Apdrošināšanas uzraudzības inspekcija
Rīkojums nr. 175
Rīgā 1999.gada 17.novembrisPar Kārtību, kādā saskaņojamas privāto pensiju fondu padomes, valdes locekļu, valdes locekļu kandidātu, rīkotājdirektoru, citu personu ar paraksta tiesībām, revidentu un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras
Pamatojoties uz likuma "Par privātajiem pensiju fondiem" 7.panta 2.daļu un 14.pantu noteikt Kārtību, kādā saskaņojamas privāto pensiju fondu padomes, valdes locekļu, valdes locekļu kandidātu, rīkotājdirektoru, citu personu ar paraksta tiesībām, revidentu un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras.
Priekšnieks G.Romeiko
Apstiprināta ar Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijas priekšnieka
1999.gada 17.novembra rīkojumu Nr. 175
KĀRTĪBA, KĀDĀ SASKAŅOJAMAS PRIVĀTO PENSIJU FONDU PADOMES, VALDES LOCEKĻU, VALDES LOCEKĻU KANDIDĀTU, RĪKOTĀJDIREKTORU, CITU PERSONU AR PARAKSTA TIESĪBĀM, REVIDENTU UN REVĪZIJAS KOMISIJAS LOCEKĻU KANDIDATŪRAS
I. Privātā pensiju fonda padomes, valdes locekļu
un locekļu kandidātu kandidatūru saskaņošana
1. Lai saskaņotu privātā pensiju fonda padomes, valdes locekļu un locekļu kandidātu kandidatūras, privātais pensiju fonds iesniedz Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijā (tālāk - Inspekcija) šādus dokumentus:
1.1. Inspekcijas priekšniekam adresētu iesniegumu ar lūgumu saskaņot kandidatūru;
1.2. privātā pensiju fonda Statūtos paredzētās institūcijas protokola kopiju par kandidatūras izvirzīšanu attiecīgam amatam;
1.3. izziņu par amatam izvirzīto personu (1.pielikums);
1.4. amatam izvirzītās personas pases kopiju.
2. Ja lūguma izskatīšanas gaitā rodas neskaidrības par iesniegto dokumentu saturu, Inspekcijai ir tiesības pieprasīt no privātā pensiju fonda papildu informāciju, kas iesniedzama Inspekcijā 10 darba dienu laikā.
3. Lēmumu par privātā pensiju fonda padomes, valdes locekļu un locekļu kandidātu kandidatūras saskaņošanu Inspekcija paziņo privātajam pensiju fondam 10 darba dienu laikā pēc visu kandidatūras saskaņošanai nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
II. Privātā pensiju fonda vadītāja (valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektora), citu amatpersonu ar paraksta tiesībām, revidenta un revīzijas komisijas locekļu kandidatūru saskaņošana
1. Lai saskaņotu privātā pensiju fonda vadītāja (valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektora), citu amatpersonu ar paraksta tiesībām, revidenta un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras, privātais pensiju fonds iesniedz Inspekcijā šādus dokumentus:
1.1. Inspekcijas priekšniekam adresētu iesniegumu ar lūgumu saskaņot kandidatūru;
1.2. privātā pensiju fonda Statūtos paredzētās institūcijas protokola kopiju par kandidatūras izvirzīšanu attiecīgam amatam;
1.3. izziņu par amatam izvirzīto personu (2.pielikums);
1.4. amatam izvirzītās personas izvērstu profesionālo biogrāfiju, kurā norāda apgrieztā hronoloģiskā secībā darba vietas, amatus un veikto pienākumu aprakstus, kā arī piedalīšanos profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumos par pēdējiem 10 gadiem;
1.5. izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
1.6. apliecinājumu, ka personai nav atņemtas tiesības veikt uzņēmējdarbību (3.pielikums);
1.7. amatam izvirzītās personas pases kopiju.
2. Ja lūguma izskatīšanas gaitā rodas neskaidrības par iesniegto dokumentu saturu, Inspekcijai ir tiesības pieprasīt no privātā pensiju fonda papildu informāciju, kas iesniedzama Inspekcijā 10 darba dienu laikā.
3. Inspekcijai ir tiesības uzaicināt kandidātu uz pārrunām, lai pārliecinātos par tā kompetenci finansu vadības jautājumos. Inspekcija var šīs pārrunas protokolēt.
4. Inspekcija pārbauda kandidāta sodāmību Iekšlietu ministrijas Informācijas centrā.
5. Persona, kas apzināti sniegusi par sevi nepatiesas ziņas, nevar atkārtoti kandidēt uz attiecīgo amatu.
6. Lēmumu par privātā pensiju fonda vadītāja (valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektora), citu amatpersonu ar paraksta tiesībām, revidenta un revīzijas komisijas locekļu kandidatūras saskaņošanu Inspekcija paziņo privātajam pensiju fondam 10 darba dienu laikā pēc visu kandidatūras saskaņošanai nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
1. pielikums
2. pielikums
3.pielikums