Ministru kabineta noteikumi Nr.71
Rīgā 2008.gada 5.februārī (prot. Nr.7 28.§)
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma 1.2.prioritātes "Izglītība un prasmes" 1.2.1.pasākuma "Profesionālās izglītības un vispārējo prasmju attīstība" 1.2.1.2.aktivitātes "Vispārējo zināšanu un prasmju uzlabošana" 1.2.1.2.2.apakšaktivitāti "Atbalsts vispārējās izglītības pedagogu nodrošināšanai prioritārajos mācību priekšmetos" (turpmāk - apakšaktivitāte);
1.2. Eiropas Sociālā fonda projekta (turpmāk - projekts) iesnieguma vērtēšanas kritērijus;
1.3. prasības projekta iesniedzējam;
1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.
4.1. fizika;
4.2. ķīmija;
4.3. bioloģija;
4.4. dabaszinības;
4.5. matemātika;
4.6. informātika;
4.7. svešvaloda (kāda no Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas valstu oficiālajām valodām - angļu, bulgāru, čehu, dāņu, franču, grieķu, holandiešu, igauņu, itāļu, īru, īslandiešu, lietuviešu, maltiešu, norvēģu, poļu, portugāļu, rumāņu, slovāku, slovēņu, somu, spāņu, ungāru, vācu vai zviedru valoda).
11.1. kurš vispārējās izglītības iestādes 7.-12.klasē vai profesionālās izglītības iestādē māca prioritāro mācību priekšmetu vai priekšmetus vismaz 12 kontaktstundas nedēļā un apgūst prioritārā mācību priekšmeta vai priekšmetu pedagoga profesionālo kvalifikāciju atbilstošā studiju programmā;
11.2. kurš ir ieguvis noteiktā prioritārā mācību priekšmeta vai priekšmetu pedagoga profesionālo kvalifikāciju atbilstošā studiju programmā, māca prioritāro mācību priekšmetu vai priekšmetus vispārējās izglītības iestādes 7.-12.klasē vai profesionālās izglītības iestādē vismaz deviņas kontaktstundas nedēļā un papildus darbam veic četrus šo noteikumu 73.punktā minētos uzdevumus.
13.1. nodrošināt projekta iesniegumu atlasi un vērtēšanu:
13.1.1. izstrādāt projekta iesnieguma veidlapu, projekta iesniegumu vērtēšanas un projekta iesniegumu vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku;
13.1.2. izveidot projekta iesniegumu vērtēšanas komisiju;
13.1.3. izvērtēt projekta iesniegumu un pieņemt lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu, kā arī izvērtēt lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi;
13.2. sagatavot apstiprinātajam projektam nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu pieprasījumu;
13.3. uzkrāt datus par projekta iesniegumu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
13.4. saskaņot šo noteikumu 76.punktā minētos projekta grozījumus;
13.5. plānot un īstenot informatīvus pasākumus par apakšaktivitātes īstenošanu;
13.6. nodrošināt, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 8.punktā minētais pieejamais finansējums apakšaktivitātes īstenošanai, un uzraudzīt pieejamā Eiropas Sociālā fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi apakšaktivitātes līmenī.
14.1. sadarbībā ar atbildīgo iestādi izstrādāt standartvienošanās projektu par projekta īstenošanu;
14.2. slēgt vienošanos ar finansējuma saņēmēju par projekta īstenošanu un noteikt projekta īstenošanas prasības finansējuma saņēmējam saskaņā ar šiem noteikumiem;
14.3. nodrošināt projekta īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veikt pārbaudes projekta īstenošanas vietā un uzraudzīt Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr.1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr.1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projekta līmenī;
14.4. sniegt atbildīgajai iestādei informāciju par valsts budžeta līdzekļu pieprasīšanu projekta īstenošanai;
14.5. izskatīt finansējuma saņēmēja iepirkuma plānu un iesniegt to Iepirkumu uzraudzības birojā;
14.6. sagatavot un iesniegt informāciju atbildīgajai iestādei par projekta īstenošanu un pieejamā finansējuma apguvi;
14.7. sagatavot projekta maksājumu prognozi un iesniegt to maksājumu iestādē, vadošajā iestādē un atbildīgajā iestādē;
14.8. pārbaudīt un apstiprināt finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumus un sagatavot izdevumu deklarāciju;
14.9. sniegt informāciju finansējuma saņēmējam par noslēgtās vienošanās nosacījumu izpildi;
14.10. uzkrāt datus par projekta īstenošanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
14.11. plānot un īstenot sabiedrības informēšanas pasākumus par noslēgto vienošanos ar finansējuma saņēmēju.
21.1. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu;
21.2. projekta iesnieguma iesniegšanas vietu un kārtību tā iesniegšanai personīgi, nosūtīšanai pa pastu vai elektroniski;
21.3. mājaslapas adresi internetā, kurā publicēti projekta iesnieguma sagatavošanai izmantojamie dokumenti.
22.1. atļauts iesniegt vienu projekta iesniegumu;
22.2. projekta iesniegumu veido aizpildīta projekta iesnieguma veidlapa (1.pielikums) un šādi pielikumi:
22.2.1. izglītības pārvalžu partnerības apliecinājumi par dalību projekta īstenošanā, kas ir saskaņoti ar attiecīgo pašvaldību (2.pielikums);
22.2.2. šo noteikumu 18.punktā minētā sadarbības standartlīguma projekts;
22.2.3. šo noteikumu 67.punktā minētā trīspusējā standartlīguma starp pedagogu, attiecīgo izglītības pārvaldi un projekta finansējuma saņēmēju projekts;
22.2.4. šo noteikumu 50.1.apakšpunktā minētās projekta ieviešanas informācijas sistēmas apraksts;
22.2.5. projekta iesniedzēja aptaujas lapa par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā sniedz un pārbauda informāciju par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu ietvaros un pieņem lēmumu par pievienotās vērtības nodokļa iekļaušanu projektu attiecināmajās izmaksās;
22.2.6. projekta iesniedzēja sagatavots projekta finansēšanas plāna projekts (3.pielikums);
22.3. projekta iesniegumu paraksta projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona un projekta iesniegumam pievieno attiecīgo pilnvarojumu.
23.1. projekta iesniegumu sagatavo datorrakstā latviešu valodā un aizpilda visas projekta iesnieguma veidlapas sadaļas;
23.2. projekta iesnieguma kopijas pilnībā atbilst projekta iesnieguma oriģināleksemplāram;
23.3. projekta iesnieguma oriģināleksemplārs un kopijas ir cauršūtas (caurauklotas), lapas sanumurētas, un visi dokumenti ir noformēti atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem par lietvedību;
23.4. projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, apakšsadaļas un to nosaukumus projekta iesniedzējs nemaina un nedzēš;
23.5. projekta iesnieguma veidlapas sadaļu aizpildīšanā projekta iesniedzējs nodrošina sniegtās informācijas savstarpējo atbilstību - aprakstot projekta aktualitāti, identificējot problēmu un tās risinājumu, saista to ar projekta mērķi, plānotajām projekta aktivitātēm, sagaidāmajiem rezultātiem, izvēlēto mērķa grupu, projekta īstenošanas noteikumiem un attiecināmo izmaksu plānojumu;
23.6. projekta iesnieguma saturā projekta iesniedzējs nodrošina tā atbilstību šo noteikumu 34.punktā minētajiem atbilstības kritērijiem un šo noteikumu 35.punktā minētajiem kvalitātes kritērijiem;
23.7. projekta iesnieguma aizpildīšanā projekta iesniedzējs nepieciešamās projekta izmaksas plāno atbilstoši šo noteikumu 49. un 59.punktā minētajām attiecināmajām izmaksām un to apmēra ierobežojumiem, sniedzot projektā plānoto izmaksu pamatojumu un nodrošinot to atbilstību projekta mērķim, plānotajām aktivitātēm un sagaidāmajiem rezultātiem. Valsts budžeta finansējumu projekta iesniegumā plāno tikai projekta attiecināmo izmaksu segšanai.
24.1. papīra formā trijos eksemplāros (viens oriģināleksemplārs ar norādi "oriģināls" un divas kopijas ar norādi "kopija") un elektroniskā veidā uz elektroniskā datu nesēja - visus dokumentus ievieto iepakojumā (aploksnē) un aizzīmogo;
24.2. elektroniska dokumenta formā atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām.
25.1. ja projektu iesniedz, nosūtot pa pastu, par iesnieguma iesniegšanas datumu tiek uzskatīts pasta zīmogā norādītais nosūtīšanas datums;
25.2. ja projektu iesniedz elektroniski, par tā iesniegšanas brīdi tiek uzskatīts laiks, kad tas ir nosūtīts pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas. Ja rodas domstarpības, projekta iesniedzējs pierāda, ka projekta iesniegums ir nosūtīts pirms projekta uzsaukuma termiņa beigām. Ja atbildīgā iestāde apgalvo, ka projekta iesniegums nav saņemts, tā šo apgalvojumu pamato.
33.1. projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projekta iesniegumu atlasei;
33.2. projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā;
33.3. projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā;
33.4. projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā;
33.5. projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši šo noteikumu 22.2.apakšpunktā minētajai projekta iesnieguma veidlapai, un visas veidlapas sadaļas ir aizpildītas;
33.6. projekta iesniegums ir iesniegts atbilstoši noteiktajām prasībām - papīra formā (nepieciešamajā projekta iesnieguma eksemplāru skaitā) (viens oriģināls un divas apliecinātas kopijas), iesnieguma oriģināls un kopijas ir cauršūtas (caurauklotas)) vai elektroniska dokumenta formā atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, kā arī visi pievienotie dokumenti ir noformēti atbilstoši noteiktajām prasībām;
33.7. projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona;
33.8. projekta iesniegumam ir pievienoti visi šo noteikumu 22.2.apakšpunktā minētie pielikumi;
33.9. projekta īstenošanas termiņi un izmaksu sadalījums pa gadiem atbilst šo noteikumu 78.punktā minētajam projekta īstenošanas periodam;
33.10. projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums un attiecināmo izmaksu kopsumma norādīta pilnos latos;
33.11. projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Sociālā fonda līdzfinansējums nepārsniedz šo noteikumu 9.punktā minēto pieļaujamo apmēru;
33.12. projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmo izmaksu kopsumma atbilst šo noteikumu 8.punktā minētajam finansējumam un nepārsniedz to;
33.13. projekta iesniegumā attiecināmās izmaksas pa gadiem norādītas pilnos latos aritmētiski pareizi un atbilst budžeta kopsavilkumā norādītajām kopsummām;
33.14. projekta iesniegumā norādītās attiecināmās izmaksu pozīcijas atbilst šo noteikumu 49. un 59.punktā minētajām attiecināmajām izmaksām;
33.15. projekta iesniegumā plānotās izmaksas nepārsniedz šo noteikumu 51., 54., 55., 57. un 58.punktā minētos izmaksu ierobežojumus.
34.1. projekta iesniedzējs ir šo noteikumu 16.punktā minētā institūcija;
34.2. projekta mērķis atbilst šo noteikumu 2.punktā minētajam apakšaktivitātes mērķim;
34.3. projekta atbalstāmā darbība atbilst šo noteikumu 10.punktā noteiktajai atbalstāmajai darbībai;
34.4. projekts paredz mērķstipendiju prioritāro mācību priekšmetu pedagogam par noteiktu pētniecības darba vai radošā darba izstrādi vai pedagogam, kurš apgūst prioritārā mācību priekšmeta pedagoga profesionālo kvalifikāciju un strādā izglītības iestādē;
34.5. projekta iesniegumā ir definēta risināmā problēma un pamatotas izvēlētās mērķa grupas vajadzības;
34.6. projekta iesniegums un projektā plānotās aktivitātes paredz definētās problēmas risināšanu un mērķa grupas vajadzību apmierināšanu;
34.7. projekta aktivitātes ir skaidri definētas, samērīgas ar plānoto īstenošanas laika grafiku un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu;
34.8. projekta iesniegumā plānotie rezultāti un to rādītāji ir precīzi formulēti un izmērāmi (sasniedzamie rezultāti ir norādīti vienībās ar konkrētām vērtībām);
34.9. projektā plānotie rezultāti un to rādītāji nodrošina šo noteikumu 5.punktā minētā iznākuma rādītāja sasniegšanu;
34.10. projekta iesniegumā ir norādīta katram rajonam un republikas pilsētai mērķstipendijām pieejamā apmēra teritoriālā kvota, kas aprēķināta proporcionāli attiecīgajā administratīvajā teritorijā 2006./2007.mācību gadā esošajam izglītojamo skaitam vispārējās izglītības iestāžu 7.-12.klasēs un profesionālās izglītības iestādēs;
34.11. projekta īstenošanā kā sadarbības partneri ir iesaistītas rajonu un republikas pilsētu pašvaldību izglītības pārvaldes;
34.12. projekts paredz vienotu pedagogu atlases un mērķstipendiju piešķiršanas nosacījumu piemērošanu visos plānošanas reģionos;
34.13. projekta iesniedzējs apņemas projekta īstenošanā nepieļaut diskrimināciju (dzimuma, rases, etniskās izcelsmes, reliģijas, invaliditātes un citu faktoru dēļ);
34.14. projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības un uzraudzības sistēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze), un tie ir atbilstoši projekta vajadzībām;
34.15. projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu ilgtspēja un uzturēšana pēc projekta pabeigšanas;
34.16. projekta iesniegumā norādītās izmaksas atbilst paredzētajam projekta īstenošanas laikposmam, tās ir nepieciešamas un pamatotas, lai sasniegtu projekta mērķus un īstenotu plānotās darbības;
34.17. projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā noteiktajām publicitātes prasībām.
35.1. projekta iesniegumā paredzētie prioritāro mācību priekšmetu pedagogu mērķstipendiju piešķiršanas nosacījumi:
35.1.1. nav norādīts, kādā veidā tiks nodrošināta mērķstipendiju piešķiršana (0 punktu);
35.1.2. mērķstipendijas piešķiršanas nosacījumi ir definēti neskaidri vai daļēji, atlases procesā nav paredzēts iesaistīt rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldes (viens punkts);
35.1.3. mērķstipendijas paredzēts piešķirt atlases kārtībā, atlases nosacījumi ir formulēti, atlases procesā nav paredzēts iesaistīt visas rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldes (divi punkti);
35.1.4. mērķstipendijas paredzēts piešķirt atlases kārtībā, atlases nosacījumi ir definēti skaidri un saprotami, atlases procesā ir paredzēts iesaistīt visas rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldes (trīs punkti);
35.2. rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvalžu iesaistīšanās projekta aktivitāšu īstenošanā, tai skaitā pedagoga veicamo uzdevumu izpildes un kvalitātes novērtēšanā:
35.2.1. kā sadarbības partneri ir iesaistītas mazāk nekā 50 % no rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldēm, un tikai daļa no tām ir iesniegušas partnerības apliecinājumu par dalību projekta īstenošanā (viens punkts);
35.2.2. kā sadarbības partneri ir iesaistītas ne mazāk kā 50 % no rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldēm, un tās ir iesniegušas partnerības apliecinājumu par dalību projekta īstenošanā (divi punkti);
35.2.3. kā sadarbības partneri ir iesaistītas ne mazāk kā 80 % no rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldēm, un tās ir iesniegušas partnerības apliecinājumu par dalību projekta īstenošanā (trīs punkti);
35.2.4. kā sadarbības partneri ir iesaistītas visas rajonu un republikas pilsētu izglītības pārvaldes, un tās visas ir iesniegušas partnerības apliecinājumu par dalību projekta īstenošanā (četri punkti);
35.3. projekta plānotā ietekme, lai piesaistītu pedagogus prioritāro mācību priekšmetu mācīšanā:
35.3.1. projekts paredz vienādus mērķstipendijas piešķiršanas nosacījumus visiem prioritāro mācību priekšmetu pedagogiem neatkarīgi no to kontaktstundu apjoma prioritāro mācību priekšmetu mācīšanā (viens punkts);
35.3.2. projekts paredz diferencētu pieeju mērķstipendijas piešķiršanai, prioritāri atbalstu paredzot pedagogiem, kas iegūst prioritārā mācību priekšmeta pedagoga profesionālo kvalifikāciju un strādā izglītības iestādē, un pedagogiem, kam ir vairāk kontaktstundu prioritārajos mācību priekšmetos (trīs punkti);
35.4. projekta īstenošanas risku izvērtējums:
35.4.1. projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski (0 punktu);
35.4.2. projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti nepilnīgi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai nav izstrādāts vai ir izstrādāts nepilnīgi (viens punkts);
35.4.3. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti kvalitatīvi, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi (divi punkti);
35.4.4. projekta iesniegumā iespējamie riski ir izvērtēti kvalitatīvi, tai skaitā novērtēts iespējamais izmaksu sadārdzinājums, izstrādāts pamatots pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai (trīs punkti);
35.5. specifiski pasākumi, lai mazinātu profesijas segregāciju un sabiedrībā pastāvošos stereotipus par dzimuma ietekmi profesijas izvēlē:
35.5.1. nav paredzēti (0 punktu);
35.5.2. ir paredzēti (divi punkti);
35.6. ietekme uz informācijas sabiedrības horizontālo prioritāti:
35.6.1. projekts neparedz informācijas sabiedrības veidošanas un attīstības veicināšanu (0 punktu);
35.6.2. projekts paredz informācijas sabiedrības veidošanas un attīstības veicināšanu - projekta aktivitātes ir vērstas uz iespējām izmantot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumus prioritāro mācību priekšmetu apguvē (divi punkti).
40.1. papildu informācijas vai skaidrojuma iesniegšana;
40.2. nepieciešamo pielikumu pievienošana;
40.3. attiecināmo izmaksu precizēšana;
40.4. attiecīgu darbību veikšana, lai nodrošinātu, ka projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 33.8., 33.9., 33.13., 33.14., 33.15., 34.5., 34.6., 34.7., 34.8., 34.12., 34.14., 34.15., 34.16. vai 34.17.apakšpunktā minētajiem kritērijiem.
42.1. projekta iesniedzējam - lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai projekta iesnieguma noraidīšanu, vai projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu;
42.2. sadarbības iestādei - lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu un divas apstiprinātā projekta apliecinātas kopijas vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām.
45.1. projekta iesniedzējam - atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi;
45.2. sadarbības iestādei - lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu, atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi un divas apstiprinātā projekta kopijas vai projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta formā atbilstoši Elektronisko dokumentu likuma 3.panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām.
49.1. projekta iesnieguma un pamatojošās dokumentācijas sagatavošanas izmaksas;
49.2. projekta administrēšanas izmaksas;
49.3. projekta aktivitāšu īstenošanas izmaksas;
49.4. mērķstipendijas šo noteikumu 11.punktā minētajiem pedagogiem;
49.5. sabiedrības informēšanas un publicitātes izmaksas;
49.6. neparedzētās izmaksas.
50.1. projekta ieviešanas informācijas sistēmas tehniskās dokumentācijas sagatavošanas izmaksas;
50.2. standartlīgumu projektu izstrādes izmaksas.
52.1. projekta administrēšanā iesaistīto personu atlīdzība par konkrēta darba vai pakalpojuma izpildi;
52.2. darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas;
52.3. iekšzemes komandējumu un darba braucienu izdevumi;
52.4. projekta vajadzībām veiktās administratīvās izmaksas, kas ir noteiktas saskaņā ar pienācīgi pamatotu, godīgu un objektīvu metodi kā procentuālā vai proporcionālā daļa no šādām finansējuma saņēmēja administratīvajām izmaksām:
52.4.1. sakaru pakalpojumu izmaksas;
52.4.2. biroja preču izmaksas;
52.4.3. telpu nomas un telpu apsaimniekošanas izmaksas (elektrība, apkure un ūdensapgāde);
52.5. projekta vadībai un projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamā informācijas tehnoloģiju aprīkojuma (datoraparatūra, programmatūra, printeris un datu glabāšanas aprīkojums) noma;
52.6. projekta ieviešanas informācijas sistēmas izstrādes un uzturēšanas izmaksas.
53.1. projekta aktivitāšu īstenošanā iesaistīto personu atlīdzība par konkrēta darba vai pakalpojuma izpildi (pedagogu atlases procesa nodrošināšana, pedagogu iesniegto pārskatu pārbaude un citi uzdevumi atbilstoši sadarbības līgumam ar projekta iesniedzēju);
53.2. darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas;
53.3. iekšzemes komandējumi un darba braucienu izdevumi;
53.4. projekta vajadzībām veiktās sakaru pakalpojumu izmaksas, telpu apsaimniekošanas izmaksas (elektrība, apkure un ūdensapgāde) un biroja preču izmaksas, kas ir noteiktas saskaņā ar pienācīgi pamatotu, godīgu un objektīvu metodi kā procentuālā vai proporcionālā daļa no projekta aktivitāšu īstenošanā iesaistītās izglītības pārvaldes sakaru pakalpojumu izmaksām, telpu apsaimniekošanas izmaksām (elektrība, apkure un ūdensapgāde) un biroja preču izmaksām.
n - mērķstipendiju skaits attiecīgajā administratīvajā teritorijā;
N - izglītojamo skaits vispārējās izglītības iestāžu 7.-12.klasēs un profesionālās izglītības iestādēs attiecīgajā administratīvajā teritorijā 2006./2007.mācību gadā;
K - vidējais izglītojamo skaits vispārējās izglītības iestāžu 7.-12.klasēs un profesionālās izglītības iestādēs uz vienu mērķstipendiju.
72.1. šo noteikumu 11.1.apakšpunktā minētajam pedagogam - 100 latu mēnesī;
72.2. šo noteikumu 11.2.apakšpunktā minētajam pedagogam - 150 latu mēnesī, ja tas māca prioritāro mācību priekšmetu vai priekšmetus 21 vai vairāk kontaktstundu nedēļā;
72.3. šo noteikumu 11.2.apakšpunktā minētajam pedagogam - no 65 līdz 150 latiem mēnesī, ja tas māca no 9 līdz 21 kontaktstundai nedēļā prioritāro mācību priekšmetu vai priekšmetus. Mērķstipendijas apmēru aprēķina proporcionāli kontaktstundu skaitam nedēļā, prioritāri atbalstot pedagogu, kam ir lielāks kontaktstundu skaits nedēļā.
73.1. obligāti veicamie uzdevumi:
73.1.1. metodiskais darbs izglītības iestādē (mācību priekšmeta mācību metodikas uzlabošana, tajā skaitā pārbaudes darbu izstrāde, vai jaunu mācību līdzekļu aprobācija izglītības iestādē, vai informācijas tehnoloģiju izmantošanas uzlabošana prioritāro mācību priekšmetu apguvē);
73.1.2. konsultatīvais darbs (tematiskās konsultācijas izglītojamajiem mācību motivācijas veicināšanai, mācību sasniegumu uzlabošanai un pasākumu organizēšana izglītojamajiem intereses veicināšanai par attiecīgo mācību priekšmetu, un pedagoģiskās pieredzes nodošana attiecīgā mācību priekšmeta pedagogiem vai metodisko konsultāciju sniegšana jaunajiem pedagogiem);
73.1.3. izpratnes paaugstināšana par vienādām iespējām izglītībā un karjerā un stereotipu mazināšana par dzimuma ietekmi profesijas izvēlē saistībā ar mācāmo prioritāro priekšmetu;
73.2. pēc izvēles veicamie uzdevumi:
73.2.1. zinātniskās pētniecības darbs pedagoģijā (izglītības zinātnē);
73.2.2. izglītojamo pētnieciskās darbības vadība prioritārajā mācību priekšmetā;
73.2.3. prakses vadīšana topošajiem pedagogiem.
76.1. projekta mērķi;
76.2. finansējuma saņēmēja maiņu;
76.3. projekta īstenošanas sākuma un beigu termiņu;
76.4. projekta sasniedzamajiem iznākuma rādītājiem;
76.5. projekta kopējo attiecināmo izmaksu apmēru vai to sadalījumu pa gadiem;
76.6. neparedzēto izmaksu pārdali.
Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
1.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 5.februāra noteikumiem Nr.71
Ministru kabineta
2008.gada 5.februāra noteikumiem Nr.71
Ministru kabineta
2008.gada 5.februāra noteikumiem Nr.71