• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2007. gada 26. jūnija noteikumi Nr. 419 "Kārtība, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.06.2007., Nr. 104 https://www.vestnesis.lv/ta/id/159648

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.435

Grozījumi Ministru kabineta 2005.gada 8.marta noteikumos Nr.175 "Recepšu veidlapu izgatavošanas un uzglabāšanas, kā arī recepšu izrakstīšanas noteikumi"

Vēl šajā numurā

29.06.2007., Nr. 104

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 419

Pieņemts: 26.06.2007.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta noteikumi Nr.419 

Rīgā 2007.gada 26.jūnijā (prot. Nr.37 4.§)

Kārtība, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 7.pantu, 14.panta pirmo daļu un 18.panta 1.punktu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka par horizontālo politiku koordināciju atbildīgās institūcijas un kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk – Eiropas Savienības fonds) vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un Eiropas Savienības fondu ieviešanu, tai skaitā iepirkuma dokumentācijas un iepirkuma procedūras norises izlases veida pirmspārbaudi.

2. Starpniekinstitūcijas funkcijas nodrošina:

2.1. šādas atbildīgās iestādes:

2.1.1. Ekonomikas ministrija;

2.1.2. Finanšu ministrija;

2.1.3. Izglītības un zinātnes ministrija;

2.1.4. Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts;

2.1.5. Kultūras ministrija;

2.1.6. Labklājības ministrija;

2.1.7. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija;

2.1.8. Satiksmes ministrija;

2.1.9. Valsts kanceleja;

2.1.10. Veselības ministrija;

2.1.11. Vides ministrija;

2.2. šādas sadarbības iestādes:

2.2.1. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

2.2.2. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

2.2.3. Mājokļu aģentūra;

2.2.4. Nodarbinātības valsts aģentūra;

2.2.5. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

2.2.6. Sabiedrības integrācijas fonds;

2.2.7. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;

2.2.8. Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra.

3. Par horizontālo politiku koordināciju (atzinumu sagatavošana par Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu un  tiesību  aktu projektiem Eiropas Savienības fondu jomā, līdzdalība ikgadējo ziņojumu sagatavošanā par darbības programmu ieviešanu, Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlasei nepieciešamās informācijas sniegšana) ir atbildīgas šādas institūcijas:

3.1. Labklājības ministrija – par vienlīdzīgu iespēju horizontālo politiku dzimumu līdztiesības, invaliditātes un novecošanās jautājumos;

3.2. Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts – par informācijas sabiedrības horizontālo politiku;

3.3. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija – par teritorijas līdzsvarotas attīstības horizontālo politiku un Rīgas starptautiskās konkurēt­spējas horizontālo politiku;

3.4. Vides ministrija – par ilgtspējīgas attīstības horizontālo politiku vides aizsardzības jautājumos;

3.5. Finanšu ministrija – par makroekonomiskās stabilitātes horizontālo politiku.

4. Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmējs (turpmāk – finansējuma saņēmējs) var īstenot Eiropas Savienības fonda projektu sadarbībā ar institūciju, kas ir izpildījusi šādus nosacījumus:

4.1. atbilst prasībām, kas darbības programmas papildinājumā norādītajā Eiropas Savienības fonda aktivitātes vai apakš­aktivitātes (turpmāk – aktivitāte) īstenošanas kārtībā noteiktas partneriem;

4.2. iesaistās Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanā ar tās valdījumā vai īpašumā esošu mantu, intelektuālo īpašumu, finansējumu vai cilvēkresursiem;

4.3. Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanas laikā un pēc tam gūst jebkādu materiālu vai nemateriālu labumu.

5. Eiropas Savienības fonda projekta (izņemot lielos projektus) ietvaros radušās izmaksas var uzskatīt par attiecināmām pēc tam, kad stājusies spēkā kārtība, kādā īsteno darbības programmas papildinājumā minētās aktivitātes (turpmāk – aktivitātes īstenošanas kārtība). Aktivitātes īstenošanas kārtībā nosaka projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus, prasības projekta iesniedzējiem, atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, to kompetences sadalījumu, sadarbību un funkcionālās padotības formu, kā arī Eiropas Savienības fonda projekta iesniegumā sniedzamās ziņas saskaņā ar šo noteikumu 1., 2. un 3.pielikumu. Pirms aktivitātes īstenošanas kārtības spēkā stāšanās, bet ne agrāk kā ar 2006.gada 24.oktobri par attiecināmām var uzskatīt izmaksas, kas saistītas ar Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma un pamatojošās dokumentācijas sagatavošanu iesniegšanai atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē, lai varētu pieņemt lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja šādas izmaksas atbilst aktivitātes īstenošanas kārtībā noteiktajām prasībām. Lielā projekta ietvaros radušās izmaksas var uzskatīt par attiecināmām izmaksām ar 2006.gada 24.oktobri, ja tās atbilst aktivitātes īstenošanas kārtībā noteiktajām prasībām.

II. Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu sagatavošana, apstiprināšana un grozījumu izdarīšana

6. Vadošā iestāde sadarbībā ar Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajām institūcijām izstrādā un iesniedz noteiktā kārtībā Ministru kabinetā valsts stratēģiskā ietvardokumenta un darbības programmu projektus.

7. Vadošā iestāde nodrošina pārstāvību sarunās ar Eiropas Komisiju par valsts stratēģiskā ietvardokumenta un darbības programmu apstiprināšanu.

8. Grozījumus valsts stratēģiskajā ietvardokumentā un darbības programmās izdara šādā kārtībā:

8.1. uzraudzības komitejas locekļi sagatavo un iesniedz uzraudzības komitejas sekretariātā priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem;

8.2. uzraudzības komitejas sekretariāts sagatavo un iesniedz uzraudzības komitejā grozījumu projektu lēmuma pieņemšanai;

8.3. ja uzraudzības komiteja atbalsta grozījumu izdarīšanu, vadošā iestāde grozījumu projektu iesniedz noteiktā kārtībā Ministru kabinetā;

8.4. pēc Ministru kabineta lēmuma pieņemšanas par grozījumu apstiprināšanu vadošā iestāde grozījumu projektu iesniedz apstiprināšanai Eiropas Komisijā;

8.5. vadošā iestāde 10 darbdienu laikā pēc Eiropas Komisijas lēmuma saņemšanas informē par to uzraudzības komitejas locekļus.

9. Vadošā iestāde sadarbībā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vadībā iesaistītajām institūcijām izstrādā un iesniedz saskaņošanai uzraudzības komitejā darbības programmas papildinājumu. Saskaņoto darbības programmas papildinājumu vadošā iestāde iesniedz apstiprināšanai Ministru kabinetā.

10. Grozījumus darbības programmas papildinājumā izdara šādā kārtībā:

10.1. uzraudzības komitejas locekļi sagatavo un iesniedz uzraudzības komitejas sekretariātā priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem;

10.2. uzraudzības komitejas sekretariāts sagatavo un iesniedz grozījumu projektu uzraudzības komitejā;

10.3. ja uzraudzības komiteja atbalsta grozījumu izdarīšanu, vadošā iestāde iesniedz grozījumu projektu apstiprināšanai Ministru kabinetā;

10.4. ja Ministru kabinets neapstiprina uzraudzības komitejas atbalstīto grozījumu projektu vai ierosina tādus precizējumus darbības programmas papildinājumā, kas nav atbalstīti uzraudzības komitejā šo noteikumu 10.1., 10.2. un 10.3.apakšpunktā minētajā kārtībā, vadošā iestāde ierosina atlikt jautājuma izskatīšanu Ministru kabinetā un informē uzraudzības komiteju par Ministru kabineta lēmumu neapstiprināt tās atbalstīto grozījumu projektu vai par Ministru kabineta ierosinātajiem precizējumiem;

10.5. vadošā iestāde 10 darbdienu laikā pēc Ministru kabineta lēmuma pieņemšanas informē par to uzraudzības komitejas locekļus.

III. Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu atlase

11. Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumus atlasa šādā kārtībā:

11.1. ja atlase ir ierobežota, atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde nosūta uzaicinājumu iesniegt Eiropas Savienības fonda projekta iesniegumu ierobežotam Eiropas Savienības fonda projektu iesniedzēju lokam atbilstoši aktivitātes īstenošanas kārtībai;

11.2. atklātu atlasi atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde uzsāk ne agrāk kā mēnesi pēc aktivitātes īstenošanas kārtības spēkā stāšanās;

11.3. atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde izveido Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju atsevišķi katrai Eiropas Savienības fonda aktivitātei;

11.4. atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde izstrādā, apstiprina un ievieto savā mājas lapā internetā Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību, kā arī projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas;

11.5. atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde izvērtē Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumus atbilstoši Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem;

11.6. atbildīgās iestādes vai sadarbības iestādes vadītājs pieņem lēmumu par Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu un piecu darbdienu laikā informē par to Eiropas Savienības fonda projekta iesniedzēju.

12. Ja atbildīgajai iestādei vai sadarbības iestādei ir pieejami finanšu resursi civiltiesiska līguma par Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanu (turpmāk – līgums) vai vienošanās par Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) saistību izpildei, tā ar finansējuma saņēmēju slēdz līgumu vai vienošanos 30 darbdienu laikā pēc:

12.1. lēmuma pieņemšanas par Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja lēmumā nav ietverti nosacījumi;

12.2. lēmumā par Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma apstiprināšanu norādīto nosacījumu izpildes (arī pēc Eiropas Savienības fonda projekta saņemšanas, kas precizēts saskaņā ar šo noteikumu 14.punktu), ja lēmumā ir ietverti nosacījumi.

13. Ja atbildīgajai iestādei vai sadarbības iestādei nav pieejami finanšu resursi līguma vai vienošanās saistību izpildei un ar finansējuma saņēmēju nav iespējams noslēgt līgumu vai vienošanos 30 darbdienu laikā (šo noteikumu 12.punkts), atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde slēdz līgumu vai vienošanos piecu darbdienu laikā pēc tam, kad tai kļūst pieejami finanšu resursi.

14. Pēc lēmuma pieņemšanas par Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma apstiprināšanu, bet pirms līguma vai vienošanās noslēgšanas finansējuma saņēmējs var lūgt atbildīgo iestādi vai sadarbības iestādi precizēt Eiropas Savienības fonda projekta iesniegumā norādīto kontaktinformāciju vai informāciju par bankas rekvizītiem, kā arī Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanas uzsākšanas laiku vai izmaksu plānojumu sadalījumā pa gadiem. Precizējumus izdara šādā kārtībā:

14.1. finansējuma saņēmējs par nepieciešamajiem precizējumiem paziņo iestādei, kura ir pieņēmusi lēmumu par Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma apstiprināšanu;

14.2. šo noteikumu 14.1.apakšpunktā minētā iestāde pieņem lēmumu par Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma precizēšanu un 10 darbdienu laikā informē par to finansējuma saņēmēju;

14.3. ja šo noteikumu 14.2.apakšpunktā minētais lēmums ir pozitīvs, finansējuma saņēmējs precizēto Eiropas Savienības fonda iesnieguma projektu iesniedz atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē līguma vai vienošanās noslēgšanai.

IV. Lielā projekta apstiprināšana

15. Atbildīgās iestādes vai sadarbības iestādes vadītājs 15 darbdienu laikā pēc lielā projekta saņemšanas pieņem lēmumu par lielā projekta iesnieguma atbilstību vai neatbilstību Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem.

16. Ja atbildīgās iestādes vai sadarbības iestādes vadītājs pieņem lēmumu par lielā projekta iesnieguma atbilstību Eiropas Savienības fonda projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem, atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde iesniedz lielā projekta iesniegumu vadošajā iestādē.

17. Vadošā iestāde 10 darbdienu laikā saskaņo lielā projekta iesniegumu.

18. Ja vadošā iestāde nesaskaņo lielā projekta iesniegumu, atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde 10 darbdienu laikā pēc vadošās iestādes lēmuma saņemšanas nodrošina lielā projekta iesnieguma precizēšanu saskaņā ar vadošās iestādes komentāriem un iesniedz atkārtoti vadošajā iestādē.

19. Pēc lielā projekta iesnieguma saskaņošanas vadošā iestāde to iesniedz Eiropas Komisijā.

20. Atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde 30 darbdienu laikā pēc Eiropas Komisijas lēmuma pieņemšanas ar finansējuma saņēmēju slēdz līgumu vai vienošanos par lielā projekta īstenošanu. Līgums vai vienošanās ietver arī datumu, ar kuru veiktās izmaksas uzskata par attiecināmām.

21. Pēc Eiropas Komisijas attiecīga lēmuma pieņemšanas grozījumus lielajā projektā izdara kārtībā, kādā apstiprina lielo projektu.

22. Ja Eiropas Savienības fonda projekta sākotnēji apstiprinātās izmaksas pieaug virs lielā projekta minimālā finansiālā apjoma, finansējuma saņēmējs izdara grozījumus Eiropas Savienības fonda projektā un virza to apstiprināšanai šo noteikumu IV nodaļā noteiktajā kārtībā.

V. Grozījumu izdarīšana Eiropas Savienības fonda projektā

23. Ja pēc līguma vai vienošanās noslēgšanas Eiropas Savienības fonda projektā nepieciešami grozījumi, finansējuma saņēmējs iesniedz grozījumu pieprasījumu atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē, ar kuru noslēgts līgums vai vienošanās.

24. Ja mainījušies finansējuma saņēmēja pamatdati (kontaktinformācija un bankas rekvizīti), atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde pēc paziņojuma saņemšanas izdara atbilstošus līguma vai vienošanās grozījumus.

25. Ja mainījusies informācija, kas neattiecas uz finansējuma saņēmēja pamatdatiem, atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde, ar kuru noslēgts līgums vai vienošanās, 25 darbdienu laikā izvērtē iesniegto grozījumu pieprasījumu un:

25.1. piecu darbdienu laikā izdara atbilstošus līguma vai vienošanās grozījumus un informē par to finansējuma saņēmēju;

25.2. pieņem lēmumu neizdarīt līguma vai vienošanās grozījumus un piecu darbdienu laikā informē par to finansējuma saņēmēju, norādot atteikuma pamatojumu, kā arī informāciju par nepieciešamajiem precizējumiem grozījumu pieprasījumā un tā atkārtotas iesniegšanas kārtību.

VI. Līguma vai vienošanās saturs

26. Atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde līgumā vai vienošanās dokumentā sniedz vismaz šādu informāciju:

26.1. mērķi;

26.2. atbildīgās iestādes vai sadarbības iestādes un finansējuma saņēmēja rekvizīti;

26.3. atbildīgās iestādes vai sadarbības iestādes, finansējuma saņēmēja un Eiropas Savienības fonda projekta sadarbības institūcijas tiesības un pienākumi;

26.4. noteikto darbību izpildes termiņi;

26.5. laikposms, kurā veiktās izmaksas var uzskatīt par attiecināmām;

26.6. Eiropas Savienības fonda maksājuma pieprasījuma sagatavošanas un iesniegšanas kārtība;

26.7. Eiropas Savienības fonda un valsts budžeta finansējuma izmaksas kārtība;

26.8. Eiropas Savienības fonda projekta finanšu kontroles, audita un citu pārbaužu veikšanas kārtība;

26.9. pārskatu iesniegšanas kārtība;

26.10. šo noteikumu 24.punktā minēto paziņojumu iesniegšanas kārtība un atzīšana par saistošiem;

26.11. ar Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanu saistīto dokumentu uzglabāšanas termiņš;

26.12. ja Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanā tiek iesaistīts partneris, – finansējuma saņēmēja un tā sadarbības institūcijas sadarbības noteikumi;

26.13. maksājumu atlikšanas, to apmēra samazināšanas vai maksājumu apturēšanas noteikumi;

26.14. līguma vai vienošanās darbības laiks, to grozīšanas un izbeigšanas kārtība.

27. Atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde līgumā papildus šo noteikumu 26.punktā minētajai informācijai ietver šādus noteikumus:

27.1. saistību tiesību pastiprinājumi un sankcijas (līgumsoda apmērs un aprēķināšanas kārtība);

27.2. finansējuma saņēmēja apliecinājumi, kas saistīti ar attiecīgā projekta īstenošanu.

VII. Eiropas Savienības fonda projekta iepirkuma pirmspārbaude

28. Finansējuma saņēmējs piecu darbdienu laikā pēc līguma vai vienošanās noslēgšanas iepirkuma plānu iesniedz atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē.

29. Atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde 10 darbdienu laikā pēc iepirkuma plāna saņemšanas pārbauda, vai tas ir aizpildīts saskaņā ar šo noteikumu 4.pielikumu un vai līguma priekšmets atbilst finansējuma saņēmēja apstiprinātā projekta plānotajām darbībām. Ja nepieciešams, atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde lūdz finansējuma saņēmēju precizēt iepirkuma plānu piecu darbdienu laikā.

30. Ja finansējuma saņēmējs lielā projekta ietvaros veic iepirkumu pirms līguma vai vienošanās noslēgšanas, tas pirms iepirkuma procedūras uzsākšanas iepirkuma plānu iesniedz atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē. Atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde piecu darbdienu laikā pēc iepirkuma plāna saņemšanas pārbauda, vai tas ir aizpildīts saskaņā ar šo noteikumu 4.pielikumu un, ja nepieciešams, lūdz finansējuma saņēmēju precizēt iepirkuma plānu piecu darbdienu laikā. Iepirkumu uzraudzības birojs izskata iepirkuma plānu un veic iepirkuma pirmspārbaudi šo noteikumu VII nodaļā noteiktajā kārtībā.

31. Atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde triju darbdienu laikā pēc iepirkuma plāna izskatīšanas iesniedz iepirkuma plānu Iepirkumu uzraudzības birojā. Iepirkumu uzraudzības birojs piecu darbdienu laikā pēc iepirkuma plānu saņemšanas izskata iepirkuma plānu un, ja konstatē, ka tajā iekļautā informācija liecina par iespējamiem normatīvo aktu publisko iepirkumu jomā pārkāpumiem, informē attiecīgo finansējuma saņēmēju un atbildīgo iestādi vai sadarbības iestādi, kura iepirkuma plānu iesniegusi Iepirkumu uzraudzības birojā.

32. Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanas laikā finansējuma saņēmējs, ja nepieciešams, iepirkuma plānu aktualizē un iesniedz izskatīšanai atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē šo noteikumu 29. un 31.punktā noteiktajā kārtībā.

33. Iepirkuma plāna iesniegšanas pienākums Iepirkumu uzraudzības birojā neierobežo finansējuma saņēmēju uzsākt iepirkuma procedūru.

34. Iepirkumu uzraudzības birojs, pamatojoties uz saņemtajiem iepirkuma plāniem, izstrādā Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu pirmspārbaužu plānu. Pirmspārbaudes veic vienmērīgi kalendāra gada laikā.

35. Līdz iepirkuma līguma noslēgšanai Iepirkumu uzraudzības birojs veic šādas Eiropas Savienības fondu projektu iepirkuma pirmspārbaudes:

35.1. iepirkuma dokumentācijas izlases veida pārbaudi;

35.2. iepirkuma procedūras norises izlases veida pārbaudi.

36. Pamatojoties uz šo noteikumu 35.punktā minēto pārbaužu rezultātiem, Iepirkumu uzraudzības birojs sniedz vienu no šādiem atzinumiem:

36.1. pozitīvs atzinums – ja Eiropas Savienības fonda projekta iepirkumā nav konstatēti pārkāpumi vai konstatētie pārkāpumi nav būtiski un nevar ietekmēt lēmumu par iepirkuma tiesību piešķiršanu;

36.2. atzinums ar iebildumiem – ja Eiropas Savienības fonda projekta iepirkumā ir konstatēti pārkāpumi, bet tos ir iespējams novērst iepirkuma procedūras laikā;

36.3. negatīvs atzinums – ja Eiropas Savienības fonda projekta iepirkumā ir konstatēti tādi pārkāpumi, kurus nav iespējams novērst uzsāktās iepirkuma procedūras laikā.

37. Iepirkumu uzraudzības birojs šo noteikumu 36.punktā minēto atzinumu triju darbdienu laikā pēc tā sagatavošanas nosūta attiecīgajai atbildīgajai iestādei vai sadarbības iestādei un finansējuma saņēmējam. Atzinumu par lielā projekta iepirkumu, ja tas ir ar iebildumiem vai negatīvs, Iepirkumu uzraudzības birojs triju darbdienu laikā nosūta arī vadošajai iestādei.

38. Ja Iepirkumu uzraudzības birojs sniedzis atzinumu ar iebildumiem un finansējuma saņēmējs mēneša laikā pēc atzinuma saņemšanas nav sniedzis Iepirkumu uzraudzības birojam rakstisku informāciju par Eiropas Savienības fonda projekta iepirkumā konstatēto pārkāpumu novēršanu, Iepirkumu uzraudzības birojs pārbauda, vai finansējuma saņēmējs ir novērsis atzinumā minētos pārkāpumus, un sniedz atzinumu šo noteikumu 37.punktā noteiktajā kārtībā. Ja Iepirkumu uzraudzības birojs konstatē, ka pārkāpumi nav novērsti, tas par attiecīgo Eiropas Savienības fonda projekta iepirkumu sniedz negatīvu atzinumu.

39. Ja Iepirkumu uzraudzības birojs sniedzis negatīvu atzinumu, atbildīgā iestāde vai sadarbības iestāde, ņemot vērā minēto atzinumu, lemj par to izdevumu neattiecināšanu, kuri saistīti ar attiecīgo iepirkumu.

40. Iepirkumu uzraudzības birojs četras reizes gadā – līdz 15.februārim, 15.maijam, 15.augustam un 15.novembrim – iesniedz vadošajā iestādē pārskatu par visām iepriekšējā ceturksnī veiktajām Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu pirms­pārbaudēm un to rezultātiem.

41. Šo noteikumu 40.punktā minētajā pārskatā iekļauj vismaz šādu informāciju:

41.1. līguma vai vienošanās datums un numurs;

41.2. finansējuma saņēmēja nosaukums;

41.3. iepirkuma pirmspārbaudes veikšanas datums;

41.4. iepirkuma pirmspārbaudes veicēja vārds, uzvārds;

41.5. iepirkuma pirmspārbaudes rezultāts, norādot Eiropas Savienības fonda projekta iepirkumā konstatētos pārkāpumus, ja tādi ir;

41.6. iepirkuma pirmspārbaudē konstatēto pārkāpumu novēršanas statuss, ja ir veikta atkārtota pārbaude.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2007.gada 30.jūniju.

 

Pielikumi 1-4

ZIP 177 kb

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!