Ministru kabineta rīkojums Nr.524
Rīgā 2007.gada 20.augustā (prot. Nr.44 55.§)
Par Koncepciju par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību
1. Atbalstīt Koncepcijas par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību (turpmāk – koncepcija) kopsavilkuma 2.1.4.apakšpunktā un 2.2.2.apakšpunktā ietverto risinājumu.
2. Noteikt Tieslietu ministriju par atbildīgo institūciju koncepcijas īstenošanā.
3. Tieslietu ministrijai līdz 2007.gada 1.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā Ministru kabinetā šādus noteikumu projektus:
3.1. par uzņēmējdarbības riska valsts nodevas apmēru un darbinieku prasījumu garantiju fondā ieskaitāmās nodevas daļu 2008.gadā;
3.2. par administratora atlīdzības un izmaksu segšanas kārtību juridiskās personas maksātnespējas procesā no valsts aģentūrai “Maksātnespējas administrācija” šim mērķim piešķirtajiem līdzekļiem.
4. Jautājumu par papildu valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu Tieslietu ministrijai ar maksātnespējas jomu saistīto uzdevumu veikšanai 2009.gadā un turpmākajos gados izskatīt Ministru kabinetā vienlaikus ar visu ministriju un citu centrālo valsts iestāžu budžeta prioritāšu pieteikumiem, sagatavojot valsts budžeta projektu kārtējam gadam.
Ministru prezidents A.Kalvītis
Tieslietu ministra vietā – ekonomikas ministrs J.Strods
(Ministru kabineta
2007.gada 20.augusta rīkojums Nr.524)
Koncepcijas par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību
kopsavilkums
1. Risināmā jautājuma būtība
Tiesību normas, kas regulē garantēto minimālo atlīdzību maksātnespējas procesu administratoriem, būtu pilnveidojamas, jo to tiesiskais regulējums neatbilst faktiskajai situācijai valstī, saņemot atlīdzību par līdzīgu pienākumu veikšanu un pakalpojumu sniegšanu. Tādēļ ir apdraudēta administratoru darba efektivitāte un tiesiskums maksātnespējas procesos un iespējams, ka arvien mazāk attiecīgo profesiju pārstāvju izvēlēsies pildīt administratora pienākumus. To apliecina arī statistikas dati.
Koncepcijas informatīvajā daļā norādīti šādi administratoram garantētās minimālās atlīdzības apmēra problēmpunkti:
1. Pašreizējā situācija,
administratoriem nosakot garantētās minimālās atlīdzības
apmēru, – likumā “Par uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību
maksātnespēju” administratoram par viena maksātnespējas procesa
administrēšanu tiek garantēta minimālā atlīdzība, kuras apmērs
nav mazāks par
10 minimālajām mēnešalgām (t.i., pašlaik 1200 latu). Savukārt
faktiski saskaņā ar Ministru kabineta 2006.gada 14.marta
noteikumiem Nr.201 “Maksātnespējas procesa administratora
atlīdzības un administrācijas izmaksu segšanas kārtība”
maksātnespējas procesa administratora atlīdzību no Maksātnespējas
administrācijai šim mērķim paredzētajiem līdzekļiem sedz ne
vairāk kā 600 latu apmērā. Šī summa pašlaik ir pielīdzināma
piecām minimālajām mēnešalgām.
2. Finanšu avoti administratoru atlīdzības segšanai – pašlaik administratoriem garantētās minimālās atlīdzības finanšu avoti ir uzņēmējdarbības riska valsts nodevas daļa un valsts piešķirtie līdzekļi. Uzņēmējdarbības riska valsts nodevas atlikums saimnieciskā gada beigās tiek pārskaitīts valsts budžetā, un līdz ar to viens no mērķiem, kam paredzēta iekasētā uzņēmējdarbības riska valsts nodeva, objektīvu apstākļu dēļ tiek sasniegts tikai daļēji.
3. Administratoru tiesības uz atlīdzību – pašlaik gadījumos, kad maksātnespējas procesa laikā nomainās vairāki administratori, no Maksātnespējas administrācijas finanšu līdzekļiem sedzamā atlīdzība tiek sadalīta proporcionāli vienādās daļās starp visiem administratoriem neatkarīgi no katra administratora veikto administratora pienākumu kvalitātes, apjoma un iemesliem, kāpēc notikusi administratoru maiņa.
Administratora pieprasījums atlīdzības segšanai ir viens no obligātajiem priekšnoteikumiem, lai administrators saņemtu garantēto atlīdzību, ja tā tiek segta no Maksātnespējas administrācijas līdzekļiem. Pašlaik normatīvajos aktos nav paredzēts, cik ilgā laikā administratoram minētais pieprasījums jāiesniedz, tādējādi apgrūtinot Maksātnespējas administrācijas budžeta plānošanu.
2. Piedāvātie risinājuma varianti
2.1. Administratoru atlīdzības apmēra paaugstināšana
2.1.1. Pirmais risinājums – administratoru atlīdzības apmērs tiek noteikts saskaņā ar likuma “Par uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību maksātnespēju” 24.panta trešās daļas 1. un 2.punktā noteikto fiksēto likmi jau 2008.gadā (1.pielikums).
2.1.2. Otrais risinājums – administratoru atlīdzības apmērs pakāpeniski trijos gados tiek palielināts līdz likuma “Par uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību maksātnespēju” 24.panta trešās daļas 1. un 2.punktā noteiktajai fiksētajai likmei (2.pielikums).
2.1.3. Trešais risinājums – administratoru atlīdzības apmērs pakāpeniski piecu gadu laikā tiek palielināts līdz likuma “Par uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību maksātnespēju” 24.panta trešās daļas 1. un 2.punktā noteiktajai fiksētajai likmei (3.pielikums).
2.1.4. Ceturtais risinājums – administratoru atlīdzības apmērs tiek noteikts saskaņā ar uzņēmējdarbības riska valsts nodevas ieņēmumiem un to sadalījumu pie uzņēmējdarbības riska valsts nodevas likmes 0,25 lati mēnesī (4.pielikums).
2.2. Administratoru tiesības
uz atlīdzību
2.2.1. Pirmais risinājums – administratoru maiņas gadījumā garantēto minimālo atlīdzību par maksātnespējas procesā veiktajiem pienākumiem ir tiesīgs saņemt administrators, kurš ir pabeidzis maksātnespējas procesu. Vienlaikus normatīvajos aktos tiek paredzēts izņēmums, ka administratoru maiņas gadījumā administratora nāves dēļ garantēto minimālo atlīdzību par administratora veiktajiem pienākumiem proporcionāli saņem gan mirušā administratora mantinieki, gan arī administrators, kurš pārņēmis maksātnespējīgā uzņēmuma administrēšanu.
Kā priekšnosacījums garantētās atlīdzības saņemšanai no Maksātnespējas administrācijas ir pieprasījuma iesniegšana noteiktā termiņā – administrators pieprasījumu atlīdzības segšanai iesniedz Maksātnespējas administrācijā divu mēnešu laikā pēc parādnieka izslēgšanas no Uzņēmumu reģistra. Minēto termiņu neievērojot, zūd tiesības saņemt atlīdzību.
2.2.2. Otrais risinājums – ikviens administrators administratoru maiņas gadījumā ir tiesīgs saņemt garantēto minimālo atlīdzību (noteikta proporcionāli vienādās daļās starp administratoriem) par maksātnespējas procesā veiktajiem pienākumiem, izņemot gadījumus, kad administratoru maiņa notikusi tādēļ, ka administrators no maksātnespējīgā uzņēmuma administrēšanas atcelts ar tiesas lēmumu tā pieļauto pārkāpumu dēļ.
Kā priekšnosacījums garantētās minimālās atlīdzības saņemšanai no Maksātnespējas administrācijas ir pieprasījuma iesniegšana noteiktā termiņā – administrators pieprasījumu atlīdzības segšanai iesniedz Maksātnespējas administrācijā divu mēnešu laikā pēc parādnieka izslēgšanas no Uzņēmumu reģistra. Minēto termiņu neievērojot, zūd tiesības saņemt atlīdzību.
3. Koncepcijas īstenošanai papildus nepieciešamais finansējums
Izvēloties šī koncepcijas kopsavilkuma 2.1.1.apakšpunktā minēto pirmo problēmas risinājumu, ietekme uz valsts budžetu 2008.gadā ir 2062,8 tūkst. latu (t.sk. nepieciešamais papildu finansējums administratoru atlīdzības paaugstināšanai 987,0 tūkst. latu), 2009.gadā – 2067,0 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1039,4 tūkst. latu), 2010.gadā – 2241,1 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1198,5 tūkst. latu), 2011.gadā – 2185,6 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1143,0 tūkst. latu) un 2012.gadā – 2355,0 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1312,4 tūkst. latu).
Izvēloties šī koncepcijas kopsavilkuma 2.1.2.apakšpunktā minēto otro problēmas risinājumu, ietekme uz valsts budžetu 2008.gadā ir 1340,5 tūkst. latu (t.sk. nepieciešamais papildu finansējums administratoru atlīdzības paaugstināšanai ir 508,2 tūkst. latu), 2009.gadā – 1843,7 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 880,4 tūkst. latu), 2010.gadā – 2229,6 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1198,5 tūkst. latu), 2011.gadā – 2185,6 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1143,0 tūkst. latu) un 2012.gadā – 2355,0 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1312,4 tūkst. latu).
Izvēloties šī koncepcijas kopsavilkuma 2.1.3.apakšpunktā minēto trešo problēmas risinājumu, ietekme uz valsts budžetu 2008.gadā ir 1021,3 tūkst. latu (t.sk. nepieciešamais papildu finansējums administratoru atlīdzības paaugstināšanai ir 348,6 tūkst. latu), 2009.gadā – 1309,7 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 562,2 tūkst. latu), 2010.gadā – 1891,1 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 848,5 tūkst. latu), 2011.gadā – 2016,2 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 973,6 tūkst. latu) un 2012.gadā – 2355,0 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 1312,4 tūkst. latu).
Izvēloties šī koncepcijas kopsavilkuma 2.1.4.apakšpunktā minēto ceturto problēmas risinājumu, ietekme uz valsts budžetu 2008.gadā ir 507,9 tūkst. latu (t.sk. nepieciešamais papildu finansējums administratoru atlīdzības paaugstināšanai ir 265,9 tūkst. latu), 2009.gadā – 973,0 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 400,3 tūkst. latu), 2010.gadā – 1265,0 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 465,2 tūkst. latu), 2011.gadā – 1283,1 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 364,7 tūkst. latu) un 2012.gadā – 1464,4 tūkst. latu (t.sk. administratoru atlīdzības paaugstināšanai – 421,8 tūkst. latu).
1.pielikums
Koncepcijas par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību kopsavilkumam
Uzņēmējdarbības riska nodevas ieņēmumu sadalījums, ja administratoru atlīdzība tiek palielināta 10 minimālo mēnešalgu apmērā 2008.gadā
Nr. p.k. |
Mērķis |
2008.gads |
2009.gads |
2010.gads |
2011.gads |
2012.gads |
|||||||||||||||
DPGF1 atlikums |
Dotācija |
URVN2 |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
||
DPGF atlikums |
2780747 |
1948769 |
1430346 |
1081250 |
1000000 |
||||||||||||||||
1. |
DPGF |
831978 |
|
518022 |
1350000 |
518423 |
|
831577 |
1350000 |
349096 |
|
1000904 |
1350000 |
81250 |
|
1268750 |
1350000 |
0 |
|
1417844 |
1417844 |
2. |
TUA3 |
|
|
1823472 |
1823472 |
|
|
1812924 |
1812924 |
|
|
1971997 |
1971997 |
|
0 |
1916501 |
1916501 |
|
0 |
2085932 |
2085932 |
3. |
MNA4 |
|
503152 |
93939 |
597091 |
|
454905 |
14992 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
4. |
VID5 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
5. |
TM6 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
Kopā: |
831978 |
1075833 |
2435433 |
4343244 |
518423 |
1027586 |
2659493 |
4205502 |
349096 |
1042578 |
2972901 |
4364575 |
81250 |
1042578 |
3185251 |
4309079 |
0 |
1042578 |
3503776 |
4546354 |
|
Skaits7 |
811811 |
852402 |
884792 |
884792 |
884792 |
||||||||||||||||
Likme8 |
0,25 |
0,26 |
0,28 |
0,3 |
0,33 |
||||||||||||||||
Piezīmes. |
|||||||||||||||||||||
1 DPGF – darbinieku prasījumu garantijas fonds. |
|||||||||||||||||||||
2 URVN – uzņēmējdarbības riska valsts nodeva. |
|||||||||||||||||||||
3 TUA – maksātnespējas procesa administrācijas izmaksas (tukšo uzņēmumu administrēšana). |
|||||||||||||||||||||
4 MNA – valsts aģentūras ''Maksātnespējas administrācija'' izdevumi. |
|||||||||||||||||||||
5 VID – ar uzņēmējdarbības riska valsts nodevas administrēšanu saistītās izmaksas. |
|||||||||||||||||||||
6 TM – dotācija ar maksātnespējas procesu saistītajām iestādēm (Tieslietu ministrija). |
|||||||||||||||||||||
7 Skaits – plānotais nodevas maksātāju skaits. |
|||||||||||||||||||||
8 Likme – uzņēmējdarbības riska valsts nodevas apmērs (Ls/mēnesī). |
2.pielikums
Koncepcijas par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību kopsavilkumam
Uzņēmējdarbības riska nodevas ieņēmumu sadalījums, ja administratoru atlīdzība tiek palielināta 10 minimālo mēnešalgu apmērā pakāpeniski triju gadu laikā
Nr. p.k. |
Mērķis |
2008.gads |
2009.gads |
2010.gads |
2011.gads |
2012.gads |
|||||||||||||||
DPGF1 atlikums |
Dotācija |
URVN2 |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
||
|
DPGF atlikums |
2780747 |
|
|
|
2183969 |
|
|
|
1760354 |
|
|
|
1293600 |
|
|
|
1000000 |
|
|
|
1. |
DPGF |
596778 |
|
753222 |
1350000 |
423615 |
|
926385 |
1350000 |
466754 |
|
883246 |
1350000 |
293600 |
|
1056400 |
1350000 |
0 |
|
1417844 |
1417844 |
2. |
TUA3 |
|
|
1344708 |
1344708 |
|
|
1653850 |
1653850 |
|
|
1971997 |
1971997 |
|
0 |
1916501 |
1916501 |
|
0 |
2085932 |
2085932 |
3. |
MNA4 |
|
259588 |
337503 |
597091 |
|
390639 |
79258 |
469897 |
|
458414 |
11483 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
4. |
VID5 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
5. |
TM6 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
Kopā: |
596778 |
832269 |
2435433 |
3864480 |
423615 |
963320 |
2659493 |
4046428 |
466754 |
1031095 |
2866726 |
4364575 |
293600 |
1042578 |
2972901 |
4309079 |
0 |
1042578 |
3503776 |
4546354 |
|
Skaits7 |
811811 |
852402 |
884792 |
884792 |
884792 |
||||||||||||||||
Likme8 |
0,25 |
0,26 |
0,27 |
0,28 |
0,33 |
||||||||||||||||
Piezīmes. |
|||||||||||||||||||||
1 DPGF – darbinieku prasījumu garantijas fonds. |
|||||||||||||||||||||
2 URVN – uzņēmējdarbības riska valsts nodeva. |
|||||||||||||||||||||
3 TUA – maksātnespējas procesa administrācijas izmaksas (tukšo uzņēmumu administrēšana). |
|||||||||||||||||||||
4 MNA – valsts aģentūras "Maksātnespējas administrācija" izdevumi. |
|||||||||||||||||||||
5 VID – ar uzņēmējdarbības riska valsts nodevas administrēšanu saistītās izmaksas. |
|||||||||||||||||||||
6 TM – dotācija ar maksātnespējas procesu saistītajām iestādēm (Tieslietu ministrija). |
|||||||||||||||||||||
7 Skaits – plānotais nodevas maksātāju skaits. |
|||||||||||||||||||||
8 Likme – uzņēmējdarbības riska valsts nodevas apmērs (Ls/mēnesī). |
3.pielikums
Koncepcijas par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību kopsavilkumam
Uzņēmējdarbības riska nodevas ieņēmumu sadalījums, ja administratoru atlīdzība tiek palielināta 10 minimālo mēnešalgu apmērā pakāpeniski piecu gadu laikā
Nr. p.k. |
Mērķis |
2008.gads |
2009.gads |
2010.gads |
2011.gads |
2012.gads |
|||||||||||||||
DPGF1 atlikums |
Dotācija |
URVN2 |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
||
|
DPGF atlikums |
2780747 |
|
|
|
2183969 |
|
|
|
1760354 |
|
|
|
1442694 |
|
|
|
1000000 |
|
|
|
1. |
DPGF |
596778 |
|
753222 |
1350000 |
423615 |
|
926385 |
1350000 |
317660 |
|
1032340 |
1350000 |
442694 |
|
907306 |
1350000 |
0 |
|
1417844 |
1417844 |
2. |
TUA3 |
|
|
1185120 |
1185120 |
|
|
1335704 |
1335704 |
|
|
1622036 |
1622036 |
|
0 |
1747070 |
1747070 |
|
0 |
2085932 |
2085932 |
3. |
MNA4 |
|
100000 |
497091 |
597091 |
|
174781 |
295116 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
4. |
VID5 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
5. |
TM6 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
Kopā: |
596778 |
672681 |
2435433 |
3704892 |
423615 |
747462 |
2557205 |
3728282 |
317660 |
1042578 |
2654376 |
4014614 |
442694 |
1042578 |
2654376 |
4139648 |
0 |
1042578 |
3503776 |
4546354 |
|
Skaits7 |
811811 |
852402 |
884792 |
884792 |
884792 |
||||||||||||||||
Likme 8 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
0,33 |
||||||||||||||||
Piezīmes. |
|||||||||||||||||||||
1 DPGF – darbinieku prasījumu garantijas fonds. |
|||||||||||||||||||||
2 URVN – uzņēmējdarbības riska valsts nodeva. |
|||||||||||||||||||||
3 TUA – maksātnespējas procesa administrācijas izmaksas (tukšo uzņēmumu administrēšana). |
|||||||||||||||||||||
4 MNA – valsts aģentūras "Maksātnespējas administrācija" izdevumi. |
|||||||||||||||||||||
5 VID – ar uzņēmējdarbības riska valsts nodevas administrēšanu saistītās izmaksas. |
|||||||||||||||||||||
6 TM – dotācija ar maksātnespējas procesu saistītajām iestādēm (Tieslietu ministrija). |
|||||||||||||||||||||
7 Skaits – plānotais nodevas maksātāju skaits. |
|||||||||||||||||||||
8 Likme – uzņēmējdarbības riska valsts nodevas apmērs (Ls/mēnesī). |
4.pielikums
Koncepcijas par maksātnespējas procesa administratoru atlīdzību kopsavilkumam
Uzņēmējdarbības riska nodevas ieņēmumu sadalījums, ja administratoru atlīdzība tiek noteikta saskaņā ar uzņēmējdarbības riska valsts nodevas ieņēmumiem un to sadalījumu pie uzņēmējdarbības riska valsts nodevas likmes 0,25 lati mēnesī
Nr. p.k.
|
Mērķis |
2008.gads |
2009.gads |
2010.gads |
2011.gads |
2012.gads |
|||||||||||||||
DPGF1 atlikums |
Dotācija |
URVN2 |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
DPGF atlikums |
Dotācija |
URVN |
Kopā |
||
|
DPGF atlikums |
2780747 |
|
|
|
1816457 |
|
|
|
1297423 |
|
|
|
1040486 |
|
|
|
1000000 |
|
|
|
1. |
DPGF |
964290 |
|
385710 |
1350000 |
519034 |
|
830966 |
1350000 |
256937 |
|
1093063 |
1350000 |
40486 |
|
1309514 |
1350000 |
0 |
|
1376524 |
1376524 |
2. |
TUA3 |
|
|
1121922 |
1121922 |
|
|
1256342 |
1256342 |
|
|
1321232 |
1321232 |
|
0 |
1220732 |
1220732 |
|
0 |
1277852 |
1277852 |
3. |
MNA4 |
|
0 |
597091 |
597091 |
|
469897 |
469897 |
|
227124 |
240081 |
467205 |
|
345767 |
124130 |
469897 |
|
469897 |
0 |
469897 |
|
4. |
VID5 |
|
168000 |
0 |
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
|
168000 |
5. |
TM6 |
|
73971 |
330710 |
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
|
404681 |
Kopā: |
964290 |
241971 |
2435433 |
3641694 |
519034 |
572681 |
2557205 |
3648920 |
256937 |
799805 |
2654376 |
3711118 |
40486 |
918448 |
2654376 |
3613310 |
0 |
1042578 |
2654376 |
3696954 |
|
Skaits7 |
811811 |
852402 |
884792 |
884792 |
884792 |
||||||||||||||||
Likme8 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
Piezīmes. |
1 DPGF – darbinieku prasījumu garantijas fonds. |
2 URVN – uzņēmējdarbības riska valsts nodeva. |
3 TUA – maksātnespējas procesa administrācijas izmaksas (tukšo uzņēmumu administrēšana). |
4 MNA – valsts aģentūras "Maksātnespējas administrācija" izdevumi. |
5 VID – ar uzņēmējdarbības riska valsts nodevas administrēšanu saistītās izmaksas. |
6 TM – dotācija ar maksātnespējas procesu saistītajām iestādēm (Tieslietu ministrija). |
7 Skaits – plānotais nodevas maksātāju skaits. |
8 Likme – uzņēmējdarbības riska valsts nodevas apmērs (Ls/mēnesī). |
Tieslietu ministra vietā – ekonomikas ministrs J.Strods