• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Amatu konkursi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 16.01.2008., Nr. 8 https://www.vestnesis.lv/ta/id/169321

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dažādi sludinājumi

Vēl šajā numurā

16.01.2008., Nr. 8

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Amatu konkursi


Baltijas Starptautiskā akadēmija

izsludina konkursu uz vakantajām asociētā profesora vietām:

· zinātņu nozare - vadībzinātne, apakšnozare -uzņēmējdarbības vadība

· zinātņu nozare - informācijas tehnoloģija, apakšnozare - datorvadība

Pretendentiem divu nedēļu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, dzīves un darba gājums (CV), diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina zinātniskā vai akadēmiskā grāda piešķiršanu, zinātnisko publikāciju saraksts.

Pretendentiem iesniegumi jāsūta pa faksu 7100540, e-pastu: personala.dala@bsa.edu.lv.

Adreses: Rīga, Lomonosova iela 4, LV-1003, tālr. 7100540.


ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu

uz Veterinārā un pārtikas departamenta Dzīvnieku veselības un labturības nodaļas vecākā referenta amatu (2)

(darba pienākumi saistīti ar veterinārās likumdošanas izstrādi)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veterinārmedicīnā, bioloģijā vai lauksaimniecībā

- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē

- vēlamas zināšanas par normatīvajiem aktiem dzīvnieku labturības un dzīvnieku infekciju slimību jomā

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas datorprogrammās (MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Office Outlook)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvā, 402.kabinetā, tālrunis uzziņām 67027545, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.


Joint Technical Secretariat of the Latvia – Lithuania Programme 2007-2013 is looking for Financial Manager

Joint Technical Secretariat of the Latvia - Lithuania Programme (hereafter – Programme), which is co-financed by the European Regional Development Fund, is hosted by the State Regional Development Agency of Latvia from 2007 until 2015. The Secretariat will be located in Riga, Latvia. The main task of the Secretariat is the successful implementation of the Programme in cooperation with the Managing Authority and other authorities implementing the Programme.

Joint Technical Secretariat is looking for the Financial Manager.

Tasks of the Financial Manager:

to establish and update procedures for Programme implementation, in particular with regards to financial and budgetary aspects;

to provide consultations, support and information to potential beneficiaries and project managers about financial and budgetary aspects of application, assessment, contracting, implementation, reporting, budget and payment issues, organise seminars to potential applicants, project Lead Partners and partners;

to prepare reports, statistics and information about progress of project and Programme implementation;

to carry out technical eligibility and quality assessment of projects;

to take part in preparation of JMSC meetings and ensuring their proceedings;

to monitor project implementation; review financial reports;

to cooperate with Project and Information Managers on project monitoring issues in their field of competence;

to manage the Technical Assistance budget allocated to the JTS;

to cooperate with institutions responsible for first level controls in Latvia and Lithuania;

to ensure entering of all necessary project and Programme related information in Programme management database; regularly update the database with latest information.

Required Qualifications:

university Degree in the field of economics / business / banking or equivalent;

excellent knowledge of Latvian or Lithuanian and English languages, both – oral and written;

very good knowledge of European Union regional development policies and relevant legislation, in particular related to European Territorial Cooperation and European Regional Development Fund;

experience in cooperation projects / programmes will be considered an advantage;

Programme / project management skills;

budget planning and accounting skills;

good writing, communication and presentation skills;

ability to work in multi cultural environment;

analytical skills;

computer literacy;

ability to work in a team and undertake leadership in coordinating the implementation of entrusted tasks with other team members;

minimum 2 years practical experience of financial management or auditing of EU (ERDF) funded programmes / projects;

previous experience of working with INTERREG Programmes / projects will be considered an advantage;

Experience with basic office management and administrative tasks.

We offer:

We offer a responsible position and an interesting job in an international environment with a competitive salary.

How to apply?

Application, consisting of CV and a motivation letter, shall be addressed to Ieva Kalnina, Head of Riga Office, and sent via E-mail to ieva.kalnina@bsrinterreg3a.net. Deadline for the submission of applications is 8:00 of Monday, 11 February 2008.


Joint Technical Secretariat of the Latvia – Lithuania Programme 2007-2013

is looking for Project Manager

Joint Technical Secretariat of the Latvia - Lithuania Programme (hereafter – Programme), which is co-financed by the European Regional Development Fund, is hosted by the State Regional Development Agency of Latvia from 2007 until 2015. The Secretariat will be located in Riga, Latvia. The main task of the Secretariat is the successful implementation of the Programme in cooperation with the Managing Authority and other authorities implementing the Programme.

Joint Technical Secretariat is looking for the Project Manager.

Tasks of the Project Manager:

to cooperate with national government institutions of Latvia and Lithuania regarding programme implementation issues;

to establish and update procedures for Programme implementation;

to provide consultations, support and information to potential beneficiaries and project managers about application, assessment, contracting, implementation, reporting, budget and payment issues, organise seminars to potential applicants, project Lead Partners and partners;

to prepare reports and information about progress of project and Programme implementation;

to coordinate project application process;

to carry out technical eligibility and quality assessment of projects;

to take part in preparation of JMSC meetings and ensuring their proceedings;

to monitor project implementation; review progress reports; process requests for changes; contact Lead Partners and project partners with clarification requests, provide advice; upon necessity, visit projects and monitor project activities on the spot;

to cooperate with institutions responsible for first level controls n Latvia and Lithuania;

to ensure entering of all necessary project and Programme related information in Programme management database;

to assist with preparation and organisation of information events and measures;

to represent programme in other events and institutions.

Required Qualifications:

university Degree in the field of economics / business / public administration

excellent knowledge of Latvian or Lithuanian and English languages, both – oral and written;

very good knowledge of European Union regional development policies and relevant legislation, in particular related to European Territorial Cooperation;

awareness of the Baltic Sea Region policies, experience in cooperation projects / programmes will be considered an advantage;

programme / project management skills;

good writing, communication and presentation skills;

ability to work in multi cultural environment;

analytical skills;

computer literacy;

ability to work in a team and undertake leadership in coordinating the implementation of entrusted tasks with other team members;

minimum 2 years practical experience of management of trans-national and / or cross-border EU programmes / projects, previous experience of working with EU (ERDF) funded Programmes / projects will be considered an advantage;

previous experience of working with INTERREG Programme / projects will be considered an advantage;

experience with basic office management and administrative tasks.

We offer:

We offer a responsible position and an interesting job in an international environment with a competitive salary.

How to apply?

Application, consisting of CV and a motivation letter, shall be addressed to Ieva Kalnina, Head of Riga Office, and sent via E-mail to ieva.kalnina@bsrinterreg3a.net. Deadline for the submission of applications is 8:00 of Monday, 11 February 2008.


Joint Technical Secretariat of the Latvia – Lithuania Programme 2007-2013

is looking for Information Manager

Joint Technical Secretariat of the Latvia - Lithuania Programme (hereafter – Programme), which is co-financed by the European Regional Development Fund, is hosted by the State Regional Development Agency of Latvia from 2007 until 2015. The Secretariat will be located in Riga, Latvia. The main task of the Secretariat is the successful implementation of the Programme in cooperation with the Managing Authority and other authorities implementing the Programme.

Joint Technical Secretariat is looking for the Information Manager.

Tasks of the Information Manager:

development and implementation of the detailed strategy and work plan for ensuring the fulfilment of Programme’s information and publicity measures in accordance with the EU legislation and the Programme documents;

preparing and distributing materials of promotional and informational character about the programme and its projects, their progress and results; producing and visualising statistics about the state of implementation of projects and programme; developing other printed information material, e.g. brochures summarising the results of projects;

ensuring Joint Secretariat’s information services for potential beneficiaries and beneficiaries by acting as responsible editor to the website including management of text contributions from the JTS team and continuously updating the website;

drafting information texts and articles about the programme and projects;

preparing presentations and multimedia materials and promoting the Programme at public events;

in co-operation with the Head of Riga Office and Project Managers, building up and maintaining contacts database and ensuring regular contacts with beneficiaries, National Authorities, other Programmes, relevant media and other organisations relevant to Programme area;

in cooperation with the Latvian and Lithuanian counterparts assisting with ensuring public relations and awareness of the programme in wider media in the whole Programme area and beyond;

organising information events and training seminars;

contributing to the reports on the projects’ and Programme’s progress to the JMSC and the EC;

maintaining contacts with projects, exploring projects’ websites and information related outputs and results, establishing access to implemented projects’ results and publications through the website;

providing guidance to project partners regarding the publicity and information actions to be undertaken in the framework of project; maintaining online tools for providing guidance to the project applicants / partners;

monitoring the fulfilment of publicity requirements by projects through reviewing the progress and final reports and conducting on-the-spot checks.

Required Qualifications:

relevant University degree;

excellent knowledge of Latvian or Lithuanian and English, both – oral and written;

knowledge of European Union regional development policies and relevant legislation, in particular related to European Territorial Cooperation;

knowledge about EU requirements towards publicity and information provisions;

awareness of Baltic Sea Region policies;

excellent writing, communication and presentation skills;

ability to work in multi cultural environment;

computer literacy, basic graphic design skills;

minimum 2 years experience with information and in public relations tasks;

experience with implementation of EU financed projects / programmes;

experience of office and administrative work.

We offer:

We offer a responsible position and an interesting job in an international environment with a competitive salary.

How to apply?

Application, consisting of CV and a motivation letter, shall be addressed to Ieva Kalnina, Head of Riga Office, and sent via E-mail to ieva.kalnina@bsrinterreg3a.net. Deadline for the submission of applications is 8:00 of Monday, 11 February 2008.


Joint Technical Secretariat of the Latvia – Lithuania Programme 2007-2013

is looking for Programme Assistant

Joint Technical Secretariat of the Latvia - Lithuania Programme (hereafter – Programme), which is co-financed by the European Regional Development Fund, is hosted by the State Regional Development Agency of Latvia from 2007 until 2015. The Secretariat will be located in Riga, Latvia. The main task of the Secretariat is the successful implementation of the Programme in cooperation with the Managing Authority and other authorities implementing the Programme.

Joint Technical Secretariat is looking for the Programme Assistant.

Tasks of the Programme Assistant:

carrying out general office work (handling correspondence, mailing, mailing and address lists);

providing competent information to and responding to inquiries from general public contacting the JTS;

assisting in preparing and administering data/documents/information for JTS internal use (such as time sheets, joint calendar, minutes of internal meetings, holiday plan, etc.);

assisting with arranging and monitoring internal and external events (meetings, seminars, conferences, etc.);

basic networking and contacts with other institutions involved in the implementation of the Programme;

contributing to the reports on the project and programme progress to the Monitoring and Steering Committee, European Commission;

cooperation with Managing, Certifying and Audit Authorities and the State Regional Development Agency’s colleagues in implementing the entrusted tasks;

in case of tasks carried out by external contractors, drafting task descriptions and monitoring their performance;

providing assistance to the Information Manager;

preparing the necessary documentation for launching public procurement procedures for the needs of the JTS;

regularly updating the JTS work plan;

to contribute to the development of the programme procedures and internal procedures of the JTS;

communication to SRDA Personnel Department in the field of staff related issues;

communication to Legal Department regarding administrative functioning of the SRDA;

communication to SRDA Accounting Department concerning salaries, reports and the Budged of the JTS and other financial issues ;

communicating to SRDA Administrative Department on issues related to daily office running;

communicating to SRDA Administrative Department on issues related to deliveries, work materials and accessories, mailing correspondence duties;

organising internal information distribution within the JTS, as well as with Managing, Certifying and Audit Authorities and other relevant counterparts.

Required Qualifications:

excellent knowledge of native and English languages, both – oral and written;

very good communication, correspondence and inter-personal skills;

ability to work in multi cultural environment;

computer literacy, basic graphic programmes;

office management skills;

minimum one year experience of office and administrative work;

experience with organising events and carrying out basic procurement assignments;

awareness on European Union policies;

awareness of Baltic Sea Region policies.

We offer:

We offer a responsible position and an interesting job in an international environment with a competitive salary.

How to apply?

Application, consisting of CV and a motivation letter, shall be addressed to Ieva Kalnina, Head of Riga Office, and sent via E-mail to ieva.kalnina@bsrinterreg3a.net. Deadline for the submission of applications is 8:00 of Monday, 11 February 2008.


ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu

uz Veterinārā un pārtikas departamenta Dzīvnieku izcelsmes produktu nodaļas

vecākā referenta amatu (1), vecākā referenta amatu (1)

(uz ierēdņa prombūtnes laiku)

(darba pienākumi saistīti ar likumdošanas izstrādi blakusproduktu aprites jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veterinārmedicīnā, pārtikas tehnoloģijā vai bioloģijā

- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē

- vēlamas zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- vēlamas zināšanas par blakusproduktu apriti un pārtikas likumdošanas izstrādi

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas datorprogrammās (MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Office Outlook)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvā, 402.kabinetā,

tālrunis uzziņām 67027545, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.


ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu

uz Veterinārā un pārtikas departamenta Biotehnoloģijas un jaunās pārtikas nodaļas vecākā referenta amatu (darba pienākumi saistīti ar likumdošanas izstrādi ģenētiski modificēto organismu un jaunās pārtikas jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pārtikas tehnoloģijā, bioloģijā vai ķīmijā ar specializāciju pārtikas ķīmijas jomā

- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē

- vēlamas zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- vēlamas zināšanas par ģenētiski modificētajiem organismiem un jauno pārtiku

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas datorprogrammās (MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Office Outlook)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvā, 402.kabinetā,

tālrunis uzziņām 67027545, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.


ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu

uz Veterinārā un pārtikas departamenta Pārtikas nodaļas vecākā referenta amatu (darba pienākumi saistīti ar likumdošanas izstrādi pārtikas jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pārtikas tehnoloģijā

- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē

- vēlamas zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- vēlamas zināšanas par pārtikas aprites uzraudzību

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas datorprogrammās (MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Office Outlook)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvā, 402.kabinetā, tālrunis uzziņām 67027545, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.


Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības

projekta vadītāja vakanci Eiropas Savienības struktūrfondu departamentā

Amata pienākumos ietilpst ar Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta īstenošanu saistīti uzdevumi - projekta aktivitāšu plānošana un īstenošana, projekta budžeta plānošana, pārskatu un atskaišu sagatavošana.

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu vadībā

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- teicamas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un pieredze lietvedībā

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas datortehnikas un biroja tehnikas lietošanas prasmes

Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot, aicinām iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīga, LV-1520, līdz šī gada 1.februārim vai sūtīt pa faksu 67082962. Tālrunis uzziņām 67082844.

 

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu

uz Veterinārā un pārtikas departamenta Tirdzniecības un uzraudzības nodaļas

vecākā referenta amatu (2) (darba pienākumi saistīti ar likumdošanas izstrādi

dzīvnieku izcelsmes produktu un dzīvnieku tirdzniecības jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai ekonomikā, vai lauksaimniecībā vai bioloģijā

- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē

- vēlamas zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- vēlamas zināšanas par dzīvnieku izcelsmes produktu un dzīvnieku tirdzniecības jomu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas datorprogrammās (MS Word, MS Excel, MS Internet Explorer, MS Office Outlook)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Zemkopības ministrijas Personāla nodaļai.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvā, 402.kabinetā, tālrunis uzziņām 67027545, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.


Valsts probācijas dienests aicina pieteikties pretendentus

uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta

Saimniecības nodaļas pārvaldes vecākais (-ā) referents (-e)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība

- labas zināšanas tiesību aktu piemērošanā valsts iepirkuma procedūru organizēšanā

- vismaz divu gadu darba pieredze iepirkumu organizēšanā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- precizitāte un analītiskā domāšana

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

Darba pienākumi:

- iepirkuma procedūru organizēšana un dokumentēšana

- konsultāciju sniegšana par sava amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- nodrošināt iepirkuma līguma projektu sagatavošanu

- kontrolēt iepirkumu procedūru rezultātā noslēgto līgumu izpildi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Valsts probācijas dienestā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021127 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.


Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -

Eiropas Sociālā fonda kontroles departamenta

Finanšu kontroles nodaļas finanšu speciālists

Amata pienākumi:

- projektu finanšu uzraudzība un kontrole

- uzraudzīt finanšu atbilstību noslēgtajiem līgumiem

- veikt saņemto ziņojumu un finanšu attaisnojošo dokumentu pārbaudi

- veikt datu ievadi informācijas sistēmās

- pieņemt lēmumus un veikt maksājumus

- konsultācijas finanšu jautājumos

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un prasmes:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība finanšu/grāmatvedības vai ekonomikas jomā

- praktiskā pieredze grāmatvedības darbā vismaz 2 gadi

- iemaņas darbā ar datoru

- prasme veikt informācijas analīzi, izdarīt atbilstīgus secinājumus un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

- vēlamas zināšanas vai pieredze ES vai citu starptautisku finanšu organizāciju finansēto programmu administrēšanā un projektu darbā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā Latvijas Vēstnesis. Uzziņas pa tālruni 67814332 un 67814339 un internetā: www.viaa.gov.lv.


Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Politikas koordinācijas departamenta

konsultanta amatu (4 vakances)

Amata pienākumos ietilpst Eiropas Sociālā fonda projekta vadības nodrošināšana – projekta pieteikuma sagatavošana un ieviešanas koordinēšana sekojošās jomās:

- cilvēkresursu vadība un informācijas tehnoloģijas

- sociālo partneru, nevalstisko organizāciju un pašvaldību kapacitātes stiprināšana

- administratīvo šķēršļu samazināšana un publisko pakalpojumu kvalitātes uzlabošana

- politikas ietekmes novērtēšana un politikas pētījumu veikšana

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu vadībā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- komunikācijas prasme

- plānošanas un organizēšanas prasme

Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot, lūdzam iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, līdz šī gada 1.februārim vai sūtīt pa faksu 67213505. Tālrunis uzziņām 67082844.

 

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu

- Eiropas Sociālā fonda kontroles departamenta

Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājs (ierēdņa amats)

Amata pienākumi:

- projektu īstenošanas ziņojumu izskatīšana

- pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- līgumu grozījumu gatavošana

- projektu īstenotāju konsultēšana

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā vai augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, projektu vadībā vai radniecīgā nozarē

- darba pieredze atbilstošā jomā vai līdzīgā amatā

- iemaņas darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze grāmatvedībā, auditā vai kvalitātes audita veikšanā

- vēlama pieredze darbā projektos sociālā vai izglītības jomā

- vēlama praktiskā pieredze vai zināšanas ES un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrācijā un kontrolē

- zināšanās par LR un ES normatīvajiem aktiem tiks uzskatītas par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, augsta atbildības sajūta, labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasme

Pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), sūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā Latvijas Vēstnesis. Uzziņas pa tālruni 67814332 un 67814339 un internetā: www.viaa.gov.lv.


Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -

Tukuma nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas

Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektors (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi: saņemt no fiziskajām un juridiskajām personām nodokļu pārskatus, deklarācijas un ziņojumus, veikt to reģistrāciju un ievadīšanu datu bāzē, un informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām.

Prasības pretendentiem/ēm:

-atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17. panta pirmās daļas prasībām

- augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu likumdošanā

- prasme darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

ADRESE: VID Zemgales reģionālā iestāde Mātera ielā 57, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi “Konkursam uz Tukuma nodaļas Nodokļu iekasēšanas daļas Pārskatu un deklarāciju sektora nodokļu inspektora amatu”). Tālrunis uzziņām 3007373; 3007395.


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS

izsludina konkursu uz Lielo nodokļu maksātāju pārvaldes

Nodokļu kontroles kvalitātes uzraudzības daļas galvenā jurista amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība

- zināšanas nodokļu likumdošanā un administratīvā procesa likumā

- svešvalodu zināšanas (angļu, vācu, krievu) un darba pieredze Valsts ieņēmumu dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- veikt uzraudzību par Lielo nodokļu maksātāju pārvaldes kontroles darba kvalitāti un veikt atbalsta funkciju nodokļu audita procesā; organizēt nodokļu kontroles ierēdņu apmācību un sekmēt to kvalifikācijas celšanu

- atbilstoši noteiktajai kompetencei un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus; realizēt sadarbību ar citām institūcijām un Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām nodokļu kontroles jautājumos

- veikt arī citus uzdevumus atbilstoši savai kompetencei un vadības rīkojumiem

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.

Adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Personāla vadības pārvaldei Smilšu ielā 1, Rīgā, LV – 1978 (ar norādi “Konkurss”).

Tālrunis 67028620, 67028797, fakss 67028744.


ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Lauku attīstības departamenta Zemes izmantošanas nodaļas vecākais referents (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu izstrādi par meliorācijas būvju un ierīču aizsargjoslām, atzinumu sniegšanu par visu līmeņu pašvaldību teritorijas plānojumiem un darbs projektu koordinēšanā)

Prasības pretendentam:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams lauksaimniecībā vai ekonomikā)

- labas angļu valodas zināšanas

- vismaz viena gada darba pieredze attiecīgā jomā vai līdzīgā amatā (vēlams valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās)

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi

- prasmes darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- labus darba apstākļus

- zinošus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un dokumenti par izglītību - jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā personīgi vai sūtot pa pastu.

Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 402.kabinets,

tālrunis uzziņām 67027545, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas, skaitot no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras

Ventspils filiāles referents nodarbinātības jautājumos (2 vakances)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, jurista vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

- teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- lietotāja prasme darbā ar datoru

- atbildības sajūta

- klientorientēta darbība – laipnība, gatavība palīdzēt, pakalpojumu sniegšana

Galvenie pienākumi:

- veikt darba meklētāju un bezdarbnieku reģistrāciju

- veikt darba vietu atlasi no datu bāzes

- plānot un īstenot bezdarbnieku un darba meklētāju konkurētspējas paaugstināšanai, modulāro apmācību, bezdarbnieku profesionālās apmācības aktivitātes un nodrošināt apmācības īstenošanas, kontroli

- sniegt konsultācijas bezdarbniekiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūras Ventspils filiālē. Adrese: Ventspils, Pētera iela 3, LV-3601, vai nosūtot e-pastu: ventspils@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 3626559, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.lv


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras

Talsu filiāles inspektors (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, jurista vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

- teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- lietotāja prasme darbā ar datoru

atbildības sajūta

- klientorientēta darbība – laipnība, gatavība palīdzēt, pakalpojumu sniegšana

- prasme plānot un motivēt klientus konkurētspējas paaugstināšanai

- Pieredze darbā ar sociālās atstumtības riska grupām

Galvenie pienākumi:

- veikt darba meklētāju un bezdarbnieku reģistrāciju

- veikt darba vietu atlasi no datu bāzes

- sniegt konsultācijas bezdarbniekiem

- informēt sadarbības partnerus - darba devējus, valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas

- organizēt un veikt pasākumus ilgstošā bezdarba samazināšanai

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu filiālē. Adrese: Talsi, K.Valdemāra iela 2a, LV - 3201, vai nosūtot e-pastu: Andris.Versans@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 3221583, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.lv


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras

Kuldīgas filiāles referents nodarbinātības jautājumos (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, jurista vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

- teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- lietotāja prasme darbā ar datoru

- atbildības sajūta

- klientorientēta darbība – laipnība, gatavība palīdzēt, pakalpojumu sniegšana

Galvenie pienākumi:

- veikt darba meklētāju un bezdarbnieku reģistrāciju

- veikt darba vietu atlasi no datu bāzes

- plānot un īstenot bezdarbnieku un darba meklētāju konkurētspējas paaugstināšanai, modulāro apmācību, bezdarbnieku profesionālās apmācības aktivitātes un nodrošināt apmācības īstenošanas, kontroli

- sniegt konsultācijas bezdarbniekiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūras Kuldīgas filiālē. Adrese: Kuldīga, Piltenes iela 5B, LV-3300, vai nosūtot e-pastu: Jelena.Lama@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 3322384, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.lv


Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu

uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras

Bauskas filiāles inspektors (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

- augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, jurista vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas saskarsmes prasmes ar cilvēkiem

- teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- lietotāja prasme darbā ar datoru

atbildības sajūta

- klientorientēta darbība – laipnība, gatavība palīdzēt, pakalpojumu sniegšana

Galvenie pienākumi:

- veikt darba meklētāju un bezdarbnieku reģistrāciju

- veikt darba vietu atlasi no datu bāzes

- sniegt konsultācijas bezdarbniekiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” Nodarbinātības valsts aģentūras Bauskas filiālē. Adrese: Bauska, Rātslaukuma 4, LV - 3901, vai nosūtot e-pastu: Ludmila.kozemjakina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 3960631, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.lv


VSIA “Latvijas Vēstnesis”

aicina darbā vortālā

NORMATĪVO AKTU SPECIĀLISTU (-I)

Pienākumi:

- normatīvo aktu konsolidēšana

- normatīvo aktu apstrāde datu bāzē

- vortāla lietotāju konsultēšana

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (var būt students (-e))

- labas zināšanas vispārējā tiesību teorijā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- patstāvība, augsta atbildības sajūta, precizitāte, ilgstošas koncentrēšanās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Mēs piedāvājam:

- izaugsmes iespējas

- draudzīgu kolektīvu

- pienākumiem un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam nosūtīt līdz 31.janvārim uz e-pastu: likumi@lv.lv. Tālrunis informācijai 67310675.


Amatu konkursu rezultāti

Iekšlietu īpašumu valsts aģentūra paziņo, ka Būvniecības nodaļas projektu vadītāja ierēdņa amatā konkursa kārtībā ar 2008.gada 9.janvāri iecelts MĀRTIŅŠ DONIS.


Diendidkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Atbalsta daļas vecākās referentes amatā 2008.gada 7.janvārī iecelta INĀRA MATRĒVICA.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!