Amatu konkursi
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Latgales priekšpilsētas nodaļas Nodokļu parādu administrēšanas daļas priekšnieks
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt daļas darbību, regulāri veikt darba uzdevumu izpildes analīzi
- nodrošināt pārskatu un informācijas sagatavošanu, daļas uzdevumu izpildes iekšējo kontroli, dokumentu sagatavošanu, nosūtīšanu atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanas prasībām, u.c.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- valsts valodas zināšanas – 3.līmeņa B pakāpe
- vēlama pieredze kolektīva vadīšanā
- prasme orientēties LR likumos un normatīvajos aktos, pieredze to piemērošanā
- prasme organizēt, vadīt, motivēt, strādāt komandā
- apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- labi pārzināt NIS, DNS, prasme labi un ātri strādāt ar MS Office (Word, Excel, Outlook)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), tālr. 67097424, fakss 67097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Kurzemes rajona nodaļas Nodokļu maksātāju konsultāciju daļas
galvenais nodokļu inspektors
Galvenie darba pienākumi: sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas nodokļu maksātājiem nodaļas darbiniekiem par nodokļu normatīvo aktu piemērošanu, nodokļu aprēķināšanu un samaksu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē
- zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedībā
- prasme strādāt ar klientiem un komandā, labas komunikācijas spējas
- nepieciešama psiholoģiskā noturība
- prasme uzkrāt un izmantot daudzveidīgu informāciju
- prasme strādāt ar datoru
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), tālr. 67097424, fakss 67097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.
Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
nodaļu Maksājumu analīzes daļas galvenais nodokļu inspektors
Galvenie darba pienākumi: apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem. Veikt sniegto datu izvērtēšanu un analīzi par nodokļu maksātāju pārskatos un deklarācijās sniegtajām ziņām. Izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegumus par pārmaksāto nodokļu un nodevu atmaksu/novirzīšanu u.c.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlama ekonomiskā (ieskaitot 1.līmeni)
- valsts valodas zināšanas 3.līmeņa B pakāpē
- nepieciešamas zināšanas nodokļu likumdošanā un ar to saistītajos normatīvajos aktos, pieredze to piemērošanā
- spēja uzkrāt un izmantot daudzveidīgu informāciju
- sadarbības un komunikācijas prasmes – strādāt komandā un pielāgoties pārmaiņām
- prasme strādāt ar datoru (MS Word un Excel)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no publikācijas.
Adrese: VID Rīgas reģionālā iestāde Skanstes ielā 13, Rīgā, LV-1013 (ar norādi “Konkurss Rīgas reģionālajā iestādē”), tālr. 67097424, fakss 67097498, e-pasts: darbs@rreg.vid.gov.lv.
V/a “Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra”
izsludina atklātu konkursu uz direktora vietnieka ģeoinformācijas jautājumos
(ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma „ Par valsts noslēpumu” prasībām
- augstākā izglītība elektroniskās informācijas apstrādes un informācijas sistēmu jomā
- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā un ģeoinformācijas jautājumos (ne mazāk kā 5 gadi) tai skaitā pieredze valsts pārvaldē, vadošā amatā
- zināšanas par ĢIS tehnoloģijām
- pieredze valsts pārvaldes reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšanā un pielietošanā;
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- pieredze politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- nepieciešamas prasmes vadīt kolektīvu, risināt visaptverošas problēmas, analizēt liela apjoma informāciju, kā arī organizatora un komunikāciju spējas
- prasme strādāt ar datoru un biroja datorprogrammām
- pieredze starptautiskās sadarbības un līgumu veidošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, pretendenta aptaujas lapu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas v/a “Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra” Personāla daļā 204.kabinetā, Rīgā, O.Vācieša ielā 43, LV-1004, fakss 7064209, e-pasts: konkurss@lgia.gov.lv; tālr. uzziņām 7064256. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt v/a “Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra” Personāla daļā vai mājaslapā www.lgia.gov.lv.
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras, sporta finansēšanas nodaļas vecākais referents
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze finanšu/ekonomikas jomā
- spēja pieņemt lēmumus, organizēt un plānot darbu
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, tālrunis uzziņām 7095611 vai 7083845, fakss 7095503, papildu informācija Finanšu ministrijas mājas lapā: www.fm.gov.lv/darbs.
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Kultūrpolitikas ieviešanas departamenta Skatuves mākslas nodaļas vadītāja ierēdņa amatu
Konkursā var piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība skatuves mākslas jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā viens gads
- pieredze ar skatuves mākslas apakšnozari saistītā darbā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz Kultūras ministrijā šādi dokumenti:
- motivēts pieteikums
- CV
- izglītību, zināšanas un pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas
- ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv vai iepriekš piesakoties pa tālr. 7078113, 7078101 Kultūras ministrijas Personāla nodaļā K.Valdemāra ielā 11a, 16. kabinetā).
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz
Akcīzes preču pārvaldes Nodrošinājumu un marķēšanas daļas
Tabakas izstrādājumu marķēšanas nodaļas galvenā inspektora ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- zināšanas normatīvajos aktos, kas reglamentē akcīzes preču apriti tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- pieņemt un apkopot komersantu pieteikumus tabakas izstrādājumu akcīzes nodokļa marku rezervēšanai; prognozēt un sagatavot tabakas marku pasūtījumus; veikt saņemto un izsniegto tabakas marku analītisko uzskaiti; pieņemt, reģistrēt un salīdzināt uzņēmumu iesniegtos ikmēneša pārskatus par tabakas marku apriti iepriekšējā mēnesī; veikt nepieciešamās formalitātes tabakas marku saņemšanai un organizēt to drošu transportēšanu un glabāšanu; kontrolēt, pārbaudīt un salīdzināt ar bankas izrakstiem akcīzes nodokļa izmaksātās summas 180 dienu laikā no tabakas marku saņemšanas dienas; veikt ražošanas procesā bojāto un neizmantoto tabakas marku uzskaiti saskaņā ar nodošanas – pieņemšanas un iznīcināšanas aktiem; veikt akcīzes marku uzskaites datu bāzes darbības uzraudzību.
Darbs saistīts ar fizisku slodzi.
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesī”.
Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 7028620, fakss 7028744.
NBS Gaisa spēku štābs izsludina konkursu uz
Gaisa spēku štāba sakaru daļas galvenā tehniķa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- LR pilsonis/-e
- atbilstība Aizsardzības ministrijas reglamenta AMR 621-8 202.punkta noteiktajām prasībām
- vidējā speciālā izglītība vai augstākā izglītība
- veselības atbilstība minētajam amatam
- iemaņas darbam ar datoru lietpratēja līmenī
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju iesniegt Gaisa spēku štāba Personālsastāva daļā 109.kabinetā, Kalnciema ielā 11b, Rīgā, LV-1007, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 7804133, 7804134. Veselības pārbaudes veikšanai pretendents tiks nosūtīts uz NBS Militārās medicīnas centru.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) –
Audita departamenta Sistēmas audita nodaļas vadītājs
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām
- pieredze valsts pārvaldē (vismaz divi gadi) vai vadošā amatā
- profesionālās iemaņas (pieredze) savas darbības jomā
- zināšanas savu pienākumu veikšanai:
* par nacionālo finanšu instrumentu daļēji vai pilnīgi finansēto programmu un projektu vadības un koordinācijas principiem un ieviešanas ciklu un to auditiem
* par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu audita jomā
* par iekšējās kontroles izveidošanas pamatprasībām iestādē
* par grāmatvedības un finanšu jautājumiem
- nepieciešamas organizatoriskās spējas, prasme kontaktēties ar cilvēkiem un vadīt kolektīvu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlams papildu zināšanas vācu vai franču valodās)
- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- saistīti ar:
* valsts budžeta finansēto programmu un projektu revīzijas un finanšu kontroles veikšanu - saistīto darba uzdevumu izpildi
* ar minēto uzdevumu izpildi saistīto procedūru izstrādi
- veikt ar ministrijas darbību saistītos auditus
- vadīt nodaļas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- profesionālas apmācību iespējas ar auditu (revīziju) saistītā jomā
- ar darbu saistītus komandējumus
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 7770425.
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance) –
Audita departamenta Sistēmas audita nodaļas vecākais referents
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, tiesību vai sociālajās zinātnēs), kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām zināšanām
- darba pieredze valsts pārvaldē (viens gads)
- profesionālās iemaņas (pieredze) savas darbības jomā
- zināšanas savu pienākumu veikšanai:
* par nacionālo finanšu instrumentu daļēji vai pilnīgi finansēto programmu un projektu vadības un koordinācijas principiem un ieviešanas ciklu un to auditiem
* par Latvijas un Eiropas Savienības likumdošanu audita jomā
* par iekšējās kontroles izveidošanas pamatprasībām iestādē
* par grāmatvedības un finanšu jautājumiem
- prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Pienākumi:
- saistīti ar:
* valsts budžeta finansēto programmu un projektu revīzijas un finanšu kontroles veikšanu - saistīto darba uzdevumu izpildi
* ar minēto uzdevumu izpildi saistīto procedūru izstrādi
- veikt ar ministrijas darbību saistītos auditus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- profesionālas apmācību iespējas ar auditu (revīziju) saistītā jomā
- stabilitāti un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus un darba vietu Rīgas centrā
- stabilu atalgojumu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), amatu konkursa pretendentu aptaujas anketu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz personīgi 20 dienu laikā no publikācijas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā Rīgā, Lāčplēša ielā 27. Amatu konkursa pretendenta iesnieguma aptaujas anketu un amata aprakstu var saņemt Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Personāla vadības departamentā vai mājaslapā www.raplm.gov.lv. Tālr. uzziņām 7770425.
LR Labklājības ministrijas Nodarbinātības valsts aģentūra –
Eiropas sociālā fonda otrā līmeņa starpniekinstitūcija
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Eiropas Sociālā fonda departamenta Pārraudzības nodaļas
vecākais projekta vadītājs/-a (2 vakances)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas grāmatvedībā un nodokļu likumdošanā, vēlama pieredze to piemērošanā
- zināšanas un darba pieredze projektu vadībā, ES un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas labā līmenī
- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī (Microsoft Office, Internet)
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā.
Pienākumi:
- veikt projektu īstenotāju iesniegto dokumentu pārbaudi un to atbilstību LR likumdošanai un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- sagatavot slēdzienus par veiktajām pārbaudēm
- veikt datu analīzi par īstenotajiem projektiem
- sagatavot informatīvus materiālus, pārskatus, ziņojumus, atskaites un atzinumus par īstenotajiem projektiem
- veikt citus pienākumus atbilstoši amata aprakstam.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu dinamiskā vidē
- konkurētspējīgu atalgojumu
- atsaucīgu kolēģu komandu.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, LV-1010, 406.kabinetā, vai nosūtot e-pastu Liga Kuske@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 7021834, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā - wwv.nva.lv.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz
valsts notāra ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Rīgas reģionālās nodaļas Komersantu un uzņēmumu reģistrācijas daļā
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību,) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- nepieciešams valsts valodas zināšanu apjoms 3B
- augstākā juridiskā izglītība
- zināšanas uzņēmējdarbību/komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos
- labas datorprasmes (MS Office Word, MS Office Excel)
- zināšanas lietvedībā
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu un profesionālu darba vidi
- labus darba apstākļus
- darba vietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas
- karjeras izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas (līdz 7.augustam). Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 7031737.
Amatu konkursu rezultāti
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Komersantu un uzņēmumu reģistrācijas daļā valsts notāra ierēdņa amatā no 06.08.2007. iecelts ARMANDS BIKOVSKIS.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija” informē, ka konkursa kārtībā no 2007.gada 14.augusta Administratoru uzraudzības departamentā jaunākās juriskonsultes amatā iecelta ILZE DIKA.
Valsts aģentūra “Maksātnespējas administrācija” informē, ka konkursa kārtībā no 2007.gada 9.augusta Administratoru uzraudzības departamentā jaunākā juriskonsulta amatā iecelts ANDIS JAŠS.
Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkursa kartībā Uzraudzības daļas juriskonsulta amatā iecelts KRISTAPS MIĻEVSKIS.