"Es neizprotu, kā interesēs darbojas Nagļa kungs, potenciālajiem investoriem nepārprotami liekot saprast, it kā Latvija būtu gatava vēl un vēlreiz samazināt "Latvijas kuģniecības" pārdošanas cenu. Skaidrs, ka pēc šādiem "galvenā privatizatora" izteikumiem investori paliek uzmanīgi un nogaida. Tas ir pilnīgi pretrunā valdības nostājai, kura paudusi, ka "Latvijas kuģniecības" akcijas ir jāpārdod par visizdevīgāko cenu. Rodas iespaids, ka Nagļa kungs darbojas kuģniecības pircēju, nevis pārdevēju interesēs!
Privatizācias aģentūras padome un valde ir apstiprinājusi "Latvijas kuģniecības" privatizācijas noteikumus, un Nagļa kungam tie ir jāpilda, nevis jākomentē! Kāpēc Privatizācijas aģentūras ģenerāldirektors klusē par to, ka paziņojumi ārvalstu presē par "Latvijas kuģniecības" privatizāciju parādījās ar gandrīz triju nedēļu nokavēšanos pēc īpašas atgādināšanas, kāpēc netiek veikti investoru papildu informēšanas pasākumi?
Uzskatu, ja reiz pieteikumi nav saņemti, tā ir tieša Latvijas Privatizācijas aģentūras vadības atbildība un nevajag meklēt vainīgos citur. Tā jau var nonākt līdz absurdam un, nemitīgi pazeminot cenu, beigu beigās vienu no pasaules lielākajām kuģniecībām pārdot par aptiekas cenu!
Kā Latvijas Privatizācijas aģentūras valsts pilnvarnieks paziņoju viennozīmīgi — "Latvijas kuģniecības" akciju sākumcena vismaz šogad mainīta netiks! Ja izsole nenotiks, Nagļa kungam par to būs jāatbild personiski, arī par maldinošajiem izteicieniem presē!" vakar, 7.oktobrī, pauda ekonomikas ministrs Vladimirs Makarovs.
Romāns Meļņiks, ekonomikas ministra preses sekretārs