Amatu konkursi
Sabiedrības integrācijas fonds izsludina konkursu uz vakantajām ES Pārejas programmas grantu shēmas “Sabiedrības integrācijas veicināšana Latvijā”
projektu vērtēšanas ekspertu vietām
Prasības pretendentiem:
• augstākā izglītība
• vismaz 5 gadu pieredze darbā ar projektiem un zināšanas par projektu vadību un finanšu vadību
• izpratne par sabiedrības etniskās integrācijas veicināšanas, diskriminācijas un neiecietības novēršanas jautājumiem
• projektu kvalitātes un budžeta vērtēšanas prasmes
• iepriekšēja pieredze projektu vērtēšanā vai darbā ar Eiropas Savienības finansētiem projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Eksperti tiks izvēlēti pēc pārbaudes testa rezultātiem. Pretendenti, kuri plāno iesniegt projektus šajā grantu shēmā vai būs iesaistīti projektu īstenošanā, vērtēšanā piedalīties nedrīkst.
Pieteikumus par piedalīšanos konkursā (motivācijas vēstuli un CV), norādot grantu shēmas tematisko virzienu, kura vērtēšanā vēlas piedalīties (var norādīt vairākus), lūdzam iesniegt Sabiedrības integrācijas fondā, Brīvības ielā 40-39 (6.stāvā), Rīgā, vai nosūtīt pa e-pastu: sanita@lsif.lv, līdz šī gada 14.novembrim.
Detalizētāka informācija par grantu shēmu pieejama Sabiedrības integrācijas fonda mājas lapā internetā: www.lsif.lv.
Kontaktinformācijai – tālrunis 7078227, e-pasts: sanita@lsif.lv.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu
uz vadītāja vietnieka amatu Informātikas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt praktisku sadarbību ar Uzņēmumu reģistra sistēmu izstrādātājiem sistēmu lietotāju administrēšanas jautājumos, kā arī nepieciešamo izmaiņu izstrādes jautājumos
- sniegt konsultācijas Uzņēmumu reģistra darbiniekiem par darbu ar informācijas sistēmām un piedalīties lietotāju instrukciju izstrādē
- izstrādāt priekšlikumus iekšējo normatīvo aktu izstrādei par informācijas sistēmu lietošanu, drošību
- sadarbībā ar Uzņēmumu reģistra atbildīgajiem darbiniekiem sagatavot nepieciešamo sistēmu papildinājumu specifikācijas
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā (informāciju tehnoloģiju un komunikāciju jomā)
- zināšanas informācijas sistēmu izstrādes un uzturēšanas jautājumos
- gatavība nepārtraukti papildināt zināšanas pašmācības ceļā
gatavība reaģēt stresa situācijās (sistēmas avārijas un darba pārtrūkuma gadījumos)
- pieredze līdzīgā amatā
- ļoti labas komunikāciju spējas
- zināšanas programmēšanā
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas
- profesionālas izaugsmes iespējas
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7031737.
Medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes kontroles inspekcija
izsludina atklātu konkursu
uz Inspekcijas Juridiskās daļas vadītāja
(valsts civildienesta ierēdņa amats) amata vietu
Prasības pretendentam (-ei):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs (juridiskā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām)
- vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē
- augsta atbildības sajūta par veicamo uzdevumu kvalitatīvu izpildi
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvā procesa normu piemērošanu un veselības aprūpes sistēmas darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas lietišķās komunikācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
- maģistra grāds tiesību zinātnēs un labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību
Jūsu pieteikuma vēstules, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Adrese: F.Sadovņikova ielā 20, Rīgā, LV-1003; tālr. 7357811; fakss 7205127; e-pasts: madekki@madekki.gov.lv Informācija par mūsu iestādi mājas lapā: www.madekki.gov.lv.
Medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes kontroles inspekcija
izsludina atklātu konkursu uz ārsta eksperta
(valsts civildienesta ierēdņa amats) amata vietām (4 vietas)
Prasības pretendentiem(-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- ārstniecības personas sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm
- praktiskā darba stāžs specialitātē ne mazāk kā 3 gadi
- augsta atbildības sajūta par veicamo uzdevumu kvalitatīvu izpildi
- zināšanas par iesniegumu, priekšlikumu un sūdzību izskatīšanas kārtību
- labas lietišķās komunikācijas prasmes īpaši darbā tiek aicināti – ķirurgs, traumatologs, psihiatrs un neirologs
Jūsu pieteikuma vēstules, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Adrese: F.Sadovņikova ielā 20, Rīgā, LV-1003; tālr. 7357811; fakss 7205127; e-pasts: madekki@madekki.gov.lv. Informācija par mūsu iestādi mājas lapā: www.madekki.gov.lv.
Valsts probācijas dienests
izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu -
Valsts probācijas dienesta Cēsu teritoriālās struktūrvienības
vecākais (-ā) referents (-e) (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Cēsu teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Palasta ielā 19, Cēsīs, LV- 4101. Informācija pa tālruni 7021124 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.
Valsts probācijas dienests
izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu -
Valsts probācijas dienesta Talsu teritoriālās struktūrvienības
vecākais (-ā) referents (-e) (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā: www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Talsu teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: K.Valdemāra ielā 3a, Talsos, LV- 3201. Informācija pa tālruni 7021124 vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.
Valsts probācijas dienests
izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu
(uz noteiktu laiku) - Valsts probācijas dienesta Bauskas teritoriālās struktūrvienības
vadītāja vietnieks (-ce)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama pieredze vadošā amatā
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- izpratne par probācijas jautājumiem
- labas krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- otrā līmeņa augstākā sociālā darbinieka, sociālā pedagoga, sociālā psihologa vai juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā www.vcp.gov.lv ) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu ielā 91, Rīgā, LV-1011. Informācija pa tālruni 7021124, kā arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.
VMD Valmieras virsmežniecība
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
mežsargs Rūjienas mežniecībā (2 vietas)
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- jāatbilst “Valsts civildienesta likuma” 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, priekšroka dodama izglītībai mežsaimniecībā
- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem
- autovadītāja apliecība
Galvenais pienākums – meža apsaimniekošanu reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzība.
Pieteikums un ziņas par sevi – CV, dokumentus par izglītību – jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valmierā, Lilijas ielā 4. Uzziņas pa tālr. 4233822.
Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu pārvalde
izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Iekšējā audita daļas pārvaldes vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem:
• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs: ekonomikā, vadības zinībās un/vai grāmatvedībā
• Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu pārzināšana
• zināšanas par iekšējām kontrolēm un iekšējo auditu;
• vēlama 1-2 gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē saistībā ar revīziju, kontroles vai auditu veikšanu
• prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, Outlook) un citu biroja tehniku
• vēlamas svešvalodas (angļu valodas) zināšanas;
• labas saskarsmes prasmes
• prasme operatīvi apstrādāt informāciju datorizēti
• spēja patstāvīgi veikt uzdoto darbu
Galvenie amata pienākumi:
• Veikt finanšu, vadības, izpildes novērtējuma, kvalitātes, informācijas sistēmu un ES struktūrfondu grantu shēmas apsaimniekošanas vadības un iekšējās kontroles sistēmu iekšējos auditus
• Nodrošināt auditu ieteikumu uzraudzību iestādē
Pieteikuma vēstuli, darba gaitas aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Sociālo pakalpojumu pārvaldei Rīgā, Kurbada ielā 2, LV-1009 (ar norādi “Konkursam”). Tālrunis uzziņām 7114631 vai Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā: www.socpp.gov.lv.
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Ziemeļu rajona nodaļas Nodokļu parādu administrēšanas daļas galvenais nodokļu inspektors
Galvenie darba pienākumi: Apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātāju. Veikt VID administrēto valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu parādu piedziņu no nodokļu maksātājiem. Izvērtēt iesniegumus un sagatavot atbildes uz nodokļu maksātāju (iestāžu, fizisko personu) ar parādu piedziņu saistītām vēstulēm.
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā ekonomiskā vai juridiskā izglītība (1.līmeni ieskaitot)
• valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē
• zināšanas nodokļu likumdošanā un ar to saistītos normatīvajos aktos, vēlama pieredze to piemērošanā
• labas angļu valodas zināšanas
• analītiskā domāšana
• sadarbības un komunikācijas prasmes - spēja strādāt komandā un pārliecināt citus
• prasme analizēt liela apjoma informāciju
• laba prasme strādāt ar datoru MS Word un Excel
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013, tālr.7097424 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), fakss 7097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Nodaļu Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu daļas vecākais nodokļu inspektors
Galvenie darba pienākumi: Pieņemt un izvērtēt ar nodokļu maksātāju reģistrāciju saistītus dokumentus, sagatavot un izsniegt nodokļu maksātājiem reģistrācijas dokumentus – apliecības, algas nodokļa grāmatiņas, apkalpot nodokļu maksātājus klientu apkalpošanas zālē, ievadīt datu bāzē informāciju par nodokļu maksātāju.
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā izglītība (1.līmeni ieskaitot)
• valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē
• zināšanas nodokļu likumdošanā
• darbā nepieciešama precizitāte un augsta atbildības sajūta
• sadarbības un komunikācijas prasmes - spēja strādāt komandā un pielāgoties pārmaiņām
• prasme strādāt ar datoru MS Word un Excel
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013, tālr.7097424 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), fakss 7097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Nodaļu Pārskatu un deklarāciju daļas vecākais nodokļu inspektors
Galvenie darba pienākumi: Pieņemt un reģistrēt nodokļu maksātāju pārskatus un deklarācijas, veikt to pārbaudi un datu apstrādi, informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām iesniegtajos pārskatos un deklarācijās, veikt pasākumus pārskatu un deklarāciju iesniegšanas termiņu ievērošanai.
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā izglītība (ieskaitot 1.līmeni) valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē
• zināšanas nodokļu likumdošanā
• prasme strādāt ar klientiem un komandā, labas komunikācijas spējas
• prasme uzkrāt un izmantot daudzveidīgu informāciju
• prasme strādāt ar datoru
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013, tālr.7097424 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), fakss 7097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.
Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas
Izglītības satura un eksaminācijas centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Analīzes un datu sagatavošanas daļas vadītājs (-a)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta nosacījumiem
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē, vēlama pieredze vadošā amatā
- zināšanas statistiskās analīzes metodēs
- pieredze pētījumu veikšanā izglītības jomā
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, SPSS, Internet)
- svešvalodu zināšanas (angļu un krievu valoda)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt pa pastu uz Izglītības satura un eksaminācijas centru Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu - CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
• labas zināšanas un izpratne civiltiesībās un komerctiesībās
• zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
• labas angļu valodas zināšanas
• augsta atbildības sajūta un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
• iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
• tiesību sistēmas analīzes veikšana civiltiesībās, civilprocesuālo tiesību, komerctiesību un citu privāto tiesību jomā
• tiesību aktu projektu izstrāde un izvērtēšana
• gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem
• dalība starpinstitūciju sanāksmēs un darba grupās
Mēs piedāvājam:
• prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
• iespēju piedalīties normatīvo aktu veidošanā un sava viedokļa paušanu civiltiesību jomas tālākā pilnveidošanā
• darbu zinošā un kompetentā kolektīvā Rīgas centrā, stabilu atalgojumu, veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā Brīvības bulvārī 36, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 7036722, 7036731.
Amatu konkursu rezultāti
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējā audita daļas vecākās referentes amatā iecelta AUSMA VERVEIKO.
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Sēklu kontroles departamenta Sertifikācijas daļas vecākās inspektores amatā iecelta INESE NICMANE.
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas Kaitīgo organismu monitoringa sektora vecākās inspektores amatā iecelta INGA MADELĀNE - ČULBA.
Vides pārraudzības valsts birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Piesārņojuma novērtēšanas daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā iecelta IEVA HAHELE.
Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts paziņo, ka konkursa kārtībā Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāta Sabiedrības integrācijas departamenta direktora vietnieces ierēdnes amatā 2006.gada 23.oktobrī iecelta ILZE HERMANE -ŠIPKOVA.