• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Dažādi sludinājumi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.12.2006., Nr. 206 https://www.vestnesis.lv/ta/id/150540

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dokumentu, zīmogu atsaukumi

Vēl šajā numurā

28.12.2006., Nr. 206

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Dažādi sludinājumi

Akciju sabiedrības “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS”

kravu pārvadājumu tarifu politika 2007.gadam

Akciju sabiedrības “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS”(BTS) Valde 2006.g. 31.10. (lēmums Nr.09/10 apstiprināja A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” tarifu politiku 2007. gadam

Akciju sabiedrības “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS”(BTS) Padome 2006.g. 21.12. (lēmums Nr.07/12 apstiprināja A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” tarifu politiku 2007. gadam

1.Vispārīgie noteikumi

Akciju sabiedrības “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” (Tālāk - A/S BTS) Tarifu politika 2007.gadam izstrādāta, pamatojoties uz Latvijas Republikas likumdošanu, Starptautisko tranzīta tarifu (STT) un ņemot vērā aktuālās iekšējā un ārējā transporta pakalpojumu tirgus tendences. Tās mērķis ir klientu vajadzību maksimāla apmierināšana transporta pakalpojumos, efektīvu un kvalitatīvu transporta pakalpojumu sniegšana, un peļņas gūšana no sniegtajiem pakalpojumiem, lai sekmētu BTS tālāku attīstību, palielinātu konkurētspēju un īstenotu stratēģiskas prioritātes.

Likmes tiek aprēķinātās saskaņā ar pārvadājumu, kurus veic A/S BTS, attālumiem (no nodošanas stacijas līdz pieostas stacijām).

2.Termini

Šīs tarifu politikas izpratnē:

2.1. “BTS bāzes likmes” ir likmes, kas izveidotas uz Starptautiskā tranzīta tarifa (STT) bāzes .

2.5. “Kravu tranzītpārvadājumi caur jūras ostām” ir pārvadājumi, kas tiek veikti un virzītas caur Latvijas Republikas teritoriju no robežpārejām uz pieostas stacijām (tālākai izvešanas ar ūdens transportu) vai no pieostas stacijām uz robežpārejām (kravas ievestas ar ūdens transportu).

“Līguma likmes” – ir likmes, kas ir noteiktas līgumā. Līgumlikmes pamata ir BTS bāzes likmes.

“LDz stacijas” – ir kravas operācijām atklātās Latvijas dzelzceļa stacijas.

2.8. “LDz pārvadātāja vagoni” – ir LDz pārvadātāja vai no ārzemju dzelzceļu pārvadātājiem nomātie vagoni.

3.Kravu tranzītpārvadājumi caur jūras ostām

3.1. Vispārīgie noteikumi

3.1.1. Kravu tranzītpārvadājumu maksu nosaka līgumos.

Līgumi tiek slēgti par kravu tranzītpārvadājumu maksu Latvijas Republikas teritorija caur jūras ostām.

3.1.2. Ja līgumā nav atrunāti tarifu noteikumi, likme vai pārvadājuma virziens konkrētās kravas pārvadāšanai tiek piemēroti Tarifu politikas noteikumi un likmes.

3.1.3. Ja nav noslēgts līgums par maksu par kravu tranzītpārvadājumiem Latvijas Republikas teritorija caur jūras ostām, tiek piemēroti Starptautiskā tranzīta tarifa (STT) noteikumi un likmes.

STT piemērošanas gadījumā netiek aprēķināts šajā Tarifu politikā paredzētais inflācijas koriģējošais koeficients, infrastruktūras maksas izmaiņas koeficients, pārvadāšanas maksas mainīgā daļa, akcīzes nodokļa izmaiņu maksa un pārvadāšanas maksas papilddaļa.

3.1.4. Tarifu politikas likmes noteiktas katram pārvadājuma virzienam atkarībā no pārvadājamas kravas veida, tā vērtības, bīstamības pakāpes, sūtījuma veida, izmantojamā ritošā sastāva veida, pārvadāšanas attāluma. BTS bāzes likmes izklāstītas 1. pielikumā.

3.1.5. Atkarībā no tirgus konjunktūras var noteikt no Tarifu politikas (BTS bāzes likmēm) likmēm atšķirīgas līgumlikmes.

3.1.6. BTS valdei ir tiesības Tarifu politikas darbības laikā STT ietvaros pazemināt vai paaugstināt Tarifu politikas likmju līmeni un 3.1.8. punktā norādītus koeficientus atsevišķiem pārvadājumu virzieniem un kravu veidiem, ņemot vērā ekonomiskās intereses.

3.1.7. Līgumlikmes tiek noteiktas eiro (EUR), turklāt klienti, kuri ir Latvijas Republikas rezidenti, veic maksājumus latos (LVL), bet klienti, kuri nav Latvijas Republikas rezidenti, veic maksājumus eiro (EUR), vai ASV dolāros (USD). Maksa par papildoperācijām tiek veikta latos (LVL), bet klienti nerezidenti veic maksājumus eiro vai ASV dolāros.

3.1.8. BTS ieņēmumu un izdevumu līdzsvarošanai nosaka:

Pārvadāšanas maksas mainīgo daļu;

Akcīzes nodokļa izmaiņu maksu;

Pārvadāšanas maksas papilddaļu;

Inflācijas koriģējošo koeficientu;

Infrastruktūras maksas izmaiņu koeficientu.

3.1.8.1. Pārvadāšanas maksas mainīgās daļas apmēru, izteiktu EUR par vienu pārvadātās kravas tonnu, nosaka divas reizes gadā periodam no 2007.gada 1. janvāra līdz 30. jūnijam (par periodu no 2006.gada 1. jūnija līdz 2006.gada 30. novembrim) un periodam no 2007.gada 1. jūlija līdz 2007.gada 31. decembrim (par periodu no 2006. gada 1. decembra līdz 2007.gada 31. maijam) atkarībā no dīzeļdegvielas, ko atļauts realizēt Latvijā saskaņā ar Eiropas standartu EN590, vidējās aritmētiskās Platt’s cenas dīzeļdegvielai “Dizel 50 ppm” saskaņā ar 2. pielikumā norādīto tabulu. Pārvadāšanas maksas mainīgo daļu nosaka pēc Latvijas bankas vidējās EUR un USD kursu attiecības atbilstošā perioda – pusgada, par kuru tiks aprēķināta vidējā aritmētiskā Platt’s cena dīzeļdegvielai “Dizel 50 ppm”.

Pārvadāšanas maksas mainīgo daļu piemēro katrai pārvadātās kravas tonnai vagonā.

3.1.8.2. Saskaņā ar Latvijas Republikas likuma “Par akcīzes nodokli” 14. panta 1. punkta 4. apakšpunktu, lai segtu akcīzes nodokļa pieaugumu vilcei izmantojamai dīzeļdegvielai (no Ls 100 par 1000 litriem līdz Ls 164), akcīzes nodokļa izmaiņu maksa piemēro katras pārvadātās kravas tonnai vagonā. Gadījumā, ja akcīzes nodoklis palielināsies virs Ls 164 par 1000 litriem par katriem nākamajiem akcīzes nodokļa Ls 10 maksa tiek palielināta par 0.024 EUR.

Mainoties akcīzes nodokļa atgriešanas principiem, maksa tiks koriģēta.

3.1.8.3. BTS Valdei ir tiesības personāla atalgojuma konkurētspējas nodrošināšanai darba tirgū noteikt līgumos pārvadāšanas maksas papilddaļu katrai pārvadātās kravas tonnai, kas būs spēkā līgumu darbības laikā.

3.1.8.4. Inflācijas koriģējošais koeficients tiek piemērots:

Bāzes likmēm;

Līgumlikmēm;

Maksai par papildoperācijām in citiem ar pārvadājumu saistītiem pakalpojumiem.

Līgumsodiem

Inflācijas koriģējošā koeficienta noteikšanai par pamatu tiek pieņemts:

Valsts centrālās statistikas pārvaldes sniegtais vidējais gada inflācijas indekss, aprēķinātais par 24 mēnešiem (no 2004.gada 1. septembra līdz 2006.gada 1. septembrim), kas tiek attiecināts uz BTS kopējo personāla izmaksu īpatsvaru BTS pārdotās produkcijas ražošanas un administrācijas izmaksas.

Iepriekšējā gadā piemērotais inflācijas koriģējošais koeficients.

3.1.8.5.Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2006. gada 12. aprīļa pieņemto lēmumu Nr.96 par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanas maksas palielināšanu BTS nosaka infrastruktūras maksas izmaiņu koeficientu, ko piemēro bāzes likmēm un līgumlikmēm.

3.8.1.6. Pārvadāšanas maksas mainīgajai daļai, akcīzes nodokļa izmaiņu maksai un pārvadāšanas maksas papilddaļai netiek piemēroti šajā Tarifu politikā paredzētie koeficienti un atlaides par pārvadāto kravas apjomu.

3.1.8.7. Pārvadāšanas maksas daļai, kas iegūta inflācijas koriģējošā koeficienta un infrastruktūras maksas izmaiņu koeficienta piemērošanas rezultātā netiek piemēroti šajā Tarifu politikā paredzētie koeficienti un atlaides par pārvadāto kravas apjomu.

3.1.8.8. Gadījumos, ja mainās akcīzes nodokļa izmaiņu maksa vai infrastruktūras maksas izmaiņu koeficients, BTS to koriģē un publicē laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” ne vēlāk kā 15 dienas pirms grozījumu ieviešanas.

Inflācijas koriģējoša koeficienta lielumu, BTS publicē laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” līdz 25. decembrim.

Pārvadāšanas maksas mainīgo daļu, izteiktu EUR, BTS publicē laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” līdz 25. decembrim un 25.jūnijam.

3.1.8.9. Pēc klienta lūguma aprēķinu vienkāršošanai punktā 3.1.8.1.,3.1.8.2., 3.1.8.3. norādītās pārvadāšanas maksas daļas līgumā var apvienot vienotā pārvadāšanas maksas daļā un punktā 3.1.8.4. , 3.8.1.5. norādītos koeficientus līgumā var apvienot vienotā koeficientā.

3.2. Pārvadāšanas maksas aprēķina kārtība tranzītkravu pārvadājumiem

Vagonsūtījumi.

3.2.1.1.Pārvadāšanas maksa par kravu pārvadājumiem vagonsūtījumos jāaprēķina par sūtījuma aprēķinmasu, bet ne mazāk, kā par svara aprēķinnormu – 25 t.

Sūtījuma masa ietver:

Kravas masu, ieskaitot kravas taru (bruto), kā arī kravai piederoša pārvadājuma aprīkojuma un aizsarglīdzekļu masu;

Noņemamā pārvadājuma aprīkojuma masu, kā arī nenoņemamās pārvadāšanas ierīces, kuru masa nav iekļauta vagona taras masā.

3.2.1.2.Aprēķinot pārvadāšanas masu, vagonsūtījumu masa jānoapaļo līdz pilnai tonnai (aprēķinmasa), pie tam 500 kg un vairāk jānoapaļo līdz pilnai tonnai, bet mazāk par 500 kg jāatmet.

3.2.1.3.Pārvadāšanas maksa par kravu pārvadājumiem kopējā parka vagonos jāaprēķina pēc 1. pielikumā norādītajām likmēm, atkarībā no pārvadājumu maršruta, ritoša sastāva un kravas veida.

4. Atlaides

4.1. Atlaižu piemērošana.

4.1.1. Lai saglabātu pakalpojumu pārdošanas konkurētspēju un piesaistītu kravas pārvadāšanai ar dzelzceļa transportu. BTS piemēro atlaides atkarībā no konkrētiem apstākļiem transporta tirgū.

4.1.2. Atlaižu piemērošanas kārtība tiek atrunāta līgumos starp BTS un klientu, nosakot termiņus, darbības noteikumus un savstarpējo atbildību.

4.2. Atlaide par pārvadāto kravas apjomu

4.2.1. Slēdzot līgumu ar klientiem uz 2007. gadu, BTS var piešķirt atlaidi pārvadāšanas maksai par pārvadāto kravas apjomu atkarībā no pārvadātās kravas apjoma, kravas veida un pārvadāšanas virziena.

4.2.2. Atlaides aprēķinam pārvadātās kravas apjoms tiek rēķināts pēc vagona aprēķinsvara (t.i noapaļots līdz pilnai tonnai, pie tam 500 kg un vairāk jānoapaļo līdz pilnai tonnai, bet mazāk par 500kg jāatmet).

4.2.3. Gadījumos, ja klients laikā nesamaksā par pārvadājumiem un saistītajiem ar tiem pakalpojumiem un līgumsodu, BTS var neaprēķināt atlaidi par pārvadāto kravas apjomu līdz parāda dzēšanas brīdim, izņemot maksājumus, par kuriem radušas domstarpības.

4.3. Maršruta atlaide

4.3.1. Maršruta atlaide ir noteikta līdz 5% apmērā no pārvadāšanas maksas, kas aprēķināta par katru vagonu, un tiek piešķirta kravām, kas pienāk maršrutos Latvijas dzelzceļa ieejas robežstacijā un ir adresētas vienam kravas saņēmējam uz vienu LDz staciju.

Vagonu skaitu maršruta nosaka BTS valde, ņemot vērā vilcienu svara normas un konkrēto dzelzceļa iecirkņu tehniskās iespējas.

5. Tarifu politikas likmju izmaiņu priekšnosacījumi

5.1. BTS var grozīt Tarifu politikas likmes gadījumos, ja notiek:

5.1.1. Grozījumi nodokļu politikā un citos Latvijas Republikas likumdošanas aktos, kas tieši ietekmē dzelzceļa pārvadājumu pakalpojumu cenas;

5.1.2.Stājas spēkā Starptautisko tranzīta tarifa grozījumi;

5.1.3.Ar Sadraudzības dalībvalstu dzelzceļa transporta Padomes lēmumu mainās vagonu lietošanas maksas likmes norēķinos starp dzelzceļiem, ja tās ietekmē BTS pakalpojumu cenas;

5.1.4.mainās maksa par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas lēmumu.

A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” valdes priekšsēdētājs S.Bernotas


Pielikums 1

Dzelzceļa tranzītpārvadājumu tarifu politikas likmes kravu pārvadājumiem caur jūras ostām 2006 gadā (EUR/t)

Pārvadājums maršruts

Sašķīdinātās, saspiestās un zem spiediena izšķaidītās gāzes cisternās

(HKN: 2705,2711,2801,

2804,2811,2814,

2901,2903,2903)

Kravas universālajos un specializētajos vagonos, naftas produkti cisternās (HKN 2706-2709,2713-2715, 2721-2749, 3911,290243)

Pārējas lejamkravas cisternās

1

2

4

5

6

Daugavpils-

Rīga-Krasta,

Mangaļi,

Ziemeļblāzma

5.97

2.97

4.19

Rēzekne-

Rīga-Krasta,

Mangaļi,

Ziemeļblāzma,

6.70

3.33

4.70

A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” valdes priekšsēdētājs S.Bernotas

Degvielas Platt’s pusgada vidējā cena USD / t)

Pārvadāšanas maksas mainīga daļa USD /1t)

Mazāk par 100

-0,165

101-120

-0,132

121-140

-0,099

141-160

-0,066

161-180

-0,033

181-200

0

201-220

0,033

221-240

0,066

241-260

0,099

261-280

0,132

281-300

0,165

301-320

0,198

321-340

0,231

341-360

0,264

361-380

0,297

381-400

0,330

401-420

0,363

421-440

0,396

441-460

0.429

461-480

0.462

481-500

0.495

501-520

0.528

521-540

0.561

541-560

0.594

561-580

0.627

581-600

0.660

601-620

0.693

A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” valdes priekšsēdētājs S.Bernotas

Pielikums 2

Pārvadāšanas maksas mainīgā daļa

Degvielas Platt’s pusgada vidējā cena USD / t)

Pārvadāšanas maksas mainīga daļa USD /1t)

621-640

0.726

641-660

0.759

661-680

0.792

681-700

0.825

701-720

0.858

721-740

0.891

741-760

0.924

761-780

0.957

781-800

0.990

801-820

1.023

821-840

1.056

841-860

1.089

861-880

1.122

881-900

1.155

901-920

1.188

921-940

1.221

941-960

1.254

961-980

1.287

981-1000

1.320

Virs 1000

0.033 USD/1t par katriem Platt’s cenas pieauguma 20 USD

Pielikums 3

Tarifu attālumi, (km)

Stacijas

Mangaļi

Ziemeļblāzma

Daugavpils

224

227

Rēzekne

230

233

A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” valdes priekšsēdētājs S.Bernotas

Akciju sabiedrība “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS informē:

1. Pārvadāšanas maksas mainīgā daļa ar 2007.gada 1. janvāra līdz 30.jūnijam noteikta:

maršrutā Rēzekne-Mangaļi/Ziemeļblāzma - (no Kārsavas)- 0,454 EUR/tn;

maršrutā Rēzekne-Mangaļi/Ziemeļblāzma - (no Zilupes)- 0,435 EUR/tn;

maršrutā Daugavpils-Mangaļi/Ziemeļblāzma - 0,404 EUR/tn;

2. Akcīzes nodokļa izmaiņu maksa :

maršrutā Rēzekne-Mangaļi/Ziemeļblāzma - (no Kārsavas)- 0,228 EUR/tn;

maršrutā Rēzekne-Mangaļi/Ziemeļblāzma - (no Kārsavas)- 0,219 EUR/tn;

maršrutā Daugavpils -Mangaļi/Ziemeļblāzma - 0,203 EUR/tn;

3. Pārvadāšanas maksas papilddaļa:

maršrutā Rēzekne-Mangaļi/Ziemeļblāzma - (no Kārsavas)- 0,288 EUR/tn;

maršrutā Rēzekne-Mangaļi/Ziemeļblāzma - (no Zilupes)- 0,276 EUR/tn;

maršrutā Daugavpils-Mangaļi/Ziemeļblāzma - 0,257 EUR/tn;

Inflācijas koriģējošais koeficients ar 2007.gada 1.janvāra –1.102.

Infrastruktūras maksas izmaiņu koeficients ar 2007.gada 1.janvāra- 1.06.

A/S “BALTIJAS TRANZĪTA SERVISS” valdes priekšsēdētājs S.Bernotas


 

 

Lūgums atsaukties

Nama Elizabetes ielā 91/93 īpašniece Vija Lauma Freidensone, pers. kods 0105XX-XXXXX, lūdz līdz 2007.gada 10.janvārim atsaukties 2006.gada 1.decembrī Anglijā mirušās AUSMAS AKVORTES (Acworth), dzim. Tolēna, 1931.gada 4.novembrī), mantiniekus, lai atbrīvotu dzīvokli no tur esošām mantām. Kontakttālrunis 29455307.

 

Paziņojums

Jelgavas pilsētas un rajona policijas pārvaldes Kārtības policijas birojs vēlas noskaidrot īpašnieku šādām papīra naudas zīmēm:

1) piecām Lietuvas 10 litu papīra naudas zīmēm ar nr. AA 1020736, AD 0855732, AA 9990413, AC 0498360, AE 6188853;

2) vienai Lietuvas 20 litu papīra naudas zīmei ar nr. AA 9510068;

3) vienai Latvijas 10 latu papīra naudas zīmei ar nr. A 6823803 E;

kā arī:

4) četrām Lietuvas 2 litu metāla monētām;

5) vienai Lietuvas 5 lītu metāla monētai;

6) vienai Latvijas 1 lata metāla monētai;

7) vienai Latvijas 50 santīmu metāla monētai;

8) divām Latvijas 10 santīmu metāla monētām;

9) vienai Latvijas 5 santīmu metāla monētai;

10) vienai Latvijas 20 santīmu metāla monētai;

11) vienai Latvijas 2 santīmu metāla monētai.

Augstāk minēta nauda tika atrasta 2005.gada 29.janvārī Valsts robežsardzes Jelgavas pārvaldes Elejas robežapsardzības nodaļas Meitenes robežkontroles punktā.”

 

Paziņojums par saistošo noteikumu pieņemšanu

Limbažu rajona Braslavas pagasta padome apstiprināja saistošos noteikumus nr.3 “Par sadzīves atkritumu savākšanu, transportēšanu, šķirošanu, pārstrādi un noglabāšanu” (08.12.2006. protokols nr.16.5.) un saistošos noteikumus nr.4 “Braslavas pagasta sabiedriskās kartības, teritoriju un namu uzturēšanas un sanitārās tīrības nodrošināšanas noteikumi” (08.12.2006., protokols nr.16.6.). Ar pilnu saistošo noteikumu tekstu var iepazīties Limbažu rajona Braslavas pagasta padomē “Kalnārēs”, Braslavas pag., Limbažu raj., tālr. 4031006.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!