Apdrošināšanas uzraudzības inspekcija
Rīkojums Nr. 114 Rīgā 1999. gada 26. jūlijā
Par kārtību, kādā apdrošinātājs saņem atļauja juridiskās adreses maiņai
Pamatojoties uz Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likuma 24.pantu, Apstiprināt kārtību, kādā apdrošinātājs saņem atļauju juridiskās adreses maiņai.
Priekšnieks G.Romeiko
Apstiprināts ar Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijas priekšnieka
1999.gada 26.jūlija rīkojumu Nr.114
Kārtība, kādā apdrošinātājs saņem atļauju juridiskās adreses maiņai
1. Lai Apdrošināšanas uzraudzības inspekcijā (turpmāk - Inspekcija) saņemtu atļauju apdrošinātāja juridiskās adreses maiņai, apdrošinātājs iesniedz Inspekcijā šādus dokumentus:
1.1. Inspekcijai adresētu vēstuli ar lūgumu atļaut mainīt apdrošinātāja juridisko adresi. Vēstuli paraksta apdrošinātāja vadītājs;
1.2. notariāli apliecinātu dokumenta kopiju, kas apstiprina apdrošinātāja juridisko adresi;
1.3. statūtu grozījumus vai statūtu jauno redakciju.
2. Ja Inspekcija atsaka izsniegt atļauju, tā apdrošinātājam nosūta Inspekcijas priekšnieka parakstītu vēstuli, kurā norādīti atteikuma iemesli.