• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2006. gada 18. decembra rīkojums Nr. 975 "Par virssaistību uzņemšanos Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Eiropas Sociālā fonda un Zivsaimniecības vadības finansēšanas instrumenta līdzfinansētajām Vienotā programmdokumenta aktivitātēm 2004.-2006.gada plānošanas periodā". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 20.12.2006., Nr. 202 https://www.vestnesis.lv/ta/id/150175

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta rīkojums Nr.976

Grozījumi Ministru kabineta 2005.gada 25.jūlija rīkojumā Nr.456 "Par darba grupas izveidi saistībā ar valstij piederošajām kapitāla daļām sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Lattelekom" un sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Latvijas Mobilais Telefons""

Vēl šajā numurā

20.12.2006., Nr. 202

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: rīkojums

Numurs: 975

Pieņemts: 18.12.2006.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ministru kabineta rīkojums Nr.975

Rīgā 2006.gada 18.decembrī (prot. Nr.65 35.§)

Par virssaistību uzņemšanos Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Eiropas Sociālā fonda un Zivsaimniecības vadības finansēšanas instrumenta līdzfinansētajām Vienotā programmdokumenta aktivitātēm 2004.–2006.gada plānošanas periodā

 

1. Ekonomikas ministrijai, Izglītības un zinātnes ministrijai, Labklājības ministrijai, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijai, Satiksmes ministrijai, Veselības ministrijai, Vides ministrijai un Zemkopības ministrijai kā Eiropas Savienības struktūrfondu pirmā līmeņa starpniekinstitūcijām līdz 2006.gada 29.decembrim iesniegt Eiropas Reģionālās attīstības fonda (turpmāk – ERAF), Eiropas Sociālā fonda (turpmāk – ESF) un Zivsaimniecības vadības finansēšanas instrumenta (turpmāk – ZVFI) vadības komitejās saskaņošanai Vienotā pro­grammdokumenta attiecībā uz Kopienas struktūrpalīdzību Latvijai saskaņā ar 1.mērķi (turpmāk – Vienotais programmdokuments) (apstiprināts 2004.gada 17.jūnijā ar Eiropas Komisijas lēmumu 17/VI/2004) un Programmas papildinā­juma 2004.–2006.gadam saskaņā ar 1.mērķi projektu sarakstus vai to grozījumus, ar kuriem nepieciešams uzņemties saistības, kas pārsniedz kopējo sabiedriskā (Eiropas Savienības un nacionālā) finansējuma apjomu (turpmāk – virssaistības) šī rīkojuma 1.pielikumā minētajās Vienotā programmdokumenta aktivitātēs, kā arī izmaksu pieauguma segšanai saskaņā ar šī rīkojuma 2.pielikumu.

2. Pēc šī rīkojuma 1.punktā minēto projektu saskaņošanas ERAF, ESF un ZVFI vadības komitejā Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai, Nodarbinātības valsts aģentūrai, Profesionālās izglītības attīstības aģentūrai un Lauku atbalsta dienestam kā Eiropas Savienības struktūrfondu otrā līmeņa starpniekinstitūcijām slēgt līgumus ar struktūrfonda finansējuma saņēmējiem par Vienotā programm­dokumenta ERAF, ESF un ZVFI ietvaros līdzfinansēto projektu īstenošanu, par 10 procentiem pārsniedzot attiecīgo Vienotā programm­dokumenta ERAF un ZVFI ietvaros norādīto kopējo sabiedriskā finansējuma apjomu un par pieciem procentiem pārsniedzot Vienotā programmdokumenta ESF ietvaros norādīto kopējo sabiedriskā finansējuma apjomu.

3. Virssaistību finansējums noteiktā kārtībā nodrošināms Finanšu ministrijas budžeta apakšprogrammas "Finansējums Eiropas Savienības fondu un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai" ietvaros.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks

 


 

1.pielikums

Ministru kabineta

2006.gada 18.decembra rīkojumam Nr.975

Nepieciešamais papildu finansējums

 

 

I. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

Vienotā programmdokumenta 1.2.2.1.apakšaktivitātes "Transporta sistēmas organizācijas optimizācija un satiksmes drošības uzlabojumi apdzīvotās teritorijās" ietvaros

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

nacionālais

līdzfinansējums

attiecināmais pašvaldības budžeta finansējums

t.sk. valsts budžeta dotācija pašvaldībai

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1.

Ozolnieku novada dome

"Satiksmes drošības uzlabošana pie Ozolnieku vidusskolas"*

158591,65

28764,00

21573,70

5752,24

1438,06

7190,30

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

2.

Limbažu pilsētas dome

"Gājēju kustības drošības nodrošināšana, savienojot Stacijas ielu ar Uzvaras ielu, izbūvējot gājēju celiņu"

57784,86

57784,86

42760,80

12019,24

3004,82

15024,06

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

3.

Vaives pagasta padome

"Sabiedriskā transporta pieturvietas izbūve pie Līvu pamatskolas Vaives pagastā"

40125,55

40125,55

29692,9

7302,85

3129,8

10432,65

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

4.

Stendes pilsētas dome

"Lielās ielas rekonstrukcija – Satiksmes drošības uzlabošana Stendes pilsētā"

65327,22

65327,22

48995,42

8165,90

8165,90

16331,80

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

5.

Malnavas pagasta padome

"Posma Malnava–Kārsava satiksmes drošības uzlabošana"

37296,12

37296,12

27972,09

3729,61

5594,42

9324,03

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

6.

Aizkraukles novada dome

"Satiksmes drošības uzlabojumi un transporta sistēmas optimizācija Mednieku ielā Aizkrauklē"

106089,93

106089,93

78506,55

22066,70

5516,68

27583,38

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

7.

Alūksnes pilsētas dome

"Nepieciešamās gājēju ietves izbūve – mierīga pārvietošanās pa Miera ielu Alūksnē"

93125,00

79990,00

59992,50

13998,25

5999,25

19997,50

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

8.

Valkas pilsētas dome

"Rīgas ielas un Vienības gatves krustojuma rekonstrukcija Valkā"

85900,00

85900,00

64425,00

12885,00

8590,00

21475,00

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

9.

Daukstu pagasta padome

"Gājēju celiņa ierīkošana Staru ciemā"

43970,00

43970,00

32977,50

6595,50

4397,00

10992,50

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

10.

Codes pagasta padome

"Gājēju celiņa izbūve gar 2.šķiras valsts a/c Vecsaule–Rudzi–Code ceļa posmā no a/c A7 līdz veikalam "Zemgaļi" Codē"

122867,41

117817,85

88363,39

24573,48

4880,98

29454,46

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

11.

Aizkraukles novada dome

"Satiksmes drošības uzlabojumi un transporta sistēmas optimizācija Muzeja ielā Aizkrauklē"

125103,15

125103,15

92576,33

26021,46

6505,36

32526,82

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

12.

Sedas pilsētas dome

"Gājēju ietves izbūve/rekonstrukcija Sporta ielā"

19862,00

19862,00

14896,50

1986,20

2979,30

4965,50

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

13.

Jērcēnu pagasta padome

"Gaišs ceļš caur Jērcēniem"

23362,58

20302,19

15226,64

2537,78

2537,77

5075,55

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

14.

Vandzenes pagasta padome

"Ielu apgaismojuma rekonstrukcija Vandzenē, Talsu rajonā"

35636,22

35636,22

26727,16

6236,34

2672,72

8909,06

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

15.

Pūres pagasta padome

"Apgaismojuma ierīkošana autoceļam Krodzinieki–Pūres skola"

22110,00

22110,00

16582,50

4421,70

1105,5

5527,50

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

16.

Salacgrīvas pilsētas ar lauku teritoriju dome

"Satiksmes drošības uzlabojumi Salacgrīvas pilsētas Ostas ielā"

98609,12

98609,12

73956,84

14791,37

9860,91

24652,28

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

17.

Vārkavas novada dome

"Satiksmes drošības uzlabojumi Vārkavas novadā"

38783,69

38783,69

29087,77

7271,94

2423,98

9695,92

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

18.

Tukuma pilsētas dome

"Tukuma pilsētas gājēju un velobraucēju satiksmes drošības uzlabošana"

529895,22

529895,22

149500,00

266276,65

114118,57

380395,22

1. Ierobežotā finansējuma dēļ nebija iespējams apstiprināt labus projektu iesniegumus.

2. Ja perioda beigās daļu izmaksu dažādu iemeslu dēļ nevarēs attiecināt, lai būtu papildu izmaksas, ko varētu attiecināt, tādējādi nezaudējot struktūrfonda finansējumu.

3. Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

Kopā

1704439,72

1553367,12

913813,59

446632,21

192921,02

639553,53

 

II. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta 1.3.2.aktivitātes "Publisko interneta pieejas punktu attīstība" ietvaros

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Publisko interneta pieejas punktu izveide Bauskas un Aizkraukles rajonos

236000,00

177000,00

59000,00

2.

Publisko interneta pieejas punktu attīstība Valmieras rajonā 

219920,50

164940,37

54980,13

3.

Zemgales IT reģions – sabiedrisko interneta pieejas punktu (SIPP) izveide Zemgales reģionā

169497,60

127123,20

42374,40

4.

Strenču pilsētas publiskā interneta pieejas punkta izveidošana un attīstība

18186,72

13640,04

4546,68

Kopā aktivitātei

643604,82

482703,61

160901,21

Pieprasītais finansējums

558721,87

419041,40

139680,47

III. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)
Vienotā programmdokumenta 3.3.1.1.apakšaktivitātes
"Motivāciju programmas sociālās atstumtības riska grupām" ietvaros

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ESF finansējums

nacionālais finansējums

1.

183559

137669,25

45889,74

Lēmums par grozījumu saskaņošanu grantu shēmā pieņemts ESF vadības komitejā 2006.gada 12.jūlijā. Savukārt to projektu sarakstu, kuru īstenošanai paredzēts uzņemties virssaistības, būs iespējams iesniegt pēc lēmuma par virssaistību uzņemšanos pieņemšanas Ministru kabinetā un projektu apstiprināšanas Sabiedrības integrācijas fonda padomē. Līdz šim lēmums par daļu kvalitatīvu projektu apstiprināšanu nav pieņemts finansējuma trūkuma dēļ

 

IV. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)
Vienotā programmdokumenta 3.3.3.aktivitātes "Konsultācijas un apmācība komercdarbības un pašnodarbinātības uzsākšanai" ietvaros

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ESF finansējums

nacionālais finansējums

1.

108314

81235,50

27078,50

Lēmums par grozījumu saskaņošanu grantu shēmā pieņemts ESF vadības komitejā 2006.gada 12.jūlijā. Savukārt to projektu sarakstu, kuru īstenošanai paredzēts uzņemties virssaistības, būs iespējams iesniegt pēc lēmuma par virssaistību uzņemšanos pieņemšanas Ministru kabinetā un projektu apstiprināšanas Sabiedrības integrācijas fonda padomē. Līdz šim lēmums par daļu kvalitatīvu projektu apstiprināšanu nav pieņemts finansējuma trūkuma dēļ

 

 

 V. Ekonomikas ministrijas veiktie aprēķini par vēsturiskajiem datiem grantu shēmu ieviešanā

VPD aktivitāte

Pieejamais finansējums (LVL)

Atbilstošie projekti (LVL)

Rezerve
(LVL)

Nepieciešamās virssaistības (LVL)

1

2

3

4

5

2.1. "Atbalsts inovāciju attīstībai"

5892857

6075386

182528

2.2.1.1. "Komercdarbības pilnveidošana atbilstoši starptautisko standartu prasībām"

63000000

71622183

8622183

2.2.2. "Dalītās infrastruktūrtas izveide"

3500000

4611743

1111743

2.3.1. "Atbalsts uzņēmumu līdzdalībai starptautiskos gadatirgos un pasākumos"

1100000

1654046

381165

935211

3.1.1.1. "Nodarbināto pārkvalifikācijas un kvalifikācijas paaugstināšanas veicināšana"

2000000

2170810

170810

Kopā

75492857

86134168

381165

11022475

 

VI. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)
Vienotā programmdokumenta 4.8.1.aktivitātes "Baltijas jūrā un Rīgas jūras līcī aiz piekrastes zonas zvejojošo kuģu nodošana sadalīšanai vai pastāvīgai izmantošanai bezpeļņas mērķiem ārpus zvejniecības" ietvaros

 

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ZVFI finansējums

nacionālais finansējums

1.

SIA "Melnsils"

225385,73

180308,58

45077,15

2.

SIA "Baltreids"

232248,61

185798,89

46449,72

3.

ZS "Para"

225385,73

180308,58

45077,15

4.

LSEZ AS "Kursa"

198154,99

158523,99

39631,00

5.

SIA "Menca"

104141,50

83313,20

20828,30

6.

SIA "Arinas"

284917,88

227934,30

56983,58

7.

SIA "Seagulls"

291073,30

232858,64

58214,66

8.

SIA "Balodis"

271507,24

217205,79

54301,45

Kopējais nepieciešamais finansējums projektiem

1832814,98

1466251,97

366563,01

4.8.1.aktivitātes atlikums

108855,41

87084,33

21771,08

Kopējais nepieciešamais papildu finansējums virssaistībām (LVL)

1723959,57

1379167,66

344791,91

 

VII. Zvejas kuģu skaits, kuriem pietiek ar sabiedrisko finansējumu,
kas pieejams uz Vienotā programmdokumenta 4.8.1.aktivitātes
"Baltijas jūrā un Rīgas jūras līcī aiz piekrastes zonas zvejojošo kuģu nodošana sadalīšanai vai pastāvīgai izmantošanai bezpeļņas mērķiem ārpus zvejniecības" atvēršanas brīdi 2006.gada 15.maijā

Nr.
p.k.

Projekta nosaukums

Kopējās attiecināmās izmaksas (LVL)

1.

SIA "Grīva"

113292,00

2.

SIA "Bērzlejas"

227673,36

3.

SIA "Barka"

202509,46

4.

SIA "Hanters"

426879,14

5.

SIA "Sams"

204797,09

6.

SIA "Alosa"

200221,83

7.

SIA "Baņķis"

106429,12

8.

SIA "Sibilla"

163619,80

9.

SIA "Ventava-V"

198925,08

10.

SIA "Zvejnieku kompānija "Grifs""

205524,71

Kopā

2049871,59

Aktivitātes ietvaros pieejamais finansējums

2158727,00

Atlikums

108855,41


 

VIII. Prognozējamais atbalstāmo projektu iesniegumu saraksts Vienotā programmdokumenta 4.11.2.aktivitātes "Sociāli ekonomiskie pasākumi" ietvaros

 

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ZVFI finansējums

nacionālais finansējums

Kompensācija 1 projektam (zvejniekam)

7028,04

5622,43

1405,61

Plānoti 88 projektu iesniegumi atbalsta programmas "Sociāli ekonomiskie pasākumi" ietvaros

618467,52*

494773,84

123693,68


 

Piezīme.

* Kopējais nepieciešamais papildu finansējums = 88 projekti x nepieciešamais finansējums 1 projektam.

 


 

2.pielikums

Ministru kabineta

2006.gada 18.decembra rīkojumam Nr.975

Nepieciešamais papildu finansējums

 

 

I. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta 1.1.1.aktivitātes struktūrfonda nacionālās programmas "Ūdenssaimniecības infrastruktūras attīstība apdzīvotās vietās ar cilvēku ekvivalentu līdz 2000" projektiem

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1

2

3

4

5

6

7

I. Projekti ar noslēgtu būvdarbu iepirkuma fāzi

1.

Ūdenssaimniecības attīstība Bērzaunes pagasta Bērzaunes un Sauleskalna ciemos

339596

159000

100210

58790

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

2.

Ūdenssaimniecības attīstība Sakstagala pagasta Sakstagala ciemā

320336

42999

27330

15669

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

3.

Ūdenssaimniecības attīstība Vaidavas pagasta Vaidavas ciemā

247771

55320

35161

20159

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

4.

Ūdenssaimniecības attīstība Vecates pagasta Vecates ciemā

130761

18056

11476

6580

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

5.

Ūdenssaimniecības attīstība Ramatas pagasta Ramatas un Vēršu ciemos

120958

12251

7534

4717

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

6.

Ūdenssaimniecības attīstība Salienas pagasta Salienas ciemā

266477

27150

17256

9894

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

7.

Ūdenssaimniecības attīstība Zirņu pagasta Zirņu un Būtnāru ciemos

360150

231884

147383

84501

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

8.

Ūdenssaimniecības attīstība Kombuļu pagasta Kombuļu ciemā

211297

8551

5434

3117

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

9.

Ūdenssaimniecības attīstība Ēveles pagasta Ēveles ciemā

238017

30048

19098

10950

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

10.

Ūdenssaimniecības attīstība Popes pagasta Popes ciemā

482673

219864

139744

80120

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

11.

Ūdenssaimniecības attīstība Mērdzenes pagasta Mērdzenes un Pudinavas ciemos

235490

32507

20661

11846

Būvniecības izmaksu pieaugums pēc projekta iepirkuma procedūras pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

II. Projekti (ar sagatavotu būvprojektu), kuros būvdarbu iepirkuma procedūra nav noslēgta

12.

Ūdenssaimniecības attīstība Andzeļu pagasta Andzeļu ciemā

234811

50000

31779

18221

Izmaksu pieaugums pēc būvprojektu izstrādes pabeigšanas, bet pirms būvdarbu iepirkuma procedūras noslēgšanas. Skaitļi ir indikatīvi un var mainīties

13.

Ūdenssaimniecības attīstība Pilskalnes pagasta Pilskalnes ciemā

301933

48911

31087

17824

Izmaksu pieaugums pēc būvprojektu izstrādes pabeigšanas, bet pirms būvdarbu iepirkuma procedūras noslēgšanas. Skaitļi ir indikatīvi un var mainīties

14.

Ūdenssaimniecības attīstība Strenču pilsētā

276622

394112

250494

143618

Izmaksu pieaugums pēc būvprojektu izstrādes pabeigšanas, bet pirms būvdarbu iepirkuma procedūras noslēgšanas. Skaitļi ir indikatīvi un var mainīties

Kopā aktivitātei

1330653

844647

486006


 

II. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta 1.1.3.aktivitātes struktūrfonda nacionālās programmas "Likumdošanas prasībām neatbilstošu atkritumu izgāztuvju rekultivācija" ietvaros

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Saulkrastu pilsētas ar lauku teritoriju atkritumu izgāztuves "Izgāztuve" rekultivācija

178890

134167

44723

Precizēta summa salīdzinājumā ar Vides ministrijas 2006.gada 21.augusta vēstulē Nr.4.2.3.-02/3730 sniegto informāciju.

Saskaņā ar veikto iepirkuma procedūru 2006.gada 15.augustā iepirkuma komisija izvēlējās CBF SIA "Binders" piedāvājumu un atlika lēmuma pieņemšanu līdz jautājuma atrisināšanai par papildu finansējuma piešķiršanu, jo CBF SIA "Binders" piedāvājums par 168428,50 latiem pārsniedz sākotnēji plānotās rekultivācijas būvdarbu izmaksas

2.

Valkas pilsētas atkritumu izgāztuves rekultivācija

66282

49711

16571

Precizēta summa salīdzinājumā ar Vides ministrijas 2006.gada 21.augusta vēstulē Nr.4.2.3.-02/3730 sniegto informāciju.

SIA "Geo Consultants", veicot tehniskā projekta izstrādi, ir konstatējis šķidro atkritumu klātbūtni izgāztuvē, un to rekultivācijai tiek izstrādāts jauns tehniskais projekts. Ņemot vērā papildu darbu – šķidro atkritumu rekultivāciju – un līdzšinējo pieredzi, var prognozēt rekultivācijas būvdarbu izmaksu pieaugumu

3.

Krimuldas pagasta atkritumu izgāztuves "Sigulda" (Silzemnieki) rekultivācija

63253

47440

15813

Ņemot vērā būvniecības izmaksu pieaugumu valstī un plānoto rekultivācijas būvdarbu apjomu, tiek prognozēts rekultivācijas būvdarbu izmaksu pieaugums

4.

Strenču pilsētas atkritumu izgāztuves "Ramītis" Valkas rajona Plāņu pagastā rekultivācija

12000

9000

3000

Ņemot vērā būvniecības izmaksu pieaugumu valstī, tiek prognozēts rekultivācijas būvdarbu izmaksu pieaugums

5.

Ogres novada atkritumu izgāztuves "Ķilupe" rekultivācija

273707

205280

68427

Precizēta summa salīdzinājumā ar Vides ministrijas 2006.gada 21.augusta vēstulē Nr.4.2.3.-02/3730 sniegto informāciju.

Indikatīvs rekultivācijas būvdarbu izmaksu sadārdzinājums saskaņā ar SIA "VentEko" izstrādāto tehnisko projektu, kurā precizēti būvdarbu apjomi un izmaksas

6.

Amatas novada atkritumu izgāztuves "Konrādi" rekultivācija

99000

74250

24750

Ņemot vērā būvniecības izmaksu pieaugumu valstī un plānoto rekultivācijas būvdarbu apjomu, tiek prognozēts rekultivācijas būvdarbu izmaksu pieaugums

Kopā aktivitātei

693132

519848

173284

 

III. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta 1.1.6.aktivitātes "Ekotūrisma infrastruktūras attīstība potenciālajās NATURA 2000 teritorijās" ietvaros

 

Nepieciešamais virssaistību finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Dabas izglītības centrs

871250

653438

217812

Papildu izmaksas radušās pēc atklātā konkursa par būvdarbu veikšanu. Lai ēku varētu nodot ekspluatācijā, nepieciešami līdzekļi plānoto un būvprojektā saskaņoto darbu pabeigšanai

2.

Ekotūrisma bāzes infrastruktūras izveide Gaujas senlejā NATURA 2000 teritorijā. I kārta Murjāņi–Līgatne

1124746

843560

281186

Papildu izmaksas radušās pēc tehniskā projekta izstrādes par plānotajām projekta aktivitātēm, kā arī saistītas ar būvniecības izmaksu ievērojamu pieaugumu

Kopā aktivitātei

1995996

1496998

498998

 

IV. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta 1.2.1.aktivitātes "Pirmās kategorijas autoceļu infrastruktūras rekonstrukcija, savstarpēji savienojot galvenos ekonomiskās attīstības centrus un pievienojot tos TEN-T tīklam" ietvaros

 

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Valsts pirmās šķiras autoceļu attīstība

6047237,33

4535428

1511809,33

Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji 2004.gadā plānotajām izmaksām

 

V. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta 1.2.2.1.apakšaktivitātes "Transporta sistēmas organizācijas optimizācija un satiksmes drošības uzlabojumi apdzīvotās teritorijās" ietvaros

 

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Satiksmes drošības uzlabošana Pļaviņu pilsētā

51888

37500

14388

Būvniecības izmaksu pieaugums, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

  

VI. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)
Vienotā programmdokumenta 1.4.1.aktivitātes "Primārās veselības aprūpes infrastruktūras (PVA) aprūpes un aprīkojuma uzlabošana" un
1.4.2.aktivitātes "Neatliekamās medicīniskās palīdzības (NMP) sistēmas infrastruktūras un aprīkojuma uzlabošana" ietvaros

 

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Neatliekamās palīdzības sniegšanas uzlabošana klīniskajā slimnīcā "Gaiļezers"

895241

716192,80

179048,20

Papildu izmaksas radušās pēc atklātā konkursa par būvdarbu veikšanu. Lai ēku varētu nodot ekspluatācijā, nepieciešami līdzekļi plānoto un būvprojektā saskaņoto darbu pabeigšanai

Kopā aktivitātei

895241

716192,80

179048,20

 

VII. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)
Vienotā programmdokumenta 1.2.3.aktivitātes "Jūras ostu infrastruktūras un jūras pieejamības uzlabošana" ietvaros

Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)

kopējais finansējums

ERAF finansējums

nacionālais finansējums

1.

Mērsraga ostas Ziemeļu mola rekonstrukcijas I kārta

103195,30

77396,47

25798,83

Projekta darbu procesa gaitā ir konstatēti neparedzēti darbi, kuru veikšana ir būtiska objekta kvalitatīvai un drošai būvniecībai. Veicot pirmsprojekta izpēti, nebija iespējams konstatēt vecās mola konstrukcijas patieso stāvokli – piemēram, atklājās, ka, demontējot betona virskārtu, mola būvķermenis ir izskalots daudz lielākā mērā nekā ietverts projektā (tukšumi, kavernas, izskalojumi), mola vecā konstrukcija, kas būvēta vēl 19.gs. sākumā, bija veidota no fašīnām, akmens krāvumiem un koka pāļu rindām, kas atradās gruntī 5,5 m dziļumā un bija konstatējama tikai darbu procesā. Šie apstākļi sarežģīja darbu procesu tādā mērā, ka nācās pat pārskatīt tehniskā projekta risinājumus, un mola platums tika palielināts vēl par 0,5 m, t.i., 6  m vietā (pēc sākotnējā projekta) mola platums ir 6,50 m (pēc tehniskā projekta izmaiņām). Turklāt šobrīd līguma cena būtiski neatbilst faktiskajām izmaksām. Īpaši tas attiecināms uz metāla un betona izstrādājumiem, šajā sektorā cenu pieaugums ir visstraujākais – līdz pat 30 % no 2005.gada cenām.

Būvdarbu veicējs visus darbus veic saskaņā ar abpusēji saskaņotajiem laika grafikiem, kā arī, lai neaizkavētu darbu procesu kopumā, nepieciešamos papildu darbus līdz šim ir veicis par saviem līdzekļiem un ir iesniedzis Mērsraga ostas pārvaldei brīdinājumu pārtraukt darbus, ja netiks rasts finansējums par izpildītajiem neparedzētajiem darbiem

  

VIII. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL) Vienotā programmdokumenta

1.4.6.2.apakšaktivitātes "Alternatīvo sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstība" ietvaros

 

Pieejamais finansējums VPD
(attiecināmās izmaksas (LVL))

kopā

ES

LV

1.4.6.2.

1511726,27

1180836,75

Valsts budžets – 188298,51,
pašvaldību budžets – 106909,91,
privātais līdzfinansējums – 35681,10

13330

Būvniecības izmaksu pieaugums grantu shēmas projektu ietvaros pēc iepirkuma procedūru pabeigšanas, salīdzinot ar sākotnēji plānotajām izmaksām

 

IX. Nepieciešamais papildu finansējums (LVL)
Vienotā programmdokumenta 1.4.8.aktivitātes "Darba tirgus institūciju pilnveidošana" ietvaros

 

Pieejamais finansējums VPD
(attiecināmās izmaksas (LVL))

kopā

ES

LV

Eiropas Reģionālās attīstības fonda nacionālās programmas projekts Nr.VPD1/ERAF/CFLA/04/NP/1.4.8./000001 "NVA darba apstākļu nodrošināšana atbilstoši veicamajām funkcijām un informācijas apmaiņas operativitātes uzlabošana"

2454500

1840875

613625

245450

Būvdarbi:

1) NVA Jelgavas filiāles telpu rekonstrukcija atbilstoši izstrādātajam būvprojektam 121450 LVL apmērā (netika īstenots būvdarbu izmaksu paaugstināšanās un tai sekojoša finansējuma trūkuma dēļ);

2) būvdarbi NVA telpās Rīgā, Jēzusbaznīcas ielā 11, 81000 LVL apmērā (ņemot vērā, ka pēc kopējā būvprojekta veicamās Rīgas reģionālās filiāles telpu Rīgā, Jēzusbaznīcas ielā 11, rekonstrukcijas 1.kārtas apjomi nenosedz aģentūras vajadzības, pie šobrīd notiekošā kapitālā remonta būvdarbi veicami vēl neremontētajās telpās)

Uzņemoties virssaistības un veicot rekonstrukciju Jelgavas filiāles telpās, kā arī paplašinot izremontēto telpu platību NVA telpās Rīgā, Jēzusbaznīcas ielā 11, projekta ietvaros tiktu nodrošināta to iepriekš projektā noteikto indikatoru sasniegšana, no kuriem šobrīd ar projekta grozījumiem ir nācies atteikties. Līdz ar to šis papildu finansējums radītu iespējas lielākā mērā nodrošināt atbilstību iepriekš izvirzītajiem projekta mērķiem.

Informācijas tehnoloģijas: datu bāzu attīstība – BURVIS un ESPS programmatūras uzlabojumi un papildinājumi 35 000 LVL apmērā (uzlabojumi un papildinājumi nepieciešami, lai nodrošinātu jauno un grozīto normatīvo aktu prasību iekļaušanu sistēmu funkcionalitātē, kā arī optimizētu sistēmu darbību atbilstoši kvalitātes vadības procesu specifikai).

Administrēšanas izdevumi minētajām aktivitātēm 8000 LVL

 

X. Nepieciešamais papildu finansējums minimālās darba algas
paaugstināšanai no 90 LVL uz 120 LVL ar 2007.gada 1.janvāri (gadam)
Vienotā programmdokumenta 3.1.2.2.apakšaktivitātes "Prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem" ietvaros

 

Darba alga (LVL)

Darba algas palielinājums (LVL)

Personāla vienību skaits
(cilv.)

Nepieciešamais papildu finansējums darba algai gadam (LVL)
((2. x 3.) x N)

Nepieciešamais papildu finansējums darba devēju valsts obligātajām sociālās apdrošināšanas iemaksām (LVL)
(4. x 24,09 %)

Nepieciešamais papildu finansējums kopā (LVL)
(4. + 5.)

1

2

3

4

5

6

Pamatbudžets

07.05.00 Eiropas Sociālā fonda (ESF) ieviešana

Projekts: Prakses vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Preiļu saimnieks"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0076/3

90

30

10

1500

0

1500

90

30

6

900

217

1117

Projekts: Jauniešu zināšanas rajona tehniskajai attīstībai

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0040/3

90

30

10

1500

0

1500

90

30

6

900

217

1117

Projekts: Darba prakses vietas jauniešiem bezdarbniekiem lauksaimniecības nozarē z/s "Deņevo"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0026/3

90

30

6

1620

0

1620

90

30

3

810

195

1005

Projekts: Esmu noderīgs

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0054/3

90

30

28

3360

0

3360

90

30

14

1680

405

2085

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem juridisko pakalpojumu birojā SIA "Palīgs R"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0077/3

90

30

2

360

0

360

90

30

2

360

87

447

Projekts: Jauniešu bezdarbnieku darba prakses vietu nodrošināšana Daugavpils sociālās un izglītības iestādēs

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0104/3

90

30

10

1500

0

1500

90

30

10

1500

361

1861

Projekts: Darba prakšu vietu izveide jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Daugavieši"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0096/3

90

30

21

3120

0

3120

90

30

14

2100

506

2606

Projekts: Darba prakses jauniešiem pieredzes iegūšanai celtniecībā SIA "KARE"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0107/3

90

30

20

3000

0

3000

90

30

19

2850

687

3537

Projekts: Darba prakses vietu izveidošana jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Komunāls R"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0021/3

90

30

26

3900

0

3900

90

30

16

480

0

480

90

30

13

1950

470

2420

90

30

8

240

58

298

Projekts: Jauniešu darba prakse SIA "KORA" apsaimniekotajā Daugavpils atpūtas centrā "City Center"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0097/3

90

30

12

1800

0

1800

90

30

7

1050

253

1303

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana Preiļu pilsētas un rajona jauniešiem bezdarbniekiem VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.1.2.2./0036/3

90

10

3

60

14

74

90

10

3

270

65

335

 

 

Projekts: Jauniešu bezdarbnieku darba prakšu vietu izveidošana Virgas pagastā cilvēkresursu attīstībai un nodarbinātības veicināšanai

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0086/5

90

30

3

630

152

861

90

30

6

1260

0

1388

Projekts: Praktisko profesionālā darba iemaņu attīstīšana jauniešiem bezdarbniekiem, lai celtu viņu konkurētspēju darba tirgū

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0065/5

90

30

8

240

58

373

90

30

12

360

453

Projekts: Jauniešu nodarbināšana Dunikas pagastā

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0115/5

90

30

1

120

29

256

45

75

2

600

145

745

90

30

4

480

537

Projekts: Jaunieši – kvalificēti un konkurētspējīgi speciālisti darba tirgū

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0046/5

70

50

1

250

60

359

90

30

1

150

167

Projekts: Jauniešu bezdarbnieku prakses SIA "Granīts LV"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0052/5

90

30

6

1080

260

1495

90

30

8

1440

1607

Projekts: Prakses darba vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem pārtikas ražošanas uzņēmuma SIA "JLM GRUPA" Liepājas ražotnē

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0088/5

90

30

3

450

108

864

90

30

6

900

988

Projekts: Jauniešu bezdarbnieku nodrošināšana ar prakses vietām Liepājas un Ventspils rajonos

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0056/5

45

75

37

16650

4011

22527

90

30

37

6660

6660

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Grobiņas KB" VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0121/5

90

30

11

1320

318

1855

90

30

22

2640

2990

Projekts: Nodarbinātības veicināšana Rendā

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0095/5

90

30

3

810

195

1022

90

30

4

1080

1099

Projekts: Jauniešu bezdarbnieku darba prakšu izveidošana z/s "Zāģeri"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0093/5

90

30

3

450

108

558

90

30

6

900

900

Projekts: Jauniešu nodarbināšana tekstilrūpniecībā SIA "V.O.V.A."

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0018/5

90

30

10

1800

434

2505

90

30

18

3240

3634

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem Saldus pilsētas domē atbilstoši viņu kvalifikācijai

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0017/5

90

30

7

1050

253

1457

90

30

7

1050

1175

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana tirdzniecībā jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Grobiņas KB" VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.1.2.2./0047/5

98

22

3

792

191

1065

110

10

6

720

173

1075

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem salonfrizētavā Cēsīs VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2/0045/2; līgums Nr.2006/111

90

30

6

720

58

778

atvaļinājuma kompensācija

17

6

103

8

112

Projekts: ...

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2/001/2

90

30

2

240

29

269

atvaļinājuma kompensācija

30

4

33

Projekts: Darba prakses vietas sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Belss"

05/APK/3.1.2.2./0053/1

90

30

22

1980

173

2403

Projekts: Jauniešu darba prakšu vietu izveide SIA "Latvijas Ekonomists"

05/APK/3.1.2.2./0069/1

90

30

21

3780

304

4334

Projekts: Darba prakšu vietu izveide jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Lemburga celtniecība"

05/APK/3.1.2.2./0070/1

90

30

27

4050

325

4625

Projekts: Jauniešu darba prakses valsts a/s "Latvijas dzelzceļš"

05/APK/3.1.2.2./0015/1

90

30

39

2340

188

2778

Projekts: Jauniešu darba prakses SIA "Reserv"

05/APK/3.1.2.2./0011/1

90

30

21

3780

304

4334

Projekts: Darba prakses a/s "Rīgas Kinostudija"

05/APK/3.1.2.2./0068/1

90

30

24

4320

347

4917

Projekts: Jauniešu darba prakšu vietas SIA "Lauku atbalsta konsultācijas"

05/APK/3.1.2.2./0071/1

90

30

6

900

72

1222

Projekts: Darba prakses SIA "Rīgas tūrisma aģentūra"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2/0006/1

90

30

14

2100

217

2567

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem un jauniešiem bezdarbniekiem invalīdiem SIA "Rubuls & Co"

05/APK/3.1.2.2./0061/1

90

30

15

2700

260

3210

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem daudzdzīvokļu māju pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā 2006.–2007.gadā

05/APK/3.1.2.2/0044/1

90

30

12

2520

304

3074

Projekts: Kvalificētu jauniešu bezdarbnieku darba prakse IT un biznesa konsultāciju jomā SIA "EUROPROJECTS"

05/APK/3.1.2.2/0003/1

90

30

16

2400

217

2867

Projekts: Prakses vietas SIA "Tirdzniecības aģentūra Diena"

05/APK/3.1.2.2/0117/1

90

30

19

3990

354

4594

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem grīdu izbūves jomā

05/APK/3.1.2.2/0038/1

90

30

8

1200

108

1558

Projekts: Jauniešu darba prakses sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "Telia MultiCom"

05/APK/3.1.2.2/0072/1

90

30

15

1800

145

2195

Projekts: Jauniešu darba prakses SIA "BT Būvmateriāli"

05/APK/3.1.2.2/0073/1

90

30

15

1800

145

2195

Projekts: Nodarbinātības veicināšana Ogres rajonā, iesaistot 17–24 gadus vecus jauniešus bezdarbniekus būvniecības darbos

05/APK/3.1.2.2/0094/1

90

30

17

3180

267

3697

Projekts: Darba prakse jauniešiem, jauniešiem invalīdiem kā iespēja integrēties darba tirgū un sabiedrībā

05/APK/3.1.2.2/0063/1

90

30

31

4650

542

5442

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem a/s "SEVERSTALLAT"

05/APK/3.1.2.2/0008/1

90

30

68

12240

1127

14117

Projekts: Kvalificēto jauniešu bezdarbnieku darba prakse rūpniecības jomā SIA "Rīgas Petss"

05/APK/3.1.2.2/0022/1

90

30

16

2880

260

3390

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem "LTRK"

05/APK/3.1.2.2/0025/1

90

30

15

2250

253

2753

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem SIA "Parketa Nams"

05/APK/3.1.2.2/0020/1

90

30

24

4320

347

4917

 

 

Projekts: Subsidēto darba vietu izveide sociālās atstumtības riska grupu bezdarbniekiem Glūdas pagastā VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2/0009/4

105

15

1

150

36

203

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem bērnu namā–patversmē "Dzeguzīte"

VPD1/ESF/NVA/04/ APK/3.1.2.2./0022/4

118

2

2

28

7

35

119

1

1

7

2

9

Projekts: Darba prakšu vietu izveide jauniešiem bezdarbniekiem pieredzes iegūšanai celtniecības jomā SIA "Aizkraukles būvnieks"

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.1.2.2./0038/4

90

30

3

990

238

1248

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem tirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā SIA "Bezdelīgas-1"

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0051/4

90

30

14

2100

2100

90

30

7

1050

253

1568

Projekts: Darba prakšu vietas jauniešiem bezdarbniekiem ietvju bruģēšanas un labiekārtošanas darbos VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0024/4

90

30

6

1080

1080

14

6

82

82

90

30

3

540

130

670

14

3

41

10

51

Projekts: Jauniešu bezdarbnieku kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas augļkopībā un ar to saistīto nozaru darba tirgū

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0087/4

90

30

9

2430

195

2818

Projekts: Darba prakšu vietu nodrošināšana jauniešiem bezdarbniekiem pašvaldību sadarbības iestādes "Bērzes krasti" pagastos

VPD1/ESF/NVA/05/APK/3.1.2.2./0083/4

90

30

14

2100

199

2500

Kopā

164803

17457

193706

 

XI. Nepieciešamais papildu finansējums minimālās darba algas paaugstināšanai no 90 LVL uz 120 LVL ar 2007.gada 1.janvāri (gadam) Vienotā programmdokumenta 3.3.2.aktivitātes "Subsidēto darba vietu nodrošināšana" ietvaros

Darba alga (LVL)

Darba algas palielinājums (LVL)

Personāla vienību skaits
(cilv.)

Nepieciešamais papildu finansējums darba algai gadam (LVL)
((2. x 3.) x N)

Nepieciešamais papildu finansējums darba devēju valsts obligātajām sociālās apdrošināšanas iemaksām (LVL)
(4. x 24,09 %)

Nepieciešamais papildu finansējums kopā (LVL)
(4. + 5.)

1

2

3

4

5

6

Pamatbudžets

07.05.00 Eiropas Sociālā fonda (ESF) ieviešana

Projekts: Subsidēto darba vietu nodrošināšana sociālās atstumtības riska grupām Rušonas pagastā

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0028/3

90

30

2

600

145

745

90

22

7

1540

371

1911

90

30

30

9000

2168

11168

Projekts: Subsidēto darba vietu nodrošināšana invalīdiem, pirmspensijas vecuma un ilgstošajiem bezdarbniekiem šūšanas uzņēmumā "Jata"

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0052/3

81

39

10

3547

854

4401

Projekts: Pirmspensijas vecuma bezdarbnieku un vecāku pēc bērna kopšanas atvaļinājuma nodarbināšana un nepieciešamo profesionālo sociālā darba iemaņu apguve Liepājas rajona pašvaldībās

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0141/5

90

30

15

4050

976

5684

90

30

30

8100

1951

11526

Projekts: Subsidēto darba vietu nodrošināšana Liepājā, iesaistot ilgstošos un pirmspensijas vecuma bezdarbniekus Liepājas pilsētas teritorijas labiekārtošanā

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0119/5

100

20

40

4800

1156

5956

Projekts: Subsidēto darba vietu izveidošana sociālās atstumtības riskam pakļauto bezdarbnieku grupām Liepājas rajona Grobiņas pagastā SIA "Dārza stils"

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0106/5

110

10

3

360

87

447

Projekts: Darba vietu izveide – Kuldīgas attīstībai

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0070/5

85

35

1

140

34

794

78

42

1

168

40

208

100

20

1

80

19

99

100

20

1

80

19

746

Projekts: Subsidēto darba vietu izveidošana sociālās atstumtības riska grupām SIA "Zvirgzdiņi"

04/APK/3.3.2/0166/1

90

30

proj. vad. 4

1440

347

2037

Projekts: Subsidēto darba vietu izveidošana sociālās atstumtības riskam pakļauto bezdarbnieku grupām Bauskas rajona Gailīšu pagastā SIA "Ints & Co"

VPD1/ESF/NVA/04/APK/3.3.2./0093/4

90

30

1

330

80

410

Kopā

34235

8248

46133

 

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!