Apdrošināšanas uzraudzības inspekcija
Rīkojums Nr. 110
Rīgā 1999. gada 26. jūlijāPar kārtību, kādā apdrošinātājs saņem atļauju nosaukuma maiņai
Pamatojoties uz Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likuma 24.pantu:
1. Apstiprināt kārtību, kādā apdrošinātājs saņem atļauju nosaukuma maiņai.
2. Atzīt Valsts Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijas 1996.gada
13.septembra rīkojumu Nr.87 "Par kārtību, kādā izdarāma apdrošinātāja nosaukuma maiņa" par spēku zaudējušu.
Priekšnieks G.Romeiko
Apstiprināts ar Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijas priekšnieka
1999.gada 26.jūlija rīkojumu Nr.110
Kārtība, kādā apdrošinātājs saņem atļauju nosaukuma maiņai
1. Lai Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijā (turpmāk - Inspekcija) saņemtu atļauju apdrošinātāja nosaukuma maiņai, apdrošinātājs iesniedz Inspekcijā šādus dokumentus:
1.1. Inspekcijai adresētu vēstuli ar lūgumu atļaut mainīt apdrošinātāja nosaukumu, kā arī nosaukuma maiņas nepieciešamības pamatojumu. Vēstuli paraksta apdrošinātāja vadītājs;
1.2. apdrošinātāja vadītāja apliecinātu apdrošinātāja statūtos attiecīgi pilnvarotās institūcijas sēdes protokola kopiju ar lēmumu par apdrošinātāja nosaukuma maiņu;
1.3. statūtu grozījumus vai statūtu jauno redakciju.
2. Nosaukums nedrīkst atkārtot Latvijā vai ārvalstīs zināmu apdrošinātāju nosaukumu.
3. Ja Inspekcija atsaka apdrošinātājam sniegt atļauju nosaukuma maiņai, tad šim atteikumam jābūt motivētam.