IV |
|
221. |
Administratīvā vadība |
1 |
IIB |
12 |
222. |
Ārstniecība. Aprūpe |
5.2 |
VI |
|
223. |
Apsardze un uzraudzība |
4 |
VI |
|
224. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IVA |
|
225. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
IVB |
|
226. |
Ārstniecība. Farmācija |
5.3 |
IVB |
|
227. |
Ekspertīze |
10 |
IV |
|
228. |
Finanšu administrēšana. Finanšu tirgi. Finanšu resursu vadība |
11.1 |
IV |
|
229. |
Finanšu administrēšana. Valsts budžeta norēķini |
11.4 |
V |
|
230. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IIIC |
|
231. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IVA |
|
232. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IVB |
|
233. |
Grāmatvedība |
14 |
V |
|
234. |
Informācijas apkopošana un analīze. Arhīvu pakalpojumi |
18.1 |
IVB |
|
235. |
Informācijas apkopošana un analīze. Bibliotēku pakalpojumi |
18.2 |
V |
|
236. |
Informācijas apkopošana un analīze. Muzeju pakalpojumi |
18.5 |
V |
|
237. |
Informācijas apkopošana un analīze. Statistika |
18.6 |
V |
|
238. |
Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība |
19.4 |
IV |
|
239. |
Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana |
19.5 |
IV |
|
240. |
Inženiertehniskie darbi |
20 |
IV |
|
241. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
IV |
|
242. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
V A |
|
243. |
Klientu apkalpošana |
23 |
V |
|
244. |
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
V |
|
245. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
V |
|
246. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
III |
|
247. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
IV |
|
248. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
IV |
|
249. |
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
III |
|
250. |
Pedagoģija. Mācību iestāžu struktūrvienību vadība |
29.2 |
I |
|
251. |
Personāla vadība |
30 |
V |
|
252. |
Projektu vadība |
32 |
III B |
|
253. |
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
IV |
|
254. |
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
IV |
|
255. |
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
V |
|
256. |
Administratīvā vadība |
1 |
IIA |
13 |
257. |
Administratīvā vadība |
1 |
III |
|
258. |
Administratīvā vadība |
1 |
IVA |
|
259. |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
V |
|
260. |
Ekspertīze |
10 |
V |
|
261. |
Finanšu analīze un vadība |
12 |
IVC |
|
262. |
Iekšējais audits |
15 |
V |
|
263. |
Informācijas tehnoloģijas. IT un IS vadība |
19.3 |
III |
|
264. |
Inženiertehniskie darbi |
20 |
V |
|
265. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
V B |
|
266. |
Jūras un gaisa transports. Transportlīdzekļu vadīšana |
22.1 |
V |
|
267. |
Kontrole un uzraudzība. Iestāžu un amatpersonu kontrole |
26.1 |
VI |
|
268. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
VI A |
|
269. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Izmeklēšanas darbība |
28.1 |
IV |
|
270. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Operatīvā darbība |
28.2 |
V |
|
271. |
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
IV |
|
272. |
Pedagoģija. Akadēmiskā un profesionālā izglītošana |
29.1 |
V |
|
273. |
Pedagoģija. Mācību iestāžu struktūrvienību vadība |
29.2 |
II |
|
274. |
Pētniecība |
31 |
III |
|
275. |
Rīcībpolitikas ieviešana |
35 |
V |
|
276. |
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
V |
|
277. |
Robežapsardzība un robežkontrole |
37 |
V |
|
278. |
Ugunsdzēsība un glābšana |
43 |
VI |
|
279. |
Administratīvā vadība |
1 |
IVB |
14 |
280. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
V |
|
281. |
Diplomātiskā un konsulārā darbība |
7 |
VI |
|
282. |
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi |
21 |
VI |
|
283. |
Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole |
26.3 |
VI B |
|
284. |
Noziedzības novēršana un apkarošana. Policija |
28.3 |
V |
|
285. |
Rīcībpolitikas plānošana |
36 |
VI |
|
286. |
Administratīvā vadība |
1 |
IV C |
15 |
287. |
Ārstniecība. Ārstniecības pakalpojumi |
5.1 |
VI |
|
288. |
Administratīvā vadība |
1 |
V |
16" |
289. |
Administratīvā vadība |
1 |
VI |
29. 3.pielikumā:
29.1. svītrot 1.tabulā vārdus un zīmes "neapmierinoša**", "daļēji apmierinoša**", "apmierinoša**", "laba**" un "teicama**";
29.2. papildināt 1.piezīmi aiz vārdiem ""Ierēdņa darbības un tās rezultātu novērtēšanas kārtība"" ar vārdiem "kā arī fiziskā darba veicēja darba izpildes novērtējums.";
29.3. svītrot 2.piezīmi;
29.4. svītrot 4.piezīmē vārdu "(teicama)";
29.5. svītrot 5.piezīmē vārdu "(laba)";
29.6. svītrot 6.piezīmē vārdu "(apmierinoša)";
29.7. svītrot 7.piezīmē vārdu "(daļēji apmierinoša)";
29.8. svītrot 8.piezīmē vārdu "(neapmierinoša)".
30. Izteikt 4.pielikumu šādā redakcijā:
"4.pielikums
Ministru kabineta
2005.gada 20.decembra noteikumiem Nr.995
Ierēdņu, darbinieku un amatpersonu kvalifikācijas pakāpju noteikšanas tabula
Nr.p.k. |
Darba izpilde |
Valsts dienestā nostrādātais laiks |
|||||||||
līdz 2 gadiem |
2-5 gadi |
5-8 gadi |
8-11 gadi |
vairāk par 11 gadiem |
|||||||
pakāpe |
koeficients* |
pakāpe |
koeficients* |
pakāpe |
koeficients* |
pakāpe |
koeficients* |
pakāpe |
koeficients* |
||
1. |
E |
1 |
0,00 |
1 |
0,13 |
1 |
0,25 |
2 |
0,38 |
3 |
0,50 |
2. |
D |
1 |
0,10 |
1 |
0,23 |
2 |
0,35 |
3 |
0,48 |
4 |
0,60 |
3. |
C |
1 |
0,25 |
2 |
0,38 |
3 |
0,50 |
4 |
0,63 |
5 |
0,75 |
4. |
B |
2 |
0,38 |
3 |
0,50 |
4 |
0,63 |
5 |
0,75 |
6 |
0,88 |
5. |
A |
3 |
0,50 |
4 |
0,63 |
5 |
0,75 |
6 |
0,88 |
6 |
1,00 |
Piezīme. * Ierēdņa, darbinieka un amatpersonas kvalifikācijas pakāpi nosaka atbilstoši ierēdņa, darbinieka un amatpersonas individuālā vērtējuma koeficientam, kuru aprēķina, izmantojot šādu formulu:
K = 0,5 x K1 + 0,5 x K2, kur
K - ierēdņa, darbinieka vai amatpersonas individuālā vērtējuma koeficients;
K1 - individuālā vērtējuma kritērija "amata pienākumu vai darba izpilde" skaitliskais raksturojums, kas atbilst konkrētajam ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai (3.pielikuma 1.tabula);
K2 - individuālā vērtējuma kritērija "valsts dienestā nostrādātais laiks" skaitliskais raksturojums, kas atbilst konkrētajam ierēdnim, darbiniekam un amatpersonai (3.pielikuma 2.tabula);
0,5 - attiecīgā individuālā vērtējuma kritērija īpatsvars."
31. Svītrot 5.pielikumā vārdus "Iekšlietu ministrijas sistēmas un".
32. 6.pielikumā:
32.1. svītrot 17.punktā vārdus "Valsts policijas, Valsts robežsardzes un";
32.2. svītrot 19., 20. un 21.punktu;
32.3. papildināt pielikumu ar 22. un 23.punktu šādā redakcijā:
"22. |
Autotransporta inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem par darbu paaugstinātas bīstamības un veselībai kaitīgos apstākļos, kas saistīts ar autopārvadājumu kontroli uz ceļa, pārkāpumu konstatēšanu, kā arī pārkāpēju sodīšanu |
23. |
Valsts ieņēmumu dienesta specializētā valsts civildienesta ierēdņiem un darbiniekiem: |
23.1. |
par dienestu, kas tieši saistīts ar noziedzīgu nodarījumu atklāšanu un novēršanu valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu jomā |
23.2. |
par darbu, kas tieši saistīts ar Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzi sakarā ar viņu veicamajiem pienākumiem, Valsts ieņēmumu dienesta objektu apsardzi, sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanu |
23.3. |
par dienestu, kas tieši saistīts ar muitas robežas kontroli |
23.4. |
par dienestu, kas tieši saistīts ar normatīvo aktu pārkāpumu atklāšanu, novēršanu un Valsts ieņēmumu dienesta uzdevumu īstenošanu valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu jomā". |
33. Noteikumi stājas spēkā ar 2006.gada 1.jūliju.
Finanšu ministrs O.Spurdziņš