Ministru kabineta noteikumi Nr.918
Rīgā 2007.gada 18.decembrī (prot. Nr.70 69.§)
Noteikumi par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana"
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka:
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitāti "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" (turpmāk – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes);
1.2. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi;
1.3. kompetences sadalījumu starp atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi;
1.4. atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu;
1.5. projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus;
1.6. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem maksimāli pieejamo finansējuma sadalījumu.
2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķis ir atbalstīt iesaistītās institūcijas darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība", "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" vadības funkciju, tiešā vadības procesa un atbalsta funkciju nodrošināšanā, līdzfinansējot dažādas atbalstāmās darbības. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu sasniedzamie uzraudzības rādītāji ir šādi:
2.1. iznākuma rādītājs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības atbalstu saņēmušo institūciju skaits;
2.2. rezultātu rādītājs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības līdzekļu sekmīgas apguves vērtējums Latvijas iedzīvotāju vidū.
3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķa grupa ir darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība", "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" vadībā iesaistītās valsts pārvaldes institūcijas.
4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.
II. Atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcijas un kompetence
5. Atbildīgās iestādes funkcijas nodrošina Finanšu ministrija.
6. Atbildīgās iestādes kompetencē ir:
6.1. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanas uzraudzību un kontroli;
6.2. analizēt problēmas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanā un iesniegt vadošajā iestādē priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu īstenošanas uzlabošanu;
6.3. sniegt sabiedrībai informāciju un nodrošināt publicitāti jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm;
6.4. lietot Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu darbības programmu uzraudzībai un uzkrāt tajā datus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm;
6.5. uzraudzīt pieejamā Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu līmenī;
6.6. izstrādāt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodiku.
7. Sadarbības iestādes funkcijas nodrošina Finanšu ministrijas funkcionālajā pārraudzībā esošā Centrālā finanšu un līgumu aģentūra.
8. Sadarbības iestādes kompetencē ir:
8.1. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli;
8.2. analizēt problēmas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanā un iesniegt atbildīgajā iestādē priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas uzlabošanu;
8.3. izsludināt un veikt ierobežotu Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu atlasi;
8.4. izstrādāt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas nolikumu;
8.5. nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanu;
8.6. pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu;
8.7. izstrādāt vienošanās projektu par Eiropas Savienības fondu projekta īstenošanu;
8.8. slēgt vienošanos ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju;
8.9. izvērtēt iesniegto projektu grozījumu pieprasījumus un pieņemt lēmumu par grozījumu izdarīšanu vai atteikumu izdarīt grozījumus;
8.10. pārbaudīt un saskaņot Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja sagatavoto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta progresa pārskatu;
8.11. pārbaudīt un apstiprināt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus;
8.12. sagatavot izdevumu deklarācijas. Ja Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējs saņem finansējumu no vairākām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm, tad, sagatavojot izdevumu deklarāciju, sadarbības iestāde izmanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanas proporcijas (1.pielikums);
8.13. veikt pārbaudes Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanas vietās;
8.14. izmantot Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu un uzkrāt tajā datus par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumiem un Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem;
8.15. sniegt sabiedrībai informāciju un nodrošināt publicitāti jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem;
8.16. uzraudzīt pieejamā Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minēto principu izpildi Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu līmenī.
III. Kārtība, kādā īsteno Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes
9. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm pieejamais finansējums laikposmā no 2008.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim ir 93 952 255 lati, no kuriem:
9.1. 15 115 013 lati ir pieejami darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros;
9.2. 21 116 325 lati ir pieejami darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros;
9.3. 47 633 612 lati ir pieejami darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros;
9.4. 10 087 305 lati ir pieejami darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.8.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros.
10. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu ietvaros Eiropas Savienības fondu līdzfinansējums ir līdz 85 % no kopējām attiecināmajām izmaksām, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 15 % no kopējām attiecināmajām izmaksām:
10.1. darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums ir 12 847 761,05 lati, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 2 267 251, 95 lati;
10.2. darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 17 948 876,25 lati, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 3 167 448,75 lati;
10.3. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1.aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums ir 40 488 570,20 latu, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 7 145 041,80 latu;
10.4. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.8.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" ietvaros pieejamais Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 8 574 209,25 lati, bet Latvijas valsts budžeta finansējums ir ne mazāks kā 1 513 095,75 lati.
11. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu īstenošanai maksimāli pieejamais Eiropas Savienības fondu finansējums laikposmā no 2008.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim ir 55 013 369 lati.
12. Iesaistītajām institūcijām, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, aprēķinātais maksimāli pieejamais finansējuma apmērs laikposmam no 2008.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim ir norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma sadalījumā (2.pielikums).
13. Šie noteikumi attiecas uz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektiem, kas apstiprināti līdz 2008.gada 31.decembrim.
14. Iesaistītās institūcijas, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, ir šādas:
14.1. darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana":
14.1.1. Labklājības ministrija;
14.1.2. Izglītības uz zinātnes ministrija;
14.1.3. Nodarbinātības valsts aģentūra;
14.1.4. Valsts izglītības attīstības aģentūra;
14.1.5. Valsts kanceleja;
14.1.6. Ekonomikas ministrija;
14.1.7. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;
14.1.8. Sabiedrības integrācijas fonds;
14.1.9. Veselības ministrija;
14.1.10. Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra;
14.1.11. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija;
14.1.12. Finanšu ministrija;
14.1.13. Iepirkumu uzraudzības birojs;
14.1.14. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;
14.1.15. Rīgas plānošanas reģions;
14.1.16. Vidzemes plānošanas reģions;
14.1.17. Kurzemes plānošanas reģions;
14.1.18. Latgales plānošanas reģions;
14.1.19. Zemgales plānošanas reģions;
14.1.20. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;
14.2. darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana":
14.2.1. Izglītības uz zinātnes ministrija;
14.2.2. Valsts izglītības attīstības aģentūra;
14.2.3. Ekonomikas ministrija;
14.2.4. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;
14.2.5. Finanšu ministrija;
14.2.6. Iepirkumu uzraudzības birojs;
14.2.7. Rīgas plānošanas reģions;
14.2.8. Vidzemes plānošanas reģions;
14.2.9. Kurzemes plānošanas reģions;
14.2.10. Latgales plānošanas reģions;
14.2.11. Zemgales plānošanas reģions;
14.2.12. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;
14.2.13. Valsts kanceleja;
14.3. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitātē un 3.8.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana":
14.3.1. Izglītības uz zinātnes ministrija;
14.3.2. Valsts izglītības attīstības aģentūra;
14.3.3. Ekonomikas ministrija;
14.3.4. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;
14.3.5. Valsts reģionālās attīstības aģentūra;
14.3.6. Veselības ministrija;
14.3.7. Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra;
14.3.8. Finanšu ministrija;
14.3.9. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra;
14.3.10. Mājokļu aģentūra;
14.3.11. Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts;
14.3.12. Kultūras ministrija;
14.3.13. Satiksmes ministrija;
14.3.14. Labklājības ministrija;
14.3.15. Vides ministrija;
14.3.16. Iepirkumu uzraudzības birojs;
14.3.17. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija;
14.3.18. Rīgas plānošanas reģions;
14.3.19. Vidzemes plānošanas reģions;
14.3.20. Kurzemes plānošanas reģions;
14.3.21. Latgales plānošanas reģions;
14.3.22. Zemgales plānošanas reģions;
14.3.23. Valsts kanceleja.
15. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes atbalstāmās darbības ir:
15.1. Eiropas Savienības fondu administrēšana;
15.2. Eiropas Savienības fondu izvērtēšana;
15.3. Eiropas Savienības fondu uzraudzība;
15.4. Eiropas Savienības fondu informatīvie un publicitātes pasākumi;
15.5. Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmas izveidošana, ieviešana, attīstība un sasaiste ar citām informācijas sistēmām Eiropas Savienības fondu ieviešanas, uzraudzības, kontroles un izvērtēšanas procesa nodrošināšanai;
15.6. Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanas nodrošināšana;
15.7. Eiropas Savienības fondu finanšu kontroles un revīzijas nodrošināšana;
15.8. mācības, konferences un semināri, kas veicina Eiropas Savienības fondu finansējuma apguves efektivitāti;
15.9. horizontālās politikas koordinēšanas funkciju nodrošināšana.
16. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības aktivitātes attiecināmās izmaksas ir:
16.1. atlīdzība, kas ir pamatota un norādīta attiecīgā Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projekta iesniegumā, tajā skaitā:
16.1.1. amatalga;
16.1.2. piemaksas, tajā skaitā:
16.1.2.1. piemaksa par vadības līgumu;
16.1.2.2. piemaksa par amata pienākumu pildīšanu paaugstinātas intensitātes apstākļos (ierēdņiem);
16.1.2.3. piemaksa par papildus veicamo darbu (darbiniekiem);
16.1.2.4. piemaksa par papildu pienākumu pildīšanu – par prombūtnē esoša darbinieka (ierēdņa) pienākumu pildīšanu vai vakanta amata (darba) pienākumu pildīšanu (ierēdņiem, darbiniekiem);
16.1.2.5. piemaksa par virsstundu darbu vai darbu svētku dienā;
16.1.3. darba devēja sociāla rakstura pabalsti, kompensācijas, valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (kuras noteiktas normatīvajos aktos un kuras veic darba devējs):
16.1.3.1. atvaļinājuma pabalsts (ierēdņiem);
16.1.3.2. slimības nauda;
16.1.3.3. pabalsts sakarā ar atbrīvošanu no amata normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
16.1.3.4. pabalsts bērna piedzimšanas gadījumā (ierēdņiem);
16.1.3.5. pabalsts ierēdņa nāves vai ierēdņa ģimenes locekļa vai apgādājamā nāves gadījumā (ierēdņiem);
16.1.3.6. pabalsts par nelaimes gadījumu darbā (ierēdņiem);
16.1.3.7. mācību maksas kompensācija;
16.1.3.8. kompensācija ceļa izdevumu segšanai (ierēdņiem);
16.1.3.9. pārcelšanās izdevumu atlīdzība (ierēdņiem);
16.1.3.10. izdevumu kompensācija par speciālo medicīniski optisku redzes korekcijas līdzekļu (briļļu) iegādi;
16.1.3.11. obligātās veselības pārbaudes izdevumu segšana;
16.1.4. valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas no apliekamajām ar nodokļiem attiecināmajām izmaksām;
16.2. darba vietas aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas ierēdņiem un darbiniekiem, kuri iesaistīti Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības funkciju nodrošināšanā;
16.3. darba vietas aprīkojuma nomas izmaksas ierēdņiem un darbiniekiem, kuri iesaistīti Eiropas Sociālā fonda vadības funkciju nodrošināšanā;
16.4. attiecīgā Eiropas Savienības fonda projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas darbības nodrošināšanai nepieciešamie izdevumi;
16.5. attiecīgā Eiropas Savienības fonda revīzijas veicēju izdevumi;
16.6. pārbaudes veicēju izdevumi, kas saistīti ar pārbaudēm attiecīgā Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanas vietā;
16.7. ar Eiropas Savienības fondu projekta īstenošanu saistītā transporta pakalpojuma pirkšana vai transportlīdzekļa noma (izvēlas saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu);
16.8. Eiropas Savienības fondu darbības programmu uzraudzības komitejas un attiecīgā Eiropas Savienības fonda apakškomitejas darbības nodrošināšanas izdevumi;
16.9. ceļa un komandējuma izdevumi ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu saistīto pasākumu apmeklēšanai;
16.10. ar attiecīgo Eiropas Savienības fondu saistīto mācību, semināru un konferenču organizēšanas un dalības izdevumi;
16.11. attiecīgā Eiropas Savienības fonda informatīvo un publicitātes pasākumu, komunikācijas plānošanas un īstenošanas izdevumi;
16.12. pētījumu, stratēģiju, rokasgrāmatu, vadlīniju un citu ar attiecīgā Eiropas Savienības fonda vadību saistīto dokumentu izstrādes izdevumi, kā arī izdevumi par konkrēta uzdevuma veikšanu;
16.13. izdevumi par attiecīgā Eiropas Savienības fonda izvērtēšanas ekspertu pakalpojumiem;
16.14. ar Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu saistīto atbildīgo un sadarbības iestāžu informācijas sistēmas izveidošanas, ieviešanas, attīstīšanas un sasaistes nodrošināšanas ar Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmu izdevumi;
16.15. attiecīgā Eiropas Savienības fonda ieviešanas, uzraudzības, kontroles un izvērtēšanas procesu nodrošināšanas izdevumi;
16.16. citas izmaksas, kas iepriekš saskaņotas ar sadarbības iestādi un ir tieši saistītas ar šo noteikumu 15.punktā minētajām atbalstāmajām darbībām.
17. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu ietvaros radušās izmaksas var uzskatīt par attiecināmajām izmaksām, sākot ar 2008.gada 1.janvāri.
18. Rīgas plānošanas reģions, Vidzemes plānošanas reģions, Kurzemes plānošanas reģions, Latgales plānošanas reģions un Zemgales plānošanas reģions, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu (3.pielikums), tajā norāda tikai šo noteikumu 16.1., 16.2., 16.3., 16.9., 16.10. un 16.11. apakšpunktos norādītās attiecināmās izmaksas.
19. Šo noteikumu 14.punktā minētās iesaistītās institūcijas, izņemot Finanšu ministriju, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu, nenorāda šo noteikumu 15.2.apakšpunktā minēto Eiropas Savienības fondu aktivitātes atbalstāmo darbību.
20. Finanšu ministrija, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu, tajā norāda arī šo noteikumu 16.13.apakšpunktā minētās attiecināmās izmaksas.
21. Šo noteikumu 14.1.1., 14.1.2., 14.1.3., 14.1.4., 14.1.5., 14.1.6., 14.1.7., 14.1.8., 14.1.9., 14.1.10., 14.1.11., 14.1.13., 14.1.14., 14.1.15., 14.1.16., 14.1.17., 14.1.18., 14.1.19., 14.1.20.; 14.2.1., 14.2.2., 14.2.3., 14.2.4., 14.2.6., 14.2.7., 14.2.8., 14.2.9., 14.2.10., 14.2.11., 14.2.12., 14.2.13.; 14.3.1., 14.3.2., 14.3.3., 14.3.4., 14.3.5., 14.3.6., 14.3.7., 14.3.9., 14.3.10., 14.3.11., 14.3.12., 14.3.13., 14.3.14., 14.3.15., 14.3.16., 14.3.17., 14.3.18., 14.3.19., 14.3.20., 14.3.21., 14.3.22. un 14.3.23. apakšpunktā minētās iesaistītās institūcijas, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, iesniedzot Eiropas Savienības fondu projekta iesniegumu, nenorāda šo noteikumu 16.13.apakšpunktā minētās attiecināmās izmaksas.
22. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātes neattiecināmās izmaksas ir:
22.1. zemes vai ēku iegādes izmaksas;
22.2. valūtas kursa svārstību radīto zaudējumu segšanai vai parādu dzēšanai paredzētie izdevumi;
22.3. pievienotās vērtības nodoklis un citi nodokļi un nodevas, ko iespējams atgūt tiesību aktos noteiktajā kārtībā;
22.4. līzings, bankas komisijas maksas, līzinga un kredīta procenti, garantijas maksas un tamlīdzīgi procentu maksājumi un izmaksas;
22.5. transportlīdzekļu iegāde;
22.6. izmaksas, kas radušās ārkārtēju gadījumu un to seku novēršanai;
22.7. atlīdzības neattiecināmās izmaksas, tajā skaitā:
22.7.1. visu veidu prēmijas, tajā skaitā prēmijas pēc ikgadējā novērtējuma;
22.7.2. naudas balvas – mantiskā vai naudas izteiksmē;
22.7.3. atvaļinājuma pabalsts darbiniekiem;
22.7.4. pabalsts darbinieka ģimenes locekļa vai apgādājamā nāves gadījumā (darbiniekiem);
22.7.5. cita materiālā stimulēšana, kas nav noteikta darba samaksu reglamentējošajos normatīvajos aktos;
22.7.6. veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšana;
22.7.7. valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas no apliekamajām neattiecināmajām izmaksām;
22.8. citas izmaksas, kas nav saistītas ar šo noteikumu 15.punktā minēto atbalstāmo darbību finansēšanu.
23. Lai nodrošinātu šo noteikumu 11.punktā minētā finansējuma apgūšanu, sadarbības iestāde 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās nosūta uzaicinājumu iesniegt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu (3.pielikums) šo noteikumu 14.punktā minētajām institūcijām, kuras nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu.
24. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniedzējs 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 23.punktā minētā uzaicinājuma saņemšanas sagatavo un iesniedz sadarbības iestādē Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.
25. Šo noteikumu 14.punktā minētā institūcija, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, var iesniegt vienu Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.
26. Šo noteikumu 14.punktā norādītā institūcija, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķu sasniegšanu, iesniedz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu sadarbības iestādē vienā no šādiem veidiem:
26.1. papīra formā (divos eksemplāros, no kuriem viens ir oriģināleksemplārs un viens ir kopija, ar attiecīgām norādēm "oriģināls" vai "kopija") atbilstoši normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu;
26.2. elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajai un trešajai daļai).
27. Šo noteikumu 23.punktā minētajā uzaicinājumā norādītais Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigu datums ir pēdējā diena, kad projekta iesniedzējs projekta iesniegumu var iesniegt personīgi, elektroniski vai nosūtot pa pastu. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniski, par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku uzskatāms brīdis, kad projekta iesniegums ir nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot sadarbības iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja starp sadarbības iestādi un projekta iesniedzēju rodas domstarpības par projekta iesnieguma iesniegšanas laiku, projekta iesniedzējam jāpierāda, ka projekta iesniegums ir nosūtīts līdz projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām. Ja sadarbības iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tai minētais apgalvojums jāpamato. Ja projekta iesniegumu sūta pa pastu, par projekta iesnieguma iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu.
28. Sadarbības iestāde pēc visu termiņā iesniegto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu saņemšanas izveido Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju.
29. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijā iekļauj pārstāvjus no sadarbības iestādes, atbildīgās iestādes un Valsts kancelejas. Vadošās iestādes pārstāvis var piedalīties Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijā novērotāja statusā. Valsts kancelejas pārstāvis nevar piedalīties savas institūcijas iesniegtā projekta iesnieguma vērtēšanā.
30. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumus vērtē saskaņā ar šajos noteikumos noteiktajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem (4.pielikums).
31. Sadarbības iestāde Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu nevērtē, ja ir konstatēts vismaz viens no šādiem gadījumiem:
31.1. projekta iesniegums nav iesniegts noteiktajā termiņā;
31.2. projekta iesniegums nav iesniegts datorrakstā;
31.3. projekta iesniegums nav iesniegts latviešu valodā;
31.4. projekta iesniedzējs nav uzaicināts iesniegt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu.
32. Sadarbības iestādes vadītājs, pamatojoties uz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas vērtējumu, pieņem vienu no šādiem pārvaldes lēmumiem:
32.1. par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu. Pārvaldes lēmumu par projekta noraidīšanu pieņem, ja tas neatbilst Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijam (4.pielikuma 1.1.1. un 1.2.4.apakšpunkts);
32.2. par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu. Pārvaldes lēmuma nosacījumu izpildes termiņš ir 10 darbdienas pēc attiecīgā lēmuma saņemšanas.
33. Šo noteikumu 32.2.apakšpunktā minētajā lēmumā var iekļaut šādus nosacījumus:
33.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta finansēšanas plāna precizēšana (3.pielikuma 7.1.apakšpunkts);
33.2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta budžeta kopsavilkuma, tajā skaitā indikatīvā projekta izmaksu plāna, precizēšana (3.pielikuma 7.2.apakšpunkts);
33.3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta budžeta precizēšana aktivitāšu griezumā (3.pielikuma 7.3.apakšpunkts);
33.4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma precizēšana, ja tas neatbilst projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijiem (4.pielikuma 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5.; 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5. un 3.6.apakšpunkts).
34. Sadarbības iestāde pārvaldes lēmumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu vai pārvaldes lēmumu par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nosūta Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniedzējam.
35. Pēc lēmuma pieņemšanas par Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu pēc attiecīgo nosacījumu izpildes sadarbības iestāde ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju slēdz vienošanos.
IV. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma vērtēšanas kritēriji
36. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma specifiskais kvalitātes vērtēšanas kritērijs – Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotajām aktivitātēm ir kompleksa pieeja šo noteikumu 15.punktā minēto Eiropas Savienības fondu vadības funkciju nodrošināšanā.
37. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma atbilstība horizontālajām prioritātēm "Vienādas iespējas", "Informācijas sabiedrība" un "Makroekonomiskā stabilitāte":
37.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā tiks nodrošināts nediskriminācijas princips, paredzot aktivitātes, kas sekmē dzimumu līdztiesību un aktīvās novecošanās pamatprincipu, kā arī personu ar invaliditāti tiesību ievērošanu;
37.2. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projekta ietvaros paredzēts elektronizēt sabiedriskos pakalpojumus;
37.3. Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projekta ietvaros paredzēts finansējums atalgojumam, kas noteikts Eiropas Savienības fonda tehniskās palīdzības projektā;
37.4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā paredzēta neattiecināmā finansējuma summa no kopējām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta izmaksām.
38. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma atbilstības vērtēšanas kritēriji:
38.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā paredzētās aktivitātes pilnībā atbilst Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu mērķim;
38.2. ir skaidri parādīta savstarpējā saistība starp Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta nepieciešamības pamatojumā noteikto mērķi un plānotajām aktivitātēm;
38.3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotās aktivitātes ir pamatotas, samērīgas ar plānoto laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu;
38.4. plānojot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā aktivitātes, ir ņemti vērā iespējamie projekta īstenošanas riski un citi priekšnoteikumi;
38.5. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta aktivitātēm plānotais finansējums, kas norādīts Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā, ir pamatots, skaidri sadalīts pa pozīcijām un izsekojams.
39. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma tehniskie un administratīvie vērtēšanas kritēriji:
39.1. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegums iesniegts atbilstoši šajos noteikumos noteiktajām iesnieguma noformēšanas prasībām;
39.2. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma finansēšanas plāns un budžeta tāme ir aritmētiski pareizi;
39.3. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītais aktivitāšu ieviešanas grafiks ir detalizēts un atspoguļo visas plānotās aktivitātes;
39.4. Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumā plānotās aktivitātes nepārsniedz maksimāli atļauto laikposmu;
39.5. pieprasītā finansējuma apmērs nepārsniedz šajos noteikumos noteikto maksimālo individuālo limitu;
39.6. visas Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesnieguma budžetā plānotās izmaksas atbilst plānotajām aktivitātēm.
Ministru prezidents A.Kalvītis
Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
Redakcijas piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2007.gada 29.decembri.
Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā
1.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918
Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanas proporcijas
1. Ja Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējs saņem finansējumu no vairākām Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitātēm, tad, sagatavojot izdevuma deklarāciju, sadarbības iestāde izmanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības aktivitāšu izdevumu deklarēšanā šādu principu: attiecīgai darbības programmai vai fondam pieejamo finansējumu attiecina pret to kopsummu, kas veidojas saskaitot darbības programmām vai fondiem pieejamo finansējumu, ko izmanto noteiktās aktivitātes attiecināmo izmaksu finansēšanai, t.i.:
1.1. Darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma tehniskās palīdzības 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:
1.1.1. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību un darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 16,09%;
1.1.2. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 18,02%;
1.1.3. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 32,63%;
1.1.4. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 20,75%;
1.1.5. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 41,72%;
1.1.6. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 24,09%;
1.1.7. darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 59,97%.
1.2. Darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma tehniskās palīdzības 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:
1.2.1.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību un darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 22,48%;
1.2.2.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 25,18%;
1.2.3.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 45,59%;
1.2.4. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 26,78%;
1.2.5.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 58,28%;
1.2.6.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 30,71%;
1.2.7.darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 67,67%.
1.3. Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma tehniskās palīdzības 3.7.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:
1.3.1.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību, darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 50,70%;
1.3.2.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 56,80%;
1.3.3.pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 60,42%;
1.3.4. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 65,40%;
1.3.5.pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 75,91%;
1.3.6.pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 69,28%;
1.3.7.pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 82,52%.
1.4. Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma tehniskās palīdzības 3.8.1.1. aktivitātē "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:
1.4.1. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību, darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 10,74%;
1.4.2. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 21,79%;
1.4.3. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 12,79%;
1.4.4. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 13,85%;
1.4.5. pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" – 40,06%;
1.4.6. pret darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" – 32,33%;
1.4.7. pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto tehnisko palīdzību – 17,48%.
2. Saskaņā ar šī pielikuma 1.punktā norādīto, proporcijas, pēc kurām deklarē vairākām vai visām darbības programmām kopīgos izdevumus, ir šādas:
Darbības programmas nosaukums |
Proporcija pret darbības programmu "Cilvēkresursi un nodarbinātība" |
Proporcija pret darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" |
Proporcija pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehnisko palīdzību |
Proporcija pret darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehnisko palīdzību |
KOPĀ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
16,09% |
22,48% |
50,69% |
10,74% |
100% |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
18,02% |
25,18% |
56,80% |
0 |
100% |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehniskā palīdzība |
32,63% |
45,59% |
0 |
21,78% |
100% |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
20,75% |
0 |
65,40% |
13,85% |
100% |
Darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
0 |
26,78% |
60,42% |
12,80% |
100% |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" |
41,72% |
58,28% |
0 |
0 |
100% |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
24,09% |
0 |
75,91% |
0 |
100% |
Darbības programma "Cilvēkresursi un nodarbinātība" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehniskā palīdzība |
59,97% |
40,03% |
|||
Darbības programma darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
0 |
30,71% |
69,29% |
0 |
100% |
Darbības programma "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda tehniskā palīdzība |
0 |
67,67% |
0 |
32,33% |
100% |
Darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda tehniskā palīdzība |
0 |
0 |
82,52% |
17,48% |
100% |
Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā
2.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918
Darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.6.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.4.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana", darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.7.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" un 3.8.1.1. aktivitātes "Programmas vadības un atbalsta nodrošināšana" maksimāli pieejamais finansējuma sadalījums laika periodam no 2008.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim
Iesaistītās institūcijas |
1.DPP |
2.DPP |
3.DPP |
3.DPP |
KOPĀ, |
1.6.1.1. |
2.4.1.1. aktivitāte |
3.7.1.1. aktivitāte |
3.8.1.1. |
LVL |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Satiksmes ministrija |
3 079 484 |
1 920 516 |
5 000 000 |
||
Valsts izglītības attīstības aģentūra |
1 268 771 |
1 875 937 |
1 855 292 |
5 000 000 |
|
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra |
113 566 |
250 812 |
4 400 499 |
235 122 |
5 000 000 |
Ekonomikas ministrija |
211 830 |
4 222 387 |
433 282 |
132 501 |
5 000 000 |
Finanšu ministrija (tajā skaitā atbildīgās iestādes, vadošās iestādes, sertifikācijas iestādes, maksājumu iestādes un revīzijas iestādes funkciju nodrošināšana, izvērtēšana, uzraudzības komiteju un attiecīgo Eiropas Savienības fondu apakškomiteju organizēšana un citu funkciju nodrošināšana) |
700 531 |
1 041 107 |
2 318 635 |
435 367 |
4 495 640 |
Vides ministrija |
2 339 104 |
1 927 220 |
4 266 324 |
||
Izglītības un zinātnes ministrija |
1 071 386 |
1 584 095 |
1 566 662 |
4 222 144 |
|
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra |
329 938 |
2 633 323 |
389 971 |
3 353 232 |
|
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija |
128 002 |
1 647 999 |
1 776 001 |
||
Valsts reģionālās attīstības aģentūra |
175 097 |
2 418 727 |
2 593 824 |
||
Veselības statistikas un medicīnas tehnoloģiju valsts aģentūra |
412 810 |
1 907 567 |
2 320 376 |
||
Veselības ministrija |
275 207 |
1 271 711 |
1 546 918 |
||
Nodarbinātības valsts aģentūra |
1 226 040 |
1 226 040 |
|||
Valsts kanceleja: |
1 065 841 |
91 983 |
207 492 |
43 940 |
1 409 256 |
Valsts kanceleja (aktivitāšu administrēšana) |
1 000 000 |
1 000 000 |
|||
Valsts kanceleja (horizontālā aktivitāte - apmācības) |
65 841 |
91 983 |
207 492 |
43 940 |
409 256 |
Sabiedrības integrācijas fonds |
1 030 882 |
1 030 882 |
|||
Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts |
1 267 731 |
1 267 731 |
|||
Labklājības ministrija |
889 264 |
110 736 |
1 000 000 |
||
Mājokļu aģentūra |
579 909 |
420 091 |
1 000 000 |
||
Kultūras ministrija |
1 000 000 |
1 000 000 |
|||
Kurzemes plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai) |
41 241 |
60 764 |
129 968 |
29 027 |
261 000 |
Latgales plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai) |
41 241 |
60 764 |
129 968 |
29 027 |
261 000 |
Rīgas plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai) |
41 241 |
60 764 |
129 968 |
29 027 |
261 000 |
Vidzemes plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai) |
41 241 |
60 764 |
129 968 |
29 027 |
261 000 |
Zemgales plānošanas reģions (tikai Eiropas Savienības fondu informācijas centru darbības nodrošināšanai) |
41 241 |
60 764 |
129 968 |
29 027 |
261 000 |
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija (par teritorijas līdzsvarotas attīstības horizontālo politiku) |
32 180 |
44 960 |
101 380 |
21 480 |
200 000 |
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija (par Rīgas starptautiskās konkurētspējas horizontālo politiku) |
32 180 |
44 960 |
101 380 |
21 480 |
200 000 |
Finanšu ministrija (par makroekonomiskās stabilitātes horizontālo politiku) |
32 180 |
44 960 |
101 380 |
21 480 |
200 000 |
Īpašu uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietās sekretariāts (par informācijas sabiedrības horizontālo politiku) |
32 180 |
44 960 |
101 380 |
21 480 |
200 000 |
Labklājības ministrija (par vienlīdzīgu iespēju horizontālo politiku dzimumu līdztiesības, invaliditātes un novecošanās jautājumos) |
32 180 |
44 960 |
101 380 |
21 480 |
200 000 |
Vides ministrija (par ilgtspējīgas attīstības horizontālo politiku vides aizsardzības jautājumos) |
32 180 |
44 960 |
101 380 |
21 480 |
200 000 |
KOPĀ |
9 298 450 |
12 273 225 |
28 052 921 |
5 388 773 |
55 013 369 |
Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā
3.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918
Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
Finanšu ministrijas iesniegtajā redakcijā
4.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 18.decembra noteikumiem Nr.918
Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji
|
1. 2. 3. |
Cilvēkresursi un nodarbinātība Uzņēmējdarbība un inovācijas Infrastruktūra un pakalpojumi |
|
1.6. 2.4. 3.7. 3.8. |
Tehniskā palīdzība Tehniskā palīdzība Tehniskā palīdzība ERAF ieviešanai Tehniskā palīdzība KF ieviešanai |
|
1.6.1.
2.4.1.
3.7.1.
3.8.1. |
ATBALSTS DARBĪBAS PROGRAMMAS „CILVĒKRESURSI UN NODARBINĀTĪBA" VADĪBAI"
ATBALSTS DARBĪBAS PROGRAMMAS „UZŅĒMĒJDARBĪBA UN INOVĀCIJAS" VADĪBAI"
Atbalsts darbības programmas „Infrastruktūra un pakalpojumi" vadībai Atbalsts Kohēzijas fonda vadībai |
|
1.6.1.1.
2.4.1.1.
3.7.1.1.
3.8.1.1. |
PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA PROGRAMMAS VADĪBAS UN ATBALSTA FUNKCIJU NODROŠINĀŠANA |
|
1.6.1.1. 2.4.1.1. 3.7.1.1. 3.8.1.1. |
Ierobežota Ierobežota Ierobežota Ierobežota |
|
1.6.1.1. 2.4.1.1. 3.7.1.1. 3.8.1.1. |
Finanšu ministrija Finanšu ministrija Finanšu ministrija Finanšu ministrija |
1.
Kvalitātes kritēriji |
Vērtēšanas sistēma Punktu skaits |
||
1.1. Specifiskie vērtēšanas kritēriji: |
Par katru projekta iesniegumā iekļauto funkciju - 1 punkts.
Maksimālais – |
||
1.1.1. |
Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektā plānotajām aktivitātēm ir kompleksa pieeja Eiropas Savienības fondu vadības funkciju nodrošināšanā:
|
0-9 |
|
Ja iegūtais vērtējums ir 0 punkti, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu noraida. |
|||
1.2. Projekta ieguldījums horizontālo prioritāšu īstenošanā: |
Maksimālais – |
||
1.2.1. |
|
0-3 |
|
1.2.2. |
ES fonda projekta ietvaros paredzēts apmācīt cilvēkus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā – 3 punkti.
ES fonda projekta ietvaros nav paredzēts veikt nevienu no iepriekšminētajām aktivitātēm – 0 punkti. |
0-10 |
|
1.2.3. |
|
0-10 |
|
1.2.4. |
Ja iegūtais vērtējums ir 0 punkti, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta iesniegumu noraida. |
0-10 |
|
2.
Atbilstības kritēriji – iesniedzējs un projekts pēc būtības
atbilst aktivitātei |
Atbilst/neatbilst |
- |
|
2.1. |
|
P |
|
2.2. |
|
P |
|
2.3. |
|
P |
|
2.4. |
|
P |
|
2.5. |
|
P |
|
3. Tehniski
/ administratīvi kritēriji |
Atbilst/neatbilst |
- |
|
3.1. |
|
P |
|
3.2. |
|
P |
|
3.3. |
|
P |
|
3.4. |
|
P |
|
3.5. |
|
P |
|
3.6. |
|
P |
Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks