Amatu konkursi
Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz Cēsu nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas
Maksājumu analīzes sektora vecākā nodokļu inspektora ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt analīzi par nodokļu maksātāju pārskatos un deklarācijās iesniegtajām ziņām
- apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem
- sagatavot informatīvās vēstules nodokļu maksātājiem par analīzes rezultātā - konstatētajām nepilnībām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta 1.daļas prasībām
- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedībā
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- analītiskā domāšana
- spēja uzkrāt un izmantot daudzveidīgu informāciju
- prasme strādāt ar datoru MS Office (Word, Excel, Outlook)
Piedāvājam:
- sociālās garantijas
- interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.
Adrese: VID Vidzemes reģionālās iestādes Personāla daļai, Beātes iela 49, Valmiera, LV 4201, (ar norādi “Konkursam uz ierēdņa amatu”).
Tālrunis 64207736, fakss 64207798.
Rīgas – Ogres virsmežniecība izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Birzgales mežniecības mežziņa amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstības Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- pieredze meža nozares darbā ne mazāka par 5 gadiem
- autovadītāja tiesības
Pieteikumu un ziņas par sevi - motivētu iesniegumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā iesniegt Rīgas – Ogres virsmežniecībā personīgi vai pa pastu Ogrē, Brīvības ielā 129, LV - 5001; tālr. uzziņām 5035620, 5035624.
Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde
izsludina atkārtotu konkursu uz Cēsu nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas
Pārskatu un deklarāciju sektora galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt pārskatu un deklarāciju pieņemšanu un ievadīšanu
- veikt ievadītās informācijas kvalitātes pārbaudes
- paziņot nodokļu maksātājiem par kļūdām pārskatos un deklarācijās
- veikt aprēķināto un nomaksāto nodokļu salīdzināšanu ar nodokļu maksātāju iesniegtajiem pārskatiem
- iesniegšanas termiņu kavētājiem nosūtīt brīdinājuma vēstules, informēt par atbildību pārskatu un deklarāciju neiesniegšanas gadījumā
- noteiktos termiņos sagatavot nepieciešamo informāciju vadībai
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta 1.daļas prasībām
- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedībā
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- analītiskā domāšana
- spēja uzkrāt un izmantot daudzveidīgu informāciju
- prasme strādāt ar datoru MS Office (Word, Excel, Outlook)
Piedāvājam:
- sociālās garantijas
- interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.
Adrese: VID Vidzemes reģionālās iestādes Personāla daļai, Beātes iela 49, Valmiera, LV 4201, (ar norādi “Konkursam uz ierēdņa amatu”).
Tālrunis 64207736, fakss 64207798.
Valsts ieņēmumu dienesta Vidzemes reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz Alūksnes nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas
Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektora ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- saņemt un reģistrēt visu veidu nodokļu pārskatus un deklarācijas
- sekot lai nodokļu maksātāji ievēro pārskatu un deklarāciju iesniegšanas termiņus
- paziņot nodokļu maksātājam par kļūdām pārskatos
Prasības pretendentiem/ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta 1.daļas prasībām
- vēlamas zināšanas nodokļu likumdošanā
- māka orientēties normatīvajos aktos
- prasme analizēt situāciju un pieņemt lēmumus
- iemaņas darbā ar datoru
- atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- sociālās garantijas
- interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas.
Adrese: VID Vidzemes reģionālās iestādes Personāla daļai, Beātes iela 49, Valmiera, LV 4201, (ar norādi “Konkursam uz ierēdņa amatu”).
Tālrunis 64207736, fakss 64207798.
Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Aizsardzības ministrijas padomnieks Iepirkumu kontroles nodaļā
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” prasībām (otrās kategorijas pieeja slepeniem valsts noslēpuma objektiem)
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskajā vai ekonomikas jomā), kas vēlams papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām (iepirkumu jomā)
darba pieredze (līdz vienam gadam) valsts pārvaldē un publisko iepirkumu jomā
- pieredze dokumentu (normatīvo aktu) izstrādē
- vēlamas svešvalodas (angļu) zināšanas
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt ar datoru (Word, Excel-profesionālas zināšanas, Power Point, datu bāze-darba iemaņas)
Galvenie amata pienākumi:
- iepirkumu procedūru izvērtēšana un finanšu resursu lietderīgas izlietošanas kontrole, dalība Aizsardzības ministrijas iepirkumu kontroles politikas izstrādāšanā, kā arī citi pienākumi atbilstoši amata aprakstam.
Ar amata pienākumiem var iepazīties AM mājas lapā.
Pieteikuma anketu (anketas var saņemt Personāla nodaļā), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā (119.kab.) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, vai aizpildīt pieteikuma anketu ministrijas mājas lapā: www.mod.gov.lv sadaļā Vakances, CV un izglītības dokumenta kopiju atsūtot pa fakss 7210412.
Uzziņas pa tālr. 7335268, 7335200.
Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu -
Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta
Eiropas Savienības Strukturālo pasākumu daļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)
- izpratne par Eiropas Savienības darbības pamatprincipiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem
- prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- svešvalodu (vēlams angļu) zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel, Power Point)
augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikabilitāte
Pienākumi:
- izstrādāt Eiropas Zivsaimniecības fonda pasākumu administrēšanas procedūras
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendenta iesniegtos projekta iesniegumus
- sagatavot administratīvos aktus par iesniegtajiem projektu iesniegumiem
- veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites
- veikt informācijas apriti ar citām valsts institūcijām un sniegt atbildes uz uzņēmumu un iedzīvotāju iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu
- radošu un atbildīgu amatu valsts pārvaldes institūcijā
- darbu draudzīgā kolektīvā
- stabilu, konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67027874.
Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu
- Atbalsta departamenta Kompensāciju daļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)
- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem
- prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- svešvalodu (vēlams angļu) zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel, Power Point) un - Interneta pārlūkprogrammām
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikabilitāte
Pienākumi:
- izstrādāt ES un Latvijas likumdošanas prasībām atbilstošas ES atbalsta saņemšanas administrēšanas procedūras kompensāciju veida pasākumiem
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projekta pieteikumus ES atbalsta saņemšanai
- veikt pretendentu pieteikumu administrēšanu, izmantojot informācijas sistēmas
- sagatavot administratīvos aktus savas kompetences ietvaros;
- veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot un analizēt finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites un prognozes
- veikt informācijas apriti ar citām valsts institūcijām un sniegt atbildes uz uzņēmumu un iedzīvotāju iesniegumiem, sūdzībām
Mēs piedāvājam:
- radošu un atbildīgu amatu valsts pārvaldes institūcijā
- atsaucīgus kolēģus, uz izaugsmi orientētu darba vidi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67027874.
Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu
- Atbalsta departamenta Vietējo attīstības stratēģiju daļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)
- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un - mehānismiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem
- prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- svešvalodu (vēlams angļu) zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel, Power Point)
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikabilitāte
Pienākumi:
- piedalīties ES un Latvijas likumdošanas prasībām atbilstošas ES atbalsta saņemšanas administrēšanas procedūras izstrādāšanā, īpaši attiecībā uz LEADER pieejas pasākumu īstenošanu
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus ES atbalsta saņemšanai
- veikt pretendentu pieteikumu administrēšanu, izmantojot informācijas sistēmas
- veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites un prognozes, veikt jaunākās informācijas izvērtēšanu, apstrādi un uzturēšanu
- veikt informācijas apmaiņu ar citām valsts institūcijām, atbalsta pretendentiem, kā arī - sniegt atbildes uz uzņēmumu un iedzīvotāju iesniegumiem
- sagatavot administratīvos aktus savas kompetences ietvaros
- iesaistīties normatīvo aktu ieviešanā, veikt to apkopošanu, izvērtēšanu, sekot līdzi izmaiņām likumdošanā, analizēt un pielietot tās savā darbā
Mēs piedāvājam:
- radošu un atbildīgu amatu valsts pārvaldes institūcijā
- atsaucīgus kolēģus, uz izaugsmi orientētu darba vidi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 67027874.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Muitas pārvaldes MKP “Jēkabpils” muitas uzraugs
Galvenie pienākumi:
- Kontrolēt pāri muitas robežai pārvietojamos transporta līdzekļus un preces; noteikt likumdošanā paredzētos muitas maksājumus; nodrošināt kvalitatīvu muitas kontroli un dokumentu noformēšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai; nepieļaut nemuitotu preču pārvietošanu pāri ES muitas robežai MKP teritorijā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas muitas likumdošanā
- spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- stabilitāti un sociālās garantijas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- profesionālā pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā kopš sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
ADRESE: VID Zemgales reģionālā iestāde, Jelgavā, Mātera ielā 57, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Muitas pārvaldes MKP “Jēkabpils” muitas uzrauga amatu”). Tālrunis uzziņām 3007373, 3007395.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu
(viena vakance) - Vidēja termiņa attīstības plānošanas departamenta
Reģionu attīstības nodaļas
vecākais referents
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- zināšanas reģionālās attīstības un reģionālās politikas jomā
- labas svešvalodu (angļu, vācu, krievu valodas) zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- sadarbībā ar ministrijas Juridisko departamentu izstrādāt tiesību aktu projektus, - nodrošināt to virzību uz Ministru kabinetu un koordinēt pieņemto tiesību aktu ieviešanu
- nodrošināt Reģionālās attīstības likuma ieviešanu plānošanas reģionos
- sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem tiesību aktiem reģionu attīstības statusa nostiprināšanai
- piedalīties plānošanas reģionu sadarbības komisiju darba plānošanā un koordinācijā
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sniegt atbildes un atzinumus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(viena vakance) - Vidēja termiņa attīstības plānošanas departamenta
Reģionu attīstības nodaļas vecākais referents
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- zināšanas reģionālās attīstības un reģionālās politikas jomā
- labas svešvalodu (angļu, vācu, krievu valodas) zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- koordinēt stratēģiskās plānošanas sistēmas izveidošanu un ieviešanu reģionālajā un vietējā līmenī
- veikt plānošanas reģionu un pilsētu attīstības plānošanas dokumentu izstrādes un īstenošanas metodisko vadību, nodrošinot to koordināciju ar valsts un nozaru attīstības plānošanas dokumentiem
- piedalīties priekšlikumu izstrādē reģionālās attīstības atbalsta instrumentu izveidošanai, kas vērsti uz plānošanas reģionu kapacitātes stiprināšanu
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sniegt atbildes un atzinumus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājas lapā www.raplm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7770425.
Amatu konkursa rezultāti
Bērnu un ģimenes lietu ministrija
paziņo, ka konkursa kārtībā Bērnu un ģimenes lietu ministrijas
Jaunatnes lietu departamenta vecākās referentes amatā 2007.gada
12.jūnijā ir iecelta MĀRA ĀBOLIŅA.