• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Izglītības un zinātnes ministre: Iepazīstinot ar izglītības jomu un izglītības pieejamību. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 14.02.2008., Nr. 25 https://www.vestnesis.lv/ta/id/170885

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izglītības un zinātnes ministre: Tiekoties ar Pasaules brīvo latviešu apvienības vadību

Vēl šajā numurā

14.02.2008., Nr. 25

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Izglītības un zinātnes ministre: Iepazīstinot ar izglītības jomu un izglītības pieejamību

 

13.februārī izglītības un zinātnes ministre Tatjana Koķe iepazīstināja Kurzemes plānošanas reģiona attīstības padomes pārstāvjus ar aktualitātēm izglītības jomā, akcentējot arī reģionu un pašvaldību lomu izglītības attīstībā.

T.Koķe uzsvēra, ka visiem ar izglītību saistītajiem spēlētājiem – valsts iestādēm, pašvaldībām, skolām, vecākiem – jābūt līdzatbildīgiem un kopīgi jāveicina sabalansēta izglītības attīstība, kā arī jāsekmē efektīva izglītības pieejamība – sākot no pirmsskolas līdz pat mūžizglītībai, tajā skaitā arī profesionālajā izglītībā. Vienlaikus izglītības attīstības pamatā ir ne tikai efektīva līdzekļu izmantošana, bet arī izglītības kvalitāte, rezultāti.

Runājot par izglītības attīstību un pieejamību, ministre uzsvēra, ka izglītības sākumposmā svarīgi, lai bērnam būtu iespēja mācīties pēc iespējas tuvāk dzīvesvietai. T.Koķe teica, ka izglītības attīstības kontekstā nozīmīga loma ir arī pašvaldībām – ja tajās attīstās uzņēmējdarbība, tiek radītas jaunas darba vietas, tad iedzīvotājiem ir motivācija dzīvot šajā pašvaldībā un sūtīt savus bērnus vietējā skolā.

T.Koķe aicināja padomes pārstāvjus un pašvaldības sniegt savus priekšlikumus un redzējumu par atbilstošāko izglītības pārvaldības tīkla attīstību administratīvi teritoriālās reformas kontekstā.

Noslēgumā ministre pieskārās mūžizglītības jautājumiem, uzsverot, ka cilvēkam jābūt iespējai jebkurā laikā iekļauties izglītībā, mācīties un apgūt papildu zināšanas. Tādēļ īpaši tika akcentēta koordinētas un efektīvas mūžizglītības sistēmas loma.

 

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!