• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 9.01.2008., Nr. 4 https://www.vestnesis.lv/ta/id/169006

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

09.01.2008., Nr. 4

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi

 

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras

Rīgas pilsētas Kurzemes rajona nodaļa izsludina konkursu

uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme lietot normatīvos aktus

- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes rajona nodaļa Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7804127, fakss 7804108, e-pasts: Sanda.Brige@vsaa.lv.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas Kurzemes rajona nodaļa

izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas

inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme lietot normatīvos aktus

- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes rajona nodaļa Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7804127, fakss 7804108, e-pasts: Sanda.Brige@vsaa.lv.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes rajona nodaļa

izsludina konkursu uz vakanto Pensiju daļas

inspektora – valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme lietot normatīvos aktus

- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

ADRESE: VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes rajona nodaļa Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7804127, fakss 7804108, e-pasts: Sanda.Brige@vsaa.lv.


Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz

Tautsaimniecības struktūrpolitikas departamenta

Darba tirgus prognozēšanas koordinācijas nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā vai vadības zinībās)

- angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze specialitātē, vismaz 1 gads

- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijas darba tirgus politikas jautājumiem

- analītiskā darba iemaņas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Galvenie darba pienākumi:

- analizēt ES un Latvijas darba tirgu un nodarbinātības situāciju

- līdzdarboties pārskatu par darba tirgus attīstības tendencēm un perspektīvām izstrādē

- sagatavot priekšlikumus attiecībā uz darba tirgus analīzes un prognozēšanas sistēmas attīstību

- sniegt slēdzienus par Ekonomikas ministrijas un citu iestāžu dokumentiem, kas attiecas uz nodarbinātību

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013184.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Budžeta departamenta Finanšu prognozēšanas nodaļas vadītāja vietnieks

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

- zināšanas statistiskās analīzes metodēs

- pieredze pētījumu veikšanā

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office, Excel), biroja tehniku

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pienākumi:

- uz makroekonomisko rādītāju prognozes pamata izstrādāt priekšlikumus, lai nodrošinātu finanšu līdzekļu efektīvu izmantošanu un finansēšanas iespēju pilnveidošanu

- sagatavot tiesību aktu anotāciju III sadaļu un nodrošināt to saskaņošanu un tālāku virzību

- sagatavot nepieciešamos dokumentus, nepieciešamības gadījumā normatīvos aktus, kas balstīti uz veikto prognozi un novērtējumu

- sagatavot dažāda veida ekonomiskos aprēķinus nozares budžeta procesa realizācijā un pēc citu ministrijas struktūrvienību pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 303.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876016.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Budžeta departamenta Finanšu prognozēšanas nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, taču tā nav obligāta prasība

- zināšanas un prasme lietot statistiskās analīzes metode

- vēlama prasme prognozēt makroekonomisko rādītāju ietekmi uz valsts budžeta resursu apjomu

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office, Excel), biroja tehniku

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pienākumi:

- uz makroekonomisko rādītāju prognozes pamata izstrādāt priekšlikumus, lai nodrošinātu finanšu līdzekļu efektīvu izmantošanu un finansēšanas iespēju pilnveidošanu

- sagatavot tiesību aktu anotāciju III sadaļu un nodrošināt to saskaņošanu un tālāku virzību – iespējams iemācīties darba procesā

- sagatavot nepieciešamos dokumentus, nepieciešamības gadījumā normatīvos aktus, kas - balstīti uz veikto prognozi un novērtējumu

- sagatavot dažāda veida ekonomiskos aprēķinus nozares budžeta procesa realizācijā un pēc citu ministrijas struktūrvienību pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 202.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876037 vai 7876032.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Budžeta departamenta Budžeta plānošanas nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība un/vai matemātiskā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos vismaz 3 gadi

- vēlama darba pieredze darbā ar valsts budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanu

- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar datoru, biroja tehniku un labas lietvedības zināšanas

Pienākumi:

- nodrošināt veselības nozarei plānotā Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma iekļaušanu valsts budžetā saskaņā ar plānošanas dokumentiem

- veikt attiecīgo budžeta programmu izpildes analīzi

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 202.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876037 vai 7876032.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Budžeta departamenta Budžeta plānošanas nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība un/vai matemātiskā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos vismaz 3 gadi

- vēlama darba pieredze darbā ar valsts budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanu

- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar datoru, biroja tehniku un labas lietvedības zināšanas

Pienākumi:

- dalība veselības nozares valsts budžeta plānošanas procesā, sagatavot atsevišķas budžeta pieprasījuma veidlapas

- sagatavot nozares budžeta programmu, apakšprogrammu un kopsavilkuma ieņēmumu un izdevumu tāmes

- sagatavot nozares budžeta projekta paskaidrojuma rakstu

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 202.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876037 vai 7876032.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu

(uz noteiktu laiku) –

Budžeta departamenta Finanšu analīzes nodaļas vadītājs

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā un/vai matemātiskā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā finanšu analīzes jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- organizēt makroekeonomisko rādītāju un prognožu izmantošanu valsts budžeta līdzekļu analīzes sagatavošanā

- organizēt maksas pakalpojumu un publisko pakalpojumu ieņēmumu un izdevumu izpildes analīzi nozarē

- organizēt rezultatīvo rādītāju analīzi

- organizēt likumprojektu ekonomisko pamatojumu izstrādi un normatīvo aktu ietekmes izvērtēšanu

- nodrošināt atzinumu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem ekonomiska rakstura tiesību aktu projektiem

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu par valsts budžeta līdzekļu izlietojuma lietderību

- nodrošināt finanšu analīzes veikšanu argumentētu priekšlikumu sagatavošanai valsts budžeta grozījumiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 202.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876037 vai 7876032.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Budžeta departamenta Finanšu analīzes nodaļas vadītāja vietnieks

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā un/vai matemātiskā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā finanšu analīzes jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku

Pienākumi:

- organizēt ekonomisko aprēķinu sagatavošanu nozares budžeta procesa realizācijā

- dalība veselības nozares valsts budžeta analīzes procesā

- sagatavot ministrijas kapitālsabiedrību gada pārskatu analīzi

- sagatavot normatīvo aktu ekonomisko pamatojumu un normatīvo aktu ietekmes novērtējumu

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 202.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876037 vai 7876032.


Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu –

Budžeta departamenta Grāmatvedības nodaļas vecākais grāmatvedis

Prasības pretendentiem:

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ekonomikā

- pieredze grāmatvedības veikšanā valsts iestādē

- vēlama pieredze amatā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā

- vēlama pieredze projektu sagatavošanā, koordinācijā un ieviešanas uzraudzībā

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī

- labas datortehnikas lietošanas prasmes (MS Word, Excel, Power Point, vēlama pieredze - darbā ar Lotus Notes)

Pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības struktūrfondu tehniskās palīdzības nacionālo programmu projektu grāmatvedības uzskaiti

- pārbaudīt Eiropas Savienības struktūrfondu tehniskās palīdzības nacionālo programmu projektu progresa pārskatus

- pārbaudīt Eiropas Savienības struktūrfondu tehniskās palīdzības nacionālo programmu projektu Eiropas Savienības struktūrfondu atmaksas pieprasījumus

- sagatavot nepieciešamo informāciju par veselības aprūpes budžetā iekļauto Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu ietvaros veiktajiem maksājumiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- stabilitāti un sociālās garantijas

- karjeras izaugsmes iespējas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas Latvijā un ārzemēs

- draudzīgus, atsaucīgus, aktīvus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Veselības ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 202.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 7876037 vai 7876032.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto

Izmaksu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- veikt ieturējumus no sociālajiem pakalpojumiem

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme lietot normatīvos aktus

- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem Nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas nodaļa Brīvības ielā 262, Rīgā. (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7185600, fakss 7185646, e-pasts: Ingrida.viksna@vsaa.lv.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz

pārvaldes vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku

Klientu apkalpošanas daļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, sūdzības, iesniegumus, gada pārskatus un informācijas pieprasījumus un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu pieņemšanas instrukciju

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotos informācijas iesniegumus un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- atbildēt uz telefonu zvaniem un konsultēt apmeklētājus savas kompetences ietvaros;

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicama saskarsmes kultūra

- nepieciešams valsts valodas zināšanu apjoms – 3B (izņemot, ja iegūta pamata, vidējā vai augstākā izglītība latviešu valodā)

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu un profesionālu darba vidi

- karjeras izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 7031793 vai e-pastu: darbs@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 7031737.


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas nodaļa

izsludina konkursu uz vakanto Pensiju un pabalstu daļas

inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme lietot normatīvos aktus

- vēlama iepriekšēja pieredze sociālajā apdrošināšanā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem Nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas nodaļa Mārupes ielā 1, Rīgā (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 7600627, fakss 7600639, e-pasts: Dace.Ivane@vsaa.lv.


LABKLĀJĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz

KOMUNIKĀCIJAS DEPARTAMENTA SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTA amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība komunikācijas zinātnēs - žurnālistikā vai sabiedriskajās attiecībās (pieļaujamas studijas komunikācijas zinātnēs pēdējos kursos)

- labas svešvalodu (krievu un angļu valodas) zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- labas komunikācijas prasmes

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- vēlama pieredze komunikācijas/žurnālistikas/sabiedrisko attiecību jomā

- vēlama pieredze valsts pārvaldes sistēmā

Pretendentiem pieteikties 10 dienu laikā no sludinājumu publicēšanas dienas, nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla nodaļai, Skolas ielā 28, Rīga LV-1331 (ar norādi – “ Konkursam uz vakanto amatu” ). Uzziņas par plānoto atalgojumu un galvenajiem amata pienākumiem pa tālruni 7021621, vai Labklājības ministrijas mājas lapā (www.lm.gov.lv).


Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas nodaļa

izsludina konkursu uz vakanto Pensiju daļas inspektora

valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme lietot normatīvos aktus

- vēlama iepriekšēja pieredze sociālajā apdrošināšanā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu saskaņā ar 20.12.2005.gada MK noteikumiem Nr.995 un Koplīgumā noteiktās sociālās garantijas

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli, un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv un mājaslapā www.vsaa.lv) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas “Latvijas Vēstnesī”. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Liepājas nodaļa Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401 (ar norādi “Konkursam”). Tālr. uzziņām 3422391, fakss 3407719, e-pasts: liepaja@vsaa.lv.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Akcīzes preču pārvaldes Dokumentu nodrošinājuma daļas

galvenā inspektora ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā un zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā, kā arī zināšanas akcīzes preču apriti reglamentējošajos normatīvajos aktos tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi: nodrošināt informatīvo un administratīvo saikni starp pārvaldes direktoru un pārvaldes amatpersonām, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām un citām iestādēm; sniegt informāciju interesentiem par pārvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem; izskatīt pārvaldē saņemto korespondenci, izskatīt un izvērtēt pārvaldes amatpersonu sagatavoto atbildes vēstuļu projektu atbilstību lietvedības prasībām un rezolūcijām; pēc Valsts ieņēmumu dienesta Komunikācijas daļas pieprasījuma organizēt informācijas sagatavošanu pārvaldes kompetences jautājumos, kā arī gatavot informatīvos pārskatus par pārvaldes darba rezultātiem.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesī”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028620, 67028797, fakss 67028744.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Galvenās muitas pārvaldes Muitas tarifu un maksājumu piemērošanas daļas

priekšnieka vietnieka ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs vai ekonomikā)

- angļu, vācu vai franču valodas zināšanas

- zināšanas Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme noteikt prioritātes, plānot un organizēt darbu, izvērtēt situāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

Galvenie pienākumi: piedalīties daļas darba plānošanā, organizēšanā un rezultātu novērtēšanā; risināt ar preču muitas vērtību, klasifikāciju, izcelsmi, muitas tarifu un muitas administrēto maksājumu piemērošanu saistītos jautājumus; koordinēt un uzraudzīt Integrētā tarifa vadības sistēmas (ITVS) uzturēšanas un pilnveidošanas pasākumus; pilnveidot un attīstīt preču muitas vērtības noteikšanas, izcelsmes piemērošanas un klasifikācijas kontroles formas un metodes; koordinēt muitas deklarāciju pēcmuitošanas pārbaužu organizēšanu; analizēt Eiropas Savienības un nacionālos normatīvos aktus un normatīvo aktu projektus; piedalīties stratēģisko un normatīvo dokumentu projektu izstrādē; pilnveidot un attīstīt teritoriālo muitas iestāžu funkcionālo un metodisko vadību.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028620, 67028797, fakss 67028744.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Valsts ieņēmumu dienesta Muitas kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas

vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze izmeklēšanas darbā

- zināšanas nodokļu un muitas normatīvajos aktos tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie pienākumi: veikt izmeklēšanu kriminālprocesos ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklāu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu; kvalitatīvi un noteiktajos termiņos izpildīt uzticētos pienākumus lietvedībā esošajos kriminālprocesos.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”).


Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārā dienesta Sanitārā robežinspekcija

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Grāmatvedības un finanšu daļas vecākais referents (1 vakance)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība – grāmatvedībā vai ekonomikā vai finansēs

- datorprasme (Windows NT; Excel)

- vēlama darba pieredze

Mēs piedāvājam:

- labu veselības apdrošināšanu

- sociālās garantijas

Darba pamatpienākumi: veikt pamatlīdzekļu un mazvērtīgā inventāra analītisko uzskaiti, organizēt inventarizācijas.

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu (kopiju) 20 dienu laikā sūtīt pa pastu vai iesniegt Sanitārās robežinspekcijas Personāla daļai, Peldu iela 30 (6.stāvs), Rīga, LV-1050. Tālr. informācijai 67027669.


Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņu amata vietu

– Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles

vecākais/-ā referents/-e (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu;

vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181, kā arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu

uz vakanto ierēdņu amata vietu uz noteiktu laiku –

Valsts probācijas dienesta Krāslavas teritoriālās struktūrvienības

vecākais/-ā referents/-e (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Krāslavas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Rēzeknes iela 33, Krāslava, LV-5601. Informācija pa tālr. 65681741 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz

Galvenās nodokļu pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas

Nodokļu kontroles uzskaites metodikas un analīzes nodaļas

galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībā vai cita izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze nodokļu un nodevu normatīvo aktu piemērošanā vai izstrādē

- prasmes darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas un darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi: apkopot, analizēt un izvērtēt Valsts ieņēmumu dienesta iestāžu nodokļu kontroles rezultātus, izmantojot Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmu iespējas; pilnveidot nodokļu kontroles rezultātu uzskaites kārtību; izstrādāt priekšlikumus nodokļu kontroles prioritātēm; veidot Datu noliktavas standartpārskatus nodokļu kontroles rezultātu izvērtēšanai; konsultēt Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņus un piedalīties Valsts ieņēmumu dienesta iestāžu mācībās un semināros par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem.

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 (ar norādi “Konkurss”). Tālr. 67028620, 67028797, fakss 67028744.


Amatu konkursu rezultāti

Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālās iestādes Daugavpils nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Maksājumu uzskaites sektora nodokļu inspektores (uz ierēdņa prombūtnes laiku) amatā 2008.gada 2.janvārī konkursa kārtībā iecelta AĻONA DUBICA.


Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālās iestādes Juridiskās pārvaldes Maksātnespējas procesu koordinācijas daļas galvenās speciālistes (uz ierēdņa prombūtnes laiku) amatā 2008.gada 2.janvārī konkursa kārtībā iecelta RENĀTA GURTĀ.


VID Rīgas reģionālā iestāde informē, ka VID Rīgas reģionālās iestādes Centra rajona nodaļas Nodokļu parādu administrēšanas daļas vecākās nodokļu inspektores amatā konkursa kārtībā 2008.gada 2.janvārī iecelta IRINA SOKOLOVA.


VID Rīgas reģionālā iestāde informē, ka VID Rīgas reģionālās iestādes Ziemeļu rajona nodaļas Pārskatu un deklarāciju daļas vecākās nodokļu inspektores amatā konkursa kārtībā 2008.gada 2.janvārī iecelta INGRĪDA ŠTŪLA.


VID Rīgas reģionālā iestāde informē, ka VID Rīgas reģionālās iestādes Audita pārvaldes 9.audita daļas galvenās nodokļu inspektores amatā konkursa kārtībā 2008.gada 2.janvārī iecelta Ilze Ozoliņa.


Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Personāla nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā no 2008.gada 18.janvāra iecelta Andra Kupče.


VVD Jelgavas reģionālā vides pārvaldē konkursa kārtībā uz vakanto Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores vietu ar š.g. 2.janvāri iecelta INESE DAŅIĻEVIČA.


Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Terehovas MKP muitas uzraudzes amatā 2008.gada 3.janvārī konkursa kārtībā iecelta SOLVITA ČERA.


Valsts ieņēmumu dienesta Latgales reģionālās iestādes Muitas pārvaldes Terehovas MKP muitas uzraudzes amatā 2008.gada 4.janvārī konkursa kārtībā iecelta OLGA STIUKA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!