• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par kravu pārvadājumu modernizāciju un uzlabošanu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.02.2008., Nr. 22 https://www.vestnesis.lv/ta/id/170617

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Par pārtikas marķēšanas noteikumiem

Vēl šajā numurā

08.02.2008., Nr. 22

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Par kravu pārvadājumu modernizāciju un uzlabošanu

 

4.februārī Eiropas Komisija publicēja otro uzaicinājumu iesniegt priekšlikumus par kravu pārvadājumu pakalpojumu izveidošanu un modernizāciju saskaņā ar Marco Polo II programmu.

Labākajiem projektiem būtu jāveicina satiksmes plūsmas pārslogotības samazināšana uz Eiropas ceļiem un jāuzlabo kravu pārvadājumu sistēmas ietekme uz vidi; šie ir divi galvenie Eiropas Savienības transporta politikas mērķi. Gan Eiropas Savienības uzņēmumi, gan pārējās pasaules uzņēmumi tiek aicināti iesniegt priekšlikumus saistībā ar otro Marco Polo programmu.

Programmas pamatmērķis ir atbalstīt uzņēmumus ar lielu risku saistītajā jaunu pakalpojumu vai ievērojami modernizētu pakalpojumu sākšanas posmā, lai novirzītu kravu pārvadājumus no autoceļiem uz mazo kabotāžu, dzelzceļu un iekšējiem ūdensceļiem. Projektiem, kas konkursa novērtēšanas procesā būs ieguvuši visaugstāko novērtējumu, piedāvās dotāciju līgumus uz laiku līdz sešiem gadiem. Taču izredzes saņemt dotāciju ir tikai tādiem projektiem, kas spēj nodrošināt ilgtspējīgus kravu pārvadājumus, neizmantojot autoceļus, t.i., projektiem, kas var noturēties tirgū bez ES finansiāla atbalsta.

Uzaicinājums attiecas uz piecu veidu darbībām:

• pasākumi kravu novirzīšanai uz citiem transporta veidiem, kas kravas no autoceļiem novirzīs uz mazo kabotāžu, dzelzceļu, iekšzemes ūdensceļiem vai izmantos dažādu transporta veidu apvienojumu;

• ļoti inovatīvi katalizatora pasākumi, lai kravu pārvadājumu tirgū Eiropas Savienībā pārvarētu strukturālos šķēršļus, ko rada, piemēram, neliela ātruma preču vilcieni vai transporta veidu savstarpējās tehniskās izmantojamības problēmas;

• kopīgi mācību pasākumi, kas uzlabos kravu pārvadājumu ķēdes dalībnieku sadarbību un optimizēs darba metodes un procedūras;

• ar jūras transporta maģistrālēm saistīti pasākumi, kas novirzīs kravas no autoceļiem uz mazo kabotāžu vai mazās kabotāžas kombināciju ar citiem transporta veidiem, piedāvājot ļoti liela apjoma, bieži izmantojamus intermodālos jūras transporta pakalpojumus;

• satiksmes atslogošanas pasākumi, kas iekļauj transportu ražošanas loģistikā, lai samazinātu autopārvadājumu pieprasījumu.

Uzaicinājumā paredzētais budžets 2008.gadam tika palielināts līdz 59 miljoniem eiro salīdzinājumā ar 57 miljoniem eiro 2007.gadā.

 

Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā Preses un informācijas nodaļa

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!