• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Konkurences padomes 2007. gada 27. decembra lēmums Nr. 183 "Par tirgus dalībnieku apvienošanos Lieta Nr.2930/07/10/22 Par SIA "TELE2 RETAIL" un SIA "GURON" apvienošanos". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 11.01.2008., Nr. 6 https://www.vestnesis.lv/ta/id/169140

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Valsts augu aizsardzības dienesta informācija Nr.01-08/17

Par izmaiņām Augu aizsardzības līdzekļu reģistrā

Vēl šajā numurā

11.01.2008., Nr. 6

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Konkurences padome

Veids: lēmums

Numurs: 183

Pieņemts: 27.12.2007.

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Konkurences padomes lēmums Nr.183

Lēmuma publiskojamā versija

Rīgā 2007.gada 27.decembrī (prot. Nr.71, 4.§)

Par tirgus dalībnieku apvienošanos

 

Lieta Nr.2930/07/10/22

Par SIA “TELE2 RETAIL” un SIA “GURON” apvienošanos

Konkurences padome 2007.gada 26.novembrī saņēma SIA “TELE2 RETAIL” (turpmāk – TELE2 RETAIL) un SIA “GURON” (turpmāk – GURON) ziņojumu par apvienošanos (turpmāk – Ziņojums), kurā Ziņojuma iesniedzēji informē, ka 2007.gada 3.septembrī tika noslēgta vienošanās, saskaņā ar kuru GURON atsavina TELE2 RETAIL 12 (divpadsmit) GURON piederošās mobilo tālruņu tirdzniecības vietas ar tirdzniecības vietās esošajiem un pirkuma līgumā norādītajiem GURON aktīviem.

Ziņojums atbilst Ministru kabineta 26.10.2004. noteikumu Nr.897 “Kārtība, kādā iesniedzams un izskatāms ziņojums par tirgus dalībnieku apvienošanos” prasībām. Tādējādi saskaņā ar Konkurences likuma 16.panta pirmo daļu par pilnīga Ziņojuma saņemšanas datumu uzskatāms 2007.gada 26.novembris, par ko Konkurences padome informēja Ziņojuma iesniedzēju pilnvaroto pārstāvi (06.12.2007. vēstule Nr.2953).

TELE2 RETAIL ir Latvijas Republikas Komercreģistrā reģistrētā sabiedrība ar ierobežotu atbildību (reģ.Nr.40003941901, juridiskā adrese – Mūkusalas iela 41b, Rīga, LV–1004). GURON ir Latvijas Republikas Komercreģistrā reģistrētā sabiedrība ar ierobežotu atbildību (reģ.Nr.41503012407, juridiskā adrese – Mihoelsa iela 9, Daugavpils, LV–5400).

Izvērtējot Ziņojumā sniegto un papildus iegūto informāciju, Konkurences padome

 

konstatēja:

1. TELE2 RETAIL dalībnieki ir fiziska persona (49%) un SIA “Tele2 Holdings” (51%). TELE2 RETAIL pamata darbības veidi pēc vispārējās ekonomiskās darbības klasifikācijas ir pārējā tirdzniecība specializētajos veikalos (52.48.) un citur neklasificēta dažāda komercdarbība (74.8). SIA “Tele2 Holdings” realizē izšķirošo ietekmi TELE2 RETAIL, SIA “Tele2 Telecom”, SIA “Tele2 Billing” un SIA “Tele2”. Konkurences likuma 1.panta 9.punkta izpratnē SIA “Tele2 Holdings”, TELE2 RETAIL, SIA “Tele2 Telecom”, SIA “Tele2 Billing” un SIA “Tele2” (turpmāk – Tele2 grupa) uzskatāmas par vienu tirgus dalībnieku.

GURON dalībnieki ir fiziskās personas un SIA “MONO” (51,22%). GURON pamata darbības veidi pēc vispārējās ekonomiskās darbības klasifikācijas ir sadzīves elektroiekārtu, aparatūras un elektropreču mazumtirdzniecība (52.46) un pārējā tirdzniecība specializētajos veikalos (52.48.). GURON nav plānojusi mainīt darbības veidus. Pēc darījuma ar TELE2 RETAIL realizācijas (12 GURON piederošo mobilo tālruņu tirdzniecības vietu atsavināšana) GURON turpinās komercdarbību mobilo tālruņu tirdzniecībā 43 mobilo tālruņu tirdzniecības vietās. Līdz ar to Konkurences padome uzskata, ka, vērtējot apvienošanās ietekmi uz konkurenci konkrētajos tirgos, nav nepieciešams analizēt GURON vai SIA “MONO”, kā arī uzņēmumu, kuros SIA “MONO” ir izšķiroša ietekme, darbību konkrētajos tirgos.

2. Apvienošanās paredzēta, TELE2 RETAIL iegādājoties 12 (divpadsmit) GURON piederošās mobilo tālruņu tirdzniecības vietas. 03.09.2007. darījuma pušu parakstītā līguma izpilde varētu tikt koriģēta, ja Konkurences padomes lēmums aizliedz apvienošanos vai uzliek papildu saistības apvienošanās dalībniekiem. Līguma realizācijas termiņš ir atkarīgs no pozitīva Konkurences padomes lēmuma saņemšanas.

Konkurences likuma 15.panta pirmā daļa nosaka, ka tirgus dalībnieku apvienošanās ir: “3) tāds stāvoklis, kad (..) viens vai vairāki tirgus dalībnieki iegūst daļu vai visus cita tirgus dalībnieka vai citu tirgus dalībnieku aktīvus vai tiesības tos izmantot (..)”. Ņemot vērā minēto, saskaņā ar Konkurences likuma 15.panta pirmās daļas 3.punktu darījums starp TELE2 RETAIL un GURON ir uzskatāms par apvienošanos, jo tā rezultātā TELE2 RETAIL iegūs daļu GURON aktīvu (12 nomāto tirdzniecības vietu nomas tiesības).

3. Konkurences likuma 15.panta otrajā daļā noteikts, ka “Tirgus dalībnieki, kuri nolēmuši apvienoties kādā no šā panta pirmajā daļā paredzētajiem veidiem, pirms apvienošanās iesniedz Konkurences padomei par to ziņojumu saskaņā ar šā likuma 16.pantu, ja pastāv viens no šādiem nosacījumiem:

1) apvienošanās dalībnieku kopējais apgrozījums iepriekšējā finanšu gadā ir bijis ne mazāks kā 25 miljoni latu;

2) apvienošanā iesaistīto tirgus dalībnieku kopējā tirgus daļa konkrētajā tirgū pārsniedz 40 procentus.”

Saskaņā ar Ziņojumā sniegto informāciju apvienošanās dalībnieku kopējais apgrozījums, kas aprēķināts saskaņā ar Ministru kabineta 26.10.2004. noteikumu Nr.897 “Kārtība, kādā iesniedzams un izskatāms ziņojums par tirgus dalībnieku apvienošanos” 13.punktu, atbilst Konkurences likuma 15.panta otrās daļas 1.punktā noteiktajam kritērijam. Līdz ar to plānotās apvienošanās dalībnieki iesniedza Konkurences padomei Ziņojumu par apvienošanos.

4. Ziņojumā ir norādīts, ka apvienošanās ietekmētie konkrētās preces tirgi ir:

– mobilo sakaru pieslēguma nodrošināšanas pakalpojumu tirgus;

– mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgus;

– mobilo tālruņu vairumtirdzniecības tirgus.

Kā konkrētais ģeogrāfiskais tirgus ir norādīta Latvijas teritorija.

Tiešie apvienošanās dalībnieki – TELE2 RETAIL un GURON darbojas mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgū, līdz ar to apvienošanās ir uzskatāma par horizontālo apvienošanos. Bet, ņemot vērā to, ka TELE2 RETAIL un citi Tele2 grupas uzņēmumi ir viens tirgus dalībnieks, kas ir vertikāli integrēts, šī apvienošanās ir vērtējama arī vertikālā aspektā. Līdz ar to Konkurences padome uzskata, ka apvienošanās rezultātā ietekmētie tirgi ir mobilo sakaru pieslēguma nodrošināšanas pakalpojumu tirgus, mobilo sakaru pakalpojumu sniegšanas tirgus, mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgus, mobilo tālruņu vairumtirdzniecības tirgus. Konkurences padome izvērtēja apvienošanās ietekmi katrā no minētajiem tirgiem, ņemot vērā tajā skaitā iepriekšējo lietu izskatīšanas praksi1.

4.1. Savā iepriekšējā lietu izskatīšanas praksē2 Konkurences padome definēja mobilo sakaru pieslēguma nodrošināšanas pakalpojumu tirgus Latvijas Republikas teritorijā, kura dalībnieki ir mobilo sakaru operatori. No apvienošanās dalībniekiem šajā tirgū darbojas SIA “Tele2” (turpmāk – Tele2). Patērētāji mobilo sakaru pieslēguma nodrošināšanas pakalpojumu var saņemt pa dažādiem izplatīšanas kanāliem (mobilo sakaru komersantu klientu apkalpošanas servisa centri, specializētie mobilo tālruņu tirgotāji, preses izplatīšanas komercsabiedrības u.c.). Katram mobilo sakaru operatoram ir savi izplatītāji vai dīleri, kas tirgo šā operatora pastāvīgos pieslēgumus un vienlaicīgi arī mazcenas vai subsidētos tālruņus. Pastāv dīleri, kas izplata dažādu mobilo sakaru operatoru pieslēgumus.

TELE2 RETAIL, kā plānotais Tele2 klientu servisa centru pārņēmējs, un GURON ir Tele2 lielākie dīleri, ar kuriem Tele2 ir noslēdzis atsevišķus sadarbības līgumus, kuri nav uzskatāmi par ekskluzīviem. Tele2 Rīgā ir 3 tirdzniecības vietas, ārpus Rīgas – 3 tirdzniecības vietas, kurās tiek izmantots zīmols Tele2. GURON ir 3 tirdzniecības vietas Rīgā un ārpus Rīgas – 9 tirdzniecības vietas, kurās tiek izmantots zīmols Tele2 ekspress veikali (Rīgā: Marijas iela 2, t/c Dole Maskavas iela 357, t/c Barona centrs Barona iela 46; Jelgavā t/c Maxima Rīgas iela 11; Daugavpilī t/c Solo Rīgas iela 9; Liepājā t/c Kurzeme Lielā iela 13; Rēzeknē Dārza iela 18a; Preiļos Brīvības 2; Cēsīs Raiņa 26/28; Jēkabpilī t/c Mego Vienības 1a). Pārējās savās mobilo tālruņu tirdzniecības vietās GURON šo preču zīmi neizmanto. Tele2 pēcapmaksas pieslēgumus un subsidētos mobilos tālruņus izplata arī SIA “ITEC”, SIA “Aivas Grupa”, SIA “Linkbalts” u.c., bet kopā 18 komercsabiedrības. Savukārt pirmsapmaksas pieslēgumu – vēl 21 komercsabiedrība, kas darbojas saskaņā ar Tele2 noslēgto līgumu, un apmēram 1500 komercsabiedrības, kas Tele2 pirmsapmaksas produktus iegādājas pie Tele2 izplatītājiem. Ziņojumā ir norādīts, ka Tele2 nav ekskluzīvu līgumu ar dīleriem un izplatītājiem. Līdzīgi kā Tele2 arī citiem mobilo sakaru operatoriem ir savi dīleru tīkli (skat. Konkurences padomes 05.04.2006. lēmumu Nr.30 Par tirgus dalībnieku apvienošanos lietā Nr.1767/05/10/8 “Par SIA “Latvijas Mobilais Telefons” un SIA “DT Mobile” 23.12.2005. iesniegumu par apvienošanos”).

Ņemot vērā iepriekš minēto, Konkurences padome uzskata, ka apvienošanās neietekmēs konkurences apstākļus mobilo sakaru pieslēguma nodrošināšanas pakalpojumu tirgū.

4.2. Mobilo sakaru pakalpojumu tirgū no apvienošanās dalībniekiem darbojas Tele2. Konkrētā tirgus dalībnieki ir mobilo sakaru operatori. Mobilo sakaru pakalpojumi ietver mobilās vietējās balss telefonijas pakalpojumus, starptautiskos balss telefonijas pakalpojumus, datu un elektronisko ziņojumu pārraides pakalpojumus, nomāto līniju pakalpojumus, interneta piekļuves pakalpojumus un televīzijas un skaņas izplatīšanas pakalpojumus. Šajā lietā Konkurences padome nevērtē minētos atsevišķo pakalpojumu tirgus, jo šādam dalījumam nav nozīmes apvienošanās ietekmes novērtēšanā. Tele2 konkurenti mobilo sakaru pakalpojumu tirgū ir SIA “Latvijas Mobilais Telefons”, SIA “Bite Latvija”, A/S “Telekom Baltija”. Mobilo elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanas tirgū pastāv spēcīga konkurence, tāpat Konkurences padome savā praksē nav konstatējusi, ka kāds no mobilo sakaru operatoriem atrastos dominējošajā stāvoklī konkrētajā tirgū3. Tele2 grupai pašlaik pieder mobilo tālruņu aparātu/ pieslēgumu izplatīšanas tīkls (ko veido 3 tirdzniecības vietas Rīgā un 3 tirdzniecības vietas ārpus Rīgas), un šīs apvienošanās rezultātā šis tīkls palielināsies par 12 tirdzniecības vietām visā Latvijas teritorijā. Ienākšanai mobilo elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanas tirgū pastāv būtiskas barjeras (radiofrekvenču spektrs, kas ir ierobežots resurss; ieguldījumi infrastruktūras izbūvei; starpsavienojumu līgumu noslēgšana; sīva konkurence).

Vērtējot apvienošanās ietekmi uz konkurenci mobilo elektronisko sakaru pakalpojumu tirgū, Konkurences padome konstatē, ka apvienošanas rezultātā Tele2 nerodas un nenostiprinās dominējošais stāvoklis konkrētajā tirgū, apvienošanās nerada papildu barjeras ienākšanai tajā.

4.3. Mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgū no apvienošanās dalībniekiem darbojas gan TELE2 RETAIL, gan GURON. Abiem tirgus dalībniekiem lielākais mobilo tālruņu piegādātājs ir Nokia (Somija), kas piegādā (*)% mobilo tālruņu (naudas izteiksmē), kurus TELE2 RETAIL un GURON realizē mazumtirdzniecībā.

Pēc Ziņojumā sniegtas informācijas, apgrozījums mobilo tālruņu mazumtirdzniecībā katru gadu pieaug. Tabulā Nr.1 ir apkopoti dati par lielākajām komercsabiedrībām4, kas tirgo mobilos tālruņus mazumtirdzniecībā, kā arī atsevišķi ir uzrādīts GURON apgrozījums, sniedzot mobilo tālruņu mazumtirdzniecības pakalpojumus 12 tirdzniecības vietās, kuras apvienošanas rezultātā pārņems TELE2 RETAIL.

Tab.Nr.1

Komersants

2004.g.

2005.g.

2006.g.

apgrozījums, Ls

tirgus daļa,%

apgrozījums, Ls

tirgus daļā,%

apgrozījums, Ls

tirgus daļa,%

DT Mobile

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

>40

>40

>40

Itec

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<10

<10

<10

Pērkons un dēli

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<10

<10

<10

Tele2

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<20

<20

<20

TELE2 RETAIL

n/a

n/a

n/a

GURON

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<20

<20

<10

GURON 12 tirdzniecības vietas

(*)

apm. (*)

(*)

apm. (*)

(*)

apm. (*)

<5

<5

<5

Tabulas Nr.1 dati liecina, ka DT Mobile ir lielākais mobilo tālruņu mazumtirgotājs ar vairāk nekā (*) latu apgrozījumu gadā. Tam seko Tele2 ar apgrozījumu (*) latu gadā un GURON ar apgrozījumu (*) latu gadā, SIA “Itec” un SIA “Pērkons un dēli” ar apgrozījumiem zem (*) miljona latu.

Ņemot vērā to, ka TELE2 RETAIL ir plānotais Tele2 klientu servisa centru pārņēmējs, apvienošanas rezultātā TELE2 RETAIL tirgus daļa mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgū varētu sasniegt apmēram (*)% (< 30%).

Ar mobilo tālruņu mazumtirdzniecību nodarbojas vairāk nekā 30 komercsabiedrību (bez iepriekš minētiem arī SIA “RD Electronics”, SIA “ELKOR Trade”, SIA “Mobiland” u.c.). Jāatzīmē, ka lielākie mobilo tālruņu mazumtirgotāji realizē arī mobilo sakaru operatoru piegādātos tālruņus, kuru lielākā daļa ir mazcenas vai subsidētie tālruņi, kas izmantojami tikai konkrēto operatoru tīklos. Uzsākt darbību mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgū var jebkura jauna komercsabiedrība bez vērā ņemamiem papildu ieguldījumiem.

Ņemot vērā iepriekš minēto, Konkurences padome secina, ka apvienošanās rezultātā TELE2 RETAIL nerodas un nenostiprinās dominējošais stāvoklis mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgū, kā arī netiek samazināta konkurence tajā.

4.4. No apvienošanās dalībniekiem mobilo tālruņu vairumtirdzniecības tirgū darbojas Tele2. GURON un TELE2 RETAIL mobilo tālruņu vairumtirdzniecības tirgū nedarbojas. Tele2 piegādā TELE2 RETAIL un GURON gandrīz visu mobilo tālruņu apjomu, ko TELE2 RETAIL un GURON realizē tālāk mazumtirdzniecībā.

Mobilos tālruņus importē un realizē vairumtirdzniecībā vairāki tirgus dalībnieki, kuru tirgus daļas atspoguļotas tabulā Nr.25:

Tab.Nr.2

Komersants

2004.g.

2005.g.

2006.g.

apgrozījums, Ls

tirgus daļa,%

apgrozījums, Ls

tirgus daļā,%

apgrozījums, Ls

tirgus daļa,%

LMT

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<30

<30

<30

DT Mobile

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<20

<20

<20

GNT Latvia

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<20

<20

<30

Pērkons un dēli

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<10

<10

<10

Itec

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<10

<10

<10

Tele2

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

(*)

<30

<30

<30

No tabulas Nr.2 ir redzams, ka Tele2 tirgus daļa konkrētajā tirgū saskaņā ar Ziņojumā sniegto informāciju ir mazāka par 30% (ap (*)%). Tāpat ir redzams, ka tirgus dalībnieku apgrozījumi konkrētajā tirgū turpina augt, kas nozīmē to, ka tirgus paplašinās. Mobilo tālruņu vairumtirdzniecības tirgū ir atvērtais tirgus, kurā nepastāv būtiskas barjeras ienākšanai.

Ņemot vērā iepriekš minēto, Konkurences padome uzskata, ka apvienošanās neietekmēs konkurences apstākļus mobilo tālruņu vairumtirdzniecības tirgū.

5. Konkurences likuma 16.panta trešā daļa nosaka, ka: “Konkurences padome ar lēmumu aizliedz apvienošanos, kuras rezultātā rodas vai nostiprinās dominējošais stāvoklis vai var tikt būtiski samazināta konkurence jebkurā konkrētajā tirgū. Konkurences padome var atļaut šādu apvienošanos, nosakot tirgus dalībniekam saistošus noteikumus, kuri novērš apvienošanās negatīvās sekas attiecībā uz konkurenci.” Konkurences likuma 16.panta ceturtā daļa nosaka, ka: “Ja paziņotā tirgus dalībnieku apvienošanās neizraisa šā panta trešajā daļā minētās sekas, Konkurences padome pieņem lēmumu, ar kuru atļauj apvienošanos”.

Konkurences padome uzskata, ka TELE2 RETAIL mobilo tālruņu un pieslēgumu izplatīšanas tīkla paplašināšanas par 12 tirdzniecības vietām rezultātā nerodas un nenostiprinās dominējošais stāvoklis mobilo tālruņu mazumtirdzniecības tirgū un konkurence tajā netiks samazināta. Paziņota apvienošanās, vērtējot to no vertikālā aspekta, nevar radīt draudus konkurencei, jo Tele2 grupas uzņēmumi neatrodas dominējošā stāvoklī nevienā no ietekmētajiem tirgiem, apvienošanās nevar izraisīt vai veicināt kāda ietekmētā tirgus noslēgšanu.

Konkurences padome secina, ka apvienošanās rezultātā nerodas un nenostiprinās dominējošais stāvoklis, kā arī nevar tikt samazināta konkurence jebkurā konkrētajā tirgū, kuros darbojas apvienošanās dalībnieki. Tādēļ saskaņā ar Konkurences likuma 16.panta ceturto daļu, apvienošanās ir atļaujama.

Ņemot vērā minēto un pamatojoties uz Konkurences likuma 8.panta pirmās daļas 5.punktu, 15.panta pirmās daļas 3.punktu un otrās daļas 1.punktu, 16.panta pirmo un ceturto daļu, Konkurences padome

 

nolēma:

atļaut SIA “TELE2 RETAIL” un SIA “GURON” apvienošanos, kas paredzēta, SIA “TELE2 RETAIL” iegūstot 12 (divpa­dsmit) SIA “GURON” piederošās mobilo tālruņu tirdzniecības vietas.

Konkurences padomes lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā saskaņā ar Konkurences likuma 8.panta otro daļu viena mēneša laikā no šā lēmuma spēkā stāšanās dienas.

 

(*) – Ierobežotas pieejamības informācija

1 Konkurences padomes 05.04.2006. lēmums Nr.30 Par tirgus dalībnieku apvienošanos lietā Nr.1767/05/10/8 “Par SIA “Latvijas Mobilais Telefons” un SIA “DT Mobile” 23.12.2005. iesniegumu par apvienošanos”.

2 Turpat

3 Konkurences padomes publiskais ziņojums par fiksētās un mobilās balss telefonijas tirgus uzraudzību, http://www.kp.gov.lv/uploaded_files/KPPP007Balsstelefonija.pdf; Konkurences padomes 30.05.2007. lēmums Nr.48 Par lietas neierosināšanu “Par AS “Telekom Baltija” 19.03.2007. iesniegumu Nr.2.22–02/012 “Par SIA “Tele2” piedāvāto sarunu tarifu neatbilstību noteiktajiem starpsavienojuma tarifiem”, http://www.kp.gov.lv/uploaded_files/2007/D48_3005.pdf.

4 Ziņojumā sniegta informācija. Aprēķini veikti pēc LR Uzņēmumu reģistrā pieejamās finansiālās informācijas un TELE2 RETAIL veiktiem aprēķiniem. Iespējams, ka pakalpojumu sniedzošo komercsabiedrību tirgus daļas var būt atspoguļotas citādāk.

5 Ziņojumā sniegtā informācija. Aprēķini veikti pēc LR Uzņēmumu reģistrā pieejamās finansiālās informācijas un TELE2 RETAIL aprēķiniem.

Konkurences padomes priekšsēdētāja v.i. T.Jefremova

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!