• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2007. gada 18. decembra noteikumi Nr. 918 "Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1.aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana"". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 28.12.2007., Nr. 207 https://www.vestnesis.lv/ta/id/168573-noteikumi-par-darbibas-programmas-cilvekresursi-un-nodarbinatiba-papildinajuma-1-6-1-1-aktivitati-programmas-vadibas-un-atbalst.

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.919

Grozījumi Ministru kabineta 2006.gada 19.decembra noteikumos Nr.1046 "Veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtība"

Vēl šajā numurā

28.12.2007., Nr. 207

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 918

Pieņemts: 18.12.2007.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Ministru kabineta noteikumi Nr.918

Rīgā 2007.gada 18.decembrī (prot. Nr.70 69.§)

Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana"

Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu

 

I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" (turpmāk – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes);

1.2. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi;

1.3. kompetences sadalījumu starp atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi;

1.4. atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu;

1.5. projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus;

1.6. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem maksimāli pieejamo finansējuma sadalījumu.

2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķis ir atbalstīt iesaistītās institūcijas darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība", "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" vadības funkciju, tiešā vadības procesa un atbalsta funkciju nodrošināšanā, līdzfinansējot dažādas atbalstāmās darbības. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu sasniedzamie uzraudzības rādītāji ir šādi:

2.1. iznākuma rādītājs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības atbalstu saņēmušo institūciju skaits;

2.2. rezultātu rādītājs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības līdzekļu sekmīgas apguves vērtējums Latvijas iedzīvotāju vidū.

3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķa grupa ir darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība", "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" vadībā iesaistītās valsts pārvaldes institūcijas.

4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.

II. Atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcijas un kompetence

5. Atbildīgās iestādes funkcijas nodrošina Finanšu ministrija.

6. Atbildīgās iestādes kompetencē ir:

6.1. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanas uzraudzību un kontroli;

6.2. analizēt problēmas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanā un iesniegt vadošajā iestādē priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanas uzlabošanu;

6.3. sniegt sabiedrībai informāciju un nodrošināt publicitāti jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm;

6.4. lietot Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu darbības programmu uzraudzībai un uzkrāt tajā datus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm;

6.5. uzraudzīt pieejamā Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu līmenī;

6.6. izstrādāt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku.

7. Sadarbības iestādes funkcijas nodrošina Finanšu ministrijas funkcionālajā pārraudzībā esošā Centrālā finanšu un līgumu aģentūra.

8. Sadarbības iestādes kompetencē ir:

8.1. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli;

8.2. analizēt problēmas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanā un iesniegt atbildīgajā iestādē priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas uzlabošanu;

8.3. izsludināt un veikt ierobežotu Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu atlasi;

8.4. izstrādāt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikumu;

8.5. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanu;

8.6. pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidī­šanu;

8.7. izstrādāt vienošanās projektu par Eiropas Savienības fondu projekta īstenošanu;

8.8. slēgt vienošanos ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju;

8.9. izvērtēt iesniegto projektu grozījumu pieprasījumus un pieņemt lēmumu par grozījumu izdarīšanu vai atteikumu izdarīt grozījumus;

8.10. pārbaudīt un saskaņot Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja sagatavoto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta progresa pārskatu;

8.11. pārbaudīt un apstiprināt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus;

8.12. sagatavot izdevumu deklarācijas. Ja Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējs saņem finansējumu no vairākām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm, tad, sagatavojot izdevumu deklarāciju, sadarbības iestāde izmanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanas proporcijas (1.pielikums);

8.13. veikt pārbaudes Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas vietās;

8.14. izmantot Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu un uzkrāt tajā datus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumiem un Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem;

8.15. sniegt sabiedrībai informāciju un nodrošināt publicitāti jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem;

8.16. uzraudzīt pieejamā Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu līmenī.

III. Kārtība, kādā īsteno Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes

9. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm pieejamais finansējums laikposmā no 2008.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim ir 93 952 255 lati, no kuriem:

9.1.  15 115 013 lati ir pieejami darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros;

9.2.  21 116 325 lati ir pieejami darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros;

9.3.  47 633 612 lati ir pieejami darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros;

9.4.  10 087 305 lati ir pieejami darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.8.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros.

10. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu ietvaros Eiropas Savienības fondu līdzfinansējums ir līdz 85 % no kopējām attiecināmajām izmaksām, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 15 % no kopējām attiecināmajām izmaksām:

10.1. darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinā­juma 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums ir 12 847 761,05 lati, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 2 267 251, 95 lati;

10.2. darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinā­juma 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 17 948 876,25 lati, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 3 167 448,75 lati;

10.3. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinā­juma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 40 488 570,20 latu, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 7 145 041,80 latu;

10.4. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinā­juma 3.8.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 8 574 209,25 lati, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 1 513 095,75 lati.

11. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanai maksimāli pieejamais Eiropas Savienības fondu finansējums laikposmā no 2008.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim ir 55 013 369 lati.

12. Iesaistītajām institūcijām, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, aprēķinātais maksimāli pieejamais finansējuma apmērs laikposmam no 2008.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim ir norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma sadalījumā (2.pielikums).

13. Šie noteikumi attiecas uz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem, kas apstiprināti līdz 2008.gada 31.decembrim.

14. Iesaistītās institūcijas, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, ir šādas:

14.1. darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinā­juma 1.6.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana":

14.1.1. Labklājības ministrija;

14.1.2. Izglītības uz zinātnes ministrija;

14.1.3. Nodarbinātības valsts aģentūra;

14.1.4. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

14.1.5. Valsts kanceleja;

14.1.6. Ekonomikas ministrija;

14.1.7. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

14.1.8. Sabiedrības integrācijas fonds;

14.1.9. Veselības ministrija;

14.1.10. Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra;

14.1.11. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija;

14.1.12. Finanšu ministrija;

14.1.13. Iepirkumu uzraudzības birojs;

14.1.14. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;

14.1.15. Rīgas plānošanas reģions;

14.1.16. Vidzemes plānošanas reģions;

14.1.17. Kurzemes plānošanas reģions;

14.1.18. Latgales plānošanas reģions;

14.1.19. Zemgales plānošanas reģions;

14.1.20. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

14.2. darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinā­juma 2.4.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana":

14.2.1. Izglītības uz zinātnes ministrija;

14.2.2. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

14.2.3. Ekonomikas ministrija;

14.2.4. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

14.2.5. Finanšu ministrija;

14.2.6. Iepirkumu uzraudzības birojs;

14.2.7. Rīgas plānošanas reģions;

14.2.8. Vidzemes plānošanas reģions;

14.2.9. Kurzemes plānošanas reģions;

14.2.10. Latgales plānošanas reģions;

14.2.11. Zemgales plānošanas reģions;

14.2.12. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

14.2.13. Valsts kanceleja;

14.3. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinā­juma 3.7.1.1. aktivitātē un 3.8.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana":

14.3.1. Izglītības uz zinātnes ministrija;

14.3.2. Valsts izglītības attīstības aģentūra;

14.3.3. Ekonomikas ministrija;

14.3.4. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;

14.3.5. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;

14.3.6. Veselības ministrija;

14.3.7. Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra;

14.3.8. Finanšu ministrija;

14.3.9. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;

14.3.10. Mājokļu aģentūra;

14.3.11. Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts;

14.3.12. Kultūras ministrija;

14.3.13. Satiksmes ministrija;

14.3.14. Labklājības ministrija;

14.3.15. Vides ministrija;

14.3.16. Iepirkumu uzraudzības birojs;

14.3.17. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija;

14.3.18. Rīgas plānošanas reģions;

14.3.19. Vidzemes plānošanas reģions;

14.3.20. Kurzemes plānošanas reģions;

14.3.21. Latgales plānošanas reģions;

14.3.22. Zemgales plānošanas reģions;

14.3.23. Valsts kanceleja.

15. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes atbalstāmās darbības ir:

15.1. Eiropas Savienības fondu administrēšana;

15.2. Eiropas Savienības fondu izvērtēšana;

15.3. Eiropas Savienības fondu uzraudzība;

15.4. Eiropas Savienības fondu informatīvie un publicitātes pasākumi;

15.5. Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmas izveido­šana, ieviešana, attīstība un sasaiste ar citām informācijas sistēmām Eiropas Savienības fondu ieviešanas, uzraudzības, kontroles un izvērtēšanas procesa nodrošināšanai;

15.6. Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanas nodrošinā­šana;

15.7. Eiropas Savienības fondu finanšu kontroles un revīzijas nodrošināšana;

15.8. mācības, konferences un semināri, kas veicina Eiropas Savienības fondu finansējuma apguves efektivitāti;

15.9. horizontālās politikas koordinēšanas funkciju nodrošināšana.

16. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības aktivitātes attiecināmās izmaksas ir:

16.1. atlīdzība, kas ir pamatota un norādīta attiecīgā Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projekta iesniegumā, tajā skaitā:

16.1.1. amatalga;

16.1.2. piemaksas, tajā skaitā:

16.1.2.1. piemaksa par vadības līgumu;

16.1.2.2. piemaksa par amata pienākumu pildīšanu paaugstinātas intensitātes apstākļos (ierēdņiem);

16.1.2.3. piemaksa par papildus veicamo darbu (darbiniekiem);

16.1.2.4. piemaksa par papildu pienākumu pildīšanu – par prombūtnē esoša darbinieka (ierēdņa) pienākumu pildīšanu vai vakanta amata (darba) pienākumu pildīšanu (ierēdņiem, darbiniekiem);

16.1.2.5. piemaksa par virsstundu darbu vai darbu svētku dienā;

16.1.3. darba devēja sociāla rakstura pabalsti, kompensācijas, valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (kuras noteiktas normatīvajos aktos un kuras veic darba devējs):

16.1.3.1. atvaļinājuma pabalsts (ierēdņiem);

16.1.3.2. slimības nauda;

16.1.3.3. pabalsts sakarā ar atbrīvošanu no amata normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;

16.1.3.4. pabalsts bērna piedzimšanas gadījumā (ierēdņiem);

16.1.3.5. pabalsts ierēdņa nāves vai ierēdņa ģimenes locekļa vai apgādājamā nāves gadījumā (ierēdņiem);

16.1.3.6. pabalsts par nelaimes gadījumu darbā (ierēdņiem);

16.1.3.7. mācību maksas kompensācija;

16.1.3.8. kompensācija ceļa izdevumu segšanai (ierēdņiem);

16.1.3.9. pārcelšanās izdevumu atlīdzība (ierēdņiem);

16.1.3.10. izdevumu kompensācija par speciālo medicīniski optisku redzes korekcijas līdzekļu (briļļu) iegādi;

16.1.3.11. obligātās veselības pārbaudes izdevumu segšana;

16.1.4. valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas no apliekama­jām ar nodokļiem attiecināmajām izmaksām;

16.2. darba vietas aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas ierēdņiem un darbiniekiem, kuri iesaistīti Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības funkciju nodrošināšanā;

16.3. darba vietas aprīkojuma nomas izmaksas ierēdņiem un darbiniekiem, kuri iesaistīti Eiropas Sociālā fonda vadības funkciju nodrošināšanā;

16.4. attiecīgā Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas darbības nodrošināšanai nepieciešamie izdevumi;

16.5. attiecīgā Eiropas Savienības fonda revīzijas veicēju izdevumi;

16.6. pārbaudes veicēju izdevumi, kas saistīti ar pārbaudēm attiecīgā Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanas vietā;

16.7. ar Eiropas Savienības fondu projekta īstenošanu saistītā transporta pakalpojuma pirkšana vai transportlīdzekļa noma (izvēlas saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu);

16.8. Eiropas Savienības fondu darbības programmu uzraudzības komitejas un attiecīgā Eiropas Savienības fonda apakškomitejas darbības nodrošināšanas izdevumi;

16.9. ceļa un komandējuma izdevumi ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu saistīto pasākumu apmeklēšanai;

16.10. ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu saistīto mācību, semināru un konferenču organizēšanas un dalības izdevumi;

16.11. attiecīgā Eiropas Savienības fonda informatīvo un publicitātes pasākumu, komunikācijas plānošanas un īstenošanas izdevumi;

16.12. pētījumu, stratēģiju, rokasgrāmatu, vadlīniju un citu ar attiecīgā Eiropas Savienības fonda vadību saistīto dokumentu izstrādes izdevumi, kā arī izdevumi par konkrēta uzdevuma veikšanu;

16.13. izdevumi par attiecīgā Eiropas Savienības fonda izvērtēšanas ekspertu pakalpojumiem;

16.14. ar Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu saistīto atbildīgo un sadarbības iestāžu informācijas sistēmas izveidošanas, ieviešanas, attīstīšanas un sasaistes nodrošināšanas ar Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu izdevumi;

16.15. attiecīgā Eiropas Savienības fonda ieviešanas, uzraudzības, kontroles un izvērtēšanas procesu nodrošināšanas izdevumi;

16.16. citas izmaksas, kas iepriekš saskaņotas ar sadarbības iestādi un ir tieši saistītas ar šo noteikumu 15.punktā minētajām atbalstāmajām darbībām.

17. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu ietvaros radušās izmaksas var uzskatīt par attiecināmajām izmaksām, sākot ar 2008.gada 1.janvāri.

18. Rīgas plānošanas reģions, Vidzemes plānošanas reģions, Kurzemes plānošanas reģions, Latgales plānošanas reģions un Zemgales plānošanas reģions, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu (3.pielikums), tajā norāda tikai šo noteikumu 16.1., 16.2., 16.3., 16.9., 16.10. un 16.11. apakšpunktos norādītās attiecināmās izmaksas.

19. Šo noteikumu 14.punktā minētās iesaistītās institūcijas, izņemot Finanšu ministriju, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu, nenorāda šo noteikumu 15.2.apakšpunktā minēto Eiropas Savienības fondu aktivitātes atbalstāmo darbību.

20. Finanšu ministrija, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu, tajā norāda arī šo noteikumu 16.13.apakšpunktā minētās attiecināmās izmaksas.

21. Šo noteikumu 14.1.1., 14.1.2., 14.1.3., 14.1.4., 14.1.5., 14.1.6., 14.1.7., 14.1.8., 14.1.9., 14.1.10., 14.1.11., 14.1.13., 14.1.14., 14.1.15., 14.1.16., 14.1.17., 14.1.18., 14.1.19., 14.1.20.; 14.2.1., 14.2.2., 14.2.3., 14.2.4., 14.2.6., 14.2.7., 14.2.8., 14.2.9., 14.2.10., 14.2.11., 14.2.12., 14.2.13.; 14.3.1., 14.3.2., 14.3.3., 14.3.4., 14.3.5., 14.3.6., 14.3.7., 14.3.9., 14.3.10., 14.3.11., 14.3.12., 14.3.13., 14.3.14., 14.3.15., 14.3.16., 14.3.17., 14.3.18., 14.3.19., 14.3.20., 14.3.21., 14.3.22. un 14.3.23. apakšpunktā minētās iesaistītās institūcijas, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu, nenorāda šo noteikumu 16.13.apakšpunktā minētās attiecināmās izmaksas.

22. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes neattiecināmās izmaksas ir:

22.1. zemes vai ēku iegādes izmaksas;

22.2. valūtas kursa svārstību radīto zaudējumu segšanai vai parādu dzēšanai paredzētie izdevumi;

22.3. pievienotās vērtības nodoklis un citi nodokļi un nodevas, ko iespējams atgūt tiesību aktos noteiktajā kārtībā;

22.4. līzings, bankas komisijas maksas, līzinga un kredīta procenti, garantijas maksas un tamlīdzīgi procentu maksājumi un izmaksas;

22.5. transportlīdzekļu iegāde;

22.6. izmaksas, kas radušās ārkārtēju gadījumu un to seku novēršanai;

22.7. atlīdzības neattiecināmās izmaksas, tajā skaitā:

22.7.1. visu veidu prēmijas, tajā skaitā prēmijas pēc ikgadējā novērtējuma;

22.7.2. naudas balvas – mantiskā vai naudas izteiksmē;

22.7.3. atvaļinājuma pabalsts darbiniekiem;

22.7.4. pabalsts darbinieka ģimenes locekļa vai apgādājamā nāves gadījumā (darbiniekiem);

22.7.5. cita materiālā stimulēšana, kas nav noteikta darba samaksu reglamentējošajos normatīvajos aktos;

22.7.6. veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšana;

22.7.7. valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas no apliekama­jām neattiecināmajām izmaksām;

22.8. citas izmaksas, kas nav saistītas ar šo noteikumu 15.punktā minēto atbalstāmo darbību finansēšanu.

23. Lai nodrošinātu šo noteikumu 11.punktā minētā finansējuma apgūšanu, sadarbības iestāde 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās nosūta uzaicinājumu iesniegt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu (3.pielikums) šo noteikumu 14.punktā minētajām institūcijām, kuras nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu.

24. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniedzējs 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 23.punktā minētā uzaicinājuma saņemša­nas sagatavo un iesniedz sadarbības iestādē Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.

25. Šo noteikumu 14.punktā minētā institūcija, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, var iesniegt vienu Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.

26. Šo noteikumu 14.punktā norādītā institūcija, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, iesniedz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu sadarbības iestādē vienā no šādiem veidiem:

26.1. papīra formā (divos eksemplāros, no kuriem viens ir oriģināl­eksemplārs un viens ir kopija, ar attiecīgām norādēm "oriģināls" vai "kopija") atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu;

26.2. elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajai un trešajai daļai).

27. Šo noteikumu 23.punktā minētajā uzaicinājumā norādītais Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigu datums ir pēdējā diena, kad projekta iesniedzējs projekta iesniegumu var iesniegt personīgi, elektroniski vai nosūtot pa pastu. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniski, par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums ir nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot sadarbības iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja starp sadarbības iestādi un projekta iesniedzēju rodas domstarpības par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku, projekta iesniedzējam jāpierāda, ka projekta iesniegums ir nosūtīts līdz projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām. Ja sadarbības iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tai minētais apgalvojums jāpamato. Ja projekta iesniegumu sūta pa pastu, par projekta iesnieguma iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.

28. Sadarbības iestāde pēc visu termiņā iesniegto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu saņemšanas izveido Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju.

29. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijā iekļauj pārstāvjus no sadarbības iestādes, atbildīgās iestādes un Valsts kancelejas. Vadošās iestādes pārstāvis var piedalīties Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijā novērotāja statusā. Valsts kancelejas pārstāvis nevar piedalīties savas institūcijas iesniegtā projekta iesnieguma vērtēšanā.

30. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumus vērtē saskaņā ar šajos noteikumos noteiktajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem (4.pielikums).

31. Sadarbības iestāde Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu nevērtē, ja ir konstatēts vismaz viens no šādiem gadījumiem:

31.1. projekta iesniegums nav iesniegts noteiktajā termiņā;

31.2. projekta iesniegums nav iesniegts datorrakstā;

31.3. projekta iesniegums nav iesniegts latviešu valodā;

31.4. projekta iesniedzējs nav uzaicināts iesniegt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.

32. Sadarbības iestādes vadītājs, pamatojoties uz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas vērtējumu, pieņem vienu no šādiem pārvaldes lēmumiem:

32.1. par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu. Pārvaldes lēmumu par projekta noraidīšanu pieņem, ja tas neatbilst Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijam (4.pielikuma 1.1.1. un 1.2.4.apakšpunkts);

32.2. par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu. Pārvaldes lēmuma nosacījumu izpildes termiņš ir 10 darbdienas pēc attiecīgā lēmuma saņemšanas.

33. Šo noteikumu 32.2.apakšpunktā minētajā lēmumā var iekļaut šādus nosacījumus:

33.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta finansēšanas plāna precizēšana (3.pielikuma 7.1.apakšpunkts);

33.2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta budžeta kopsavilkuma, tajā skaitā indikatīvā projekta izmaksu plāna, precizēšana (3.pielikuma 7.2.apakšpunkts);

33.3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta budžeta precizēšana aktivitāšu griezumā (3.pielikuma 7.3.apakšpunkts);

33.4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma precizēšana, ja tas neatbilst projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem (4.pielikuma 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5.; 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5. un 3.6.apakšpunkts).

34. Sadarbības iestāde pārvaldes lēmumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu vai pārvaldes lēmumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nosūta Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniedzējam.

35. Pēc lēmuma pieņemšanas par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu pēc attiecīgo nosacījumu izpildes sadarbības iestāde ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju slēdz vienošanos.

IV. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma vērtēšanas kritēriji

36. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma specifiskais kvalitātes vērtēšanas kritērijs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotajām aktivitātēm ir kompleksa pieeja šo noteikumu 15.punktā minēto Eiropas Savienības fondu vadības funkciju nodrošināšanā.

37. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma atbilstība horizontālajām prioritātēm "Vienādas iespējas", "Informācijas sabiedrība" un "Makroekonomiskā stabilitāte":

37.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā tiks nodrošināts nediskriminācijas princips, paredzot aktivitātes, kas sekmē dzimumu līdztiesību un aktīvās novecošanās pamatprincipu, kā arī personu ar invaliditāti tiesību ievērošanu;

37.2. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projekta ietvaros paredzēts elektronizēt sabiedriskos pakalpojumus;

37.3. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projekta ietvaros paredzēts finansējums atalgojumam, kas noteikts Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projektā;

37.4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā paredzēta neattiecināmā finansējuma summa no kopējām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta izmaksām.

38. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma atbilstības vērtēšanas kritēriji:

38.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā paredzētās aktivitātes pilnībā atbilst Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķim;

38.2. ir skaidri parādīta savstarpējā saistība starp Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta nepieciešamības pamatojumā noteikto mērķi un plānotajām aktivitātēm;

38.3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotās aktivitātes ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu;

38.4. plānojot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā aktivitātes, ir ņemti vērā iespējamie projekta īstenošanas riski un citi priekšnoteikumi;

38.5. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta aktivitātēm plānotais finansējums, kas norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā, ir pamatots, skaidri sadalīts pa pozīcijām un izsekojams.

39. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma tehniskie un administratīvie vērtēšanas kritēriji:

39.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegums iesniegts atbilstoši šajos noteikumos noteiktajām iesnieguma noformēšanas prasībām;

39.2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma finansēšanas plāns un budžeta tāme ir aritmētiski pareizi;

39.3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītais aktivitāšu ieviešanas grafiks ir detalizēts un atspoguļo visas plānotās aktivitātes;

39.4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā plānotās aktivitātes nepārsniedz maksimāli atļauto laikposmu;

39.5. pieprasītā finansējuma apmērs nepārsniedz šajos noteikumos noteikto maksimālo individuālo limitu;

39.6. visas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma budžetā plānotās izmaksas atbilst plānotajām aktivitātēm.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks

Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2007.gada 29.decembri.

 
 

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums

Ministru kabineta

2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanas proporcijas

1. Ja Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējs saņem finansējumu no vairākām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm, tad, sagatavojot izdevuma deklarāciju, sadarbības iestāde izmanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanā šādu principu: attiecīgai darbības programmai vai fondam pieejamo finansējumu attiecina pret to kopsummu, kas veidojas saskaitot darbības programmām vai fondiem pieejamo finansējumu, ko izmanto noteiktās aktivitātes attiecināmo izmaksu finansēšanai, t.i.:

1.1. Darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma tehniskās palīdzības 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:

1.1.1. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību un darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 16,09%;

1.1.2. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 18,02%;

1.1.3. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 32,63%;

1.1.4. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 20,75%;

1.1.5. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 41,72%;

1.1.6. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 24,09%;

1.1.7. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 59,97%.

1.2. Darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma tehniskās palīdzības 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:

1.2.1.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību un darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 22,48%;

1.2.2.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 25,18%;

1.2.3.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 45,59%;

1.2.4. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 26,78%;

1.2.5.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 58,28%;

1.2.6.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 30,71%;

1.2.7.darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 67,67%.

1.3. Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma tehniskās palīdzības 3.7.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:

1.3.1.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību, darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 50,70%;

1.3.2.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 56,80%;

1.3.3.pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 60,42%;

1.3.4. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 65,40%;

1.3.5.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 75,91%;

1.3.6.pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 69,28%;

1.3.7.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 82,52%.

1.4. Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma tehniskās palīdzības 3.8.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:

1.4.1. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību, darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 10,74%;

1.4.2. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 21,79%;

1.4.3. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 12,79%;

1.4.4. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 13,85%;

1.4.5. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 40,06%;

1.4.6. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 32,33%;

1.4.7. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 17,48%.

2. Saskaņā ar šī pielikuma 1.punktā norādīto, proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:

Darbības programmas nosaukums

Proporcija

pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība"

Proporcija

pret darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas"

Proporcija

pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehnisko palīdzību

Proporcija

pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehnisko palīdzību

KOPĀ

1

2

3

4

5

6

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

16,09%

22,48%

50,69%

10,74%

100%

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

18,02%

25,18%

56,80%

 0

100%

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehniskā palīdzība

32,63%

45,59%

 0

21,78%

100%

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

20,75%

 0

65,40%

13,85%

100%

Darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

 0

26,78%

60,42%

12,80%

100%

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas"

41,72%

58,28%

 0

 0

100%

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

24,09%

 0

75,91%

 0

100%

Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehniskā palīdzība

59,97%

40,03%

Darbības programma darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

 0

30,71%

69,29%

 0

100%

Darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehniskā palīdzība

 0

67,67%

 0

32,33%

100%

Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība

 0

 0

82,52%

17,48%

100%

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks


 

 

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

2.pielikums

Ministru kabineta

2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918

Darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" maksimāli pieejamais finansējuma sadalījums laika periodam no 2008.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim

Iesaistītās institūcijas

1.DPP

2.DPP

3.DPP

3.DPP

KOPĀ,

1.6.1.1.
aktivitāte

2.4.1.1. aktivitāte

3.7.1.1. aktivitāte

3.8.1.1.
aktivitāte

LVL

 

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

5

6

Satiksmes ministrija

3 079 484

1 920 516

5 000 000

Valsts izglītības attīstības aģentūra

1 268 771

1 875 937

1 855 292

5 000 000

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra

113 566

250 812

4 400 499

235 122

5 000 000

Ekonomikas ministrija

211 830

4 222 387

433 282

132 501

5 000 000

Finanšu ministrija (tajā skaitā atbildīgās iestādes, vadošās iestādes, sertifikācijas iestādes, maksājumu iestādes un revīzijas iestādes funkciju nodrošināšana, izvērtēšana, uzraudzības komiteju un attiecīgo Eiropas Savienības fondu apakškomiteju organizēšana un citu funkciju nodrošināšana)

700 531

1 041 107

2 318 635

435 367

4 495 640

Vides ministrija

2 339 104

1 927 220

4 266 324

Izglītības un zinātnes ministrija

1 071 386

1 584 095

1 566 662

4 222 144

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra

329 938

2 633 323

389 971

3 353 232

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija

128 002

1 647 999

1 776 001

Valsts reģionālās attīstības aģentūra

175 097

2 418 727

2 593 824

Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra

412 810

1 907 567

2 320 376

Veselības ministrija

275 207

1 271 711

1 546 918

Nodarbinātības valsts aģentūra

1 226 040

1 226 040

Valsts kanceleja:

1 065 841

91 983

207 492

43 940

1 409 256

Valsts kanceleja (aktivitāšu administrēšana)

1 000 000

1 000 000

Valsts kanceleja (horizontālā aktivitāte - apmācības)

65 841

91 983

207 492

43 940

409 256

Sabiedrības integrācijas fonds

1 030 882

1 030 882

Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts

1 267 731

1 267 731

Labklājības ministrija

889 264

110 736

1 000 000

Mājokļu aģentūra

579 909

420 091

1 000 000

Kultūras ministrija

1 000 000

1 000 000

Kurzemes plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai)

41 241

60 764

129 968

29 027

261 000

Latgales plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai)

41 241

60 764

129 968

29 027

261 000

Rīgas plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai)

41 241

60 764

129 968

29 027

261 000

Vidzemes plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai)

41 241

60 764

129 968

29 027

261 000

Zemgales plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai)

41 241

60 764

129 968

29 027

261 000

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija (par teritorijas līdzsvarotas attīstības horizontālo politiku)

32 180

44 960

101 380

21 480

200 000

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija (par Rīgas starptautiskās konkurētspējas horizontālo politiku)

32 180

44 960

101 380

21 480

200 000

Finanšu ministrija (par makroekonomiskās stabilitātes horizontālo politiku)

32 180

44 960

101 380

21 480

200 000

Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts (par informācijas sabiedrības horizontālo politiku)

32 180

44 960

101 380

21 480

200 000

Labklājības ministrija (par vienlīdzīgu iespēju horizontālo politiku dzimumu līdztiesības, invaliditātes un novecošanās jautājumos)

32 180

44 960

101 380

21 480

200 000

Vides ministrija (par ilgtspējīgas attīstības horizontālo politiku vides aizsardzības jautājumos)

32 180

44 960

101 380

21 480

200 000

KOPĀ

9 298 450

12 273 225

28 052 921

5 388 773

55 013 369

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks


 

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

3.pielikums

Ministru kabineta

2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918

29.JPG (69931 bytes)

30.JPG (91963 bytes)

31.JPG (87233 bytes)

32.JPG (88117 bytes)

33.JPG (91357 bytes)

34.JPG (102576 bytes)

35.JPG (63848 bytes)

36.JPG (60030 bytes)

37.JPG (53645 bytes)

38.JPG (113094 bytes)

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks


 

 

Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā

4.pielikums

Ministru kabineta

2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918

Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji


Darbības programmas nosaukums un numurs

1.

2.

3.

Cilvēkresursi un nodarbinātība

Uzņēmējdarbība un inovācijas

Infrastruktūra un pakalpojumi


Prioritātes nosaukums un numurs

1.6.

2.4.

3.7.

3.8.

Tehniskā palīdzība

Tehniskā palīdzība

Tehniskā palīdzība ERAF ieviešanai

Tehniskā palīdzība KF ieviešanai


Pasākuma nosaukums un numurs

1.6.1.

 

 

2.4.1.

 

 

3.7.1.

 

3.8.1.

ATBALSTS DARBĪBAS PROGRAMMAS „CILVĒKRESURSI UN

NODARBINĀTĪBA" VADĪBAI"

 

ATBALSTS DARBĪBAS PROGRAMMAS „UZŅĒMĒJDARBĪBA UN INOVĀCIJAS" VADĪBAI"

 

Atbalsts darbības programmas „Infrastruktūra un pakalpojumi" vadībai

Atbalsts Kohēzijas fonda vadībai


Aktivitātes nosaukums un numurs

1.6.1.1.

 

2.4.1.1.

 

3.7.1.1.

 

3.8.1.1.

PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA

PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA

PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA

PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA


Projektu atlases veids

1.6.1.1.

2.4.1.1.

3.7.1.1.

3.8.1.1.

Ierobežota

Ierobežota

Ierobežota

Ierobežota


Atbildīgā iestāde

1.6.1.1.

2.4.1.1.

3.7.1.1.

3.8.1.1.

Finanšu ministrija

Finanšu ministrija

Finanšu ministrija

Finanšu ministrija

 

 

 

1. Kvalitātes kritēriji

Vērtēšanas sistēma

Punktu skaits

1.1. Specifiskie vērtēšanas kritēriji:

Par katru projekta iesniegumā iekļauto funkciju - 1 punkts.

Maksimālais –
9 punkti

1.1.1.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotajām aktivitātēm ir kompleksa pieeja Eiropas Savienības fondu vadības funkciju nodrošināšanā:

  1. Eiropas Savienības fondu administrēšana;
  2. Eiropas Savienības fondu izvērtēšana;
  3. Eiropas Savienības fondu uzraudzība;
  4. Eiropas Savienības fondu informatīvie un publicitātes pasākumi;
  5. Eiropas Savienības fondu vadības un informācijas sistēmas izveidošana, ieviešana, attīstīšana un sasaiste ar citām informācijas sistēmām Eiropas Savienības fondu ieviešanas, uzraudzības, kontroles un izvērtēšanas procesa nodrošināšanai;
  6. Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanas nodrošināšana;
  7. Eiropas Savienības fondu finanšu kontroles un revīzijas nodrošināšana;
  8. apmācības, konferences un semināri, kas veicina Eiropas Savienības fondu finansējuma apguves efektivitāti;
  9. horizontālās politikas koordinēšanas funkciju nodrošināšana.

0-9

Ja iegūtais vērtējums ir 0 punkti, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu noraida.

1.2. Projekta ieguldījums horizontālo prioritāšu īstenošanā:

Maksimālais –
33 punkti

1.2.1.

Horizontālā prioritāte „Vienādas iespējas"

Projektā tiks nodrošināts nediskriminācijas princips, paredzot aktivitātes, kas sekmē dzimumu līdztiesību un aktīvās novecošanās, kā arī personu ar invaliditāti tiesību pamatprincipu ievērošanu:

Projektā paredzēta 3 pamatprincipu ievērošana – 3 punkti.

Projektā paredzēta 2 pamatprincipu ievērošana – 2 punkti.

Projektā paredzēta 1 pamatprincipa ievērošana – 1 punkts.

Projekts neparedz nediskriminācijas pamatprincipu ievērošanu – 0 punkti.

0-3

1.2.2.

Horizontālā prioritāte „Informācijas sabiedrība"

ES fonda projekta ietvaros paredzēts elektronizēt sabiedriskos pakalpojumus – 4 punkti.

ES fonda projekta ietvaros paredzēts apmācīt cilvēkus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā – 3 punkti.

ES fonda projekta ietvaros paredzēts izveidot/uzlabot informācijas sistēmu – 2 punkti.

ES fonda projekta ietvaros paredzēts iegādāt datortehniku – 1 punkts.

ES fonda projekta ietvaros nav paredzēts veikt nevienu no iepriekšminētajām aktivitātēm – 0 punkti.

0-10

1.2.3.

Horizontālā prioritāte „Makroekonomiskā stabilitāte"

ES fonda projekta ietvaros paredzētais finansējums atalgojumam, kas noteikts projektā ir sadalīts šādās proporcijās:

0-10% no kopējā piešķirtā finansējuma - 10 punkti.

11-20% no kopējā piešķirtā finansējuma - 9 punkti.

21-30% no kopējā piešķirtā finansējuma - 8 punkti.

31-40% no kopējā piešķirtā finansējuma - 7 punkti.

41-50% no kopējā piešķirtā finansējuma - 6 punkts.

51-60% no kopējā piešķirtā finansējuma - 5 punkti.

61-70% no kopējā piešķirtā finansējuma - 4 punkti.

71-80% no kopējā piešķirtā finansējuma - 3 punkti.

81-85% no kopējā piešķirtā finansējuma - 2 punkti.

86-90% no kopējā piešķirtā finansējuma - 1 punkts.

91-100% no kopējā piešķirtā finansējuma - 0 punkti.

0-10

1.2.4.

Horizontālā prioritāte „Makroekonomiskā stabilitāte"

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā neattiecināmā finansējuma summa no kopējām projekta izmaksām veido:

0-1% no kopējām projekta izmaksām - 10 punkti.

2-4% no kopējām projekta izmaksām - 9 punkti.

5-7% no kopējām projekta izmaksām - 8 punkti.

8-10% no kopējām projekta izmaksām - 7 punkti.

11-13% no kopējām projekta izmaksām - 6 punkti.

14-16% no kopējām projekta izmaksām - 5 punkti.

17-19% no kopējām projekta izmaksām - 4 punkti.

20-22% no kopējām projekta izmaksām - 3 punkti.

23-25% no kopējām projekta izmaksām - 2 punkti.

26-30% no kopējām projekta izmaksām - 1 punkti.

31-100% no kopējām projekta izmaksām - 0 punkti.

Ja iegūtais vērtējums ir 0 punkti, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu noraida.

0-10

2. Atbilstības kritēriji – iesniedzējs un projekts pēc būtības atbilst aktivitātei

Atbilst/neatbilst

-

2.1.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā paredzētas aktivitātes pilnībā atbilst Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķim.

 

P

2.2.

Starp projekta nepieciešamības pamatojumu definēto mērķi un plānotajām aktivitātēm ir skaidri parādīta savstarpējā saistība.

 

P

2.3.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotās aktivitātes ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu.

 

P

2.4.

Plānojot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotās aktivitātes ir ņemti vērā iespējamie projekta īstenošanas riski un citi priekšnosacījumi.

 

P

2.5.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta aktivitātēm plānotais finansējums, kas norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā, ir pamatots, skaidri izdalīts pa pozīcijām un izsekojams.

 

P

3. Tehniski / administratīvi kritēriji

Atbilst/neatbilst

-

3.1.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegums iesniegts atbilstoši Ministru kabineta (turpmāk - MK) noteikumos noteiktajām iesnieguma noformēšanas prasībām.

(projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts, sagatavots atbilstoši iesnieguma veidlapai, iesniegts pieprasītais projekta iesnieguma eksemplāru (kopiju) skaits, iesniegtais projekta iesniegums ir cauršūts (caurauklots) – ja attiecināms, projekta iesniegumu ir parakstījusi atbildīgā persona)

 

P

3.2.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma finansēšanas plāns un budžeta tāme ir aritmētiski pareizas.

 

P

3.3.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītais aktivitāšu ieviešanas grafiks ir detalizēts un atspoguļo visas plānotās aktivitātes.

 

P

3.4.

Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā plānotās aktivitātes nepārsniedz maksimāli atļauto laika periodu.

 

P

3.5.

Pieprasītā finansējuma apjoms nepārsniedz MK noteikumos* noteikto maksimālo individuālo limitu.

 

P

3.6.

Visas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma budžetā plānotās izmaksas ir atbilstošas plānotajām aktivitātēm.

 

P

Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!