Amatu konkursi
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu –
Starptautisko lietu departamenta Starptautisko attiecību nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer)
- zināšanas par starptautisko protokolu un etiķeti
- labas analītiskās spējas
- pieredze darbā starptautisku projektu koordinācijā un vadīšanā (vēlama)
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
- darbu draudzīgā kolektīvā.
Motivēts pieteikums un ziņas par sevi – CV un dokumenti par izglītību – jāiesniedz personīgi vai pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 402.kabinets; tālr. uzziņām: 7027545, 7027513.
Konkursa termiņš – 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Rīgas 1.medicīnas koledža izsludina atklātu konkursu
uz šādiem akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem:
- Studiju programmā “Ārstniecība” ar ārsta palīga profesionālo kvalifikāciju:
lektors – 4 vietas, docents – 1 vieta;
- Studiju programmā “Ārstniecība” ar vecmātes profesionālo kvalifikāciju:
lektors – 4 vietas;
- Studiju programmā “Māszinības” ar māsas profesionālo kvalifikāciju:
lektors – 4 vietas, docents – 1 vieta;
- Studiju programmā “Farmācija” ar farmaceita asistenta profesionālo kvalifikāciju: lektors – 3 vietas;
- Ārsta palīgu katedrā – 1 katedras vadītāja vieta;
- Vecmāšu katedrā – 1 katedras vadītāja vieta;
- Māsu katedrā – 1 katedras vadītāja vieta;
- Farmaceita asistentu katedrā – 1 katedras vadītāja vieta.
Prasības pretendentiem:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība ar 5–7 gadu praktiskā darba stāžu
- svešvalodu zināšanas
- priekšroka pretendentiem ar pieredzi pedagoģiskā vai praktiskā darbā, katedru vadītājiem – arī zinātniski pētnieciskajā un administratīvajā darbā
Konkursa pretendentiem līdz 2007.gada 28.augustam jāiesniedz šādi dokumenti:
- pieteikums uz koledžas direktores vārda par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos zinātniskos grādus vai augstāko izglītību un praktiskā darba pieredzi
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājumu (CV)
Konkursa pretendenti dokumentus iesniedz Rīgas 1.medicīnas koledžas kancelejā katru darbdienu no plkst.10.00 līdz 16.00 Tomsona ielā 37, 2.stāvā, 23.kabinetā. Tālr. uzziņām: 7379119, 7378232, tālr./fakss 7371147.
Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma pavēlniecība
izsludina konkursu uz NP štāba Apgādes daļas
Materiāltehnisko līdzekļu nodrošinājuma nodaļas
2.klases speciālista (uzskaitvedis) amatu (statuss – militārais darbinieks)
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- atbilstība MDL likuma 16.panta prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- laba veselība
- darba pieredze vismaz 2 gadi attiecīgajā specialitātē; iemaņas darbam ar datoru (MS Word, Excel)
Lai piedalītos izsludinātajā konkursā, obligāta prasība ir veikt veselības pārbaudi NP Medicīnas nodrošinājuma centrā. Reģistratūras tālr. 7374881.
Darba vieta Rīgā.
Priekšroka iecelšanai militārā darbinieka amatos būs atbilstošās profesijas speciālistiem ar darba pieredzi militārā iestādē un pozitīvu raksturojumu tajā.
Militārā darbinieka līgums tiks noslēgts uz noteiktu laiku (saskaņā ar Militārā dienesta likuma 61.panta (2) daļu) – līdz brīdim, kad amatā ieceļ karavīru .
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītības apliecinošu dokumentu kopiju un izziņas kopiju par deklarēto dzīvesvietu 20 dienu laikā no sludinājums publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: NBS Nodrošinājuma pavēlniecības Personālsastāva daļai Vienības gatvē 56, Rīgā, LV-1004 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 7804404, fakss 7601219.
Tālr. informācijai 7804437.
Aizsardzības ministrija
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amata vietu
Aizsardzības politikas un plānošanas departamenta
Aizsardzības politikas nodaļas vecākais referents
Pretendentam izvirzītās prasības:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams politikas zinātnē)
• labas angļu valodas zināšanas
• padziļināta izpratne par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības politikas jautājumiem
• zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (NATO) darbības principiem un Eiropas drošības un aizsardzības politiku
• prasme strādāt ar datoru
• analītiskās spējas, komunikabilitāte, organizatoriskās dotības
• darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pieteikuma anketu (anketas var saņemt AM Personāla nodaļā vai mājas lapā), CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” LR Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļā (119.kab.) K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, vai aizpildīt pieteikuma anketu ministrijas mājas lapā www.mod.gov.lv sadaļā Vakances, CV un izglītības dokumenta kopiju atsūtot pa faksu 7210412.
Ar amata pienākumiem var iepazīties AM mājas lapā.
Uzziņas pa tālr. 7335268, 7335201.
LR Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz
vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amatu
Valsts protokola Diplomātiskā korpusa nodaļā
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs)
- zināšanas starptautiskā protokola normās
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- organizatoriskā darba prasmes
- labas saskarsmes prasmes
- franču vai vācu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Ārlietu ministrijas Caurlaižu birojā vai sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: jogita.mukane@mfa.gov.lv) divdesmit dienu laikā pēc publicēšanas laikrakstā.
Caurlaižu biroja adrese: Rīgā, Brīvības bulvārī 36 (ieeja no Tērbatas ielas puses).
Darba laiks no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 17.30.
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz
Personāla vadības pārvaldes Personāla resursu daļas
Personāla resursu administrēšanas nodaļas galvenā speciālista ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas
prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas normatīvajos aktos, kas saistīti ar personāla resursu administrēšanu
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē ilgāka par vienu gadu
- darba pieredze ar liela apjoma informāciju tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi: sagatavot rīkojumu projektus par Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku iecelšanu amatā, pieņemšanu darbā, atbrīvošanu no amata, atlaišanu no darba, pārcelšanu, aizvietošanu prombūtnes laikā, atvaļinājumu piešķiršanu u.c., kas raksturo ierēdņa civildienesta gaitu vai darbinieka darba gaitu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese; Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”); tālr. 7028620, fakss 7028744.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas
departamenta Pirmsstrukturālo fondu koordinācijas nodaļas vadītāja vietnieka amatu
Prasības pretendentam:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ekonomikas jomā
• teicama angļu valodas, vēlama otras svešvalodas prasme
• pieredze darbā valsts pārvaldē
• zināšanas par Eiropas Savienības finanšu instrumentiem (Pārejas programma u.c. ES finansētās programmas)
• praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības finansētu projektu ieviešanā
• labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
• labas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Piedāvājam:
• atbildīgu darbu valsts pārvaldes institūcijā
• apmācības iespējas
• stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013184.
Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta
Eiropas Savienības strukturālo pasākumu daļas vecākais referents (2 vakances)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)
- izpratne par Eiropas Savienības darbības pamatprincipiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem
- prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- svešvalodu (vēlams angļu valoda) zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel, Power Point)
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un komunikabilitāte
Amata pienākumi:
- izstrādāt Eiropas Zivsaimniecības fonda pasākumu administrēšanas procedūras
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendenta iesniegtos projekta iesniegumus
- sagatavot administratīvos aktus par iesniegtajiem projektu iesniegumiem
- veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites
- veikt informācijas apriti ar citām valsts institūcijām un sniegt atbildes uz uzņēmumu un iedzīvotāju iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu
- radošu un atbildīgu amatu valsts pārvaldes institūcijā
- darbu jaunā un draudzīgā kolektīvā
- stabilu, konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 7027874.
Lauku atbalsta dienests atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
Kontroles departamenta Savstarpējās atbilstības koordinācijas daļas
vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai informāciju tehnoloģiju specialitātē
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes strādāt ar MS Office standartprogrammām, prasme strādāt ar lielo datubāzu vadības sistēmām (Oracle, MS SQL Server) tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja apgūt jaunas zināšanas un prasmes, kā arī patstāvīgi paaugstināt kompetenci un pilnveidot profesionālās iemaņas
- atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas spējas, radoša pieeja darbam
Amata pienākumi:
- veidot administrēšanas informācijas sistēmu – administrēšanas nosacījumu apzināšana, sistēmas prasību analīze un definēšana
- sadarboties ar sistēmas izstrādātājiem par sistēmas izveidi, uzturēšanu, pilnveidošanu, aktualizēšanu
- sekot līdzi informācijas sistēmas funkcionalitātei
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu, iespēju apliecināt savas spējas un zināšanas, pieredzes apmaiņu ar citām ES valstīm
- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas, atsaucīgu kolektīvu.
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 7027874.
Lauku atbalsta dienests izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
Kontroles departamenta Lauku attīstības pasākumu metodikas un uzraudzības daļas
vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai lauksaimniecībā
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word, Excel)
- izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- laba rakstu valoda, spēja izstrādāt dokumentus
- atbildības izjūta, labas komunikācijas spējas
Amata pienākumi:
- procedūru un metodisko norādījumu izstrāde kontroles uz vietas veikšanai atbilstoši ES un Latvijas normatīvajiem aktiem
- reģionālo struktūrvienību darbinieku apmācība un veiktā darba kvalitātes uzraudzība
- sadarbība ar informāciju tehnoloģiju speciālistiem datorizētas administrēšanas sistēmas pilnveidošanā un uzturēšanā
Mēs piedāvājam:
- stabilu, konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
- draudzīgu kolektīvu un labus darba apstākļus, iespēju iepazīties ar citu ES valstu pieredzi
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālr. 7027874.
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Kuldīgas pilsētas galvenais valsts inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā arhitekta vai humanitārā izglītība
- vismaz divu gadu darba stāžs specialitātē
- zināšanas par administratīvo protokolu sastādīšanu
- ar kultūras pieminekļiem saistīto normatīvo aktu un lietvedības pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru
- augsta atbildības izjūta
- pozitīva attieksme pret dzīvi
Konkursa pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēts pieteikums
- CV
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- izziņa par darba tiesisko attiecību ilgumu un veikto darbu (pēdējo 3 gadu laikā).
Pretendentiem personīgi pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijā M.Pils ielā 17/19, 402.kabinetā.
Ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt 402.kabinetā, iepriekš piesakoties pa tālruni 7224735.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā
divus finanšu ekspertus /-es Pārrobežu projektu kontroles nodaļā (ierēdņa amati)
Pienākumi: nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli INTERREG finansētajiem projektiem, kas ietver sevī - projekta progresa pārskata audita veikšanu, pārbaudes uz vietas veikšanu, atbilstošu dokumentu izstrādi.
Prasības:
• augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs vai auditā
• vēlama papildu izglītība un pieredze projektu auditu veikšanā
• vēlamas zināšanas ārējā un/vai iekšējā audita jomā
• vēlamas labas angļu valodas zināšanas
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
• interesantu, atbildīgu un perspektīvu darbu draudzīgā kolektīvā
• neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē
• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: vraa@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 7079000.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā
Iekšējā audita nodaļas auditoru/-i
Pienākumi:
• veikt iekšējos sistēmu auditus
• sagatavot audita ziņojumus par auditos atklātajiem faktiem
• sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas darbību
• veikt audita ieteikumu uzraudzību
Prasības:
• augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām mācībām
• zināšanas un izpratne par iekšējās kontroles sistēmu un tās darbības pamatprincipiem
• pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu
• analītiskā darba pieredze, kas saistīts ar informācijas novērtēšanu un apstrādi
• augsta atbildība un precizitāte
• spēja strādāt komandā un komunikabilitāte
• labas valsts valodas zināšanas un vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
• interesantu, atbildīgu un perspektīvu darbu draudzīgā kolektīvā
• neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē
• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae jāiesniedz līdz 2007.gada 20.augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: vraa@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 7079000.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā
projektu vadītāju Uzraudzības un kontroles nodaļā (ierēdņa amats)
Pienākumi: nodrošināt aģentūras kompetencē esošo Eiropas Savienības un valsts finansēto programmu uzraudzību un kontroli, t.sk. veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās, analizēt projektu ieviešanas pārskatus un finanšu dokumentus, aktualizēt informatīvās datubāzes un iekšējās procedūras.
Prasības:
• augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• zināšanas par projektu vadīšanu
• vēlama pieredze ar Eiropas Savienības un valsts finansētām programmām
• vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
• interesantu, atbildīgu un perspektīvu darbu draudzīgā kolektīvā
• neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē
• kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts reģionālās attīstības aģentūras Personāla nodaļā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: vraa@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 7079000.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”
izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu – JURISKONSULTS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
• vismaz viena gada pieredze jurista darbā, darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
• angļu, vācu, vai franču valodas zināšanas
• specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
• zināšanas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas
• atbildības izjūta un labas komunikāciju spējas, kā arī prasme operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
• teicamas iemaņas darbā ar datoru
Mēs piedāvājam:
• interesantu, atbildīgu darbu un atsaucīgu kolektīvu
• regulāru un individuālajām vēlmēm pieskaņotu apmācību
• profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118; e-pasts: mna@mna.gov.lv.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”
izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu – IEKŠĒJAIS/-Ā AUDITORS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
• otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomā
• labas zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un administratīvajā darbā
• spēja pastāvīgi plānot, sakārtot un organizēt darbus prioritārā secībā
• spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt, ilgstoši saglabāt augstu uzmanības pakāpi, ātri uztvert
• prasme atlasīt būtisko un noformulēt viedokli,
• labas komunikācijas un sadarbības prasmes, vismaz divu gadu pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās iekšējā audita vai revīzijas darbā
Mēs piedāvājam:
• interesantu, atbildīgu darbu un atsaucīgu kolektīvu
• regulāru un individuālajām vēlmēm pieskaņotu apmācību
• profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118; e-pasts: mna@mna.gov.lv.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”
izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu –
FINANSISTS/-E Finanšu departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
• atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
• augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā (var būt pirmā līmeņa)
• specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
• vēlama darba pieredze nozarē
• atbildības izjūta un labas komunikāciju spējas
• teicamas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
• iemaņas darbam datorprogrammā “UVIS” vai “Apvārsnis” tiks uzskatītas par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
• interesantu, atbildīgu darbu un atsaucīgu kolektīvu
• regulāru un individuālajām vēlmēm pieskaņotu apmācību
• profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ierēdņa amatam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
Adrese: Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija”, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118; e-pasts: mna@mna.gov.lv.